Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Man aangeklaagd voor seks met varken

    Een 62-jarige bejaarde uit de Amerikaanse staat Georgia is aangeklaagd voor bestialiteit. De opa klom over het hek van een boerderij en had daar seks met een varken. De openbare aanklager zei nog nooit zo’n zaak behandeld te hebben. De varkensverkrachter is al eerder veroordeeld voor dierenseks. Als hij schuldig wordt bevonden kan hij voor tien jaar de bak in draaien.
    Ik geloof dat het hier in nederland is toegestaan........
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Dierenmishandeling

    Nee is ook in Nederland strafbaar. Wordt alleen niet (altijd) vervolgd.

    Ik ben redelijk ruimdenkend, zeker wat sex betreft, maar seks met dieren, how low can you go??? Daarmee verlaag je jezelf tot een beest imo.

  3. #3
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Twee jaar geleden werd een inbreker betrapt bij het verkrachten van een pony. Dat heeft toen uitgebreid in de kranten gestaan. Die smeerlap werd zowel voor de verkrachting van de pony als voor de inbraak volledig vrijgesproken.

  4. #4
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Vrijspraak

    Ja volgens mij heb ik dat toen ook gelezen (met afschuw).

    Het probleem is dat je niet weet wat de rechter te horen heeft gekregen. Een vrijspraak is (meestal) niet zomaar. Ik denk dat iedere rechter deze man zou hebben gestraft indien dat mogelijk zou zijn geweest. De verdachte zal wel ontkend hebben en als er dan niemand verder bij is geweest...

  5. #5
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Die man was op heterdaad betrapt en het was bewezen dat hij sex heeft gehad met die pony. Maar al was het niet bewezen dat hij sex heeft gehad met dat beest dan hadden ze hem dus even goed wel kunnen veroordelen wegens inbraak maar zelfs dat is niet gebeurd.

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    VLD wil seks met dieren bestraffen

    ,,Seks met dieren levert gevaar op voor mens en dier. Het is onaanvaardbaar en moet bestraft worden.'' Volgens kamerlid Hilde Dierickx (VLD) dringt een aanpassing van de dierenwelzijnswet zich op, om seks met dieren strafbaar te maken. Dierenrechtenorganisatie Gaia helpt Dierickx bij haar wetsvoorstel. Aanleiding is het vonnis van de rechtbank van Tongeren waarbij een Genkenaar vrijgesproken werd voor seks met dieren. Op basis van de huidige dierenbeschermingswet bleek een veroordeling onmogelijk. De man die foto's van de feiten op het internet publiceerde is wel veroordeeld voor openbare zedenschennis.

    (DJO)
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Knuffel eens een stier

    Veel mensen denken bij een stier aan een woest en agressief dier.Toch zijn er mensen die ervan houden om een volwassen stier van 800 kilo te knuffelen. Omroep Brabant ging op knuffelstage. Zou iedereen eens moeten doen, want stieren zijn heel lief, leuk en lekker. Daarbij knuffelt er niks zo goed als een stier na een potje boomknuffelen. Knuffel!

    Bron : Geen Stijl
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard 'Mijn vriendin misbruikte mijn hond'

    In dezelfde bizarre leefwereld en smoezenwereld het volgende bericht :

    'Mijn vriendin misbruikte mijn hond'

    Een man die verdacht werd van het mishandelen van zijn vriendin, gaf woensdag voor de rechtbank in Assen wel een heel bijzondere verklaring voor zijn gedrag: de vrouw zou namelijk zijn hond seksueel misbruikt hebben. Op een verbaasde reactie van de rechter antwoordde hij: "Ja, de eerste keer kon ik aan het dier ruiken dat ze seks met hem had gehad. Ik herkende die geur, omdat ik eerder die dag ook seks met haar had". De verbijstering werd nog groter toen de 32-jarige Emmenaar vervolgens verklaarde zijn vriendin van de bank te hebben getrokken toen zij begon te plassen.


    De verdachte had ongeveer een jaar een relatie met de vrouw, de laatste vijf weken woonden ze samen. Volgens de Emmenaar probeerde hij haar manieren bij te brengen omdat ze zelf seksueel was misbruikt door haar familie. De rechter verwees het verweer van de man echter naar het land der fabelen en veroordeelde hem tot 240 uur werkstraf, een voorwaardelijke gevangenisstraf en 584 euro schadevergoeding wegens mishandeling en afpersing.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.