Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 82
  1. #1
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Villa Vertigo, Algemeen Geleuter, April 2009

    Het moest er eindelijk eens van komen. Zowel joop als ik komen regelmatig in VV, GT en LR, maar toch liepen we elkaar vaak mis. Maar een afspraak op de chat leidde er toe dat we elkaar gister zouden ontmoeten in VV. Ik was daar al een tijdje niet geweest en wou deze club die eind vorig jaar nog mijn favoriete club was weer eens bezoeken. Het was fraai weer en dan moet het goed vertoeven zijn in de tuin van VV. Joop die er al sinds 14.00 uur was had me al verlekkerd met een sms-je met een sfeerbeschrijving van de tuin....Mijn voet nog maar wat dieper indrukken op het gaspedaal, 185, 190, 200, 210....En zo zoefde ik over de duitse autobahn en weldra was ik er dan weer. Onthaal door de Thekem bademantel en sleutel. Snel omgekleed, maar wie is joop en waar is tie. Ah, een sms-je. Joop was weer ernstig needy en een kamer ingedoken, natuurlijk met zijn enige echte....Toen ik mijn bolide op de parkeerpolaats van VV achterliet werd ik vanaf de bovenste verdieping uit een raam hartelijk en sexy begroet door een dame, zou later de dame van joop blijken te zijn die op kamer 2 zat. Inmiddels had ik ook stevig beet, of werd ik nou vastgehouden? In ieder geval het toeval wilde dat ik op kamer 3 belandde en slechts het dunne wandje tussen kamer 2 en 3 Joop en John nog scheidde. Ik, geheel onwetend wier er lag te stampen in de kamer naast mijn kamer, en joop deden de kleine zolderetage schudden op zijn grondvesten. Het dunne wandje begaf het bijna onder al dat geweld.
    Nou ja, niet verder overdrijven....Met Ola een lekker half uurtje gehad. Toen wij weer aan de bar zaten na te kameren, kwam joop binnen. Hij pakte zijn mobiel en begon als een razende te sms-en. Dat moest joop zijn....
    Joop inmiddels volkomen afgepeigerd door zijn dame kon alleen nog maar lachen. Ik kan dat alleszins begrijpen, wat een leuke dame had ie dan ook...
    De zon was inmiddels al bijna ondergegaan en joop was moe na al dat kamergeweld en wou naar huis. Ik volgde na een half uurtje, er liepen voor mij geen andere dames rond waar ik de kamer mee op wou. Vervolgens nog even langs de Vulkaanstraat in Duisburg gereden maar ook daar waren mijn schatjes afwezig en of lang bezet. Niet getreurd, ik had lekker genoten met Ola, de zoveelste poolse die mij uitstekend weet te plezieren.

  2. #2
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Weinig aan toe te voegen JJ haha,aangenaam om even kennis met je gemaakt te hebben, twas even kort maar een volgende keer zullen we wat uitgebreider de stand van zaken door nemen
    Tevens ook kennis gemaakt met vanessa en paula die hun eerste dag in VV genoten en definitef vertrokken zijn uit PHG.
    Een paar aantrekkelijke lieve dames ! (of ben ik nu helemaal in to Roemeens ?)

    Verhaal JS volgt !

    Groet, PJS
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  3. #3
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Yep, Vanessa ook gezien gister, die zal wel gemist worden in PHG waar ze best wel een tijdje heeft gewerkt. Maar ja, de lentezon schijnt weer en de carroussel lijkt begonnen te zijn. Ik zie dat ik wat streng was in mijn draadje over Vanessa, zoiets zou ik nu niet meer doen. Sinds ik weet dat 'ik gelezen wordt'....

  4. #4
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 12:25
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.110
    Thanked
    2.612 in 929 posts

    Standaard Première in de Villa

    Het is maar dat ik een vrijkaartje had gewonnen, anders was ik waarschijnlijk nooit in "de villa" beland. Van de 4 grote Duitse clubs in de buurt van Venlo (GT, PHG, LR en VV,) trok VV mij toch het minst. Ik had wel het nodige gelezen over VV en een aantal dingen die kwamen iedere keer terug: "Er waren te weinig vrouwen", "De Duitser eten al het veel vlees op" en "er zijn veel ex-GT medewerker". Maar ondanks al het gemaar en gejammer blijven de meeste VV bezoekers toch terugkomen, wat op zijn minst opmerkelijk te noemen is.

    Op een woensdag eind januari moest het maar gebeuren, een paar dagen voordat mijn vrijkaartje zijn geldigheid zou verliezen. Rond 17:00 stapte ik in mijn bolide en reed vrijwel zonder file (het was immers woensdag of wel moederdag ) naar Grefrath. Eenmaal daar aangekomen was het toch even zoeken, tot dat ik een gebouw zag dat meer verlichting had dan een gemiddelde kerstboom. Van buiten zag het niet echt uit als een bordeel, meer een chique nachtclub. Het gebouw was prachtig verlicht in de kleuren van de logo, zelf de parkeerplaatsen hadden de nodige aandacht gekregen. Ik parkeerde mijn bolide ergens achterin en stapte uit, de parkeerplaats was niet geheel gevuld en dat baarde mij toch enig zins zorgen. Zou het te rustig zijn? Waren er wel genoeg dames? Allemaal vraagtekens, maar goed ik had geen zin om een andere dag terug te komen, dus het was nu of nooit. Ik zocht ik de ingang op, wat tot mijn teleurstelling niet die levensgrote deur van de villa is, maar een bunker in de stijl van een overdekte fietsenstalling iets verder op. Ik ging voor de ingang staan en wachtte tot de deur van de bunker open zou gaan, heel even gebeurde er niets, hmm misschien toch maar aanbellen? :D Ik drukte op de bel en werd nu wél binnengelaten, ik werd opgewacht door een piepjonge brunette die de theke van dienst bleek te zijn. Aan mijn glazige blik zag ze dat het mijn debuut in de villa was en vroeg: Sind Sie zum ersten mal hier?. Ik antwoordde ja en ze begon direct met haar welkomst praatje, wat de club allemaal te bieden had etc etc. Na haar verhaal vroeg ze of ik wilde blijven? Ik antwoordde ja en overhandigde haar mijn briefje die ik had gekregen van Dé Keizer van het ijsberenforum. "Ahh von der Wilhelm!" zei ze. Gelijk haalde ze haar beste Nederlands naar boven. Terwijl ze mijn vrijkaartje aan het bestuderen was vroeg een Duitse beer die naast haar stond in welke clubs ik allemaal geweest was. Euhm, Goldentime und PHG, zei ik. "Wirst du nie wider hin gehen, Hier is es viel besser". zei hij. "Wirklich?" zei ik enig zins verbaast. Inmiddels was de Theke klaar met de administratie en overhandigde mij niet een polsbandje, maar een koord met heuse backstage achtige pasje er aan en een sleutel voor je kluisje, ik voelde me al gelijk een rockster :thefinger Ze wenste me "Viel Spass" en ik kon me gaan omkleden.

    Na het omkleden zag ik dezelfde Duitser die ik bij de theke had gesproken. Hij stelde mij gerust dat het een "Topladen" was, ik vroeg of de woensdag wel een goede dag was? Maar dat was ook "in ordnung". Opeens leek hij mij wat belangrijks te willen vertellen, maar toen een dvp bij ons in de buurt kwam staan samen met haar klant, begon hij te fluisteren. Hij zei zo iets van: dat sommige dames ook 40 euro aannemen. Maar helaas kon ik het niet goed horen en omdat ik me nog ongemakkelijk begon te voelen naast een halfnaakte ijsbeer die allemaal dingen in je oor loopt te fluisteren , zei ik: Ok, danke! en maakte me snel uit de voeten.

    Na het douchen ging ik naar het niet rokers gedeelte en liep langs een clubje van blonde vrouwen, ah dat was dus of het poolse of het russische clubje. Ik hoopte op het tweede maar poolse vrouwen zijn ook leuk
    Ik ging aan de bar zitten en werd vrijwel direct aangsproken door een zwartharige dame met een bescheiden uiterlijk, het bleek Megan te zijn. Naar eigen zegge Italiaanse, maar ik denk eerder Albanees. Italiaanse vrouwen verlaten niet graag hun thuisland en al helemaal niet om ergens de hoer te gaan spelen. Ik word hier eigenlijk wel een beetje moe van, dat al die dvp's je van alles wijs proberen te maken. Maar goed ik wilde geen spelbreker zijn en deed gewoon mee. Ze probeerde me nog te verleiden tot een kamer bezoekje, maar ik bedankte vriendelijk.

    Ik ging de club maar eens verkennen en liep door het labyrint van gangetjes naar de andere kant van de Villa. Hier bruiste het wat meer, ook was de verlichting minder hoerig. Op zich zou het wel goed toeven hier zijn, maar de Roemeense delegatie had beslag gelegd op bijna alle zitbankjes en aangezien ze ook nauwelijks klanten hadden bleven ze de hele tijd "plakken". Ik had geen zin om schouder aan schouder aan de bar te zitten, dus ging ik achter voorbij de bar zitten, bij de fruitautomaten. Daar zat een corpulente beer die driftig op zijn laptop bezig was. Ah een forumbeer dacht ik nog. Ik probeerde nog mee te gluren op zijn beeldscherm, maar daar was hij niet zo van gediend :thefinger. Hij zat wel op een forum, maar ik herkende het niet zo snel en het was zeker geen ijsberenforum dus liet ik het maar. Op mijn nieuwe plek had ik geen goed uitzicht op de dames, dus hopte ik maar een beetje rond 5 minuten hier, 2 minuten daar. Tijdens een van mijn lange wandelingen liep ik langs een dame van het pools/russiche gezelschap die met de teke aan het kletsen was. "Hey wo gehst du hin?" riep ze me na. Ik draaide me om en zei dat ik naar de andere bar wilde, ze vroeg me of ik niet liever aan de andere kant wilde zitten? Ik stemde toe en we vertrokken saampjes naar de rokers bar, maar net voor de ingang stopte ze en vroeg ze of ik niet aan één van de tafels in de "keuken" wilde gaan zitten. Ik vond dit wel een goed idee, aangezien het muziek volume in de bar toch hoog is. Ik mocht aan de kant van de muur zitten en zij wilde naast me gaan zitten, ah, so kan ich nicht wegrennen oder? Ze lachte en zei: "Genau! so is es." Ze stelde zich voor als Sabrina, Wit-Russiche en gelijk ging er bij mij een lampje branden over haar had ik iets positiefs gelezen op het forum. We praatten op een serieuze toon en ik moet zeggen dat ik haar een erg sympathieke vrouw vond. Ze vroeg me welke clubs ik zoal bezocht, ik zei dat ik vaak in Goldentime was geweest maar dat ik had besloten om voortaan van club naar club te gaan zonder enige vastigheid. Ze keek me verschrikt aan en zei: "Aber dan werde ich dich nie wieder sehen!?" Een vreemde reactie van haar kant, alsof ze het oprecht jammer zou vinden, terwijl ik haar net 5 minuten ken. We praatten nog wat verder maar toen het gesprek enig zins stokte was dat mijn que om maar op te stapten, ik bedankte Sabrina en ze ging weer bij haar clubje zitten.

    Ik had toch wat moeite om een keuze te maken, er waren wel er paar beeldschone vrouwen: een slanke blondine, een superslanke dame met zwart kort haar in een uber geile aerobics pakje en een romige jonge koffie bruine latina. Maar al deze dames waren of Duits of in Duitsland opgegroeid en erg jong, iets wat niet altijd hand in hand gaat met goede service. Op eens zag ik een dame die ik nog niet eerder had gezien, prachtig ogen, lief gezicht en naturelle lichaam. Ze stopte even bij het russische groepje en kletste even met hun. Zou het? Kon het? dat dit een russiche dame is? Ik zou onze lieve heer op mijn blote knieen bedanken als het zo zou zijn. Hmm even de kat uit boom kijken dacht ik nog, toen ze aan de bar ging staan. Haar fijne figuur stond mijn kant opgedraaid maar er was geen oogcontact. Ze bleef een tijd zo staan maar nog steeds nauwelijks oogcontact, er was geen andere beer direct in de buurt, dus moest dit toch haar manier zijn om mij te laten weten dat ze beschikbaar was. Ik twijfelde nog maar toen ze met beide armen achterwaarts op de bar begon te leunen, dacht ik nog: "Je bent een idioot als je niet op zijn minst even met haar gaat praten". Ik raapte al mijn moed bij elkaar en stapte op haar af. Ze had even niet in de gaten dat ik voor haar aan de bar stond en niet voor een drankje :D Ik groette haar en ze stelde zich voor als Fiona, 20 jaar en Duits. Ze kwam heel snel met de sleutelvraag, ik vroeg of ze "zoende" en ze zei daarop ja, ik vroeg of ze ook "tongzoende", maar dat was allemaal "in ordnung", tja bij de Duitse dames moet je echt specifiek zijn, anders creeer je alleen maar ruimte voor teleurstellingen. Ze oogde erg nerveus en ondanks alle alarmbellen verbaasde ik mezelf door ja te zeggen op haar verzoek om een kamer op te zoeken. Ze liep weg om een sleutel te halen en ik probeerde te achterhalen wat er net gebeurd was. Ik had ja gezegd tegen een piepjonge duitse dvp en ik had nog niets eens gedronken :D Misschien valt het wel mee dacht ik nog, niet geschoten is immers altijd mis! Ik probeerde me zelf wat moed in te praten maar erg gerust op de afloop was ik niet. Na een vijftal minuten was ze terug en gingen we naar onze kamer. Fiona

    We liepen naar de kluisjes om af te rekenen, ik betaalde Fiona en ze wilde me een kus op de mond geven, maar ik ontweek haar mond en gaf haar twee kusjes op de wang. Tja op de kamer wilde ze ook niet zoenen, dus ik zag de logica er niet van in om haar nu wel te zoenen :thefinger Ze lachte als een boerin met kiespijn en ging zich opfrissen. Ze was nog niet weg of een wat oudere Duitse vroeg: "Und wie war sie?" Ik zei dat ik haar mooi vond maar dat haar "service" niet zo veel voorstelde. Een andere beer bemoeide zich er mee en vertelde dat hij dat wel had verwacht. Volgens zijn theorie zijn de beste vrouwen in bed: kleine vrouwen. "Also dan mussen wir Zwergen ficken?" zei ik :D Ik grapte nog wat na met de de beren en ging daar na douchen.

    Na het douchen ging ik even een colatje halen, ik zat op een van de bankjes van de "Niet rokers ruimte" toen het angstvallig leeg begon te worden. Hmm waar is iedereen toch heen? Toen viel het kwartje, pizzatijd! Ik haastte me naar de "keuken" en zag nog 1 schaal staan met 3 stukjes pizza. Ik pikte er 2 mee en liet eentje liggen .

    Nadat ik mijn aan de bar mijn pizza had weggespoeld met een bakje koffie, zag voor de zoveelste keer een dame voorbij lopen van wie ik in eerste instantie had gedacht dat ze een gewoon personeelslid was. Maar ik kwam er al snel achter dat dit niet het geval was. Ze was gekleed in een zwarte jurk elegant maar zeker niet hoerig, mooie blonde haren en blauwe ogen. Van een afstand kreeg ik oogcontact met haar en af en toe gaf ze zelfs een glimlachje weg. Tja dan maar een kennismaken dacht ik. Ik sprong van mijn kruk af en ze zag mij al naar haar toelopen totdat ik de andere kant uit liep :thefinger Ik wilde eerst nog even op een kaugompje bijten voordat ik haar met mijn koffie adem van haar pumps zou blazen Na een omweg kwam ik weer terug, maar ze was even in gesprek met een andere beer dus wachtte ik beleefd. Na een tweetal minuten was het gesprek voorbij en toen ze langsliep groette ik haar en vroeg of ze bij me wilde zitten. Dat wilde ze wel, maar ze ging eerst even wat te drinken halen Toen ze terug kwam begon ik in het Duits tegen haar te praten, maar haar kennis van de Duitse taal was niet ruim dus stelde ze voor om in het Engels verder te gaan (ook geen probleem ). Ze stelde zich voor als Yvon, 29, Pools en woonachtig in N.L. We kletsten wat met elkaar en ik kreeg een goed gevoel bij Yvon, goed genoeg voor een kamer bezoek :D. Yvon

    Na mijn sessie met Yvon had ik wel een biertje verdiend en ging naar de rokersbar. De club stroomde langzaam leeg, een paar dvp's probeerden nog hun geluk aan de gokautomaten. Het was een vreemde maar toch leuke avond geweest. Het was al bijna sluitingstijd en het barpersoneel was al aan het afruimen. Ik kleedde mij om en leverde mijn "backstagepas" in bij de theke, ik rekende nog een klein bedrag en ze vroeg of alles naar wens geweest was. Ik zei dat alles ok was. Eenmaal buiten werd ik geconfronteerd met de koude buitenwereld :D ik liep langs een duitse beer die zijn autoruit van ijs aan het ontdoen was, hij wenste me een goede nacht en ik wenste hem hetzelfde.

    Tja dacht ik toen ik naar mijn auto liep, dit moet het toch zijn wat al die beren zo aanspreekt. Een mooie uitziende club, maar belangrijker nog de sfeer bij de beren onderling. Het kan natuurlijk toeval zijn geweest al die vriendelijke beren, maar ergens geloof ik dat niet. Ik stapte in mijn bolide en stapte gelijk weer uit, eerst maar een alle ruiten ijsvrij maken . Eenmaal ijsvrij stapte weer in mijn bolide en reed rustig de nacht in.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  5. #5
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Zon en feest in de villa

    Wat een gekke dag gisteren in VV! Prachtige zonnige dag, zeker 20 graden, en 's middags lagen de dames en beren vooral in de tuin, al dan niet met elkaar, of zaten ze op het terras.

    Vele bekende dames: Mia, Kiara, Annabel, Ola, Manon, Ashanti, Sonya, Alicia, Vanessa, Lily, Elie, Dana / Jana, Bibi, Bettina, Christina, Luna en zus Eva, Isabel, Celine, Heidi, Cherie, Angie, Leyla, Sunny, Luana, Lianne en nog vele anderen.

    Onder de bekende beren Ace2, Cupido, Jansen, Extince, Raul7, Pling, Sonny en nog aardige mensen zonder forumnaam. Ace was in het begin ongekend rustig, en ik begon hem zelfs weer sympathiek te vinden, tot zijn alter ego Thor weer de overhand kreeg, en ik vooral bezig was de aanwezige dames uit te leggen dat ik NIET zijn beste vriend ben. Damage control, heet dat geloof ik. Goddank moest hij vroeg weg, zodat de aanwezigen weer op adem konden komen.

    Zeer aangenaam ook bijgekletst met Manon en Ashanti. Die Manon is overigens een dame die heel goed in de gaten heeft hoe het spelletje gespeeld wordt, en daar ook uitbundig in meedoet. Een echt feestbeest die prima de stemming weet te verhogen, maar ook serieuze zaken prima weet te bespreken. Een tof wijf, dus.

    Overdag had ik niet gepoppt, hoewel ik wel aardig wat leuke dames gesproken heb, en na het eten had ik zoiets van, zal ik naar Living Room gaan? Ook Extince en Sonny hadden half en half dat plan. Uiteindelijk is daar niks van gekomen, want alledrie konden we toch zeer content de villa verlaten uiteindelijk. Wat mij betreft met dank aan toppertjes Luna en Ashanti !

    's Avonds nog lekker gedanst met Angie, ai alweer zo'n schatje die me vast nog wel eens meesleurt naar de kamer, denk ik zo. Zonder al te veel verzet mijnerzijds.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  6. #6
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard VV, vrijdagmiddag 3 april

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Het was echter ook tijd om naar huis te gaan. “I go with you to the lockers” zei de dame. Ik douchte mijzelf en kleedde mij om. De dame in kwestie droogde mij nog af (wat nou neukfabriek?) en bij de balie namen wij afscheid. Dat was niet eenvoudig, maar het lukte toch. Onderweg ontving ik nog een sms-je: “I go home. No feeling to work” Maar zover was het nog niet. Ik moest eerst nog in de auto stappen. Het melodramatische geluid klonk dit keer iets melodramatischer dan anders. Was het misschien een voorbode? Hing het misschien al in de lucht dat dit voorlopig mijn laatste verhaaltje zou worden? Ik weet het niet, maar wat ik wel weet is dat dit inderdaad voorlopig mijn laatste bijdrage op dit forum is. Dat schrijf ik met de kennis van vandaag. Afgelopen dinsdag drong dat alles nog niet tot mij door en ik stapte dan ook niets vermoedend in mijn auto. Ik trapte op het gaspedaal en met het melodramatische geluid van de mondharmonica op de achtergrond reed ik richting horizon, terwijl ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home…………………………………………………”
    Zo eindigde ik het verhaal over mijn bezoekje aan GT op 10 februari jongstleden. Sinds die tijd heb ik geen Duitse club meer van binnen gezien. Maar na een afwezigheid van 2 maanden heb ik afgelopen vrijdagmiddag VV weer eens bezocht. Ik werd door Raul7 uitgedaagd dat er niets te schrijven was. Nooit is er niets te schrijven. Daarom heb ik deze handschoen opgepakt en een verhaaltje geschreven.

    Een verhaaltje waar Cupido, Sonny, Extince, Zakkenleger, Stilletje, Raul7 en Thor in voor komen, maar ook een slang met een kop van een hond die ook nog eens niet kan likken. Wil je meer over deze slang weten? lees dan morgen de recensie van mijn bezoekje aan de Villa op vrijdagmiddag 3 april.

  7. #7
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht

    Een verhaaltje waar Cupido, Sonny, Extince, Zakkenleger, Stilletje, Raul7 en Thor in voor komen, maar ook een slang met een kop van een hond die ook nog eens niet kan likken. Wil je meer over deze slang weten? lees dan morgen de recensie van mijn bezoekje aan de Villa op vrijdagmiddag 3 april.
    Ja ik hoorde dat je net weg was Ace2 ik was er pas rond 17.30 u
    daardoor heb je ook het gebak gemist wat ik aan de bovenstaande heren heb uitgedeelt en ook een aantal dames mee heb omgekocht.:D
    Dus jammer maar tot ziens binnenkort.
    Ik heb ook nog gehoopt dat Truus zou komen maar deze familie was er ook niet.:o

  8. #8
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard avondje om niet te vergeten

    Vorige week vertelde ik dat er een dak boven het zwembad was gekomen na een berichtgeving van Gustomas.
    Ja het was een leuke 1 april grap van hem die ik verder naar buiten heb gebracht.
    Vele dachten dan ook dat er nu een binnen zwembad was :thefinger

    Ik was wat later dan normaal maar dat kwam door de grenscontrole en de omleiding naar Grefrath.
    Dus ik had Ace2 gemist die ik had willen onderscheiden als beste jurilid van het jaar.

    De andere ijsberen leden waren er wel dus hebben we met de leden die ACe2 al noemde gewoon gezellig de avond doorgebracht.
    Ook de vrienden uit Belgie waren er ik zal ze de buren noemen en ook zei heb ik geintroduseerd bij Sonny,Raul7 en andere.

    Ik vond de dames maar aan de magere kant wat kwaliteit betreft dus zal daar verder niet op in gaan.
    Wel gezellig met Mia onderhouden wat toch een top meid is en met Asanti naar de kamer geweest op advies van de buren.
    Een daarvan heeft met haar een speciale band wat ook bleek aan de vriendelijk heid van haar.
    Wel een behoorlijke korstluiting meegemaakt op kamer 16 kwam denk ik door het vochtigheidsgehalte van Asantie

    Vandaag zou ik met Sonny naar World gaan maar door tijdsgebrek heb ik helaas af moeten haken ik hoop dan ook dat Sonny en Extince die voor mij inviel het goed naar hun zin hebben (ook Just John die daar na Oase even binnen loopt).

    Ik heb gisteren rond 23.00 u de villa weer verlaten en ben met mijn nieuwe A6 weer richting D.Bosch af gereisd om deze ook weer even in te rijden even in duitsland een extra stukje gepakt waar ik even boven de 230 km kon rijden.
    Vandaag me weer bezig gehouden in het SKW zie verhaal daar bij Antwerpen ramen.
    Ja ik moest me toch even laten verwennen nu World niet door ging.
    Woensdag ga ik denk ik weer eens naar YY ik mis Michelle/Nicolle en Franceska/Veronica volgens Raul7 gaat Franceska woe naar huis maar ik hoop een dag later.
    Dus even geen VV deze week omdat het te eentonig wordt

    p.s. die klotenzakkenleger pikte een Marokaans meisje waar ik en de Belg helemaal op geilde en heeft haar eerst aan de bar al bina laten komen om daarna op het terras een Pzc toe te laten en dan ook de kamer te bevuilen.Wat een lekker wijf was dat ik had ze zo wel kunnen verscheuren in dat geile zwarte jurkje van gisteren ik krijg al weer een stijfe bij het schrijven hierover haar.

  9. #9
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    is dit dus de Luna uit GT die ik daar dus heel vaak werkeloos op een krukje heb zien zitten en die seksgod Ace2 meermaals heeft afgewezen?.......

  10. #10
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toppie Bekijk bericht
    is dit dus de Luna uit GT die ik daar dus heel vaak werkeloos op een krukje heb zien zitten en die seksgod Ace2 meermaals heeft afgewezen?.......
    Daaraan zie je het niveauverschil met GT. Als eerste reactie op mijn dagje VV.

    Gr.
    Cupido

  11. #11
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht


    p.s. die klotenzakkenleger pikte een Marokaans meisje waar ik en de Belg helemaal op geilde
    ...



    Je was gewoon te langzaam, jongen, geef het maar toe. :thefinger
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  12. #12
    Geregistreerd
    30 maart 2008
    Last Online
    25 oktober 2016 @ 15:33
    Berichten
    13
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Bericht van de stille

    VV voor mij de eerste keer en enigszins teleurstellend. De zeer kalme stemming en de enorme rust en afstandelijkheid van de girls is niet helemaal mijn ding. Volgende keer toch maar naar GT, is gejaagder maar dat past meer bij mij. Leuk overigens om een aantal forumleden te ontmoeten.

    Het weer was fantastisch en het zwembad bitterkoud.

    De vrouwen in de middag in de minderheid pas na 9 uur in de avond werd het een stuk drukker!

    Voor de rest was het prima, lekker eten, veel bekijks en goede discussies!

    Wie weet kan VV mij volgende keer wel boeien!
    Laatst gewijzigd door Big30; 5 april 2009 om 20:25

  13. #13
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Als ik de berichten op de chat en hier lees en mijn eigen ervaring dan is het duidelijk dat VV de laatste weken zeker geen top is maar eerder flop.
    Ace2, Raul7 en JJ (bijna) de villa verlaten zonder te neuken, dat hou je bijna voor onmogelijk. Maar in de Villa van de laatste tijd niet zo ongewoon...

  14. #14
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard VV; vrijdagmiddag 3 april

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Zo eindigde ik het verhaal over mijn bezoekje aan GT op 10 februari jongstleden. Sinds die tijd heb ik geen Duitse club meer van binnen gezien. Maar na een afwezigheid van 2 maanden heb ik afgelopen vrijdagmiddag VV weer eens bezocht. Ik werd door Raul7 uitgedaagd dat er niets te schrijven was. Nooit is er niets te schrijven. Daarom heb ik deze handschoen opgepakt en een verhaaltje geschreven.

    Een verhaaltje waar Cupido, Sonny, Extince, Zakkenleger, Stilletje, Raul7 en Thor in voor komen, maar ook een slang met een kop van een hond die ook nog eens niet kan likken. Wil je meer over deze slang weten? lees dan morgen de recensie van mijn bezoekje aan de Villa op vrijdagmiddag 3 april.

    Ik werd uitgedaagd. Ik, Ace2, werd uitgedaagd. Ja, je leest het goed: Ik Ace2, de jury van de maand Maart, ik, Ace2, The 13th warrior, Hercules van Olympus, Thor The Viking Mighty God of Thunder and Lord of the Wasteland. Ik werd uitgedaagd dat over mijn bezoekje aan VV op vrijdagmiddag 3 april niets geen verhaal te schrijven was. “Er gebeurd niets, hier is niets over te schrijven” daagde Raul7 mij uit. “Wat Jansen kan, kan ik ook” dacht ik.
    Maar zover was het nog niet. Eerst had ik mij voorgenomen om weer eens naar VV te gaan. Ik nodigde een vriend uit, want alleen is ook maar alleen. Die vriend had wel zin, maar besloot donderdag dat hij toch liever monogaam bleef. Hij kreeg berouw voor de zonde. Blijkbaar is hij niet katholiek, want die krijgen altijd berouw na de zonden. Ik besloot in eerste instantie ook niet te gaan. Toch begon het vrijdagochtend te kriebelen. Nadat krabben niet echt hielp zag ik het licht. “Al weer?” zou Joost Slim later zeggen “ik zou niet graag jouw energienota willen betalen.” Maar goed, zo was ik op weg naar een zakelijke afspraak en zo stond mijn navigatiesysteem afgesteld op Duitsland.

    Ik reed zo rond 12.30u. het parkeerterrein van VV op. Voor mijn doen is dat erg vroeg. Ik was echter niet de eerste ijsbeer. De parkeerplaats kon zeker niet vol genoemd worden, maar er waren al een stuk of 15 auto’s te tellen. Het merendeel had een Nederlands kenteken. Gelijk met mij kwam nog een Nederlandse ijsbeer aan. Je weet wel zo’n anoniem type. Gebroedelijk liepen wij naar de voordeur en drukten op de bel. De ijsbeer betaalde braaf zijn 50 euro, terwijl ik glimlachend mijn vrijkaartje op de balie legde. Ik lachte naar de ijsbeer en knipoogde naar hem in de trant van: “Ja, ja, ik ben een bekende ijsbeer die vrijkaartjes wint. Ik ben niet zo’n anoniem type als jij.” Monique (bekend van GT en omstreken) vroeg onze schoenmaat. Ik had maat 45 en de andere ijsbeer 44. Ik hield mijn slipper naast die van hem en zei: “de mijne is groter” en ik liep lachend weg. Ik was mij echter niet bewust dat de maten in Duitsland anders zijn dan in Nederland. Normaal verzuip ik in maat 45, maar nu knelde de slipper behoorlijk.
    Ik liep naar mijn kleedkast en kleedde mij uit. Terwijl ik naar de douches liep zag ik in de bar Extince staan. “Die gaat schrikken, als ik ga sjorren en trekken.” Maar eerst moest er worden schoon gemaakt. De douches deden het goed en het was bijna een straf om onder de douche vandaan te komen. Het is dat er allerlei mooie naakte vrouwen lagen te wachten, anders had ik mij niet onttrokken aan de warme waterstralen.

    Ik liep naar buiten waar zich al een kleine ijsberenkolonie had verzameld. Snel telde ik de mede-ijsberen Extince, Sonny en Zakkenleger. Sonny had vooraf gezegd druk te zijn met tuinwerkzaamheden. Naief als ik ben, dacht ik dat hij zijn tuin thuis bedoelde. Het was goed een ieder weer te zien. We vertelden wat ons de laatste tijd zo had bezig gehouden. Veelvuldig werden de woorden: vrouwen, meisjes, borsten, klaar komen, nog eens klaar komen, dip, dvp, blond, Thais, enz. gebruikt. Het zonnetje scheen lekker op ons bolletje en al snel had ik een kopje capucino in mijn handen. Ineens kreeg ik een klap op mijn schouder van Extince. “He” dacht ik “dat is mijn rol. Ik sla, sjor en trek aan ijsberen.”. “ Wat ben je rustig? Dat bevalt mij erg goed” zei Extince. “Ik ben met een charme-offensief bezig” antwoordde ik. Maar even dacht ik na (dat doe ik ook wel eens) en bedacht mij dat ik misschien wel Toppie mistte. Dat vertelde ik ook aan de jongens. “Ik spreek hem nog wel eens, maar het is al lang geleden dat ik hem heb gezien. Misschien is hij wel grijs geworden.”
    Ik deelde mijn ijsberengenoten mee dat er een dvp-tamtam is waarin wij (de ijsberen) worden besproken. Ik had ook de topic over Ace2 ter inzage gekregen: handsome, good fuck, good jokes, much fun, but very bad in licking: just like a dog (geef mijn portie maar aan Vicky). He is like a snake (ongrijpbaar en glipt van het ene vrouwtje naar het andere, juist als je denkt hem te pakken te hebben) with a head like a dog (kwijlend bij het zien van een Thaise vrouw) and breaks the hart of Thai girls. Het was een beschrijving waar ik vrede mee kon hebben. Alleen dat likken moet worden aangepakt. Herstelwerkzaamheden zeg maar. Zakkenleger riep: “dat van dat likken blijven wij eindeloos op het forum herhalen.” Iemand anders zei: “zoiets heb ik inderdaad al eens over jou gehoord. Een dame waar jij tot voor kort veelvuldig mee naar de kamer ging vertelde mij in “vertrouwen” dat ze altijd deed alsof ze klaar kwam (volgens mij maakte hij een grapje), maar dat het je inderdaad 2 x echt was gelukt. Je steeg gelijk in mijn achting. Ik wou dat ze dat over mij zeiden.”

    Het warme zonnetje voelde aangenaam aan. Ook het uitzicht zag er goed uit. Verschillende mooie dames lagen topless te zonnen en ik zag dat het goed was. De dame die meeste aandacht kreeg was naar ik meen Isabel met haar mooie lichaam, blonde haren en grote borsten. Samen met Heidi liep ze naar het zwembad en liet haar schone voetjes het water licht aanraken. Heidi waagde een duik, maar daar liet iedereen het bij. Een conclusie die getrokken werd, was dat die Heidi door haar duik bewees brutaal te zijn. Dat was hoopgevend voor de service op de kamer. Alleen Sonny waagde het verder nog even om zijn grote teen in het water te steken. Zijn onderbroek werd gelijk een maat te groot. Isabel riep nog tegen Extince: “warum machst du es nicht. Bist du kein echter mann?” Bij de woorden “echter mann” liep ik al een paar stappen naar voren. Extince zei echter: “Nein, ich bin ein frau in ein manner korpe.” Achter mij hoorde ik iemand zeggen: “geil he, die stijve tepeltjes”
    Ondertussen was Zakkenleger van het zwembad naar het terras opgelopen en begon een blonde dame te masseren. “Dat doet hij bij mij nooit” zei ik tegen Sonny. Samen met de anderen liepen wij naar Zakkenleger en zijn nieuwe vriendin. Ik stelde mij netjes voor aan de dame (zij ook, maar ik ben haar naam al weer vergeten). “Hallo” zei ik “ich bin Thor. Ich bin die mann woruber deine freund die ganze zeit spracht.” en ik wees naar Zakkenleger. In lichte paniek schudde Zakkenleger van “nee”, maar ik vervolgde: “Ich bin ein nordmann. Ein echter nordmann. Eigentlich habe ich lange weisse haren und habe ich eine helm mit horn auf mein kopf.” Bewonderend keek de dame mij aan. “ Ich trinke nur aus ein horn mit junkfraueblut.” “Ich bin junkfraue” zei het meisje. “Ahah” brulde ik “Du bist meine frau heute. Ich soll dein blut trinken” en mijn tong liet ik kwijlend naar buiten hangen. Nu werd de dame meer angstig en keek onwennig naar Zakkenleger die zei: “Wir haben auch immer angst fur die mann.” De dame lachte ongemakkelijk naar mij en mompelde iets afwijzends. Ineens stond ik op en gromde: “pass auf, ich bin eine slange mit die kopf wie eine hunde, Als du mich bose mache soll ich dich lecke.” Ondanks dat Zakkenleger zwetend als een bezetene aan het masseren was, leek het masseren de dame steeds minder te bevallen. Schijnbaar was het wel gezellig, want ineens stond Raul7 bij ons. “jij zou toch niet komen?” zei hij lachend tegen mij. “Er sagt dass ich heute nicht kommen soll. Aber ich will viel kommen.” zei ik tegen de gemasseerde dame. Maar niet alleen El Matador kwam ons vergezellen. Bij ons kwamen ook een drietal dames, waarvan er 2 uit Polen en eentje uit Hamburg. Met name de blonde dame uit Hamburg keek mij verleidelijk aan. “Ich bin Thor und ich ficke nur junkfrauen im arsch” zei ik tegen haar. “Ich liebe dass” zei ze knipogend. Ze begon mij te strelen. Ze kwam even op mij zitten, waarbij ze mij bereed en ik moet eerlijk toegeven dat haar billen er schitterend uit zagen en ook als zodanig voelden. Ik hield haar stevig vast. Dat voelde erg goed. Even overwoog ik op haar verzoeken voor sex in te gaan. Ik besefte echter ook dat ik te maken had met een jaagster. Dat was minder goed. “Je bent te ver gegaan” zei Raul7 “nu krijg je ze niet meer weg.” Lachend zei ik: “Oh, geen enkel probleem. Ik ga haar gewoon likken en beffen. Binnen een paar minuten rent ze gillend weg. Ze zal geld toegeven. Hoe denk je anders dat ik mijn kamerbezoekjes financier.” “Wass sagst du, wass sagst du?” vroeg de dame. “Dass ich dich lecke soll” antwoordde ik dreigend. Hoopgevend keek de dame mij aan. Ik besloot echter even te gaan wandelen. Extince was van dit alles geen getuige geweest (gelukkig maar, want anders had mijn charme-offensief niet gewerkt). Extince zat een hele tijd met mooie Mia op een schommelstoel te klessenbessen.
    Ik liep naar beneden en Extince liep weg bij Mia. Een beetje de standaard reactie die ijsberen hebben als ik in de buurt kom. Ik wilde de tuin in lopen toen Mia mij riep. “Hi, wie geht es dir?” Ik vertelde dat het mij goed ging. Ik wilde echter doorlopen en mijn niet rechtmatige plaats naast Mia niet innemen. Mia kletste met haar hand op de plaats naast haar en vroeg mij naast haar te komen zitten. Een heer als ik ben, weigert een dergelijke dame dat niet. “Wass machst du?” Ik antwoordde: “Ich laufe im garten mit meine burst nach vorn und dann kunnen alle frauen nach mich kuken.” Mia schoot in de lach en gaf mij een streel en dit hondje was weer braaf. Ineens kwam ze naar mij toen en fluisterde iets in mijn oren. Iets wat ik erg graag wilde horen. Ze had mij ook nog herkend. Trots sprong ik op “Dass soll ich meine freunden sagen. Sie glauben dass niemahl. Sie sollen mir bewundern” en ik wees naar het groepje ijsberen boven op het terras. Ik liet een brulletje en sloeg op mijn borst. Lachend trok Mia mij weer op de schommelstoel. “Nein, nein, lieber schatz.” Beteuterd keek ik haar aan. “Bitte, ein bisschen. Ich soll nur “kommen” sagen” maar Mia bleef lachend van “nee” schudden. Ze maakte duidelijk dat ze niet wilde dat er over haar werd gekletst en geschreven. Daar hield ik mij de vorige keer aan en daar houd ik mij nu ook weer aan. Ondertussen kwam Extince iets van champagne brengen. “Nur echte, Extince” zei Mia. Ik kletste nog wat verder met Mia en na een paar minuten liep ik verder, trots als het paard van KingKong met 7 lullen. Nu begreep ik waarom zoveel ijsbeertjes hun hart bij Mia verliezen.
    Bij het zwembad waren nu ook een stelletje Hollandse knullen gekomen. Ze genoten niet zozeer van het uitzicht, als wel van zich zelf. Ze ploften neer waar ze neer wilden ploffen en dat was vaak naast een dame. Sommige dames hadden daar weinig problemen mee, al had ik de indruk dat de interesse meer ging naar het meegebrachte handeltje. Ik zag Michele met haar mooie lichaam zitten en ik zei: “Du bist Michelle?” , maar een van de baby-bab-binkies plofte op het bed en zei: “Nee, ik heet Jan.” Michelle kroop tegen hem aan en al snel kwam een tweede dame bij hen liggen. Het zag er allemaal wat overdreven uit, maar ook ik had graag tussen die 2 mooie meisjes in willen liggen.

    Ik liep weer naar mijn ijsberenvrienden, waar ondertussen Stilletje (eigenlijk een goede nick-name voor mij) en Cupido zich hadden gevoegd. Stilletje, die ik nog niet kende, waarschuwde ik voor de aanwezigheid van Ace2, die blijkbaar was gesignaleerd. “Hij mag dan wel een imposant lichaam hebben, maar zijn aanwezigheid is toch bedreigend en hij heeft een grote bek. Als je niet hard genoeg lacht om zijn stomme grapjes dan heb ik altijd het gevoel dat je klap voor je kanis kunt krijgen. Dat voelt niet gezellig.” Raul7 bevestigde mijn verhaal, maar later vroeg hij: “Dat van dat imposante lichaam begreep ik niet helemaal.” Ik besloot weer eens binnen te kijken. Een bescheiden lunch stond klaar bij het buffet, waarbij allerlei lekkernijen voor het grijpen lagen. “net als in een bordeel” zei ik tegen Sonny “alleen liggen daar de meisjes voor het grijpen.” Ik liep naar de bar en ik zag een negerin binnen stappen. Later begreep ik dat dat de roemruchte Bibi was. Ze wilde gaan zitten, maar ik brulde door de barruimte. “Hi, how are you?” Bibi knipoogde en zei: “I am fine and you?”, waarna ze op mij afliep. Ze stelde zich voor (al had dat geen zin, want ik luisterde alleen naar mijn eigen onzin) en ik vertelde haar Thor te heten. “I am Thor form Norway.” “Oh” zei Bibi “I like men form Norway. I come from Jamaica.” “Ahah” zei ik “Jamacai-girls are good to fuck” Bibi dacht nu beet te hebben. Ze kwam tegen mij aan rijden en fluisterde: “I love to fuck. I love to fuck with Norway-men.” Maar eerst wilde ze weten hoe ik zo in Duitsland was verzeild geraakt. “ I am with my boat. I have a boat with a dragon. We call it dragonboats.” “Where is your boat?” vroeg Bibi. “My boat is in the habor. But the habor is burning. Vikings do that kind of things.” Bibi luisterde aandachtig naar mijn verhaal. “What kind of things do vikings?” vroeg ze. “We sail across the seven seas and stand on our boats at the face of the boat, where the dragonhead is. We stand there, while the water from the storming sea is coming over us. We stand there and fuck our women.” legde ik Bibi uit. “Yes” zei Bibi “I want to fuck on your boat.” Ze trok mij mee, maar om de een of andere reden had ik niet echt zin. Ik wees haar vriendelijk, doch dringend af. Heel duidelijk deed ik het niet, want ze dook telkens op waar ik ook was, met haar tong naar buiten. “Normaal doen alleen honden dat als ze mij zien” zei ik tegen Cupido.
    Ik liep naar de andere bar, waar ik aan de praat raakte met een ijsbeer. We vertelden beide wat over onze stoere belevenissen toen wij Diane zagen. Ze zag er schitterend uit. Het werd een beetje nat op de vloer. Diana zag ons kwijlen en kwam even poolshoogte nemen. Maar zoals veel vrouwen die middag, droop de werklust er bij haar niet af (andere dingen dropen trouwens wel). Ze moest even weg om inkopen te doen (binnen 10 minuten zag ik haar echter weer in de tuin paraderen). Ik keerde mij naar de andere ijsbeer toe en zei: “Vroeger gebeurde dat nooit. Vroeger had ik een vriend die Toppie heette, maar dan waren de vrouwen niet bij ons weg te slaan.” Ik wilde verder gaan, maar Raul7 kreeg ik in het vizier. Ik zag dat hij een zoen kreeg van een zeeeeeeeer mooie blonde vrouw die Gabriella bleek te heten. Ik legde de combinatie met de service van Gabriella uit GT en de looks van deze Gabriella en ik wist dat ik spoedig zou gaan trouwen. Raul7 adviseerde mij geen gebruik van haar diensten te maken. Ze zoent niet of nauwelijks, haar service is matig en ze stinkt uit haar mond. “Bij mij zal de service uitstekend zijn” zei ik “anders ga ik haar beffen en likken……………”

    Ik liep naar buiten, waar een dame in een paars jurkje om mijn aandacht vroeg. Het bleek een half Italiaanse dame te zijn met een bovengemiddelde leeftijd (t.o.v. de aanwezige vrouwen, niet t.o.v de aanwezige ijsberen) en een forse boezem. “Du muss es nicht weiter erzahlen, aber ich bin die Thor. Ich bin die mann wohuber die Hollandische manner sprachen.” zei ik tegen haar. “Nein” zei ze “du seht aus wie Richard Gere. Du bist schon. Du bist lange und du hast keine bauch.” (al dat adem inhouden had dus effect) “ Lange manner gefahlen mir. Mit dir ist es keine arbeit aber mit dir ist es hobby.” Lachend liep ik weg. Voor haar mocht het dan hobby zijn, voor mij zou het toch echt werken zijn.

    Het was best leuk om weer in de Villa te zijn en het was zeker leuk om allerlei bekenden weder te zien. Maar toch vond ik alles een beetje tammetjes. Nu weet ik ook wel dat je eigen gemoedstoestand bepaalt hoe je je omgeving ervaart, maar toch…………………… Het had iets met de temperatuur en de lome zon te maken, als ook het feit dat ik al mijn portie sex had gehad. Ik was niet echt needy. In tegenstelling tot sommigen die vaak onrustig rond liepen. Sex zou er vandaag niet inzitten. Als ik iets meer needy was geweest, dan zou die blonde Gabriella worden geslachtofferd, maar nu hadden “the brain-cells” de overhand op “the hormones-cells.” Ook een goede kanshebber was de blonde dame uit Hamburg. Ze dook regelmatig op en trok aan van alles om mij maar in beweging te krijgen. Een ijsbeer waarschuwde mij: “volgens mij mag ze je wel, maar het is en blijft een jaagster.” Terwijl ik bij het zwembad stond vlogen regelmatig vliegtuigjes laag en schuin over. Ook werd er druk geklust in de tuin van VV. “Zo kun je natuurlijk nooit rustig neuken.” dacht ik.
    Bij het zwembad lagen Zakkenleger, Sonny, Extince, Raul7 en Cupido. Als jury van de maand maart informeerde ik voor de zekerheid nog even of de wedstrijd wel eerlijk was verlopen. Gelukkig was dat het geval. Niets geen telefonisch overleg en afspraken. Ik kon gerust zijn. “Waar is Jansen met zijn gebak als je hem nodig hebt?” vroeg ik in dat kader. Van Jansen was geen spoor te bekennen. Ik bukte even om een handdoek van de grond te rapen, toen ik ineens een hand aan mijn billen voelde. Die voelde mij iets te harig aan, zeker toen ik om keek en Sonny achter mij zag staan die stotende bewegingen maakte. Ergens was ik wel trots: tussen al die knappe, jonge, wellustige dames verkoos Sonny toch mij.
    We lagen daar wat te zonnen en wat te kletsen onder het genot van uitzicht op blote borsten toen ineens Mannonetje verscheen. Blijkbaar is ze populair, want alle ijsberen werden onrustig. Blijkbaar is ze populairder dan ik, want ze kreeg gelijk alle aandacht. “Poeh” dacht ik “ik heb toch mooiere benen.” Net toen ik daar een serieuze discussie over wilde beginnen verscheen een donker getinte dame op het toneel. Ze kende het merendeel van de mij bekende ijsberen. Ze zoende ook iedereen en ze liep op mij af. “Shit” dacht ik “had ik vorige week toch maar mijn tanden gepoetst” Uiteraard kreeg ook ik mijn zoen en ik merkte dat we te maken hadden met Ashanti, die ook nog eens Nederlands spreekt. Netjes stelde ik mij voor: “Thor is de naam” zei ik. Verbaasd keek Ashanti mij aan. “Hij heet geen Thor. Hij lult maar wat” zei Zakkenlegger. “Dat hoef je er niet bij te zeggen” zei Extince “dat druipt er toch van af.” “Jij bent dus Ashanti” zei ik. Ashanti knikte van “ja” en ging aan de slag met ZL en Extince. “Nu hoor ik er ineens niet meer bij?” dacht ik teleurgesteld.

    Ik was niet van plan geweest het laat te maken en de eindtijd kwam al in zicht. Het zou een middag in een bordeel worden zonder sex. Een paar jaar geleden had mij dat onmogelijk geleken. Nu maalde ik er totaal niet om. Ook raul7, die nog langer zou blijven, wist mij te vertellen dat hij ook niet verwachte sex te hebben. “Dan hou ik energie voor morgen over.” riep hij nog wel. Raul7 en ik keken rond en zagen synchroon de wei van VV als een arena waar de dames feitelijk lustige stieren waren. Wij zouden, als een team, die “stieren” bespringen en hen nemen zoals Matadoren dat doen. Na afloop zouden wij met de armen om elkaars schouders in het bezit van bebloede speren de arena verlaten. “Het is toch wel maagdenbloed?” vroeg ik Raul7 voor de zekerheid. Ik nam afscheid van de mannen en sprak nog even met Zakkenleger en later nog even met Extince. “Vandaag was je lekker rustig” zei hij “je lijkt wel intelligent” “Hahaha” lachte ik “ingetrapt, het is maar een grapje” Ondertussen wees Extince naar een man op het terras. “Dat is Pling” zei Extince. “ Ik zal mij even voorstellen” zei ik. “Doe maar niet” zei Extince “hij heeft het al niet gemakkelijk” Als laatste gaf ik mijn vriend Cupido, de god van de liefde, nog een klap op de schouder, waarna ik vertrok. Bovenop het terras keek ik nog eenmaal om en verliet de villa.
    Misschien ging ik te vroeg, want later hoorde ik dat ik de hoogtepunten had gemist. Later was er zeker nog sprake van sex in VV, later verscheen ook Jansen, maar ook een dvp die een van onze helden vroeg om gratis met haar sex te hebben. Ja, jullie lezen het goed: gratis . Wat vertelt de overlevering? De overlevering vertelt dat een klant de dvp graag met een andere man (waar is Ace2 als je hem nodig hebt) wilde zien neuken, terwijl hij zich kon afrukken . En daar is natuurlijk maar 1 ijsbeer geschikt voor. Juist ja, Sonny Boy. Maar goed dat heb ik dus gemist, want ik was op weg naar de kleedruimte, al waar ik mij tot burgermannetje om kleedde.

    Bij de uitgang kwam Mia nog even afscheid nemen. “Hast du keine zeit fur mich?” vroeg ze met een pruillipje “fur dich immer, aber heute sollen es nur hubsche manner fur dich sein.” en ik liep door de deur naar buiten waar ik door het zonlicht werd verblind. Onrustig keek ik om mij heen. “Zou hij er zijn?” dacht ik. En ja hoor…………………………..

    ……………………….daar in de verte klonk het al …………………………. Daar in de verte klonk het melodramatische geluid van mijn mondharmonica. Ik stapte in mijn auto en startte met een hoop gebulder richting horizon. Het dak ging open en ik zong uit volle borst: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home……………………..”

  15. #15
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Reden Kort samengevat

    In de namiddag in de zon gelegen, gezellig gekletst met de aanwezige beren (hoogtepunt van de dag), gegeten en gedronken, en zonder te de arena verlaten !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  16. #16
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    In de namiddag in de zon gelegen, gezellig gekletst met de aanwezige beren (hoogtepunt van de dag), gegeten en gedronken, en zonder te de arena verlaten !
    Ik zou het een regeltje of twee uitgebreider willen omschrijven

  17. #17
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Dus na een zeer goede sessie met Natalie in PHG en na het opschransen van de restjes van het avondeten naar de Villa getrokken, waarom weet ik niet, het werd me te druk in PHG en ik had geen zin om al naar huis te gaan. Bovendien had ik nog een doosje Belgische pralines in de wagen. Die had ik ooit aan Betina beloofd en de Villa ligt maar enkele minuten van PHG, dus kwam ik er rond 19u30 a 20 uur aan.
    De parking was goed bezet, de dansmuziek duidelijk hoorbaar. Sfeer hangt er zelden in de Villa, en dat was nu niet anders. Sonny trachtte daar wat aan te doen door eens rond de paal te draaien, en later op de avond waren er wel een paar meiden die echt gingen paaldansen. Sonny heeft me blijkbaar niet herkend, en de rest van het berenforum dat aanwezig bleek te zijn ken ik (nog) niet. Cupido had me laten weten dat hij er zou zijn, maar hoe herken je nu iemand. Ik kon toch moeilijk aan iedereen graan vragen wat zijn nickname is.
    Nu ja Betina heb ik die avond niet gezien. En toen ik aankwam was het lekkere eten ook bijna uitgeput. Een stukje vis en wat aardappeltjes met een lekker sausje was alles w&t me nog restte. Al bij al toch smakelijk.
    Nog wat op het terras rond gehangen en enkel Franstalige landgenoten leren kennen.
    Ik voelde me leeg en moe, daar zat Natalie uit PHG natuurlijk voor alles tussen 3 uur top seks hadden me duidelijk leeg gezogen.
    Bij het binnenstappen van de bar zag ik echter Ashanty zitten, dat veranderde veel. Nog een klapke mee gedaan en op een kamer beland. Lag het nu aan mij, of aan haar ik weet het niet. Maar mijn eerdere sessies met haar waren steeds top. Ik had haar wel altijd in het begin van de dag, toen ze pas binnen was. Nu was het toch al vrij laat. Het leek allemaal zo machinaal, gemaakt, zo passieloos. Na een schot 30 minuten later al van de kamer gekomen, geen 5 minuten later liep ze al met een andere beer richting kamer om ook nu weer na een half uur terug te komen. Ashanty is blijkbaar in een “afwerk” periode.
    Slecht was het niet, maar ik heb Ashanty al veel beter geweten.
    Omstreeks 22uur nog een paar stukken Pizza gegeten samen met een heerlijk Deens biertje. Uiteindelijk was het bijn 23 uur toen ik de zaak verliet. Daar Betina niet aanwezig was mijn pralines maar aan de balie afgegeven met de woorden dat men ze onder de dates mocht verdelen. Nog 3 dikke kussen gekregen en huiswaarts gereden met de gedachte dat ik beter niet naar de villa was gekomen.
    De villa is me best aangenaam, als er wat gekende beren zijn. Enkel Sonny jende ik vaag, en ik wou die beren hun pret niet bederven om me zomaar opdringerig in hun gesprekken te gaan mengen, ik ben uiteindelijk maar een “bedeesde” Vlaming.
    Maar dankzij Natalie en PHG heb ik toch een fijne dag mogen beleven.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  18. #18
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Ik zou het een regeltje of twee uitgebreider willen omschrijven
    Ik heb niet zoveel fantasie :D!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  19. #19
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.675 in 2.631 posts

    Blinzeln Don't give up. It's only a small obstacle!

    "Hold on tight to your dream, hold on tight to your dream. When you see your ship go sailing, when you feel your heart is breaking. Hold tight to your dream. Its a long time to be gone. Time just rolls on its own. When you need a shoulder to cry on, when you get so sick of trying. Just hold tight to your dream. When you get so down that you can't get up. And you want so much but youre all outta luck. When youre so downhearted and misunderstood. Just over & over & over you could... Accroches-toi a ton reve. Accroches-toi a ton reve. Quand tu vois ton bateau partir. Quand tu sents -- ton coeur se briser. Accroches-toi a ton reve."

    E.L.O. sloeg helemaal de spijker op zijn kop de afgelopen week. Verdomme nou, deze racebeer plant om naar Datteln af te reizen, maar er komt iets tussen. Deze racebeer plande vervolgens om vrijdag eerder weg te gaan en naar Grefrath af te reizen, en nauwelijks was het op de chat en de meeting point vermeld.... belt mijn baas op "Het spijt me, dit is echt géén late 1 april-grap." Nadat hij was uitgesproken hing ik op en begon de stukjes van mijn defecte Wlan-router uit de zijmuur van de kamer te peuteren. Een geluk dat ik iets had om mee te gooien Niet zo veel later weer telefoon. "Wat wil je nou weer, verdomde grafpegel!!?" loei ik in de hoorn. "Wokken, morgenavond, kom je ook. Je klinkt alsof het nodig hebt." Zo af en toe wordt deze racebeer erg jaloers op het flegma wat Sphinx Senior ten toon kan spreiden. Dus vrijdagavond zo vroeg mogelijk weggeslopen en Sphinx Senior, drie ooms en hun wederhelften begroet bij ons favo wokrestaurant in Horn (inclusief mijn liefhebbende moeder die het wéér niet kan laten mijn kapsel te bekritiseren). "Jullie lijken die Amerikaanse Rockband wel" moppert ze, waarop alle mannen eens in hun baard krabben en schaapachtig beginnen te lachen. M'n moeder grinnikt vrolijk mee. Niet nodig om te zeggen dat het toch nog een heel gezellige avond werd. Na een vijftal keren bij de kok te hebben gestaan voor de refill, sluiten we af met een koffie en een lucky cooky voor iedereen. Die van mij had de toepasselijke titel van dit stukje: Don't give up, it's only a small obstacle.”

    Zaterdagmorgen héél vroeg weer naar m'n werk, tussen alles door nog even op m'n eigen laptop de kwalificatie van de GP van Maleisië gevolgd en om één uur is deze racebeer met toestemming ontsnapt. Eerst nog even Eindhoven in om een speakertje op te halen bij de BCC en dan vol gas door naar Grefrath. Eenmaal daar aangekomen probeert Murphy nog meer op mijn pad te slingeren. Ik doe mijn kluisje en kan nog nét voorkomen dat ik mijn hand openhaal aan een uitstekend spijkertje. Het blijft bij een vervelend sneetje in mijn vinger. Het was echter heel vlot weer vergeten, want al heel kort daarna loopt deze racebeer Manon tegen het lijf en krijgt na een pakkerd meteen te horen wat ie zoal heeft gemist de vorige dag. Ach ja, beter laat dan helemaal niet hè? Aangezien het nogal rustig was hebben we een tijdje bijgekletst, koffie gedronken, peukje gerookt (zij dan: deze racebeer rookt niet) en ons ingehouden toen een andere Nederlander een Japanner zat te plagen. We kregen wat later gezelschap van een beroemd Spaans Schilder, maar deze racebeer had een paar pogingen nodig om dat uit te vogelen (Sorry Picasso1, sorry, sorry, hier gaat mijn onervarenheid op het gebied van IJsberen-kennis erg tegen mij werken) Toen vond deze racebeer het tijd om eens een rondje te maken, maar hij kwam nog geen 5 meter ver; ineens stond Ashanti voor zijn neus "Hey, hallo, waar was je nou gisteren, je hebt echt wat gemist joh!" Grinnik, dankje As, wrijf het er nog maar een keer in :teuflisch "Da's snel, je hebt je slachtoffer al" merkt Manon op. Ja, maar wie is hier straks het slachtoffer? denkt deze racebeer zachtjes en voegt er net zo zacht aan toe: als je daar niet tegenkunt, dan had je hier niet binnen moeten lopen. Picasso1 komt er ook bijstaan en hoe wel deze racebeer zijn best deed om de informatieve discussie te volgen, het lukte voor geen meter omdat mijn lichaam veel te eerlijk reageert op de manier waarop Ashanti zich tegen me aan staat te schuren Het duurt dus niet zo heel lang voor ik haar vriendelijk doch dringend verzoek een sleutel te regelen: liefst geen sauna-hok dit keer. En ze komt zowaar met de sleutel van torenkamer 3 terug. Dat moet wel goed komen (idd een opzettelijke taalbuiging :D)

    Een dik uur later staan ik gedouched, vermoeid, hongerig en met kramp in mijn voet weer beneden. Als ik me bij het afrekenen wéér bijna aan die schroef snij kijk ik eens in het open kluisje erboven, daar steken zelfs DRIE schroeven uit. Deze racebeer neemt even afscheid van Ashanti en meldt het geval even aan de theke. Geen probleem ze komen erop terug. Ik ga eten met de dames en probeer rustig de batterijen weer opgeladen te krijgen. Een zwarte dame van wie ik (naar later bleek terecht) aannam dat het Bibi was, probeerde mijn aandacht te trekken: "What's happening? Are you dead?" Deze racebeer laat zijn tong uit zijn mond hangen en maakt rochelgeluiden "Yes, completely and utterly dead." Waarop ze lacht en een andere beer lastig gaat vallen. Het is niet te geloven wat Murphy nog meer voor "small obstacles" in mijn pad gooit. Ik ga naar het toilet, trek door, draai de deur van het slot, doe de klink naar beneden en -klik- ik sta zo met dat ding mijn handen Gelukkig was de deur al losgegaan, anders had ik een ander probleem op te lossen. "Ich habe heute so was von Glück" zeg ik tegen de grote kale uitsmijter. De man grijnst breed en geeft de afgebroken klink aan een collega. "Er kriegt das schon hin. Aber du faßt mir bitte eine weile keine Frau an, sonnst erwische ich dich später noch mit ein loses Bein oder so." Hmm, is Cupido nog iets kwijt? Even later staat zijn collega weer voor mijn neus, met een hamer. Hij besluit na een Russische inspectie (een flinke dreun op die schroef geven en kijken wat er gebeurt) me een ander kluisje te geven en het euvel later te verhelpen. Aangezien ik de DJ zijn poging het glas van de tuindeur te breken niet zo kon waarderen ben ik maar buiten gaan zitten en kreeg zowaar de kans om de credietcrisis in Nederland uit te leggen aan een paar Duitse reclamejongens. Deze racebeer zit wat later weer binnen naar "Verstehen sie spaß" te kijken als Manon weer in beeld komt na een sessie met een Japanner en ploft met haar op een bank neer. Erg veel rust krijg ik niet van haar, want ze begint op een heel sneaky manier te teasen. En ja Manon, deze racebeer doet soms alsof ie het verschrikkelijk vindt, maar we hebben allebei dezelfde mening over Garnalen :D Dus voor deze racebeer er helemaal gek van werd ging Manon op sleuteljacht. "U bent de achtste wachtende" was zo ongeveer het antwoord. Ach ja, die wachttijd kwamen we uiteindelijk ook wel door. Ook dit keer wachtte de long way to the top, voor een leuk, geil, grappig en apart uurtje

    Enigzins duizelig en opnieuw met kramp in m'n voet staan we veel later in de pizza-rij. Als ik weer duidelijk alles kan onderscheiden rekenen we af, babbelen nog wat na en dan vind deze racebeer het wel weer goed geweest. Als ik in de racebeer mobiel stap en de motor start, ben ik in de overtuiging dat de radio aanstaat en Gershon Kingsley en Stan Free hun internationale hit Popcorn ten gehore brengen. Tien kilometer verder, wachtend voor het stoplicht van een wegomleiding, herinnert deze racebeer zich dat hij Popcorn als ringtone voor inkomende telefoontjes heeft ingesteld :D U heeft 1 gemiste gesprekken, maar geen bericht is achtergelaten: meldt de spraakcomputer. Deze racebeer zette de radio dan maar echt aan en zat al gauw zachtjes met John Watts van Fischer Z mee te zingen. Imo een zwaar onderschatte muzikant die met Perfect Day in ieder geval in Australië een nummer 1 hit had:

    It's gaaame. And everyone has to play!"

    "Young man generally, lots of sensitivity. Seeks the Villa of his dreams sure that eternily's far too long to wait for the Perfect Day. Far too long to wait for the Perfect Day. Young Girl 17, who knows what she could have been. Needs a flat urgently for her child, eternity's far too long to wait for the Perfect Day. Far too long to wait for the Perfect Day." "Someone I know, someone I know Please don't tell me something I know. I open my mouth, I try to speak. You come for a day and you wish for a week. Someone I know, someone I know. Please don't tell me something I know. I open my mouth, I try to speak. You come for a day and you wish for a week"
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 5 april 2009 om 21:07
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  20. #20
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht

    ..
    Enkel Sonny jende ik vaag, en ik wou die beren hun pret niet bederven om me zomaar opdringerig in hun gesprekken te gaan mengen, ik ben uiteindelijk maar een “bedeesde” Vlaming.

    Hey Zeppos, aarzel niet een volgende keer, en kom er gewoon bij! Aardige beren altijd welkom, alleen leuterberen (zoals Ace2) worden apart gezet met de jaagster van de dag :teuflisch.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  21. #21
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Bij het zwembad lagen Zakkenleger, Sonny, Extince, Raul7 en Cupido. Als jury van de maand maart informeerde ik voor de zekerheid nog even of de wedstrijd wel eerlijk was verlopen. Gelukkig was dat het geval. Niets geen telefonisch overleg en afspraken. Ik kon gerust zijn. “Waar is Jansen met zijn gebak als je hem nodig hebt?” vroeg ik in dat kader. Van Jansen was geen spoor te bekennen.
    Misschien ging ik te vroeg, want later hoorde ik dat ik de hoogtepunten had gemist. Later was er zeker nog sprake van sex in VV, later verscheen ook Jansen, maar ook een dvp die een van onze helden vroeg om gratis met haar sex te hebben.


    I]
    Jansen was dus welgekomen met gebak waar andere dames ook van genoten hebben.
    En de gratis sex gunde Jansen aan Sonny die had geen gratis entree vandaag

  22. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln Een donderdag in de Villa

    Plan was eigenlijk om vrijdag jl. naar de Villa af te reizen maar plannen zijn er om gewijzigd te worden dus vorige week donderdag, vergezeld door een schuchter schijnend voorjaarszonnetje maar weer eens afgereisd naar de Villa.

    De heenreis verliep zonder problemen. Twee dagen later bleek dat ik mijn huissleutels bij het Shell Station aan de A67 verloren was, maar gelukkig vond ik ze daar 2 dagen later weer terug! Ik werd 2 maal vakkundig gesneden door een vrachtauto (niet dezelfde!) en bij de grensovergang Venlo stond een gigantische File i.v.m. de Nato-top. Dat wist ik dus nam de afslag waar ik normaal via de 2 bekende rotondes richting Gt rijd maar nu reed ik na de afslag naar het Noorden. Zelfs zonder Tomdom kom je dan snel weer bij oprit 2 uit en aldus doende vervolgde ik mijn weg over de A40 naar de bekende afslag 3 Wankum.

    Toen ik die afslag nam dacht ik bij mijn zelven hoe vaak ik deze afslag de afgelopen jaren wel niet had genomen? Veel om niet te zeggen vaak :p.

    Na deze overpeinzing stuitte ik op een wegomlegging (is al 4 weken zo!) dus via een ommetje kwam ik met exact 4m delay in de Villa aan.

    Monique overhandigde me de benodigheden die verplicht zijn in de Villa, deze bestonden uit: een rode badjas maat XXL, een sleutel om de locker te openen (nr. 169), blauwe badslippers maat 46+ en een rode badhanddoek in bijna dezelfde kleur als de badjas.

    Een aantal begroetings kusjes van verschillende dames vielen mij bij de Theke ook nog ten deel. Ik kleurde er Villa rood van.
    Omkleden, espresso halen, wat gegeten (hmm geen vlees en van Sir W. begreep ik later dat om 18u06m het vlees al op was :o) en vervolgens samen met 2 mij bekende IJsbeertjes luisterende naar de namen van Sir W. en Picasso1 wat genoten van de ondergaande avondzon en wat bijgekletst.

    De kamergang was in dit geval zeg maar voorgeprogameerd. Was met een Dame van zo later bleek een mij redelijk bekende nationaliteit, Lets of Roemeens dat ben ik vergeten.

    De line-up kon mij bepaald wel bekoren, maar had toch de indruk dat veel Dames deze avond niet zo veel te doen hadden. Toen ik na mijn kamer sessie met P1 (Nee ik was niet op de kamer met P1 :D) wat uit zat te puffen en wat bij zat te kletsen was dat een beeld wat door Michelle en Christina die naast ons zaten ook werd bevestigd.

    Meer dan 40 dames op de donderdagavond is niet slecht, de parkeerplaats was ook goed gevuld. Het was een aparte maar wel geslaagde avond.
    Klokslag 1u verliet ik de Villa, de kiezelsteentjes knisperden onder mijn voeten toen ik naar mijn ras-bolide liep. Ik probeerde cool and relaxed de deur te openen maar miste mijn sleutelbos. Die was helaas ook niet als verloren aangemeld in de Villa. Gelukkig vond ik die 2 dagen later weer terug als gemeld bij het Shell tankstation aan de A67. Hulde alsnog !

    Villa Vertigo in Grefrath daar spreken we dus in concreto over!

    Via een kleine omweg reed ik weer terug naar het Vaderland. Ditmaal wel via de grensovergang Venlo. De hemel toonde zich met een scherp afgetekende sterrenhemel. Ik herkende mijmerend de nodige sterrenbeelden kon ze niet benoemen maar herkende ze wel. Bij de oprit naar de A40 schenen mijn dimlichten in de ogen van een ree die me aan zat te staren met een blik van herkenning. Twee ree bruine ogen die staarden me aan.

    Toen ik de oprit had bedwongen (blijf dat een lastige oprit vinden!) gaf ik mijn raspaardje de sporen waar ze om vroeg en 30m later was ik weer acasa!

    Een donderdag in de Villa was ten einde.

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #23
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard bezoek aan de Villa 3-4-09

    Die RP noopt mij tot het schrijven van een derde verhaal over mijn / ons bezoek aan VV afgelopen vrijdag 3-4-09. Ok, de leuke en goede ervaringen heb ik reeds verteld in mijn bericht over Ashanti zie https://www.ijsberenforum.com/forum/showpo...3&postcount=28 en over de update voor minder validen, zie https://www.ijsberenforum.com/forum/showth...476#post116476 . In dit verhaal wil ik dan nog mijn algemene ervaringen neerleggen van mijn 2e bezoek aan VV.

    De dagen er voor had ik me goed ingewerkt in de club door en op het forum en de bloq te bekijken van de VV-site. Daarnaast had ik ook via de chat al het een en ander opgenomen over de dvp’s. Ik zat daardoor inmiddels vol met extra hormonen, want alles wees er op dat dit een top dag zou gaan worden. Hoe anders kon het lopen! Ik was vrijdag al vroeg begonnen en om half acht al op het werk om zodoende wat eerder van mijn halve snipperdag te kunnen gaan genieten. Ik wilde rond 11.00 vertrekken om toch nog een uurtje eerder dan gepland (13.00 uur) in VV aan te komen. Maar de afspraak die ik had liep uit en ik kwam daardoor pas rond half twaalf weg . Geen nood dacht ik nog, dat haal ik nog wel in onderweg en iets later is altijd nog eerder dan gepland. Maar nadat ik een half uurtje onderweg was ging mijn mobieltje over: “shit wat nu weer”. Het was mijn collega, oftewel Stille, heb ik die naam de afgelopen dagen niet vaker gezien op het forum??? Stille dus, waarvan ik sinds kort wist dat hij ook een fervent bezoeker was. Hij wilde ook mee, of dat nog kon. Natuurlijk, gezellig. Ik besloot op hem te wachten, maar dit duurde natuurlijk wel even. 3 Kwartier later heb ik dan de rit kunnen vervolgen. Nog steeds geen probleem, een kwartiertje later dan gepland op het forum was toch ook geen probleem? De overige ijsberen wisten toch niet beter dan dat ik rond 13.00 uur zou komen. Bij de grens gekomen opeens file. Wat nu weer, controle. Na opnieuw een half uur oponthoud, waarbij met name mijn collega van geluk kon spreken dat ik mijn papieren wel bij me had, konden we eindelijk weer verder. Omleiding, ja gvd., krijg nu helemaal het heen en weer.:angryfire Nou dit viel gelukkig nog redelijk mee. Maar aangezien ik mijn navigatiesysteem niet wilde gebruiken voor een ongewoon adres, toch even moeten zoeken! We kwamen aan in VV om 13.45. Hèhè, eindelijk en de zon zon scheen weer. :D De ijsberen zaten allemaal te wachten op me, want van de een na de ander kreeg ik de vraag waar ik nu bleef!!!

    Na een eerste gesprek en de strijd om de recensie van de afgelopen maand nog eens doorgenomen te hebben met o.a. Ace2, Sonny, Zakkenleger, Raul7 en een onbekende kale man (?!?) werd het tijd voor de lunch. Daar zag ik een hele aardige donkere dame lopen, die snel contact met mij probeerde te leggen. Ineens schoot mij het bericht van Jansen over Dibi te binnen. Snel informeerde ik bij de overige ijsberen of ik met haar kon doorgaan of er mijn handen van af moest houden, oftewel is dit Dibi of niet!. Ik moest mijn handen er van afhouden!! Het was Dibi! Na de lunch was het tijd om eens ruim de tijd te gaan nemen het vrouwelijk schoon in mij op te nemen en bij te praten met de ijsberen, maar vooral ook de zon op mijn weer bijna witte huid te laten inwerken. Zo die brandde!! Ik denk lekker laten branden die zon, dadelijk een heerlijk bad nemen en dan weer lekker afkoelen. Maar ja, niemand ging mij voor. Tot dat Heidi alle moed tezamen pakte en een duik in het bad nam. Nu kon ik eens kijken hoe koud het was. Nou Heidi gaf geen krimp, maar aan haar opgezette tepels en kippenvel over haar hele huid kreeg ik toch genoeg informatie hoe koud het water nu werkelijk was. Brrrrr. Nadat zij zich weer had afgedroogd vroeg ik toch nog voor de zekerheid (of was het schijnheilig of was het nou toch om contact met haar te leggen?) of het nog meeviel en hoe koud het water was. Aan de afmeting van wat er tussen haar vingers overbleef (hooguit zo’n 2 cm.) kon ik opmaken dat het wel heel erg koud moest zijn. Ik riskeerde het toch maar niet.

    Genieten dan maar van de dvp’s. Nou dat was even een tegenvaller!! Weinig, sloom , niet mijn soort, niet mijn maat (klein, kort, weinig borst, weinig kont, te dik, te oud, te jong, etc.) of zwaar uit de hoogte neerkijkend op de ijsberen. Een enkeling natuurlijk daar gelaten. Het verwonderd mij dan ook niet dat ik enkele dagen na mijn bezoek nog maar zo weinig nieuwe namen heb onthouden.

    Na verloop van tijd merkte ik dat ik mijn witte vel nog niet te lang aan de zon moest laten wennen. Ik wilde weer terug naar binnen, maar daar kwamen Manon en Ashanti. Zij zorgden er voor dat ik die dag voor het eerst een geil gevoel kreeg. Voor de rest van de middag zou m.n. het gezicht van Ashanti niet meer van mijn netvlies te halen zijn. Ondanks de leuke gesprekken met de overige ijsberen! Enkele ijsberen lieten hun kruit droog en dropen al snel weer af naar huis. Opvallend was dat ook Ace2 daaronder viel. Alles verwacht maar niet dat Thor, alias the fucking Knight (the fucking nightmare of de fucking nicht ook wel genoemd) zich ook onder deze ijsberen zou voegen. Inmiddels was ik zodanig onder invloed gekomen van Ashanti dat ik maar eens op zoek ging voor de eerste daad die dag. Voor de rest verwijs ik naar mijn bericht bij haar topic. In de tussentijd was ook Jansen gearriveerd. Hij zou gebak meenemen als dank voor de steun bij de recensie van de maand. Hij nam daarbij meteen al een voorschot op de volgende maand aangezien ook ik (die de concurrentie volop aan punten had geholpen) mocht meevieren in de feestvreugde. Maar het feestje was volgens mij vooral een feestje voor de dvp’s. Daar vonden de chocoladesoesjes (let vooral op de toevoeging "jes") gretig aftrek. Jansen nog bedankt dat je je aan je belofte hebt gehouden.

    Terug van mijn kamerbezoek met Ashanti zag ik mijn collega, Stille, vertwijfeld zitten. Ik hoorde hem denken, waar blijft ie nou, wanneer gaan we nu weer naar huis, moet je nog lang, ik heb geen zin meer, op naar huis!!!!!! :angryfire Maar hij deed zijn naam eer aan en gaf geen krimp. Ik had het gevoel dat het nu pas echt zou gaan beginnen. Partytime, vooral ook omdat de dj was begonnen met het draaien van zijn beats!!! En ook de dvp’s zich wat meer lieten gelden. Er stonden zelf 2 dvp zich op te geilen aan de paal in het midden van de ruimte!

    Hé eindelijk bekende gezichten uit GT. Welteverstaan bardame Angela en onderhoudsvoorman (zijn naam is mij onbekend). Het klikte meteen weer met Angela en al is het niet de knapste van het stel, heb ik iedere keer weer erotische gedachten als ik haar zie. Toen ze me een een kusje op iedere wang gaf sidderde het door mijn hele lichaam.

    Vanaf 20.00 zou Stephan, eigenaar van de club, in de house zijn. Dus toen ik terug kwam van de kamer met Ashanti ging ik op zoek naar hem. Hij had niet meteen tijd, maar zou zich later bij mij melden. In de tussentijd zocht ik mijn mede-ijsberen op. We zagen Extince naar boven gaan en enkele minuten later weer behoorlijk overstuur naar beneden komen. Hij was opgegaan voor de sof van de dag!!! En we kregen het over de diverse clubs in de buurt van Frankfurt zoals Oase en World. Maar het toppunt van de avond was weggelegd voor Ellie (en Sonny). Die geile meid kwam midden in ons gesprek naar buiten en vroeg wie zin had in een gratis beurt in het bijzijn van een zich aftrekkende ouwe rukker. Ze was nog niet uitgesproken of Sonny (wat is het toch een neukbeest!!) stak zijn hand al vastberaden omhoog. Voor de overige ijsberen was hun kans meteen verkeken. Sonny stroopte de mouwen flink hoog op en leek al maanden van tevoren voorbereid op deze vraag. Toen hij later met een hoog rode kop en een grijns van oor tot oor van de kamer terugkwam en verslag deed van het e.e.a. kregen we een bevestiging van Sonny op zijn vastberadenheid. Hij had dezelfde situatie een half jaar geleden ook al een keer had meegemaakt en had zich al voorgenomen dat als deze situatie zich nog een keer zou voordoen, de mogelijkheid met beide handen vast te grijpen. Wij mochten tot in de detail meebeleven wat Sonny had meegemaakt. Hij had de avond voor de ouwe rukker nog eens lekker duur gemaakt door alles wat hij nog aan zaad in zich had in het mondje van Ellie te deponeren. Maar vooral die grijns op zijn gezicht na afloop van zijn sessie zal ik lang blijven zien als ik Sonny weer eens tref!

    Inmiddels was Stephan ook gearriveerd. Met hem heb ik nog eens de mindere punten van VV voor de minder validen opgenomen. Of je er wat mee bereikt is altijd maar de vraag, maar hij probeerde in ieder geval mee te denken en je merkte dat hij er zelf ook al over had nagedacht. De toekomst zal het verder uit wijzen. Het was tijd geworden om Stille uit zijn nood te verlossen en dus gaf ik aan dat het tijd geworden was huiswaarts te keren. Meteen sprong hij op en samen liepen we naar de omkleedruimte. O shit, ik moest natuurlijk nog wel even afscheid van eenieder nemen, dus gaf aan toch nog even de club in te moeten. Je zag zijn gezicht betrekken, daar gaat weer een uurtje!! Uiteindelijk zijn we dan toch een half uur later vertrokken.

    Ik heb nog niets over het eten gezegd. Nou dat klopt, het was ook niet dat om over naar huis te schrijven. Om nog net niet te zeggen dat ik er helemaal niets aan vond, maar goed was het zeer zeker ook niet. In GT heb ik de laatste tijd beter gegeten en dat zegt genoeg denk ik.

    Al met al weer een geslaagde dag met dank aan de overige ijsberen en toch nog wel voor herhaling vatbaar vooral door Ashanti.

    Gr.
    Cupido :wink:

  24. #24
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    o
    Hé eindelijk bekende gezichten uit GT. Welteverstaan bardame Angela en onderhoudsvoorman (zijn naam is mij onbekend)
    Tommy


    Groet, Joop Slim

    (nog 2)
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  25. #25
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Vrijdag 17 April

    Villa Vertigo

    Jansen
    gatenvuller
    Local Hero
    Dalton met introducee
    Foots
    Sonny
    Big30
    Tiga
    special guest: BZN
    Have you heard the news, there's good rockin' tonight
    Gonna hold my baby as tight as I can
    Tonight she'll know I'm a mighty man
    Have you heard the news, there's good rockin' tonight

    Oh, lead me in the alley behind the barn
    Don't be afraid, I'll do you no harm
    Baby, bring my rockin' shoes
    'Cause tonight I'm gonna rock away all my blues
    Have you heard the news, there's good rockin' tonight

    Well, Elder Brown, Deacon Jones
    They've left their happy home
    They'll be there, just you wait and see
    A-jumpin' and a-stompin' at the jubilee
    Hey man, there's good rockin' tonight

    Sweet Lorraine, Sioux City Sue
    Sweet Georgia Brown, Caledonia, too
    They'll be there jumpin' like mad
    Hey, sister, ain't you glad
    We got the news there's good rockin' tonight
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.

  Living Room 468*60