Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch 5 juni 2009- ijsberen aan de wandel in het Schipperskwartier

    Vandaag was het dan eindelijk zover. Normaal plant Gustomass een bezoek aan erotische zones of clubs of dames zelden tevoren.
    Deze keer was het anders, een aantal Belgische Ijsberenforumleden zouden een rondleiding organiseren door het Schipperskwartier in Antwerpen.
    En daarvoor hebben we ons al lang geleden voor moeten aanmelden.
    Anvers en RPlover hebben de organisatie ter hand genomen, waarvoor mijn oprechte dank heren. Daarnaast waren een aantal andere ijsberen als A Vogel en Lustman bereidwillig de nodige toelichting te geven.
    Heb persoonlijk een reeks voor mij nieuwe ijsberen leren kennen als Coco, Lustman en A Vogel. Was een zeer aangename kennismaking , die Belgen zijn best toffe peren, dat is ook nu weer bewezen.
    We zijn begonnen met wat indrinken bij Cafe Continental. Enkele Hoegaarden genomen om me zoveel mogelijk aan te passen aan de entourage. Die entourage was mooi hier, de bardame had wat mij betreft zo mee gemogen...dan had de avond voor Gusto althans anders gelopen en had ie nu niet een zo goed idee van wat het SKW eigenlijk wel niet is...
    Raul zat al op hete kolen, hij kwam niet om te drinken...hij wilde aan de slag. Om te voorkomen dat de laatst binnengekomen ijsberen met een droge keel naar de dames moesten toch nog enkel rondjes genuttigd. Toen Foots spontaan regaeerde op de vraag van de barman, wat mag het zijn meneer, met een "ik wil neuken...!!!" werd het allengs duidelijk dat we beter zouden aanvangen met de wandeling.
    De bardame wenste ons nog veel plezier en lachte en ...was nog even lekker als uurtje tevoren........

    Wandelend werden de dames aan een strenge keuring onderworpen. Wij ijsberen plachten namelijk om uren en uren te verbrengen in onze ijsbeerholletjes in het Duitse. Dus ook nu namen we uitgebreid de tijd om de dames te inspecteren. Dat moest echter meestens visueel gebeuren. Lekker babbelen, samen een pintje drinken, even lekker voelen en voorverwarmen zoals we dat in de clubs gewend zijn, is er hier niet bij.
    Bij het beoordelen van Annie konden RP en heel even later Foots zich niet meer houden. Ze werden als door een Tsunamie zuigwind de showroom ingezogen door Annie alwaar zich blijkbaar stevige onderhandelingen afspeelden. Resultaat was dat Annie n één op één behandeling voorstond. RP gaf Foots de eer en zou zelf later aan zijn trekken komen.
    Annie wist deze beren vakkundig af te werken, zoals dat gebruikelijk placht te zijn in deze erozone...

    Enkele ijsberen gaven gelijk aan, vroeger veel hier te hebben gewandeld en te hebben geconsumeerd. Nadat zij eenmaal één keer in n duitse club hadden mogen proeven zijn ze zelden meer in Antwerpen gaan consumeren... De kwaliteit en de service , daarin schijnen de dames in de clubs toch wel hoog uit te steken boven dit SKW.
    Zowel Foots als even later RP zouden deze vergelijking ook kunnen maken. Gezien hun reacties is bovenstaande bewering nog zeker staande en mogelijk zelfs nog wat aangesterkt....

    Gustomass was nog nooit van zijn leven in het SKW geweest en mocht daar vandaag voor het eerst rondkijken, hoewel we afgelopen herfst toch wel erg dicht in de buurt waren beste Miss A.
    Toch als je het objectief bekijkt, ziet het SKW er erg netjes uit.
    Het schijnt volgens AVogel en Anvers echter grondig gerenoveerd te zijn zo 10 tot 15 jaar geleden. De oude straatjes en kwartiertjes zijn vervangen door brede straten en wandelpromenades. Ijsberen kunnen hier aardig shoppen. De windows, de showrooms, de ramen zijn mooi ingericht. Grote glasplaten zodat je veel en alles kan zien, misschien wel méér dan er werkelijk te zien is, maar dan ben je je fantasie aan het aanspreken...
    De ramen zijn in verschillende architecturen aangebracht. Dan weer een aantal recht naast elkaar, dan weer in een arena vorm wat naar binnen met klein entree stoepje ervoor. Alles van mooi materiaal en wisselend van materiaal en kleuren. Dames zitten netjes op krukken, hoewel ze af en toe een klein rondje liepen om hun spieren wat te strekken...
    Het was zeer goed bezet tot een heel eind na middernacht. Wat er zich na 01.35 uur heeft afgespeeld is Gustomass ontgaan.

    Maar nu over de dámes, want dáár doen we het allemaal toch voor...
    Kan er héél kort over zijn. De ramen zaten vol met mooie en soms zéér mooie dames. Mooi van zichzelf. Dames in aantrekkelijke lingerie, mooie lingerie en vaak in best aparte en uitdagende designs. De dames hebben er echt werk van gemaakt om zich op hun paasbest aan ons te etaleren.
    De dames zagen er goed uit, en hadden iha best mooie figuurtjes tot vaak heel mooie figuren.
    Natuurlijk was er ook wat voor de liefhebbers van het Rubenstype, maar geen die afzichtelijk te dik of te dun waren.
    Aantal dames leverde extra diensten of diensten een beetje weg van het gangbare, zoals SM, masssage of bondage etc. Zij waren dan ook navenant gekleed. Ze hadden er goed werk aan gedaan om het wel heel attractief te maken en om ons 50 euro biljet los te peuteren. Had nooit gedacht hier in een ramenbuurt geconfronteerd te worden met een Duits saunaclubfenomeen... eine richtige Qual der Wahl....werkelijk waar.
    Natuurlijk zijn ze allen uit op onze 50 euro biljetjes, dat moge duidelijk zijn.
    De dames waren meest vriendelijk en lachten ons toe. Enkelen waren wat strakker in hun gezicht , een beetje nors. Anderen vertrokken geen spier in hun gezicht, maar dat hoorde dan weer bij hun SM image.
    In het algemeen kregen we een vrolijke en plezierige indruk van de dames. Gedurende de avond werd dat bij een aantal dames allengs minder , bij hen sloeg de vermoeidheid of de tegenvallende omzet mogelijk toe. Andere dames werden er enkel vrolijker en speelser op, maar mogelijk hebben enkele trekjes aan een speciale cigaret daartoe aanleiding gegeven.
    Opvallend was ook het aantal dames dat als shemail, Thai Boy of als travestiet zich stond aan te prijzen. Enkelen wisten wel zo de aandacht te trekken en nog iets meer, dat het moeilijk was van dit anders soort spijs niet eens wat te proeven.....verandering van spijs doet eten, wordt wel eens gezegd. Toch maar netjes nee gezegd en me weer bij de groep gevoegd. De groep die eigenlijk vanaf 20 minuten na aanvang van de wandeling niet meer compleet is geweest. Dan was dié en dan was dié even naar binnen om de aangeprezen koopwaar maar gelijk even uit te testen.
    Dames aanwezig in alle soorten,maten, rassen, kleuren en leeftijden. Van heel jong tot heel oud, jazelfs nog ouder dan Gustomass zelve....en dát is oud....

    Als broodnodige pauze zouden we nog wat gaan drinken of een belgische friet nuttigen.
    Eerst binnen in het Ketelke, waar volgens Anvers veel Afrikaanse dames zouden zijn. Nigeria, Kenia, Sierre Leone, etc ...
    Bij binnenkomst zag het inderdaad zwart van de sista's.... Zoveel "bijna Jenny's" nog nooit van mijn leven bij elkaar gezien...let wel, aan één echte Jenny placht Gusto zijn handen al vol te hebben....lol...
    Toch besloten om verder te trekken en deels aanbeland in een friettent. Het bakken ging traag dus genoeg tijd voor andere zaken. Een sista was ons gevolgd, maakte een vriendelijk babbeltjes en liet zich iets ontvallen van, You buy me chickenwings..??? what, do you wanne go out flying?? de humor viel slechts matig...nee, dit aanklampen, wellicht normaal hier, paste toch niet zo bij Gusto.
    Later heeft Foots haar nog chickewings gevoederd. Toen Gusto even een praatje wilde maken met Foots, kwam er enkel een "You go" uit het mondje van deze eerder zo vrolijke en vriendelijke sista....
    Kijk zo zijn die Afrikaansen dan óók weer.

    Ben maar wat gaan wandelen, want eten en bakken duurde me te lang. Raul nog even tegen gekomen die weer niet kon begrijpen dat zijn collega's zo veel tijd spendeerden in de bar...dat viel in mijn ogen wel mee overigens.
    De keuze was een beetje moeilijk te maken. Zoveel schoons....zoveel van je smaak en ook best veel niet van je directe smaak...maar wél óf heel mooi, of heel mooie gekleedde, of zo lief lachend dat je ze het zo maar zou gunnen....
    Even geinformeerd bij onze SKW kenner pur sang, Anvers... Hij wist van aantal dames wel een en ander te vertellen, oa hoeveel keer hij er ongeveer mee geweest was...knap, en dat zonder excell sheetje...neem ik aan.
    Gusto is uiteindelijk voor een onverwachte keus gegaan. In het Villa Tinto, of hoe heette dat forum, zaten een aantal oudere dames. MILFS ook wel in de volksmond genoemd. Een aantal andere zag er toch een beetje bitchy uit, en Gusto had gevoel dat ie binnen 10 minuten weer op de keien zou staan bij hen. Anderen weer veel te jong of te lief, nee die doe je dit niet aan...Uitschakelen Gusto dat gevoel...maar dat lukt niet altijd...
    Toen toch aangeklopt bij een Franse MILF. Ben haar naam glad vergeten te vragen. Was een niet echt knappe oude vrouw met bril op. Haar kamer lag pal achter de disco die tegen 11 uur geopend was. Onze kamer was één grote klankkast. De lekkere dreunen uit de disco en de goede muziek uit de transistorradio( weet iemand wat dat is??) Er speelde zeer goede muziek, oa Hotel California van ons aller Eagles. Toen was de dame volop bezig me een pijpbeurt te geven. Een Francaise die enen Ollander een pijpbeurt geeft. Maar het rare is dat pijpen, uitgevoerd door een Francaise plotseling niet meer pijpen heet, of blasen of Französich maar heel deftig Fellatio.
    Mijn dame deed dit heel goed, nadat ik haar eerst een beetje had mogen verwennen. Voor 50 euro hadden we met elkaar afgesproken om het relexed te doen, zoenen zou kunnen, een goede fellatio, in begin zonder condoom maar op weg naar de finish toch echt wel met. Vingeren mocht en beffen vond ze ook goed, maar ze werd er niet geil van, ook niet gespeeld of zo...Is dat de franse slag of slaat die wéér anders misschien??
    De kamers zijn netjes ingericht, met een apart WC ruimte voor de dame, waar ze zich even gaan wassen. Gusto waste zich even aan een fonteintje, warm water en zeep waren aanwezig...
    Het bed was goed en breed. het kraakte niet. er was een grote spiegel op het kopeind aangebracht en , héél belangrijk, deze spiegel begint al direct op matrashoogte..Dan kan je tenminste wat zién!!!.
    Mijn dame pijpte me, fellatieerde me alsof haar leven ervan afhing. Na enkele minuten voelde Gusto dat ie even iets anders moest verzinnen anders zouden we het door mij gevraagde demi heure, half uurtje en het door haar toegezegde 25 minuten bij lange na niet vol kunnen maken, althans niet met iets wat ik dan zo graag doe. Even zou ik zo maar al komen, nog voor de kerk maar van binnen geinspecteerd te hebben...laat staan een liedje gezongen te hebben.
    Gelukkig lukte het en madame pijpte weer heerlijk voort. Toen waren er blijkbaar toch wat voorboden en deed ze er een condoom om. Dat zat, zoals Gusto inmiddels gewend is, best wel strak... even wennen, maar het helpt wel om de druk de kop in te drukken.... zo kon ze lekker door... nadat ik op mijn beste Frans nhad uitgebracht. Cést très bon, continue s'il vous plait....
    Daarna toch even sex gehad, even cowgirl gedaan, was meer cowgranny, maar het was waarachtig niet slecht. Toch had Gusto zijn zinnen gezet op pijpen tot het einde... Dat deed ze heel goed en een heerlijk klaarkomen, hoe heet dat op zijn Frans eigenlijk???, kwam als afronding van alle handelingen.
    Ze ruimde alles netjes op en masseerde me nog een beetje na..Rustig afbouwen want Gusto heeft altijd enige tijd nodig om te gewennen aan de nieuwe situatie...

    Me rustig gewassen en weer aangekleed. Hier toch een heerlijke pijpbeurt etc gehad van een klein halfuurtje en dat voor vergelijkbare kosten als in de clubs. OK, enkel the looks waren minder...maar, die dames die ouder zijn en wat minder goed uitzien...en toch dit werk nog doen...da kan maar één ding zijn, een goede service .... en gelukkig klopte dat in dit geval zeker.
    Bij buitenkomst bijna Lustman omver gelopen... Nog even gebabbeld, geconstateerd dat velen al huiswaarts waren gekeerd. Ook Gusto heeft de thuisreis, 130 km aanvaard. Deze ging over belgische snelwegen nadat Gusto uiteindelijk de Ring Antwerpen had mogen vinden. Zijn TomTom lag nog bij zijn schoonzoon, stom stom dus inderdaad Miss A. Dat werd even zoekn, maar tis gelukt. anderhalf uur lekker kunnen nagenieten van een nieuwe ervaring. Bezoek aan Schipperskwartier in Antwerpen.
    Ramen bezoek ik zelden, maar enkele goede dames, Brenda in de Doubletstraat in Den Haag,maken toch af en toe, mits in debuurt een raampje te pikken. Zo ook zou dat in het SKW kunnen gaan gebeuren. je gaat er niet speciaal voor naar toe, maar mocht je in de buurt zijn, je ziet zo maar vele 10 tallen mooie tot zeer mooie dames en...ze zijn allemaal zo vriendelijk voor je meneer.....
    Met goede muziek op de radio huiswaarts gekeerd, deze keer alleen in de auto zittend. Tja meid en die goede muziek klinkt nog steeds opperbest uit die radio van je .... Muchas Gracias...nog.

    Al met al, een heel mooie dag gehad. Een mooie nieuwe ervaring.
    Bedankt luitjes, Anvers, Sonny, Jansen, Raul, Coco, RP, Dupke, A Vogel, Lustman, Foots en Big30. het was mij een waar genoegen.

    ps Ik ahd niet gedacht als eerste een recensie over het SKW op het net te hebben. Immers, Sonny bleef zo lang op de kamer... wij dachten al dat ie alvast begonnen was zijn recensie te schrijven...Blijkbaar hebben ze daar gedaan wat Sonnymeisjes doen....
    Die recensie die komt wel denk ik zo..

    He allemaal heel erg bedankt en Hasta Luego...

    Gustomass
    Laatst gewijzigd door Gustomass; 6 juni 2009 om 04:14
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch

    Het was GOED op deze avondwandeling, denk dat de 12 leden (waaronder mijzelf) dit kunnen beamen ! :p
    Anvers

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Naar het archief !
    Anvers

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.

Diamond 468*60   Living Room 468*60