Pagina 41 van 63 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.001 t/m 1.025 van 1574
  1. #1001
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.236
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Shakir's Hemelvaart Clubtour

    * Donderdag 30 mei: Acapulco Gold.
    * Vrijdag 31 mei: Gallardo (overdag) & Acapulco Gold ('s avonds).
    * Zaterdag 1 juni: Villa Venus.

    Villa Venus dan. De laatste club van mijn driedaagse in het hoge noorden. Ik liep al langer rond met plannen om eens een RTC-tje te bezoeken. Er hangt een waas van mysterie rond dit clubje. Er zijn nauwelijks (zeg maar geen) foto's te vinden van Villa Venus. Bovendien wordt er nauwelijks beschreven wat zich daar echt afspeelt. De schimmigheid van dat soort zaken spreekt mijn donkere kant wel aan.

    De meest louche club die ik ooit al bezocht had was Penelope in Essen, maar dat is dan ook al bijna drie jaar geleden. Na jarenlang alleen maar in premiumclubs vertoefd te hebben, ben ik het ordinaire hoerenlopen een beetje verleerd. Tijd om daar eens verandering in te brengen!

    Rond 11u kwam ik toe in dit desolaat stuk industriegebied. Ik zag nergens een gebouw dat voor een "villa" moest doorgaan. De club staat ook nergens duidelijk aangegeven. Schimmigheid alom! Onthoud dus "huisnummer 17" en dan kom je er wel. Villa Venus lijkt een gedeelte te betrekken uit een voormalig kantoorgebouw van één of ander industrieel complex.

    Toen ik aanbelde kwam er een naakt hertje de deur openmaken. Ah ja, dat is waar ook, Villa Venus is een echte FKK. Ik moet zeggen dat ik al minder goed ontvangen ben geweest. Mijn entree verliep nogal onhandig want ik werd geplaagd door enige nachtblindheid. Buiten was het stralend weer. Binnen was het donker. Eerst liep ik de verkeerde richting uit, vervolgens stootte ik met mijn hoofd bijna tegen de deur (lompe draak dat ik ben). Afijn, we zijn er geraakt. De theke die me ontving maakte een uitgebluste indruk, en keek me aan met haar doffe ogen vanachter vergeelde dikke brilglazen. (Hoera, een echt hoerenkot!) Het happy hour tarief (10u-12u) bedroeg slechts 15 euro. Mooi meegenomen, want 30 euro leek me toch iets te veel voor deze tent. Je krijgt twee handdoeken mee, net zoals in Babylon of Mondial.

    Het eerste wat me opviel aan deze club, in één woord: GROEZELIG. De ganse aankleding is hopeloos gedateerd, dit is echt wel oude meuk. Er valt ook nauwelijks daglicht binnen. De tijd leek hier 40 jaar te hebben stilgestaan. Zoals de benaming (R)ote (T)eppich (C)lub doet vermoeden lag er in de centrale hal een tapijt uit Al Capone-tijden. Bevreemdend was dat de balie nog omgeven was met kerstversiering terwijl buiten het kwik richting 30°C klom! (Was dit voor nieuwjaar 2019, 2009 of 1999?)

    Het handelsmerk van RTCs is dat je er voor een habbekrats, en zonder gezeur, erg goede ouderwetse saunaclub-service kan krijgen. Er hangt een blaadje waarop de prijzen duidelijk vermeld staan: 30/50/75 euro voor 25/40/60 min. Dit is de absolute prijsvechter van de regio, en waarschijnlijk ook voor gans Europa. Waarom dan nog naar duurdere clubs gaan met verwaande upselling-trutten?

    In de centrale (en tevens volgepafte) hal staan zetels waar de dames hun vaste plaats hebben, een systeem waar ik niet zo van hou. De sfeer is quasi nihil, iedereen staart maar wat voor zich uit. Als je interesse hebt in een dame dan moet je maar naast haar gaan zitten. In het echte leven is er sowieso al een duidelijke markering tussen de mannenwereld en de vrouwenwereld, maar dit is me toch net iets te strikt. Het is wel grappig om te zien hoe bepaalde mannen zich mentaal voorbereiden om zich dan uiteindelijk aan "de grote oversteek" te wagen.

    De line-up bestond uit maximaal 12 dames. Vrouwonvriendelijk gesteld zou ik de meesten visueel gezien klasseren onder de B-categorie. Hou er wel rekening mee dat ik vrij streng ben, ik ben nu eenmaal geen allesneuker. Slechts een drietal dames zouden nog kunnen doorgaan als "Acapulco Gold"-materiaal. Er was welgeteld één dame die mijn aandacht wekte: ze zat in één van de voorste zetels, en had een Indisch uiterlijk (waarschijnlijk Roma). Maar ja, ze was dan ook constant bezet.

    Ik vond sommige dames te stroef en niet echt uitnodigend voor een sessie. Tja, als je dag in dag uit zich door alle mogelijke lichaamsopeningen laat doorboren voor een hongerloon, zonder enig daglicht te zien, dan begrijp ik dat ergens wel.

    Zoals bij elke andere RTC zijn de faciliteiten beperkt. Een verblijf duurt hier dan ook zelden langer dan drie uur. De catering bestaat louter uit wat koekjes, koffie of frisdrank uit een postmix. In de kelderverdieping (in feite de gelijkvloers) bevindt er zich tegenover de lockers een sauna. En dat is het dan zowat. Oh ja, er is nog een miezerig binnenkoertje mocht de sigarettenrook je te veel worden.

    Wat ook opviel is dat het publiek hier beduidend anders is dan deze van de premium grensclubs. Alhoewel die vrij divers leek, zal je hier niet gauw de nette mannen zien uit de nette-mannen-clubs à la Golden Time. Naast Turken en Aziaten zag ik ook enkele grauwe ongure types, maar misschien geldt dit in het algemeen zo voor het Ruhrgebied. Toen ik in Oberhausen rondliep viel het me ook al op dat het volk op straat een pak rauwer is dan elders. Versleten mensen, mannen met een karakterkop die nadien nog lang in mijn gedachten bleven hangen.

    In één van de zetels zat er bijna twee uur lang een vreemde vogel met het uiterlijk van een verschoppeling. Bovendien keek hij zo scheel als een otter. Dat is nu precies wat ik bedoel met mensen die een beklijvende indruk nalaten. Na twee uur stond de schele verschoppeling plotseling recht om plaats te nemen naast een dame. Begrijpe wie begrijpen kan. Waarom zat die dan in hemelsnaam twee uur lang in die zetel te koekeloeren?

    Na dik twee uur besloot ik mijn handoeken terug in te leveren bij de theke. Mijn Indische schone was immers onbereikbaar, en ik voelde dat ik mijn tijd aan het verspelen was. Ik had geen zin meer om nog langer in dit donker kot als een kudde dekhengsten te staan aanschuiven om dan uiteindelijk een wijfje te mogen bevruchten. En buiten scheen de zon... (Moeder, waarom leven wij?)

    Nadien ben ik met dit prachtige weer naar het nabijgelegen Landschaftspark Duisburg gegaan, een verdomd gaaf stukje Ruhrgebied. Kan ik alleen maar aanbevelen.

    Of ik nog zou terugkomen? Misschien wel. Of toch niet? De tent is me (letterlijk en figuurlijk) te donker om een erotisch getinte sfeer op te wekken. Alhoewel, 15 euro (HH) om te kijken of er iets fuckable tussen zit kan best. Ik zou Villa Venus kunnen gebruiken als een rustig opstapje voor Acapulco Gold, of voor The Day After. Spijt had ik alleszins niet van mijn bezoekje. Ik had meer iets van "Zo, dat hebben we dan weeral eens gehad".

    PS. Omdat het Ruhrgebied met zijn schemerige hoerententen me blijft intrigeren plan ik waarschijnlijk in de herfstvakantie de volgende driedaagse aldaar, met waarschijnlijk ook Freude39 op het programma. Stay tuned!

  2. Onderstaande 10 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky (20 september 2019),flatchestlover ( 3 juli 2019),GrandCru ( 4 augustus 2019),hallodaarbenikweer ( 2 juli 2019),hasta la pasta ( 3 juli 2019),Husky ( 3 juli 2019),Kwakje ( 3 juli 2019),pcenter ( 2 juli 2019),Pompiedoe ( 3 juli 2019),RobOpzoek ( 3 augustus 2019)

  3. #1002
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    Geweldig verhaal , smeuÏg , mis alleen in de Line-up wat uitgebreider omschrijving van de dames , ik denk de meesten onder ons hebben hun voorkeuren dikke tieten , kleine tieten , dikke kont , dunne kont , enz. enz . enz.

    Ik lees daarom ook graag de Line-up om te doen besluiten mijn goddelijk lichaam te laten verschijnen in de omschreven RTC .

    Ik was trouwens van plan a.s. week naar Venus af te reizen omdat ik daar mijn type vrouwke verwacht , klein , mager , no tits.

    Kan ook van Gogh worden , nadeel daar is , de vrouwkes lopen niet naakt en bij een RCT weet je precies wat je koopt.

    We zien wel , ik meld mij waar ik was en welk typetje ik gespeelt heb.
    wandelen en op altijd zoek naar mijn type

  4. Onderstaande leden hebben flatchestlover bedankt voor deze bijdrage:

    RobOpzoek ( 5 augustus 2019)

  5. #1003
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:49
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Vrijdagavond 2 augustus jl. door de stortregens heen toch maar weer eens naar VV. Was er om 19.30 Lucy opende de deur en theke Gudrun wees me er bij ontvangst meteen op dat er geen avondkorting meer gold. Geen probleem. Er waren veel dames vrij of op vakantie. Veel wachtende beren op bankjes. Gelukkig kwam Larissa net van een 2uur durende kamersessie af waar ze niet veel hoefde te doen en veel zin had om met mij energie te verbruiken. Eerst me wat verder bij laten praten waar ook uit naar voren kwam dat Angela terug was van haar 2weekjes Roemenië. Na enkele minuten kwam ook zij naar beneden en grijnsde mij direct van verre toe. Larissa gevraagd of ze zin had in trio met Angela, want Larissa wil dat niet met iedereen. Jazeker, had ze vandaag eerder met haar gedaan, dus ik kon mijn traum trio krijgen. Gedrieën wat op de bank opgewarmd waarna we in mijn favoriete kamer 4 verschrikkelijk aan de slag zijn geweest. Monden, pik en kutjes hebben geen moment rust gehad. Wat hebben deze dames energie en plezier in plezieren. Geil, en Larissa en Angela namen geen seconde pauze. Top, top trio! Na wat rust ook alleen met Angela naar de kamer geweest, daar zorgde ze wel voor, dat ik niet aan haar ontkwam. Wat is dat met recht een dvp.

  6. Onderstaande 10 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    de denker ( 3 augustus 2019),goldstar ( 4 augustus 2019),Husky ( 3 augustus 2019),Kwakje (16 augustus 2019),Laatbloeier ( 3 augustus 2019),Lesyeux ( 3 augustus 2019),mynasch ( 3 augustus 2019),pcenter ( 3 augustus 2019),RobOpzoek ( 3 augustus 2019),Wijze grijze ( 3 augustus 2019)

  7. #1004
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:49
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Vandaag geweest. Nieuwe slanke dames die goede service met veel plezier leveren. 3 keer geile kamer met dito kk. Ga geen reclame maken voor deze dames. Dat doen ze vanzelf als je ze ziet. Brrr. Wat ben ik blij met de reisafstand, anders kom ik daar veel te veel.

  8. Onderstaande 4 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg (16 augustus 2019),Kwakje (16 augustus 2019),Wijze grijze (19 augustus 2019),Willi47 (16 augustus 2019)

  9. #1005
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Net een lekker lang actief verlof gehad waar geen clubs in de buurt waren.
    Bloedgeil kwam ik terug en moest dus wat schade inhalen.

    Op Vrijdag ACAG, zaterdag Sixsens en dan woensdag nog even de laatste stoom afblazen bij Villa Venus.

    Rond 12.30 30eur afgetikt wat eigenlijk te veel is voor de gebodene faciliteiten. Maar ja hier kom je niet om te relaxen maar om te relaxxxen.
    Even later zat ik dan ook in het bankje bij Angela (bankje 2). Even wat tongdraaien in het bankje, piemelmans werd gecheckt en die werkte naar behoren.
    Op de kamer direct de turbo erop en 10 minuten later finito. Dit was wat snel dus op de kamer nog wat liggen strelen en lullen.

    Saunaatje tussendoor en een appeltje nadien.

    Op (bankje 1) zat een nog onbekende meid voor mij. Lorena zo bleek. Zoals steeds even tongen op de bank en piemelmans weer even checken. Ja hij was weer klaar.
    Op de kamer gingen we iets rustiger van start, lieve meid maar wel wat zwangerschapstriemen zichtbaar.
    Goede service van Lorena.

    Saunaatje en nadien een kort dutje gedaan (volgens mij echt even weg geweest )

    Nog een laastste kamertje dan, gekozen voor Larissa (bankje 6). Zij wist dat ik er voordien nog geweest was (of gokte dat). Wederom het gekende fenomeen.
    Even tongzoenen en piemelmans checken.
    Hop naar de kamer en daar het laastste Kwakje van de dag achtergelaten. Prima inzet van Larissa.

    Vandaag woensdag 8 dames aanwezig waarvan 4 voor mij goed. Eentje met wat overgewicht de meerderheid wel met wat te slappe borstjes.
    Service en inzet van de dames zoals altijd super in deze club.

  10. Onderstaande 4 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (24 augustus 2019),Schietgraagft (10 september 2019),Ultiem_Genieter (25 augustus 2019),Wijze grijze (24 augustus 2019)

  11. #1006
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:49
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Ik heb donderdag jl. van dezelfde voor mij topdames genoten, zoals ik overigens vaker heb gedaan. Eerst Larissa, daarna trio Angela en Lorena en later afgesloten met Lorena alleen. Met deze laatste heb ik een bijzondere klik. Ben benieuwd hoe lang dat duurt.

  12. Onderstaande 2 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (25 augustus 2019),Ultiem_Genieter (25 augustus 2019)

  13. #1007
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:49
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Alicia is deze week weer begonnen. Dus jl woensdag ook met haar een topkamer gehad. Er hing een goede sfeer. Dames dansten voor me, kwamen massages op de bank halen. Er werd zowaar stemming gezet en Barbara zag dat het goed was.

  14. Onderstaande 3 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (31 augustus 2019),Kwakje (30 augustus 2019),Orlando F (30 augustus 2019)

  15. #1008
    Geregistreerd
    11 augustus 2018
    Last Online
    25 mei 2020 @ 01:38
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    14
    Thanked
    84 in 30 posts

    Standaard

    Ja, zaterdag nog eens een RTC dagje gehad, met Villa Venus, Villa Verena en Grimbergsauna.
    Was ongeveer de 10e keer Venus, maar de minste van allemaal.
    Amper mannen aanwezig en geen toppers onder de 10 vrouwen.
    Heb dan maar twee keer uit beleefdheid gekamerd zonder noemenswaardige hoogvliegers.
    Verena was de volgende halte...

    Line-up: 4/10
    Service: 5,5/10
    Prijzen: zeer laag

  16. Onderstaande leden hebben Musicus bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 9 september 2019)

  17. #1009
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:49
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Je maakt me nieuwsgierig naar degenen die slechte noten speelden Musicus. Ik lees in andere berichten van je dat je hoog opgeeft over detailinformatie, die je bezit, maar deze post over VV is wel erg minimaal en nietszeggend. Dus kom maar op met wat details. Daar zou ik dan wel een thanks voor willen overwegen.

  18. #1010
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:45
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.918
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    @hallodaarbenikweer: volgens mij post musicus ook onder de naam 'de vrijbuiter': https://www.ijsberenforum.com/forum/...-De-Vrijbuiter

  19. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (10 september 2019),Husky (10 september 2019)

  20. #1011
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:49
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Vandaag vanwege een tip maar eens naar deze RTC gegaan. Lorena wilde eerst gemasseerd worden en dat heb ik dan ook maar uitgebreid gedaan. Daarna de onvermijdelijke kamersessie, waarna ze na het douchen ook uitnodigde om samen nog eens in de sauna te zweten. De tweede dame was de 27jarige een maand hier werkzame slanke blonde Roemeense Dana. Leuke meid met lekker strak kutje, maar na Lorena valt alle tongkussen tegen. Afgesloten met Larissa die aan mij vroeg of ik wel vandaag met haar op de kamer ging. Weigeren zit niet in mijn aard, dus afgesloten met topkamer.
    Angela is naar huis, hopelijk keert ze terug. Elena is sinds een weekje weer terug. Andere dames vandaag: Alicia, Baby, Kati, Maria, Sonja en dikke Ina.

  21. Onderstaande 5 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (12 september 2019),Lesyeux (13 september 2019),Sjeufke (12 september 2019),Smouse (12 september 2019),Wijze grijze (12 september 2019)

  22. #1012
    Geregistreerd
    24 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    80
    Thanked
    144 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    @hallodaarbenikweer: volgens mij post musicus ook onder de naam 'de vrijbuiter': https://www.ijsberenforum.com/forum/...-De-Vrijbuiter
    Niet correct @stimpy3. Ik heb maar 1 account. Dus Musicus is echt iemand anders.

  23. #1013
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    240
    Discussies
    9
    Thanks
    83
    Thanked
    297 in 77 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hallodaarbenikweer Bekijk bericht
    Vandaag vanwege een tip maar eens naar deze RTC gegaan. Lorena wilde eerst gemasseerd worden en dat heb ik dan ook maar uitgebreid gedaan. Daarna de onvermijdelijke kamersessie, waarna ze na het douchen ook uitnodigde om samen nog eens in de sauna te zweten. De tweede dame was de 27jarige een maand hier werkzame slanke blonde Roemeense Dana. Leuke meid met lekker strak kutje, maar na Lorena valt alle tongkussen tegen. Afgesloten met Larissa die aan mij vroeg of ik wel vandaag met haar op de kamer ging. Weigeren zit niet in mijn aard, dus afgesloten met topkamer.
    Angela is naar huis, hopelijk keert ze terug. Elena is sinds een weekje weer terug. Andere dames vandaag: Alicia, Baby, Kati, Maria, Sonja en dikke Ina.
    Samen met de dame douchen en samen naar de sauna?

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  24. #1014
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    Ik ben vrijdag in Duisburg dus even Venus indien er iets voor mij is.

    Dus vraagje , weet iemand of er een magere flatchest bij Venus is.

    Ik hoop op een reactie en in ieder geval dan thx.
    wandelen en op altijd zoek naar mijn type

  25. #1015
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:29
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flatchestlover Bekijk bericht
    Dus vraagje , weet iemand of er een magere flatchest bij Venus is.
    Larissa is erg flat en geeft goede service. Mss tevoren ff bellen of ze er ook daadwerkelijk is.
    Op een bepaalde leeftijd betekent stilstand = achteruitgang...
    DAT zal me toch zeker niet gebeuren!!!!

  26. Onderstaande 2 leden hebben Caligula bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (17 september 2019),Smouse (16 september 2019)

  27. #1016
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:49
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Angela is terug. Andere dames vandaag: Alicia, Elena, Kati, Lorena, Dana, Larissa, Dilara en een met grote tieten die niet al te dik is en best communicatief, misschieni heet ze Eva. Kathi, theezakjes, gunde ik als eerste een kamer, omdat ze daar de laatste keren om zeurde. Ik zal teveel door de andere dames verwend zijn, maar ik vond haar zeuren en te weinig ausdauer hebben. Matig tongzoenen ook. Afrader wat mij betreft. Direct daarna met Lorena en Angela een wel goede kamergang genoten. Was vandaag erg rustig overigens, niet goed voor de dames terwijl de entree tot 12u maar 15euro bedroeg.

  28. Onderstaande leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (21 september 2019)

  29. #1017
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    150
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    De meid met grote (hang)borsten is inderdaad de 23-jarige Eva. Heeft voorheen in Freude gewerkt. Heb met haar afgelopen week gekamerd. Als je van grote borsten houdt is het prima, maar verder een matige kamer. Weinig zoenen, voorzichtig met tongetje en niet vingeren. Pijpen was matig, niet bijzonders. Op zich wel een goedlachse meid die veel kletst, de klik was er verder wel.
    Mijn 2e kamer was met Nicoletta, ook rondborstig maar ook voller van postuur. Toen ze de sleutel van de kamer kreeg van thekevrouw Barbara kreeg ze de wind van voren omdat haar vorige kamer maar 10 minuten geduurd had.
    Van Barbara moest Nicoletta bij zichzelf te rade gaan.......Nicoletta zei dat het de keuze van de man was om na 10 minuten te stoppen.
    Nicoletta is niet een vrouw waar je snel op afstapt, ze kijkt niet echt vriendelijk en komt arrogant over. Op de kamer zette ze mij op de bank en ging ze op haar knieen voor me zitten. Er volgde een prima pijpbeurt, lekker diep, inclusief ballen likken. Daarna verschillende standjes op de bank. Ik vond het een prima kamer, niks mis mee.
    Laatst gewijzigd door Philoe; 21 september 2019 om 10:51

  30. Onderstaande 3 leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (21 september 2019),Kwakje (21 september 2019),Sjeufke (21 september 2019)

  31. #1018
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:40
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.144
    Thanked
    5.794 in 2.935 posts

    Standaard

    Barbara is een kreng, heeft vroeger in Van Goch gewerkt.
    Ook als thekefrouw.
    Groet, schoolmeester.
    Laatst gewijzigd door schoolmeester; 21 september 2019 om 12:51

  32. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (21 september 2019)

  33. #1019
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:49
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Barbara is geen kreng imo, maar misschien ben ik niet zoveel in VV als schoolmeester. Ik heb Barbara liever dan Gudrun als theke. Voorbeeld hierboven is illustratief. Barbara spreekt dames aan als zij minder presteren. Dat verwacht ik van een thekefrau. Meningen mogen verschillen.

  34. Onderstaande 6 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    de denker (22 september 2019),Husky (21 september 2019),schoolmeester (21 september 2019),Sjeufke (21 september 2019),stimpy3 (21 september 2019),Ultiem_Genieter (22 september 2019)

  35. #1020
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    2 december 2023 @ 19:42
    Berichten
    88
    Discussies
    0
    Thanks
    66
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philoe Bekijk bericht
    Mijn 2e kamer was met Nicoletta, ook rondborstig maar ook voller van postuur. Toen ze de sleutel van de kamer kreeg van thekevrouw Barbara kreeg ze de wind van voren omdat haar vorige kamer maar 10 minuten geduurd had.
    Van Barbara moest Nicoletta bij zichzelf te rade gaan.......Nicoletta zei dat het de keuze van de man was om na 10 minuten te stoppen.
    Nicoletta is niet een vrouw waar je snel op afstapt, ze kijkt niet echt vriendelijk en komt arrogant over.
    De laatste keer viel het zwar tegen met Nicoletta. Zij was meer bezig met haar mobieltje dan met mij.
    Behalve LARISSA en MARIA mis ik toch de toppers uit het verleden, bvb Andrea, altijd goedlachs, zit nu in luderland.

    Barbara houd alles goed in de gaten.

    w47
    Laatst gewijzigd door Willi47; 21 september 2019 om 21:24

  36. Onderstaande 2 leden hebben Willi47 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (21 september 2019),Kwakje (22 september 2019)

  37. #1021
    Geregistreerd
    13 april 2007
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:57
    Berichten
    275
    Discussies
    4
    Thanks
    120
    Thanked
    552 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hallodaarbenikweer Bekijk bericht
    Barbara is geen kreng imo, maar misschien ben ik niet zoveel in VV als schoolmeester. Ik heb Barbara liever dan Gudrun als theke. Voorbeeld hierboven is illustratief. Barbara spreekt dames aan als zij minder presteren. Dat verwacht ik van een thekefrau. Meningen mogen verschillen.
    Klopt helemaal. Laatst had ik een klacht over een meisje ( heb ik heus niet zo vaak, ik ben geen zeur ) en heb dat bij Barbara gemeld. Het was in een trio. Toen ik mijn volgende kamer deed moest dat meisje als trio mee om haar prestatie te verbeteren. En zo hoort het. Zo wordt de kwaliteit bewaakt.

  38. Onderstaande 2 leden hebben de denker bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (25 september 2019),stimpy3 (27 september 2019)

  39. #1022
    Geregistreerd
    8 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:35
    Berichten
    327
    Discussies
    5
    Thanks
    3.463
    Thanked
    258 in 128 posts

    Standaard

    Weet iemand of Barbie hier nog werkt?

  40. #1023
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:15
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Heb haar afgelopen vrijdag in ieder geval niet gezien
    LFFFHTE

  41. #1024
    Geregistreerd
    14 april 2014
    Last Online
    12 maart 2023 @ 22:04
    Berichten
    34
    Discussies
    0
    Thanks
    9
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    LU woe 25-9: Angela, Lorena, Alessia, Michelle (nieuw, 42 jaar), Larissa, Dana, Dilara, Sonja, Kathi, Nicoletta

  42. Onderstaande 3 leden hebben billydekid bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (27 september 2019),hallodaarbenikweer (26 september 2019),Husky (26 september 2019)

  43. #1025
    Geregistreerd
    2 juli 2014
    Last Online
    14 juli 2023 @ 14:27
    Berichten
    69
    Discussies
    2
    Thanks
    71
    Thanked
    96 in 35 posts

    Standaard

    Na een veel te lange tijd weer eens in de Villa beland. Er was maar een dame aanwezig die ik nog kende van de vorige keer en dat was Angela maar ik had al een ander meisje gezien maar die had intussen al een andere klant. Dus toch maar voor Angela gegaan die inmiddels heel redelijk duits spreekt.
    Het blijft een hele mooie meid maar de kamergang viel wat tegen.
    Na een rustpauze zag ik tot mijn verbazing dat het mooie meisje dat ik bij binnenkomst zag al een tijdje zonder klant zat.
    Dan de gok maar genomen en naast haar gaan zitten en daar kreeg ik geen spijt van.
    Ze bleek Helena te heten en daar pas heel kort te werken. Ze sprak geen duits en een paar woorden engels. Maar dan ook echt een paar woorden.
    Toen we naar de kamer gingen vroeg de theke nog in erbarmelijk engels of ze inderdaad Helena heette. Ze was dus kennelijk net begonnen.
    Als ik het enthousiasme wat ik bij Helena heb ervaren altijd zou hebben. Wouw. Geen woorden voor, geweldig.
    Dit was echt een top ervaring naar mijn mening.

  44. Onderstaande 6 leden hebben Orlando F bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 september 2019),flatchestlover (28 september 2019),hallodaarbenikweer (27 september 2019),Kwakje (28 september 2019),pcenter (27 september 2019),Wijze grijze (27 september 2019)

 

 
Pagina 41 van 63 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.

  FKK Artemis 468*60