Pagina 2 van 63 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 1573
  1. #26
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Kom er ook wel eens als ik zin heb ik goedkope, snelle sex (kan ook Arabella of Grimberg zijn)... Verwacht geen topmodels, maar soms als je geluk hebt.

    Nadeel vind ik echt dat het een AO-tent is. Daar doe ik zelf niet aan, maar normaalgesproken bef ik graag. In deze tenten begin ik daar echter niet aan.

    Komt bij Villa Venus nog bij dat de thekefrau Barbara een absolute heks is !

  2. #27
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boo Bekijk bericht
    Kom er ook wel eens als ik zin heb ik goedkope, snelle sex (kan ook Arabella of Grimberg zijn)... Verwacht geen topmodels, maar soms als je geluk hebt.

    Nadeel vind ik echt dat het een AO-tent is. Daar doe ik zelf niet aan, maar normaalgesproken bef ik graag. In deze tenten begin ik daar echter niet aan.

    Komt bij Villa Venus nog bij dat de thekefrau Barbara een absolute heks is !
    Dat laatste heb ik ook begrepen. Toen ik Andrea (ex VV) in PSR tegenkwam een hele stapel verhalen over haar gehoord.

  3. #28
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boo Bekijk bericht
    Kom er ook wel eens als ik zin heb ik goedkope, snelle sex (kan ook Arabella of Grimberg zijn)... Verwacht geen topmodels, maar soms als je geluk hebt.

    Nadeel vind ik echt dat het een AO-tent is. Daar doe ik zelf niet aan, maar normaalgesproken bef ik graag. In deze tenten begin ik daar echter niet aan.

    Komt bij Villa Venus nog bij dat de thekefrau Barbara een absolute heks is !
    Heb in FKK Alina toch altijd 30 minuten gehad of sessies die qua tijd daar ver bovenuit gingen, de dames kijken niet zo op de klok, , tel je er de presale nog bij dan is het helemaal een zee van tijd die de dames aan je besteden,dus wat is er dan snel aan jouw sex beleving daar of willen ze gewoon snel van je af of ben jij een schnellspritzer ? ?

  4. #29
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Dat laatste heb ik ook begrepen. Toen ik Andrea (ex VV) in PSR tegenkwam een hele stapel verhalen over haar gehoord.
    Vrije jongens... wat een "ik heb van horen zeggen oude wijven geouwebet".
    Een strenge theke is in zo een club olie in de maschine.
    Elke club zou een strenge theke kunnen gebruiken.
    Het standaard gedrag van dvpees in duitse clubs is meestal niet in het belang van een club en haar gasten.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 juli 2013 om 10:26 Reden: tf

  5. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Erru (12 juli 2013)

  6. #30
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Vrije jongens... wat een "ik heb van horen zeggen oude wijven geouwebet".
    Een strenge theke is in zo een club olie in de maschine.
    Elke club zou een strenge theke kunnen gebruiken.
    Het standaard gedrag van dvpees in duitse clubs is meestal niet in het belang van een club en haar gasten.
    Waarom nou weer een oordeel over dingen waar je niks van weet (het gesprek voor de duidelijkheid). De grootst klacht tov de Heks was dat er regelmatig mannen direct vertrokken (kennelijk) door haar ongeïnteresseerde en botte houding, terwijl dat bij de redelijk vriendelijke weekend theke niet gebeurde... heb beide theke dames meegemaakt en kan me er wel iets bij voorstellen.

  7. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (29 november 2013)

  8. #31
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Waarom nou weer een oordeel over dingen waar je niks van weet (het gesprek voor de duidelijkheid). De grootst klacht tov de Heks was dat er regelmatig mannen direct vertrokken (kennelijk) door haar ongeïnteresseerde en botte houding, terwijl dat bij de redelijk vriendelijke weekend theke niet gebeurde... heb beide theke dames meegemaakt en kan me er wel iets bij voorstellen.
    Oke dan moet je het er duidelijker bijzetten waar het omgaat en nu is het door je opheldering een eigen ervaring en niet van horen zeggen, dus mijn berichtje was zo gek nog niet.

    En hoe je haar meteen brandmerkt als de heks is een beetje goedkoop vind ik.
    Maar mischien laat jij je oortjes wel iets teveel hangen naar wat die sletjes je allemaal wijsmaken.

    Whatever..op de brandstapel met die heks.

  9. #32
    Geregistreerd
    28 juli 2011
    Last Online
    4 juli 2022 @ 17:45
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben er gisteren geweest. Eerste en laatste keer. Gabriel (Gaby?) heeft een lekker lijf , maar je mag alleen in haar mond
    klaarkomen en daarbij gaat ze zo wild tekeer dat het bijna pijnlijk wordt . Als je vraagt of het wat rustiger kan, dan zegt ze ja, maar gaat gewoon door.
    Tweede sessie was met Larissa: ook hier niet in haar poesje klaarkomen, wil ook in de mond. Daarbij probeert ze met zeer krachtig
    handwerk je orgasme te versnellen. Nou, die bleef door dit geweld uit. Ik zat al lang en breed in de auto terug, maar het voelde alsof ze er nog aan zat te sjorren.

  10. #33
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    203
    Thanked
    229 in 74 posts

    Beitrag "General Barbara" und CIP

    Es gibt einige Mädels die mit der BESTIMMENDEN Art von Barbara nicht gut zurecht kommen. Kaugummi, mit dem Handy rumspielen usw. ist nicht kundenfreundlich und wird deshalb nicht geduldet. Außer Barbara (oder anderen Thekendamen) gibt es im Hause kein weiteres Personal; deshalb müssen einige "Dienste" von den Mädels erledigt werden (Leere Tassen und Gläser zur Theke bringen, Aschenbecher leeren Wäsche einsammeln, in die Waschmaschine geben, deren Inhalt in den Trockner transferieren, trockene Handtücher hochbringen, Falten und in die Regale ordnen). Es ist ein FKK-Club, drappiert ein Mädel sich ins Handtuch pflegt Barbara zu sagen dass sie anscheinend eine Affinität zu Textilien besitzt und dass sie die Wäsche klarmachen soll
    Im Übrigen ist es ein netter Anblick den nackten Mädels beim Handtücher falten zuzuschauen.
    Ich habe schon oft Mädels erlebt die blutjung und neu in Deutschland waren und diesen "Beruf" erstmalig ausüben, oft mit sehr wenig Schulbildung. Nun gibt es 2 Möglichkeiten: die Mädels passen sich an ("lernen" was ihnen gesagt wird) und werden im Laufe der Zeit besser (verdienen mehr Geld)." 2. Möglichkeit: sie ignorieren das "Lernangebot", verdienen wenig bis kein Geld und verlassen den Club entweder von selbst oder "brauchen nicht mehr zu kommen".

    CIP: der Bildungsstand in Osteuropa ist nicht sehr hoch, jedoch hinsichtlich der Verhütung wissen die Mädels schon genug. Wenn CIP abgelehnt wird mit dem Hinweis es werde nicht verhütet und die Maus möchte nicht (schon wieder) schwanger werden ist das Blödschnack. Es geht vielmehr darum dass nach einer CIP Session aufwendige Reinigung angesagt ist während nach einer "bitte nicht spitzen in Muschi" Session das Mädel schneller wieder auf der Couch für weitere Zimmergänge verfügbar ist (time is Money).
    Wie so Vieles im Leben kommt es darauf an wie man sich versteht. wenn es nicht beim ersten Male klappt so habe ich oft bei einer Wiederholung bereits vorher auf der Couch richtig vermutet dass das Mädel "dazugelernt" hat und ihr Serviceangebot erweitert hat.
    Gehe ich mit einem neuen Mädel aufs Zimmer werde ich oft von Barbara gefragt "wie ist die Neue?" Dies wird KONSTRUKTIV ausgewertet und das macht die QUALITÄT eines Club aus.
    Ich habe fertig

  11. Onderstaande 4 leden hebben hara1d bedankt voor deze bijdrage:

    anali (13 juli 2013),bad pritt (14 juli 2013),benijsbeer (15 juli 2013),egon, Dr. Rammler (14 juli 2013)

  12. #34
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard

    Heb zaterdag een bezoekje gebracht aan Venus. Was er om 11 uur en werd begroet door een nieuwe knappe thekefrau.
    60 euro betaald voor intree en 1 maal neuken. daarna 30 euro per half uur.
    Er waren 12 dames aanwezig waaronder enkele goed uitziend en z'n 5 ijsberen.
    De meisjes bleven allemaal rustig op de bank zitten waardoor je ze goed kon bekijken.
    Na de koffie zag ik Victoria uit Bulgarijen en ging naast haar op de bank zitten.
    Na wat tongzoenen met haar naar de kamer, pijpen ZC was goed en na enkele standjes in der mondje klaargekomen.
    Het is er heel stil alleen de radio staat aan en het eten is bepekt tot enkele broodjes.
    Op een bank in een hoekje van de kamer zag ik een jong meisje zitten.
    Ze stelde zich voor als Diana uit Roemenie en na wat kusjes begon ze me op de bank te pijpen wat aangenaam was.
    Dit duurde niet lang en al vrij snel naar de kamer,waar ze doorging met heerlijk pijpen verschillende standjes en ook
    bij Diana in de mond klaargekomen.Dit is geen tent om uren te blijven maar voor een paar keer neuken uitstekend geschikt.

  13. Onderstaande 5 leden hebben foefel bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (14 juli 2013),egon, Dr. Rammler (14 juli 2013),Erru (15 juli 2013),hansdordt (14 juli 2013),MiniME (14 juli 2013)

  14. #35
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Devil Bekijk bericht
    Vreemd. Ik was er zaterdag en daar werd mij aangeboden: € 60 voor de entree en de eerste kamergang, en daarna € 30 voor elke extra beurt. Dus in jouw geval zou dit totaal € 120 geweest zijn.

    Groeten,
    En toen je de prijzen hoorde ben jij hem gepeerd? Of schaam je je dat je deze zaak hebt bezocht? Neen, dat laatste zal een verkeerde constatering zijn want dan zou je dit topic wel stiekem hebben gevolgd zonder datgene te vermelden wat je hebt vermeld. Je bent toch geen mietje? Ben je een stout duiveltje of niet? Je kunt toch gewoon over deze zaak gaan schrijven als je aldaar je pik bij een dame of wat dames hebt ingelogd; mag je zelfs voor de instandhouding van "forumreputatie" effe terloops obligaat vermelden dat ao een ranzig flauwekulletje is. Ben benieuwd naar jouw recensie over Villa Venus. Thanxs!

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  15. #36
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Beste Cuties,

    Ik ben hem zeker niet 'gepeerd'. Ik heb, zoals jij dat uitdrukt, twee keer ingelogd, bij Lorena en bij Magda. Mede door de inderdaad leuke dame achter de Theke, heb ik er een leuke middag gehad. De zaak is eenvoudig, maar netjes en de sfeer is er relaxt.

    Tevreden zo?

    Groeten,

  16. #37
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Devil Bekijk bericht
    Beste Cuties,

    Ik ben hem zeker niet 'gepeerd'. Ik heb, zoals jij dat uitdrukt, twee keer ingelogd, bij Lorena en bij Magda. Mede door de inderdaad leuke dame achter de Theke, heb ik er een leuke middag gehad. De zaak is eenvoudig, maar netjes en de sfeer is er relaxt.

    Tevreden zo?
    Ik ben een paar dagen geleden bij Diana's Secret geweest.
    Ik heb daar Lana en Coco geneukt.
    Met een tevreden gevoel naar huis gegaan.

    Het zal nu wel storm lopen.

    Laat ook maar.....het ging niet om mij, maar om anderen die misschien geïnteresseerd zijn om deze zaak om welke hen moverende redenen te bezoeken.

    Dag.

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  17. Onderstaande leden hebben Cuties bedankt voor deze bijdrage:

    Smouse ( 7 augustus 2013)

  18. #38
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Mijn opmerking was gericht aan Befgraag en ging alleen over het kennelijk verschillende prijsbeleid doordeweeks en in het weekend.
    Dit verschil is inmiddels verklaard: de weekend-Theke hanteert zelf de regel: € 60 voor de entree en de eerste kamergang, en daarna € 30 voor elke extra beurt. De doordeweekse dame houdt zich aan de prijzen op de website: 1 x € 60, 2 x € 90 en 3 x € 110. Met, zoals Befgraag overkwam: kaart vol = overnieuw beginnen (met € 60).

    Ik had dus niet de bedoeling om een recensie te schrijven en het 'storm te laten lopen'. Dat doe ik wellicht een andere keer.

    Peace.

    Groeten,

  19. #39
    Geregistreerd
    23 juli 2010
    Last Online
    8 juli 2014 @ 01:52
    Locatie
    Bij Arnhem
    Berichten
    122
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    186 in 57 posts

    Standaard Niet DE Venus, maar wel erg lekker!

    Vandaag na enig nadenken maar weer eens koers gezet naar Duisburg, Villa Venus. Lissy (die met die witte poes) deed open en tijdens het overhandigen van de handdoeken, keek ze me heel verwachtingsvol aan. De begroeting door Barbara was heel hartelijk. Heb met haar een heel prettig contact en ik werd begroet met omhelzing en kus. Prima Theke. Heeft er de wind onder en dat maakt dat zij het voor het zeggen heeft en niet de meisjes, en zo hoort het ook. (zie het laatste faillissement in Emmerich). Barbara huldigt het principe, de meisjes willen veel verdienen, dan moeten ze ook prima service verlenen! Maar goed, na het douchen een bakje koffie genomen en na wat rondgekeken te hebben me naast Dana geïnstalleerd. enfin, jullie kennen allemaal het begroetingsritueel. Tongzoenen en alsof je naast een jonge hond ligt, wordt je afgelebberd, wat ik trouwens best wel lekker vind. Langzaam daalde ze af naar mijn inmiddels harde paal en nadat ze die uitvoerig oraal voorbewerkt had, de kamer opgezocht voor het zware werk. Kan niet anders zeggen, dan dat het een heerlijke sessie was. Heerlijk en compleet. Ik voelde me aan het eind best schuldig toen ze me vroeg alsjeblieft op te houden, omdat de poes pijn begon te doen, maar ik was zo geil, dat ik niet ophield voordat de eerste lading gelost was.

    Na een heerlijke warme douche weer mijn bakkie gehaald en Lissy gevraagd bij me te komen, omdat ik niet in het zicht van Barbara gepijpt wou worden. Lissy deed wat ze moest doen, maar toch haalde ze het niveau van Dana bij lange na niet. Ook op de kamer was alles wat lauwtjes. Na het neuken op de kamer, masseerde ze me een minuut of twee en vroeg me daarna haar te masseren. Ze ging op haar buik met de benen wijd en het kontje iets omhoog. Na een paar minuten was ik weer zo geil, dat ik het niet kon laten om mijn lul keihard in haar te stoten. Ditmaal was het beduidend beter. Terwijl ik haar keihard neukte, draaide ze met dat lekkere kleine kontje en dat zag er niet alleen heel geil uit, het was ook verdomd lekker. Alras ging het derde kwakkie van de dag los en viel ik voldaan naast haar neer.

    Mijn derde dame voor vandaag was Larissa. Ook zo'n wijffie-met-een-lekker-klein-kontje. Zij was van een iets beter kaliber als Dana en dat was dus weer heel erg lekker. Ze vroeg me of ik in het zijkamertje wou neuken, of op een kamer. Ik koos voor het voorprogramma in de salon en het hoofdprogramma op een kamer. Jongens, dit was neuken oude stijl oftewel hogeschool-neuken. Mijn God, die meid maakt van je lul een kurkentrekker als ze op je zit en als je haar doggy neemt, dan draait die kont alle kanten op, op een manier die ik het beste omschrijven kan als turning randomly around my dick. Als je denkt nu draait ze naar links, gaat ze omhoog, of omlaag, of tweemaal dezelfde richting, maar in ieder geval zo, dat je optimaal van haar kut kunt genieten!

    Na al deze uitspattingen heb ik een saunagang gedaan en na de koude douche heb ik nog een uurtje geslapen in het kleine zijkamertje. Nog een koffie gepakt en aangekleed. Afscheid van Barbara, afscheidskussen van Larissa en zo de auto in, die ik pal voor de deur geparkeerd had.

    Toen ik weer in de auto zat, bedacht ik dat ik voor € 110,00 optimaal genoten had. Larissa gaf ik 9/10, Dana 8/10 en Lissy 7/10, waarbij ik aanteken, dat ik het geen straf zou vinden als ze vannacht alledrie in mijn bed zouden liggen. Volgende keer wil ik Dana en Larissa samen, maar misschien neem ik wel andere smaken de volgende keer, want lekkers loopt er genoeg, dus wie weet!
    Laatst gewijzigd door Befgraag; 12 augustus 2013 om 22:44 Reden: Redactioneel
    Beter 1 pruimmm in de mond, dan de lucht van 10 ! ! !

  20. Onderstaande 8 leden hebben Befgraag bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 augustus 2013),bad pritt (13 augustus 2013),forgetskinnyletsgetfatty (13 augustus 2013),hansdordt (13 augustus 2013),hara1d (13 augustus 2013),MiniME (13 augustus 2013),Nibor76 (12 augustus 2013),nieuwkomertje (16 november 2013)

  21. #40
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Van de week ben ik ook nog eens naar Venus gegaan. Hoewel de inrichting sober is, weet je gewoon dat de service van de meiden meestal goed is. Ook nu. Een roodharig meisje zat me voortdurend aan te kijken terwijl ze op de bank naast me een vent afwisselend zoende en pijpte. Dat maakte me nog geiler dan ik was. Toen zij vertrok naar de kamer ben ik naast een Roemeense gaan zitten (volgens mij heette ze Lorissa) die me ook al enkele keren doordringend had aangekeken. Het bekende ritueel: tongzoenen alsof haar leven er vanaf hing. Daarna ook pijpen op de bank. Zeker een kwartier zo bezig geweest. Dat is wat me aanspreekt in deze tent, het uitgebreide openbare voorspel. Op de kamer verder gegaan met kussen, pijpen en uiteindelijk afgemaakt terwijl zij bovenop me zat. Ze reageerde wel een beetje verbaasd toen ik om een condoom vroeg. Voor de tweede ronde gekozen met een Turks/Bulgaars meisje dat geloof ik Bachra heet. Knappe verschijning, slank maar met de rondingen op de juiste plek, mooie volle borsten. Ze komt een tikkeltje arrogant over maar is dat absoluut niet. Heel beschaafd maar wel diep en lekker tongzoenen. Toen ik op haar vraag wat ik lekker vond antwoordde: pijpen, knoopte ze de handdoek los en kreeg ik een heerlijke pijpbeurt op de bank. Op de kamer viel me op dat ze even wegging om haar 'Muschi' te wassen. Dat doen ze daar niet allemaal. Positief! Ik heb haar dan ook lekker uitgebreid gebeft wat ze volgens mij wel lekker vond, want ze werd steeds natter. Uiteindelijk de sessie afgerond met FT. Daarna nog even verder gepraat. Sympathieke meid, die dan opeens onzeker blijkt te zijn en zich afvraagt of ze wel mooi genoeg is. Nou, volgens mij zou ze zo in een van de betere FKK sauna's aan de slag kunnen.

  22. Onderstaande 4 leden hebben peter696969 bedankt voor deze bijdrage:

    foefel (18 augustus 2013),Megaboob (18 augustus 2013),rob333 (15 augustus 2013),Wijze grijze (15 augustus 2013)

  23. #41
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befgraag Bekijk bericht
    Lissy (die met die witte poes) deed open.
    Voor de statistieken: Lissy heet Lilly.

    Groeten,

  24. #42
    Geregistreerd
    23 juli 2010
    Last Online
    8 juli 2014 @ 01:52
    Locatie
    Bij Arnhem
    Berichten
    122
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    186 in 57 posts

    Standaard Een mooie, maar vooral lekkere dag

    Wat doe je als je een geile bui hebt?Wel, je kijkt op het IJsberenforum, orienteert je wat en je besluit een leuke snoepwinkel op te zoeken. Het werd Venus in Duisburg en dat bleek achteraf een prima idee te zijn. De deur werd me opengedaan door een meisje waarvan ik meteen wist dat zij het niet ging worden. de begroeting door Barbara was als vanouds, hartelijk met 3 zoenen. Enfin, het voorbereidend ritueel is bekend en na me een koffie te hebben ingeschonken eens lekker rondgekeken. Dana kwam net onder de douche vandaan en dat werd dus mijn eerste sessie. Het was in één woord klasse. vanaf de presales, tot de aftersales toe een beurt die me in juichstemming bracht. Of ze me nou likte, kuste, pijpte of neukte in welk standje dan ook. Zij heeft niet geleerd om DVP te worden, zij is als DVP geboren. Op het gebied van sex heeft Dana de X factor.
    De volgende dame was nog beter, nog geiler en op z'n mist net zo kronkelig lekker als Dana. Helaas heb ik door mijn geilheid haar naam vergeten, maar ze is net zo slank als Dana, maar dan blond. Zij doet ook anaal en aangezien ik dat op z'n tijd best kan waarderen, heb ik deze keer gebruik gemaakt van het sterretje van deze blonde fee. Haar hele lichaamstaal verried, dat ze het zelf erg lekker vindt. Ook van haar heb ik dus optimaal genoten. Als laatste had ik Magda uitgenodigd. Ook zo'n dennetje. Zij had pasgeleden een baby gekregen, en spoot een straaltje melk in mijn gezicht. Ook dit lieve vrouwtje heeft een goddelijke tong en kutspieren die ze volledig onder controle heeft. Ik ging er om 15.30 uur binnen en verliet het pand om 20.00 uur. Dit waren 4 en een half uur van hoogwaardige kwaliteit. Bij deze kwaliteit maakt het me echt niet uit wat het kost en juist hier is het kosten - baten plaatje in volledige harmonie met mijn verwachtingen. Herhaling is dus ook ditmaal meer dan aannemelijk!
    Beter 1 pruimmm in de mond, dan de lucht van 10 ! ! !

  25. Onderstaande 2 leden hebben Befgraag bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (27 augustus 2013),hansdordt (27 augustus 2013)

  26. #43
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Vandaag van 10.30 tot 13.30 in deze club geweest na een week of 8 afwezigheid. De vorige keer was ik 2x met Dana geweest, die keer daarvoor 2x met Gaby en 1 x met Aida. Daarvoor met o.a. Bianca.

    Vandaag was Gaby er niet en Bianca ook niet (die neem ik niet meer omdat de service wat verminderde). Dana nog wel, dus daar maar mee begonnen. Was weer helemaal te gek. Prachtig lolita lijfje, met alleen wat slappe borstjes (stoort me verder niet). Ik ging vrolijk naast haar zitten: "Wie geht es d..." Toen zat haar tong dus in mijn mond en werd mijn vraag wreed afgebroken. Dat ging zo 5-10 minuten door waarna ze verder ging met pijpen, en toen zochten we verder de kamer maar op. Ze spreekt alleen Roemeens, geen woord Engels/Duits, en mijn Roemeens beprekt zich tot een paar club-woorden. Dat belet haar niet vrolijk door te kwebbelen, met die prachtige glimlach van 'r, en de service is 1e klas. Verleden keer voor het eerst met haar gegaan, vandaag ook weer, en de volgende keer ook zeker weer. Wat ze allemaal gezegd heeft weet ik niet zeker, maar volgens mij heb ik een huwelijksaanzoek binnen. Samen met Gaby (wat een schatje is dat) toch wel de topper van het huis wat mij betreft.

    Ik had voor 2x betaald (3x is weer 110; 8 weken geleden was dat ineens verhoogd naar 120, maar dat is dus weer teruggedraaid), en ging naast Natasha zitten. Dat is een nieuw meisje, werkt er net 3 dagen. Ze had nog geen bordje bij de toonbank waar de dames staan uitgestald, dus ik dacht dat het een andere was. Ze komt uit Bulgarije. Mooi slank, lekkere kont, geen lolita figuurtje maar erg goed gevormd, en een prachtig gezichtje met stralende ogen en ook al zo'n lieve lach. Daar val ik als een blok voor, dus ik wist bij binnenkomst al dat zij samen met Dana het programma bvan vandaag zou vormen.
    Er zijn daar gewoon geen vrouwen die een slechte service geven (dan krijgen ze ruzie met Barbara, en dat wil je niet), en ook Natasha kuste voluit en maakte geen haast om op de kamer te komen. Ook weer het enigszins verplichte pijpen op de bank (maar ik zeg er geen nee tegen), en toen verder op de kamer. Ze bleek ook anaal te doen, dus na het pijpen op de kamer en het neuken (zij boven, kon ik lekker doorspelen met haar borsten; deze zijn behoorlijk goed gevormd; cup B), ging ze op haar rug liggen (doggy-anaal doet pijn bij haar) en heb ik het anaal afgemaakt. Wel gaaf, benen hoog opgetrokken zodat ik erbij kon en ondertussen ook lekker doorkussen. Dat duurde dus niet lang, maar er was al veel tijd verbruikt met het vrijen en rodeootje spelen, dus dat was verder in orde.
    Rustig na liggen praten, haar Duits is beprekt maar het gaat. Hele verhalen.... Ik raakte de draad wat kwijt, maar haar enthousiasme was leuk om mee te maken. Ook een toppertje. Ietwat slappe buik; zal wel een kind hebben. Ze is tenslotte al 23 jaar. Vraag ik volgende keer wel.
    Ook zeker voor herhaling vatbaar!

    Maar er waren nog zeker 3-4 andere van de 12-14 aanwezige dames die er ook mee doorkonden! Paar mooie lange, slanke dames waren er aanwezig. Uiteraard ook een aantal (zeer) forse, maar ook die hadden voldoende aanloop.
    Het viel me op dat van de dames ongeveer de helft anaal deden. Verleden keer waren dat er maar 3 van de 12. Degenen die alleen met condoom deden waren er niet meer. Het lijkt een beetje op een verdringing naar 'meer service' toe.

    Dit waren 2 zeer goede ervaringen, en samen met de goede ervaringen van verleden keren (Gaby, Aida en toch ook Bianca), is deze club wat mij betreft voorlopig 'thuishonk'.

    Toen ik wegging was Dana weg met een klant, en zat er net een nieuwe naast Natasja, maar Natasja kwam toch meteen toegesneld om me uit te laten. Is ook zo leuk hier; de laatste dame waar je mee geweest bent begeleidt je ook naar buiten, met een dikke kus als afscheid. Niks mis met de klantenbinding hier!

    Barbara, de Theke, is wat nors en stug, en ze houdt de dames zeer kort. Ordnung muss sein bij haar. Wat er gebeurt als je dat niet doet kan je zien in Partytreff Dorsten, waar het totaal verloederde (plus dat de goede dames weggingen omdat de slechtere de klanten wegjaagden). Wat mij betreft dus uitstekend zo. Het hoeft mijn vriendin tenslotte niet te worden.

  27. Onderstaande 12 leden hebben van lotje gekrikt bedankt voor deze bijdrage:

    anali (29 augustus 2013),bad pritt (29 augustus 2013),Befgraag ( 1 september 2013),foefel ( 1 september 2013),forgetskinnyletsgetfatty (29 augustus 2013),hansdordt (29 augustus 2013),MiniME (29 augustus 2013),nieuwkomertje (16 november 2013),Red Devil (30 augustus 2013),Smouse (29 augustus 2013),vrije jongen (29 augustus 2013),Wijze grijze (29 augustus 2013)

  28. #44
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Voor de nozems en minkukels die het niet willen lezen, doe het vooral niet!
    Ik heb alweer veels teveel tijd besteed aan deze onzin; ik zal de text dus niet voor een tweede maal revideren!
    Take it or leave it of te wel my way or the highway.

    Daarenboven acht ik het bezigen van smilies en emoticons uit de mode. Dus plaatst u ze maar mentaal daar waar u denkt of vermoed dat ik ze zou hebben geplaatst, als ik niet zou hebben gevonden wat ik in de vorige volzin gezegd heb te vinden.

    Villa Venus voor beginners/n00bies

    DEEL I

    Mijn observeringen en die van de vele door mij aldaar gesproken stamberen verdisconterende, even wat zaken waar ik op geen één forum wat over tegenkwam. Zaken die ik belangrijk zou hebben gevonden om te lezen als ik bij de voorbereiding van mijn bezoek, in meerdere mate dan dat ik zulks pleeg te doen, gebruik zou hebben gemaakt van de verslagen van andere beren die hun ass al eens naar deze zaak hebben geëxporteerd. Het stadium van het hopen op gedetailleerde verslagen ben ik wat dat betreft allang voorbij. So, here comes Cuties to save the day! My God!

    ~Parkeren voor het huis. Gratis.VV heeft geen eigen parkeerplaats. Ik parkeerde me koekietrommel er des avonds voor het huis en ik acht het helemaal niet tricky of ongemakkelijk om aldaar me automobiel te parkeren of om aldaar midden in de nacht naar die carro van me te lopen als ik hem wat verder weg gepakeerd zou hebben. Ik weet niet waar sommige figuren het wat dat betreft over hebben. Ga maar eens in die buurt van die gribustent La Luna (Moers) kijken of de Charlottenstraße en dan praten we verder.

    ~Het viel mee op dat vele, zoniet alle auto's die er in de straat geparkeerd stonden zulke kekke groene umweltzone stickers op de voorruit hadden geplakt. Zal wel verplicht zijn in die contreien. Niet dat het je wat zou moeten bouten, want de kans dat je een boete zult krijgen wegens het niet hebben van zo'n sticker lijkt me verwaarloosbaar klein. En dan nog, ik heb nog liever een boete van drie of vier tientjes dan dat ik zo'n campingsticker op me koektrommel ga plakken voor die paar keren dat ik in moffenland ben.

    ~Iets te bikken (boterhammen, warme maaltijd) was (rond etenstijd) niet of nauwelijk (ja, appels, gortdroge koekies) beschikbaar in VV. Als het al beschikbaar is, dan zal zulks dikwijls niet indicatief geacht mogen worden voor de voedselvoorziening op andere dagen dan de dag dat er kennelijk wèl wat te bikken was. Neem dus geen risico door deze zaak te betreden met een knorrende maag. Met een lege maag, valt immers niet te sporten. En een stinke bek doordat je te lang niet hebt gevroten, daarmee bevorder je je kansen om deftig te gaan tongworstelen met de door jou gekozen pop nou ook niet bepaald. Ga dus van te voren bikken of stop een broodje in je jaszak zodat je tenminste dát kan gaan vreten in de lockerruimte (waar je ook een tafel en twee blauwe banken hebt staan waar je eventueel rustig kunt schaften). Vrouwen komen sowieso niet in de lockerruimte/saunaruimte/doucheruimte/wasruimte,dus ze zullen niet gaan schooien om wat van je geplette ouderwets hollandsche boterham met pindakaas of hagelslag te mogen bikken. Nouja, je ziet af en toe wel eens één van die mokkeltjes in Eva-kostuum de was in de mega grote high-capacity wasmachine stoppen, maar dan verstop je je boterham toch gewoon effe snel onder de balzak onder je handdoek (dubbele bescherming). De kans dat ze padvindertje willen spelen om hun eigen honger te stillen, schat ik wat dat betreft niet groot in.

    ~Kakken kun je in VV op twee toiletten. Deze hebben allebei een deur die op slot kan. Deze zijn op de begane grond naast het schafthok. Dus van te voren bij de McDonalds of Aral aan de Duisburger Straße 105 (http://goo.gl/maps/LTLW8) scheten (zoals ik dat heb gedaan) (omdat ik er rekening mee hield dat er een mogelijkheid aanwezig was dat er in VV geen afsluitbare WC-deuren zouden zijn) hoeft niet. De Paki van de Aral was trouwens een aardige kerel. Ik had niet getanked, maar toen ik hem vroeg of ik mocht kakken gaf ie me kosteloos een aan een lege koelvloestof vastgemaakte sleutel, om de WC-deur buiten open te maken. Achteraf gezien had ik dus in alle rust -zonder een vorm van schaamte jegens wie dan ook- net zo goed deftig in VV anaal kunnen knetteren. De WC's worden overigens netjes geboend door de prostituees die voor dat specifieke uur corvée hebben. Dus remsporen in het WC-bolleke zul je er niet snel aantreffen. Fris en fruitig dus. Aan de muur naar het WC-gedeelte hangen twee lelijke posters c.q. schilderijen. Eentje van de een pseudo-schilder "morgoit", een of ander fucking poor excuse voor een semi-abstract schilderij die mij meer deed voorkomen alsof een of andere kleuter heeft lopen barbouilleren; de ander: een zwart/wit "schilderij" met een of andere shemale erop lijkt het wel: een verwijfde chief met de linker borst ontbloot, een matje, en naar de hemel kijkend. De WC's hebben een spiegel met zwarte uitstekende randen. Op de linker deur een metalen/zilverekleurig plaatje van een een op de pot zittend meisje; op de rechterdeur een op de pot zittend jongetje. Maar beide WC's werden enkel gebruikt door mannetjes De dames hebben een eigen kakpot een doos-schoonmaak hok direct naast de receptie. Vaste riedel voor die mokkels om dat hok in te gaan nadat ze aan de theke: "AO" + "FT" tegen barbara de thekefrau hebben gezegd. Overigens sturen die wijfen zo dikwijls naar een FT in de dek-kamers omdat ze voor FT's extra centjes krijgen. Hoe sick is dat, een pussy of aars volknallen levert daarentegen geen extra monies op. Bijna alle prostitees namen een ferme slok listerine voordat ze hun washok ingingen, maar er waren er ook enkele prostituee-barbaren die tevens een ferme slok listerine namen, maar het fucking hell inslikten alsof het appelsap was! Dat heb ik nog nooit gezien. Pffff, zag der bad-ass gangsta uit ook ik vond ik dat uiterst raar.

    ~Het blijft trouwens een raar aanzicht: prostituees die verantwoordelijk zijn voor het wassen, strijken, schoonmaken, WC's boenen, lege glazen ophalen, asbakken legen (want ja, iedereen rookte overal in de woonkamer ondanks het rookverbot in NRW) etc. etc. Ik heb er zelf twee als Freddie Murcury in de muziekclip: "I want to break free" zien stofzuigen, i.c. in hun blote reet.

    Je kunt die mokkels er op een machismo wijze uiteraard wel goed met het een en ander pesten.

    ~Drinken: warme thee, koffie uit apparaat (niet geprobeerd). 2 rode aftandse Coca-Cola frisdrankautomaten geplaatst op een fop-antieke tafel van met vernithane bewerkt beukenhout. Deze automaten hebben sprite, cola (light), fanta. 1 druk op de knop en je krijgt een klein glaasje. De prik en koudheid hangt af van het moment van bijvullen. Heb bij twee keer glas bijvullen met Fanta gemerkt dat er nauwelijks prik in zat for chrissakes en dat het daarenboven lauw was. Zoals Rob Geus van de smaakpolitie zou zeggen: daar word ik niet vrolijk van. Ook lag er onder de tafel een blauwe emmer. Slordig aanzicht. Wat tevens een slordig aangezicht had was het….

    ~Buitengebied. Niks bijzonders. Ongezellig. Wat bankjes en ligstoelen. Een semi-transparant geelkleurig afdak. Trap naar beneden (paar treden). 2 antraciet-kleurige stenen leeuwen. De linker leeuw (staande in de deuropening bezien) had tussen zijn poten een grote spinnenweb waarvan het leek dat die er al heel lang was: er zat namelijk een spin in waarvan ik zag dat die een aardig rond buikje had. Hij was net bezig een inmiddels overleden bromvlieg te grazen te nemen en op zijn ruggetje te binden. Het was alsof hij nu met een volle rugzak met die bromvlieg (met geolied pantsertje) erin meenam. Dang! Weg was die knakkert. Terug naar ze hol met ze knusperige maaltijdje om die later op de avond waarschijnlijk op te bikken.

    Op ze neus had die linkerleeuw ook een klein vastgeklonterd lichtbruin stukje van een boomblaadje.

    Ook zag ik enkele verdorde bruine blaadjes aan het dakwerk vastgebungeld zien. Dat kan niet van dit jaar zijn, want herfst heeft nog geeneens aangevangen.

    Naja, klinkt overdreven al deze details, maar ik wil ook alleen maar aangeven dat men zou verwachten dat die strenge Barbara ook hier wel aan zou denken om dit door de prostituees te laten opknappen: op zo'n wijze zit ze namelijk achter de vodden aan van die wijfen. Heb die Barbara zelfs zien ruziemaken omdat de glazen niet genoeg geboend en gepolijst waren. Ik had haar eigelijk moeten zeggen dat er nog werk aan de winkel is.

    ~Alles Ohne = met de pikmans inloggen is hier de regel.Wil je dat niet (bijv. ter bescherming van je Truus thuis, bij wie je óók nog ééns per drie/vier weken de spinnenwebben uit haar schaamhaar-jungle vist om der semi-deftig te kunnen neuken) dan vraag je een pik-sok op de kamer. Dat hoef je niet van te voren aan te geven, immers nemen ze allemaal hun beursje of tasje mee met wat doompjes.

    Indachtig mijn eerdere stelling in het CLL draadje:
    Okay, de risks are low, and life's a risk, maar niettemin hield ook ik er rekening mee toen ik mijn voet in deze dump zette, DAT de MOGELIJKHEID zou KUNNEN bestaan dat ik mijn vlablaffer MOGELIJKERWIJZE en IN GEGEVEN GEVALLEN en ONDER BEPAALDE NIET-VASTOMLIJNDE EN VOORAF ONBEPAALBARE op de kamer voorkomende situaties, kaal in wat kutvocht zou KUNNEN roeren.
    ...blijf ik het nog altijd uitermate debiel en uitermate schijnheilig vinden om op het forum of onder beren een grote waffel te hebben over dat AO-gedoe, maar er wel -sommigen naar verluidt zelfs vaak- naar toe te (blijven) gaan om dan aldaar vervolgens (zoals ISG's kamikaze piloot Swingerlover pleegt te zeggen) als "condoom-acrobat" door de club te neuken; kennelijk daarbij denkende, dat men in tegen stelling tot anderen "the right thing" aan het doen is. Bollocks!

    ~Het een en ander gezegd hebbende en indachtig de inside information van de stamberen die ik heb gesproken over wat ik had moeten doen als ik zou willen doen wat gedaan zou kunnen worden in dit soort AO-tenten, hier enen AO-tip: laat je niet foppen door zo'n mokkel weg te laten komen met op de kamer of tijdens de pre-sales te berde gebrachte prietpraat dat ze alleen maar met condoom neukt óf dat ze niet aan CIM (cum in pussy) doet of te wel met andere woorden dat ze alleen een AO-light dame is (=suckie suckie en fuckie fuckie zonder pik-sok, maar geen pussy of aars volbaffen; dit laatste alleen als ze zulks aanbiedt). Dit is een AO-club for chrissakes. Op de thekebar staat wie, wat doet.

    Dat is heel simpel geregeld in deze club:

    ALLE dames doen ALLES. En die dames die NIET ALLES doen, die doen enkel NIET aan keutels terug de endeldarm in pompen.

    Of te wel onder de individuele foto's op de bar staat ófwel: "macht alles" ófwel "macht alles außer anal".

    Als ze tijdens de pre-sales of op de kamer anders pretenderen enbijvoorbeeld niet wensen bevrucht te worden, dan lopen ze ten detrimente van de klant in kwestie de kantjes ervan af op een ongeoorloofde wijze. Fuck die shit. Gewoon op een vriendelijke speelse wijze zeggen dat je dit wel even gaat navragen bij de thekefrau "Barbara" (oude grijze steffi graf-achtige taart die haar blonde (doch grijswordende) haar in een staart draagt en die beheurlijk achter de dames hun vodden aanzit en die zoals een echte baas betaamt niet schroomt om die vrouwen eens flink aan te pakken als ze zich niet gedragen). Als je daarbij vriendelijk blijft tegenover de wat dat betreft stoute prostituees, dan vermoed ik dat ook zij vriendelijk blijven en zich subsequently realiseren dat jij niet gefopt kan worden en zullen ze niet schromen om jou je rakkers tegen hun eicel aan te laten schieten.

    Die foto's van de prostituees in de vitrine op de thekebar zijn wel apart om te zien: het voelde net aan alsof je bij de lokale Chinees kiest tussen foe yong hai, babi pangang, saté, gegrilde varkenspoten, varkensogen, kippenharten, koeientong, koeienlul of wat die spleetogen dan ook allemaal mogen bikken. Ook net als bij de Chinees, ziet het product er in real life vele male anders (slechter) uit dan op de foto's. Ik had zware moeite om de prostituees te herkennen van de foto's. Doch het zij gezegd, sommige prostituees zien er beter uit in real life dan de setcards doen vermoeden, maar de meeste zien er minder goed uit. Maar veel van die roemeentjes aldaar met hun lange zwarte haren en hunzelfde postuur lijken allemaal erg veel op elkaar. Het is wat dat betreft net als China Town (eh, ik bedoel Golden Time soms): een hele club spleetogen die je qua gezicht nauwelijks van elkander kunt onderscheiden en waarvan sommigen van hen je moeten vertellen dat je eerder op de dag al met ze hebt gebabbeld en met ze hebt kennis gemaakt.

    Anyways, enkelen vond ik dus zoals gezegd weinig onderscheidelijke kenmerken hebben en het is natuurlijk ook weer zo lullig om een naam te gaan vragen en dan naar de menukaarten te lopen om te kijken wat die prostituee in kwestie in de aanbieding heeft voor de monger in kwestie. Ik ben wel altijd gecharmeerd van de mogelijkheid om ze in de poepert te pakken.

    Dat eerder genoemde "macht alles" kun je overigens niet interpreteren in dier voege dat je hen in hun snavels kunt gaan scheten, ze in hun bek kan volpissen, ze kan fisten, in het gezicht kan spuwen, ze kan choken, of anderszins (consensueel) pak rammel kan geven of weet ik veel van welke soortgelijke freaky stuff de lezer in kwestie houdt. Dus verwacht niet de service van ex-pornstar Sabrina Johnson die naar verluidt voor een paar euries in België (Brecht) je stront-tarrels als choco snoepjes opvreet! Zie recensies via Google gevonden:

    1, 2

    Ze is zelfs in de nastiest pornstars draadje opgenomen op een of ander groot erotisch forum (moet je eens lezen, tering!!): http://forum.adultdvdtalk.com/nastiest-girls-in-porn/1

    Ik heb nog wel gevraagd of ik er twee in de mond mocht urineren gezien get feit dat ze "alles" deden, maar ze vonden mij maar een: "bad man". Yes, zei ik, but I know you like "the bad mens". Meer dan een giecheltje en een additionele box kwam er vervolgens niet.

    ~Wees overigens eenmaal op de kamer niet zo naïf om te denken dat te berde gebrachte auwtjes reeële auwtjes zijn. Dit zieligmakende jammerende gedoe is dikwijls gedrag om je op zo'n saai mogelijke manier van je kwak af te helpen óf om je een bepaalde -voor de beer in kwestie- ongunstige richting in te sturen. Gewoon pompen die handel zoals befgraag in zijn recencie al aangaf. Fuck ook al die "hajde-shit" (dus sat je moet opschieten met i.c. de kwak afschieten). Mocht dat geeëtter weer ter sprake komen, mond snoeren door de mannelijkheid in het geding te brengen = pik vullen met mannenworst. Althans, zo heb ik dat gedaan. Let wel, wel met wat charme, anders wordt je pik er wellicht afgebeten en krijg je een vervolg op de john bobbitt episode.



    Pijpen deden alle drie mijn dekmaatjes van mijn bezoek (Magda,Dana,Laura) wel verdienstelijk.
    Doch ik had wel gehoopt dat ze wat meer op de cock zouden spuwen (maar daarvoor kreeg ik bij twee van de drie dekmaatjes wel iets heel anders speciaals voor me bakkes).

    Speciale, zeer speciale....
    http://youtu.be/P0QVFMvKfDY?t=34s
    (waarover later meer).

    Ik heb de damens wel effe een paar keer flink laten niezen door het gekietel wat werd veroorzaakt doordat ik mijn balzakharen en de pik stoppels, die ik extra voor deze en gene gelegenheid een paar dagen niet geschoren had (een idee wat ik van Rocco Siffredi heb). Dat was wel effe kietelen geblazen dus voor hun neusjes.

    ~Het merendeel der RTC prostituees zijn gelijk aan het merendeel der SC-prostituees (i.t.t. de dikwijls in partytreffs/pauschalclubs/achter ramen te vinden prostituees met achterbuurt maniertjes, die zowaar nog op een psycho wijze in gegeven gevallen met je op de vuist met je zouden gaan) dikwijls wel met wat mannelijke dominantie te sturen. Het valt dus niet te verwachten dat deze RTC-mokkeltjes een onstuurbare fucked-up houding zullen tentoon spreiden. Wat dat aspect betreft lijken RTC'ers qua onderdanig gedrag meer overeenkomstigheden te hebben met reguliere saunaclub damens dan met die in de budget-niche: PT/PC. Wat dat aspect betreft hebben de omgangsvormen in de SC-niche en de RTC-niche naar mijn inschatting meer overeenkomstigheden dan die van RTC met budgetclubs als partytreffs en pauschalclubs.

    ~Respect neemt in de eerste twee niches zelfs toe als je je als big papi opstelt die niet met zich laat sollen (wat het counteren van geveinsde auwtjes betreft). Verklarend bekeken: in de pt/pc niche krijgt men dikwijls één keer zakgeld aan het einde van de dag (dus inkomsten gegarandeerd) dus hoeven ze ook hun gedrag niet aan te passen als ze met mannelijke dominantie worden geconfronteerd. Je kunt dan gewoon fluiten naar noemenswaardige dek-actie.

    Dus wees in RTC's/ SC's hun big daddy en zeg die chickies:

    ~Hessen-dress in deze club. d.w.z. handdoek om je behaarde stink-ass in plaats van badmantel. Schaam je je voor je vadsige pens, dan maar beter niet hier heenkomen. Men hoeft zich trouwens niet te schamen hoor, heb er tijdens mijn bezoek genoeg gozerts gezien die eruit zagen alsof ze net een hele wombat hebben verorberd.

    ~Sauna, 10 min ingezeten. Ik doe dat eigenlijk nooit, ben ook alles behalve een sauna-connaisseur, maar ik had het een beetje koud (vanwege het alleen met handoek rondlopen en het free-ballen aldaar). Kan er dus geen oordeel over geven of de temperatuur goed was. Ik vond het warm, maar niet te warm. Je kon wel wel water opgieten, maar ik weet zo weinig van sauna's en ga in clubs eigenlijk gewoon niet in Sauna's, dat ik niet eens zou weten hoe dat opgieten werkt, hoeveel water je op de kolen moet flikkeren en weet it wat voor shit nog meer. Die enkele uitzonderlijke keer dat het voorkomt dat ik de tarrels uit me kontwol wil zweten dan wacht ik wel totdat iemand anders gaat opgieten die daar meer verstand van heeft.

    In die sauna is in ieder geval wel wat ruimte voor een paar gozerts. Gelukkig zat ik er alleen, als er een of andere stink kabab in had gezeten was ik er niet ingegaan.

    ~Douche ruimte, 4 douche-koppen, 2e van links kapot. Luchtventilatiesysteem in de doucheruimte van Helios (links boven in de hoek geplaatst). Zeer luidruchtig dus daar in dat pik-washok als dat ding weer eens op volle toeren draait: en dat draait altijd op volle toeren.

    ~Blauw geverfde lockers. Allen met slechts 1 kledinghanger. Tsja, laat ik stellen dat je weinig aan de kledinghanger hebt (althans, als je dure kleren hebt). De volgende dag mijn witte hemd naar de stomerij moeten brengen omdat hij aan de onderkant schmutzig was geworden. Je pak of lange jas hier ophangen, gaat het niet worden. Dus laat dat maar in de auto of in de kofferbak!!

    ************************************************** *************************************

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  29. Onderstaande 11 leden hebben Cuties bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 september 2013),Badslippers ( 2 september 2013),Don Rudo ( 1 september 2013),hansdordt ( 2 september 2013),Megaboob ( 1 september 2013),MiniME ( 2 september 2013),Nibor76 ( 1 september 2013),nieuwkomertje (16 november 2013),Pistol Pete ( 1 september 2013),rmjhexe ( 3 september 2013),vrije jongen ( 1 september 2013)

  30. #45
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    DEEL II

    Zoals sommige van mijn fans/volgers weten ben ik qua clubbezoek een conceptoverteigende omnivoor. Ik heb uiteraard mijn ondergrenzen, maar deze club/RTC-niche hoorde daar op voorhand niet noodzakelijkerwijze bij. Ik vind eigenlijk dat iedereen een all-round beer zou moeten zijn, al is het maar incidenteel en/of voor een bepaalde (al dan niet terugkomende) periode(s). Idealiter zou men dus zijn ass tenminste éénmaal moeten exporteren naar individuele clubs buiten clubs der saunaclub-niche die men subjectief bezien boven de eerdergenoemde ondergerenzen beschouwt. In het kader van erover mee kunnen praten dus! Zo probeer ik tenminste te zijn. Nadat ik alle clubs heb bezocht die ik ooit eens op een mentaal lijstje heb gezet zal ik wellicht permanent omnibeer-af zijn en zullen mijn dagen op dit forum zo goed als geteld zijn. Je eigen ruiten ingooien door over (frequent bezochte) SC's en voornamelijk (frequent bezochte) prostituees te schrijven leidt immers dikwijls alleen maar tot irreversibele puinhopen. Het bewijs daarvoor vindt men o.a. in de grote afwezigheid van uitgebreide damesrecensies geschreven door beren over de "hun" cluppie.

    Anyway, big yawn.

    Ik ben dus ook hier eens even in VV de kudde wezen beoordelen. Helaas slechts een en dezelfde soortgenoten geconstateerd: de Roemeenachtigen! Er was er slecht 1 (!) van een andere stam binnen deze eerder genoemde soortgenoten: dat was Laura! Een Roemeenachtige die er niet als zodanig eruit ziet! Uiteraard werd zij deswege -als superieur achtend aan haar soortgenoten- door ondergetekende deftig gedekt! Summier verslag dienaangaande, volgt. Tsja, wellicht is het hiernavolgende door mij wellicht een beetje te traceerbaar naar mijn persoon opgeschreven, maar daar kan ik niet wakker van liggen omdat ik hier toch alleen maar ben geweest in het kader van het eerdergenoemde "one and done". De intentie om er een re-peat bezoek van te maken ligt niet in de lijn der verwachting en al helemaal niet op korte termijn.

    Alhoewel…………

    er is een blijde boodschap te vermelden die voor sommige fetisjisten (zoals ik???? kweetniet)
    anders zou kunnen doen besluiten.

    Backflash:

    Uurtje heeft mij per forum e-mail naar aanleiding van mijn 3 maanden geleden geplaatste recensie van de boederie te heerewaarden:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post315095

    geinformeerd waar en bij wie hij aan de tiet kon gaan hangen voor wat verse melk! Ik heb hem nog wat tips gegeven, maar weet niet of hij zijn fantasieën ditaangaande, inmiddels heeft weten te realiseren.

    Nou kerol! Partytime voor jou en andere bopperts!



    De voor jou en wellicht anderen unieke situatie doet zich voor dat twee slanke en leuk bebilde cuties in VV recentelijk jong hebben geworpen!

    Ik heb geen idee wanneer ablactatie zijn inzet zal doen, dus ga maar snel aan wat borsten hangen en van wat moedermelk snoepen!



    Ik kan niet ontkennen dat het een en ander enigermate voor wat prikkeling in mien genotsknots veroorzaakte. Ik kom daar later nog op terug. De namen van de melk-ladies: Magda en Dana.

    Mocht de freakiness er zot zijn op die vrouwenvloeistof, dan koop je bij de locale blokker een babyflesje en laat je haar heur titten melk afkolven!

    Bordevol vitamientjes, dat zeg ik wel!
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Moedermelk

    Ben je ook meteen weer beschermt tegen de mogelijke SOA die je in deze AO tent hebt opgelopen khahahaha:

    Naast alle voedingsmiddelen zorgt moedermelk ook voor bescherming tegen infecties. Zo zitten er veel verschillende soorten antilichaampjes in de melk.
    Anyways, even nog terugkomend op de in de eerste alinea vermelde zgn. ondergrenzen (voor wie daarnaar geintereseerd is). Beneden het betamelijke (dus voor mij niet óf definitief niet meer te bezoeken) acht ik (!) overigens: 1. partytreffs: Emmerich (wat ben ik geschrokken van de foto's op de site; wat een uglies: deze zaak is permanent uit mijn adressenboekje gewist) 2.Cleopatra (ben ik nooit geweest; zal ik nooit heen gaan: vrouwen staan naar mij vastgeroest idee permanent qua looks onder mijn comfortlevel) 3. Gelsenkirchen-buer (hetzelfde verhaal als # 1-2) 4. Die tent in Kerpen (hetzelfde verhaal als # 1-3). 5. tref oase (hetzelfde verhaal als 1-4). 6. tref ambrosia bij dorsten (hetzelfde verhaal als 1-5); 7. AO-gangbangs waar ranzige beren heen gaan als enen swingerlover en chubbies wanking en dark vader van ISG: ongelovelijk die verhalen van die eerste gozert (zie internationalsexguide.info) 8. partytreff xanten (zoals ik de partytreff koning van YBF noelcitroen drie jaar geleden al vertelde, heeft deze zaak mij gevoelsmatig nooit aangetrokken en zal het dit ook niet doen. Al is het gratis. 9. club angelique (GT zal in die contreien immer eerste keuze zijn) 10. heaven7 (hetzelfde verhaals als #9), 11. Heavensgate (omhooggewerkte partytreff mokkels), 12. Penelope (gevoelsmatig niet mijn ding), 13. Mondial (lowclass turkenpuff); 14. Salome (lowclass turkenpuff); 15. Pauschalclub.de keten (onpersoonlijke afwerkfabrieken; zelden -alles bijeengenomen bezien en afgezien van het dekken van amandy/amanda; zie draadje; wieder da- met zo'n naar gevoel een club verlaten).

    16. Arabella 17.Grimberg 18. Verena 19. fkk alina (allen wegens het o.a. door mij niet zijn of willen zijn van een RTC'er pur sang).Alhoewel, die laatste vier inderdaad onwaarschijnlijk dat ik die ooit zal bezoeken, maar die laatste tent: wie weet. Nummer # 19 moet ik wellicht nog eens m'n ass naar exporteren al is het maar om de fabeltjes van die Bad Prit weer eens lek te prikken.

    Weliswaar is het feit dat je mij niet in de toko's #1-19 zal aantreffen enigermate in strijd met het eerder voorgestane zagn. omnibeerbeginsel. Maar de tevens eerdergenoemde zgn. subjectieve ondergrenzen zouden worden overschreden als ik die zaken zou aandoen.

    Anyways, éérst maar mijn waardering uitspreken voor diegenen die zich niet als een of ander faggot schamen om (uitgebreid) over deze RTC-niche te schrijven en/of zich wat zouden aantrekken van "forumreputatie";

    Een vrije jongen die conceptoverstijgend opereert en over de RTC-clubs -en zijn door sommigen wellicht risicovol geacte handelen/escapades in die clubs- zonder gêne schrijft, wil ik daarbij extra effe in het zonnetje zetten. Alhoewel ik vermoed dat hij wellicht deze RTC's -gezien zijn in toom gehouden enthousiasme qua service en damens in zijn episteltjes- vaker aandoet dan hij doet voorkomen en/of dat hij wellicht tevens "stouter" is op de kamer dan hij doet voorkomen.

    Befgraag bedank ik ook. Zijn laatste berichten acht ik zeer informatief: https://www.ijsberenforum.com/forum/...285#post330285 en zijn een goede indicatie over wat je mag en kan verwachten in het Duisburgse. Zeer goed dat hij melding maakt van die melk titten. Is wellicht ook achteraf bezien te verwachten en/of voor de hand liggend dat milk bobbies vaker te verwachten zijn in zoon AO-club....O gij "papa-in wording- lezers" die zich wellicht aangesproken voelen.

    Tevens heb ik n.a.v. Befgraag' zijn recensie de naam van die Freakshow -die op Coney Island kan staan als kermisattractie als ik tevens de gesproken beren on location mag geloven- wel even goed in mijn geheugen zitten prenten. Sodeju. Met zo-iets als een ondergepigmenteerde albino-kut wil ik niet geconfronteerd worden. Dat vind ik maar een enge bedoening.

    Ik vind het jammer dat iemand als Mini-me die -lezende zijn posts in de specifieke "underground" draadjes- kennelijk nog al wat ervaring heeft met RTC's (zoals een club angelique of al die ao-ganbangs, die ik beiden persoonlijk niet zou bezoeken) nogal terughoudend is wat verslaggeving betreft. Dat betreur ik en dat vind ik jammer.

    Girls names - Villa Venus + Eigen Observaties

    ~ Aïda, lang blond mokkel. Kijkt wat zuur in de woonkamer, maar schijnt een hele goede te zijn op de slaapkamer. Ik als iemand die lange vrouwen superieur acht aan kleine vrouwen, is zij samen met Laura de langste in VV (althans op mijn dag). Ik schat ze beiden 1.76m zonder hakken en met die hoerenlopers aan hun poten, waren ze zeker beiden 1.83m. Heerlijk. Ze is slank, maar mag naar mijn smaak wel wat slanker worden (zoals Laura). Ik heb die Aïda gedurende mijn bezoek erg (!) vaak geobserveerd. Ik wilde haar gewoon dekken. Maar de vonk sloeg maar niet over bij al die korte oogcontacten die wij onderhielden (alvorens ik de stap zou wagen me ass naast haar neer te zetten om nader kennis te maken). Haar ogen "spraken" niet. Ik heb vrouwen nodig die non-verbaal kunnen spreken met mij alvorens ik überhaupt wil overgaan tot kennismaken. Dat was dus wel even balen voor mij, boppers.Fucking shit.Ook al zei iedereen tegen me dat ik der moest dekken en dat ze altijd zo is en/of kijkt zoals ze was en/of overkwam, maar ik was niet overtuigd van hun gelijk. Maar ik had er vrede mee dat ik niet overtuigd was. Immers: toen ik haar maar de hele tijd observeerde (onder verschillende licht-situaties) kon ik maar telkens niet bedenken of ik der nu arisch eruit vond zien óf toch maar meer roemeens óf toch maar meer gypsy/roma. Oostblokkers die er niet uit zien als oostblokkers staan in mijn dek-hiëarchie namelijk bovenaan op een gelijke wijze als latina's die er niet zien als latina's cf. het eerder door mij
    gememoreerde
    . Of aziatische vrouwen die er niet of nauwelijks aziatisch uitzien (van gemixt ras dus).

    Ik moest met andere woorden voor mezelf argumenten bedenken weshalve ik -ondanks de goed onderbouwde argumentatie van mede-dreibeiners- niettemin niet met Aïda zou gaan sessioneren. Reden aldus na lang treuzelen gevonden. Move on, next horse!

    Het een en ander verklaart ook waarom ik zo dol ben op (blonde) Tsjechische/Russiche/Poolse vrouwen: die zien er a-typsich uit qua "Oostblokkerisme". Van die typische kleine wijfen <1.65m met lange zwarte haren ben ik diep in mijn hartje eigenlijk alles behalve een fan van, maarja, aan die fysieke kwalificaties voldoen helaas de meerderheid der lichtekooitjes in ons hooka-land.

    Hierop vooruitlopende: ik heb maar één wijf gezien die in VV aan dit ideaal beeld voldeed: Laura. Een 31 jarige slanke (niet skinny, maar zeker NIET volslanke) Roemeense van plusmin 1.84m (met hakken) die niet als een Roemeense eruitziet. Heerlijk zulke dekmaatjes. Alles behalve een kinderachtig wijf. Onder andere omstandigheden, in andere situaties, zou zij -con money- er als een classy arische powervrouw eruit kunnen zien! De potentie is wat dat betreft huge. Helaas voor haar had God een ander leven voor deze moeder van drie voor ogen gehad. Maar der pussy is nog strak, dat zeg ik wel. En kluiven is een van haar specialiteiten, bleek later op het matrasje.

    Zij was ook de enige die groene (!) ogen had i.p.v. het gebruikelijke zwart/bruin. Bam! meteen wat extra bonuspunten voor den andersgekleurde ogen.

    ~RTC/VV standaard: laat je niet foppen door meteen naar de kamer te gaan als de dame dat meteen of na een korte periode vraagt nadat je je behaarde ass naast haar hebt gezet!! De standaard -zoals dat in alle RTC's is- : chit-chat op de bank (afhankelijk van de social-skils van de prostituee (of beer) in kwestie kan dit tussen de 5-20 min (mijn observaties,ervaringen) bedragen; beetje pikvoelen; tongen: pijpen; kamer-vraag door de dame.

    ~Freeloadende losers die alleen maar naar clubs komen om dat ze alleen aldaar eens met vrouwmensen in contact komen, alleen maar in seksclubs met vrouwen kunnen babbelen -en zulks niet kunnen en/of durven in real life- hebben zo goed als nix te zoeken in RTC's. Zeer begrijpelijk dat die vrouwen -zonder het noodzakelijkwijze direct aan de beer kenbaar te maken op een (non)verbale wijze, geen boodschap hebben aan zo'n new kids turbo Sjonnie die ze alleen maar bezet houdt met zijn in zijn ogen niet-slaapverwekkende prietpraat.

    ~In mijn specifieke gaval betekende het één en ander dat ik tot twee keer toe moest opzouten van een bank om ergens anders een pik-oplaad-mini-tukkie te doen. Raar. Ik zat op een lege (!) bank t/o de thekebar een dutje te doen met mijn oogleden bijna dicht (niet helemaal want ik vertrouw geen hond in een seksclub) komt er zoon mokkel naar "mijn" bank toe; komt naast me zitten en vraagt me vriendelijk of ik ergens anders mijn dutje wil voortzetten. Tis "haar" bank en ze loopt naar haar zeggen potentiele klanten mis als ik naast haar blijf pennen. Dat zei ze overigens vriendelijk. Ik stond op en ging op een andere lege bank zitten. Een kwartier later herhaalde zich het voorgaande verhaal. Ik stond weer op en ging voor de tweede keer op een lege bank zitten. Ik zat inmiddels op een derde bank en had al helemaal geen slaap meer door al dat verhuizen. Ik at een appel (die mij door één van mijn dekmaatjes als Michael Jordan van grote afstand werd toegeworpen). Komt er kort daarna weer zo'n type van de kamer en komt naast me zitten en keek me op dezelfde manier weer aan als de vorige twee. Ik zei, sorry, ik ben nu al twee keer binnen 35 min opgestaan voor je matties, nou ga jij maar ergens anders zitten (uiteraard met een James Bond charme/smile) óf je mag naast me zitten op wat jij zegt dat jouw plek is en wacht netjes totdat ik me appel op heb. Dan ga ik wel weg. De dames hebben allen een strikt animeer verbod, dus veel socializen zullen ze sowieso niet plegen te doen, althans, als het niet mogelijkerwijze tot een kamergang zal kunnen leiden. Dat bezet houden moet je overigens in deze RTC niche ook niet willen doen. De klant dient ze niet van hun kamergangen af te houden denkende dat hun pick-up gelul interessant voor ze is of kan zijn. O gij die zich aangesproken voelt, voelt zich maar aangesproken, buhu. Maar blijkbaar weten de prostituees onderling dondersgoed wie van de heren net heeft gekamerd en wie dus niet snel opnieuw (binnen 30 min) zal gaan kameren.

    ~Socializen RTC-style: met beren zoals in alle sc's.
    Met damens socializen is -indachtig het vorenvermelde- een totaal ander verhaal dan in reguliere saunaclubs. Ik vind socializen RTC-stylo nix aan. Saai as fuck. Dat vindt niet vrijblijvend plaats. Als je naast iemand gaat zitten en iemand -zeg maar- een half uur bezighoudt dan is het not-done om niet naar de kamer te gaan, vooral niet als je der al hebt zitten tongen of als ze je pik al heeft lopen kluiven. Wil je kijken of je met een "goede" prostituee te maken hebt, hou het tongzoenen en pikkluiven dan speels af en babbel wat met der in de pre-dek fase. Is de chemistry goed -en een kamergang in de lijn der verwachting voor jou- laat haar dan toe dat ze je tongzoent en dat ze je pik als een maiskolf te grazen neemt. Daarna kun je saampjes na het opwarmen naar een dek-kamer gaan.

    ~Muziek: die oude taart (Barbara de thekefrau) had een voor haar doen verrassend goede moderne muzieksmaak die me -eerlijk is eerlijk- wel goed onderhield tussen de sessies door en die me wel een paar leuke liedjes opleverde om toe te voegen op mijn iPod.

    ~Telefoon,tablet, laptop: verboten in alle ruimten. Een verzoek om m'n cellie te gebruiken in de lockerruimte werd niet gealloueerd. In de lockerruimte kun je dus maar beter ook niet op de banken gaan zitten internetten of smartphonen want die strenge thekevrouw met haar op de tanden houdt via één van de twee zwart-wit monitoren letterlijk continue -als zou ze big broter zijn- in de gaten wat er beneden in de lockerruimte gebeurt. Wat een havik.

    ~Maja/Maya, bijna geen tietjens(minder dan a-cuppies), perfecte volle ass voor iemand met zo een plat sportief buikje, benen, armen als zij heeft. Ik meen me te herinneren een tattoo boven der reet (arshgeweih),objectief perfect lichaam (d.w.z. voor de gemiddelde man waartoe ik mijzelf i.c. niet toe beschouw gezien mijn penchant voor lange vrouwen). Praat als een van de weinigen wat Engels. Doet anaal. Maar mijn God, die maakt kinderen bang met der gebit of voor wat daarvoor moet doorgaan. Ze heeft alle tandjens nog, maar het tandvlees is fluoriserend half-zwart, half lila- half paars. Naar deze prosituee gaat de hoofdprijs wat slecht gebit betreft. Ik heb als omnibeer wel eens afgebrokkelde gebitten gezien, ik heb wel eens kanarie/tweety-gele tanden gezien, ik wel eens hier een daar een zwart tandje gezien in een naders perfecte snavel, ik heb wel eens snavels gezien die zichtbaar niet compleet waren, ik heb wel eens ijzerbekken (bek vol gaatjes) gezien van vrouwen die als een halve jaws uit de bondfilm bijliepen, maar dit mokkel gaat het guiness book of records in wat slecht gebit betreft. Dayum.Vrouwen met voorgaande kwalificaties worden niet door mij geboekt. Met zulken wens ik niet te praten of geconfronteerd mee te worden. Allemaal mogen ze van mij opzouten, maar deze Maja verslaat ze qua selcht gebit allemaal. Ik denk dat dat mokkel aan de krokodil drug zit!!!!!!!!! https://www.google.nl/webhp?hl=nl&ta...=krokodil+drug Die Maja kan als kermisattractie in Coney island in de circusfreakshow gaan werken, die kan als voorbeeld dienen om aan te gevan dat drugs, alcohol, slecht onderhoud dit met je tanden kan gaan doen. Zoek verrrotting op in het beeldenwoordnboek en je ziet haar foto naast het woord staan.

    Veel te veel woorden vuilgemaakt aan dit wijf, maar ik wil écht even benaderen dat zij met stip op nummer 1 staat voor bangelijk nachtmerrie gebit wat betreft pro's en non-pro's . Wat zeer (!) raar is gezien het feit dat haar lichaam erg goed onderhouden is!!!! En qua gezicht tot de knapperen (cker top 4) van de dag behoorde! Wat ik ook erg raar vond is dat zij als een van de weinigen op de eerste rij met foto's/setcards in de vitrine op de thekebar staat (tussen de setcards van de vele dikkerties daps). 1e rij wil zeggen: vrouwen die -zoals eerder gememoreerd- alles doen. Waarbij alles, zoals gezegd, -in het kader van de bespreking van deze club- behelst: cim (cum in mouth), facial (zelden volgens mede-dreibeiner), ao, klaarkomen in de pussy, klaarkomen in de aars (dit laatste indien aanaaltjes krijgen aangeboden wordt) en tongzoenen.

    Maja zat me een paar keer voor te stellen om met een ander gozert (whichever) een DP (double penetration) te doen. Nu zal ik niet ontkennen dat de gedachte om zo'n mokkel te laten kermen met twee pikken in haar lichaampje (één in de kont en in haar pussy) mij niet geheel, niet zou kunnen bekoren maar met zo'n gebit als dat van heur is de lust al snel SNEL over. Ze wilde zelfs eens proberen om twee pikken in haar kont óf twee pikken in haar pussy gestuffed te krijgen of twee pikken gelijktijdig in haar bek af te zuigen; maar pik-rubben of potentieel eens anders iemands balzak rubben met me eigen zak, gaat me nu een beetje te ver!

    Ik zei later tegen één van die knakkers nog, sorry m8, maar ik zou haar best ik haar hol willen neuken terwijl jij der pussy te grazen neemt, maar zo'n gebit KAN ECHT NIET. She's an accident waiting to happen. I'm afraid getting a disease just talking to this chick. Uiteraard werd daar door de meeste instemmend op geknikt.

    Toch waren en zat (!) gasten die ik met der op de kamer heb zien gaan en ook (meer dan) tevereden met haar en haar diensten waren. Ze schijnt bij de RTC'ers een zeer geliefd persoon te zijn. En ze is natuurlijk "an easy lay" als je op zoek bent om met een andere knakkert haar een double penetration te geven.

    Naja, de forumberen die mij de hand hebben geschud zullen wel een idee hebben waarom voor mij alle vrouwen qua looks creme de la creme in hun onderschijdelijke niches dienen te zijn.

    ~Magda, a-cuppie, 1.68m, donkere ogen, lange zwarte haren, goed verzorgd vrouwmens, mooi lichaam (top 6), erg mooie asshole, naar mijn mening de vriendelijkste uitstraling van alle damens, en van de twee melkbus-dames waarmee ik heb gesessioneerd.Tattoos van wat sterren her en der; voor en achterkant. Zeer herkenbaar aan het kleine grappige mini tasje wat ze kruislings op der body draagt: dat ziet er wel gangsta uit. Zoals velen aldaar: een dun zigeuner riempje dragend. Okay gebit, ja hoor, maar met mijn gebitsmaatstaven in gedachten zou ik -mijzelf kennende- voluit zonder remmingen met der tongzoenen waarschijnlijk niet als prettig hebben ervaren. Ik wil godverdomme een hollywood/colgate smile om écht voluit te gaan tongen! Heb dientengevolge met mate zitten bekken op de bank en in de kamer tewrijl ik der toch wel zin in had voor de verandering. Net zoals dat ik voor de verandering zin had om eens effe een portie deftig te gaan beffen. Maar dat lijkt me niet wenselijk om dat in een friggin AO-club te doen.

    Toch denk ik dat velen haar gebit proper (!) zouden achten. Overall goede verhoudingen en een gezicht die naar mijn beleving tevens bij de top 6 van mijn bezoek was( magda,dana,bianka,mary jane, laura, aida).

    Anyways, ik liet mij door een van de andere mongers overtuigen om eens met der kennis te maken. Ik verschuilde me een beetje achter een van de vele fop-planten op de roze carpetten in de woonkamer en observeerde haar eerst maar eens uitgebreid als de dawg die ik ben. Het zag er wel allemaal leuk uit. Naar der toegegaan, me ass naast haar neergezet. Communicatie is moeilijk daar haar duits en engels nauwelijks van noemenswaardig niveau zijn. Maar dat mocht de pret niet drukken. De pre-dek verliep aangenaam maar ik heb me een beetje ingehouden. Op een gegeven moment was zette ik het kind op me schoot en begon haar tepels te pijpen terwijl ik me duim in haar kut had. Hmmm, lekker nat. Ze wilde me continu tongen, maar ik hield me wat dat betreft wat in. Als een loopse kat draaide ze op me duim. Haar uiteraard aangegeven dat ze niet te wild moest gaan doen omdat ik niet op een gebroken duim zit te wachten. Niet dat zij van zichzelf een wild persoon is, want dat is ze juist niet. Een rustig een beschaafde vrouw die je niet snel zal horen schreeuwen. Op een geven moment wet de piemol hard, KEIhard en begon ze wat te glimlachen. Ik zei, yam, yam, en wees na haar, die is straks helemaal voor jou die lolly! Dat vond ze wel grappig, alhoewel ik mij niet aan de indruk kan onttrekken dat mijn binnenpret die van heur continue -door taalprobleempjes harerzijds- overschaduwden. Op een geven moment toen dit meiske op papa's schoot zat ik ik weer aan haar tiet hing wilde ze me wat laten zien. Ik zeg wat? Leche, Milch, Melk?? Ze lachtte en knikte ja. Ze begon wat in haar tepelhoven te knijpen en pinchen maar er gebeurde niets. Die bad-bois van der weden deftig gemasseerd maar ik zag nix. Ik zei laat mij eens effe proberen maar ik deed het natuurlijk weer helemaal verkeerd naar haar zeggen. Ik keek aandachtig naar haar tiet terwijl zo bezig was, ik had me bril niet op dus moest goed dichtbij kijken of er actie op gang was, en my God, als een ideioot die met oud- en nieuw met ze kop boven de fles met de vuurpijl hangt en kijkt of het lontje nu brant of niet, kreeg ik me godverdomme een motherfucking ferme straal in me rechteroog. BAM! Zat dat mens me nog uit te lachen ook. Ik heb de omgedraaid en der billenkoek gegeven. Maar ze bleef maar lachen. Heb er ook om moeten lachen dat ik zo'n idioot was die zo dichtbij gaat zitten kijken. Het ijs was natuurlijk definitief gebroken en het was vana dat moment ook klip- en klaar bij alle overige prosituees dat ondergetekend duister figuur best okay is. Mensen die lol hebben, die worden natuurlijk al snel als aangenaam gezelschap beoordeelt (duh). Ze kwam weer op me schoot zitten en begon zich te melken: het spoot er thans letterlijk uit! Niet normaal. Een beetje donkergele-achtige volle melk! En zoet!!!!!!!!! Ik zei, spuit het om me pik en lik het eraf. Daar in deze rtc-niche (d.i. VV ) de klant koning is (en slechte sessies eigenlijk niet in de lijn der verwachting liggen), deed ze dat. Ze was flink bezig met melk kolven en spoot het allemaal op me dick. Haar bekkie was lekker onder de mama-melk. Wat zag dat er geil uit. Dit moest een vervolg krijgen op de kamer dus ik (!) niet zij gaf aan dat ik snel naar de kamer wilde gaan om dit op deze wijze te continueren. Zo gezegd zo gedaan. We zijn naar een kamer boven verkast (zag er zeer homey uit) en gingen een kamer naar binnen. Het zal later blijken dat alle kamers er goed verlicht en schoon uitzagen. De milk-play zette zich voort. Eerder vermelde ik elders al het volgende....

    Ik vind dat namelijk wel altijd geil om zo'n mokkel die net een jong heeft geworpen een deftig onderhoudsbeurtje te geven: pfff, heerlijk, girl-on-top + druppelende melkboezem, kletsend en spetterende op mijn borst en op mijn giecheltje. Ik kom helaas weinig mama's met melkbussen meer tegen de laatste jaren. Het zou alsdan toch altijd vaste prik behoren te moeten zijn, dat als je merkt dat een vrouw melk produceert, dat je haar dan tegen een spiegel laat spuiten met haar bad boys, haar vervolgens aan de haren pakt, en haar haar melk van de spiegel liet likken. https://www.ijsberenforum.com/forum/...095#post315095
    En zo was het maar net. The story aldus continued na enkele jaren absentie der melk-bobbies!
    Heb deze heerlijke mama eens flink te grazen genoemen en der onderwijl zelf der titten laten melken tijdens de girl on-top. Kennelijk zaten ze niet tot de nok vol want heur tepels hadden wel wat manuele arbeid nodig om eruit te spuiten! Op een gegeven moment zei ik dat ik der butthole wilde ficken. In eerste instantie zei ze dat dat niet in haar pakket was (dat was ook zo gezien haar setcard), maar uiteindelijk had ze er toch geen problemen mee. Blijbaar had ze wel genoeg lol op de kamer om mij een anaaltje te gunnen. Ik zou zweren dat ze een anaalfabeet is want zelden heb ik zo'n strakke asshole meegemaakt. Hij was erin en toen me genotsknots tot de wortel erin zat (ze moest toch wel aardig zichzelf naar beneden drukken) kwam het vuurwerk al. Heb nog wat doorgeneukt maar me pik werd uiteraard al snel soft. Tsja, denk dat deze mama te heet voor mij was. Nog wat op het bed gelegen maar veel praten ging hem niet worden. De taalbarrières zijn te groot. Ze kon mijn mannelijke dominantie goed hebben dus heb ik toen we na een half uur de kamer verlieten haar nog effe flink tegen de spiegelwand naast het bed laten spuiten ala nacho vidal en haar aan haar haren vastgepakt en der gedwongen de spiegel schoon te likken. Attagirl. That's my girl. Ze deed het gewillig en het zag er erg geil uit. No shit.

    Zoals ik in mijn slotconclusie over deze club zal opmerken: qua club en qua dames niet memorabel dat VV, maar deze melk sessie had wel wat, dat zeg ik wel!

    ~Dana, tweede dekmaatje. Naar mijn inschatting tevens een okay gebit. Ik had in eerste instantie rondgevraagd aan wat naar hun eigen zeggen bekende RTC'ers, die er die dag kennelijk ook waren, of deze super cutie een proper gebit had. 1 gozert die al vaker ze stekker in haar stopcontact had gestoken zei van niet. Toch wil ik zo een constatering zelf altijd verifiëren zoals ik dat bij die Maja/Maya ook had gedaan toen ze koekies voor op de thekebar aan het uitpakken was. Ik ging naast Dana zitten en zag helemaal niet dat slechte gebit wat ik verwachtte. Die klootzak zat me dus effe zitten te foppen. Man, man, man, wat een leuk klein ding. Zo jong nog maar guitig en schatiig dat ze is was ze al zeer bekwaam in het kontje/heupje waggelen als ze door de woonkamer liep. Tsjonge, jonge, wat een geinige pop die Dana! Ik wist eigenlijk meteen al dat zij een van mijn dekmaatjes zou worden op het moment dat ik haar zag. Veel plezier gemaakt tijdens de pre-dek fase waarbij iedereen ons weer zat aan te staren. Want inherent aan het zgn. animeer verbod is het toch volgens de kenners wel dikwijls wat mat/saai in deze erteecees. In tegenstelling tot berichten die ik her en der ter voorbereiding op dit opstel heb gelezen, zijn haar tiejes geen tietjes, maar gewoon dikke wiggly rakkers. Geen tieten die bij haar eerste klasse lolita lichaam passen. Ik denk een grote b of een kleine c. Wellicht dat ze nog geen jong had geworpen ten tijde van de oudere berichten, maar dat heeft ze dus inmiddels wel. Ongelovelijk hoe in dat kleine buikkie een baby past!!

    Op een gelijke wijze als met Magda gaf ik haar een paar keer een gooi op de bank en speelde wat met haar tieten toen zij bezig was me dick te bevochtigen met der kleine tongetje. Hmmmm, waar een klein tongetje groot in kan zijn! Zeer speels gad ze de cock wat boxjes dat ie sneller overeen kwam, ik gaf haar wat petsen op haar bobbies.

    Holy Moly, zonder dat zij mij het voorgaande had verteld (waar ik dus later achter zou komen) kwam lekte er melk uit de boezem alwaar ik een ferme backhand op had gegeven.

    De tweede mama was dus een feit!

    Ook haar melk was meer gelig dan wit (net als bij Magda):
    http://commons.wikimedia.org/wiki/Fi...d_Hindmilk.png
    Twee glazen met elk 25 mL moedermelk: Links is er voormelk, uit een 'volle' borst; rechts achtermelk, uit een vrijwel 'lege' borst: http://nl.wikipedia.org/wiki/Moedermelk

    Kennelijk hebben ze beiden hun jong 's ochtends nog de tieten laten leegzuigen.

    Helaas praat zij ook nauwelijks engels, en slechts een beetje duits.
    Maar toen ik der zat te pesten of te kietelen kon ze opeens toch her en der een paar zinnetjes vloeiend Engels haha. Ik heb der wel een beetje mee geplaagd, dit kleine liegbeestje.

    Anyways, ik ga niet al teveel lullen (ben nu wel een beetje moe van het schrijven), maar ook dit kleintje van naar eigen zeggen 40 kilotjes schoon aan de haak heeft me onder gespoten met der melk. Ze heeft ook een tattoo achter. En binnenkant linker onderarmpje: "sorin" of iets dergelijks. Lijkt zelf-getatoeerd. Dat vind ik om eerlijk gezegd wel altijd low-class, zo'n "knast-tattoo", maar dat kon de pret niet drukken. Dana is grappig. Toen ik al klaar gekomen was en met me pik nog ingelogd was had ze op een gegeven moment kennelijk de smaak te pakken met der borstjes. Pfffff, net zoals bij Magda: als de schaamte weg is van het produceren van melk (waarom schaamte; tis toch mother nature): dan gaan ze los. Dat kind begon me toch te lekken op mijn brede borstkast. Ik voelde me pikmans in haar kut weer hard worden en tegen haar maagwand schuren, en begon der weer te neuken. Deze shit maakte me hard, HARD.

    http://www.youtube.com/watch?v=w0JslDyVqf0
    http://www.youtube.com/watch?v=RdCAk2JLQjY

    Op een gegeven moment was me hele borst onder ze zat zichzelf deftig te melken. Nu weet ik ook weer hoe het is om ondergespoten te worden!!!!! Wees wel een beetje streng met der (op een plagere manier) want in tegenstelling tot Magda heeft deze jonge mama wel was male-handling nodig op de dek-kamer! Pfff,dat snoepgoed tussen der kleine beentjens mini-kutje van der had ik wel schraal willen likken, maar dat heb ik uiteraard niet gedaan. Denk aan wat ik eerder allemaal heb gezegd voor wat betreft het snel met een jantje van leiden af willen maken qua afwerken. Slot: hm, me borstkast plakte wel - leek wat dat betreft inderdaad wel op cum- heb het allemaal eraf gewiped met de handoek en onder de douche.

    Maar wie een half uur aan het infuus, uh ik bedoel, aan de borst wil gaan hangen op de kamer en der uiers wil spenen.
    Dana en Magda zijn jouw meisjes!

    ~Laura, 31, roemeens, derde dekmaatje. 1,74 m, super bekkie. Gen melk helaas. Met der leuke hakjes 1.81m. Heerlijk. Bruin lang golvend haar. Praat aardig goed Engels. Dus er valt leuk mee te converseren alhoewel, zoals gezegd, memorabele gesprekken zal je gezien de vluchtigheid die inherent is aan deze niche (en die van de pt/pc) niet snel hebben. Daar ligt mijn voorkeur toch vaak wel want een wham bam thank you ma'am is toch ook niet altijd wat. Effe wat leuk vrijblijvend babbelen zonder verplicht te zijn in een kamergang is niet de gang van zaken in deze niche. Laura heeft geen setcard maar ze doet niet aan anaal. Dana trouwens ook niet. Volgens mij alleen maar de chubbies/chubsters van de eerste rij setcards en die chick met die rotte bek.

    Copy/paste van een eerder stukje wat ik heirboven al had geplaatste:
    Hierop vooruitlopende: ik heb maar één wijf gezien die in VV aan dit ideaal beeld voldeed: Laura. Een 31 jarige slanke (niet skinny, maar zeker NIET volslanke) Roemeense van plusmin 1.84m (met hakken) die niet als een Roemeense eruitziet. Heerlijk zulke dekmaatjes. Alles behalve een kinderachtig wijf. Onder andere omstandigheden, in andere situaties, zou zij -con money- er als een classy arische powervrouw eruit kunnen zien! De potentie is wat dat betreft huge. Helaas voor haar had God een ander leven voor deze moeder van drie voor ogen gehad. Maar der pussy is nog strak, dat zeg ik wel. En kluiven is een van haar specialiteiten, bleek later op het matrasje.

    Zij was ook de enige die groene (!) ogen had i.p.v. het gebruikelijke zwart/bruin. Bam! meteen wat extra bonuspunten voor den andersgekleurde ogen.
    Zeer tevreden met deze sessie, maar memorabel niet. Ik vind haar gewoon een lekker ding deze lange groen-ogige Roemeense die er niet als een roemeense eruit ziet. Yam yam.

    ~Bianka, ziet er goed uit, qua lichaam en schedel, geen kennis mee gemaakt. Te weinig tijd voor en bovendien was het ook nutteloos gezien ik al wist welke drie prostituees ik zou gaan dekken. Volgens de kenners is haar humeur afhankelijk van met welk been ze die ochtend uit haar mandje is gestapt.

    ~Mary Jay (kicken naam). Op de setcard (onderste rij) staat overigens "Jeny". 18-21. Grote tatoo op der buikje. Leek wel op die buikattoos die de "Aryan Brotherhood" leden in de bajes dikwijls op hun buikje laten tattooeren. Alhoewel, sommige negers schijnen dat ook wel kicken te vinden zo'n buikplakplaatje. Ik moest meteen denken aan "Bizarre" van Eminems rap formatie D-12:



    Piercing boven der lip. Ziet er cute uit. Vooral en met name als je der laat lachen. Want ze werd niet veel geboekt (om welke reden dan ook). Wellicht vindt men haar een beetje een arro uitstraling hebben. Als dat zo zou zijn, dan kan ik dat wel begrijpen. Maar dat is maar een façade. Ja, heb wel wat met der lopen kloten. Ik zei wat een funny naam heb jij. Waarom heb jij die artiestennaam gekozen? Fan van Mary poppins? Die kende ze niet. (wat een cultuur heeft die jeugd van tegenwoordig toch ook weer). Ik zei, pop, "ik heb nog nooit een Roemeentje leren kennen met een Engelse naam". Ik ben ook geen Roemeentje zegt ze, ik ben een Bulgaartje. Aha! dus ze waren toch niet allemaal (!) roemeens. "Dat is een naam die vaker voorkomt in Bulgari heur", zegt deze kleine snoezepoes. Ik schat overigens in dat ook zij melk in der borstjes heeft. Ze had wel een klein buikje die wat kenmerken van enen post-zwangerschap had.

    ~Natalie, 21-23, de tweede bulgaarse. Ik zei Natalia, nee, Natalie. Net een paar daagjes actief. Ik geloof dat ze zei ook nog in de RTC's Arabella ofwel Grimberg te hebben gewerkt. Ik weet wel zeker dat bovenstaande beer dezelfde chick bedoelt die hij Natasha noemt. Kan niet anders. Lang zwart haar. Heeft een wat lievere uitstraling dan al die Roemeentjes. Slank. Kleine titten. Qua laid-back attitude gelijk aan die van Magda. Gelijk aan Magda zal zij je niet naaien. Daar is ze veel te lief voor.

    -Nikol, zie heur plaatjes in de foto-thread van VV op het freiercafe forum, 23-25. aardig grote titten: die bad-bois zagen er heerlijk uit. ietsjes te veel vlees op de bovenbenen naar mijn smaak, maar niet storend. Melk-romige huid. Lekker kontje. Engels, Duits. Voor de rest geen kennis mee gemaakt.

    De rest van die chubbies/chubsters, daar ga ik niet mee praten en die interesseren mij ook geen bal! Ik heb een hekel aan vette vrouwen of vrouwen die overgewicht hebben. Totale gebrek aan zelf-discipline hebben deze figuren. Die kunnen wel de beste service ooit leveren, dat interesseert me ook geen (dikke) reet. Er moet wel het een en ander bij komen kijken als ik met een dikkertje dap de kamer op ga (bijv. leuk gezicht, dikke melkbussen, anale sex, bekkie afkitten, of slikken; maar zelfs dan alleen in hoge uitzonderingsgevallen en enkel en alleen in de pt/pc-niche). In alle niches die daarboven staan, zal ik nooit een fatso of een volslank mokkel neuken. Bijna alle chubbies hadden hun foto's op de eerste rij van de menukaarten-vitrine aan de bar. Eerste rij is zoals gezegd: "Macht alles". Ook al ben ik dol op anaaltjes geven, me pik is te klein om door het vele kontmassa hun donkere gaatje te bereiken.

    Conclusie:
    Als je de keus moet maken tussen een aanslag plegen op je fysieke constitutie door de laufhäuser van Duisberg door te ploeteren en aldaar door de sweatshops te freqquenteren of in VV te gaan relaxen voor dezelfde tijd. Dan is de keus naar mijn mening snel gemaakt: VV. Naar bandido-area ga je alleen als je om snel te wippen en/of als je slechts een neuktijd hebt van 1 uur tot anderhalfuur en bijvoorbeeld een afspraak hebt met een of andere vogel.Voor de laufhäuser moet je daarnaast het type zijn. De kans op een slechte afwerk sessie is vele male groter (bij nieuw te dekken mokkeltjes althans). De kans op een afwerksessie in de RTC's is slechts een theoretische, of te wel in andere woorden, hoogst onwaarschijnlijk.Volgens de kenners is de kans ditaangaande in VV nihil. Daarnaast zijn de prostituees kwalitatief echt niet minder dan in de laufhäuser. Kwantitaief uiteraard. Maar je hebt maar 1-3 mokkels nodig voor een leuke tijd, http://www.youtube.com/watch?v=L798q...youtu.be&t=18s

    Er waren op de dag van mijn doordeweekse bezoek vorige week trouwens 16 poppen actief.

    Daarnaast vermaak je je tussen de sessies door wel in VV zonder dat je als een klaploper overkomt die maar als een imbiciel rondjes blijft lopen denkende dat men "the man" of de numere uno sherif in town. Iin de laufhäuser ga je tijdens het pik-opladen (althans als je vaker dan eenmaal wilt neuken) ook dood van de verveling. Er is écht gewoon geen zak te doen op de Vulkan en ik kan me voorstellen dat als je dan maar weer aan de bar aan een zoveelste biertje, theetje of koffietje lurkt tussen de sessies door dat je je dan wel een behoorlijke zielige sneue loser zult voelen die daar maar weer zielig wacht tot ze pik weer inzetbaar is. Pathetic. Zo voel de ik mij althans vroeger toen ik er nog wel eens voor koos om een tweede of derde pop aan de prikker te rijgen. De keus tussen een dagje/middagje moemakend door de laufhäuser schooien óf VV; ik zou het wel weten! En die gekke Hobbele blijkbaar ook khahahaha.

    PERSOONLIJK: relaxter dan laufhaueser, maar niet mijn niche noch zou het mijn tent kunnen zijn binnen deze niche als deze niche wel interessant voor mij zou zijn geweest. De MEX (M-exclusive in Dülmen (bij Münster schijnt wat dat betreft "de shit" te zijn voor what it's worth). De prostituees in VV zijn naar mijn smaak teveel eenheidsworst (Roemeens) naar mijn smaak en echt ECHT memorabele vrouwen (qua looks & personality) die mij hier op een meer frequente wijze terug zouden doen komen -als ik op korte of langere termijn weer eens in de buurt zou zijn- die heb ik niet mogen meemaken.Meer dan oppervlakkige chit-chat valt er bovendien niet te verwachten. Daarvoor kun je liever naar de reguliere SC's gaan. Ik heb ook niet de indruk dat de, niet-heftig roulerende groep prostituees die ik heb aangetroffen, mij iets zouden kunnen leren op persoonlijk vlak. Ik wil qua kennis verrast worden door wijfen al is het maar dat ze hun klassiekers kennen qua muziek.

    Maar toch, toch, dit laat alles ONVERLET dat ik zeg:

    UURTJE, KEROL,

    SNEL SNEL SNEL hiereen voordat de MELK op is, jongen!

    Effe lekker aan de borst hangen bij die twee mamas die qua looks zeker NIET on-aardig zijn.

    Magda is wat losser wat dat betreft, maar die joekels van youngster Dana (die wat strenge mannelijke sturing nodig heeft) zijn -vergeleken met die van Magda- thans tot de nok toe gevuld met melk!

    Lactation-fantasy, baby!
    http://www.lactation-fantasy.com/
    Cf. ook die JAV (japanse niche porn dienaangaande).


    Groeten van,


    BOES BOES!!!!



    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  31. Onderstaande 8 leden hebben Cuties bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 september 2013),Badslippers ( 2 september 2013),Horny_one ( 5 september 2013),Megaboob ( 1 september 2013),MiniME ( 2 september 2013),rmjhexe ( 3 september 2013),van lotje gekrikt ( 2 september 2013),vrije jongen ( 1 september 2013)

  32. #46
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Voor de nozems en minkukels die het niet willen lezen, doe het vooral niet!
    Daar hoor ik dus ook bij veel te lang dat stuk van jou cuties.
    Als ik zo'n lang verhaal wil lezen koop ik wel een boek bij de plaatselijke boekhandel.
    En daarom ook geen thanks van mij.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  33. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 september 2013),tifkad ( 5 september 2013)

  34. #47
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Devil Bekijk bericht
    de weekend-Theke hanteert zelf de regel: € 60 voor de entree en de eerste kamergang, en daarna € 30 voor elke extra beurt. De doordeweekse dame houdt zich aan de prijzen op de website: 1 x € 60, 2 x € 90 en 3 x € 110. Met, zoals Befgraag overkwam: kaart vol = overnieuw beginnen (met € 60).
    De weekend-Theke hanteert nu ook de 60-90-110-regel.

    Groeten,

  35. #48
    Geregistreerd
    24 juli 2010
    Last Online
    4 augustus 2017 @ 10:44
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    26
    Thanked
    11 in 5 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst in villa venus geweest,

    Wat een hoop 30 kilometerweg, en bij de verkeerslichten kennen ze geen groene zone.

    Maar over de villa, ik ben er niet zo lang geweest ivm met andere zaken. Was om half elf binnen 's morgens tot 12 uur.
    Afgetikt 110 euro voor 3 x spass

    De eerste ronde was met de blonde alexia, leuk figuur en leuk koppie, gewoon een lekker "buurmeisje" is goed bevallen pijpen zc op de bank en tongzoenen, en toen de vraag "zimmer"

    de tweede en laatste ronde bas met Bonny of Bonnie, een heel klein en tenger dingetje. Had hiervoor in Arabella gewerkt zei ze. hetzelfde voorspel en op de kamer zij on top en klaargemaakt in het mondje, mocht niet in haar kutje klaarkomen.

    en toen was mijn tijd op, de volgende keer met weinig tijd maar een 2 x spass kaartje nemen van 90 euro.

    Alleen de blonde theke vroeg wel na ieder bezoek aan het meisje wat ze had gedaan ao of ft of beiden, waarom weet ik niet.

    Het is wel leuk om andere beren te zien op de bank in een innige verstrengeling met de dames.

    Toen ik er was 12-14 dames allen donkerhaar en 2 blonde. veel roemenen en bulgaren zei Bonny, en er waren 6 beren

    De volgende keer ga ik eens naar alena in Dorsten, kijken wat leuker/lekkerder is.
    Maar geen verkeerde tent

  36. Onderstaande 2 leden hebben xperia bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (22 oktober 2013),MiniME ( 6 september 2013)

  37. #49
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Prijs is weer verlaagd. Het is nu 50 - 80 -110.

    Ben net terug van 1 x Natalie (die ik eerder Natasha noemde) en 2 x Dana.
    Dana slaat echt alles... Haar service is altijd top (leuk dat je dat kan zien op die banken), maar vandaag had ze de turbo erop.
    Als ze weer bij de 'D' aangekomen zijn, mogen ze een orkaan naar haar vernoemen. Bij deze genomineerd.

  38. #50
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xperia Bekijk bericht
    Alleen de blonde theke vroeg wel na ieder bezoek aan het meisje wat ze had gedaan ao of ft of beiden, waarom weet ik niet.
    Ik vermoed om te bepalen wanneer het meisje weer getest moet worden. Een soort kilometerstand, dus.
    Wie kan dit bevestigen?

    Groeten,

 

 
Pagina 2 van 63 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.

  Diamond 468*60