Oorspronkelijk geplaatst door
johanvdv
gisteren werd ik in de kino aangesproken door Maria uit Litouwen. De beschrijving hierboven klopt aardig, ik weet niet meer of ze blauwe ogen heeft. Maar goed, dat doet er niet zoveel toe. Ik was dus op weg naar de kino en had nog net een lang half uur de tijd. Eerder had ik een leuke dame met geblondeerd haar en een tepel piercing gespot die ik graag nader zou leren kennen. Maar blijkbaar was ik niet haar smaak, dus na wat kletsen en wat hints van mijn kant negeerde ze mij volledig en toen ik haar bij de kino weer tegenkwam keek ze de andere kant op. Een heel aparte ervaring, maar goed. Langs dit ijskonijn waar ik de naam van vergeten ben (duits, heel mooi gebit, lang blond haar, bh en slip met opschrift, werkt nog niet zolang in GT, (linker) tepel piercing (gezien tijdens mijn en haar omkleden), liep ik dus de kino in. Terwijl ik even rondkeek kwam Maria bij mij staan en gezien mijn korte resttijd, ben ik snel met haar op een bankje gaan zitten. Daarbij werd er volop aan TZ gedaan en ook johan jr werd gedag gezegd. Wat is het toch geil om op een bankje te zitten zc gepijpt te worden, te kijken naar 2 dames die gezamelijk op een bed aan de zijkant 2 beren verwennen en dan ook nog eens wat overig publijk te hebben. Ik kwam voor de verandering niet spontaan klaar. Ik genoot dus echt. Na een tijdje stelde Maria voor een sleutel te halen en wij belanden in de kmr naast de dames kleedkamer. Daar maakte ik een fantastisch half uur mee. Uiteindelijk kwam ik na 45min erachter dat we te lang bezig waren en gezien de planning ik echt niet langer kon blijven. Dus ik kwam zalig in haar klaar, iets te snel eigenlijk gezien de rustige opbouw die eraan vooraf ging. Zij was teleurgesteld dat we niet konden naknuffelen. Ik ook natuurlijk!! Maar wat heb ik genoten van haar. Ze heeft mijn ballen heerlijk bewerkt. Lekker nat gemaakt en met tong en handen heeft ze zich zeker 30min bezig gehouden met pik en ballen. Met haar vinger masseerde ze mijn sterretje.
Ik was zo intens geil, heerlijk, een beetje moe, gewoon liggen en genieten.
uiteraard heb ik haar ook nog verwend met mijn tong, vingers enz. dat vond zij ook wel lekker geloof ik. Helaas voor haar (ach ik maak me geen illusies, ze zal het niet echt missen) heb ik niet alles uit te kast gehaald om haar te laten genieten.
Uiteraard heb ik na afloop zonder problemen voor een uur betaald. Incl. bank actie was het misschien wel een uur. Maar goed, ik was toch al van plan wat fooi te geven.
Ze werkt maar af en toe vertelde ze, naast haar andere baan komt ze op bepaalde dagen naar GT, meestal tussen maandag en vrijdag ergens en dan max 2 dagen.
Ik had al de indruk dat ze met plezier haar werk deed, maar met deze uitleg werd het helemaal duidelijk want ze komt dus alleen als ze zelf zin heeft.
Tjonge wat ben ik een geluksvogel dat ik haar net nu tegenkwam. Qua GFE staat Yvon in Bochum hier nog boven (dat was van de categorie PTE = potentiële toekomstige echtgenoot), maar qua geilheid is Maria een absolute topper. Ik kan mij zo niemand herinneren die hier aan kan tippen.
ik geniet nog wel even na van deze ervaring en verheug me nu al op een volgend bezoek aan GT.