Oorspronkelijk geplaatst door
TipTop
Ten eerste wordt de naam van deze dame geschreven als ZARA (heb haar zelf laten spellen)
Zara heeft het voor elkaar gekregen om Sonny sex te laten hebben in de Kino. Ik lag lekker in de kino tot op een gegeven moment Zara op mij komt zitten. Ik had alleen een handdoek om en al gauw had ze deze verwijderd en zat ze met m'n jonge heer de spelen. Ik had een week geen sex gehad, dus deze reageerde direct. Nog geen minuut later werd ik heerlijk door Zara gepijpt. Ze vroeg of ik wilde ficken. Tot m'n eigen verbazing zei ik "Warum nicht" Daar lag ik dan, in de kino lekker te ficken met deze jonge dame.
Ik moest mezelf wel goed concentreren op hetgeen dat ik met Zara aan het doen was, want telkens wanneer ik even in de ronde keek, zag ik toch redelijk wat publiek gluren, en dat werkte niet echt mee om Jr. overeind te houden. Uiteindelijk maar gestopt met neuken voordat Jr. helemaal dreigde in te storten en Zara gevraagd het oraal af te maken. Dit deed ze voortreffelijk. Uiteindelijk wel een kliederboel geworden. Maar het was heerlijk. Zara, leuke spontane met zeker GFE. Zeker voor herhaling vatbaar. Zo, Sonnies Kino schuwheid is ook voorbij:D
BR, Sonny