Pagina 56 van 63 EersteEerste ... 646525354555657585960 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.376 t/m 1.400 van 1573
  1. #1376
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:53
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Vandaag voor het eerst in deze tent geweest. Van de buitenkant bijna niet te herkennen.
    Deur ging open en stond bij een trap met een tafeltje. Dacht dit zal de receptie niet zijn. Beetje doorlopen en kom de zaak in en moest betalen bij een oudere vrouw die achter een soort van bar zit.
    Werd me medegedeeld dat ik mij onder kon omkleden en daar moest ik het mee doen. Niet zo'n probleem want club is niet zo groot.
    Ziet er wel apart uit allemaal daar. Bij het omkleden staan ook wat fauteuils met een tafeltje en verder zijn de douches en als je door gaat loop je zo het ketelhuis in.
    Het is hier met handdoek en niet met badjas, wist ik trouwens niet.
    Naar boven en de tent eens verkennen maar daar ben je zo klaar mee. Wat drinken gepakt en gaan zitten op een bankje zonder handdoek. Beetje kat uit de boom kijken hoe het er aan toe gaat en de meiden checken. Beetje Bynight sfeer hing er. Van de meeste meiden werd ik helaas niet echt warm. De meiden moeten daar de deur open en dicht doen en er kwam ineens een hele lading gewassen handdoeken en toen gingen ze met z'n alle handdoeken vouwen. Wel grappig om te zien. Werd ook gewoon door iedereen gerookt binnen, schijnbaar mag dat dan nog in Duitsland. Heb het verder nog nooit in een club meegemaakt. Zag er allemaal lekker ouderwets uit binnen maar is voor mij geen probleem, het heeft wel wat.

    Een meid die ik wel enigszins vond gaan ben ik bij gaan zitten. Bulgaarse Melissa, beetje wat zoenen op de bank en kort gesprekje en toen naar de kamer. Op de kamer was het helaas 3x niks. Ineens ging de turbo erop. Ik had van te voren niks gevraagd want dacht dat de service in Venus wel goed zat. Beetje tongen en toen ging ze over tot pijpen, dit deed ze met rubber. Toen was de zin eigenlijk al over. Met neuken deed het pijn zei ze, de klapekster. Gisteren in Penelope niet geneukt en nu mijn eerste kamer dus zat wel wat in de zak. Dus toen maar over haar heen gekomen. Was een flinke lading en haar helemaal onder gekledderd. Ook daar zeurde ze over maar kon er niet mee zitten. Gelijk van de kamer gegaan voordat ze mij een half uur wil aansmeren. Nu had ik de schade nog beperkt met 20 minuten.

    Onder gaan douchen en die zijn wel fijn, beter dan in aca. Gewoon een normale mengkraan zonder stop erop.
    Eenmaal boven weer gaan zitten en wat relaxen. Verder is er niet veel te beleven. Meiden zijn wel aardig en zeggen je gedag, maar die zag ik niet zo zitten.
    Kwam met een Belg in gesprek en een beetje ouwehoeren. De rest van de mannen zitten er maar allemaal als een potlood te kijken, werd geen woord gezegd.
    Was een het twijfelen om naar huis te gaan of toch nog een kamertje te maken. Wou eigenlijk naar huis maar omdat ik nu toch hier ben toch nog bij een andere meid gaan zitten.

    Roemeense Roxana van 24. Leuk lief meisje alleen het Duits was niet zo goed en Engels kon ze helemaal niet. Ze nam best lang de tijd vond ik. Met haar naar de kamer gegaan en had nu een kamer boven met een groot bed. Zelfs om de randen van het bed zat nog rood tapijt.
    Voor het bed al volle bak tongzoenen. Was een hele goede kamer en met haar een uurtje vol gemaakt. Lekkere gfe meid.
    Weer gaan douchen en nog even wat drinken en buiten gaan zitten. Roxana zat er ook en nog wat gekletst met haar en toen naar huis gegaan.

    Weer een ervaring rijker en denk dat ik wel eens een keer terug kom.

  2. Onderstaande 25 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (19 augustus 2022),bram4826 ( 6 augustus 2022),doesgek ( 4 augustus 2022),Duitslandfan ( 4 augustus 2022),Eddy_V ( 4 augustus 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 4 augustus 2022),Haradamannetje (20 oktober 2022),hasta la pasta ( 6 augustus 2022),Henry S ( 4 augustus 2022),Husky (18 augustus 2022),JonnyFontane ( 4 augustus 2022),Kwakje ( 6 augustus 2022),Laatbloeier ( 4 augustus 2022),Massi ( 7 augustus 2022),mentholbear ( 5 augustus 2022),noglangnietuitgewandeld ( 5 augustus 2022),Patjax ( 5 augustus 2022),Peter NL (11 augustus 2022),pret ( 4 augustus 2022),Scarpa (19 augustus 2022),schoolmeester ( 4 augustus 2022),Shakir ( 4 augustus 2022),Toetebel ( 6 augustus 2022),Wentelt Eefje ( 5 augustus 2022),wooley ( 5 augustus 2022)

  3. #1377
    Geregistreerd
    18 augustus 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 06:18
    Berichten
    136
    Discussies
    6
    Thanks
    149
    Thanked
    140 in 83 posts

    Standaard

    De theke had gehoord dat het op internet stond actie op de bank dus het is alweer afgelopen

  4. Onderstaande 3 leden hebben Chauffie bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg ( 5 augustus 2022),mentholbear ( 5 augustus 2022),Toetebel ( 6 augustus 2022)

  5. #1378
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chauffie Bekijk bericht
    De theke had gehoord dat het op internet stond actie op de bank dus het is alweer afgelopen
    Nu mag er niet meer gerookt worden binnen?
    En Garde

  6. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 5 augustus 2022),Scarpa (19 augustus 2022)

  7. #1379
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Dat is het probleem met posten over dingen die niet volgens de regeltjes mogen...

  8. #1380
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:53
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Chauffie heeft het over wat anders dan roken wat op de banken plaats vond.

  9. #1381
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    319
    Discussies
    8
    Thanks
    580
    Thanked
    191 in 92 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Roemeense Roxana van 24. Leuk lief meisje alleen het Duits was niet zo goed en Engels kon ze helemaal niet. Ze nam best lang de tijd vond ik. Met haar naar de kamer gegaan en had nu een kamer boven met een groot bed. Zelfs om de randen van het bed zat nog rood tapijt.
    Voor het bed al volle bak tongzoenen. Was een hele goede kamer en met haar een uurtje vol gemaakt. Lekkere gfe meid.
    Weer gaan douchen en nog even wat drinken en buiten gaan zitten. Roxana zat er ook en nog wat gekletst met haar en toen naar huis gegaan.

    Weer een ervaring rijker en denk dat ik wel eens een keer terug kom.
    Was voor een viertal jaren terug werkzaam in Grimberg als Crina
    Vandaag ook eens op de kamer geweest met Laura (vorige club Verena), Bulgaarse, 26 jaar (oogt begin 20), slank, cup A, lang zwart haar, leuk ondeugend koppie.
    Voor 40 euro half uurtje zeker de moeite waard.

    BTW Bahar vertrekt as maandag naar Bulgarije voor break
    Laatst gewijzigd door potentebeer; 5 augustus 2022 om 17:12

  10. Onderstaande 3 leden hebben potentebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk ( 6 augustus 2022),mentholbear ( 6 augustus 2022),Scarpa (29 augustus 2022)

  11. #1382
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Chauffie heeft het over wat anders dan roken wat op de banken plaats vond.
    Dat begreep ik, maar als ze dit lezen mag er straks ook niet meer binnen gerookt worden
    En Garde

  12. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk ( 6 augustus 2022),Henry S ( 6 augustus 2022),Meme Moo ( 6 augustus 2022),mentholbear ( 6 augustus 2022),Scarpa (19 augustus 2022),Wentelt Eefje ( 6 augustus 2022)

  13. #1383
    Geregistreerd
    8 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 01:21
    Berichten
    326
    Discussies
    5
    Thanks
    3.415
    Thanked
    258 in 128 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Chauffie heeft het over wat anders dan roken wat op de banken plaats vond.
    Ook daar kan de rook uitkomen bij overmatig gebruik.

  14. Onderstaande leden hebben Toetebel bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 7 augustus 2022)

  15. #1384
    Geregistreerd
    5 maart 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:05
    Berichten
    43
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    119 in 27 posts

    Standaard

    Vandaag in De Villa geweest. Rond 17.00 uur kwam ik aan met de bedoeling om zowel met Michaela als Cherrie, mijn twee topfavorieten te gaan kameren. Bij binnenkomst zaten er wel wat beren te zitten. Waarom weet ik niet, vrijwel alle lekkers was beschikbaar op de bankjes. Dus ook Michaela en Cherrrie. Cherrie zat achterin en begon al blij te wuiven, maar vlak daarvoor zat Michaela, ook vrij. En die had ik de laatste twee bezoekjes misgelopen, dus ik had daar eerst zin in. En dan Cherrie als hoofdgerecht. Met Michaela eerst een sigaret gerookt. Het ging mis toen Cherrie terugkwam van het deur open maken en ik haar een vette knipoog gaf. Ze beantwoorde dat terug met een geil tongbeweginkje. We hadden de afgelopen drie keer dan ook heerlijke sex gehad. Maar dat geile tongetje schoot bij Michaela in het verkeerde keelgat. Kreeg Cherrie op haar donder dat ze niet met haar klanten moest flirten. Kut, ik was dat schuld. Ik zei nog dat ik het schuld was met mijn knipoog en dat ik haar goed kende. Nee, zij was een schlampe en nog meer naars over die lieve Cherrie. Enfin, toch maar naar de kamer met Michaela en daar veranderde ze gelukkig totaal. Ongelofelijk goeie GFE sex gehad. Pijpen beffen, neuken in diverse standjes. Haar grote borsten zijn echt heerlijk. Enfin na dit perfecte halfuurtje kreeg ze op de gang weer ruzie met Cherrie. Balen, want ik had echt zin in Cherrie, maar had geen zin in meer olie op het vuur te gooien. Ik heb Michaela uitgelegd dat ze wat mij betreft geen concurentie hoeft te voeren. Beiden komen aan de beurt, wat mij betreft. In wisselende volgorde, als het kan. Trio zal er wel niet inzitten, haha. Hopelijk zit ik de volgende keren in de luxepositie dat mijn beide favorieten, extra hun best gaan doen. Maar dan zonder gemopper van Michaela. Enfin al met al toch heerlijke sex gehad, en daarna nog maar even naar de Vulcan om toch nog wat te neuken. Was ok, maar niet zo als in de Villa.

  16. Onderstaande 10 leden hebben atilla.de.hun bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 7 augustus 2022),Firehawk ( 7 augustus 2022),Henry S ( 8 augustus 2022),Kwakje ( 8 augustus 2022),Massi ( 9 augustus 2022),mentholbear ( 8 augustus 2022),Peter NL (11 augustus 2022),pret ( 8 augustus 2022),Scarpa (19 augustus 2022),Wentelt Eefje ( 7 augustus 2022)

  17. #1385
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:49
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Je moet weten dat Cherry bij veel dames geen goed kan doen. Ze mogen haar gewoon niet. Dat heb ik zelf ondervonden in de clubs waar zei vertoefde (Grimbergsauna en villa verena) Ook in villa venus maakt ze weinig contact met andere dames. Zelfs kameren met Cherry heeft mij beperkingen opgeleverd aangezien bepaalde dames dan niet meer met je willen kameren of je opeens minder service geven. Dat heb ik zelf ondervonden en 2 dames met wie ik altijd complete service kreeg gaven ne na een vermeende kamergang met haar daardoor minder service.

  18. Onderstaande 3 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    Henry S ( 8 augustus 2022),mentholbear ( 8 augustus 2022),Scarpa (19 augustus 2022)

  19. #1386
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 07:36
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Cherry, als dat die Turkse is, dan klopt het verhaal hierboven wel.
    Ik heb bij de Grimbergsauna soortgelijke taferelen met haar meegemaakt.
    Er gaan geruchten dat ze een omgebouwde is, misschien mogen ze haar daarom niet.
    Groet, schoolmeester.

  20. #1387
    Geregistreerd
    5 maart 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:05
    Berichten
    43
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    119 in 27 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Cherry, als dat die Turkse is, dan klopt het verhaal hierboven wel.
    Ik heb bij de Grimbergsauna soortgelijke taferelen met haar meegemaakt.
    Er gaan geruchten dat ze een omgebouwde is, misschien mogen ze haar daarom niet.
    Groet, schoolmeester.
    Cherrie is een mooie Turkse Milf, maar zeker geen omgebouwde. Op en top vrouw. Ik heb haar kutje zeer goed bestudeerd tijdens de heerlijke befsessies. Beffersparadijs. Tieten zijn ook lekker groot en naturel. En een heerlijke kont. En geen geen korte benen. Gewoon 100% mooie vrouw.
    De eerste 3 keer dat ik daar was heb ik steeds als eerste sex met haar gehad. Bijzonder lekker en zeer zwaar GFE. Alleen al voor haar alleen ga ik daar heen. Maar Michaela is ook bijzonder lekker. Zou zonde zijn als ik minder service van haar krijg vanwege onzinnige rivaliteit. Beide dames staan bij mij sowieso standaard op het menu, mits beschikbaar. Larissa, heel ander type kan me ook wel bekoren. Maar met dat gezeik tussen die dames wil ik niks te maken hebben. Ik vind Cherrie leuk, lekker en geil en ze is en blijft mijn favoriet. Als de rest geen service meer geeft, pech voor hun, kamer ik 4 keer met Cherrie. 4x keer succes gegarandeerd. Maar hopelijk krijg ik van mijn beide favorieten de topservice die ik gewend ben, en van de andere dames ook, als ik daar eens gebruik van maak.
    Laatst gewijzigd door atilla.de.hun; 7 augustus 2022 om 21:24

  21. Onderstaande 3 leden hebben atilla.de.hun bedankt voor deze bijdrage:

    Henry S ( 8 augustus 2022),pret ( 8 augustus 2022),Wentelt Eefje ( 7 augustus 2022)

  22. #1388
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    319
    Discussies
    8
    Thanks
    580
    Thanked
    191 in 92 posts

    Standaard

    Je zeker niet laten peoplen atilla.de.hun, je bepaalt zelf met wie je op de kamer gaat en wanneer andere DVP mindere service geeft, dan gewoon 'links laten liggen' (in figuurlijke zin), het zijn jou centen.

  23. Onderstaande 2 leden hebben potentebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Piepo777 ( 9 augustus 2022),wooley (10 augustus 2022)

  24. #1389
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:17
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.182
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Prettige kennismaking

    De club
    Op de laatste dag van Juli ben ik voor de eerste keer in deze rtc-club geweest. Als gids had ik mede-ijsbeer Lesyeux bij me.
    Als trouwe bezoeker van deze club nam hij me letterlijk en figuurlijk mee dit voor mij onbekende wereldje in.
    'Wat mag ik er nou van verwachten?' 'Geen eten, en hoe basic is de club eigenlijk?' 'Hoe komt de club in totaliteit op me over?'
    En natuurlijk: 'Hoe zijn de dames?'

    Je komt binnen door een ietwat grote voordeur, nadat je door het overbekende club-toegangshek binnen bent gekomen.
    Het wat verouderd uitziende trappenhuis paste wel bij mijn verwachtingen.
    Daarna in de grote verblijfsruimte: aanmelden aan de zijkant van de bar, je toegang betalen, een tweetal handdoeken als club-kleding (geen badjas te ontwaren de hele dag), en hup de kelder in om om te kleden.
    Blauwe lockers, die er niet spic en span uitzagen, maar gewoon. Je kunt je spullen er met gemak in kwijt.
    Op aanraden van Lesyeux de waardevolle spullen, meestal je portemonnee, boven in het kluisje in de hoek van de grote verblijfsruimte, daar waar je binnenkomt.

    Nou, en toen....
    De verlichting is gedimd. Er staan allemaal rode tweezitsbanken langs de kanten door de ruimte. Het oogt gewoontjes en gezellig.
    Even later zie je de drankautomaatjes: van die rode limonade-tappers, die ik in Arabella voor het eerst had gezien.
    Koffieautomaat ernaast. Samen met het kraanwater moet je het met deze drank doen.
    Ik heb nergens iets eetbaars gezien.
    In de hoek naast waar je binnenkomt staat een open handdoeken kast. Met een flinke doorloopsnelheid van de inhoud, maar die zo ongeveer altijd gevuld is.

    Kijkend naar de bodem snapte ik 'rtc'. Rote Teppich Club.
    Een laten we zeggen hedendaagse benaming voor het goede oude bordeel. Al ben ik daar nooit geweest....
    De dames:
    Inderdaad ogen de meeste dames gewoon, doorsnee vrouwen die je ook buiten op straat kunt tegenkomen. Een enkele lelijker, sommige net wat mooier. Hangt ook van je eigen smaak af.
    Ik heb de dames de hele dag op slippers zien rondlopen. Paste wel bij de huiselijkheid die de club uitstraalt.
    Lesyeux legde me uit: de dames hebben allemaal hun eigen plek, je ziet ze steeds op dezelfde plaats zitten.
    Door er naast te gaan zitten, dan wel naast de plek waar ze steeds zitten als ze er even niet zijn, geef je aan met de dame op de kamer te willen.
    De kamers die ik heb gezien, zagen er erg basic uit: netjes geschilderde muren, gedimd licht, tapijt op de vloer (ben even vergeten of het daar ook rood was), een bed en dat was het. Geen enkele versiering, geen aankleding die de kamer wat sjieks, wat sfeer gaf.
    Er staat het meubelstuk waar je voor komt, en verder niets. Tja, zo kan het ook.

    Nellie
    Kort na zijn eerste vertrek naar een kamer heb ik mij aan een hem niet bekende dame gewaagd, die er gewoontjes uitzag maar wel mijn aandacht zocht, en kreeg;
    Nellie. Ze deed aardig, knoopte een leuk gesprekje aan, heel vaardig, met enthousiasme, en de kamergang was daar.
    De kamergang voldeed: een nette missio. Nellie service was op orde. Mooi zo.

    Hierna weer in de grote huiskamer gezeten. Een koffie, een paar glazen mineralwasser.
    Beiden hebben we in de kelder een rondje sauna gedaan. Oppassen voor een gebroken latje, zat bijna in mijn reet.
    Lekker nog een babbel met een 'stammie' gemaakt: zat er iedere week. Valt goed te bedenken als het vlakbij is ......

    Larissa
    Zittend in de woonkamer begon het tijd te worden voor een tweede dame. Twee slanke dames waren me al opgevallen. De ene dame werd vlak voor mijn neus door een beer weggekaapt,
    de andere pijpte op haar bank de naast haar zittende beer, en verdween met hem naar boven. Ik zag het met belangstelling.
    Lesyeux herinnerde mij eraan dat als ik belangstelling voor een dame had ik op haar bank moest gaan zitten, dan was ik voor haar haar volgende klant. O ja.
    Zowaar was Larissa binnen vijf minuten terug. Nam op haar bank plaats, en ging een sigaret roken.
    Geroutineerde small talk, haar hand verdween onder mijn handdoek voor de stimulatie, ik zag haar slanke hand mijn JV vasthouden, het laatste trekje van de sigaret was genomen. 'Is het goed dat ik je pijp?' 'Ja hoor.'
    En hup haar slanke gezicht over mijn stijve JV. Een korte maar prima pijpbeurt.
    'Zullen we naar boven?'
    'Ja, heb je een half uur voor me?'
    'Ha, ik ben in twintig minuten klaar met je!' schetterde ze. En liep op de handdoeken kast af.
    '' O, nou, OK. Ik ga het meemaken' dacht ik. Op een drafje achter haar aan.
    Naar boven, de grote kamer aan de voorkant. Zij ging nog even naar de WC, ik schepte een luchtje bij het geopende kantel-raam.
    Ze vond het even later geen probleem mij staand te pijpen. Bukte zich eerst. Maar ging na een minuutje op haar knieën zitten: dat is mooi om te zien. En ik vind dat erg lekker: staand gepijpt worden, met een knielende dame voor je.
    Daarna op bed. Ik gaf aan een doggy te willen. De doggy was erg lekker, en ging soepel. Hmmmm.

    Na deze goede kamergang ben ik de kelder in gegaan.
    Ik heb met verbazing staan kijken hoe geroutineerd een dame de vuile was in een rijtje Mieles deed, en met een kleine bezem de filters van de machines schoon veegde.
    De dames hebben handdoeken corvee. Omdat die veelvuldig gebruikt worden, en het huis er ook veel heeft, draaien de wasmachines bijna continu.
    Ik ben met een boekie en een plastic flesje wat ik bij mij had wat ik aan de wastafel in het toilet had gevuld tegenover de lockers gaan zitten: boterham gegeten die ik had meegenomen, watertje, en lezen.
    Ik was verder klaar.
    Volgens mij zijn we ergens tegen 20 u vertrokken.

    Conclusie
    Ronduit een geslaagde kennismaking. De huiskamersfeer maakt het makkelijk je thuis te voelen. De club straalt geen luxe uit, maar iedereen is welkom.
    De dames ogen gewoon, daar stel je je op in. Maar eerlijk gezegd vielen ze me niets tegen.
    Contact leggen gaat makkelijk: door naast hen plaats te nemen, ook als ze er niet zijn, geef je aan hun volgende klant te willen zijn.
    De twee kamers die ik heb gemaakt waren een gewone, en een goede.
    De sfeer met de dames heb ik die dag als goed ervaren. Als je op een gewone manier contact legt, kom je aan je trekken.
    Simpele drank, maar goed genoeg voor de uren dat je er ent.
    Ik had dus zelf een paar boterhammen mee.

    Dank aan de club voor het verblijf. Dank vooral aan gids Lesyeux.
    Een prettige kennismaking met deze c lub. Kom op deze manier graag nog een keer.

    Johan
    Laatst gewijzigd door Johan35; 10 augustus 2022 om 21:38

  25. Onderstaande 28 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 augustus 2022),AxelFF (10 augustus 2022),bearforoneday ( 1 september 2022),comcom (10 augustus 2022),Duitslandfan (10 augustus 2022),Eddy_V (10 augustus 2022),Firehawk (10 augustus 2022),frankie10 (12 augustus 2022),hallodaarbenikweer (10 augustus 2022),Henry S ( 8 oktober 2022),Herr Fick (16 augustus 2022),Kwakje (10 augustus 2022),Laatbloeier (10 augustus 2022),Lesyeux (10 augustus 2022),Massi (31 augustus 2022),mentholbear (10 augustus 2022),Patjax (11 augustus 2022),pcenter (13 augustus 2022),Peter NL (11 augustus 2022),pret (10 augustus 2022),Red Devil (11 augustus 2022),Scarpa (19 augustus 2022),schoolmeester (11 augustus 2022),Shakir (10 augustus 2022),Toetebel (18 augustus 2022),Wentelt Eefje (11 augustus 2022),wooley (12 augustus 2022),yylover (10 augustus 2022)

  26. #1390
    Geregistreerd
    5 maart 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:05
    Berichten
    43
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    119 in 27 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan35 Bekijk bericht
    Prettige kennismaking

    De club
    Op de laatste dag van Juli ben ik voor de eerste keer in deze rtc-club geweest. Als gids had ik mede-ijsbeer Lesyeux bij me.
    Als trouwe bezoeker van deze club nam hij me letterlijk en figuurlijk mee dit voor mij onbekende wereldje in.
    'Wat mag ik er nou van verwachten?' 'Geen eten, en hoe basic is de club eigenlijk?' 'Hoe komt de club in totaliteit op me over?'
    En natuurlijk: 'Hoe zijn de dames?'

    Je komt binnen door een ietwat grote voordeur, nadat je door het overbekende club-toegangshek binnen bent gekomen.
    Het wat verouderd uitziende trappenhuis paste wel bij mijn verwachtingen.
    Daarna in de grote verblijfsruimte: aanmelden aan de zijkant van de bar, je toegang betalen, een tweetal handdoeken als club-kleding (geen badjas te ontwaren de hele dag), en hup de kelder in om om te kleden.
    Blauwe lockers, die er niet spic en span uitzagen, maar gewoon. Je kunt je spullen er met gemak in kwijt.
    Op aanraden van Lesyeux de waardevolle spullen, meestal je portemonnee, boven in het kluisje in de hoek van de grote verblijfsruimte, daar waar je binnenkomt.

    Nou, en toen....
    De verlichting is gedimd. Er staan allemaal rode tweezitsbanken langs de kanten door de ruimte. Het oogt gewoontjes en gezellig.
    Even later zie je de drankautomaatjes: van die rode limonade-tappers, die ik in Arabella voor het eerst had gezien.
    Koffieautomaat ernaast. Samen met het kraanwater moet je het met deze drank doen.
    Ik heb nergens iets eetbaars gezien.
    In de hoek naast waar je binnenkomt staat een open handdoeken kast. Met een flinke doorloopsnelheid van de inhoud, maar die zo ongeveer altijd gevuld is.

    Kijkend naar de bodem snapte ik 'rtc'. Rote Teppich Club.
    Een laten we zeggen hedendaagse benaming voor het goede oude bordeel. Al ben ik daar nooit geweest....
    De dames:
    Inderdaad ogen de meeste dames gewoon, doorsnee vrouwen die je ook buiten op straat kunt tegenkomen. Een enkele lelijker, sommige net wat mooier. Hangt ook van je eigen smaak af.
    Ik heb de dames de hele dag op slippers zien rondlopen. Paste wel bij de huiselijkheid die de club uitstraalt.
    Lesyeux legde me uit: de dames hebben allemaal hun eigen plek, je ziet ze steeds op dezelfde plaats zitten.
    Door er naast te gaan zitten, dan wel naast de plek waar ze steeds zitten als ze er even niet zijn, geef je aan met de dame op de kamer te willen.
    De kamers die ik heb gezien, zagen er erg basic uit: netjes geschilderde muren, gedimd licht, tapijt op de vloer (ben even vergeten of het daar ook rood was), een bed en dat was het. Geen enkele versiering, geen aankleding die de kamer wat sjieks, wat sfeer gaf.
    Er staat het meubelstuk waar je voor komt, en verder niets. Tja, zo kan het ook.

    Nellie
    Kort na zijn eerste vertrek naar een kamer heb ik mij aan een hem niet bekende dame gewaagd, die er gewoontjes uitzag maar wel mijn aandacht zocht, en kreeg;
    Nellie. Ze deed aardig, knoopte een leuk gesprekje aan, heel vaardig, met enthousiasme, en de kamergang was daar.
    De kamergang voldeed: een nette missio. Nellie service was op orde. Mooi zo.

    Hierna weer in de grote huiskamer gezeten. Een koffie, een paar glazen mineralwasser.
    Beiden hebben we in de kelder een rondje sauna gedaan. Oppassen voor een gebroken latje, zat bijna in mijn reet.
    Lekker nog een babbel met een 'stammie' gemaakt: zat er iedere week. Valt goed te bedenken als het vlakbij is ......

    Larissa
    Zittend in de woonkamer begon het tijd te worden voor een tweede dame. Twee slanke dames waren me al opgevallen. De ene dame werd vlak voor mijn neus door een beer weggekaapt,
    de andere pijpte op haar bank de naast haar zittende beer, en verdween met hem naar boven. Ik zag het met belangstelling.
    Lesyeux herinnerde mij eraan dat als ik belangstelling voor een dame had ik op haar bank moest gaan zitten, dan was ik voor haar haar volgende klant. O ja.
    Zowaar was Larissa binnen vijf minuten terug. Nam op haar bank plaats, en ging een sigaret roken.
    Geroutineerde small talk, haar hand verdween onder mijn handdoek voor de stimulatie, ik zag haar slanke hand mijn JV vasthouden, het laatste trekje van de sigaret was genomen. 'Is het goed dat ik je pijp?' 'Ja hoor.'
    En hup haar slanke gezicht over mijn stijve JV. Een korte maar prima pijpbeurt.
    'Zullen we naar boven?'
    'Ja, heb je een half uur voor me?'
    'Ha, ik ben in twintig minuten klaar met je!' schetterde ze. En liep op de handdoeken kast af.
    '' O, nou, OK. Ik ga het meemaken' dacht ik. Op een drafje achter haar aan.
    Naar boven, de grote kamer aan de voorkant. Zij ging nog even naar de WC, ik schepte een luchtje bij het geopende kantel-raam.
    Ze vond het even later geen probleem mij staand te pijpen. Bukte zich eerst. Maar ging na een minuutje op haar knieën zitten: dat is mooi om te zien. En ik vind dat erg lekker: staand gepijpt worden, met een knielende dame voor je.
    Daarna op bed. Ik gaf aan een doggy te willen. De doggy was erg lekker, en ging soepel. Hmmmm.

    Na deze goede kamergang ben ik de kelder in gegaan.
    Ik heb met verbazing staan kijken hoe geroutineerd een dame de vuile was in een rijtje Mieles deed, en met een kleine bezem de filters van de machines schoon veegde.
    De dames hebben handdoeken corvee. Omdat die veelvuldig gebruikt worden, en het huis er ook veel heeft, draaien de wasmachines bijna continu.
    Ik ben met een boekie en een plastic flesje wat ik bij mij had wat ik aan de wastafel in het toilet had gevuld tegenover de lockers gaan zitten: boterham gegeten die ik had meegenomen, watertje, en lezen.
    Ik was verder klaar.
    Volgens mij zijn we ergens tegen 20 u vertrokken.

    Conclusie
    Ronduit een geslaagde kennismaking. De huiskamersfeer maakt het makkelijk je thuis te voelen. De club straalt geen luxe uit, maar iedereen is welkom.
    De dames ogen gewoon, daar stel je je op in. Maar eerlijk gezegd vielen ze me niets tegen.
    Contact leggen gaat makkelijk: door naast hen plaats te nemen, ook als ze er niet zijn, geef je aan hun volgende klant te willen zijn.
    De twee kamers die ik heb gemaakt waren een gewone, en een goede.
    De sfeer met de dames heb ik die dag als goed ervaren. Als je op een gewone manier contact legt, kom je aan je trekken.
    Simpele drank, maar goed genoeg voor de uren dat je er ent.
    Ik had dus zelf een paar boterhammen mee.

    Dank aan de club voor het verblijf. Dank vooral aan gids Lesyeux.
    Een prettige kennismaking met deze c lub. Kom op deze manier graag nog een keer.

    Johan
    Fantastische beschrijving. Ik kom daar ook nog niet zo lang, vier keer, maar kan je enthousiasme delen. Elke keer dat ik daar was , was leuk, en het wordt nog leuker als de dames je herkennen. Nelly was pas geleden jarig. Ze trakteerde op een bonbon. Ik haar op een verjaardagsbeurt. Inderdaad. Leuke meid. Je beschrijving over Larissa met dat pijpen herken ik ook. Al die spiegels op haar kamer en als zij dan aan je paal staat te lurken. Super. Heel slanke Milf is dat. As je weer gaat kan ik je zowel Cherrie als Michaela aanraden, vermits je van het rondborstige houdt. In dat geval zijn zij de ultieme GFE ervaring. Ik ben blij dat ik gauw genoeg vakantie krijg en die 62 kilometers er graag en veelvuldig aan zal wagen. Heel leuke club inderdaad.

  27. Onderstaande 3 leden hebben atilla.de.hun bedankt voor deze bijdrage:

    Massi (31 augustus 2022),mentholbear (10 augustus 2022),Wentelt Eefje (11 augustus 2022)

  28. #1391
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    en er kwam ineens een hele lading gewassen handdoeken en toen gingen ze met z'n alle handdoeken vouwen. Wel grappig om te zien.
    Inderdaad. Ik vond dat toen ook erg apart en grappig om te zien hoe alle dvps ijverig in een hoekje de handdoeken gingen vouwen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan35 Bekijk bericht
    'Geen eten, en hoe basic is de club eigenlijk?'
    Ik heb nergens iets eetbaars gezien.

    Ik ben met een boekie en een plastic flesje wat ik bij mij had wat ik aan de wastafel in het toilet had gevuld tegenover de lockers gaan zitten: boterham gegeten die ik had meegenomen, watertje, en lezen.
    Ik had dus zelf een paar boterhammen mee.
    Als ik me niet vergis heb (had?) je een halletje naar een klein kamertje met 1 of 2 tafeltjes en wat stoelen. Daar kun je ook een hapje eten. Ze hadden er toen ook wat folders van volgens mij de naast gelegen kebab zaak. Dan kon je eten laten bezorgen en in dat kamertje oppeuzelen. Ben je niet perse aangewezen op zelf meegebrachte boterhammen.

    Leuk om jullie verslagjes te lezen en de road down memory lane mee te maken. Maar ben blij dat er saunaclubs bestaan met bodemloze voederbakken

  29. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Scarpa (19 augustus 2022)

  30. #1392
    Geregistreerd
    6 september 2009
    Last Online
    29 september 2023 @ 15:24
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Zijn er in de Venus ook dames die aan NS doen?

  31. #1393
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jbfrl Bekijk bericht
    Zijn er in de Venus ook dames die aan NS doen?
    Yep, de hele maand augustus voor 9 euro
    En Garde

  32. Onderstaande 8 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (18 augustus 2022),Johan35 (12 september 2022),JonnyFontane (18 augustus 2022),mentholbear (19 augustus 2022),Patjax (19 augustus 2022),pret (18 augustus 2022),Scarpa (19 augustus 2022),schoolmeester (19 augustus 2022)

  33. #1394
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    319
    Discussies
    8
    Thanks
    580
    Thanked
    191 in 92 posts

    Standaard Villa Venus (Duisburg) , Algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Yep, de hele maand augustus voor 9 euro
    Hahaha die vind ik grappig

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  34. #1395
    Geregistreerd
    14 oktober 2020
    Last Online
    13 augustus 2023 @ 09:32
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    47
    Discussies
    7
    Thanks
    516
    Thanked
    192 in 31 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Yep, de hele maand augustus voor 9 euro
    Hahahaha………..

  35. #1396
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jbfrl Bekijk bericht
    Zijn er in de Venus ook dames die aan NS doen?
    de reacties zijn grappig maar je verdient ook een antwoord. Ja die zijn er. Gewoon even vragen. Passief en aktiv mogelijk hoor.

  36. Onderstaande 3 leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (20 augustus 2022),Scarpa (20 augustus 2022),Wentelt Eefje (19 augustus 2022)

  37. #1397
    Geregistreerd
    29 mei 2017
    Last Online
    Gisteren @ 20:42
    Berichten
    51
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    72 in 25 posts

    Standaard

    Gister niet naar Arabella maar naar Venus. Waren 7 dames en 2 fijne kamers gemaakt met Sonja en toppertje Roxana. Tussendoor nog van de lekker warme sauna gebruik gemaakt.

  38. Onderstaande 2 leden hebben edje75 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 september 2022),pret (31 augustus 2022)

  39. #1398
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    319
    Discussies
    8
    Thanks
    580
    Thanked
    191 in 92 posts

    Standaard

    Roxana is inderdaad een toppertje en sympathieke dame, altijd haar eigen muziekje op de kamer.
    Altijd een genoegen om haar vol te pompen.

  40. #1399
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Tanken word morgen flink duurder in Duitsland behalve in Venus
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  41. Onderstaande 5 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 september 2022),pret (31 augustus 2022),schoolmeester (31 augustus 2022),Toetebel ( 1 september 2022),Wentelt Eefje ( 2 september 2022)

  42. #1400
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    319
    Discussies
    8
    Thanks
    580
    Thanked
    191 in 92 posts

    Standaard Villa Venus (Duisburg) , Algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Tanken word morgen flink duurder in Duitsland behalve in Venus
    Precies!

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 
Pagina 56 van 63 EersteEerste ... 646525354555657585960 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.

FKK Artemis 468*60