Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Joëlle (pools)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard Joëlle (pools)

    Naam : Joëlle
    Nationaliteit/Taal : Pools/Duits
    Leeftijd : 22
    Haarkleur/-lengte : lang, zwart
    Lengte dame : 170
    Postuur/Cupmaat : Slank, B
    Tatoeages/Piercings: knopje boven haar lip
    Service: voldoende, zoenen, pzc, nmc
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : € 40,-

    Joelle is Poolse. Deze Joëlle zou voor mij vandaag de eerste worden waar ik mee de kamer op zou gaan. Deze dame heeft een behoorlijk gebruind lichaam en heeft wel wat weg van de turkse Sinem. Op de kamer een prima sessie gehad. Lekker zoenen en knuffelen. Het pijpen en het neuken was vrij standaard. Alles bij elkaar toch een dikke voldoende.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  2. #2
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    16 december 2015 @ 07:16
    Berichten
    149
    Discussies
    10
    Thanks
    1
    Thanked
    12 in 7 posts

    Standaard Joëlle

    Ik was gisteren om 10.30 in ACA omdat ik vroeg weg moest en er waren alleen wat'" oudere" dames aanwezig die niet in mijn 'Beuteschema"passen.
    Ineens kwam een heel mooie meid langs in een groen setje, een piepklein stringetje slank met een prachtig kontje en een mooi BH'tje gevuld met mooie B tietjes naturel.
    Ik wist dat ik al eens met haar gekamerd had maar kon mij niet meer de kwaliteit van de dienstverlening herinneren.
    Snel bij haar gaan zitten en een leuk gesprek ontspon zich waarbij zij geen enkele haast maakte om te kameren.
    Ze bleef wel stijf in haar hoekje op de bank zodat ik twijfelde of ik de juiste keuze had gemaakt.Omdat ze zo mooi en lief was toch maar een sleutel laten halen.
    Op de kamer aangekomen trad er een totale verandering op.Ik vroeg haar zich nog niet uit te kleden want ik wil altijd graag zelf het snoepgoed uitpakken
    Ik ging in de stoel zitten en zij kwam naar mij toe en begon mij te tongen zodat ik bijna stikte, heerlijk.
    Uit haar BH'tje kwamen heerlijke Bcup tietjes naar voren en de tepels werden stijf door het likken.
    Zij maakte mijn berenvel los en ging op de knieën en al snel verdween klein Limbo tot aan de wortel in haar mondje. Wat volgde was afwisselend pijpen waarbij ze me steeds in de ogen keek en ook het klokkenspel niet werd overgeslagen.
    Ik moest om een time out vragen anders was ik al in de stoel klaargekomen maar ik had nog veel voor.
    Op het bed eerst haar heerlijk grotje gelikt en na enige tijd proefde ik dat het haar beviel en kwam ze schokkend klaar.
    Zij revangeerde zich met weer heerlijk nat pijpen en toen het rubbertje was omgedaan reed ze mij alsof de duivel op onze hielen zat.
    Na enige andere standjes rubbertje eraf en met pijpen tot het einde laten brengen en grommend kwam ik klaar op haar tietjes.
    Ik was uitgeteld en al strelend zijn we nog zeker 10 minuten blijven kletsen.
    Herhalingsfactor: 105 %

  3. #3
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Last Online
    4 november 2023 @ 20:52
    Locatie
    (Te) dicht bij Brüggen
    Berichten
    139
    Discussies
    7
    Thanks
    167
    Thanked
    62 in 19 posts

    Standaard

    Ik had vorige week een geweldige sessie met deze meid :P

    Ze schreef alleen haar naam als 'Joel' op mijn kaartje, en tevens had ze geen knopje meer boven haar lip (gelukkig, major turn-off voor mij).

  4. #4
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    Een jaar geleden een keer naar Acapulco geweest. Mijn kets intuïtie zei me dat dit geen club voor mij zou zijn en hier kwam ik al achter toen ik aan de balie de entree betaalde. Uiteindelijk één dame gekets.

    Eindelijk zag ik een dame voorbij komen die binnen de ketsnorm valt en gelijk zat er iemand bij en ging ze bezet. Toen dacht ik; ik wacht wel even, nog even, nog even en nog even ondertussen ook gegeten. Na 3uur komt ze vrij en weer zat er iemand naast tot ze weer vrij kwam en ik haar volgde want ze ging bij de uitgang zitten waar ik haar vandaan heb gehaald.
    Er was ruimte voor een uitgebreid gesprek vooraf op één van de vele banken die er staan.

    Op de ketsplank begon ze handmatig de ketsbuis te stimuleren terwijl ze me zoende. Ketsbuiszuigen deed ze lekker terwijl ik op me knieen zat. Ketse begon in doggie vervolgens draaide ze zich om en ik moest op me knieen blijven zitten, leuk standje. Uiteindelijk de ketsbuis laten exploderen in missionaris.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.