Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 82 van 82
  1. #76
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    En nu weer serieus, vanavond nog even gecheckt in de Villa, haar reis is geboekt en ze wordt nog steeds 1 Mei in de Villa verwacht om te !

    :wink::wink:
    Ik haal ze op van de luchthaven om 17.30 u en heb al een vroeg boeking met haar geregeld bij Stephan :D

    zijn er weddenschappen mee te winnen wie haar het eerste paalt ?

  2. #77
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    zijn er weddenschappen mee te winnen wie haar het eerste paalt ?
    Ja Jansen, die betaald haar als eerste :D
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  3. #78
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Daumen hoch

    Vrijdag jl. weer eens afgereisd naar de Villa. Bij aankomst was de parkeerplaats zeer redelijk gevuld. De verwelkoming door Anna was weer zeer vriendelijk als altijd. Niet lang nadat ik binnen was stelde zich een forumlid aan me voor, heel vaag kon ik me herinneren dat ik hem wel eens eerder had gezien. Ken je me niet meer vroeg hij toen hij me aansprak, toen hij zijn naam noemde Willem2 ging er weer een lampje branden. Ja ik kende hem nog maar had hem al een eeuwigheid niet meer in een club gezien dus we hadden het nodige bij te praten :D!

    Op het terras plaats genomen kwam ik nog wat oude bekenden tegen die alle 3 verdacht goed Duits spraken: Manni1A, Lindberg en Theologe.

    Na wat bekende VV dames begroet te hebben als Carmen, Elise, Michelle, Oana genoten van het avond eten, met vis want vrijdag. De BBQ tent is nu in staat van wording dus BBQ in de Villa zal ook niet meer lang op zich laten wachten.

    Het eten peuzelde ik buiten op waar ik nog wat beertjes trof die ik wel van naam maar nog net van gezicht kende: 2bat4you met zijn maatje Elgar die zich zo leek het goed naar hun zin te hebben in de Villa, was ook mijn eerste kennismaking met Saruman een hele aardige en relaxte Belg, het was ook goed om Cupido weer eens te kunnen spreken.

    De line-up van de dames vond ik beter dan een week geleden een aantal voor mij nieuwe gezichten (sommige al wel op de weblog gezien) maar ook vele zeg maar oude bekende vertrouwde Villa gezichten.

    De sfeer was zoals ik die al zo vaak op een vrijdagavond in de Villa heb meegemaakt. In de laagbouw werd gedanst door deze en gene zelfs door sommige IJsberen en het dansen werd begeleid door typische jaren 90 muziek als van bv. Haddaway en Corona en Dr. Alban. Viel bij mij wel in de smaak :p!

    De Sauna was goed op temperatuur en de Pizza van 22u was ook redelijk te verorberen dat alles gecombineerd met een line-up der dames die ik OK vond maakte het weer eens tot een geslaagde vrijdagavond in de Villa.

    Nu maar hopen dat het BBQ seizoen snel begint en dat we weer heerlijk aan de rand van het zwembad kunnen verpozen (en natuurlijk niet vergeten ook met de Dames de kamer op te gaan!)

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #79
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard VV, 24 april 2009

    Saruman zou op 24 april nog eens de Villa Vertigo aandoen. Vanwege het gewonnen vrijkaartje in maart, weet u wel.
    Een favoriete dame had blijkbaar ook haar overstap gemaakt naar VV, en in combinatie met de aangemelde forumbeertjes op Meetingpoint, stond Sarumans besluit vast om deze club nog eens een kans te geven. Tijdens zijn vorige 2 bezoeken was het nogal een dooie boel daar in Grefrath. Misschien kwam hij doordeweeks telkens op een verkeerd moment, want 's maandags las hij toch altijd lovende stories over VV tijdens het weekend. Maar op deze vrijdagavond zou dat allemaal tot het verleden behoren, en zou Saruman de echte VV sfeer kunnen opsnuiven.

    Zou .......

    Aangekomen in Grefrath, en na de transformatie tot bordeaux ijsbeer , liep hij een rondje op zoek naar zijn favo dame. Ze was er blijkbaar nog niet, dus hij stuurde snel even een sms om te melden dat hij ‘willing and able’ zat te wachten. Er kwam niet direct antwoord, dus besloot Saruman om maar even in het zonnetje te gaan liggen.

    Aan het zwembad zaten enkele atletisch gebouwde heerschappen hun kathedralen van lichamen af te koelen in het –nochtans zeer frisse- zwembad. Dat moeten ijsberen zijn, dacht Saruman, en gelijk had-ie. En op die manier maakte Saruman kennis met 2bat4you en Cupido, en daar zou later ook nog Elgar bijkomen. We konden direct wat bijkletsen over clubs, dames en ijsberen, maar tegelijk voelde Saruman toch een bepaalde onrust opkomen. Hij had namelijk zijn zinnen gezet op een bepaalde dame, en wachtte nog steeds op antwoord via sms. Dus nog maar eens een rondje maken, en wat kennismaken met andere dames (lees : reservelijstje opstellen) maar er was niet direct een dame die net dat tikkeltje meer had.

    Toen het bijna etenstijd was, kreeg Saruman dan toch een sms, met een verontschuldiging vanwege de dame, want ze kon wegens een bepaalde privé-reden (die niemand aanbelangt) niet naar de Villa komen. Pech dus, en Saruman stond in dubio. Wat te doen : ofwel in VV blijven, hopend op een dame die hem toch kon bekoren en naar de 7e hemel brengen, of in de auto stappen en naar GT racen, waar een andere topfavoriet die dag zeker aanwezig zou zijn? Eerst maar eens een hapje eten, en ondertussen de plussen en minnen afwegen.

    Na het eten belandde Saruman weer bij de 3 Nederlandse musketiers, en tijdens de koffie kwamen er daar nog enkele andere ijsbeertjes bijzitten onder anderen Big30 (moet ik nou ‘big thirty’ zeggen, of ‘big dirty’?). En dan raak je aan de praat, drink je nog wat, en zo werd het al snel later, en viel het besluit om er toch maar het beste van te maken in VV.

    Ondertussen waren al enkele dames opgevallen, die Saruman wel min of meer konden bekoren, dus zo kwamen er toch nog namen op Sarumans lijstje. Blijkbaar stond Saruman ook op een TO DO-lijstje van een Russische dame, want die kwam nogal nadrukkelijk melden dat hij vanavond nog ‘de hare’ zou worden. Een zekere Jana, Russisch en nog niet zo lang aan het werk in de Villa. Niet helemaal spek naar Sarumans bek, dus hij hield de boot wat af. Achteraf gezien had hij dat misschien niet moeten doen, want Jana maakte echt wel avances, en vaak wordt de beste service geleverd door een dame die niet direct als ‘optick-fick’ kan bestempeld worden. Maar Saruman wilde toch eerst nog even een rondje lopen, op zoek naar een optick-fick, met klik en goede service, en …… (de lat werd de laatste weken steevast hoger en hoger gelegd ).

    Uiteindelijk bij een Poolse dame terechtgekomen, Lana, 30 jaar, blond, en voordien werkzaam in een andere club, maar sinds enkele dagen aanwezig in VV. Op de kamer een redelijke performance, maar geen echte klik. Dit kwam o.a. door de moeizame communicatie, het feit dat ze naar Sarumans smaak teveel naar nicotine rook (niet haar adem, maar haar huid) en gewoon het feit dat het Sarumans dagje niet was. Lana deed zeer verdienstelijk moeite om het Saruman zo aangenaam mogelijk te maken, maar zijn gedachten zaten wellicht nog ergens anders. Geen topsessie dus deze keer, en daarom maar bij een half uurtje gehouden.

    Na het afrekenen weer de bar in, op zoek naar een andere dame, die Sarumans avond dan toch goed moest maken. Er liep wel een lekker uitziende dame rond, steeds in gezelschap van een vriendin. Hij wist niet precies wie ze was, maar hij zette er toch maar zijn zinnen op. Onderweg van de ene bar naar de andere, werd zijn weg versperd door de dame in kwestie, aan de balie bij de ingang. Er stonden enkele mensen te praten, en Saruman wilde passeren. Daarom stak hij een vinger in de dame haar slipje, en trok er even aan. Gevolg was dat de dame plaats maakte, maar dat ze uiteraard ook contact zocht. Wat volgde, was wel een vreemde dialoog:
    - Hey Saruman, waar loop je heen?
    - Hoe weet jij dat ik Saruman heet?
    - Dat heb je zonet toch tegen mij gezegd!!
    - Helemaal niet. We hebben elkaar nog nooit gesproken. Ik loop je net voorbij en je spreekt me aan bij mijn naam. Van wie weet je hoe ik heet?
    - Volgens mij heb je dat net zelf verteld.
    - Volgens mij ben je telepatisch begaafd of zoiets.
    - Maakt niet uit. Je stak je vinger in mijn slip en als straf moet je me nu mee naar de kamer nemen.
    - Haal dan maar snel een sleutel.

    De dame bleek Fiona te heten, een jonge Duitse. Mooi genoeg om naar te kijken, dus optick-fick gehalte zeker aanwezig. Of de service ook top was, zou Saruman op korte termijn te weten komen.

    Op de kamer ging het allemaal iets te snel en te plichtmatig naar Sarumans smaak. Effe zoene, effe beffe, effe pijpe, effe neuke … Voor geen enkele fase werd extra tijd genomen, en alles volgde elkaar in een (te) snel tempo op . Saruman deed geen moeite meer om de dame af te remmen. Als zoets spontaan komt, dan heb je een topsessie, en keer je ook nog eens terug naar de dame. Komt het niet, dan was het leuk voor 1 keer. En zo ook bij Fiona. Een hele mooie meid, best wel sympathiek als je even door haar ballonnetje prikt, maar de echte chemie ontbrak. Uiteraard ligt dat aan de beide bedpartners, dus laat ons het er maar op houden dat Saruman en Fiona niet 100% compatibel zijn.

    Na de sessie met Fiona had Saruman het wel gezien daar in de Villa. Met nog een anderhalf uur snelweg voor de boeg, nam hij nog afscheid van Elgar, 2bat4you en Cupido, kleedde zich aan en stapte in zijn bolide.

    Conclusie van de avond: Villa Vertigo is (op dit moment) Sarumans clubje niet. Er zijn andere clubs waar hij beter aan zijn trekken komt. Dat heeft vooral met de algemene sfeer, en met de dames te maken. De club zelf is meer dan mooi genoeg. Toevallig hebben 2 van Sarumans favoriete dames hetzelfde idee over VV, en hebben ze dan ook het besluit genomen om niet meer in de Villa te werken. De sfeer is blijkbaar iets wat zowel op beertjes als op dames een gelijkaardige uitwerking heeft, en de dames die wel 100% compatibel zijn met Saruman, verkiezen ook andere clubs. Het zullen die clubs dan ook zijn die Saruman in de komende weken/maanden zal bezoeken, ten nadele van VV.

    Over smaken en kleuren valt niet te twisten. En per saldo is voor Saruman de club zelf minder belangrijk, en primeert de dame met wie hij de sponde deelt. (of dames)

    Bye,
    S :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 1 mei 2009 om 22:57
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  5. #80
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard This a club of peace, love, justice and no mercy

    Afgelopen zondag een zeer genietbaar Vertigo middag en avondje gehad. Wat wil je als een simple man met simple pleasures nog meer: good food, sun, massage, music, sex and just a little of that human touch ...

    ... zo zou mijn verhaaltje beginnen over afgelopen zondag, totdat ik dat stukje van Saruman las. Man man man, wat moeten die meiden in de Villa nogal in hun vuistje hebben gelachen nu ze een tovenaar ontmaskerd hebben. Een hoopje ellende, dat rest er nog van die fiere grijze oude man. De Vertigo zou dan maar best een slogan van die oude indiaanse tovenaar aan de ingang kunnen ophangen:

    ´This a club of peace, love, justice and no mercy´ :D
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  6. #81
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard @ Local Hero

    Nou, Lokale Held, ieders beleving is anders, dus ik geloof het best dat je een leuke zondag hebt gehad. Ik lees graag je verslag hierover. Als het voor jou top was, des te beter dan.

    Deze tovenaar heeft de laatste tijd de lat zo hoog liggen, en de VV-dames die afgelopen vrijdag met mij de sponde deelden, konden daar niet over springen. Wellicht zijn er andere dames in VV die dat wel kunnen, maar ik kon ze niet allemaal uitproberen op 1 avond, he. Niet vergeten dat ik al 3.000 jaar oud ben, hoor.

    Zoals ik hierboven al schreef, ligt dat niet aan dame of beer alleen, maar volgens mij vooral aan het feit of je echt compatibel bent met elkaar. Maar wat voor de ene een afknapper is, is misschien voor de andere een topper. Gelukkig maar, want zo past op ieder potje een dekseltje (of is het deksletje? :teuflisch)

    Mij hoor je niet klagen, hoor. Ik heb nog genoeg favorietjes op mijn TO DO lijstje staan. Twee van die favorietjes hebben echter ook VV vaarwel gezegd, dus die moet ik "noodgedwongen" ook in een andere club bezoeken. En ik ga nog steeds in de eerste plaats voor de dames , in mindere mate voor de club. (Want VV blijft voor mij nog steeds een mooie club, met prachtige kamers, tuin, lekker eten, alles erop en eraan. Maar dat is voor mij eigenlijk bijkomstig.)

    Prettig lang weekend,
    S :wink:
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  7. #82
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ik haal ze op van de luchthaven om 17.30 u en heb al een vroeg boeking met haar geregeld bij Stephan :D

    zijn er weddenschappen mee te winnen wie haar het eerste paalt ?
    Zoals ze er hier uitziet moogt gij haar als eerste palen !

    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

 

 
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.

Diamond 468*60   Babylon 468*60