Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard EU wil actie tegen prostitutie bij WK

    EU wil actie tegen prostitutie bij WK

    Uitgegeven op woensdag 08 maart 2006 om 11:45:27

    (Novum/AP) - Het Europees Parlement heeft Duitsland woensdag opgeroepen maatregelen te treffen om te voorkomen dat de gedwongen prostitutie en de vrouwenhandel tijdens het komende WK voetbal toenemen. De oproep werd gedaan voor het begin van een congres over gedwongen prostitutie tijdens sportevenementen dat het parlement hield ter gelegenheid van Internationale Vrouwendag.

    Volgens het parlement lijdt het geen twijfel dat de vraag naar prostituees tijdens het WK, dat van 9 juni tot en met 9 juli wordt gehouden in twaalf Duitse steden, toeneemt, zoals gebruikelijk bij grote sportevenementen. Veel vrouwen die zich tijdens evenementen als het WK of de Olympische Spelen aanbieden als prostituee doen dat onder dwang en zijn door vrouwenhandelaren onder valse voorwendselen uit andere landen gelokt, aldus het europarlement.

    [Copyright 2006, Novum]
    Founding Member

  2. #2
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heel goed !!!!

    Aanpakken die vrouwenhandelaren en niet alleen tijdens het WK-voetbal, maar dit moeten ze altijd doen.

    Ik weet uitervaringen dat tijdens grote evenementen de controles toenemen dus er zullen wel vele invallen plaatsvinden in de clubs in Duitsland.

    Ik weet nog in Amsterdam tijdens de bruiloft van Willem-Alexander en Maxima op de Oudezijds Voorburgwal bij de raamprostituties grote controles werden uitgevoerd.
    Dit hadden vele raamexploitanten niet verwacht op deze dag, die dachten dat daar geen genoeg politie voorraadig voor was maar helaas voor hun hadden ze genoeg politie voorraadig dus er was grote paniek want er waren toen ontzettend vele illegale dames aan het werk in Amsterdam.
    Dit was een goede zet van de politie.
    Als Duitsland dit ook gaan doen wordt het nog erg gezellig tijdens het bezoeken van fkk- clubs in Duitsland.
    Het zal veel dames afschrikken als ze dit beleid gaan uitvoeren de politie in Duitsland dat er nog weinig dames zullen gaan werken tijdens het WK-voetbal aangezien in Duitsland toch wel heel erg veel dames werken zonder de juiste papieren.
    Dus als de dames slim zijn gaan ze tijdens het WK-voetbal lekker met vakantie.

    Groet CP
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

  3. #3
    Geregistreerd
    20 februari 2006
    Last Online
    3 september 2017 @ 07:10
    Berichten
    142
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik hou helemaal niet zo van voetbal. Ik heb nu al angst dat er in de clubs een hele stress gaat ontstaan vanwege dat WK.

  4. #4
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    25 maart 2006 @ 13:09
    Berichten
    51
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch



    Deutschland will Zwangsprostitution während der Fußball-WM hart bekämpfen

    von Lars-Broder Keil
    welt.de

    Eine bundesweite Initiative "Abpfiff - Schluß mit Zwangsprostitution" will die WM nutzen, um für das Thema zu sensibilisieren.
    _____________________________________


  5. #5
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard ik ben op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pim
    Ik hou helemaal niet zo van voetbal. Ik heb nu al angst dat er in de clubs een hele stress gaat ontstaan vanwege dat WK.
    Mijn idee, Pim.

    De gedachte aan een horde bezopen Engelse voetbal'fans' die Golden Time op stelten zetten ... een nachtmerrie is er niets bij.
    Ik ga midden Juni maar eens de Ritz verkennen.

    W-L

  6. #6
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Dus buiten de WK periode is gedwongen prostitutie wel ok volgens de EU?

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60