Pagina 6 van 63 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 1573
  1. #126
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    volgens mij merkt een meidje er niets van als ze dat virus draagt..
    FYI: n druiper wordt veroorzaakt door de BACTERIE Neisseria gonorrhoeae

  2. #127
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    vrije jongen gonnoroe:
    1 als de bliksem naar de dokter
    2 letterlijk met de billen bloot
    3 spuit erin
    4 alternatief zijn pillen, gonnoroe is geen pretje, waarom resistent geworden zoals zoveel bacterieen, aantal anti biotica die werken nemen af..
    Yep... maar daarnaast ook een week geen sex; al zijn er ook experts die beweren dat het er na drie dagen al allemaal uit moet zijn. Officiële guidelines zijn altijd een week onthouding.

  3. #128
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Reden Als de heks van huis is… waar de fuck ben ik?

    Zaterdag vroeg op weg voor een dagje zonnig clubben… met een paar kleine hiccups onderweg. Helaas was ik niet op de hoogte van werkzaamheden vlak voor Oberhausen, want dan had ik 10km file kunnen ontlopen… en van die zon was eenmaal in Duitsland ook niet veel meer te zien. Ik herinnerde me over nieuwe dames in Villa Venus te hebben gelezen en besloot mijn auto voor rood tapijt in te ruilen.

    Inderdaad vele nieuwe gezichten (waaronder de theke). Mij bekend waren Maja, Lilly, Magda en nog een paar verder niet interessante dames; de rest was nieuw…nou ja soort van:

    Natalie ken ik als Lori uit Dietzenbach, leuke meid maar heeft een beetje een dikke kont gekregen.

    Carla is overgestapt uit Arabella (geen idee of ze een nieuw naam heeft), is wat afgevallen en heeft nu zwart haar.

    Melly heeft volgens mij in Romantica gezeten, en blijft niet mijn type

    Vanessa heb ik volgens mij ook wel eens eerder gezien.

    Jasmin zit nu een week in Duitsland en is een leuk en spontaan meisje: 1.80+ (dus vaak op blote voeten), slank met natuurlijke c-cups en donker haar. Ze gebruikt ietwat veel make up, maar heeft een ontwapenende glimlach. Spreekt ook aardig Engels.

    Lara zit er volgens mij ook pas net, want ze spreekt geen Duits en nauwelijks Engels. Leuk snoetje… maar de tietjes verraden kindertjes en ze komt wat pushy over.

    Laura moet ook nieuw zijn, want ze spreekt volgens mij nauwelijks Roemeens… voor de rest niks. Ziet er heeel jong uit, echt een meisje nog. Stevige a-cupjes, lichte huid, mooi figuurtje…

    Janina is er een paar weken en lijkt qua lichaam op Bianca (nu Alina in Alina)… ziet er leuk uit, maar volgens mij had ze niet veel zin. Zit op Aida’s oude plek.

    Dan nog een paar waarvan ik de namen niet meer weet, maar ook hier best dames die boekbaar zijn.

    Dan het vreemde: het was ontzettend gezellig in de Venus. Redelijk wat kerels, maar ook niet echt druk… en meiden die af en toe bij je op schoot kropen, onderling lol hadden, de zusjes die elkaar door de club achterna zaten. Het was rond het middaguur en er stond manele op, met Roemeentjes die hun kontjes lieten schudden. Wat een contrast met een typische Barbara dag… gewoon een leuke plek om rond te hangen.

    Dan de actie: voor de eerste ronde ging ik naast Laura zitten, die dus net haar naam kan zeggen en voor de rest blijft de talenkennis steken bij “Is ok?”. Dus meteen een tong in mijn mond… tongzoenen in het begin niet heel goed, maar werd later zachter en rustiger. Het lijkt een wat gesloten meisje, maar als je een beetje leuk doet verandert dat meteen. Na het eerste zoenen ging ze ook even aan de pula sabbelen en haar even onderbreken voor een paar zoentjes – lekker, die peuken proefte je nauwelijks meer – bracht gelijk haar giebelige kant boven. Een simpele vraag (leeftijd?) was te moeilijk en zou ook te moeilijk blijven. Een van de andere dames kwam zeggen dat “Diese Frau” geen talen spreekt en of dat ok was, terwijl die kleine alweer aan mijn kleine aan het slurpen was. “Is geen probleem hoor…”

    Op de kamer eigenlijk middelmatige service, maar wel heel leuk doordat zo een meisje opener wordt. Tongzoenen dus met opbouw, pijpen was ok, maar nog geen hoogvlieger, ondanks haar glibberige poesje (nee… niet van andere kwakjes, want ik was haar eerste van de dag) liever geen vingertjes. Neuken close, maar ook wat moeizaam door haar kleine roze poesje. Een paar standjes was genoeg voor het eerste salvo en daarna de tijd volgemaakt met lekker stevig knuffelen (en mislukte pogingen om ook maar de meest basale informatie los te krijgen). Op weg naar beneden vloog ze me om de nek om die Roeemeense van eerder te showen hoe “leuk” het wel niet was geweest. De rest van mijn verblijf veel lachjes en kushandjes (als reactie op die van mij natuurlijk)… best leuk meisje.

    In afwachting van de volgende ronde me geamuseerd met alle shenenigans die om ons heen plaatvonden. Een leuke ongedwongen sfeer… Vanessa die M&M’s bij kerels in de mond kwam duwen, dansen, Maja die met een tongzoentje gedag kwam zeggen en voor de rest besloten had alleen Roemeens tegen me te praten; na die eerste Ce Faci dus geen flikker begrepen. Iets later kwam ze zonder een woord te zeggen een fisherman’s friend van me bietsen; dat ie al in mijn mond zat was niet echt een probleem (en 20 seconden later had ik hem weer terug want: scherp!). Gewoon leuke clubtijd.

    Lori (Natalie eigenlijk) riep me en eigenlijk wilde ik alleen even kletsen, want zij zat zich ook af te vragen waar ze me van kende. Uiteindelijk makkelijker gezegd dan gedaan. Leuke meid en na een geanimeerd praatje herinnerde ik me weer hoe goed ze kan tongzoenen. Na een tijdje ging ze er wat beter voor liggen en bekten we ondersteboven in de bank lekker verder. Altijd leuke presales daar op die grote bank meteen rechts als je het voorkamertje in gaat. Weinig haast, maar daarna natuurlijk een vervolg boven.

    Top gfe sessie, met veel tongzoenen closeness, knuffelen, lachen, etc. De spaarzame tijd dat mijn tong even rust kreeg, liet ze zien best aardig te kunnen pijpen, om daarna weer verder tongende intiem te worden. Standje hier, standje daar en na het hoogtepunt nog een tijd in elkaar (verstrengeld) liggen tongzoenen. Geen verrassing: super leuk meisje dat het leuk lijkt te vinden om mee te doen met het overdreven lovey dovey doen. Een paar keer de tocht naar beneden onderbroken voor een tongzoentje en terwijl we op de theke wachtten, nog wat uitgebreider… tot een collegaatje er wat van zei, omdat die ook op haar muntje aan het wachten was. Aftersales bestaan uit een woordje hier en daar, een plagerijtje, af en toe een tongzoentje… je wordt in ieder geval niet vergeten.

    Dit keer niet te lang gewacht, want ik wilde weer verder… maar niet zonder nog een rondetje te doen. Naast de boomlange Jasmin gaan zitten en het is duidelijk dat ze nog wat onwennig is in het opstarten van voorspel. Maar uiteindelijk lukte dat best, met veel lieve lachjes en redelijk tongzoenen (niet zo goed als haar vriendin).

    Op de kamer ook een beetje onwennig en de staande pussyslides gaven het idee dat je gewoon staand ook zouden kunnen neuken (niet omdat ik een dwerg ben, maar omdat ze lange benen heeft). Verder tongen, een beetje pijpen, beetje vingeren en voorzichtig neuken… bij zo een grote vrouw, verwacht je niet zo een strak en nauw poesje. Maar goed, met beleid geneukt en na de derde ontlading naar beneden… een beetje nasmoezen zat er niet in, maar tijdens dat kwartiertje dat ik er nog was kreeg ik wel vele stralende lachjes te zien.

    Dat is toch altijd mooi aan die RTC’s: het is zo makkelijk er een beetje uit te springen vergeleken met de ‘standaard’ bezoeker; zelfs voor sociale mongool als ik. Zelfs toen ik gekleed en al mijn sleutel ging inleveren, werd ik onderschept door Lori die me weer op mijn bek pakte en liet ‘dippen’ (hollywood kiss) tot ze in de lach schoot. De andere twee meisjes zwaaiden me uit, want Lori was eigenlijk net opweg naar het spoelhok… ik proefde niks, dus waarschijnlijk geen FT.

    Leuk ochtend/middag in Duisburg dus. Drie sessies naar tevredenheid, totale kosten 120 euro...

    PS Nog een ontzettend komische discussie (inclusief handgebaren) met de theke die Jasmin (met behulp van 2 slechte vertalers) probeerde uit te leggen dat het al AO is als ie er 1 keer ingaat; tot haar grote verbazing is binnen afspritzen daar dus niet noodzakelijk voor.

  4. Onderstaande 8 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 mei 2014),hallodaarbenikweer (24 mei 2014),jacky pakutra (19 mei 2014),MiniME (19 mei 2014),Pietjepik (19 mei 2014),Pistol Pete (18 mei 2014),Smouse (18 mei 2014),Wijze grijze (18 mei 2014)

  5. #129
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Gedeelde smart....ik stond ook in die file...belachelijk lang en veel tijd verloren. Ik ben uiteindelijk doorgereden naar Luders Lounge en had het daar prima gehad. Verslagje volgt misschien nog...

  6. #130
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Heh... ik heb Lulo ook overwogen, maar ze hadden het op de radio alleen maar over de bekerfinale... en hoe half Dortmund naar Berlijn was en de rest van de Pott (met uitzondering van Gelsenkirchen) op weg was naar Dortmund om daar voetbal te gaan kijken. Daarnaast had ik geen tulpen bij me...en een bepaalde roodharige is er stellig in dat ik zonder tulpen niet meer binnenkom.

  7. #131
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Gisteren, donderdagmiddag, in villa Venus geweest. Het laatste half jaar kom ik er regelmatig. Lekker weer, lekker buiten gezeten. Vandaag weer wat voor mij nieuwe gezichten. Circa 12 dames. Als eerste ga ik naast een mooi, jong ogend meisje zitten, Laura, zo blijkt, Roemeens. Leuke kleine borsten, mooi gezicht, mooi figuur, een tiener in doen en laten. Ze is 18 zo blijkt uit wat gebarentaal. Op de kamer is ze zeer servicegericht. Ze pijpt goed. Ik neuk al geruime tijd (weer) met condoom. Maar bij de aanblik van de mooie Laura bleek het lichaam ineens weer sterker dan de geest en ik neuk haar blanco (soms stevig) in verschillende standjes. Ik kom volop klaar in haar mondje. Lekker. Als ik buiten aan het bijkomen ben komt er een wat mollig meisje bij me zitten. Ze heeft mooie grote borsten, is 24 jaar, Natalia, Roemeens. Een leuke, aardige meid. Op de kamer kom ik bijna klaar (nu toch maar weer met condoom) maar zij helemaal. Terwijl ik haar neuk vingert ze zichzelf klaar. Geil. De middag sluit ik af bij een mooi, zeer lang meisje, 1.85m zonder hakken, 1 cm kleiner dan ikzelf, Jasmin. Een leuk gezicht, heel aardig. Ik kom heel snel (met condoom) in haar klaar. Lekker. Een mooie middag, wel even afwachten hoe die ene maal AO uitpakt, je weet maar nooit. Terwijl ik nog op deze pagina rondkijk zie ik dat 'Vrije jongen' in dezelfde volgorde dezelfde meisjes heeft gehad. Een goede smaak heeft die jongen.

  8. Onderstaande 4 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    goldstar (24 mei 2014),hallodaarbenikweer (24 mei 2014),Nibor76 (23 mei 2014),Wentelt Eefje (25 mei 2014)

  9. #132
    Geregistreerd
    6 september 2009
    Last Online
    29 september 2023 @ 15:24
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Bij binnenkomst begroet door een naakte Lilly, later kwam ze bij me zitten en begon lekker te tongen en te pijpen. Ze wilde geneukt worden gewoon op de bank, later verder op de kamer en haar uiteindelijk van achteren volgespoten... Later nog naar de kamer met Maya, wat later het zusje van Lilly bleek te zijn. Ook haar lekker geneukt en tenslotte diep in haar kontje gespoten. Volgende keer maar eens een trio met de beide zusjes....

  10. #133
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Donderdagavond weer op bezoek in Villa Venus. Aanwezig ongeveer tien meisjes, zo'n zes beren. Weer een aantal voor mij nieuwe gezichten. Geen denderende bezetting. Ik herkende wel Maya en Bahar en nog een paar dames waar ik de naam niet van weet. Opvallend dat een paar nieuwelingen van de vorige keer er nu al niet meer waren. Ik miste Jasmin, Laura en Natalia. Ik hoop niet dat ze al weer vertrokken zijn. Er hing een melige stemming, niet echt uitnodigend. Mijn eerste kamer was bij een nieuwe dame, Chanel. Bulgaars/Turks alhoewel ze nogal Latina oogt, 29 jaar, mollig, wat te dikke kont, maar lekkere tieten en überhaupt lekker om vast te pakken. Aardig, ze spreekt goed duits en een aardig mondje Nederlands, ze heeft in Gronau (bij Enschede) gewerkt. Op de kamer blijkt ze wat routinematig, op zich is ze goed te neuken maar voor mij is er toch wat te weinig opwinding om klaar te komen. Jammer, overkomt me wel vaker, maar ik vind het ook leuk om lekker te rommelen.
    Mijn tweede kamer gaat met Sara, een echte skinny van 22 jaar, leuke lekkere tietjes, mooi rond kontje. Sara blijkt een zeer onrustig typje, niet attent, wil niet echt gekust worden, wat voor mij eigenlijk altijd een must is. Op haar verzoek heb ik haar eerst een tijdje gemasseerd; ze wil vooral op haar 'popo' gekneed worden hetgeen ik, met zo'n lekker uitzicht, natuurlijk niet afsla. Haar dankbaarheid voor een tien minutenmassage bleek niet heel groot, er volgde een heel matige neukpartij, even in haar kontje geweest maar ze schakelde m'n pik snel over naar haar kutje omdat mijn pik volgens haar toch wat te groot was uitgevallen (hetgeen per dame nogal eens blijkt te verschillen). Uiteindelijk in haar mondje klaargekomen. Sara ontving als extra de lading die voor Chanel was bestemd. Terwijl ik nog niet helemaal uitgespoten was, was Sara al onderweg naar een prullenbak om het wel heel vele sperma, zoals ze zei, uit te spugen.
    Kortom, een matige, helemaal met condoom gesierde middag (ik weet niet helemaal zeker of er een verband tussen bestaat). Een volgende keer toch maar weer met de altijd aardige en lekkere Bahar of Lilly of hopelijk Jasmin.

  11. Onderstaande leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    Nibor76 (13 juni 2014)

  12. #134
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Donderdagavond op weg naar villa Venus. Op de autoradio WDR 2 met een forse discussie over de PKW-maut. Luisteraars bellen, "deskundigen" en politici (vooral uit Nordrhein-Westfalen) in de studio. Enorme onenigheid, voorstanders (die Hollanders met hun caravans), tegenstanders (die Hollanders gaan wel op vakantie in Sauerland). Vooral veel onenigheid over het voorstel van de regering om ook tol te gaan heffen op alle binnenwegen ('als we dat niet doen, gaan al die Hollanders voortaan altijd over onze binnenwegen'), ('als we dat wel doen gaan ze Duitsland mijden'). Wat opvalt is dat de politici die deel uitmaken van de regering CDU/CSU en SPD) niet enthousiast zijn over de Maut an sich maar toch voor zijn omdat het in het coalitieakkoord staat. Maar er zijn nog afwijkingen mogelijk omdat een tol op de binnenwegen niet in het akkoord staat. Dus wie weet en misschien schiet Brussel het hele plan nog wel af.

    Maar genoeg hierover; daarvoor reed ik toch niet over de snelweg naar Duisburg. Ik ben weer onderweg naar villa Venus voor de meisjes. En niet omdat het een ao-tent is maar vooral omdat de meeste meisjes rustig de tijd voor je nemen en vaak ook aardig zijn.Wat daarbij helpt is dat je nooit gezeur kunt hebben over eventuele extra's e.d.

    Ik zie tussen de pakweg 12 meisjes een aantal bekenden: Bahar, Flori, Bony, Chanel, Natalia, Larissa, Mellie en Magda. Ik strijk neer bij Natalia die nog wat van mij te goed had. Ik was immers een van de vorige keren bij haar niet klaargekomen. Het was weer overduidelijk dat ik in een ao-tent zat aangezien Natalia na mijn gummi-verzoek op zoek ging naar een condoom en pas bij het vierde meisje succes had! Ik zie het er nog van komen dat je in de toekomst je eigen condooms moet meenemen. En ik sluit ook niet uit dat neuken met een condoom bij villa Venus in de toekomst toch nog als een apart te betalen extra gaat worden beschouwd! Maar waar was ik? Oh ja, Natalia. Een hele aardige, leuke tikje mollige meid met prachtige volle borsten. Na een heerlijk pijpnummer (ik lichtjes zittend op haar buik met mijn pik in haar sabbelende mond) en een tietenfuck gaan we over in een missio om vervolgens te eindigen met Natalia wippend op mijn buik. Ik kom fors klaar en stoot haar een paar keer een halve meter de hoogte in. Heerlijk.

    Na de douche bijkomen in de sauna en op een ligstoel in de tuin (het was ongeveer 25 graden). Na ruim een uur opnieuw op verkenning en ik zag een nieuw gezicht. Ook dat is aardig aan Venus; er zijn regelmatig weer nieuwe gezichten. Ik maakte kennis met Reini (als ik het goed spel), 20 jaar, een hele aardige, leuke, blonde, mooie meid met kleine tietjes en ronde billen. En wat ook heel aangenaam is, ze spreekt goed duits. Een spontane meid die mij ongevraagd meldt dat ze twee kinderen heeft. Niet te geloven, op die leeftijd, ze ziet er zo goed uit. Snel naar een kamer. Ze loopt dansend en draaiend met haar billen voor me de trap op. Eigenlijk was dat al genoeg voor mij; we hadden al weer terug kunnen gaan. Ik ben haar toch maar blijven volgen en daar had ik geen spijt van. Ze duwde me op mijn rug, ging languit op haar buik liggen met haar hoofd tussen mijn benen en begon aan een ongelooflijk lekker en intensief pijpnummer. Volgens mij is ze er ook echt dol op. Een pijpkoningin en dat op die leeftijd. Na ruim vijf minuten voelde ik het in mijn pik al wat kriebelen. Ze vroeg: doorgaan met blasen of ficken? En toen werd ik te hebberig. Ik had haar moeten laten doorgaan in de flow van die goddelijke pijppartij maar ik dacht, ik kan die leuke meid ook nog wel even neuken in verschillende standjes om dan uiteindelijk weer in haar mondje te eindigen. En dus gingen we neuken. En wat me wel eens vaker overkomt, op de een of andere manier verdween het momentum. Het neuken ging aardig, was lekker maar ik verslapte toch ook wat. En toen ik weer terugkeerde naar haar pijpkunsten wilde het ook niet meer lukken. De flow was vervlogen. Het zal de leeftijd wel zijn, ik ben niet voor niets een Laatbloeier. Regelmatig hebben een aantal meiden me ook gemeld dat ik te veel nadenk, te veel in mijn hoofd bezig ben. Kennelijk werkte die PKW-maut-discussie van vanavond zeker ook nog wat door. En dat terwijl ik er niet eens echt mee zit als er een vignet wordt ingevoerd. Hoe dan ook, jammer dat er geen tweede explosie inzat, maar niet getreurd. Ook als ik niet klaarkom, heb ik bijna altijd een leuke sessie, al moet je daar het betrokken meisje vaak nog wel van overtuigen. Kortom, ik moet dus binnenkort nog weer een keertje terug naar villa Venus omdat nu Reini nog wat van mij te goed heeft.

    Maar eerst ga ik eens kennismaken met partytreff Dorsten waarvoor ik in de tombola een vrijkaart heb gewonnen. Gelet op mijn onregelmatig klaarkom-gedrag moet ik me daar wel extra voor prepareren. Ik moet me in mijn hoofd prenten (of juist niet....?) dat het niet alleen om het klaarkomen maar ook om het neuken met leuke en aantrekkelijke meiden gaat. Ergens eind juli zal ik er eens heen gaan (bij mooi weer). Tot dan maar een tijdje in de onthouding, waaronder ik géén masturbatie, géén porno en géén sappige recensies lezen op het IJsberenforum versta. Het wordt weer even een barre tijd.

  13. Onderstaande 6 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos (21 juli 2014),gignnl (14 juli 2014),hallodaarbenikweer (14 juli 2014),hasta la pasta (13 juli 2014),Nibor76 (13 juli 2014),Wijze grijze (13 juli 2014)

  14. #135
    Geregistreerd
    27 augustus 2008
    Last Online
    16 december 2023 @ 11:39
    Berichten
    19
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    27 in 9 posts

    Standaard

    Vorige week was ik in Villa Venus en heb daar uiteindelijk ook gekozen voor bovenstaande Renie. Een schattig meisje met een heel lief gezichtje en kleine tietjes. Eeen erg vrolijke meid met een betoverende lach. Als ik haar in het "wild" zou tegenkomen denk ik dat ik haar als minderjarig met rust had gelaten.Maar hier weet ik dat ik zo'n schatje gewoon kan neuken. Dus naast haar plats genomen en na eerst een beetje lachen en knuffelen heeft ze mij lekker gepijpt en toen was het onschuldige er meteen vanaf.Wat kan dit meisje lekker pijpen. Meteen daarna naar de kamer gegaan en ik verheugde mij er al op mijn stijve lul in het mooie kutje van dit meisje met dit lekkere jonge lichaampje te steken. Zij ging verder met haar zeer volwassen blow job en daarbij keek zij mij geil aan en pijpte zeer diep, afwisselend en lekker. Hierdoor kon ik mij, hoewel ik op haar vraag met of zonder nog geantwoord heb dat ik haar graag zonder wil neuken, opeens niet meer beheersen en schoot een enorme hoeveelheid sperma in haar lekkere mondje terwijl ze net mijn hele lul in haar mondje had. Dit was voor mij maar zeker ook voor haar onverwachts. Zij verslikte zich bijna waardoor mijn sperma in het rond vloog en over haar gezicht en kleine tietjes droop. Een ontzettend geil gezicht. ik verontschuldigde mij maar zij begreep dat ik dit niet expres had gedaan. Ze vertelde mij dat zij liever geen FT deed. En als "straf" gaf ze mij een sperma tongzoen waardoor ik ook mijn eigen sperma kon proeven (een beetje zoutig) eigenlijk ook wel geil zeker bij zo'n super schattig lolita meisje. Ik ben een beetje verliefd...........

  15. Onderstaande 6 leden hebben salva bedankt voor deze bijdrage:

    goldstar ( 5 augustus 2014),hallodaarbenikweer ( 6 augustus 2014),hara1d ( 6 augustus 2014),Laatbloeier ( 4 augustus 2014),Piet Plezier ( 4 augustus 2014),Smouse (20 augustus 2014)

  16. #136
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Ik vind dit een leuke tent. Meisjes zijn leuk zelfbewust en zeer services gericht. Eerst met Larissa (Ro, 32 jr), vol tz en nzc..... foei ijsbeer! Maar wel heel geil. Ff later zie ik haar al weer vol overgave tz.... Ik had een beetje honger maar begreep niet of er iets te bikken viel? Maar twee appeltjes genomen. Ik vind toch wel dat er iets te eten moet zijn, hoe eenvoudig ook. daarna Chanel, 29 jr, pondje meer, maar vriendelijk en lief en ze maakt me binnen een uur weer klaar terwijl ik toch 61 ben...:=), dat lukt niet iedereen....
    beursplein seks

  17. Onderstaande leden hebben altijdwakker bedankt voor deze bijdrage:

    Laatbloeier (26 augustus 2014)

  18. #137
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Als je het vriendelijk vraagt smeert de theke ( dame achter de bar) een paar boterhammen voor je , geen probleem
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  19. #138
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Gisteren @ 08:56
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Dat lukt mij ook binnen 1 uur, ook 60 geweest, maar daarna is de pretpap wel op.

  20. #139
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Vandaag ook voor het eerst naar VV geweest,en maar de optie van 90 euro genomen.Eens rondgekeken,maar zo groot is de club ook niet dus daar was ik zo mee klaar.Na een kop,koffie me bij Flori op de bank gezet en lekker voorbereidend tong,streel en pijpwerk gedaan voordat we op de kamer gingen.Op de kamer gingen we verder waar we gebleven waren,maar omdat ze de eerste was vandaag kwam ik al redelijk snel klaar,geen verkeerde sessie.Daarna wat broodjes gegeten waar bij de blonde Theke mij vooral aanspoorde om vooral te nemen van de broodjes etc.grappig.Even in de tuin met een mede(Duitse)ijsbeer gebabbeld,en me op een gegeven moment naast Andrea(met bril) genesteld.Wederom een goed voorspel op de bank,en mmhhhh wat kan die meid lekker tongzoenen ,ik heb nu nog blaren op mijn tong
    Op de kamer verder gegaan waar we gebleven waren,en lekker staand wezen tongen en strelen,ze is lekker lang,net als ik,dus dat was ook erg leuk.Piipen deed ze een beetje zacht,maar het neuken was goed in diverse standjes,en blijven zoenen.Kortom een goede sessie.
    Er is al veel gezegd over deze club,voor en tegen,mij is het in ieder geval niet slecht bevallen,ook al moet je hier niet de hele dag blijven hangen,daar gebeurt dan weer te weinig voor en zijn de faciliteiten niet toereikend.Ik zie mezelf hier nog wel eens terugkomen.

  21. #140
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    8 januari 2024 @ 09:53
    Berichten
    23
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Standaard

    waar is de tuin in Villa Venus?

  22. #141
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wips7 Bekijk bericht
    waar is de tuin in Villa Venus?
    Helemaal achterin, als je bij de WCs naar dat "eerkamertje" gaat kun je ook de deur naar buiten nemen.

  23. #142
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Ben hier vorige week ook eens wezen kijken.
    Bij binnenkomst werd me uitgelegd dat alle dames alles doen zonder condoom. Ook AV. Doen ze dan allemaal aan AV? vroeg ik.
    Nee, er waren 4 dames die dit deden. Dit waren niet de allermooisten, maar wel goed te doen.
    Eert plaatsgenomen bij een van de mooiste, Helena. Prima service, veel tongen en allerlei standjes. Vantevoren afgesproken dat er een jasje omheen moest bij het neuken. Verder allemaal prima, behalve dat ze de volle lading in haar mond niet kon verwerken en tijdens het klaarkomen wegliep. Kleine domper op de feestvreugde dus.
    Daarna nog 2 dames genomen, waarvan ik helaas de namen vergeten ben.
    De service was ongeveer gelijk. Eerst even tongzoenen en wat pijpen op de bank en dan snel naar boven. Iets wat de standard is in deze club.
    De 2e dame zoog wel alles op. Bij de derde dame had ik wat te weinig tijd genomen voor recuperatie en kon ik niet meer komen, ondanks al haar inzet en het binnentreden van haar lekkere kontje. Bij deze 2 dames had ik vantevoren niet over condooms gesproken en ze wilden hem er dan ook zo insteken. Toen ik hierom vroeg hadden zij ze wel in hun tasje.
    Het nadeel van deze club is dat er verder niets te doen is dan wachten op een bankje.
    Er is wel een sauna, maar mijn ervaring leert dat je daar niet van bijkomt, maar juist meer inspanning levert.
    Verder heb ik het gevoel dat ik wat teveel betaal, daar ik geen gebruik maak van het aangeprezen A.O. aanbod.

  24. Onderstaande 2 leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    Nibor76 (20 september 2014),van lotje gekrikt (22 september 2014)

  25. #143
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Volgens de dames zul je juist meer voor je geld krijgen: zonder ben je sneller klaar. Ik denk dat Helena, beter bekend staat als Elena.

  26. #144
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Volgens de dames zul je juist meer voor je geld krijgen: zonder ben je sneller klaar..
    Als het al niet om de veiligheid gaat is dit toch wel een steekhoudend argument.

  27. #145
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Man with the GOLDEN gun Bekijk bericht
    Verder heb ik het gevoel dat ik wat teveel betaal, daar ik geen gebruik maak van het aangeprezen A.O. aanbod.
    Condooms kosten ook geld, dus eigenlijk zou je zo'n 50 cent per dame moeten bijbetalen.
    Nu ik erover nadenk: Al zo'n 3 jaar, 2 x week.... = 300 beurten x 50 cent = 150 euro krijgen ze nog van me

  28. #146
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Volgens de dames zul je juist meer voor je geld krijgen: zonder ben je sneller klaar.
    En vandaag was ik in het Oosten van het land, maar wel het deel onder Nijmegen.. Ik was in Noord Limburg. Veel vergaderen, manmanman wat wordt je daar suf van. Dan verdien je een beloning Nietwaar?
    Door alle enthousiaste verhalen hier ben ik meer eens naar Neumühl afgezakt.
    Ondertussen heb ik uit nieuwsgierigheid al wat RTC ervaringen opgedaan en soms valt het vies tegen, soms moet je moeite doen om niet meteen van genot te komen en een condoom kan daarbij diensten verlenen.
    Bij binnenkomst eerst maar gedoucht en, ojee, een douche waar een centimeter stagnerend water in staat, en die nog is glad is ook (al is het niet van een gladheid als in YY maar toch opppassen).
    In ieder geval morgen maar weer een tube lamisil halen bij de drogist.

    Maar goed, we lopen naar boven en kijken eens rond. Na veel "nee da's niks voor mij" gezien te hebben mijzelf neder gevleid naast een dame die meteen begon te zoenen en te, nou ja U weet wel, zeer erg verdienstelijk mag ik wil zeggen. Het ging erglekker, het kostte moeite me in te houden, maar het lukte.
    Na enige tijd naar de kamer waar het geheel zich herhaalde, maar nu nog intenser. Oh wat had ik het zwaar na al die suffe vergaderingen. Uiteindelijk vroeg ze me of zij boven moest of dat ik bovenop wou. Meid, stel niet van die moeilijke vragen maar heb je ook een "Gummi"? Nou die had ze wel. Sterker nog, ze leek wel blij verheugd dat ik om een "Gummi" vroeg... Afijn, na ettelijke acrobatische toeren lekker het rubber volgeschoten. Nog even na"dingesen", een conversatie is er niet bij, en da's jammer als je net zin hebt om eens te debatteren over Nietzsches moraalkritiek.

    Maar goed, na wat gedinges naar beneden en , Auuwwwww, stoof ik mij beslipperde teen op een verschrikkelijke wijze op een drempel boven waar ik op dit forum nog geen enkele waarschuwing over heb gelezen!
    Manmanman dat deed zeer....

    Eenmaal naar beneden gestrompeld maar eens een glaasje fris en een koekje genomen. En van alles in me opgenomen. Nee inderdaad, geen verblijfsclub. Een stuk of 5-6 beren maar geen contact.
    Wat later plfte ik weer neer naast een dame die zich voorstelde als Elli o.i.d.. Ook weer bankpijpen van hoge klasse, het neuken wou ze echter benden doen, op de bank. Nou heb ik daar op zich niet zo'n moeite mee, ik ben ook wel eens op GB's aan de gang geweest, maar hier lukte het niet. Waar het aan lag, misschien ben ik nu ik bijna 50 ben iets te stijf voor acties op krappe bankjes, misschien omdat ze terwijl ze op me zat de hele tijd met de handdoek in de weer was, ze wilde per se haar billen bedekt houden en dan is het voor GMA lastig lekkere billen vast te houden. Bij het wisselen van standjes werd het alleen maar krampachtiger. Mijn pogingen om alsnog maar een kamer te gaan kwamen niet zo ver, ze snapte totaal niet wat ik bedoelde. Een discussie over het artikel "Wat is Oblomovisme?" van Nikolaj Aleksandrovitsj Dobroljoebov (tragisch reeds op 25 jarige leeftijd overleden aan Tuberculose) zat er dus niet in. Neuken lukte eigenlijk al niet meer, bij het voorzichtig terugtrekken om van de ene naar de andere positie over te gaan viel me op dat het rubber gortdroog was.. Ik was bang dat het zou uitdrogen, en was blij de optie "met"genomen te hebben, anders had dat schaafwonden opgeleverd. (Overigens leek ook deze dame blij verheugd te zijn dat ze het "met" kon doen.
    Daarna heeft ze me dan weer hemels gepijpt tot de mededeling kwam dat ik moest waarschuwen als ik zou komen, voor de zekerheid had ze al een rol keukenapier in de hand genomen.
    Kort samengevat, daarna lukte niks meer.

    Een gevoel van "ik heb het hier wel gezien" bekroop me en ik ging naar beneden, kleedde me aan en ging op weg aar huis aan...
    Maar ik had nog over... En ik was nieuwsgierig... En ik kwam toch langs Moers....

    Zie later vandaag aldaar.

  29. Onderstaande 2 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Laatbloeier (22 september 2014),Mr Pussy (29 september 2014)

  30. #147
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Na de luxe van Marisol wilde ik donderdagavond toch weer eens naar villa Venus. Villa Venus, van de rtc-keten, het duistere ao-neukhol in Duisburg. Wat trekt me toch hier heen? Niet de douches met een slechte waterafvoer, niet de welness-faciliteiten want die zijn er niet, op een loeihete sauna na. Ook niet het eten want dat is er ook niet, op een paar koekjes na. En ook niet de drank want je kunt kiezen uit koffie en frisdrank. Dus waarom ga ik hier eigenlijk heen? Om de ao? Neen, niet meer want ik doe het tegenwoordig toch met rubber op een enkele zinsbegoochelende bevlieging na. Ook niet omdat er zoveel mooie dames rondlopen want die zijn er niet, op een enkele hele mooie meid na (Jasmin). Wel omdat er voor elk wat wils is en dat telt omdat ik van afwisseling houd. En dat kan daar dus omdat er skinny meiden zijn, dikke meiden zijn, meiden met grote tieten, gfe-meiden, anale meiden, jonge meiden, oudere meiden, leuke lekkere aardige meiden (Maya, Lily, Bahar, Chanel, Larissa), etc., etc. en dus een enkele mooie meid. En er is een regelmatige wisseling van de wacht. Dus ik ben altijd weer benieuwd wie ik zal aantreffen. En de keuze is makkelijk te maken op uiterlijk aangezien alle meiden naakt rondlopen.

    Bij de deur begint mijn hart al wat sneller te kloppen omdat er altijd door een naakte meid wordt opengedaan. Bekende meiden begroeten je altijd met een hartstochtelijke kus. En binnen in de grote ruimte zie je op allerlei bankjes naakte meisjes zitten. Je voelt het, je ziet het, je betreedt een verboden, gevaarlijke, decadente wereld. Je ziet niet alleen de meiden zitten, je ziet ook de mannen zitten. Ofwel om gulzig al die naakte meiden te aanschouwen, ofwel om bij te komen van een eerdere sessie. En voor je ogen zie je regelmatig een meisje met draaiende billen op weg met een man (die tevergeefs probeert zijn stijve pik onder zijn handdoek verborgen te houden) naar een kamer lopen. Of een meisje op weg naar het verzorgen van de was, of een paar meiden samen bezig met het opvouwen van handdoeken, alsof je in een wasserette vol naakte meiden zit. En je ziet meiden bij mannen zitten, zoenen, vrijen, pijpen in volle zicht en een enkele keer wordt er ook geneukt in alle openheid, al dan niet ao, al dan niet met een trio. Het is een echt neukhol. En die decadentie, die gruizige sfeer geeft een aparte ervaring. De prijs die je betaalt is op zich ook aantrekkelijk, alhoewel die ongeveer wekelijks om onbegrijpelijke redenen wisselt. De ene keer € 60,- entree inclusief een neukronde, en alle volgende nummers € 30. De andere keer moet je van tevoren beslissen hoeveel maal je wilt, 1, 2 of 3 maal voor respectievelijk 40-70-90, of 60-90-120 en dan weer allerlei varianten daartussen in. Wat daarbij weer heel aantrekkelijk is dat je geen gezeur hebt over allerlei bijzondere 'verrichtingen'. Het is een all-in prijs voor een half uur. Klaarkomen in de mond, klaarkomen in haar kutje (al dan niet ao), spuiten over het lichaam en, als het meisje het aanbiedt, ook klaarkomen in haar kontje. Die duidelijkheid leidt tot een relaxter sfeer op de kamer. En tot een vaak hoge servicegerichtheid van de dames.

    Ik koos vanavond voor een nieuw gezicht, Carina, 20 jaar, Roemeense, een aantrekkelijk slank figuur met helaas wat slappe tietjes maar wel met een aantrekkelijk gezicht. Lekker zoenen, lekker vrijen, lekker pijpen en op naar de kamer. En daar ging het snel. Als ik een meisje aardig vindt en ze vindt het lekker om te vrijen kom ik snel. Na een paar minuten in missio kom ik dan ook hevig in haar klaar (met condoom). Ik blijf nog even lekker een paar minuten in haar zitten. Daarna bijkomen en nog wat knuffelen. Heerlijk.
    Na de loeihete sauna en een half uurtje uitkijken op trippelende en handdoekvouwende naakte meisjes kom ik in gesprek met Maria, 33 jaar, Roemeense, ex-Arabella, zoals ze zei. Geen stuk, ietsje te dik maar een leuk contact. Na een kwartiertje knuffelen op de bank, voelen en pijpen, op naar de kamer. Aldaar een uitstekende pijpbeurt en weer een kwartiertje later kwam ik, zij het iets moeizamer, weer klaar. Lekker.

    Nog wat napraten, douchen en ik zag alle dames, uiteraard naakt, opruimen en met elkaar de dag bespreken. Ik zou die evaluatie wel eens willen volgen, maar helaas, daar is mijn Roemeens te slecht voor. Lily drong zich bij enkele andere meisjes voor om mij uit te laten. Ze kuste me gulzig, ik voelde haar billen en liet me uiteraard de toezegging ontfutselen de volgende keer onmiddellijk naar haar toe te gaan. En ik ging weer terug naar huis met de gedachte weer van een verboden vrucht (of liever vruchten) te hebben gesnoept.

  31. Onderstaande 12 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 6 oktober 2014),boo ( 9 oktober 2014),Erru ( 6 oktober 2014),foefel ( 6 oktober 2014),Goedemorgenallemaal ( 6 oktober 2014),gouden wortel ( 9 oktober 2014),hasta la pasta ( 5 oktober 2014),MiniME ( 5 oktober 2014),Mr Pussy ( 5 oktober 2014),Oudebelg ( 5 oktober 2014),Red Devil ( 5 oktober 2014),Vendezz (18 november 2014)

  32. #148
    Geregistreerd
    10 februari 2011
    Last Online
    18 februari 2024 @ 19:45
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    23
    Thanked
    61 in 20 posts

    Standaard

    na berichten op duitse en franse fora over de terugkomst van Barbara, en haar meidenclub, de omzet zou met 50% gedaald zijn, en aangezien de duitser het grondig doen, stuurden ze de "witch" terug.
    17 meiden aanwezig waaronder vele bekenden, zusjes Maya en Lilli, de "mannequin" Jasmin, gouwe ouwe Bahar en Michaela, maar ook Reni en nog een hoop andere die ik niet persoonlijk ken omdat ze gewoon niet mijn type zijn, en tot slot de nieuwe Anna.
    Anna de hemel in geprezen als zijnde jong en ronduit prachtig, ja ze is jong vooral in haar doening dan en idd niet mis, maar voor mij eerder een adhd typ en grof karakter. Zat de hele tijd te presalen zo'n uur aan een stuk met dezelfde en o wee als iemand haar het hof maakte die kreeg de volle lading. Ik heb de eer gehad haar omgekeerde richting te trakteren: als ze aanpapte stuurde ik haar terug naar haar vriendje waar ze zo lang mee bezig was.
    Vriendinnetje Reni, een Bulgaarse met opvallend mooi gezicht, maar geen borsten.
    Jasmin die veel fans heeft maar de vergelijking met mannequin gaat niet op denk ik: ze is groot, heeft kleine borstjes en brede heupen, maar dan houdt de vergelijking op, dikke benen, geen houding, niet mooi zowieso.
    Lilli deed de deur open en was kwaad dat ik niet met haar kamerde. Nee toch, ik ben toch ook niet kwaad als ze met iemand anders meegaat... en zusje Maya, mooi meid vroeger, nu, naja, ziet er niet uit, eerder op weg type junkie. Laat maar.
    Elli was mijn eerste date, is duits-slank en heeft wondermooie borsten. Je moet een beetje omkunnen met haar, mij lukte het wonderwel en ik kreeg een goeie sessie, uitgebreid met wederzijdse massage, ze kan het wel goed, en het werd een sessie totaal van zowat een uur. De sex was eigenlijk niet zo bijzonder maar het kuschelen wel, dus ik was tevreden.
    Tweede date werd Reni, had eigenlijk nieuwe Anna op het oog, maar met dat rotkarakter zou het toch niets worden. Met Reni wel; Tijdens de presale op de couch werd al doorgenomen hoe ik het liefst had en ik moet zeggen, op de kamer, awel, ze was het niet vergeten. Zelden zo'n goede pijpbeurt gekregen, subliem hoe ze hem rechtzoog klaar voor de tweede gang. Leuke tweede gang overigens, met haar niet-borsten en haar kale kutje leek het wel een teenie die languit onder me lag, garant voor de finish.

  33. Onderstaande 5 leden hebben gouden wortel bedankt voor deze bijdrage:

    foefel ( 9 oktober 2014),Oudebelg ( 9 oktober 2014),Philoe (10 november 2014),Smouse (14 november 2014),van lotje gekrikt (14 oktober 2014)

  34. #149
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:39
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Vandaag gekamerd met Michaela en Jasmin. Wilde eigenlijk de tweede keer ook met Michaela, maar dat mocht niet van de thekevrouw. Daarom maar voor Jasmin gekozen, mooi koppie, mooi lijf. Voorzichting tongen en pijpen op de bank in orde. Op de kamer de vraag met of zonder condoom. Uiteraard met condoom geneukt. Uiteindelijk in haar mond klaargekomen.
    Michaela is een wat oudere Roemeense, slank grote zachte borsten en goede inzet.

  35. #150
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:39
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Nog even een praktisch vraagje:
    Stel dat je tijdens de 'presale' (pijpen) op de bank al klaarkomt.....moet je dan betalen en beurt voorbij?
    Of gewoon naar de kamer om door te gaan?

 

 
Pagina 6 van 63 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.