Pagina 5 van 63 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 1573
  1. #101
    Geregistreerd
    14 februari 2007
    Last Online
    10 maart 2021 @ 19:07
    Berichten
    56
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    46 in 9 posts

    Standaard

    In feite was het voor mij hoog tijd om naar huis te rijden. Vanuit Neby of Bochum, waar ik eerder was, is het bijna 3 uur rijden en het was inmiddels dus 20 uur geworden. Maar vertrekken met 1 passieve ervaring (Bochum) en één met geweld afgedwongen orale performance (Neby), was een pijnlijke optie. Ik checkte hoeveel het in tijd om was om nog een quickie te doen en Villa Venus leek eigenlijk geen omweg te zijn. Hoewel wel risky (je moet er soms heel alert en persistent zijn om mét condoom te kunnen neuken).
    Bij binnenkomst was de formule 30 entree + 30 per halfuur weer gewijzigd: het was nu weer (zoals in oktober) 60 ineens, 1ste beurt inbegrepen. (Tenminste, dat dacht ik. Zie onderaan voor vervolg.) Meteen had ik al sexy (hoewel heel jongensachtig) lijfje van Lily gespot en omdat ik niet veel tijd had: na één rondgang meteen eieren voor mijn geld gekozen met haar. Toen ze haar naam zei, wist ik dat ik haar ook gehad had de eerste keer hier (was in oktober). Kortgeknipt haar, prachtig lijfje om mee om te springen, eerder welvingen dan borstjes maar met prachtige fluffy tepels. Lily is enthousiast en technisch beter dan in oktober, maar nog altijd teveel met de act bezig en te weinig met mij. Niet in de buurt van hoogtepunt. Mijn frustratie bleef.
    Maar Lily had gesproken over haar zus, en die wilde ik nu wel eens meemaken. (Vorige keren had ik haar hier gemist.) Maya is zelfde type als Lily, beetje kleiner en niet zo kortgeknipt jongenskopje als Lily tegenwoordig. Eigenlijk meer meisjesachtig, ook niet zo'n snor als haar zus, wel zelfde leuke tietjes en zoenbare mond. Pzc doet ze niet continu maar door telkens van top naar deepthroat te gaan en het bij wijze van climax te laten uitdraaien op een ploffend geluid als ze de pik loslaat. Waarna telkens een stop. Dat werkt helemaal niet bij mij. Tijdens nmc wel in de buurt van hoogtepunt gekomen maar uiteindelijk toch niets gebeurd.
    Laat ik het niet klaarkomen bij deze twee prachtige jonkies niet te hunner kwade duiden: ik had al twee hoogtepunten achter de rug, die middag, en dat is sowieso al meer dan ik tijdens een gemiddeld dagje Duitse clubs presteer. U leze dit dus meer als een ervaring dan als een recensie.

    Uiteindelijk buitengegooid omdat de tent dicht ging, om 23 uur. Toen bleek dat ik niet 30€ voor Maya moest betalen, maar 60€! Kennelijk is de formule er wéér veranderd en moet je nu vooraf beslissen of je 1x (60) of 2x (90) of 3x (100) gaat doen. Ik had bij binnenkomst voor één beurt betaald en moest nu dus opnieuw voor één beurt betalen. (En voor die bedriegerij noteren ze dan bovenaan: “eintritt frei”.) (Met bedriegerij bedoel ik het misbruik maken van een gebrek aan transparantie dat je creëert als je om de haverklap de formule wijzigt. Toen ze opnieuw die 60 euro eiste, merkte ik dat dat inderdaad was wat er op de toonbank genoteerd stond. Maar je wil als klant toch niet elke keer dat je in een club over de vloer komt, eerst alle teksten gaan lezen vooraleer je aan de slag kunt? Eerlijkheidshalve moet ik ook toevoegen dat mijn gemopper over deze aanpak ertoe leidde dat ze me 20 euro teruggaf.)

  2. #102
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Berichten
    289
    Discussies
    13
    Thanks
    47
    Thanked
    563 in 166 posts

    Standaard

    Verder nog wat sfeer meldingen. De meiden hebben toegang tot brood + beleg. De klanten hebben slechts toegang tot cakejes. Ik heb gewoon gevraagd aan een van de meiden een belegd broodje voor mij te arrangeren, geen probleem. Lekker, dank je wel. Thekefrau Barbara ging heel ff weg, gelijk kwam de sfeer van de meiden als in PT Dorsten in slechte tijden naar voren :p Wellicht is Barbara een k*twijf, maar ze zorgt er wel voor dat wij als klanten krijgen wat we willen.
    beursplein seks

  3. #103
    Geregistreerd
    10 februari 2011
    Last Online
    18 februari 2024 @ 19:45
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    23
    Thanked
    61 in 20 posts

    Standaard

    Ja, ik lees hier vaak over "heks" Barbara.
    Ik vind haar correct. Duits correct. En de meiden werken daar voor hun kost ipv te zitten lanterfanten, klessebessen, klanten beschimpen in een onverstaanbare taal, gokken op de automaat, pauzeren te pas en vooral te onpas, enz enz.
    De meiden moeten de deur opendoen om klanten binnen te laten, lege glazen afruimen, de was sorteren als ze een poot verkeerd zetten. Mooi. Wij klant, zij werken. Wij betalen.
    Mss is Barbara wat cru tegen de meiden, maar ze geeft ze eenmaal geen kans dat ze de lijntjes aflopen, ze heeft de touwtjes stevig in handen. Ik ben pro.

  4. #104
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Bull shit, Barbara maakt er een kut sfeer van. Dames zitten 'bang' op de bank, laatst stond ze een dame uit te kafferen omdat ze de verkeerde letters had genoemd. Dat meisje sprak geen woord Duits en had dus geen idee wat ze allemaal misdaan had. Tegelijkertijd stond een klant ertussenin (ongemakkelijk en zonder te weten wat te doen) en was het in de rest van de club ijzig stil met mannen en vrouwen die oncomfortabel voor zich uit staren.

    Meiden vragen steeds vaker of ze AO en FT mogen toevoegen (zonder dat ze hebben plaatsgevonden), want anders krijgen ze later op hun bord dat ze deze dingen niet gedaan hebben. Kennelijk is het geen goeie reden als de klant deze zaken niet wil... inmiddels zeg ik meteen tegen de dame dat ze alles mogen zeggen wat ze willen, why the fuck should I care.

    In de andere RTCs en op dagen dat Barbara er niet is, is de sfeer heel anders en doen de dames nog steeds netjes de deur open/vouwen ze handdoeken en weet ik wat. Die heks heeft niks met correctheid te maken, ook tegen ons 'klanten' niet, want als het rustig is heeft ze constant fotos staan van meiden die er niet zijn.

    Ik ben trouwens voor het met met gouden wortel en al uitroeien van dit soort praktijken.

  5. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (21 april 2014),wervelwind (23 maart 2014)

  6. #105
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Last Online
    10 maart 2021 @ 17:24
    Locatie
    Königsallee, Düsseldorf
    Berichten
    601
    Discussies
    41
    Thanks
    230
    Thanked
    391 in 181 posts

    Standaard

    De meiden moeten de deur opendoen om klanten binnen te laten, lege glazen afruimen, de was sorteren als ze een poot verkeerd zetten. Mooi. Wij klant, zij werken. Wij betalen.
    Meiden vragen steeds vaker of ze AO en FT mogen toevoegen (zonder dat ze hebben plaatsgevonden), want anders krijgen ze later op hun bord dat ze deze dingen niet gedaan hebben
    laatst stond ze een dame uit te kafferen omdat ze de verkeerde letters had genoemd. Dat meisje sprak geen woord Duits en had dus geen idee wat ze allemaal misdaan had.
    Deze tent is een pure vorm van moderne slavernij. Geen meid die hier vrijwillig werkt. Meiden worden gedwongen om tegen hun wil in sexuele handelingen te verrichten die bovendien nog ééns zeer schadelijk zijn voor hun eigen gezondheid en die van de volksgezondheid in het algemeen.
    Vorig jaar ben ik er 1 keer geweest om zelf ééns poolshoogte te nemen van wat er daar zoal geschiedt. En dat was niet veel goeds. Je ziet het gewoon aan de meiden zelf en hun angsthazen gedrag. Hier gaat iets goed fout!!!!!!!!!
    Ik kreeg er een sessie met een meisje. Het voelde als mishandeling. Dit meisje was absoluut niet spraakzaam, als de dood voor de thekevrouw en wilde het liefst vluchten, althans zo kwam het wel over. Eenmaal alleen met haar op de kamer bleek dat ze niet ééns wist wat veilig vrijen was. Toen ik vroeg om een condoom keek ze me vreemd aan. Ze stamelde dat ze die nooit gebruikte en ze deze niet had. Toen ik erop stond liep ze de kamer uit en kwam een half uur later terug met een verfrommeld pakje waar een condoom in zou moeten zitten......minimaal 10 jaar oud zo zag dat pakje eruit. Ik heb toen maar vriendelijk bedankt. Ik wist genoeg.

    Ik snap niet dat Duitsland het bestaan van dit soort clubs toestaat. Als je te hard rijdt of een keer een rood stoplicht pakt wordt je door de polizei aangehouden en verhoord alsof je de grootste krimineel bent maar dit soort praktijken wordt gewoon geoorloofd met als redenatie....."ach, es sind doch nur die schmutzige Ausländer". Duitsland zou zich diep moeten schamen dat dit in hun land mogelijk is. Heel.....heel erg diep!!!!!!!!!!!!!!! En misschien de bezoekers van deze clubs nog meer.
    Wat is het nut zo'n arm meiske te willen neuken zonder condoom? Wat heb je eraan? Voel je je een bink als je je kwakkie zonder condoom in haar kutje spuit? Schamen moeten deze beren zich...en wel heeeeeeellllllll diep!

  7. #106
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Mooi, dus je hebt een meisje geneukt dat overkwam alsof ze wilde 'vluchten'... goed van je dat je haar eerst een condoom hebt laten halen voordat je haar ging neuken. Hobbel eens lekker op met je aannames en verdenkingen. Net als bij 'normale' saunaclubs komen de dames netjes in hun eentje of in groepsverband aan de deur, en net als bij normale clubs switchen de dames nog wel eens (andere RTC, normale saunaclub, pauschalclub etc.)... en net als bij normale clubs kun je daar weinig van afleiden...

  8. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (28 maart 2014),Pietjepik (21 april 2014),rmjhexe (22 maart 2014)

  9. #107
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hobbele Bekijk bericht
    Deze tent is een pure vorm van moderne slavernij. Geen meid die hier vrijwillig werkt. Meiden worden gedwongen om tegen hun wil in sexuele handelingen te verrichten die bovendien nog ééns zeer schadelijk zijn voor hun eigen gezondheid en die van de volksgezondheid in het algemeen.
    Vorig jaar ben ik er 1 keer geweest om zelf ééns poolshoogte te nemen van wat er daar zoal geschiedt. En dat was niet veel goeds. Je ziet het gewoon aan de meiden zelf en hun angsthazen gedrag. Hier gaat iets goed fout!!!!!!!!!
    Ik kreeg er een sessie met een meisje. Het voelde als mishandeling. Dit meisje was absoluut niet spraakzaam, als de dood voor de thekevrouw en wilde het liefst vluchten, althans zo kwam het wel over. Eenmaal alleen met haar op de kamer bleek dat ze niet ééns wist wat veilig vrijen was. Toen ik vroeg om een condoom keek ze me vreemd aan. Ze stamelde dat ze die nooit gebruikte en ze deze niet had. Toen ik erop stond liep ze de kamer uit en kwam een half uur later terug met een verfrommeld pakje waar een condoom in zou moeten zitten......minimaal 10 jaar oud zo zag dat pakje eruit. Ik heb toen maar vriendelijk bedankt. Ik wist genoeg.

    Ik snap niet dat Duitsland het bestaan van dit soort clubs toestaat. Als je te hard rijdt of een keer een rood stoplicht pakt wordt je door de polizei aangehouden en verhoord alsof je de grootste krimineel bent maar dit soort praktijken wordt gewoon geoorloofd met als redenatie....."ach, es sind doch nur die schmutzige Ausländer". Duitsland zou zich diep moeten schamen dat dit in hun land mogelijk is. Heel.....heel erg diep!!!!!!!!!!!!!!! En misschien de bezoekers van deze clubs nog meer.
    Wat is het nut zo'n arm meiske te willen neuken zonder condoom? Wat heb je eraan? Voel je je een bink als je je kwakkie zonder condoom in haar kutje spuit? Schamen moeten deze beren zich...en wel heeeeeeellllllll diep!
    En ondanks dat je zo zeker was van je zaak wilde je deze meid toch neuken? Ik ga er vanuit dat je na je bezoek meteen naar Schimansi bent gereden om aangifte te doen.

  10. #108
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Last Online
    10 maart 2021 @ 17:24
    Locatie
    Königsallee, Düsseldorf
    Berichten
    601
    Discussies
    41
    Thanks
    230
    Thanked
    391 in 181 posts

    Standaard

    Mooi, dus je hebt een meisje geneukt dat overkwam alsof ze wilde 'vluchten'... goed van je dat je haar eerst een condoom hebt laten halen voordat je haar ging neuken. Hobbel eens lekker op met je aannames en verdenkingen. Net als bij 'normale' saunaclubs komen de dames netjes in hun eentje of in groepsverband aan de deur, en net als bij normale clubs switchen de dames nog wel eens (andere RTC, normale saunaclub, pauschalclub etc.)... en net als bij normale clubs kun je daar weinig van afleiden...
    @vrije jongen. Lezen is voor jullie schijnbaar moeilijker als neuken, of niet? Ik schrijf toch duidelijk dat ik er vriendelijk voor bedankt heb?

    Net als bij 'normale' saunaclubs komen de dames netjes in hun eentje of in groepsverband aan de deur
    Ben jij erbij geweest?
    En ondanks dat je zo zeker was van je zaak wilde je deze meid toch neuken? Ik ga er vanuit dat je na je bezoek meteen naar Schimansi bent gereden om aangifte te doen.
    Ook voor KevinK geldt: goed lezen!!

    Dat ik dit soort reacties zou krijgen op dit forum naar aanleiding van dit stukje was mij van te voren al duidelijk. Blijkbaar is er een grote markt voor dit soort clubs en blijkbaar zijn dit soort clubs erg populair bij een groot gedeelte van de forumleden hier.
    "Gewone" pay6 wordt op den duur blijkbaar toch saai en dus zoekt men dan de extremere varianten maar op. Dat dan de gezondheid en misschien nog veel erger de psyche van een paar Oostblokdames erdoor beschadigd wordt, ach, dat zal die geile beren een zorg zijn. Hoofdzaak, hun geilheid wordt bevredigd.

    Beetje vreemb bericht hobbels alsof jij niet zou weten dat de meeste vulkaan dames of door hun vriendjes gedwongen worden te gaan werken en ja die hebben er ook een belang bij dat ze AO gaan doen liefst tegen een meerprijs natuurlijk.
    Je weet toch ook wel dat vaak de pooier van de dames iemand van de security is die de dames dan drugs geven omdat ze dan makkelijker AO gaan doen. Er zijn natuurlijk ook wat dames aan de vulkaan zonder pooier maar veel komt dat niet voor. Alle Roemeense en Bulgaarse dames hebben een vriendje/pooier. Als je het daar niet mee eens bent moet je ook niet meer aan de vulkaan komen vind ik of in andere buurten. Je klaagt nu pas na 1 jaar over iets wat je al lang wist maar bezoekt wel vrolijk de vulkaan en dat is vrij hypocriet vind ik. Het is ook echt niet zo dat alle vulkaan dames aan AO doen dat is echt onzin en een condoom van 10 jaar oud? Nou ik geloof dat niet hoor. OK Duitsland moet zich schamen maar jij ook.
    Ga anders saunaclubs bezoeken, daar weet je zeker dat je niet met de criminele vulkaan security van doen hebt. Mijn ervaring is dat de dames daar toch wat relexter zijn. Heb best kritiek op de vulkaan maar jij gaat te ver vind ik.
    Typisch antwoord van iemand die weet dat ie fout zit als ie zo'n clubbie bezoekt maar z'n eigen geweten probeert te sussen met valse argumenten. Ergens anders is het toch net zo erg? Dus waarom zou ik deze club niet gaan bezoeken?
    Alsof iedere dvp op de Vulkan zou worden gedwongen om ao te werken.... Nou, zeker in de betere huizen ben ik er heilig van overtuigd dat geen enkele maar ook geen enkele dvp ao werkt. Vraag ze het maar ééns of ze het tegen een meerprijs ao doen. Grote kans dat je een grote dreun voor je kop krijgt ook nog.
    Bovendien, waarom zou een pooier, als een dame deze al heeft, er belang bij hebben dat zij ao doet? Een zieke dame brengt helemaal geen geld meer op.

    Je weet toch ook wel dat vaak de pooier van de dames iemand van de security is die de dames dan drugs geven omdat ze dan makkelijker AO gaan doen.
    Wanneer heb je dat gedroomd? Nee, ik weet dat niet.

    OK Duitsland moet zich schamen maar jij ook.
    Ik zou niet weten waarvoor ik me zou moeten schamen. Omdat ik hier de waarheid vertel en een paar geile, onbezonnen beren met hun neus op de feiten druk of tracht hun pleziertje (neuken zonder) te ontnemen?

    daar weet je zeker dat je niet met de criminele vulkaan security van doen hebt.
    Waar en wanneer heb ik gezegd dat de Vulkan security crimineel zou zijn?

    Ik ben van mening dat eenieder met een gezond verstand en dit ook gebruikt!! en zich ééns een keer niet laat leiden door z'n eigen geilheid na een bezoek aan een RTC tot de conclusie komt dat hier iets goed fout zit.
    Neuken zonder in zo'n club is spelen met je leven!!

  11. #109
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    nee hobbele , neuken zonder condoom is net als alle andere dingen in het leven spelen met het leven...dat lijkt me een betere formulering en ook een realistische, wel heb je de keuze om in een ferrari te stappen of in een doorsnee opel of wat dan ook voor burgerauto..., dat scheelt wel in risico..toch kan je met die ferrari sneller een einde vinden bij het leven...ik heb wel eens gekeken in een stad als dusseldorf wat voor auto's daar, in puin lagen , die door de wegsleep dienst ine en paar weken tijd zijn weggehaald inde regio dusseldorf...dat waren vaak hele snelle auto's...............ik tuf opde rechterrijbaan ongeveer 100 km per uur gemiddld en ik kan je zeggen dat scheelt....ik neuk met condooms die beschermen af en toe gaat er eens eentje stuk ..., dat is wat anders dan ieder week of tweewekelijks mijn piemel in een grotje duwen zonder bescherming..., je maakt mij neit wijs dat deze heren niet af en toe een anti biotica voorlief nemen...zodat de soa weer kan worden vernietigd..., totdat ze een keer een roemeense, bulgaarse of hongaarse dame tegenkomt, die nog nooit getest is i nde club of achter het raam, de taal niet spreekt ....en direct uit ene van dei landen komt,daar staat...met een chlamidia die ze niet laat behandelen....ik kan je verzekeren dat hiv dan een stukje sneller gaat besmetten, dan rijdt de ferrari 200-250 km per uur op de linkerbaan...en das heeel goed oppassen....regelmatig fikse ongelukken gezien opde linkerijbaan van voorbij elden de grens over richting oberhausen....omdat er een vrachtauto plots opde linkerrijbaan ging rijden...

  12. #110
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag bij Villa Venus beland ,na lang wikken en wegen waar we heen gingen. En later zouden we op de terug weg naar van Goch gaan. Bij de villa aangekomen eerst even kijken wie er aanwezig waren,en het waren er 13 stuks. €60 betaald en gevraagd hoe het zat als je een tweede of derde keer wilde. Ieder volgend halfuur was dan €30 dus dat is een koopje om ao kanonnen te neuken. Stiekem wat bavaria bier mee naar binnen gesmokkeld lekker koud uit de koelbox.

    Omkleden handoekje om en naar boven,kijken wat er voor lekkers zat. We werden meteen aangesproken door laura,je weet wel die van Jan smit lol. Even wat slap staan auwehoeren met haar. Een lekker glaasje fanta gepakt. En wr stonden lekkere gekookte eieren ,dus die heb ik er is even een stuk of 4 ingewerkt,want dat is goed voor het zakje zeggen ze.

    Is even lekker op en bankje gaan zitten om te kijken wat voor ao girls er allemaal rond liepen. Er zat wel wat lekkers tussen al het vrouwelijk schoon. Maya,Dana,Larissa,bahar,Lilly enkele namen die ik heb onthouden. Het was geen super line up en Mmaya sprong er wel uit als lekkerste.

    Op een gegeven moment kwam Lilly bij me op schoot zitten,en Maya bij me wandelmaat. Wat zitten kletsen en kleffen je kent dat wel. Maar het ging allemaal niet snel genoeg naar de zin van Lilly dus ze vertok weer. En me maat maar op het bankje met Maya achtergelaten.

    Ikzelf ben me even gaan douchen en een slokje bier gaan pakken in me locker. En maar weer terug naar boven. Me maat was ondertussen vertokken naaar de kamer,en ook Lilly was nergens meer te bekennen. En aangezien ik haar toch wel lekker vond,maar even wachten dan.

    Nog maar een bakkie pleur gepakt en bij een heel mooi popje gaan zitten uit bulgarije. Volgens mij was haar naamEva maaar ik weet het niet meer zeker. Deze dame sprak geen woord duits of engels was de tweede dag daar volgens een andere bulgaarse. Dan maar wachten op Lilly op een ander bankje.

    En het wachten werd beloond,ze kwam van boven af en zag me zitten en sprong zo op me. Wat zitten kussen ,en me lekker laten pijpen op de bank heerlijk. Even later maar even een verdieping hoger opgezocht. Bij bovenkomst ze begon me weer direkt te pijpen. En ik wat met haar poesje spelen. Ik had maar1 gedachte ik wilde dat lekkere kutje ao neuken,want dat is toch het lekkerste wat er is . Na haar in alle standjes geneukt te hebben. Heb ik het afgemaakt in haar mondje,niets lekkerder voor mij om tijdens het pijpen klaar te komen in haar mondje.

    Daarna nog ff gedouchd en weer naar boven naar de fanta. Me maat zat op me te wachten,maar hij wilde nog een keer ik zei nee we gaan van Goch want Malanie heeft me gesmst en zit op ons te wachten. Hij zei ok we gaan.

    Al met al een leuke paar uurtjes in Villa venus,maar dat is ook genoeg het is voor mijn geen club om uren te verblijven. Het is voor mij een club om even lekker ao te neuken 1of2 keer en weer vertrekken naar een andre club,want je bent dan toch in duitsland.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    goldstar (24 maart 2014),Nibor76 (24 maart 2014)

  14. #111
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Gisteravond ook even aangewaaid, waren met zijn 3e en betaalde Barbara de 90 euro inkom. Het was ongeveer 20.45 en er waren 14 dvp,s en 7 beren aanwezig . Line up vond ik tegenvallen maar mijn collega,s waren tevreden. Snap trouwens niks van het steeds wisselende entreebedrag want na dat wij 10 min binnenwaren reduceerde Barbara de entree prijs van 30 naar 10 euro!! Ondanks het feit dat ze ook om 23.00 al dicht gingen toch nog prettig gekamert
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  15. Onderstaande 4 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 maart 2014),hallodaarbenikweer (28 maart 2014),Pietjepik (25 maart 2014),vakantieganger24 (25 maart 2014)

  16. #112
    Geregistreerd
    10 februari 2011
    Last Online
    18 februari 2024 @ 19:45
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    23
    Thanked
    61 in 20 posts

    Standaard

    Laatst nog eens binnengesprongen op een doordeweekse dag. Stampvol! Elf dames op de setcards, maar ik telde er zo'n twintigtal. Op de banken + de paren schoenen onderaan de trap.
    Als oudgedienden herkende ik Larissa, Bahar. Verdere bekenden de zusjes Maya en Lilly waar ik van beiden genoten heb. Ze zijn best wel lief en leuk, maar ook een beetje lui. Willen gebeft of gevingerd worden, hoeven ze ondertussen niets te doen: niet intrappen dus.
    Voorts een hele resem net-op-het-randje-fuckbare dames, allee, niet om over te roepen maar wel doenbaar. Of doenbare.

  17. #113
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Gisteravond ook even aangewaaid, waren met zijn 3e en betaalde Barbara de 90 euro inkom. Het was ongeveer 20.45 en er waren 14 dvp,s en 7 beren aanwezig . Line up vond ik tegenvallen maar mijn collega,s waren tevreden. Snap trouwens niks van het steeds wisselende entreebedrag want na dat wij 10 min binnenwaren reduceerde Barbara de entree prijs van 30 naar 10 euro!! Ondanks het feit dat ze ook om 23.00 al dicht gingen toch nog prettig gekamert
    Ik was in het gezelschap van RMJ en een oude bekende
    Geheel onverwacht stonden de heren einde middag bij me op stoep met de vraag of ik meeging voor een gezellig avondje weg. Dat leek me wel wat want ik had toch niets te doen.
    Onderweg wisselde de plannen nogal tussen Vulkanstrasse, Night tower, Acapulco, samya maar uiteindelijk werd het villa venus omdat we toevallig stonden te tanken op steenworp afstand van deze club.
    Ik had me voorgenomen om niet te neuken, ik wilde eigenlijk gewoon de Vulkanstrasse eens zien.

    Maar goed, we gaan de club binnen en worden ontvangen door een naakt meisje, maya geloof ik.
    Ik begon me te realiseren dat het een AO club is en ik daar eigenlijk helemaal geen zin in heb. Blijft toch link.
    Maar eenmaal binnen vond ik de sfeer toch wel gezellig en gemoedelijk en ging ik bij maya ziten, die me onmiddellijk begon te tongen en pijpen daar op de sofa.
    Dat was op zich prima, maar toen zag ik een meidje wat haar tweelingzus kon zijn. Lilly? blijkt ook echt haar zusje te zijn.
    Toen begon de fantasie het verstand behoorlijk te verdringen en besloot ik dat het uniek zou zijn om twee zusjes tegelijkertijd te neuken in een trio.
    Dus ik neem beide mee en het bijzondere trio gaat van start. Ik heb gezondigd, behoorlijk, want ik nam beide AO.
    Ik heb ze beide naast elkaar op de knieën gezet en ze afwisselend in doggy genomen, bij de 1 eruit en dan direct bij de ander erin, en weer terug. Uiteindelijk spoot ik 1 van beide van achter vol.
    Heel erg geil maar natuurlijk niet vrij van risico en ik heb er een persoonlijke grens mee overschreden.

    Half uurtje later lag ik weer in een bed met Magda, buitengewoon knap meidje en die heb ik ook weer AO genomen
    Maar dat was ondanks de latente zelfmoordpoging wel een ontzettend fijne sexbeleving. Heerlijk zoenen en ze heeft een fantastisch lekkere poes.
    En ja, ze vroeg me inderdaad om te melden dat ik in haar mond of in haar kut klaar was gekomen, anders zou ze gedonder met de theke Barbara krijgen.
    Schande, ik ben overigens niet klaargekomen maar had dat graag vermeld indien nodig.

    Wat een vreselijk onsympathiek rotwijf die Barbara, bah!

    Om 23.00 reeds werden we eruit geknikkerd ivm sluitingstijd.
    Toen zijn we naar de Vulkan gereden en hebben alle panden doorgewandeld. 1 van ons drieën bleef hier en daar op de kamer hangen en verschalkte een negerin en een volle Bulgaarse, mogelijk nog een andere meid.
    Ik liep met RMJ rond en zagen hier en daar wat bekenden.

    Uiteindelijk kwam ik beneden ergens een heerlijke Bulgaarse dame tegen en die heb ik toen nog maar een half uurtje genomen. Lekker ding, leuke vrouw. Die overigens een tientje extra eiste voor pizza?
    Daar trapt pietje niet in helaas.

    Toen hebben we buiten friet gegeten en gewacht tot die andere ouwe viezerik klaar was met die negerin.
    Toen nog een rondje gedaan, uiteindelijk werd het echt laat, tegen 03.30 reden we weg en RMJ heeft me helemaal terug naar huis gereden, met een enorme omweg binnendoor omdat ik mijn paspoort niet bij had en er grenscontroles waren ivm de nucleaire top in den haag. Hij woont in duitsland, dus moest dat hele stuk weer terug. Mijn dank is nog steeds groot!

    Tot zover mijn bekentenis van een bedenkelijk AO avontuur, waar ik toch niet al te vaak in wil gaan participeren.
    Maar een ultieme fantasie was het wel, twee zussen in een trio AO neuken.


  18. Onderstaande 13 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (20 april 2014),foefel (25 april 2014),forgetskinnyletsgetfatty (20 april 2014),goldstar (22 april 2014),Megaboob (30 april 2014),Mistralwind (15 juni 2014),Nibor76 (20 april 2014),rmjhexe (20 april 2014),Smouse (20 april 2014),vrije jongen (20 april 2014),Wijze grijze (20 april 2014),Willi69 (20 april 2014),xperia (21 april 2014)

  19. #114
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    8 januari 2024 @ 09:53
    Berichten
    23
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Standaard

    ruim twee maanden geleden kwam ik de club binnen en koos voor een niet heel opvallende vrouw, wat groter als de gemiddelde vrouw daar, schouderlang zwart haar, ze sprak nog slecht Duits. Ze leek me heel sympathiek, na een kort gesprekje trok ze van leer op de bank met een enorme inzet en doortastendheid. Eenmaal op de kamer hebben we eigenlijk een half uur achter elkaar liggen neuken, zonder onderbreking in allerlei standjes, tongen, pijpen, rimmen op de bank, staand etc niet normaal. Als een vrouw er zo geil tegenaan gaat, kan ik zelf kiezen wanneer ik wil klaarkomen. Normaal in zo'n club is het dus wat gezoen, gepijp en geneuk en dan ben ik in 10-20 minuten klaar. Na deze topsessie beneden even wat uitrusten, om dit na een half uur nog eens te herhalen. Was weer te gek. Een derde keer mocht niet van de theke, dan moest ik een andere kiezen waar ik geen zin meer in had. Drie maandagen achter elkaar teruggeweest, twee weken later weer en nog enkele keren door de week. Het leek wel een soort klik, ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze dit de hele dag doet, maar ik hoor het graag. Tot vorige week dinsdag, ik moest in Arnhem zijn en kon wel even heen en weer uitbreken naar Duisburg. Ze was niet in een top-humeur, het leek wel of er wat was, de sex was nog steeds goed maar de sfeer iets minder. Na de kamer vertelde ze me dat ze 2 weken op vakantie ging naar huis, Bulgarije. Eind van de week had ik een druiper. Het moet van haar komen want ik ben al die tijd nergens anders geweest en een druiper merk je van de ene dag op de andere. Ik heb inmiddels een spuit gehaald, dus dat is weer dat. Ga ik nu de club bellen of wacht ik even tot ze weer terug is? Ik wil liever niet dat zij daar problemen mee krijgt.
    Laatst gewijzigd door Big30; 30 april 2014 om 22:50 Reden: naam dame weggehaald

  20. Onderstaande 5 leden hebben wips7 bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (30 april 2014),Pietjepik (30 april 2014),rmjhexe (30 april 2014),Smouse (30 april 2014),Wentelt Eefje (30 april 2014)

  21. #115
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    volgens mij merkt een meidje er niets van als ze dat virus draagt. Derhalve zal ze geen problemen met de club krijgen denk ik, men kan nooit aantonen bij wie ze iets opgelopen hebben.
    Ik zou haar dat eventueel persoonlijk melden en het niet via de club spelen, dat zou gelijk staan aan de memorabele actie van Kwibus2 die zo nodig bij de club moest klikken over een meisje wat AO aanbood.
    De gevolgen voor de dame kunnen dan vergaand zijn.

  22. #116
    Geregistreerd
    25 februari 2011
    Last Online
    17 maart 2024 @ 07:25
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked
    8 in 5 posts

    Standaard

    -De gevolgen (bij zekerheid) behoren ook vergaand te zijn. We bespreken hier ZAKENLIJKE transacties en we (zouden) moeten kunnen uitgaan van een zekere basis qua kwaliteit. Dat al helemaal in een AO-club!!!!! Het is onvoorstelbaar gezondheidsproblemen niet te melden bij de clubleiding
    -Het argument van tegenstanders van prostitutie is enerzijds 'dwang' en anderzijds 'gezondheid'. Deze argumentatie is natuurlijk juist (maar wordt wel heel zwaar aangedikt). Een gezondheidsproblemen van de dame hoort dus bij de clubeigenaar gemeld te worden. Jammer dan als de clubeigenaar er onbehoorlijk mee omgaat: het signaal voor ONS om zijn club te mijden!

  23. #117
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Hmm twee weken vakantie en niet blij...wat is het advies bij ghonorroe ook al weer?

  24. #118
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moremoremore Bekijk bericht
    -De gevolgen (bij zekerheid) behoren ook vergaand te zijn. We bespreken hier ZAKENLIJKE transacties en we (zouden) moeten kunnen uitgaan van een zekere basis qua kwaliteit. Dat al helemaal in een AO-club!!!!! Het is onvoorstelbaar gezondheidsproblemen niet te melden bij de clubleiding
    -Het argument van tegenstanders van prostitutie is enerzijds 'dwang' en anderzijds 'gezondheid'. Deze argumentatie is natuurlijk juist (maar wordt wel heel zwaar aangedikt). Een gezondheidsproblemen van de dame hoort dus bij de clubeigenaar gemeld te worden. Jammer dan als de clubeigenaar er onbehoorlijk mee omgaat: het signaal voor ONS om zijn club te mijden!
    Wat een klets, als je besluit hem ergens AO in te drukken dan accepteer je daarmee alle risico's van dien. Hoe valt het de club of het meidje aan te rekenen als Klaas Vaak zijn met HIV geladen kwakje in de DVP spuit en Jan Lul er tien minuten later in ligt te roeren en zo het virus oploopt? Daar valt met de beste wil van de wereld niets tegen te doen als het op gezondheidstests aankomt.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (13 juli 2014),rmjhexe ( 1 mei 2014)

  26. #119
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    vrije jongen gonnoroe:
    1 als de bliksem naar de dokter
    2 letterlijk met de billen bloot
    3 spuit erin
    4 alternatief zijn pillen, gonnoroe is geen pretje, waarom resistent geworden zoals zoveel bacterieen, aantal anti biotica die werken nemen af..

  27. #120
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Het oplopen van een SOA, welke dan ook is een beetje inherent aan het risico dat je nu eenmaal altijd loopt in een Saunaclub, zeker in een club die AO openlijk propageert. In geen enkele club zul je een 100% garantie krijgen dat alle dames SOA vrij zijn. Het is altijd lastig na te gaan bij welke dame je in geval van een SOA deze hebt opgelopen. Probleem is ook dat dit voor ons ook nooit te controleren valt, ook in geval zoals deze dat de melding geloofwaardig overkomt. Vaak zie je ook dat volkomen ten onrechte de naam van een dame wordt genoemd om deze bewust te beschadigen, daarom halen we dan in principe de naam vd dame weg.

    Of het zinvol is je beklag bij de club te doen is de vraag. Hangt ook een beetje vd situatie en de feiten af. In dit geval waar de dame zo lijkt het niet zonder reden op vakantie is zal dat weinig uitmaken behalve dat de club de melding krijgt.

  28. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik ( 1 mei 2014)

  29. #121
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Eind zomer 2013 heb ik vrijwel zeker in Villa Venus een druiper en chlamydia opgelopen. Omdat ik geen zin had mij aldaar in persoon met die mededeling te melden, heb ik toen met een gefingeerde naam een brief gestuurd naar villa Venus waarin in het meldde. Daarbij heb ik de namen genoemd van de meisjes waar ik toentertijd mee was geweest, zes namen maar liefst, met het verzoek het aan de dames door te geven met het oog op medisch onderzoek. Een paar maanden later heb ik van een van de meisjes, toen inmiddels overigens ergens anders werkzaam, gehoord dat het inderdaad was doorgegeven ("was jij dat met die brief?"). Dat werkte dus. Mooi. Zij bleek zelf overigens niet besmet te zijn. Mijn lijn is: sowieso melden alleen al om wille van de meisjes.

  30. #122
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moremoremore Bekijk bericht
    -...... We bespreken hier ZAKENLIJKE transacties en we (zouden) moeten kunnen uitgaan van een zekere basis qua kwaliteit....
    Sinds wanneer bestaat er een onlosmakelijk verband tussen een zakelijke transactie en het verkrijgen van een zekere vorm van kwaliteit?
    Der mensch ist, was er fickt.......

  31. #123
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    Sinds wanneer bestaat er een onlosmakelijk verband tussen een zakelijke transactie en het verkrijgen van een zekere vorm van kwaliteit?
    Het betreft hier een transactie waar een risico aan verbonden is. Accepteer je dat risico niet moet je de transactie niet aangaan of geen clubs bezoeken en zeker geen club die openlijk met AO adverteert. Dan zoek je bewust het risico op.

  32. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik ( 1 mei 2014)

  33. #124
    Geregistreerd
    30 oktober 2006
    Last Online
    5 februari 2016 @ 22:58
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wips7 Bekijk bericht
    ruim twee maanden geleden kwam ik de club binnen en koos voor een niet heel opvallende vrouw, wat groter als de gemiddelde vrouw daar, schouderlang zwart haar, ze sprak nog slecht Duits. Ze leek me heel sympathiek, na een kort gesprekje trok ze van leer op de bank met een enorme inzet en doortastendheid. Eenmaal op de kamer hebben we eigenlijk een half uur achter elkaar liggen neuken, zonder onderbreking in allerlei standjes, tongen, pijpen, rimmen op de bank, staand etc niet normaal. Als een vrouw er zo geil tegenaan gaat, kan ik zelf kiezen wanneer ik wil klaarkomen. Normaal in zo'n club is het dus wat gezoen, gepijp en geneuk en dan ben ik in 10-20 minuten klaar. Na deze topsessie beneden even wat uitrusten, om dit na een half uur nog eens te herhalen. Was weer te gek. Een derde keer mocht niet van de theke, dan moest ik een andere kiezen waar ik geen zin meer in had. Drie maandagen achter elkaar teruggeweest, twee weken later weer en nog enkele keren door de week. Het leek wel een soort klik, ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze dit de hele dag doet, maar ik hoor het graag. Tot vorige week dinsdag, ik moest in Arnhem zijn en kon wel even heen en weer uitbreken naar Duisburg. Ze was niet in een top-humeur, het leek wel of er wat was, de sex was nog steeds goed maar de sfeer iets minder. Na de kamer vertelde ze me dat ze 2 weken op vakantie ging naar huis, Bulgarije. Eind van de week had ik een druiper. Het moet van haar komen want ik ben al die tijd nergens anders geweest en een druiper merk je van de ene dag op de andere. Ik heb inmiddels een spuit gehaald, dus dat is weer dat. Ga ik nu de club bellen of wacht ik even tot ze weer terug is? Ik wil liever niet dat zij daar problemen mee krijgt.
    Bedankt voor de melding. Bespaart me weer een lange reis
    Vooral de club wel melden. Niemand baat bij een epidemie;

  34. #125
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:03
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    203
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    auf jeden Fall den Club informieren! wir wissen alle dass AO ein erhöhtes Risiko darstellt, nach dem Zimmer wird notiert ob AO oder FT oder "normal" auf dem Zimmer ablief, nur durch schnelle Mitteilung an den Club kann die Ausbreitung einer Krankheit vermieden werden

 

 
Pagina 5 van 63 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.

  Living Room 468*60