Pagina 39 van 63 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 951 t/m 975 van 1574
  1. #951
    Geregistreerd
    16 juli 2008
    Last Online
    28 februari 2024 @ 17:57
    Berichten
    55
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    13 in 6 posts

    Standaard

    Er is na 40 jaar eens wat veranderd in Villa Venus, nieuwe lockers!
    Het tapijt is ook weggehaald en de nu bijna antieke tegelvloer met sterren is zichtbaar, doet een beetje DDR-achtig aan.
    In de sauna hing wel een lijmlucht.

  2. Onderstaande leden hebben Don418 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (28 januari 2019)

  3. #952
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 15:08
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoenenreus Bekijk bericht
    Vanmiddag weer even een bliksem bezoek gebracht en ik ben kapot. Heb een uurtje met .....(naam vergeten) op de kamer beneden gespeeld en wat een sexbeest is dat zeg. De kleine dame met het brilletje en de vleugels op haar rug, ik dacht iets van emma,Erika of Elena maar als ik die topics er hier bij pak wordt iemand anders beschreven dus ik weet het niet meer. Ze was sinds gisteren weer terug van vakantie dus ik had geluk en heb een nieuwe favoriet.
    Alizee (Roe)
    Op een bepaalde leeftijd betekent stilstand = achteruitgang...
    DAT zal me toch zeker niet gebeuren!!!!

  4. #953
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 21:23
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    150
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Afgelopen weken heb ik meermaals telefonisch geinformeerd of Michaela er weer was. Bleek steeds niet terug te zijn van Urlaub.
    Is ze weer gesignaleerd in VV?

  5. #954
    Geregistreerd
    18 juli 2018
    Last Online
    2 oktober 2021 @ 14:39
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    103
    Thanked
    153 in 47 posts

    Standaard

    Hallo Philoe,

    Ben er vorige week woensdag nog geweest. En nog steeds geen Michaela. Sowieso zijn een aantal "vaste kern"-dames er niet meer. Wel typisch dat de Dames van Bulgaarse afkomst het laten afweten in VV. Sonja beklaagde zich er al bij mij over dat zowel Samira als Monika er niet meer zijn. Geldt ook voor Bulgaarse Zara. Op Sonja na, zijn alle dames daar nu van Roemeense afkomst. p.s. Alizee vertelde me dat ze die vrijdag terug naar Roemenie zou gaan en het beroep definitief achter haar zou laten.

  6. Onderstaande leden hebben Ultiem_Genieter bedankt voor deze bijdrage:

    Philoe (20 februari 2019)

  7. #955
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 04:31
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Werkt wel een ex micaela uit villa Venus duisburg in h7, maar jullie hebben het over een andere denk ik
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  8. #956
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 21:23
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    150
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Ik bedoel de iets oudere Michaela met (zeer) grote borsten en uitstekende service......

  9. #957
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Michaela is "definitief" vertrokken. Qua grote borsten zijn er wat Bulgaartjes van Grimberg en Freude39 ingevlogen. Helaas krijg je dan bij de dikke borsten ook dikke billen en dikke buik. Van dit groepje was voor mij alleen Katie acceptabel. Dikke 7 op de kamer, geen klachten maar ook niets speciaals. Viel me op dat Andrea het niet meer nodig vindt zich op te maken. Kennelijk krijgt ze haar klanten toch wel. Met achter de theke wederom Gudrun voel ik een andere wind waaien en ik vraag me af of dat een verbetering is.

  10. Onderstaande 2 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg ( 4 maart 2019),Philoe ( 4 maart 2019)

  11. #958
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 21:23
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    150
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Toch jammer dat Michaela weg is. Was voor mij vaste keus. Goede service en als borstenliefhebber had je aan haar (borsten) een goede.
    Voor mij kunnen borsten niet groot genoeg zijn........wie helpt mij aan een goede vervangster met grote borsten???

  12. #959
    Geregistreerd
    18 augustus 2014
    Last Online
    Gisteren @ 10:12
    Berichten
    136
    Discussies
    6
    Thanks
    149
    Thanked
    140 in 83 posts

    Standaard

    Barbie in babylon

  13. Onderstaande leden hebben Chauffie bedankt voor deze bijdrage:

    Philoe ( 4 maart 2019)

  14. #960
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:20
    Berichten
    713
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.082 in 392 posts

    Standaard

    Alisia saunaclub Venus hamminkeln

  15. Onderstaande leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

    Philoe ( 5 maart 2019)

  16. #961
    Geregistreerd
    12 juli 2017
    Last Online
    19 juni 2022 @ 22:42
    Berichten
    49
    Discussies
    4
    Thanks
    35
    Thanked
    251 in 39 posts

    Standaard

    Er wordt gefluistert dat Michaela in Dorsten zit

  17. Onderstaande leden hebben Pompiedoe bedankt voor deze bijdrage:

    Philoe ( 8 maart 2019)

  18. #962
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 21:23
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    150
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Heavensgate of Club25?

  19. #963
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pompiedoe Bekijk bericht
    Er wordt gefluistert dat Michaela in Dorsten zit
    Fluisteren … ze kunnen dat toch ook gewoon hardop zeggen ?

  20. #964
    Geregistreerd
    16 januari 2017
    Last Online
    7 december 2022 @ 11:52
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 7 Times in 1 Post

    Standaard

    Me eigen om 10.15 maar weer eens gemeld op de konrad-adenauer-ring en tot mijn verbazing zag ik buiten de kleine blonde geen enkel bekend gezicht. Desondanks toch me eigen gaan douchen en met een drankje op een bankje plaats genomen en eens goed rond gekeken. Op bankje 3 recht tegenover de “bar” zat een slank dametje genaamd alicia, kleine tietjes maar mijn intresse was gewekt. De presales waren eigenlijk slecht en toen had ik al beter moeten weten maar ik was er tenslotte niet voor niks. Na een paar kusjes naar boven en het pijpen was redelijk te noemen vervolgens kwam de pot nivea creme te voorschijn en dat spul werkt bij mij eerder negatief dan positief. Het was geen goede kamer maar ook geen slechte maar herhalingsgevaar zit er niet in.

    Vanwege de hitte binnen een wat langer pauze genomen en in die tijd getwijfeld tussen 2 dames, Michaela of ina. Uiteindelijk bij micheala gaan zitten maar die had al in de gaten dat ik zat te twijfelen en die vroeg of ik intresse had in een trio samen met ina. Aangezien ik nog nooit een trio gedaan had en deze 2 dames toch op mijn to do lijstje stonden maar ingestemd. Na een geweldige presales op de bank met deze 2 geile dames naar de kamer gegaan. Zoenen, pijpen, beffen en vingeren het kon niet op bij deze dames voordat de kleine man daadwerkelijk bestegen werd, helaas was het op de kamer bloedheet en dan laat de kleine man het helaas snel afweten. Na een kleine pauze en wat drinken toch maar voor een uurtje gekozen want ik wou deze spetters zonder klaarkomen niet verlaten. Na dat er een raam werd open gezet aan de 2e ronde begonnen en dat was hemels. Uiteindelijk in cowgirl Ina volgespoten en daarna nog heerlijk zitten kletsen met beide dames tot de tijd er op zat. Al met al toch weer een geslaagde dag alleen jammer van die lege portemonee hahahaha.

  21. Onderstaande 7 leden hebben schoenenreus bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 maart 2019),Giodude (10 maart 2019),hallodaarbenikweer ( 9 maart 2019),Kwakje (10 maart 2019),pcenter (10 maart 2019),Sjeufke ( 9 maart 2019),Wijze grijze (10 maart 2019)

  22. #965
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    Gisteren @ 10:45
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.188
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    Is de Meli er nog, dat iemand weet? thnx

  23. #966
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Melli was de afgelopen x aanwezig.

  24. Onderstaande leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    pcenter (10 maart 2019)

  25. #967
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoenenreus Bekijk bericht
    Al met al toch weer een geslaagde dag alleen jammer van die lege portemonee hahahaha.
    Kijk uit! Daar is die andere Schoenenreus ook kapot aan gegaan!

  26. #968
    Geregistreerd
    22 april 2011
    Last Online
    3 september 2021 @ 13:15
    Berichten
    106
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    115 in 41 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hallodaarbenikweer Bekijk bericht
    Michaela is "definitief" vertrokken...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pompiedoe Bekijk bericht
    Er wordt gefluistert dat Michaela in Dorsten zit
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoenenreus Bekijk bericht
    ...Vanwege de hitte binnen een wat langer pauze genomen en in die tijd getwijfeld tussen 2 dames, Michaela of ina. Uiteindelijk bij micheala gaan zitten...
    Is ze dan toch weer terug? Ik wil zaterdag een bezoekje doen aan de villa en Michaëla is dan toch wel een zekerheidje. Als ze er is...

  27. #969
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:43
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Kan ook een nieuw meisje zijn die haar naam heeft overgenomen.
    Vrijwel niets is zeker in saunaclubland.

    Groet, schoolmeester.

  28. #970
    Geregistreerd
    18 juli 2018
    Last Online
    2 oktober 2021 @ 14:39
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    103
    Thanked
    153 in 47 posts

    Standaard

    Heren, Afgelopen Woensdagavond EN Donderdagavond Villa Venus bezocht. GEEN Michaela!

  29. #971
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Dan zijn er vast beren die zitten te wachten op jouw recensies!


    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  30. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (16 maart 2019)

  31. #972
    Geregistreerd
    22 april 2011
    Last Online
    3 september 2021 @ 13:15
    Berichten
    106
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    115 in 41 posts

    Standaard

    Voor het eerst in lange tijd ben ik weer eens bij de villa langs gegaan. Weinig bekende gezichten, alleen Maria en Melli kwamen me bekend voor. Helaas geen Michaëla. En verder dus een hoop nieuwe gezichten. Het (in mijn ogen) mooiste gezichtje was dat van Emma, een slanke blonde meid met pronte tietjes. Zij zat op bankje 5 en ik besloot om ernaast te gaan zitten. Haar telefoon was de eerste minuut belangrijker dan ik. En toen de telefoon eenmaal aan de kant ging, was de presale niet heel best: nauwelijks zoenen en een beetje ongeïnspireerd over m'n handdoek wrijven. Een echte reactie bleef dan ook uit. Tegen beter weten in hoopte ik dan maar dat het op de kamer beter zou zijn en dat bleek nauwelijks het geval. Het zoenen werd ietsjes beter, maar dat mocht geen naam hebben. Pijpen was snel, zonder afwisseling en ongeïnspireerd. Neuken ging met een klodder glijmiddel. Maar goed, ik was geil en Emma is absoluut wel een mooie meid. Dus m'n plicht maar gedaan en in missio afgemaakt. Voor mij geen herhalingsgevaar, dit was puur een optikfick.

    Ik had mijn zinnen gezet op een tweede ronde. En daarbij wilde ik geen risico lopen, dus mijn keuze viel op Maria. Haar eerste reactie was dat het wel heel lang geleden was dat ze mij gezien had. En dat klopt, volgens mij was ik rond oud en nieuw voor het laatst in Duisburg. Even gekletst, gezoend en al snel de kamer opgezocht. Daar gingen we verder met zoenen, waarna ze vroeg of ze me mocht blasen. Uiteraard! Terwijl zij m'n pik lekker verwende, maakte ik m'n vinger nat en zocht ik haar poesje op. Het duurde niet lang voor die vanzelf natter werd. Om dat proces nog wat verder te helpen stelde ik standje 69 voor waar zij gewillig gehoor aan gaf. Na elkaar op die manier grondig verwend te hebben was het tijd om te ficken. Ze kwam boven me staan en liet haar poesje langzaam over m'n pik zakken. Ze bereed me heerlijk en mijn tweede orgasme van de dag liet dan ook niet lang op zich wachten. Naderhand nog even gekletst en toen maar gaan douchen en naar huis gegaan.

    Beetje gemengde gevoelens overgehouden aan dit bezoek: weinig bekende gezichten, één matige beurt en één lekkere beurt.

  32. Onderstaande 6 leden hebben Maedhros bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 maart 2019),hallodaarbenikweer (17 maart 2019),Kwakje (19 maart 2019),Patjax (17 maart 2019),Peter NL (19 maart 2019),schoolmeester (17 maart 2019)

  33. #973
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    2 december 2023 @ 19:42
    Berichten
    88
    Discussies
    0
    Thanks
    66
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maedhros Bekijk bericht
    Ik had mijn zinnen gezet op een tweede ronde. En daarbij wilde ik geen risico lopen, dus mijn keuze viel op Maria. Haar eerste reactie was dat het wel heel lang geleden was dat ze mij gezien had. En dat klopt, volgens mij was ik rond oud en nieuw voor het laatst in Duisburg. Even gekletst, gezoend en al snel de kamer opgezocht. Daar gingen we verder met zoenen, waarna ze vroeg of ze me mocht blasen. Uiteraard! Terwijl zij m'n pik lekker verwende, maakte ik m'n vinger nat en zocht ik haar poesje op. Het duurde niet lang voor die vanzelf natter werd. Om dat proces nog wat verder te helpen stelde ik standje 69 voor waar zij gewillig gehoor aan gaf. Na elkaar op die manier grondig verwend te hebben was het tijd om te ficken. Ze kwam boven me staan en liet haar poesje langzaam over m'n pik zakken. Ze bereed me heerlijk en mijn tweede orgasme van de dag liet dan ook niet lang op zich wachten. Naderhand nog even gekletst en toen maar gaan douchen en naar huis gegaan.

    Beetje gemengde gevoelens overgehouden aan dit bezoek: weinig bekende gezichten, één matige beurt en één lekkere beurt.
    Maria is altijd goed. Toppers zijn voor mij idd Maria, Melli, Larissa & Andrea. Melissa (uit Grimberg) was er ook (8 maart). Eenmal in Grimberg met gekamerd. Moet nog een keer op hehaling.

    w47

  34. #974
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    Gisteren @ 10:45
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.188
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    Terugkomend van een zakenreis met een vroege aankomst op een Duitse luchthaven, dus nog vroeger op een verder vliegveld moeten boarden, met een volle beker koffie de auto opgehaald en maar teruggassend over de Autobahn, in Duisburg maar een afrit genomen, voor een snelle break in VV.

    Nog niet druk met patiënten maar wel voldoende zorgpersoneel aanwezig om iedereen op deze morgen de juiste zorg te verlenen. Gekozen voor zorghulp Meli. Ze is een ervaren zorgverleenster, die goed weet hoe ze haar patiënten moet verzorgen om ze het naar hun zin te maken. Niet de knapste zorghulp maar je weet wat je voor zorg je krijgt.

    Achteraf nog wat koffie genomen, en onderweg maar een lunch genuttigd. Samenvattend een efficiënt bezoekje. Entree was 50%, normale fee,, no problem.
    Alleen denk ik, zet er wat broodjes en een soepkan neer, ipv wat vage bifi-achtige woestjes en choc-broodjes, en die frisdrank-automaat kan ook echt niet meer.

    maar ja, dat zal wel nooit veranderen....daar

  35. Onderstaande 2 leden hebben pcenter bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg (22 maart 2019),Kwakje (23 maart 2019)

  36. #975
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Jammer dat we elkaar gisteren niet hebben gesproken pcenter. Ik kwam gelijk met Melli om 5over10 aan en vertrok half drie. Eerst gekamerd met Larissa, daarna trio Alicia en Larissa en afgesloten met Kati. De eerste 2 altijd super en Kati komt nu ook boven een 8, met veel inzet ontfutselde zij mijn derde donatie. Verder was het qua damesaanbod schraal en was Gudrun weer de theke. Geen Maria, Elena, Ina of andere slanke dame. Damesaanbod is voor mij het belangrijkst. Koffie is goed. Hete sauna. Voor mij een heerlijk relaxt dagje.

  37. Onderstaande 2 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    pcenter (23 maart 2019),Wijze grijze (22 maart 2019)

 

 
Pagina 39 van 63 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.

Freude 468*60