Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Sekstoerist krijgt 4 jaar cel in Marokko

    MARRAKECH - De Brabantse sekstoerist Michel E. (40) is gisteren in Marokko veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf en 2000 euro boete. De rechtbank in Marrakech acht bewezen dat hij tegen betaling homoseks heeft gehad met twee Marokkanen, van wie er één minderjarig was.

    De stichting Touche pas á mon Enfant (Blijf van mijn kind af) is blij met deze veroordeling. Zij strijdt tegen elke vorm van kindermisbruik. ,,Deze meneer E. was de perfecte sekstoerist,’’ aldus Aniko Boehler. De man uit Breugel zou de laatste jaren geregeld naar Marrakech zijn gereisd om daar seks met jongens en jonge mannen te hebben. Voor de rechtbank ontkende hij. E. zou slechts naar Marokko zijn gekomen voor de fotografie.

    De twee Mohameds met wie hij werd aangetroffen, zouden jongens zijn die voor hem slechts wat boodschappen hadden gedaan. Dit tweetal stond gisteren ook terecht. De oudste (19 jaar) moet vier maanden de cel in. De jongste (16 jaar) is vrijgelaten, maar krijgt drie maanden toezicht. ,,Wij zullen hem bijstaan,’’ zegt Boehler. Donderdag veroordeelde dezelfde rechtbank twee Utrechters tot zes maanden cel. Zij zouden tegen betaling homoseks hebben gehad met twee meerderjarige Marrakechi.

    Het is gewoon een waarschuwing voordat je in het buitenland aan betaalde seks gaat deelnemen. Nu gaat het dan om homo's maar er zijn genoeg voorbeelden van hetero's die ook in problemen komen als ze aan betaalde seksvormen doen. W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard marokko

    Dit is enerzijds een voorbeeld van sextoerisme, maar dit heeft ook veel te maken met de religie.
    Marokko is een islamland, en homo's worden er niet getolereerd.
    Volgens de sharia (islamitische wet) moeten homo's gedood worden. Gelukkig maar dat Marokko een gematigd moslimland is, en deze wetten daar niet toegepast worden. Wat niet wegneemt dat homosex net zo normaal is als sex tussen twee verschillende geslachten (schiet me niet dood, maar ieder zijn geaardheid, dus homoseksuelen hebben ook recht op sex)
    Ik ben menigmaal naar Marokko geweest, waar sex voor een appel en een ei aangeboden wordt door meisjes en jongens. Van alle leeftijden. Tegen de meisjes onderneemt de politie niets, terwijl de mannen worden vervolgd.
    Ik ken verhalen van mannen (lokale mannen) die langer dan dit in de gevangenis hebben gezeten voor het bedrijven van homosex, en ik kan je verzekeren, de Marokkaanse gevangenis is geen lachertje (lees maar eens 'De hel van Tanger')
    Dat dit een heksenjacht is op homo's, mag duidelijk zijn.
    Ik keur natuurlijk sex met minderjarigen NIET goed, maar homosex, dat wel.
    Elk individu heeft de vrije keuze van sexuele geaardheid, en dit moet overal ter wereld mogelijk zijn.
    Huidskleur, ras, locatie of religie mag hier niets mee te maken hebben. Dit is en universeel recht van elk individue en een vrije keuze.
    Ik ga een hekel punt aanhalen ter afsluiting. Ik hoor het sommigen al zeggen, als de islam de doodstraf zet op homosexualiteit, verlaat dan die religie.
    Right, als nu net daarop OOK niet de doodstraf moest staan...........

    witchmaster - die veel moslims in zijn vriendenkring heeft ( vooraleer ik beschuldigd word van)

  3. #3
    RedAmber Gast

    Standaard

    @witchmaster...das gegen die Mädchen nicht oder nur in sehr schweren Fällen vorgegangen wird,hat nur zum Teil mit Vorurteilen gegen Homosexuellen zu tun...zum anderen gehen die Mädchen frei aus...weil in dieser Kultur Mädchen in einem Alter schon als Heiratsfähig( und somit auch Fähig den Geschlechtsverkehr aus zu üben) angesehen werden, in dem in unserer Kultur kleine Mädchen gerade erst begriffen haben das es einen Unterschied zwischen Mann und Frau gibt.

    Homosexualität wird in vielen Moslemisch orientierten Ländern als Krank und Schmutzig angesehen.

    Wobei ich es schon ziemlich erschreckend finde,das eher Gleichgeschlechtliche Sexualität bestraft wird als das Mißbrauch an Minderjährigen( nichts anderes ist es wenn ein Tourist im Ausland mit einem Kind ins Bett steigt)verfolgt wird.

    Mir kann heute kein normaler Mann mehr erzählen,das er nicht zumindest den Verdacht gehabt hat,das das Mädchen mit dem er Sex hatte Minderjährig ist...denn ein großer Teil dieser Männer geht genau aus DIESEM Grund in diese Länder( wobei es natürlich auch Touristen gibt die nur an dem Land und der Kultur interessiert sind....wollen ja nicht alle Touristen über einen Kamm scheren)der andere Teil der Sextouristen der nicht auf kleine Kinder steht,der geht in diese Länder und vergnügt sich dort zu Preisen für die man hier nicht einmal ein Brot bekäme...in den von Sextouristen bevorzugten Ländern bekommt man schon ne "Urlaubsbegleitung" für zwei Wochen für gerade mal 25-50€

    Mit 100€ in der Tasche gelten diese Männer als reich...für die dortigen Verhältnisse.

    Frauen wie ich haben die freie Entscheidung unseren Körper als Ware feil zu bieten...diese Frauen und Mädchen verkaufen sich um des Überlebens willen.

    Und ganz ehrlich...jeder Mann der das in dieser Form ausnutzt sollte sich in Grund und Boden schämen.Die Strafen für solch Verhalten,dürften für meinen Geschmack noch deutlich Härter sein.

    Ich entschuldige mich schon mal falls ich jemanden mit meiner Meinung( die zugegebener Maßen sehr Hart ist) zu Nahe getreten sein sollte.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.

FKK Artemis 468*60