Pagina 3 van 63 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 1573
  1. #51
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:39
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    " Dana slaat echt alles... Haar service is altijd top (leuk dat je dat kan zien op die banken), maar vandaag had ze de turbo erop."

    Heeft ze nog steeds lekkende melkborsten? Wil er snel aan gaan sabbelen!

    Overigens is de prijs weer als vanouds: 60-90-110

  2. #52
    Geregistreerd
    24 juli 2010
    Last Online
    4 augustus 2017 @ 10:44
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    26
    Thanked
    11 in 5 posts

    Standaard

    Red Devil,

    dat is een logische verklaring,
    dank je

  3. #53
    Geregistreerd
    23 juli 2010
    Last Online
    8 juli 2014 @ 01:52
    Locatie
    Bij Arnhem
    Berichten
    122
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    186 in 57 posts

    Standaard

    Gisteren de blik op oneindig, verstand op nul en de pik op stijf, koers gezet naar Venus Duisburg. Mijn verstandhouding met Barbara is nu zo goed, dat ik een kus vol op de mond kreeg. Niet om het één of ander, ze is niet de mooiste theke, maar voor mijn gevoel wel de beste! Als alle theke's zijn als zij, zou de service overal goed zijn! Goed, nadat ik me gedouched had, eerst maar eens met barbara bijgepraat. Gezellig over Praag gehad,waar ik enkele weken geleden een super week-end had. Dana, super Dana, is helaas op vakantie en dus mijn tocht door de snoepwinkel en neergestreken bij een superslanke zwartharige schoonheid. Op de bank was het al goed raak, op de kamer zelfs beter. Ik heb haar niet alle hoeken van het bed laten zien, maar zij mij. Heeeeerlijk!!! Ben overigens alle name kwijt. De tweede dame had ik al eens gehad. Haar had ik al eens in haar sterretje geneukt, maar vandaag viel haar service tegen. Moe en een beetje sloom. Het was intussen 20.00 uur en ik had best wel trek. Maandag kan je niets bestellen, maar Barbara maakte 2 heerlijke belegde broodjes voor me. Mijn derde slachtoffer was een mooie, lange slanke blondine met een moeilijke naam en grote voeten. Leuk mee gebabbeld. apothekers assistente,leert tussendoor Duits om in GE aan de slag te kunnen. Op de bank ging ze al helemaal los door mijn vingerwerk, op de kamer was het een echte GFE. Na deze sessie was ik echt uitgeteld en was het echt tijd om ervandoor te gaan. Al met al voor € 110,00 van 18.30 tot 21.30 een goed bestede avond gehad.
    Beter 1 pruimmm in de mond, dan de lucht van 10 ! ! !

  4. Onderstaande 2 leden hebben Befgraag bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 5 oktober 2013),MiniME (24 september 2013)

  5. #54
    Geregistreerd
    10 februari 2011
    Last Online
    18 februari 2024 @ 19:45
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    23
    Thanked
    61 in 20 posts

    Standaard

    aangezien het in Duitsland feestdag bleek te zijn, was ik de vulkaan maar voorbij gekoerst, dames lagen toch allemaal te pitten, en mijn kans gewaagd in VV. Ik kon nog altijd opstappen als de bezetting pover bleek te zijn. Niets was minder waar: zestien dames maakten de dienst uit, weinig beren, dus ging ik voor 3x à 110 eu.
    Eerst een blik op de setcards, 12 stonden er, dus niet alle aanwezige dames waren daar vertegenwoordigd. Ik onthield vooral Aida en Flori.
    Aida bleek tegen te vallen, van uitzicht dan: groot, corpulent, zo een beetje een VenusWilliams type, niet echt mijn ding, was op de foto niet in de juiste proportie te zien.
    Flori was vrij, was vriendelijk, en werd mijn eerste date. Flori gaf niet veel ten beste in de voorverkoop, enkel wat kusjes op de bank, maar boven des te meer ok. Leuke sessie.
    Terug beneden stond ik al gauw voor een dillema. Geeneen van de andere meiden kon me bekoren. Aida te struis, trouwens constant bezet, Larissa waar ik de vorige keer mee ging wel leuk skinny, maar een gebit als een verroest fietsenrek, nee, overslaan. Dan nieuwtje Zara kennisgemaakt, was geen setcard van. Had wat met haar te doen. Geen één enkele keer van de twee uur dat ik daar was heb ik haar gat zien lichten. Een beetje treurig ook dat ze zo weinig aanspraak had. Sommige meiden bleven daar gewoon zitten op hun sofaatje en konden daar zowat wortel schieten. Dan Magda, op de foto ok, wat hangtietjes, maar ja, wel een mooi snoetje. Dus kennisgemaakt, kreeg al gauw zoentjes, schoven wat dichter, mijn hand al vlug aan haar achterste.... Dan de afgang: tussen haar billen groeide welig haar, Magda is zwartharig dus een haartje meer begrijp ik wel, maar dat was echt buitensporig. En als ik dan die hangtieten aankeek, net twee uitgelopen koffiezakken viel de moed me helemaal in de schoenen. Weer afgedropen dus en het dilemma werd steeds groter. Ik had nog twee beurten maar zag niemand en dan ook niemand die een beurt waard was. Overal scheelde er wel iets aan: wel vriendelijk maar te dik, leuk maar hangtieten, aangenaam maar te oud....
    Na een meditatiemomentje in het zijlokaaltje had ik volgend plan. Flori uitnodigen, ja weeral, en haar een maatje laten uitkiezen voor een triootje, had daar wel zin.
    Goeie keuze bleek. Flori stelde Bianca voor, dametje die nogal nors de deur voor me opendeed maar wel een mooi lichaampje had, een beetje klein, maar wel ok.
    En het werd een stoeipartij om niet te vergeten. Beide meisjes likten mijn hele lijfje af om uiteindelijk beiden mijn jongeheer te lijf te gaan. Heerlijk die twee kopjes rond mijn lul, elk om beurt aanhalen, de andere ballen likken: onvergetelijk, werd er beregeil door. Bianca moet dat in mijn ogen gelezen hebben en stelde voor om te ficken, was het niet echt van plan, maar de deerne zat er al gelijk op. Flori maar lachen. Wat jij? Flori gevloerd en geneukt. Bianca lag daar maar wat. Wat jij! Bianca weer te lijf. Dan alletwee de lieve meisjes omgedraaid, kontje omhoog, en floep in Flori, hup in Bianca. Kreeg gelijk een hete tongzoen van Flori en in een stevige omhelzing met haar kwam ik klaar in dat kleine lieverdje daar beneden.
    Dan nog een heerlijk moment uitgeteld met onder elke arm een mooi meisje, wat babbel, Bianca hielp Flori door mijn engels te vertalen in het Roemeens, hèhè, eindelijk wat conversatie. En na wat kennismaking raakte ik opeens de gevoelige snaar van Florentina: een traan een zoen op mijn wang en ze nestelde zich dicht tegen me aan.
    Beneden dan nog wat nababbel op de sofa en als ik opstapte riep de theke naar Flori om me mee buiten te helpen. Nog een zoen aan Bianca, die alweer met de volgende klant bezig was, en een uitgebreide omhelzing aan de deur met Flori. Het ga je goed meid!

  6. Onderstaande 4 leden hebben gouden wortel bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 5 oktober 2013),benijsbeer ( 6 oktober 2013),hara1d ( 9 oktober 2013),Smouse ( 5 oktober 2013)

  7. #55
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    PANIEK!

    En ik maar denken in Dana de (club)liefde van mijn leven gevonden te hebben.
    Belde vandaag even met Duisburg wanneer ze weer terug is: Die arbeitet hier nicht mehr. Schon seit lange nicht mehr...

    Is die tuttekop gewoon vertrokken zonder iets te zeggen. Denk ik, want ik versta geen woord van wat ze allemaal tegen me verteld(e).

    Weet iemand waar ze naartoe is?

  8. #56
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Volgens mij zit ze nu in Arabella

  9. Onderstaande leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    van lotje gekrikt (12 oktober 2013)

  10. #57
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boo Bekijk bericht
    Volgens mij zit ze nu in Arabella
    Mijn dank! Meteen weer een nieuwe club... Lijkt van dezelfde eigenaar te zijn als Villa Venus en Alina (zelfde website), maar ik ken deze club nog niet.
    Ik ga gauw eens kijken! In Villa Duisburg is Gaby ook al weg, en Natalie was er de laatste keer ook niet, dus tijd om te verkassen.

  11. #58
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Nathalie is nu in Pauschal club Bochum werkzaam als Cindy. Kennelijk wel wat interessante aanstroom uit Dietzenbach nu in Villa Venus (Michaela en mogelijk ook Alice). Julia uit VV (nichtje van schattige Alina) is overigens als Anna in Dietzenbach aan het werk. De meiden uit de clubs (Alina, Grimberg, VV, Arabella, Dietzenbach) switchen vaker van club dan van ondergoed lijkt het wel.

  12. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    van lotje gekrikt (13 oktober 2013)

  13. #59
    Geregistreerd
    23 juli 2010
    Last Online
    8 juli 2014 @ 01:52
    Locatie
    Bij Arnhem
    Berichten
    122
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    186 in 57 posts

    Standaard Ondergoed???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    De meiden uit de clubs (Alina, Grimberg, VV, Arabella, Dietzenbach) switchen vaker van club dan van ondergoed lijkt het wel.
    Vind ik helemaal niet zo vreemd. Ze dragen toch helemaal geen ondergoed! En ik vind dat dat ook zo moet blijven. Heerlijk al dat zalige snoepgoed zo duidelijk zichtbaar als ik binnenkom. Ik heb altijd trek als ik naar deze huizen kom, maar éénmaal binnen verandert mijn trek in reuzenhonger.
    Beter 1 pruimmm in de mond, dan de lucht van 10 ! ! !

  14. Onderstaande leden hebben Befgraag bedankt voor deze bijdrage:

    Erru (13 oktober 2013)

  15. #60
    Geregistreerd
    24 juli 2010
    Last Online
    4 augustus 2017 @ 10:44
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    26
    Thanked
    11 in 5 posts

    Standaard

    Gisteren weer eens hier geweest.

    blijft een leuke tent

    1 kamergang gehad met ....... naam vergeten, maar met die witte poes door pigmentvlekken. was goed.
    maar beter was het daarna met Flori slank, kan heerlijk pijpen.

    na deze twee dames weer voldaan vertrokken

  16. #61
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Die met die pigmentvlekken is Lilly, zusje van Maya (die al een tijdje weg is).

  17. #62
    Geregistreerd
    24 juli 2010
    Last Online
    4 augustus 2017 @ 10:44
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    26
    Thanked
    11 in 5 posts

    Standaard

    Nu je het zegt, dat klopt.
    Ik kon niet meer op de naam komen

  18. #63
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Heb een nieuwe stamclub ontdekt.
    Gisteren de hele dag geweest in een gekke bui.
    Stuk of 15 vrouwen, geen uitval, allemaal van erg knap naar girl next door en 2 heerlijke skinnies aan boord de super lekkere bulgaarse Bonny en de roemeense Lilly.

    Was er om 11.00 uur en ik was de enige kerel in de hoofdruimte, 15 vrouwen keken me vriendelijk aan en presenteerden zich zelf met lichaamstaal. De kordate theke Barbara die zo door kan als sergeant majoor in elk leger gaf me het commando om 60 euries van eigenaar te laten wisselen. Daarna benden omkleden in een ruime kleedkamer.

    De line up:
    15 vrouwen,de helft bulgaars en de andere helft roemeens. Meer smaken waren er niet.
    Er zat 1 bulgaars jong fotomodel, super mooi lichaam, lange benen , jong, en een trotse vrouw, dat is degene die ik gemist heb maar waar ik vrijdag voor terug ga, 2 heerlijke skinnies waarbij Bonnie voor wie van lolita houdt en die eruit zien als 16 jaar de kroon spant, super sexy vrouwtje en zeer leuk in de omgang. Lilly is ook een klein kindvrouwtje, pas 18 jaar en op de kamer voor mij een droom date. Laura van Alina zat er ook, waar is R...waar is R.. vroeg ze hahaha..maar ze was niet vriendelijk zoals altijd tegen me...verder zat er nog de hele lieve en zeer lekkere Melissa ook ex Fkk Alina.

    De club zelf is een grote hoofdruimte waar allemaal banken in staan, onder een grote schone ruime kleedruimte met grote schone douches en een goede sauna, op de eerst etage allemaal nette kamers, eenvoudig ingericht maar schoon en functioneel.

    De meiden zijn wat ikgezien heb allemaal heel hygienisch,ze douchen en spoelen na elke klant de mond met mondwater, ruimen de kamers netjes op, helpen mee de klub op orde houden..en ze zijn allemaal professioneel of echt vriendelijk..de klant is koning in Villa Venus en Barbara is keizer.Arrognate meiden uit de saunaclubs met de air van de club is van mij en wie ben jij dan...zul je hier niet vinden.

    LILLY:
    Mijn eerste kamergang was met Lilly, een 18 jarig roemeens meisje/vrouw met ene jongensachtig pagekapseltje, een mooi fris jong ding, erg vriendelijk, de service was geweldig, ik zag haar snekl veranderen van profesionele naar naturel en dan is ze omop te vreten vind ik, heel close, super goed kussen, heerlijk knuffelen, ze is een beetje devoot, dus dat spelletje met haar gespeeld, wat is het toch een feest zo een jong meisje te neuken, daarna weer pijpen en als laatste is ze de eerste vrouw denk ik die mij ooit klaargereden heeft. De klik is een Villa Venus een begrip wat niks weg heeft van een gewone saunaclub waar je heel anders kontakt kunt leggen, Villa Venus is toch meer een neukfabriek, weinig pre -en after sales, veel minder dan in Fkk Alina dat veel familiarder is, je gaat ernaast zitten en dan heel relaxed, beetje kussen en je wordt op de bank al gepijpt voor de kamergang, net als in Freude gebruikelijk is. Toch merkte ik dat ik een goede klik had met lilly.
    Ze opende zich voor me, en vroeg mij om haar een plezier te doen.

    MELISSA:
    Melissa, ex fkk Alina heb ik wat mee bijgekletst en daar had ik altijd een goede klik mee in Alina, nu met haar naar de kamer geweest en het was super close en heerlijke gfs, heel erg goed kussen, en een super lekker kutje deze vrouw, nauw, en ze geeft de entree niet zomaar vrij maar daarna past het als een handschoen. Omdat de date zo intiem was was het voor mij perfekt. Een hele leuke vrouw deze goedlachse Bulgaarse. Met naar ik inschat geen hoogvlieger service niet vergelijkbaar met Lilly of Bonny maar voor mij gewoon op sympathie een erg leuke date.

    Lilly 2:
    Toen weer met de super lekkere Lilly die een beetje verbaasd was maar blij dat ik weer voor haar koos. 2de sessie met haar was nog beter, kan er niet veel over zeggen, een vrouw is bij iedereen anders en veel factoren spelen mee, maar standaard service heel erg goed en als ze wil en het klikt krijg je nog een extra kadootje van haar, flauw maar geen details meer dan gaan lezers mischien iets eisen en dat wil ik niet ...een van de betere sessies van dit jaar. Verslavend lekker deze Lilly dat weet ik nu al.Zeer lief, zeer hoog service niveau, heel erg close, en als het klikt ook erg leuk en humorvol in de omgang.

    Na steeds 1 uur pauze nam ik de volgende , nu na 3 sessies even een langere pauze genomen, de tijd gedood met een duitse kennis die ik ken van Panthera en van Heaven 7, en een fransman op clubtour, samen vaak gezellig zitten keuvelen ,een paar keer de sauna in en de sociale component was ook weer ruimschoots bevredigd dit bezoekje.

    Barabara gevraagd of ze een broodje voor me maakte, dat deed, ze zonder morren.
    Hier is helemaal niks te eten, als je langer wilt blijven moet je zelf iets bestellen of meenemen.

    Bonnie:
    Ik had natuurlijk de bulgaarse Bonnie al op het ook, 40 kilo, lijkt 16 jaar, een taille waar je je handen om kan sluiten, een kontje dat in 1 hand past, heel expressief gezichtje, bruine huid, een knap en sexy vrouwtje. Als je eits hebt met lolita;s, dit is de ueber lolita...dan wordt je helemaal gek van haar. Ze leek me een beetje arrogant, maar dat kan eigenlijk niet in deze 100% serviceclub die worden er zo uitgesorteerd door de leiding, maar toch maar eens naast gaan zitten en wat soms gebeurd, ze bleek erg leuk in de omgang en naturel nog ondanks dat ze al bijna 1 jaar in VV werkt. Als je achter dat super ranke meisje de trap oploopt denk je dat je droomt, op de kamer was het erg goed, niet zo close als met Lilly, maar dat is eigenlijk off the scales maar wel heerlijk kussen, zeer goed pzc, een heerlijke cowgirl, missio en afgesloten in doggie...dat is het geile van lolita's dat je je lul dat kleine kontje in 2 en ziet splijten, mety blik op dat wespen tailletje dat sexuy kopje en dat helrijke kontje en kleine kutje van Bonnie, kon ik het niet lang houden bij dit super sexy katje..deze is echt too girlie girlie maar wel heel erg lekker. En een schatje, hele uniek vrouwtje, dat hoge klein stemmetje, erg lekker en herhaling op zeker.

    MIA:
    Na een langere pauze met wat hangen, een boek en de sauna gevuld, ben ik nog met Mia gegaan, een frisse big girl next door uit Rumenistan. Ze deed een beetje haar best maar kussen was wat terughoudend, ze wilde er snel vanaf zijn, bijna een laufhaus date...wel nog klaar gekomen maar als iemand de hele tijd roept finish finish is het niet goed en heb je het niet begrepen en qals schnellspritzer ben ik echt gene 10 minuten aan het pompen...ver onder de klub standaard in deze club, maar ik heb er niks van gezegd...daar houd ik niet van..voor mij eenmalig deze date met Mia.

    Al met al een zeer leuk en produktief bezoek aan Villa venus, ik ben er van 11.00 tot 11.00 geweest en heb me niet verveeld en de vrouwen aan het werk gehouden.

    Nu de pro en cons van de mooiste Villa:
    -Goede line up
    -Zeer vergaande en uitgebreide service
    -Zeer gemotiveerde vrouwen
    -Goedkoop: 60 entree en 30 per kamergang
    -Lekkere sauna

    Nadelen:
    -Geen bier
    -Beetje saai tussen kamergangen door
    -Niet zoveel pre -en aftersales maar voor mij met wat moeite begon het een klein beetje te komen, hangt ook een beetje van jezelf af.Maar ik ga er geen moeite voor doen, ik zie hier in deze klub de meerwaarde niet.
    -Geen eten.

    Nu de rapportcijfers en dan meet ik aan alle clubs die ik ken en service/sex telt voor mij veel hoger dan sfeer, eten en alle andere randzaken.

    Villa Venus: 7
    Lilly: 9,0 en 10
    Bonnie: 8,5
    Melissa: 9
    Mia: 6 plus

    Persoonlijk ga ik even de andere klubs laten voor wat ze zijn, geen bierzuip en party festijnen meer in de saunaclubs.
    In deze saaie club is de service perfekt, en de line up zeer goed voor mij en kom ik onder de streep met de breedste glimlach naar buiten en denk ik in mijn auto man wat heb ik nu weer beleefd.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 22 oktober 2013 om 10:29

  19. Onderstaande 16 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 oktober 2013),Erru (22 oktober 2013),hallodaarbenikweer (23 oktober 2013),hansdordt (22 oktober 2013),Megaboob (22 oktober 2013),MiniME (22 oktober 2013),Nibor76 (22 oktober 2013),nieuwkomertje (16 november 2013),phoenix (23 oktober 2013),Pietjepik (15 december 2013),Pistol Pete (23 oktober 2013),Red Devil (22 oktober 2013),rmjhexe (22 oktober 2013),van lotje gekrikt (23 oktober 2013),vrije jongen (22 oktober 2013),Wijze grijze (22 oktober 2013)

  20. #64
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Even de huidige prijzen dat komt in mijn bovenstaande stukje er niet goed uit:

    De entree kost 60 euro inclusief de eerste kamergang van 30 minuten.
    Daarna kost elke kamergang van 30 minuten 30 euro.

  21. #65
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Is Bonnie er weer? Leuk! Ik was ook een keer met haar, maar daarna was ze weer lang weg.
    Leuk meisje, maar ik dacht dat ze weg moest omdat er nogal wat commentaar op haar was dat je niet in haar mocht klaarkomen. Ze wilde alleen FT.

    Is dat probleem ondertussen opgelost?

  22. #66
    Geregistreerd
    3 september 2012
    Last Online
    13 november 2018 @ 15:21
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Entree vrij
    Spiernaakte AO - meisjes 18+
    een half uur inclusive alle extra's

    1x 60 euro 2x 90 euro 3x 110 euro

  23. #67
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Gisteren weer een geil avondje beleefd in VV, een verslavende club voor BP.
    De service is er gewoon te goed, waardoor de meiden in je hoofd blijven zitten en je soms voorbij de grenzen van je eigen fysieke kunnen gaat lopen boeken.

    De line up vond ik minder dan op maandag, iets minder meiden en de heerlijke optick lolita Bonny was er niet, gewoon een super leuk ding om alleen al naar te kijken, daar moest ik al omprogrammaeren maar serieus ik kijk gewoon naar mijn gevoel op het moment wat ik wil boeken.

    Wie waren er wel:
    Lilly, het 18 jarige moeilijk om niet van te houden roemeense lolita vrouwtje, Bianca, een jonge veel geboekte roemeense strakke vrouw dixit een nl veelpleger die ik gisteren trof en die valt op jonge skinnies een zeer goede service, Bahar een erg mooie grote vrouw, turks/bulgaars met veel mijlen op de teller en dito gedrag, dixit andere nl die ik gisteren trof was het een maanwandeling, Ani, een zeer sympathieke bulgaarse, veel te dik maar zeer mooi hoofd en prachtig lang zwart haar, voor borstenliefhebbers ze heeft een cup D of E natuur, service schijnt fenomenaal goed te zijn, Celine, een 28 jarige duitse uit de pott, kende haar al van fkk Alina, niet super knap eerder je girl next door maar met ongekend goede service was er gisteren mee op de kamer,Mara, een jong roemeentje met een mooi lichaam die alleen maar wil boxen met me hahaha, Larissa, een super skinny , achteraan de twintig/begin dertig, lang zwart haar, ook best veel geboekt,en de massa heeft altijd gelijk.Melissa, een zeer sympathieke bulgaarse vrouw, ik heb er altijd een goede gfe mee gehad, gisteren ook weer, zacht, lief, zorgzaam, een vrouw voor bloemetjes sex en combineert dat met een goede service en veel inzet maar wie doet dat niet in Villa Venus?, Een mooie bulgaarse die ook al wat mijlen op de teller heeft, jong lang zwart haar, tattoo op de arm, mooie glimlach, charmant meer weet ik er niet van, en dan de knapste van ze allemaal vind ik een bulgaarse genaamd Michaela, 100% volbloed deze vrouw, lang zwart haar, prachtig lang lichaam, cup B/C en perfekt, beetje speels, beetje wild, heeft humor, heel veel uitstraling, kan dansen zoals alleen gypsies en bulgaarse vrouwen dat kunnen, prachtig exemplaar, vooraan in de twintig.Verder nog een hele struise lange knappe blondine uit Roemenie, veel vrouw en veel uitstraling, een diva,en een dikkere roemeense veel geboekt en heb gezien waarom die kan de spanning opbouwen, maar mij in alles veel te grof, het lijkt wel in kerel qua gedrag en daardoor onaantrekkelijk.

    Schat zo 12 vrouwen in totaal tegen een dikke 15 plus op maandag.

    Mijn dagje is snel verteld, omdat er in VV niks buiten de kamer gangen gebeurd hahaha.

    1ste kamergang met Celine:
    Duits degelijk, super service bereidheid, super inzet, voelt feilloos aan wat je wilt en voelt, heel erg lekker voorspel op de bank, ze neemt de tijd en maakt je gek, kussen is zeer goed, illusie loopt moeiteloos zeer hoog op bij deze full profi deeltijd minnares.
    Op de kamer een vol programma, overal kussen, 69, zeer goed pzc, en onder een lange tongzoen partij in missio en doggie afgesloten en lekker in haar klaargekomen. Ze doet zeer goed mee, en doet er alles aan om de illusie op peil te houden en jou te laten genieten. Leuk zeer relaxed naspel, waarbij ze je blijft strelen en we een leuk gesprek hadden en ik ook wat meer kontakt kreeg met de persoon Celine maar deze is een full profi de muur is te hoog al, maakt niet uit haar service is zeer goed.
    De perfekte mix tussen pse en gfs. Toen voelde ik eigenlijk dat de pijp al vrij leeg was maar de echte verslaafde gaat door natuurlijk. Al met al is Celine's service van zeer hoog niveau, de top in een duitse saunaclub. Herhalingsgevaar bij haar is 100% ik ben zeer benieuwd naar mijn tweede date met haar.

    Dus uurtje pauze en tegen Lilly kan ik geen nee zeggen, moe of niet, op de kamer was het weer zeer goed, ik vind dit meisje verfrissend leuk en ze levert zeer goede service, kan nog hle naturel zijn, en met haar is het altijd lachen op de kamer, er is geen ijs tussen ons, het is super close met haar, heerlijk gevoel, nu met een geweldige FT haar mondje volgespoten met de laatste druppels die er nog inzaten. Zeker niet de laatste date met Lilly,ik kan er geen nee tegen zeggen.

    Daarna wat langer pauze en ik zag een nl veelpleger met gevolg VV betreden, voor een bliksembezoekje.

    En ik twijfelde, ik wilde die knappe bulgaarse maar fris was ik niet meer, en voor zo een volbloed wil ik zelf ook in vorm zijn, en geen bejaardensex hebben met haar...die wil ik de sporen kunnen geven. Daarvoor koos ik Melissa, gewoon weer een super leuke date met haar, lekker ouwehoeren op de bank, op de kamer verdergegaan, gaat naadloos over in een lange sensuele vrijpartij, beetje pijpen, beetje kussen van de erogene zones, neuken en weer van voren af aan, ze voelde wel dat ik even nodig had, maar na een vol half uur eindelijk over haar borsten klaargekomen en toen was de pijp echt op.Eigenlijk weer overdreven maar ach het kost maar 30 euro en deze zeer sympathieke vrouw gun ik het geld.

    Toen kwam om 23.00 uur de mededeling ..Feierabend...vreemd want we waren zeker nog met 4 man binnen en daarvan waren er 3 net gearriveerd. Maar Barbara's wil is wet, ik denk er niet aan om tegen te spreken, die zet je zo op water en brood onderin een kelder onder de villa. Dus zonder morren snel aangekleed en de kille nacht in. Voor de 110 km terug naar mijn casa.Te gevaarlijk dichtbij deze club,..volgende week op herhaling hier eerst eens op krachten komen.

  24. Onderstaande 6 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 oktober 2013),Befgraag (25 oktober 2013),Big30 (24 oktober 2013),nieuwkomertje (16 november 2013),Pietjepik (25 oktober 2013),Wijze grijze (24 oktober 2013)

  25. #68
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    1ste kamergang met Celine:
    Duits degelijk, super service bereidheid, super inzet, voelt feilloos aan wat je wilt en voelt, heel erg lekker voorspel op de bank, ze neemt de tijd en maakt je gek, kussen is zeer goed, illusie loopt moeiteloos zeer hoog op bij deze full profi deeltijd minnares.
    Op de kamer een vol programma, overal kussen, 69, zeer goed pzc, en onder een lange tongzoen partij in missio en doggie afgesloten en lekker in haar klaargekomen. Ze doet zeer goed mee, en doet er alles aan om de illusie op peil te houden en jou te laten genieten. Leuk zeer relaxed naspel, waarbij ze je blijft strelen en we een leuk gesprek hadden en ik ook wat meer kontakt kreeg met de persoon Celine maar deze is een full profi de muur is te hoog al, maakt niet uit haar service is zeer goed.
    De perfekte mix tussen pse en gfs. Toen voelde ik eigenlijk dat de pijp al vrij leeg was maar de echte verslaafde gaat door natuurlijk. Al met al is Celine's service van zeer hoog niveau, de top in een duitse saunaclub. Herhalingsgevaar bij haar is 100% ik ben zeer benieuwd naar mijn tweede date met haar.
    Is dit Celine die in de Grimberg Sauna heeft gewerkt? Duits, slank, Europees gezicht en bruine huid van zichzelf door Tunesische ouder? Zij doet ook AV.

    Groeten,

  26. #69
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Devil Bekijk bericht
    Is dit Celine die in de Grimberg Sauna heeft gewerkt? Duits, slank, Europees gezicht en bruine huid van zichzelf door Tunesische ouder? Zij doet ook AV.

    Groeten,
    Ja dat is ze.

  27. #70
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Correctie:

    en dan de knapste van ze allemaal vind ik een bulgaarse genaamd
    Michaela:
    100% volbloed deze vrouw, lang zwart haar, prachtig lang lichaam, cup B/C en perfekt, beetje speels, beetje wild, heeft humor, heel veel uitstraling, kan dansen zoals alleen gypsies en bulgaarse vrouwen dat kunnen, prachtig exemplaar, vooraan in de twintig.

    Dit super knappe bulgaarse model heet Mirela...met model zeg ik niks teveel.:wink:

  28. #71
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Ja dat is ze.


    Groeten,

  29. #72
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark&Naughty Bekijk bericht
    1x 60 euro 2x 90 euro 3x 110 euro
    In het weekend 60+30+30+... (Beleid van thekedame Gaby.)

    Groeten,

  30. #73
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Zaterdagmiddag in de Villa

    Na de wat matige seks in Samya op vrijdag, was het plan om zaterdag nog even een paar uurtjes te gaan dagclubben. Gezien de afhankelijkheid van het OV en de beschikbare tijd, waren de opties beperkt. Club Angelique past goed binnen het plaatje, maar dan zou ik waarschijnlijk weer uren met Kathi op de kamer blijven hangen… en het is nou ook weer niet nodig om elke dag een paar honderd euro uit te geven. Dus een treintje naar Duisburg gepakt en met de tram naar het noorden.

    Rond het middaguur naar binnen en eigenlijk een hele kleine line up voor een zaterdag. Flori deed voor me open, voor de rest meer bekende gezichten als Ayleen (nu blond), Aida, Mara, Larissa, Laura… daarbuiten de voor mij nieuwe Michaela (waarom kiest iedereen die naam?) en verrassend genoeg had Lilly haar mooiere kleine zusje Maya weer eens meegenomen (mijn eerste RTC meid in Arabella destijds). Dus als je nog eens blanco van het ene tienerlijfje in die van haar zusje wilt glijden: Duisburg is je bestemming. Bij deze 9 dames bleef het dan ook (Bianca zit nu in Alina naar het schijnt), wel allemaal behoorlijk slanke en goed uitziende meiden (alleen Mara is een no go voor mij).

    Wel leuk dat die twee zusjes er waren, maar onkarakteristiek had ik daar helemaal niet zo veel zin in. Voor de eerste sessie naast Larissa gaan zitten. Een mooie lolita van 31 (die je haar niet zou geven), die rust en kracht uitstraalt (ik begin als BP te klinken). Een beetje als Lilly in Grimberg, al vind ik Lilly wat mooier. Hoe dan ook; een vriendelijk praatje en al snel zachte diepe tongzoenen, eventjes wat pijpen en naar de kamer. Ook hier nul terughoudendheid, vingeren pussysliden en goede gfe seks. Daarna nog een tijd knuffelend liggen kletsen, want het was toch rustig. Leuke vrouw.

    Na een broodje kaas met te veel boter, ging de volgende ronde naar Aida (28). Altijd druk geboekt en ze keek me wat vreemd aan en wilde weten waarom ik dit keer wel bij haar kwam zitten… ehh sorry. Het werd redelijk snel duidelijk waarom ze zo populair is (regelmatig gaan kerels al op haar bank zitten, terwijl ze nog op de kamer is), al ‘geeft’ ze haar vaste klanten duidelijk wat meer. Tongzoenen heel goed en zacht. Pijpen heel goed en zacht. Vingeren natuurlijk geen probleem… seks lekker, maar ik miste een beetje closeness. Een hele goede dvp, maar ik denk niet dat ik regelmatig in de rij ga aansluiten.

    Voor de laatste ronde zat ik even te twijfelen om een trio met de zusjes te doen, waarbij Lilly ervan overtuigd was dat ik al dat Roemeense gezwets verstond (in realiteit net genoeg scheldwoorden om af en toe ‘afkeurend’ naar haar te kijken)… maar zoals gezegd, had ik er niet zo veel zin in. Ik wilde eigenlijk die chick met die dikke tieten en lekkere kont: Michaela dus, een naam die in RTC’s tot nu toe nou niet aan de saaiste meisjes toebehoort. Ze leek door een akkefietje met Barabara (niet de theke deze zaterdag) in een slecht bui te zijn, maar op een gegeven moment stond ze toch een beetje te lonken en te dansen.

    Voor de verandering een Bulgaartje, geblondeerd, stevige c-cups natuur en pas als je naast haar zit merk je dat het echt nog een jong ding is. Ze ziet er uit als een twintiger, maar qua gedrag duidelijk een tienertje (18). Zoenen wild en binnen no time lagen we ondersteboven op de bank. Pijpen was even kort in mijn eikel bijten… en naar boven, waar ik op mijn slippers achter haar aan moest sprinten (ze had mijn sleuteltje gegapt). Tongzoenen dus wild, maar later ook zacht en rustig. Een zeldzaam gevalletje van service beperking, want vingeren was een no go. Wel knuffelig en close, met behoorlijk wat lol er overheen. Pijpen maar overgeslagen (wat als ze doorbijt) en de seks heel lekker met een meisje dat helemaal meedoet. Het neuken werd lang uitgesponnen en nadat ik klaargekomen was, riep ze dat ik door moest blijven gaan… maar ja dat lukt dan niet echt meer he. Een boze blik dat ik fertig was, maar zij niet… waarna ze me verzocht haar te gaan lecken. Niet echt iets dat je meteen doet in een AO club, maar dat ‘verzoek’ was dan ook enigszins dwingend. Met de nodige aanwijzingen aan haar klitje liggen likken, tot ze mijn hoofd hardhandig wegduwde terwijl ze klaar kwam. Toch leuk… Opstaan lukte bij de eerste twee pogingen niet, maar daarna giebelend naar beneden.

    Weer eens een typisch RTC middagje, met drie keer goede seks en slechts 120 euro armer weer op weg.

  31. Onderstaande 9 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (10 november 2013),bad pritt (10 november 2013),hallodaarbenikweer (10 november 2013),hansdordt (10 november 2013),MiniME (10 november 2013),Nibor76 (11 november 2013),nieuwkomertje (16 november 2013),Pistol Pete ( 9 november 2013),savesexer (12 november 2013)

  32. #74
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:39
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    "alleen Mara is een no go voor mij"

    Vrije jongen, waarom is Mara een 'no go' voor jou?
    Ik heb juist een goede ervaring met haar!

  33. #75
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Moeilijk te zeggen. Haar looks doen het niet echt voor me en op de een of andere manier heb ik altijd het gevoel: NEE!.

    Ze wel altijd hartstikke vriendelijk en dolt een beetje, al is dat wat minder nu ze het door heeft dat ik toch niet voor haar zal kiezen.

  34. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Philoe (11 november 2013)

 

 
Pagina 3 van 63 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.

Living Room 468*60