Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Risico op kanker niet groter door borstvergroting



    Vrouwen die borstimplantaten hebben gekregen, hebben geen groter risico op kanker, blijkt uit onderzoek.

    Onderzoek
    Deense onderzoekers hebben tussen 1973 en 1995 bijna 2800 vrouwen gevolgd die een borstvergroting hadden ondergaan. Zij bleken zelfs minder vaak borstkanker of een andere vorm van kanker te hebben.

    Slanker
    De reden daarvoor is niet duidelijk. De vrouwen die voor siliconen kiezen, zijn vaak slanker en worden vaker moeder dan 'gewone' vrouwen. Die twee factoren spelen mee met een lagere kans op borstkanker.

    Zonnen
    Wel ontwikkelden zich vaker bepaalde typen van goedaardige huidkankers. De onderzoekers denken dat de verklaring ligt in het vaker zonnen door de vrouwen met borstimplantaten.

    Ontdekking
    De onderzoekers ontdekten verder ook dat bij vrouwen met implantaten borstkanker niet later wordt ontdekt dan bij 'gewone' vrouwen. Het onderzoek werd gedaan nadat bleek dat bij dieren implantaten wel leidden tot een hoger risico op kanker




    Is een bericht wat ik eigenlijk nog jammer vindt

    W2 :wink: :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Zoals een ieder weet hou ik eigenlijk van natuurlijk en niet al te veel borst. Ik vind het gewoon jammer dat er geen rem is voor de dames om maar weer over te gaan op vergroting van de borsten. Niet dat ik één van de dames een ziekte toewens maar angst voor vergrotingen zou wenselijk zijn.

    Knabbel :wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.

FKK Artemis 468*60