Pagina 51 van 63 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.251 t/m 1.275 van 1574
  1. #1251
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    De Revenge van Kwakje. Of zullen we het maar gewoon Retry noemen na het blauwtje van vorige keer.
    Vorige keer ongepopt het huis verlaten. Zou het deze keer anders zijn?

    Wel waarom deze pijniging? Er bleef toch wel een dame door het hoofd spoken dus mezelf een les assertiviteitstraining opgelegd.
    Met knikkende knieën aangebeld maar no worries de deur ging gewoon open.
    Het was Barbara de theke die zelf de deur opendeed.
    Ojee de alarmbellen gingen reeds af.

    Barbara moest menig maal de deur openen, zelf koffietassen afruimen en zelf de handdoeken opplooien. De bij Venus bekende beer weet wat dit wil zeggen.
    Druk dus, geen dames beschikbaar.
    Wel dan wordt het maar assertiviteit voor gevorderden.
    Vandaag 6 dames aanwezig en gelukkig daarbij de 3 die me vorige keer in het oog vielen.

    Douchen, een handdoek om mijn middel (ja hier krijg je geen badjas). Slippers maat 47 aan, ik heb maar 42 maar je moet nemen wat er ligt.
    Dan maar de bar binnen. De "rot teppich" sfeer kwam me tegemoet en wikkelde zich als een warm dekentje om me heen. Villa Venus heeft iets huiselijks,
    het gezamelijk handdoeken plooien van de dames heeft iets communistisch, iedereen gelijk en vele handen maken het werk licht.
    Enfin ik ben hier niet om het communisme te verheerlijken of te bekritiseren.

    Bahar ging net in haar zeteltje zitten. Kwakje dacht niet na maar deed gewoon en kroop er lekker bij.
    Bahar heeft een open vriendelijk gezicht wat haar zeer aantrekkelijk maakt. Ze maakte het al snel knus. Even voorstellen en de eerste tongzoenen vielen al
    waarbij ze even onder de handdoek polshoogte ging nemen. (Ja jongens, op sommige plaatsen bestaat dit nog).
    Piemelmans knikte goedkeurend en we verdwenen richting kamer.
    Bahar kan lekker teasen en sexy uit de hoek komen. Half uurtje was ruim voldoende voor een eerste geslaagde sessie.
    Bij deze mijn assertiviteitscertificaat 1.0 behaald.

    Je kan in Villa Venus kiezen voor 20,30,60 minuten wat dan 30,40,80 neuronen uit de pocket schudt. De dames maken steeds ruimschoots hun tijd vol.

    Ik moest even op positieven komen en na een drankje en een sauna-sessie even mijn opties overwogen.

    Ik de zetel van Sammy zat niemand dus maar eens de proef op de som nemen en mij met een drankje in wachtmodus gezet op haar plekje.
    Ondertussen het reilen en zeilen nog wat meer bekeken in de club.
    Sommige beren gaan wat te ver wat betreft assertiviteit en lijkt meer op stalk gedrag. Ik zag een dame net van de kamer afkomen en de beer had haar nog niet betaald of ze
    werd door een andere beer tegen de muur gedrukt en geclaimed. De dame schrok haar een hoedje en durfde niet anders als ik kom er zo aan te zeggen.
    Er zat een andere beer braafjes in haar zeteltje te wachten maar de dame werd in grote ijl naar de kamer gedwongen.
    Even later waren een aantal dames wat handdoeken aan het plooien en een beer stormde er op af en vroeg een dame om naar de kamer te gaan. De dame vroeg of hij even in haar
    zeteltje wou plaats nemen maar dat wou hij niet. Hij wou onmiddellijk de kamer op. De dame keek naar Barbara die even polste of ze het ok vond en gaf dan toestemming.
    Intriest en dan zie je ook onmiddellijk de mindere kanten van het DVP zijn.
    Anyway lag me wat op de maag en moest er even uit.

    Goed ik zat dus in het zeteltje van Sammy en daar kwam ze aan. Ze ging haar nog even opfrissen (Sammy neemt hier altijd goed de tijd voor).
    En hup daar zat dat kleine skinny nimfje naast me. Voor de flatchest lovers is Sammy de ultieme droom denk ik. In de bar is Sammy iets terughoudender. Na een moeizame introductie naar de kamer.
    De dames hebben hier ook elk hun kamer en ze kunnen die ook een beetje zelf inrichten. Wel Sammy heeft haar kamer wat gezellig gemaakt.
    Sammy is 23 lentes jong en rasecht Duits. En wat service betreft, holy shit dit is top GFE. Beide de tijd wat uit het oog verloren en samen besloten dat het een uurtje was. Kon gerust wat meer zijn.

    Even douchen een drankje en mijn assertiviteitscertificaat 2.0 opgehaald. De dag was dus meer dan geslaagd.
    Nog even de sauna in en nu stond enkel nog de knappe Alexandra op het lijstje.
    Eigenlijk was ik wat afgepeigerd en vermoedde dat het niet veel meer ging worden vandaag.

    Maar ja ik was hier nu toch en daar was Alexandra. Niet twijfelen en hup me bij haar in de sofa geploft. Een donker bruine nimf met lange blonde haren en een skinny body met naturele B+ cup.
    Toen ze haar leeftijd noemde verschoot ik wat want had haar 10 jaar jonger geschat (38 ). Het voordeel is dat Alexandra al wat levenswijsheid heeft en je dus ook een ruimer gesprek kan hebben.
    Trouwens opgegroeid in Engeland en dus zeer makkelijk mee te converseren als je alleen maar "Steenkolen Duits" praat.
    Alexandra in een vrolijke en goedlachse dame. Haar colgate smile steekt mooi af tegen haar bruine huid.
    Tjonge weer in de roos geschoten met deze dame. Service en gemoedelijkheid op de kamer helemaal top.

    Het kruit was nu helemaal verschoten en er rest mij enkel nog de terugreis aan te vatten. Assertiviteitscertificaat 3.0 en nu ben ik gewapend voor de volgende keer.

    Ja ja hier komt zeker nog een vervolg van.

  2. Onderstaande 27 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (28 oktober 2021),Bluebear ( 4 december 2021),brombeerzuid (25 oktober 2021),cornelis312 (28 oktober 2021),Coviag (23 november 2021),Duitslandfan (25 oktober 2021),Eddy_V (27 oktober 2021),freek12000 (23 november 2021),hallodaarbenikweer (25 oktober 2021),jan j (28 oktober 2021),Laatbloeier (26 oktober 2021),Lesyeux (26 oktober 2021),Massi ( 7 november 2021),mentholbear (26 oktober 2021),Mr Pussy ( 6 december 2021),noglangnietuitgewandeld (25 oktober 2021),Patjax (31 oktober 2021),pcenter (25 oktober 2021),Pierke69 (26 oktober 2021),Schietgraagft (22 maart 2022),Shakir (25 oktober 2021),Sphinx (27 oktober 2021),Toetebel (25 oktober 2021),Wentelt Eefje (25 oktober 2021),Wijze grijze (25 oktober 2021),Willi47 (27 oktober 2021),wooley (26 oktober 2021)

  3. #1252
    Geregistreerd
    14 maart 2010
    Last Online
    1 april 2024 @ 20:48
    Berichten
    107
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    313 in 51 posts

    Standaard

    Vanmorgen zoals gezegd even pielemans gecheckt na dat wilde avontuur in Herne maar hij had er zin in en dus naar het adres gereden waar het allemaal begonnen is Venus. Ik heb begrepen hier dat men in coronatijd wat verbouwd en opgeknapt zou hebben maar zichtbaar is het niet, blijft even wennen maar toch ook genieten. Maria was er niet maar Sonja, Michaela en Monica herkende ik meteen en even gewacht tot Sonja zo ver was want dat is gewoon een geile donder. Zeker niet de mooiste maar qua sex gewoon top! Omdat de keuze niet reuze was en ik op tijd weg moest snel nog een tweede sessie met Sonja gedaan en daar hebben we alles wat we in de eerste noet gedaan hebben ingehaald, ik ga zeker terug

  4. Onderstaande 7 leden hebben edwinhotel bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer ( 6 november 2021),Kwakje ( 6 november 2021),mentholbear (10 november 2021),Patjax ( 5 november 2021),WANDELAAR5 ( 5 november 2021),Wentelt Eefje ( 6 november 2021),wooley ( 5 november 2021)

  5. #1253
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 17:54
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    @edwinhotel

    Weet je wellicht of Turkse Bahar (zit links van Sonja) en Lucy ook aanwezig waren. Die laatste is een donkere slanke Afrikaanse. Die zou al beginnen maar had haar papieren niet op orde en zodoende kon Barbara niets anders doen door haar te weigeren? Bvd

  6. #1254
    Geregistreerd
    14 maart 2010
    Last Online
    1 april 2024 @ 20:48
    Berichten
    107
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    313 in 51 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
    @edwinhotel
    Beiden gisteren niet aanwezig
    Weet je wellicht of Turkse Bahar (zit links van Sonja) en Lucy ook aanwezig waren. Die laatste is een donkere slanke Afrikaanse. Die zou al beginnen maar had haar papieren niet op orde en zodoende kon Barbara niets anders doen door haar te weigeren? Bvd

  7. Onderstaande leden hebben edwinhotel bedankt voor deze bijdrage:

    Duitslandfan ( 6 november 2021)

  8. #1255
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    2 december 2023 @ 19:42
    Berichten
    88
    Discussies
    0
    Thanks
    66
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
    @edwinhotel

    Weet je wellicht of Turkse Bahar (zit links van Sonja) en Lucy ook aanwezig waren. Die laatste is een donkere slanke Afrikaanse. Die zou al beginnen maar had haar papieren niet op orde en zodoende kon Barbara niets anders doen door haar te weigeren? Bvd
    Bahar (Bulgaarse met Turkse achtergrond) was vrijdag wel aanwezig. Verder Michaela, Sonja, Dana? een.....
    Het was niet al te druk, maar de dames hadden voldoende werk.

    w47

  9. Onderstaande 2 leden hebben Willi47 bedankt voor deze bijdrage:

    Duitslandfan ( 6 november 2021),Husky ( 6 november 2021)

  10. #1256
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 17:54
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Ik was er gisteren en maar 6 dames aanwezig: Michaela, Bahar, Alice, Elena, Alexandra en Dana dus geen Sonja, Sammy, Steffi, Larissa, Maria en Cherry.

    Heb gekamerd met Alice en Bahar. Vooral die laatste is een topper met uitstekende pijpkwaliteiten en ze geniet zelf ook van de sex want ze geneert zich niet dat ik haar weer een orgasme heb bezorgd.

  11. Onderstaande 5 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 8 november 2021),mentholbear (10 november 2021),pret ( 8 november 2021),WANDELAAR5 ( 8 november 2021),Wentelt Eefje ( 8 november 2021)

  12. #1257
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    240
    Discussies
    9
    Thanks
    83
    Thanked
    297 in 77 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
    .... dat ik haar weer een orgasme heb bezorgd.
    Hoe weet je dat

  13. #1258
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freek12000 Bekijk bericht
    Hoe weet je dat
    Ze plaste het bed onder Oh, nee dat is squirten ... ander topic
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Caligula (21 november 2021),Wentelt Eefje (21 november 2021)

  15. #1259
    Geregistreerd
    21 november 2019
    Last Online
    24 november 2023 @ 09:45
    Berichten
    71
    Discussies
    1
    Thanks
    418
    Thanked
    214 in 44 posts

    Standaard

    Zojuist terug van een paar uur villa Venus.
    Ik zal eerst de aanwezige dames benoemen:
    Mihaela met dr sloopkogels
    Maria is weer terug sinds gister
    Kati
    Alexandra
    Flori
    (H)elena
    Sonja
    Daarnaast waren er nog 3 waarvan ik de namen niet weet,ongeveer 10 in totaal.
    Barbara stond als gewoonlijk achter de bar.

    29,99 entree betaald.
    Eerste kamer was met mihaela ,die heb ik lekker volgeblazen ,service zoals gewoonlijk weer goed.
    2e kamer met Maria ,staat ook garant voor goede service ,ben niet verder gekomen dan voorspel.
    In 69 afgemaakt,Maria kwam ook heftig klaar dit kon ze wel gebruiken na de vakantie.
    Laatste kamer heb ik gehad met elena ,ook dit was een goede kamer .
    Elena heeft een veel te klein poesje dat ik lekker heb opgevuld en afgetankt.
    Ze vertelde me dat ze cock nodig had,en dat heb ik haar gegeven.



    Weer een geslaagd bezoekje aan VV.

  16. Onderstaande 4 leden hebben Henry S bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 4 december 2021),hallodaarbenikweer (22 november 2021),Kwakje (23 november 2021),Wentelt Eefje (21 november 2021)

  17. #1260
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:45
    Berichten
    320
    Discussies
    8
    Thanks
    581
    Thanked
    191 in 92 posts

    Standaard Villa Venus (Duisburg) , Algemeen

    Elena is ook nog eens een sympathieke MILF en inderdaad een strakke kut.

    Deze week ook weer eens een bezoekje brengen, mits bahar aanwezig is.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  18. #1261
    Geregistreerd
    28 april 2018
    Last Online
    Vandaag @ 14:47
    Berichten
    101
    Discussies
    9
    Thanks
    2
    Thanked
    76 in 32 posts

    Standaard

    hoe is de bezetting op een maandag of dinsdag beete okay of meer kerkhof .

  19. #1262
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:45
    Berichten
    320
    Discussies
    8
    Thanks
    581
    Thanked
    191 in 92 posts

    Standaard Villa Venus (Duisburg) , Algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sam1011 Bekijk bericht
    hoe is de bezetting op een maandag of dinsdag beete okay of meer kerkhof .
    Geen idee, gewoon even bellen.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  20. #1263
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 17:54
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Zondagochtend naar villa venus afgereisd want ik had vernomen via Duitse fora dat Flori (Freude39) in deze club sinds kort was neergestreken. Ik heb haar altijd al aantrekkelijk gevonden met haar kleine, gedrongrn postuur en goede tieten en kont en altijd uitstekende sex. De laatste keer dat ik haar trof was in de Arabella kort na de lange lockdown waarna ik haar uit het oog verloren ben maar ze vertelde me dat ze vakantie had genomen. Beetje raar denk ik dan na ruim een half jaar lockdown en een kort verblijf in de Arabella maar ik ging er verder niet op in.

    Toen ik iets voor 10 uur binnen was waren er al een aantal ijsberen in het zitgedeelte. Theke Barbara let dus niet zo op de tijd anders had je zeker moeten wachten wat in veel clubs wel het geval is. Na de gebruikelijke formaliteiten en een douche snel het zitgedeelte opzoeken en na enige bestudering kwam ik op een 10-tal dames: Alexandra, Dana, Alice, Flori, Larissa, Sonja, Kati, Elena, Michaela en Maria. Alleen ontbrak Bahar en ik had gelezen dat ze er wel had moeten zijn maar niet op is komen dagen.

    Ik ging gelijk naast Sonja zitten en vroeg haar waar de bank van Flori was. Ik zag haar niet dus ondanks mijn vroege tijdstip al bezet of ze was zich nog aan het voorbereiden. Ik hoefde niet lang te wachten en ze lachte al naar me en kwam bij me zitten. Wat geknuffeld en gepraat en daarna een kamer opgezocht. Weer een uitstekende kamer werd het waarbij ik de missio lang volhield en juist op het moment dat Flori de doggy positie voorstelde concentreerde ik mij volledig op het klaarkomen dus ik zei niet veel en kort daarna was het gebeurd. Ik zei nog de volgende keer maar doggy en na afloop haar beloond voor haar goede optreden.

    Heb daarna twee uurtjes rust genomen en wilde nu voor Kati gaan. Ik ken haar niet maar iemand vertelde mij dat ze hier 2 jaar geleden al werkte maar toch heb ik haar dacht ik nooit gezien. De hele tijd was Kati beschikbaar maar juist toen ik voor haar wilde gaan was iemand haar uitgebreid aan het masseren op een bank wat achteraf. Het duurde mij allemaal te lang dus ging ik op de bank van Michaela. Vind haar erg aantrekkelijk qua lichaamsbouw en al snel zat ze naast me. Uiteraard flink ge (tong) zoend en na wat praten en trekken zochten we een kamer op. Altijd goede sex ook met haar met prima orale kwaliteiten. Ik had wat moeite om klaar te komen maar uiteindelijk kwam ik toch tot een orgasme in plat doggy waarbij ze wat strakker aanvoelde.

    Het was trouwens zeker niet druk met mannen dus wat dames verveelden zich wat en ik zag dat Alexandra en Elena het wel met elkaar konden vinden. Ze trokken veel met elkaar op en bepaalden de sfeer. Elena deed wat dansjes en wat gekkigheid. Later in de middag werd het wat drukker maar nooit te.

    Ik ging na een poosje op de bank van Kati zitten en na verloop van tijd kwam ze terug in het zitgedeelte maar waar ik al voor vreesde geschiedde. Wat Bahar ook vaak doet door niet direct terug te keren naar de bank maar te blijven hangen bij de balie vooraan ging ze er met een gast vandoor en ook Alice ging met haar mee; wellicht voor een trio. Heb ze uren niet gezien. Ik dacht bij mezelf was ik maar eerst voor Kati gegaan toen het nog rustig was. Mijn les voor de volgende keer is dus om slimmer/tactischer te gaan kiezen en een dame die hier 2 jaar geleden werkte en sinds kort hier weer is heeft natuurlijk een schare fans dus moet je er snel bij zijn. Ik heb lang gewacht maar tevergeefs. Tot overmaat van ramp toen ik mij naar de uitgang vervoegde; juist op dat moment zag ik dat Kati en Alice beiden naar beneden kwamen en ik zei tegen Flori: "und jetzt wenn ich gehe kommt Kati". Vond het jammer Kati misgelopen te hebben want ze zag er goed uit en een onbekende oftwel nieuwe dame is altijd wel spannend want je weet niet wat je kan verwachten en hoe het zal aflopen op de kamer.

    Aanstaande vrijdagmiddag ben ik vrij en kan ik zo rond 15 uur in de villa zijn. Zal dan eerst bellen met de vraag of Kati aanwezig is en zal ook vragen naar Bahar want die is ook erg goed en bovendien mooi. Wordt dus vervolgd.

  21. Onderstaande 11 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 4 december 2021),freek12000 (23 november 2021),Henry S (23 november 2021),hvdk52 (23 november 2021),Kwakje (23 november 2021),mentholbear (28 november 2021),Patjax (23 november 2021),Shakir (23 november 2021),Toetebel (22 november 2021),Wentelt Eefje (22 november 2021),Wijze grijze (22 november 2021)

  22. #1264
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 07:23
    Berichten
    222
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    650 in 132 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sam1011 Bekijk bericht
    hoe is de bezetting op een maandag of dinsdag beete okay of meer kerkhof .
    Gisteren was het stil, werd na 20u pas een beetje druk, maar nog steeds niet veel beren

  23. #1265
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 19:25
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.242
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.683 in 713 posts

    Standaard

    Laatste keer voor de lockdown??? 🤭
    Wooley was scherp en wilde nog even ranzige sex voordat nrw weer op slot gaat. Dus ab naar villa venus Duisburg.
    Weinig beren daar omdat je 2g+ moet zijn.
    Genezen, gevaccineerd en getest.. 😨
    Wel 9 dames. Nog gezellig gekletst met 2 medelanders.
    Was best gezellig en dames hadden er zin in.
    Eerste druk eraf met Alice uit Roemenië.
    Wow was zo klaar. Bleef nog lekker nagenieten.
    Top. Alice in wonderland??
    Na de nodige rust en koffie bij Bahar gaan zitten die anaconda in no time weer stijf had.
    Op de kamer echte Gfe sex sessie met zalige pijpbeurt, standje 69 en daarna verschillende standjez....
    Wooley wou eigenlijk niet klarkomen maar Bahar dacht daar anders over.. Na een geile pijpbeurt uiteindelijk maar aan haar toegegeven en haar gezicht voorzien van een laagje crème... Wowww. Daarna lekker geknuffeld en wat gepraat. Na wat rondjes sauna, wat kletsen en een versnapering van mijn medecollega's kon ik de verleiding van Larissa niet weerstaan. Op de bank al leuk voorspel en dus naar de kamer. Was weer ouderwets lekker met haar en na pijpen, 69 en diverse standjez wist ze mij zowaar de laatste druppels uit anaconda te zuigen... Brr.. Moe maar voldaan terug naar huis.
    De Riesen-Eisbear...

  24. Onderstaande 14 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 4 december 2021),Duitslandfan ( 4 december 2021),Fons ( 4 december 2021),Kwakje ( 3 december 2021),Laatbloeier ( 4 december 2021),mentholbear ( 4 december 2021),Mr Pussy ( 6 december 2021),mynasch ( 4 december 2021),Patjax ( 5 december 2021),pret ( 3 december 2021),Shakir ( 3 december 2021),Toetebel ( 5 december 2021),Wentelt Eefje ( 3 december 2021),Wijze grijze ( 3 december 2021)

  25. #1266
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 17:54
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Ik lees het volgende op het Duitse "freiercafe":

    Terwijl we nog in de zaal zaten kwam het prachtige nieuws dat de saunaclubs onder de gekende voorwaarden open mogen blijven. Dus een sluiting van de saunaclubs is voorlopig niet aan de orde.

  26. Onderstaande leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 4 december 2021)

  27. #1267
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 17:54
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Wat ik nog wil vermelden is dat een aantal mannen werden weggestuurd omdat ze geen test bij zich hadden. Dat zal ook het aantal mannen wellicht (tijdelijk) beperken maar als op deze manier de saunaclubs open mogen blijven moeten we het daarmee maar doen want alles is beter dan dat de clubs hun deuren weer moeten sluiten.

  28. Onderstaande 2 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (11 december 2021),Mr Pussy ( 6 december 2021)

  29. #1268
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Ik hoor tegenstrijdige verhalen over de testcentra in Duitsland. Ik heb een aantal saunaclubs gebeld en sommige testen zelf (staat soms ook op de site), maar anderen verwijzen naar een regulier Testzentrum in de buurt van de club. Maar toen ik Villa Venus belde zeiden ze (nogal geirriteerd) dat Nederlanders zich niet kunnen laten testen in Duitsland omdat je een Duits ID moet hebben.

    Hoe was dat bij jou wooley? Had je een Nederlandse test bij je, of heb je die in Duitsland laten doen? Of nog anders?

    cheers,
    Mr P

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooley Bekijk bericht
    Weinig beren daar omdat je 2g+ moet zijn.
    Genezen, gevaccineerd en getest.. ��

  30. #1269
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 19:25
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.242
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.683 in 713 posts

    Standaard

    Je kan in duitsland dichtbij de grens via chayns een gratis snel test doen. Is 24 uur geldig.
    Dichtbij venus Duisburg is ook een gratis testlocatie
    Holtener straße 226 naast kebab zaak.
    Vlgs 2 gasten uit Rotterdam kan je ook gratis testen daar als Hollanders..
    De Riesen-Eisbear...

  31. Onderstaande 2 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (11 december 2021),Mr Pussy ( 7 december 2021)

  32. #1270
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 17:54
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Ben ook geweest in de Holtener Strasse 226 om me (gratis) te laten testen. Grappig was dat 4 dames van villa venus bij mijn aanwezigheid zich daar ook lieten testen.
    Wel natuurlijk je ID meenemen en open vanaf 08.00 uur.

    Ik kwam aan dit adres omdat de andere (gratis) testlokatie, op een paar 100m afstand, gelegen in de Alex Strasse 89 op de parkeerplaats naast de Lidl, waar ik me eerste keer heb laten testen, dicht was ivm. afwachten op toestemming om te mogen blijven testen. Ik klopte op de deur en een jongedame deed open en zei dat ze even niet mogen testen en gaf me als alternatief de Holtener Strasse 226.

  33. Onderstaande 5 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer ( 8 december 2021),mentholbear (11 december 2021),Mr Pussy ( 7 december 2021),noglangnietuitgewandeld ( 8 december 2021),pcenter ( 9 december 2021)

  34. #1271
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 07:23
    Berichten
    222
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    650 in 132 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooley Bekijk bericht
    Je kan in duitsland dichtbij de grens via chayns een gratis snel test doen. Is 24 uur geldig.
    Dichtbij venus Duisburg is ook een gratis testlocatie
    Holtener straße 226 naast kebab zaak.
    Vlgs 2 gasten uit Rotterdam kan je ook gratis testen daar als Hollanders..
    Chayns werkt niet zo grundlich als gehoopt.
    App gedownload, persoonsgegevens ingevuld, testafspraak gemaakt in Goch, net over de grens.

    Kom daar binnen: goedemiddag, ik heb een termin vandaag om 18u.
    Kijken ze me aan alsof water brandt...
    Ik open de app. Ahh, chayns, dat werkt toch niet, geef me je id kaart maar.
    Tikerdetikkerdetik. En een QR code meegekregen die ik de volgende keer moest afgeven en dan was ik gelijk op te zoeken in Het Systeem.
    Kwartiertje later met testbewijs naar Duisburg.

    Na een enerverende avond piepje op de telefoon van Chayns: we hebben je gemist.....
    Prutsers.

    Kortom: je kan, zeker in de grensstreek overal terecht. Afspraak is handig, want dan word je gelijk geholpen. Anders moet je soms een kwartiertje wachten.

  35. Onderstaande 2 leden hebben cornelis312 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (11 december 2021),Mr Pussy (10 december 2021)

  36. #1272
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
    Grappig was dat 4 dames van villa venus bij mijn aanwezigheid zich daar ook lieten testen.
    Mocht jij het stokje achter in hun keel jassen?

  37. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (11 december 2021)

  38. #1273
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 19:37
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Mocht jij het stokje achter in hun keel jassen?
    Zijn eigen stokje ( wel 30 euro afrekenen)
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  39. #1274
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Deze week 2 maal een bezoekje gebracht aan VV.
    Daarvoor moet je dus eerst een sneltest gaan doen.
    Hiervoor kun je terecht op de Holtener straße 226, zoals Wooley al aangaf.
    Let wel op, deze straat bestaat 2 keer in Duisburg. Stel je gps in op Neumuhl ipv Duisburg.
    Om wachttijden te voorkomen kun je e aanmelden via deze link: https://du-testet.de/duisburg/medich...s-testzentrum-
    Je moet daar je gegevens invullen.
    Nederlandse postcode pakt hij niet. Google daarom een postcode in Duitsland en vul die in, samen met de bijbehorende plaatsnaam.
    Dit wordt verder niet gecontroleerd. Je naam en geboortedatum wel natuurlijk.
    Vul ook je internationale gsm nummer in. Dit heb je later nodig.
    Ze vragen of je de uitslag per mail of op papier wilt ontvangen.
    Vandaag vroeg ik om het per mail te doen. Dat gaat iets sneller zij ze nog.
    Dat ging dus helemaal mis. Half uur gewacht bij VV voor de deur en maar weer teruggereden.
    Gelukkig had ik het bonnetje nog en kreeg ik het formulier mee. De e-mail heb ik nog steeds niet, ook niet in mijn spam of ongewenste mailbox.
    Als je om de papieren uitslag vraagt, moet je 15 min. buiten wachten en wordt je gebeld.
    Let wel, je komt bij VV niet binnen zonder test en vaccin. ik heb diverse mannen geweigerd zien worden.

    Verder is het wel OK daarbinnen.
    De line-up bestond uit 6-7 dames, die allemaal wel OK waren. Kiezen was best lastig.
    Toppertje voor mij was Alice.
    De 2e keer kwam ik speciaal terug voor haar blonde superslanke lange buurvrouw, maar die was net vrij.
    Moet ik helaas weer een keer terug...

  40. Onderstaande 6 leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 december 2021),bram4826 (16 december 2021),Kwakje (18 december 2021),pret (17 december 2021),Shakir (17 december 2021),Wentelt Eefje (17 december 2021)

  41. #1275
    Geregistreerd
    29 mei 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Berichten
    51
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    72 in 25 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens naar venus. Eerst ff testen 20min wachten en met papiertje naar binnen. Zag dat je je ook bij Zoo zajac kan laten testen.
    Na 2g+ check naar beneden douchen en snel weer naar boven. Redelijk veel beren en zag maar 3 dames. Eerst een koffie en rustig in de stemming komen.
    Aanwezig: alexandra, alicia, anna, maria en bahar.
    Bahar continu bezet en de volgende beer zat al weer te wachten.
    Heb een kamer met toppertje maria en 2x met nieuwkomer anna gemaakt.

  42. Onderstaande 4 leden hebben edje75 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (20 december 2021),pcenter (21 december 2021),Wentelt Eefje (20 december 2021),wooley (21 december 2021)

 

 
Pagina 51 van 63 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.