Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard Russische is Nederlandse Playmate v/h Jaar

    De in Siberië geboren Olga Urashova is gekozen tot Nederlandse Playmate van het Jaar 2005. De jonge vrouw verscheen in het augustusnummer van het mannenblad. De 25-jarige Urashova krijgt met haar uitverkiezing een nieuwe coverreportage die in de komende editie van het blad zal verschijnen. Ook wordt ze afgevaardigd naar een Playboy-WK-shoot, volgende week in de Playboy Mansion in Los Angeles.

    "Ik ben dolgelukkig, en ik wil iedereen die op me heeft gestemd hartelijk bedanken!", reageert een opgewonden Urashova. De blondine is alweer enige jaren woonachtig in Nederland, en heeft sinds een paar maanden een relatie met een art director van Playboy. Behalve de nieuwe shoot, opgenomen in haar vaderland Rusland, verdiende de playmate een digitale camera met haar winst. Vrijdagochtend zal ze met Playboy-hoofdredacteur Jan Heemskerk naar Los Angeles vertrekken.


    http://images.fok.nl/upload/060315_5...a_Urashova.jpg


    http://www.olga-urashova.com/

    Willem2 :wink: :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    24 augustus 2013 @ 19:19
    Locatie
    Beekbergen
    Berichten
    122
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    zo.....,da`s een mooie dame. ga eens kijken of ik daar wat meer foto`s van kan vinden. :p


    groetjes, nita:wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    20 februari 2006
    Last Online
    3 september 2017 @ 07:10
    Berichten
    142
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nita
    zo.....,da`s een mooie dame. ga eens kijken of ik daar wat meer foto`s van kan vinden. :p


    groetjes, nita:wink:
    Op die site van haar staan er al een paar. Dit is een hele mooie vrouw. Kennelijk moeten we de schoonheid ook importeren.

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Krijg ik een sms van Tiga : Olga bij Jensen
    Tja welke Olga bedoel je dan en ik hou niet van Jensen......
    Ja die playmate van het jaar.........

    Dus ik toch maar even kijken. Had ik het maar niet gedaan :o Mijn hele image van deze mooie vrouw is helemaal in duigen. Kon het maar een minuutje volhouden en toen had ik het al gehad. Het lag natuurlijk ook aan die Jensen. Maar die mond van deze dame is op TV zo onaantrekkelijk daarnaast was de stem ook vreselijk. Nee, ik had liever alleen de plaatjes in gedachte gehouden. Nu zie ik er ook nog iedere keer die kkop van een Jensen bij

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Krijg ik een sms van Tiga : Olga bij Jensen
    Tja welke Olga bedoel je dan en ik hou niet van Jensen......
    Ja die playmate van het jaar.........

    Dus ik toch maar even kijken. Had ik het maar niet gedaan :o Mijn hele image van deze mooie vrouw is helemaal in duigen. Kon het maar een minuutje volhouden en toen had ik het al gehad. Het lag natuurlijk ook aan die Jensen. Maar die mond van deze dame is op TV zo onaantrekkelijk daarnaast was de stem ook vreselijk. Nee, ik had liever alleen de plaatjes in gedachte gehouden. Nu zie ik er ook nog iedere keer die kkop van een Jensen bij

    Willem2 :wink:
    Mja ben het roerend met je eens, gelukkig was ze af en toe nog wat bijdehand bij die tietenknijper maar lekker...nee. Zelfs foto's zijn een illusie bij deze dame. Jammer hoor. Kan me voorstellen dat het een paar keer duurde voordat Playboy hapte toen ze haar foto's had gestuurd.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  6. #6
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Mja ben het roerend met je eens, gelukkig was ze af en toe nog wat bijdehand bij die tietenknijper maar lekker...nee. Zelfs foto's zijn een illusie bij deze dame. Jammer hoor. Kan me voorstellen dat het een paar keer duurde voordat Playboy hapte toen ze haar foto's had gestuurd.
    Nu kijk ik vaker Jensen en ondanks dat ie een grote bek heeft kan ik er wel mee lachen. Betreffende die playmate...nah nee, daar lopen toch meer mooiere dames rond dacht ik zo.
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.

Freude 468*60   Living Room 468*60