Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Lena (Poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:37
    Berichten
    3.069
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.514 in 1.805 posts

    Standaard Lena (Poolse)

    Naam : Lena

    Haarkleur/-lengte : Blond / Lang

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat: Slank / B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Poolse / Redelijk Engels

    Leeftijd : 21 jaar

    Tatoeages/Piercings : niet echt opgelet, maar dacht het niet

    Service : PMC, NMC (geen pijpen zonder)

    Voordelen: niet kunnen ontdekken

    Nadelen: Geen PZC, weinig beleving

    Extra : Mooi jong meisje!

    Afgelopen donderdag met dit zeer mooie meisje gekamerd. Ze zei dat ze pas 2 weken in de LR was, had al in andere clubs gewerkt maar alleen in enkele kleinere.

    Ze heeft een zeer mooi gezichtje en zeer lekker kontje. Kon haar niet laten staan. Was achertaf een zeer matige ervaring. Geen enkele beleving, geen pzc. MC was zeer matig, verder was het ook matig wel lief meisje en gaf me ruim half uur de tijd, niet te profi, maar krijg niet het idee dat ze het werk leuk vindt. Zo'n gevalletje waar je fe van afvraagt waarom zit ze hier.

    Geen herhalingsgevaar.

  2. #2
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Ieder moet zijn eigen ervaring opdoen, maar ik heb deze dame al een tijdje gespot maar vanwege een soort 9e zintuig niet mee gekamerd. Dame ziet er erg leuk uit maar mist wat uitstraling. Lijkt kwa uiterlijk op Carolina (.po) maar een wereld van verschil in uitstraling en dus kennelijk ook kwa kamerbeleving.

    Als deze dame er is is ze vrij vaak bezet, zijn helaas geen andere recensies van. Concurrentie is groot in LR anders had ik haar toch wel eens een keertje willen meemaken op de kamer.

  3. #3
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:57
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Enige weken gelden ook met deze Lena geweest. Opvallend aan haar haar waren de 2 kleuren vond ik, beetje zwart in de blonde haren destijds. Ze had wel wat. Samen met Sonny die ook in LR was vonden we haar wel een beetje op de zangeres "Do" lijken.

    Ze vertelde mij dat ze er net 2 dagen werkte. Altijd in Duitsland gewoond en inderdaad in een aantal andere clubs gewerkt

    Ik dacht bij mezelf, daar moet ik het dan maar eens op gaan proberen.

    Zo gezegd, zo gedaan. Uurtje met haar gekamerd met alles er op en er aan. Zoenen. PZC en NMC. Wel heel erg rustig en beheersd. Het is geen 'beest' in bed. Zoals wel vaker kwam ik weer eens te snel waar ze niet vrolijk van werd, maar afijn.

    Slecht vond ik het niet, maar met zoveel toppers in LR weet ik niet of ik weer voor haar zou kiezen, maar dat heeft niets met haar service naar mij toe te maken. Eens kijken of ik binnenkort weer eens vreemd kan gaan naar LR.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.