Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 117
  1. #1
    Geregistreerd
    20 februari 2006
    Last Online
    3 september 2017 @ 07:10
    Berichten
    142
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Chris (Roemeense) ex- Chris (Tina) GT/Nadine-ACA

    Naam : Chris / Kristina

    Nationaliteit/ Taal : Hongaarse / Roemeense / duits

    Leeftijd : 20-23jaar

    Haarkleur/ lengte: Zwartlang haar

    Lengte: 1.60m

    Postuur /Cupmaat : slank / A/B-cup

    Service : PMC, NMC, zoenen, aftrekken, erotische dansen

    Extra : hopt soms wat heen en weer tussen GT en PHG en wat andere clubs. Was vaak in gezelschap van haar familielid Grace. Kan heel verleidelijk dansen.





    Ik heb een tijdje gezocht maar ik denk dat dit meisje nog niet is beschreven. Ze noemt zich Tina komt uit Hongarije en heeft bruine haren. Zoiets ben ik in de lijst nog niet tegen gekomen daarom maar een nieuwe. Het is een heel jong meisje. Schat een jaar of 20 , vrij klein, kleine borstjes. Heel vrolijk en actief. Is het vermelden wel waard. Was voor mij goed op de kamer en had er wel zin in. Heb gewoon een standaard nummer gedaan.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 juni 2007 om 10:42

  2. #2
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    19 juli 2013 @ 11:28
    Berichten
    71
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Tina

    @ Pim

    ...+++dat dit meisje nog niet is beschreven. Ze noemt zich Tina komt uit Hongarije +++

    ja, da hast du recht.

    Aber bekannt ist sie inzwischen schon:

    Informatie dame
    Naam: Tina (Hongaarse) Nationaliteit / uiterlijk: Oost-Europees
    Leeftijd: 18 - 21 Soort contact: club
    Land: Duitsland Haarkleur: bruin
    Regio / Plaats: NRW Kleur ogen:
    Plaats / Wijk: Brüggen - GoldenTime Postuur en Lengte: slank (1.65)
    Adres: Heidweg 1 Cupmaat: B ()
    Gender: vrouw
    Van welke diensten gebruik gemaakt (met beoordeling)
    intiem (mc) uitstekend Overige diensten - Russisch (mc)
    - Aftrekken (mc)
    - Meerdere hoogtepunten
    - Zoenen
    - Beffen
    - Trio
    Frans (zc) uitstekend
    Uiterlijk van de dame: uitstekend Afspraak nagekomen: ja
    Vriendelijkheid: uitstekend Price: 50 €
    Hygiëne: uitstekend Duur van het bezoek: 04:

    Ist meines Wissens nach eine Freundin der ungarischen Kristina, leider noch keine eigenen Erfahrungen gemacht.

    @ mods
    sorry für die Übernahme der Rezension aus hookers, aber sonst keine Berichte gefunden..:o :D

    Grüße, newcomer

  3. #3
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Tina

    De afgelopen weken zat Tina me iedere keer weer uit te dagen. Ook vandaag weer. Ze zat tegenover me op de bank (op zich al opmerkelijk voor deze spring-in-het-veld) en op mijn verzoek bij mij te komen zitten gebaarde ze van kom jij maar naar mij toe. Nadat ik naast dit brutaaltje plaats had genomen bleek de conversaties zeer beperkt. Verder dan lekka ding, ficken en blasen kwam het niet. Tja, dan maar naar de kamer om verder te 'praten'.
    Om eerlijk te zijn viel het allemaal wat tegen. Buiten de kamer zoende zo nog volop, op de kamer was daar niet veel meer van over. Op het gebied van pijpen slaat ze de plank volledig mis. Veel te hard en te veel handwerk. Ook aftrekken was veel te hard. Ik heb geen Amsterdammertje! Weing afwisseling ook. Nee ze voldoet hier niet aan de GT maatstaven. Neuken ging beter en ze kijkt graag in de spiegel naar zichzelf. In missionaris tot een hoogtepunt gekomen terwijl ze zichzelf goed aan het vingeren was. Dat was dan weer wel geil om te zien.
    Conclusie: geen tweede keer. Tina moet nog veel leren, maar is nog jong.
    Even voor de statistieken: kleur ogen is bruin en haar borsten zijn 'natur'. Eerder een C dan een B cup imo. Hoewel ze pas 19 is heeft de zwaarekracht al wat invloed. Lichaam zou ik als wat gezet omschrijven.

  4. #4
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch

    Haarkleur/-lengte : zwart stijl lang
    Lengte dame : 165
    Postuur/Cupmaat : volslank/Cup C
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/duits
    Leeftijd : 21
    Tatoeages/Piercings : tattoo boven haar billen
    Service: NMC,TZ,PZC
    Voordelen: lekker beweeglijk:D
    Nadelen:
    Tijdsduur :30
    Prijs :50
    Extra’s bij het bezoek:
    is in voor evt trio,s

    Dus deze is verhuisd naar PHG,heeft nu zwart stijl haar.
    Moet alleen nog even uit vinden hoe ze daar nu heet
    Mijn ervaring met haar in GT was toen al goed,en nu was het nog beter met haar.

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Volgens mij heet ze nu geen Tina. Maar daar zullen we snel genoeg achterkomen ......

    W2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Volgens mij heet ze nu geen Tina. Maar daar zullen we snel genoeg achterkomen ......

    W2 :wink:
    We gaan het uit zoeken
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  7. #7
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Ze noemt zich nu Chris(tina), orgineel. Best bijzonder als je een dame een tijdlang niet hebt gezien, er nooit mee naar de kamer bent geweest en je komt dan voor het eerst van je leven in PHG en er schalt door de lucht "Mauricio!!"
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  8. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:45
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Blinzeln

    Mauriceyep voor het eerst in PHG!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit :D :teuflisch.

    De Berlijnse muur is ook gevallen dus ja waarom niet!
    Benieuwd naar je algemene PHG berichtje, dit berichtje zal ik weer verwijderen natuurlijk want das topic vervuiling en da ka nie e!

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #9
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:28
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch inderdaad Chris.....

    Ja inderdaad heel apart, komt je voor de 2e keer in je leven in PHG, roept Christina inderdaad Hallo ....... . ich bin Chris.....
    Je verstaat het niet goed , je denkt dat ze een grapje maakt, maar je krijgt geen tijd van haar om er bij stil te staan. Gelijk is ze al bezig om haar vriendinnetjes aan je voor te stellen..Leuk, zo klein, zo jong, nog zo ervaren die vriendinnetjes. Mijn dochter is waarschijnlijk al enkele jaartjes ouder dus het blijft bij een leuke kennismaking.
    Overigens , Chris(tina) zag er geweldig uit. Nog steeds de happy lady, always smiling. Ze had nu hele mooie lange haren, ja die waren echt en als gustomass ergens gek op is is dat op dames met lange haren. Toch nog niet mee naar de kamer geweest, gek hè.....

    Overigens heel mooi hoe ze zich bij het roemeense klasje aansloot en hoe ze in het laatste uur enorm veel plezier hebben gemaakt. Die Roemeense dametjes hebben het in PHG zo te zien en te merken prima naar hun zin...

    Chris, hasta luego...

    Gustomass.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
    Ze noemt zich nu Chris(tina), orgineel. Best bijzonder als je een dame een tijdlang niet hebt gezien, er nooit mee naar de kamer bent geweest en je komt dan voor het eerst van je leven in PHG en er schalt door de lucht "Mauricio!!"

  10. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:45
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Blinzeln Chris aanvoerdster van het Roemeens-Hongaars dans klasje!

    Chris was vanavond toch wel de leader of the gang toen na twaalven een aantal Roemeense en Hongaarse dames weer niet te stoppen dansneigingen kregen :p.

    Ken weinig dames in PHG die altijd zo vrolijk, actief, in beweging en always smiling (indeed ) rondlopen cq. dansen als Chris .

    Omdat ik motorisch licht gemankeerd ben sloeg ik de met zoenen en schoot zitten vergezelde uitnodiging van Chris om mee te dansen maar af :D!

    Rex liet zich wel verleiden tot een intieme dans met Chris :p. Ik denk dat na hedenavond JackD bij een volgend PHG bezoek geen moment zal twijfelen om met Chris de kamer op te gaan. Ik ook niet !

    Chris lijdt wel een beetje aan wat men noemt negative "time dilatation".

    "The time dilatation phenomenon describes the observation that a fast moving unstable particle seems to exist longer than the same particle at rest".

    Ach tis gewoon een hyperactief meisje en haar klokje loopt gewoon wat sneller :p!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #11
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Chris lijdt wel een beetje aan wat men noemt negative "time dilatation".

    "The time dilatation phenomenon describes the observation that a fast moving unstable particle seems to exist longer than the same particle at rest".
    Dat was toch niet vanwege jouw erectie in wording of betreft het puur bedactiviteiten? :D

  12. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:45
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel
    Dat was toch niet vanwege jouw erectie in wording of betreft het puur bedactiviteiten? :D
    Als Chris na twaalven heerlijk onzedelijk beweegt, op je schoot gaat zitten, kusjes uit gaat delen dan laat me dat echt IJssiberisch koud :D :thefinger :p!

    Ik probeerde wat omslachtig te zeggen dat Chris altijd zo snel is dat bij haar een half uurtje wel eens 20-25m lijkt, het is haar vergeven !

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #13
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    15 april 2024 @ 00:17
    Berichten
    197
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is deze schalkse hongaarse nog aanwezig in PHG?
    En haar zusje/vriendinnetjes?

  14. #14
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:50
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard niet gezien

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janm
    Is deze schalkse hongaarse nog aanwezig in PHG?
    En haar zusje/vriendinnetjes?
    Ik heb haar afgelopen vrijdag niet gezien. Ook haar kleine nichtje Grace was niet van de partij.

    Wellicht weet Biggie meer
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  15. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:45
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Ik heb haar afgelopen vrijdag niet gezien. Ook haar kleine nichtje Grace was niet van de partij.

    Wellicht weet Biggie meer
    Vandaag heb ik ze toevallig ook beiden niet gespot, meestal zijn deze twee aardige dames er wel op de Zondag.

    Of het veel zegt weet ik niet want een aantal dames uit de Roemeens-Hongaarse sector gaat/is met vakantie, dat kreeg ik vandaag nog wel mee.
    De vakantie plannen van sommige dames was hedenavond niet meer dan een zijdelings thema ! Andere prioriteiten.

    Maar goed, vorige week zaterdag waren ze er beiden nog wel, als dames even niet gesignaleerd worden ook niet meteen denken dat ze vertrokken zijn !

    Zie Louisa/Loredana !

    Groet,
    Big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 27 maart 2007 om 23:40
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #16
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Last Online
    6 november 2013 @ 18:04
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hi, Chris en grace zijn op vakantie, komen waarschijnlijk rond 8 april terug.

  17. #17
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:45
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Blinzeln

    Zaterdag 14 April waren Chris en Grace weer terug van vakantie, in 3 uur tijd verkleedde Chris zich gisteren 3 maal !
    Ze kan het dansen om 12u niet laten trouwens :p.

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #18
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Vrijdag was Chris of Christina dan wel Tina in GT aanwezig. En ik dacht nog ik zie niemand in haar kielzog volgen . Maar dat was maar voor heel even en toen zag ik dat kleine Grace er ook was.......
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #19
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:45
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Blinzeln

    Huuuh?? Toen ik vrijdag PHG betrad was het Chris(Tina) die me als eerste begroette, ze kwam net uit de "optut-ruimte" heb haar 's avonds ook nog gezien.

    Ze zal haar we zullen maar zeggen vriendin Grace 's middags wel begeleid hebben, opvallend was wel dat maandag jl. Chris Graceloos rond paradeerde !

    Dus of W2 heeft een lichte zonnesteek opgelopen of Chris was alleen 's middags kortstondig in Gt :p.

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #20
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Ik zag haar om een uur of 5 en kennelijk heeft ze haar kleine vriendinnetje achter gelaten

    Note Big30:
    Een uurtje later was ze al weer omgekleed en parade klaar in PHG , Chris zonder Grace tis wel ff wennuh!
    Laatst gewijzigd door Big30; 28 april 2007 om 21:56
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. #21
    Geregistreerd
    30 april 2007
    Last Online
    7 februari 2008 @ 08:17
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben gisteren dan geweest en moet zeggen dat ik aardig heb lopen genieten van deze kleine doe-rakker...
    Tijdens het "vinden" naar de sleutel bleef ze maar krijsen en schreeuwen en mocht ik mijn opgekropte gevoelens over haar borst laten glijden...

    zeker een aanrader als je van het hardere werk houdt

  22. #22
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen runter

    Deze meid komt voor mij in de top 3 van slechtste service. Tijdens de dag was ze me heel de tijd aan het opgeilen en uitdagen. Later op de avond ging ik met haar naar de blokhut voor het zwembad. Eens op de kamer begon ze hard te pijpen m.a.w. in mijn lul te bijten. Dan nam haar hand het werk over. Ze zette zich in een positie dat ik nergens aan kon komen. Condoom erom en neuken. Ze stak hem niet in haar kut maar tussen haar benen.
    Fake neuken dus. Ik had dit snel door en het was over voor mij. Zat daar met een half slappe lul. Weet je wat ze zij : alergic for gumi ? Ik antwoordde nee, kijk maar eens goed. Heb toen het condoom verwijderd en heb me zelf afgetrokken en het bed onder gespoten
    Dan ben ik naar buiten gegaan Knabbel en Babbel zaten namelijk voor de hut op een ligbed. Zij kunnen getuigen.
    PS : het moet toch wel een indruk op haar gemaakt hebben. Ze heeft al drie maal aan Knabbel gevraagd over dit voorval. Ze denkt nl. dat ik zijn broer ben.:green_smi
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  23. #23
    Geregistreerd
    30 april 2007
    Last Online
    7 februari 2008 @ 08:17
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    heb je wel betaald lustman?? :D

  24. #24
    Geregistreerd
    18 mei 2007
    Last Online
    26 november 2020 @ 13:40
    Berichten
    149
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    haha inderdaad dat vraag ik me ook af....

  25. #25
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Deze meid komt voor mij in de top 3 van slechtste service. Tijdens de dag was ze me heel de tijd aan het opgeilen en uitdagen. Later op de avond ging ik met haar naar de blokhut voor het zwembad. Eens op de kamer begon ze hard te pijpen m.a.w. in mijn lul te bijten. Dan nam haar hand het werk over. Ze zette zich in een positie dat ik nergens aan kon komen. Condoom erom en neuken. Ze stak hem niet in haar kut maar tussen haar benen.
    Fake neuken dus. Ik had dit snel door en het was over voor mij. Zat daar met een half slappe lul. Weet je wat ze zij : alergic for gumi ? Ik antwoordde nee, kijk maar eens goed. Heb toen het condoom verwijderd en heb me zelf afgetrokken en het bed onder gespoten
    Dan ben ik naar buiten gegaan Knabbel en Babbel zaten namelijk voor de hut op een ligbed. Zij kunnen getuigen.
    PS : het moet toch wel een indruk op haar gemaakt hebben. Ze heeft al drie maal aan Knabbel gevraagd over dit voorval. Ze denkt nl. dat ik zijn broer ben.:green_smi
    En nog steeds moet ik er hard om lachen als ik het nu weer lees .....mooi klote voor je lustmannetje, maar ja dat is dan wel weer eentje die je met dikke stift kunt doorstrepen op je lijstje
    En jij en Knabbel en broers...?? Spuit die dan ook altijd de lakens onder :thefinger

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.

Freude 468*60