Pagina 5 van 33 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 816
  1. #101
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard Mijn goedkoopste clubdag!

    Je moet een Pauschalenclub eens proberen, zei Wijze Grijze tijdens ons onderonsje in GT enkele maanden geleden. Bochum is erg goed, zegt de ervaren neukerd.

    Dus op naar Bochum, ik had niets te doen deze middag en las dat er een gangbang zou zijn en 2 dames FT, anaal en nog veel meer zouden verrichten. Het was een flinke rit van bijna 2 uur, druk op de weg en veel wegwerkzaamheden. Maar toch aangekomen in de Dieselstraat 37, ergens weggeduwd tussen de autosloopbedrijven. Slecht aangegeven, maar rode nummer 37 staat groot naast een inrit.
    Er is net een plaatsje vrij op de P-plaats van de club. Bij mijn binnenkomst twijfelt de theke vrouw, ik help haar over de streep door te zeggen dat ik van België ben. Ok, ik mag binnen.... Sudlander worden dus niet binnen gelaten begrijp ik van diverse dames.

    Ik doe 3 uurtjes voor 100 euro. Ben ik voor het eten thuis. Krijg kluissleutels van de theke en een badjas en slippers van een andere vrouw. Ik douche me snel en ben benieuwd hoe de line-up is binnen. Het ziet uit als een grote woonkamer, diverse banken en dan kun je net als in ACA naast een dame gaan zitten, kennismaken en naar de kamer. Boven is een tweede bar en de grote matras waar op het moment dat ik toekijk, 2 dames door 4 heren worden bediend. De zeer jonge brunette kan het niet goed bijhouden, de mooie blonde met slappe tietjes kan toch wel heel lang pijpen. Maar ik word er niet geil van en ga weer naar onder. Het is toch druk en dan wordt je minder kieskeurig, en er is ineens een bepaalde tijdsdruk. Ik ga naast een nieuwelinge zitten, Bianka heet ze en er is een paspoort gemaakt door Wijze Grijze. Ze kust niet, geen enkele dame die ik heb gehad die dag, heel erg jammer. Gelukkig kan in mijn sessie opbouwen, de sessie met Bianka is niet best. Eigenlijk kan ze er niks van. Ik besluit haar maar wat rust te geven, en geef haar een droge massage. Ze kan het wel waarderen, ze geniet en rust ook een beetje uit. Ik krijg te horen hoe het in zo'n club werkt. Is dus geen pretje, maar ik wil er niet over nadenken. Na de massage praten we verder en ik kan niet van haar afblijven. Ze heeft verdomd mooie vaste tieten, dikke B of C-cup Haar hele lichaam voelt vast aan. Alsof ze danseres is geweest of zo, maar dat is niet zo. Normaal zijn het dus 20 min. op de kamer. Maar we vertrokken pas na 45 min. Voordat Bianka de deur opendoet, krijg ik toch een TZ van der. Lief van der, maar voor de sex jongens gewoon even verder zoeken.

    Even douchen en weer op naar de volgende, Anna is haar naam. Een profi die al een paar jaar daar werkt! Leuke kop op met lichte ogen. Het gesprek loopt lekker, ik roep wat Roemeense woorden en ze lacht me met haar vriendin Andra gewoon uit. Maar uiteindelijk denken ze dat ik een Roemeen ben! Ik vond een Turk al erg, maar dit spant toch wel de kroon. Mijn uiterlijk, gedrag en humor komt blijkbaar Roemeens over. Ik heb anders nog nooit een lachende Roemeen gezien! Misschien alleen als die geld van zijn vriendin krijgt of zo. Maar ik ga met Anna naar de kamer en ze bevestigd mijn vermoeden van profi. Maar ze doet het goed, pijpen is zeer afwisselend, geen vergelijk met Bianka. Ik vraag of CIM mogelijk is, en verwachtte eigenlijk een NEE, maar het was mogelijk dus ook op deze manier afgemaakt. Binnen de 20 minuten en ik voelde me niet prettig erbij. Maar ik was mijn kwakkie kwijt en de tijd dringt. Ik heb nog een uur te gaan en wil nog een derde dame nemen. Al is het maar alleen voor te kameren zonder hoogtepunt.

    In de bar tref ik Andra aan en ga direct naast haar zitten. Ook zij begint Roemeens tegen me te praten en gelooft me echt niet. We drinken wat en ik moet wachten totdat ze haar sigaret op heeft en we gaan dan snel naar de kamer.
    Andra is een flinke meid met dikke tieten. Mooie kop met sproeten en heerlijke blauwe ogen. Ik heb nog 3 kwartier en ik begin met een massage, de dames zijn dat hier dus echt helemaal niet gewent. Als blijk van waardering gaat ze me verwennen, tepels worden goed gelikt, mijn lul wordt helaas iets te hardhandig gepijpt en getrokken. Even corrigeren en vragen naar FT, ook weer mogelijk. Nou geen TZ wel de mondjes volspuiten.
    Maar ze wil neuken, ik niet maar ze neemt geen nee als antwoord. Ze heeft wat moeite met de dikte, maar ze duwt zelf door en neukt me hard. Ja, je leest het goed! Zij neukt me keihard! Ik lig gewoon niks te doen, Andra doet al het werk. Maar met zo'n figuur houdt ze het niet lang vol en moet ik haar van achteren doen. Ik zei al niet graag neuken, dat was te merken. Hij valt in slaap en ze gaat gelijk weer aan de slag om hem recht te pijpen. Na een tijdje staat die weer, Andra doet weer een condoom erom en ik moet zelf aan de slag voor missionaris. Onze lichamen klatsen tegen elkaar, en tijdens mijn harde stoten bijt ze in mijn tepels. Het duurt niet lang voordat ik klaar kom, maar wil een FT. Ik trek mijn condoom eraf, laat haar der mond opendoen en ik kwak mijn makkers in der mond. Mijn zweet loopt me van mijn lijf, Andra is ook kapot, maar heeft de klus geklaard. We lopen beide kapot van de kamer en zien een rij van 6 personen, wachtend op een vrije kamer.
    Ze zien ons lopen en een enkeling lacht en herkend de vermoeidheid.

    Ik neem snel afscheid van Andra, ik heb het vermoeden dat ik over de drie uur ben. Ik vraag vriendelijk bij de theke of dat zo is. Maar de PC werkt niet naar behoren. Ik ga snel douchen en vraag daarna weer wat de status is. 15 Minuten over tijd, wat zijn de mogelijkheden? Bij betalen of snel omkleden en naar huis. Ik kies voor de laatste optie, heb ik morgen nog wat over.... Maar zo goedkoop was ik nog nooit uit! 3 dames, 2 orgasmen voor maar 100 euro!

  2. Onderstaande 3 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (22 oktober 2012),TeddyWolf (24 oktober 2012),Wijze grijze (22 oktober 2012)

  3. #102
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Hoi Carlitos

    Was mijn advies nu een goed of slecht advies?

    Je recensie leest zich alsof je de hele tijd hebt moeten jagen (“ Het is toch druk en dan wordt je minder kieskeurig, en er is ineens een bepaalde tijdsdruk”. “Maar ik was mijn kwakkie kwijt en de tijd dringt”. “Ik heb nog 3 kwartier”)

    Als je pech hebt, is het inderdaad druk. Is mij ook al overkomen. In 2 gevallen werd mij op voorhand gezegd dat ik 3,5 uur mocht blijven. Later heb ik steeds een full day ticket genomen. Kost slechts EUR 50,= meer en je hebt de stress niet dat je met geen of een mindere dame (Bianka scoorde in mijn paspoort slechts 6,5/10) genoegen moet nemen.

    Van de andere kant heb je 2 maal een FT sessie gehad en kon 45 en zelfs 60 minuten op de kamer blijven, terwijl zeker bij drukte de 20 minuten regel iets strikter wordt gehanteerd.
    Met je eindconclusie dat het je goedkoopste dag ooit was, kan ik meegaan, maar hoe waardeer je de dag nu kwalitatief als totaal? Met een iets ruimere tijdsinvestering had je er nog meer plezier van kunnen hebben.

    Misschien begrijp je nu waarom ik me in Pauschalclubs zo senang voel. Bij de juiste klik krijg je van de dames ook meer terug. Let wel, de geboden extra services zoals FT en TZ zijn geen verplichting, maar “krijg” je van de dames als ze je OK vinden. Pleit dus absoluut voor jou en je bejegening van de girls dat je bij alle 3 de sessies meer dan alleen PZC en NMC kreeg (en dan ook nog eens zonder dat dit extra berekend wordt).
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  4. #103
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Was mijn advies nu een goed of slecht advies?
    Goed!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Je recensie leest zich alsof je de hele tijd hebt moeten jagen (“ Het is toch druk en dan wordt je minder kieskeurig, en er is ineens een bepaalde tijdsdruk”. “Maar ik was mijn kwakkie kwijt en de tijd dringt”. “Ik heb nog 3 kwartier”)
    Ik moest niet jagen, maar door de tijdsdruk van maar 3 uur moest ik mezelf jagen....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Als je pech hebt, is het inderdaad druk. Is mij ook al overkomen.
    Het was dus druk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Van de andere kant heb je 2 maal een FT sessie gehad en kon 45 en zelfs 60 minuten op de kamer blijven, terwijl zeker bij drukte de 20 minuten regel iets strikter wordt gehanteerd.
    Zoals ik al zei, ik had tijdens de "pre-sales" al de lachers op mijn "Roemeense" hand. Want verder wordt daar dus niet gelachen. Anna deed ook een duit in het zakje in de bar.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Met je eindconclusie dat het je goedkoopste dag ooit was, kan ik meegaan, maar hoe waardeer je de dag nu kwalitatief als totaal? Met een iets ruimere tijdsinvestering had je er nog meer plezier van kunnen hebben.
    Eindconclusie is eigenlijk neutraal. Geen stunners, sommige dames doen toch een man of 10-15 op een dag, dat geeft je geen lekker gevoel. Maar als je anders met de dames omgaat dan de standaard heren daar, krijg je wel wat gedaan. Zoals jij al bevestigd. Ik had niet veel tijd die dag, ik nam die 3 uur ook alleen maar om mijn planning strak te houden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Bij de juiste klik krijg je van de dames ook meer terug. Let wel, de geboden extra services zoals FT en TZ zijn geen verplichting, maar “krijg” je van de dames als ze je OK vinden. Pleit dus absoluut voor jou en je bejegening van de girls dat je bij alle 3 de sessies meer dan alleen PZC en NMC kreeg (en dan ook nog eens zonder dat dit extra berekend wordt).
    I rest my case.

    Maar uiteindelijk is het me best bevallen. Mocht ik nog eens gaan, dan een hele dag. Want dat is het die 150 euro wel waard.

  5. Onderstaande 3 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    michelvv (29 oktober 2012),TeddyWolf (24 oktober 2012),Wijze grijze (23 oktober 2012)

  6. #104
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Halloween en “Trick or Treat” in Bochum

    Op de gastenpagina van PC-Bochum stond een oproep van een gast met de vraag om mee te kunnen rijden vanuit de regio Aken. In ruil daarvoor zou hij de entreeprijs van EUR 150,= voor een dagje PC-Bochum voor z’n rekening nemen (Dat zijn de consequenties als je je rijbewijs voor langere tijd hebt moeten inleveren). Leek te mooi om waar te zijn, maar na enig heen en weer gemail uiteindelijk 31.10.12 als datum geprikt. Nadat ik deze datum hier op IJBF had gepost, meldde zich ook Teddywolf met de vraag om mee te kunnen rijden. Een student met OV-kaart. Hij was letterlijk in het holst van de nacht opgestaan om met de NS dwars door Nederland naar het Zuiden te komen afreizen. Respect, dan heb je hart voor je hobby. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Dus Teddywolf ’s morgens vroeg op het station afgehaald en aansluitend de Duitse gast opgepikt. Voor beiden zou het hun eerste bezoek aan Bochum worden.

    Ik had de dag ervoor nog gebeld met de club met de vraag wat precies de geplande Halloweenparty zou inhouden?
    “Niets, alleen een beetje versiering en de meiden dragen Halloweenkleding”
    “Geen show om de twee uur?”
    “Nee!”
    Balen.
    De Duitse gast woonde werkelijk “in the middle of nowhere” diep in duitstalig België. Ook door een omleiding door een Autobahnsperrung pas om 12:30 gearriveerd en tot mijn blijde verrassing hadden ze, naar aanleiding van mijn telefoontje, op korte termijn besloten vandaag een lesboshow tussen Anna en Andra in te lassen. (wederom het bewijs dat klagen helpt)

    Gedoucht. Teddywolf en de Duitse gast kort in de club geïnstrueerd en me aansluitend meteen naast Merlin geïnstalleerd.
    Beschrijving bestaat reeds, Zie mijn eerdere post: https://www.ijsberenforum.com/forum/...240#post283240
    PC-Bochum - Merlin.jpg
    Nooit verkeerd om de dag te kunnen beginnen met een fijne FT-ervaring. Vandaag was Merlin gekleed in een sexy Roodkapje outfit van “Hustler”.
    Onschuldig Roodkapje werd door de Grote Wijze Grijze Wolf meegenomen naar het kleine kamertje met het grote bed.
    Oh Wijze Grijze. Waarom heb je zo´n grote ogen?
    Ja dat is zodat ik je beter kan zien. Het is hier nogal donker.
    Oh Wijze Grijze, Waarom heb je zo´n grote handen?
    Ja, dat is zodat ik je beter de kleren van je kleine lijfje kan scheuren
    Hihi, Oh Wijze Grijze. Waarom heb je zo’n grote badjas?
    Dat is omdat die stomme Thekefrau blijkbaar meende dat ik een Duitser was
    Oh Wijze Grijze, wat is dat voor iets groots tussen je benen?
    Dat is Wijze Stijve en die wil nu gekust worden.
    Verandert hij dan in een mooie prins?
    Ja hoor, Roodkapje, hoe langer jij hem met je tongetje verwent, des te mooier dat het (voor mij) wordt.
    Mblmmbllmmblmmm, slurp, mmmblblmmbmbllb, slurp, slurp, mmmmmblbmbmmbbmblblbmbmmblbmbmblbmbmbmmbblbmbmbmb, slurp, mmmmmblbmbmmbbmblblbmbmmblbmbmblbmbmbmmbblbmbmbmbm , aaaaaaaaaaaa, slurp, slik, slik. Alles weg, kijk maar.
    Brave meid. Je bent weliswaar om op te vreten, maar voor vandaag zijn er gelukkig nog genoeg lekkere andere hapjes. Mulce mesc en de eerste 30 minuten waren om
    Wijze Grijze sexapproval: 9/10

    Omdat er even geen andere meiden beschikbaar waren een praatje gemaakt met een black lady: Chantal uit Ghana.
    http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/Chantal
    PC-Bochum - Chantal.jpg
    Naam : Chantal
    Nationaliteit/Taal : Ghanees/Engels
    Leeftijd : 23
    Haarkleur/-lengte : Zwart krullend, heel lang met curly wave effect
    Lengte dame : 1,67 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 53 Kg, maat 34/ B-cup?, maar zeer slapjes
    Tatoeages/Piercings : nee/nee
    Service: PZC
    Voordelen: Uitstekende langdurige PZC, met heel goede DT
    Nadelen: Zwaar tegenvallende slappe hangborsten
    Tijdsduur : 25 minuten
    Prijs : All inclusive
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10

    Nadat Chantal zich uitgekleed had, vielen me haar wel erg slappe borsten op. Zij gaf aan dat ze graag aan PZC deed en een eerste voorproefje deed me besluiten haar hier vooral mee door te laten gaan. Een lekker strak gevoel met een heerlijk tongetje in dit kleine pijpebekje. Om de 10-15 stoten afgewisseld door een zalige deepthroat ervaring, waarbij je precies voelde hoe Wijze Stijve haar adamsappel aantikte en dan nog iets verder doorzakte. Het werd een soort skullfucksessie. Ze had me echt tegen een finish aan en ik had het gevoel dat ze ook voor een full finish zou gaan. Echter ze had geen FT in haar dienstenpakket zitten. Het hier dan maar bij gelaten en met overdruk de kamer verlaten.

    Marinela
    http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/Marinela
    PC-Bochum - Marinela.jpg
    Naam : Marinela
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits-Engels
    Leeftijd : 23
    Haarkleur/-lengte : Zwart sluik lang
    Lengte dame : 1,62 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal,48 Kg, maat 34/ Mooie B-cup
    Tatoeages/Piercings : nee/nee
    Service: PZC, NMC, 69
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 25 minuten
    Prijs : All inclusive
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10

    Een lekkere body met perfecte stevige borsten. Het is dat ze zelf zei dat het sillicoontjes waren, maar nog nooit heb ik perfecter gemaakte B-cupjes gezien. Deze passen heel goed bij haar lichaamsbouw. Ze weet ze dan ook goed in te zetten door ze uitdagend aan te bieden en er sensueel mee over je lichaam te glijden. Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10

    Benieuwd was ik naar Georgiana: een nieuwe ster aan het Bochumse firmament.
    http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/Georgiana
    PC-Bochum - Georgiana.jpg
    Naam : Georgina
    Nationaliteit/Taal : Spaans/Engels-Italiaans-Spaans
    Leeftijd : 23
    Haarkleur/-lengte :Bruin sluik lang
    Lengte dame : 1,70 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal,54 Kg, maat 34/ C-cup
    Tatoeages/Piercings : ja/ja
    Service: PZC, NMC
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 20 minuten
    Prijs : All inclusive
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10

    De schitterende glamourfoto´s op de site waren veelbelovend. Italiaans sprekende studente uit Spanje. Heeft eerder in Barcelona en Ierland gewerkt. Heb leuk met haar kunnen kletsen en mijn taalkennis kunnen oefenen. Op de kamer verhinderde haar professionele voorkomen het ontstaan van een nadere klik. Zonder de nodige chemistry blijft de actie dan bij Wijze Grijze beperkt tot het standaardpakket. Deze sessie resulteerde dan dus slechts in een zogenaamde Optikfick. Derhalve dus ook slechts een Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10

    Samanta. Beschrijving bestaat reeds, Zie mijn eerdere post: https://www.ijsberenforum.com/forum/...151#post280151
    PC-Bochum - Samanta.jpg
    Tja mijn favoriet van vorige keren en ook vandaag weer. Wat zag ze er weer supersexy uit als Playboybunny, compleet met bunny-oortjes en wit bunnypluimpje op haar strakke zwarte te korte mini-jurkje. Wit zwart kraagje, witte manchetten en beenwarmers.
    Mijn 5e en 9e , de laatste, kamer van de dag met haar gedraaid en beide keren de ingeburgerde kamerduur van ca. 20 minuten ruimschoots overschreden. Ook in het verdere verloop van de dag veel tijd met haar op de bank doorgebracht, want: Samanta gaat ermee stoppen. Volgende week gaat ze terug naar Roemenië en zal dit wereldje zo goed als zeker de rug toekeren. Helaas voor mij, maar wel goed voor haar. Vooral onze, voor beiden, allerlaatste sessie, op het eind van de dag, was vrij melancholisch en voor haar ook wel even emotioneel. Het werd een geweldige afscheidsbeleving met op erotisch gebied nog een mooi afscheidscadeau voor mij. Mulce, mulce Mesc. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

    Omdat het Halloween was, had ik iets lekkers voor alle ladies (natuurlijk incl. de geweldige bediening door Karin, Tanja en Génévieve) meegenomen en ze er allemaal op getrakteerd. Stelden ze bijzonder op prijs. Ik had mezelf trouwens ook een beetje in Halloweenstijl verkleed, hetgeen voor de nodige hilariteit zorgde. Er was slechts één funny Duitser die ook de moeite had genomen zich Halloweenachtig uit te dossen. Leuke partysfeer daar in Bochum.

    Krista. Beschrijving bestaat reeds, Zie mijn eerdere post: https://www.ijsberenforum.com/forum/...289#post286289
    PC-Bochum - Krista.jpg
    Deze kleine donderveeg wordt van keer tot keer kinkier. Ze kon zich nog precies onze vorige sessie herinneren en ze zei dat ze mij als gast een 10/10 score gaf. Kijk, dat zijn nog eens complimenten en dan nog eens van zo’n jong kindje van net 18 jaar. De sessie werd weer zeer passievol en ze vroeg me er op dit forum niet verder over uit te weiden. Respecteer ik graag, want dit was een van de gedenkwaardigere sessies uit mijn carrière. Heb bij het verlaten van de club Krista dan vandaag ook als mijn favoriet genomineerd. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

    Anna + Andra.
    PC-Bochum - Andra.jpg
    PC-Bochum - Anna.jpg
    Zoals vermeld, deden zij samen een lesbo show. Uit nieuwsgierigheid er tegen 20:30 er eens gaan kijken en werd meteen op de mat gesommeerd. Beiden hebben me lekker simultaan oraal verwend. En ofschoon ze hun uiterste best bleven doen, waarbij Andra voortdurend m’n klokkenspel aflebberde, en Wijze Stijve door Anna vacuümgetrokken werd, zat een orgasme er op dat moment niet in. Anna heeft trouwens een verdomd lekker snoetje en een heerlijk strak poesje
    Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10

    Justina. Beschrijving bestaat reeds, Zie mijn eerdere post: https://www.ijsberenforum.com/forum/...242#post283242
    PC-Bochum - Justina.jpg
    Net als de vorige keer is Justina nu eenmaal niet zo mijn type voor sex. Om mee te lachen en mee te praten is Justina echter totaal mijn type. We weten beiden wat we aan elkaar hebben en ook wat we van elkaar kunnen hebben, met respect voor elkaar. Na een gesprek op de bank, waarbij we de nodige aandacht trokken door de pret die we hadden, zijn we naar de kamer vertrokken voor een rustige sympathyfuck.
    Wijze Grijze sexapproval: 6,0/10

    Voor wat de drukte betreft, hadden we geluk vandaag. Er was steeds wel minimaal één dame beschikbaar en wachttijd voor een kamer was er niet of nauwelijks.

    We waren om 23:00 de laatsten die vertrokken en ik heb beloofd de volgende keer in Sinterklaas of Kerstmanmontuur te komen. Wijze Stijve kan in elk geval als toverstaf dienst doen. Tijdens de terugreis hebben we de lange dag natuurlijk uitvoerig geëvalueerd en beide nieuwelingen waren het er over eens dat het de entreeprijs van EUR 150,= absoluut waard was geweest.

    En Teddywolf uiteindelijk? Zo’n jonge gast dump natuurlijk niet in the middle of the night op een verlaten station. Een kamer met bed heb ik vrij en een ontbijtje kan er ook altijd vanaf. Dus de volgende morgen hem weer naar het station teruggebracht en afgesproken dat ik hem misschien nog wel eens bij McSex introduceer.
    Per slot van rekening is dit de volgende generatie ijsbeer.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  7. Onderstaande 8 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 2 november 2012),Big30 ( 1 november 2012),hansdordt ( 5 januari 2013),koosje12 ( 1 november 2012),krukar ( 3 november 2012),rob45 ( 1 november 2012),Smouse ( 1 november 2012),TeddyWolf ( 9 november 2012)

  8. #105
    Geregistreerd
    1 november 2012
    Last Online
    1 december 2023 @ 01:56
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    33 in 8 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag voor de eerste maal deze club bezocht en een dagkaart genomen, dit is mijn tweede pausschalclub ervaring de eerste keer bij Emmerich was het een dag om snel weer te vergeten daarbij komt ook nog dat ik geen Duits spreek wat ook een belemmering vormde daarom ook lang getwijfeld of er een vervolg zou komen.

    De dames die op de site zijn waren allemaal aanwezig bij binnenkomst een rondleiding gehad daarna gedoucht en wat drinken genomen.
    Het was op die dag niet erg druk zo'n 20 tot 25 beren door de dag heen de meeste beren namen een 3uurskaart op die dag. De wachttijden vielen wel mee behalve bij Merlin en Samantha die waren voortdurend bezet en werden vaak opgewacht.

    In totaal met 6 dames naar de kamer geweest maar niet echt 1 waarvan je zegt een GFE , waar ik eerlijk gezegd toch wel van hou. Maar toch allen van goeie kwaliteit.
    Weet iemand hoe vaak je met dezelfde dame mag kameren? Want achteraf gezien wou ik toch wel een tweede keer met Merlin kameren.

    Al met al wel een leuke dag gehad in het begin was ik best nerveus en communiceren ging best moeizaam meeste dames spraken gebrekkig Engels verder wist ik ook niet echt wat ik moest zeggen behalve alles goed en je ziet er leuk uit daarna vroeg ze of ik naar boven wou zo ging het eigenlijk bij elke dame, maar bijna alle dames waren erg vriendelijk.

    Het viel me wel op dat de dames tegen sommige beren extra aandacht gaven misschien vaste klanten en tsja die spraken allemaal Duits. Jammer dat ik er toen was geen shows werden gegeven was best wel benieuwd hoe dat zou zijn

  9. #106
    Geregistreerd
    5 september 2012
    Last Online
    7 mei 2019 @ 07:55
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    61
    Discussies
    0
    Thanks
    245
    Thanked
    93 in 18 posts

    Standaard

    Zoals in bericht boven van Wijze Grijze ben ik met hem mee geweest naar Bochum vorige week woensdag. Ik had de site van pauschalclub.de al een tijd in de gaten en was erg geïnteresseerd, maar de reis er naar toe en terug weerhield me ervan om eerder te gaan. Daarom nogmaals dank aan Wijze Grijze. Hij is echt een topgast!

    We waren rond 12.00 uur bij de club aangekomen. Na de entreekosten betaald te hebben en gedoucht te hebben de woonkamer binnengewandeld. Ik keek om me heen en de dames van wie ik van te voren de foto's had gezien herkende ik niet gelijk. Ik wilde eigenlijk voor Andra en Georgiana gaan, maar deze zag ik op geen van de banken. Wat ik wel zag waren andere aantrekkelijke dames. Met een drankje maar naar Shaila gelopen. Zij is een Cubaanse en met haar had ik een paar woordjes Spaans gewisseld. Het was een lange reis dus even uitrusten. Toch maar na 3 minuten met haar boven gegaan omdat ze eigenlijk toch wel gewoon lekker was :P.

    Boven op bed alles lekker relaxed. Geen haast in het begin. Ze showde me haar lichaam wat er goed uitziet. Na wat strelen een blowjob van haar gehad. Het was niets bijzonders maar gewoon normaal. Ik bereidde me voor op een lange dag, dus gewoon rustig aan gedaan. Ik liet haar boven me komen zitten en deze cowgirl dat ze deed voelde wel apart en interessant aan. Ze is goed van figuur, maar ook weer niet te mager. Ze reed me gewoon wel op een heel prettige manier. Vervolgens wisselden we in missio, maar ik zag haar hier wel meerdere keren op de klok kijken. Ik wist dat ik moest finishen, maar ik wilde het op mijn gemakje doen. Na ongeveer 20 minuten kreeg ik toch de boodschap dat we moesten stoppen of snel af moeten maken. Omdat ik nog zat andere dames wilde proberen, maar gekozen om naar beneden te gaan. Ik wist van te voren over deze 20 minuten, en ik begrijp ook waarom deze regel er is, maar toch iets langer mag van mij wel.

    Op de site werd geadverteerd dat vandaag de club zou worden omgetoverd in een halloween sfeer en de dames zich zouden verkleden in halloween outfits. Eerlijk gezegd had ik hier niet echt veel van terug gezien. Er hingen alleen wat zwartje sjaaltjes aan de lampen en dat was het wel. Een aantal dames had soort van zwart bonten korsetjes aan die volgens verschillende dames halloween outfits waren. Dat viel op zich wel mee als je mij vraagt. Ook zouden ze niet erg lekker zitten :P
    Justina was verkleed als heks en alleen Samantha begreep wat een sexy halloween outfit was. Ze was namelijk een sappig konijntje . Maar ok ik was hier niet gekomen om halloween te vieren. Ik vertel dit alleen maar om een indruk te geven.

    Mijn 2e kamergang was met Justina. Zij is groot en heeft brede heupen wat ik wel aantrekkelijk vind, al moet het bij Justina niet breder worden . Om eerlijk te zijn miste ik een klik bij haar op de kamer. We hadden sex, maar de vonken spatten er niet vanaf laat ik het zo zeggen. Ook hier een strakke 20 minuten regeling. Wel fun gehad, maar nog niets speciaals. Sommige andere wandelaars nemen de term "afwerkseks" in de mond bij de pauschalclubs en ik denk dat ik deze kamergang zo wel zou kunnen omschrijven.

    Beneden met een Nederlandse gast zitten kletsen over alles en nog wat. Ik toch wel even wat rust nodig. Ik begon ook wat trek te krijgen dus maar naar boven gegaan om het buffet te bekijken. Ze hadden verschillende partysnacks, brood, beleg, worst, vlees en nog meer. Best uitgebreid dus dat zit goed. Tijdens het eten zag ik 2 mannen naar een kamer lopen en ik ving in het Duits iets op van "2 frauen". Ik dacht "dat moet ik even uitchecken" en ruimde snel mijn bord op en volgde de 2 mannen. En ja hoor, daar in een kamer met een groot bed zaten Andra en Anna te wachten. Bingo dacht ik en meteen op het matras afgedoken . Ik pakte Anna eerst en echt Wow wat een lekker ding zeg. Het is bijna niet te geloven dat zo'n lekker ding daar gewoon op je wacht. Ook haar lichaam is echt iets aparts. Gespierd, maar niet té. Gewoon lekker strak en een stevige slanke body. Ze kon lekker pijpen en haar vervolgens doggy genomen. 2 andere mannen kwamen erbij en een andere gast stond er alleen bij te kijken. Tijdens het doggy, pijpte Anna die andere Nederlandse gast. Andra kwam vrij en ik zo van uit Anna en in Andra. Ik denk dat ik meer dan een half uur daar bezig was. Andere mannen kwamen en gingen weer weg nadat zij hun kwakkie hadden geleegd, maar ik bleef maar door en door. (Ik had dikke pret, als je dat nog niet door had ). Alle mannen waren weg en ik had Anna en Andra alleen voor me . Ik kwam net op gang toen Andra me vroeg of ik al met iemand naar de kamer was geweest. Ik zei ja, en toen kapte Andra de sessie resoluut af. Ik moest wegwezen. Ik had mijn lol gehad, maar het einde was een beetje jammer. Maar goed, ze hadden een goede service geleverd dus ja. Wel moet ik zeggen dat Andra's foto's op de site echt totaal niet lijken op hoe ze in het echt is. Op de foto's is ze een lekkere roodharige twintiger, maar in het echt heeft ze op dit moment blond haar en ziet ze er minstens tien jaar ouder uit dan op de foto's. Later vertelde Wijze Grijze me dat ze niet haar beste dag had. Dat geloof ik best. Vergeleken met Anna was Andra's body een beetje slap. Een beetje de tegenvaller die Andra vergeleken met wat ik in mijn hoofd had voordat ik in Bochum kwam. Maar dat gebeurt nou eenmaal.

    Nu was het rond 14.50 toen ik beneden was en ik wilde nu toch wel voor Georgiana gaan. Ik had haar al eerder gezien op de dag en "die moet ik zeker pakken" dacht ik. Wijze Grijze had een uitgebreid gesprek met Georgiana op de bank toen ik beneden kwam, dus hij was met net voor :P. Dat maakte niet zoveel uit, want ik had toch zeker een uur nodig om te herstellen dacht ik na de gangbang met Anna en Andra. Het was wel erg druk rond dit tijdstip. Er zaten denk ik minimaal 9 mannen alleen op de bank of bij de bar en nog meer mannen bij een dame. Toen ik in de gaten kreeg dat Wijze Grijze naar boven ging, vroeg ik hem snel of hij aan Georgiana wilde vragen of zij met mij wilde na zijn sessie. Dit was geen probleem, en ik was blij dat ik iets had om naar uit te kijken . De tent werd nog drukker door mannen en ik zag een aantal om zich heen kijken zo van "hoe ga ik hier een dame pakken?". Een deel van deze mannen hadden een drie-uur-ticket, dus het zou later wel drukker worden dacht ik. Dat was ook het geval (gelukkig). Ik zag Wijze Grijze naar beneden komen en ik moest toen bij mezelf wel een beetje lachen om twee dingen. Ten eerste omdat WG er een beetje moe maar voldaan uitzag, en ten tweede omdat ik eindelijk met Georgiana kon gaan (dacht ik). Ik denk dat het rond 16.45 was dat Georgiana naast mij ging zitten. Hoelang WG en Georgiana naar boven zijn geweest weet ik niet precies meer, maar vanaf 14.50 had ik met geen enkele dame meer gekamerd. In ieder geval ik had ruim de tijd genomen om rust te nemen en me voor te bereiden op een (hoopvolle) waardige en epische sessie . Een bedank maar weer naar WG dat hij mij heeft getipt aan Georgiana. En Georgiana is een lieve meid dat ze ook naar mij toekwam . Ik en Georgiana zaten zo'n 10 minuten naast elkaar op de bank toen ze werd weggeroepen door de thekefrau dat iemand een half uur sessie met haar had geboekt. "Damn that guy!" dacht ik XD. Maar goed, ik had al 2 uur op haar gewacht, dus een half uur extra geen probleem.

    En dan eindelijk na dit half uur, eindelijk had ik weer seks :P. Ik had wel in die 2 en een half uur met 1 of 2 andere dames kunnen kameren, maar het was mijn keuze om te wachten op Georgiana . Ze verontschuldigde dat ze werd weggeroepen en dat ze mij daar liet staan achteraf, maar ik zei dat ze daar niets aan kon doen en dat het geen probleem was.
    Boven op de kamer begon het. Ze kleedde zich uit en damn, wat een hot body. Niet de grootste tits, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik vind haar de knapste dame zowel als haar gezicht als body (al komt Anna wel dicht daar bij in de buurt).
    Georgiana is niet alleen knap maar ook gewoon zo lief. Dat trekt mij wel aan in een dame. Een erectie was erg gemakkelijk na het zien van haar en man wat kan zij goed pijpen. Echt, echt, echt genieten geblazen voor een man. Precies de juiste tempo en spanning van de mond. Ik weet dat mannen verschillend denken over pijpen, maar voor mij was Georgiana echt gewoon perfect. Wow, wow, wow. Ik moet nog steeds glimlachen als ik aan haar denk. Er wordt wel gezegd dat 1 goede kamergang op een hele dag in een partytreff genoeg is om de dag te doen slagen. Dit geldt zeker bij Georgiana. Ze vroeg lief of ik wilde neuken of dat ze door ging met pijpen. Het maakte mij echt niets meer uit. Niets maakte mij meer uit op dat moment. Ik koos voor wat meer pijpwerk, en dit deed ze dan ook als een braaf meisje . Vervolgens begon ze lekker te liggen en vroeg of ik haar missio wilde doen. "Goed" zei ik, maar toen ik haar pussy zag, dacht ik "die moet ik proeven" :P. Niet alle dames waarderen beffen, dus ik vroeg of ik haar wel mocht beffen. Dit was een probleem en haar een lekkere befbeurt gegeven. Een dame beffen is iets wat ik zelden doe, maar Georgiana verdient het gewoon. Een andere reden dat ik zelden bef is omdat ik eigenlijk nog nooit een dame heb ontmoet waarbij het beffen ook daadwerkelijk lekker is voor mij als een man. Ik wil niet zeggen dat de kutjes stinken, maar het is ook weer niet zo dat ik met volle overgave kan beffen. Maar deze Georgiana, zij is gewoon perfect. Zij is voor mij de eerste dame bij wie ik het beffen eigenlijk best wel lekker vind. Ik had haar de hele dag kunnen beffen. Ze zei wel dat omdat ze de hele dag aan het werk is, het daar beneden niet op en top gevoelig is, maar ze vertelde wel dat ze het erg waardeerde :P. Dan overgegaan in missio en ook hier, wat geweldig. Al haar aanraking voelt aan iets fluweels. Oh mannen, deze Georgiana is gewoon een droomvrouw. Ik kan maar blijven doorgaan over hoe top ze wel niet is.
    Alle handelingen die we deden waren voor meneer beneden vermoeiend, maar toch ook weer niet . Ik denk dat ik zo'n 35 minuten of langer met haar op de kamer was. Helaas kwam ik niet bij haar (ik heb een iets te grote controle over het niet komen, over het wel komen moet ik nog aan werken XD), maar ze stelde wel voor om het later in de avond nog een keer te doen met haar.

    Bij het douchen en toen ik weer beneden kwam, Georgiana bleef maar in mijn hoofd spoken . Als ik emotioneel niet gehard was, zou ik zomaar op haar verliefd kunnen worden . Ik zat daar maar in de woonkamer in mezelf te denken aan de voorgaande sessie. Wat een kanjer die Georgiana. Ik moest mezelf terug naar de realiteit halen en mezelf ervan overtuigen dat er ook nog andere dames om me heen waren. Een koffie genomen en lekker relaxen. Samantha legde haar handdoek op een lege bank, en aangezien zij zeer populair was, toch maar bij haar gaan zitten. Het was duidelijk te zien dat ze moe was en toen ze vroeg of ik naar boven wilde, vroeg ik haar of ze wat rust wilde. We besloten om maar even wat te wachten. Ik vind Samantha wel een knappe dame, maar toch minder dan Georgiana of Anna. Ook miste ik een klik met Samantha. Ik dacht al dat de sessie met haar maar matig zou worden of in ieder geval niets speciaals en dit was ook zo. Ze was echt gewoon op, in de kamer. Hoewel ze toch minder was, toch wel bij haar kunnen komen. Ook Samantha heeft toch wel een strak lijfje dat stimulerend werkt voor meneer beneden.

    In de woonkamer weer aangekomen zag ik dat het een stuk rustiger was qua mannen. Hoewel ik net was gekomen toch zin in meer seks. Met een koffie naast Jacklin gezeten. Op de foto's ziet ze er een beetje mager uit en misschien niet zo erg knap, maar in het echt is een stuk aantrekkelijker. Ze vertelde me dat ze op de foto's slechts 40 kg is, en op dit moment 48 kg. Ook heeft ze haar make-up wat anders en dit allemaal bij elkaar maakt haar zeker een knappere dame. Aangezien zij Hongaars is en ik een paar woordjes hier van spreek een beetje kunnen babbelen. Ze verbeterde mijn uitspraak als deze totaal verkeerd was xD. Ik was verbaasd hoe makkelijk ze praat en moet wel zeggen dat ik haar de gezelligste dame vind van iedereen, dus ik was zeer benieuwd naar hoe ze op de kamer was.

    Net als Georgiana ook met Jacklin een geweldige sessie gehad. Ik had echt een klik met haar en we hadden samen dikke pret. Het ging er hevig aan toe en toen we klaar waren, was de klok toch een uur verder . We deden zowat alles wat denkbaar is. Georgiana is misschien een perfecte dame, Jacklin is misschien qua looks iets minder, maar qua inzet hetzelfde.

    Het werd al wat later en toen ik beneden kwam, zag ik dat Georgiana weer vrij was. Ik zat aan de bar en ik voelde twee paar ogen van andere mannen rechts van me naar Georgiana loeren, terwijl Georgiana links naast mij bij de bar wat om drinken vroeg. "Jij bent van mij" dacht ik zo en vroeg Georgiana mee naar boven. "Ok" zei ze en ik kon gewoon de teleurstelling van de mannen rechts van mij zo hard voelen . Het was al 21.00 uur geweest, dus zolang had ik ook niet meer.

    Ditmaal op een andere kamer met Georgiana gegaan. Ze wist wat ik lekker vond en ze pijpte me dus weer echt zo geweldig. Net als de eerste sessie weer geweldig. Echter ging het er deze keer heftiger aan toe en ik kwam tot een extreme lozing van zaden :P. Haar hele hand zat onder en we moesten wel lachen . Het ging richting sluitingstijd, maar nog wel genoeg tijd voor een andere dame. Dit was Tamara. Eigenlijk had alles al uit de dag gehaald wat ik wilde, maar toch met Tamara naar boven gegaan, maar dan wel meer voor spek en bonen . Ook haar ondergespoten, gedoucht, en met WG na een lange dag teruggereden. In de auto gezellig gekletst over de dag. Het was een succesvolle, vermoeiende, leuke dag vol plezier. Ik kan het iedereen aanraden die geïnteresseerd is in seks, maar dan wel een hele dag.

  10. Onderstaande 5 leden hebben TeddyWolf bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt ( 5 januari 2013),Horny_one (10 november 2012),Jajoh ( 9 november 2012),koosje12 ( 9 november 2012),Wijze grijze (10 november 2012)

  11. #107
    Geregistreerd
    24 oktober 2012
    Last Online
    1 april 2020 @ 21:52
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 6 Times in 1 Post

    Standaard

    Over een half uurtje starten we met rijden richting Bochum. Ik zal onze ervaring zsm delen

  12. #108
    Geregistreerd
    24 oktober 2012
    Last Online
    1 april 2020 @ 21:52
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 6 Times in 1 Post

    Standaard

    GvD! kom aan in Bochum worden we niet toegelaten! was vol! klopte ook wel want ik telde 20 auto's. Spontaan maar niet zo vriendelijke gast vrouw die grappig dacht te zijn. sprak volgens zeggen geen woord Engels. kreeg een visite kaartje mee en ze verwees ons naar Dortmund. Goed, in de auto dacht ik.. zelfde fout maak ik niet weer. dus eerst even gebeld wat de bezetting was. Dortmund ook vol! Nog chagrijniger gebeld naar Münster. En je raad het nooit. Ook vol!! Het was alsof de duivel met dit gezellige uitje speelde. Dan toch maar la vita gebeld. op dat moment was de bezetting 4 man en 14 vrouwen. Thats what we need! ! nu onderweg naar La vita... nog 80km...

  13. #109
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UndaGrwnD Bekijk bericht
    GvD! kom aan in Bochum worden we niet toegelaten! was vol!
    Ik wil geen olie op het vuur gooien maar in geval van PC Bochum moet wel worden opgemerkt dat men een selectief toelatingsbeleid heeft ... .
    Hoe het in DO en Münster zit weet ik niet. Van Bochum ken ik die verhalen wel.

    Dat sluit niet uit dat ook in dat geval een club gewoon vol kan zijn en dat dit wel degelijk waar kan zijn.

    Erg kloten trouwens om op 1 dag 3 maal te horen te krijgen dat een club vol is.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #110
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Hoe het in DO en Münster zit weet ik niet. Van Bochum ken ik die verhalen wel.
    In Dortmund had ik het idee dat het met het toelatingsbeleid wel mee viel. Wel werd er laatst, toen het inderdaad erg druk was, een gast die voor het eerst kwam geadviseerd om andere keer te terug te komen. Iemand die 10 minuten later kwam maar vaker geweest was, mocht wel naar binnen. Kreeg het idee dat dit gewoon werd vanuit de gedachte dat als die jongen die voor het eerst kwam hier in de drukte was gaan zitten hij geen leuke dag zou hebben en niet meer terug zou komen en dat ze dat wilde voorkomen. Ik wilde namelijk ook eerst voor een dagkaart gegaan en moest eerst een 3 uurs kaart nemen die ik kon verlengen als het me beviel. Na 3 uur verlengen was dan ook geen probleem.

  15. #111
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Dortmund is de kleinste van de drie clubs. Hier heb ik in het verleden wel meegemaakt dat bezoekers werd verteld dat de club vol was. Op dat moment was de club ook echt vol en werd er niemand meer toegelaten, tenzij er weer mensen waren weggegaan.

    In Bochum de laatste keer ook wel gasten van Turkse afkomst gezien, dus het is niet zo dat het deurbeleid op enkel het afkomstland zou filteren.

  16. #112
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Algemeen:
    Dat over vol zijn van een club.

    Nu lijkt haast alles te kunnen op P6 gebied in DL maar worden vergunningen net als hier ook niet afgegeven voor een maximale bezetting.
    Zeg maximale bezetting is 50 door de brandweer en andere instanties afgegeven en vol is vol

  17. #113
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Had niet het idee dat ze het zo vol zou laten lopen. Stel je 11 dames voor, 5 kamers. 5 dames op kamer - 6 dames met ijsbeer aan het wachten op een kamer en nog 4 ijsberen in de woonruimte. Het is een stuk leger dan de gemiddelde kroeg ...

  18. #114
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Daumen hoch

    Na een enigszins tegengevallen bezoek aan Partytreff-Xanten, nu 3 weken geleden, had ik al snel besloten eens een pauschalclub te bezoeken. Dit omdat daar de kamers afgesloten kunnen worden. Ik had de website van Pauschalclub Bochum al gezien, en wat ik daar zag beviel me wel. Mooie dames en een professionele website. In Xanten had ik TeddyWolf ontmoet en hij was zeer te spreken over Bochum, dus met hem al afgesproken om samen een keer een bezoekje aan Bochum te brengen. En zo geschiedde, gisteren heb ik TeddyWolf thuis opgehaald om 8 uur 's morgens zodat we om 11 uur aanwezig konden zijn. Met een korte tussenstop, een beetje file en 2 gemiste afslagen stonden we exact om 11 uur voor de deur!

    Na aangebeld te hebben konden we naar binnen. In de hal hangt een iPad aan de muur met de foto's van de aanwezige dames, precies dezelfde dames zoals aangekondigd op de website en ze waren ook alle 12 echt aanwezig! We rekenen af bij de vriendelijke thekefrau, 150 euro voor en hele dag, en krijgen van haar een code voor de website. Met deze code krijg je onbeperkt toegang tot het Silber-memberschip zodat je ten alle tijden ook de afgeschermde foto's (behalve de Gold-foto's) kunt bekijken. Na afrekenen krijg je een sleutel voor de locker en een badjas en slippers, meer heb je niet nodig toch? De badjas is schoon, zacht en compleet, het hele pand is schoon en altijd voldoende handdoeken aanwezig. Ik doe alles uit en stop het in de ruime locker, alleen badjas en slippers heb ik aan. Eerst even douchen uiteraard en dan naar de 'huiskamer'.

    De eerste dame die me in de huiskamer opvalt is Shaila omdat ze verleidelijk naar me lacht, die heeft er zin in, haha. Met een glas fris in de hand ga ik naast haar zitten. Ze is een klein lief vrouwtje met een goed gevulde bh en een aardig gezicht, niet heel knap maar gemiddeld. We besluiten niet veel later naar boven te gaan. Boven moeten we op het bankje wachten tot er een kamer vrij is. Naast ons zit de knappe Merlin ook te wachten met een klant. Wachten duurt niet erg lang en met een dame naast je, dus erg is dat niet. Op de kamer de gebruikelijke acties, pijpen zonder en neuken, 2 standjes en in doggy mijn 1e zaadlozing in het condoom achtergelaten. Tijdens de seks kreunt ze een beetje geacteerd, niet echt bevorderlijk voor een goede GFE dus. Zoenen deed ze niet i.t.t. wat er op de site staat en ik maakte zelf ook geen aanstalten want ik zag dat haar lip linksonder een beetje dik was, kan een reden zijn toch? Ook veel lippenstift maak het er niet aantrekkelijker op trouwens.

    De volgende sessie was met Merlin, de dame met het knapste gezicht en lekker volle billen. Ze zat alleen op een bankje, keek een beetje verveeld dus ik ga naar haar toe. Ze werkt pas een maand of 3 in Bochum en daarvoor werkte ze op de wallen! Ze spreekt beter engels dan duits, ik ook, dus dat komt mooi uit. Gezellig en leuk met haar gesproken. Op de kamer een standaard sessie gehad en voor de 2e keer het condoom volgespoten, heerlijk in doggy met een goed uitzicht op haar zachte billen. Een lief en zeer knap meisje, volgende keer ga ik met haar zeker weer naar boven als ze er is.

    Derde sessie was wel een hele aparte mag ik wel zeggen. Met Elisa had ik al veel oogcontact gemaakt en elkaar met een smile aangekeken. Ze zat alleen op een bankje dus pakte ik mijn kans. Op het bankje lekker tegen elkaar aan, elkaar strelen en gezellig babbelen. Ze heeft een mooie lichtbruine huid en is goedlachs, een lichaam ook met goede houvast, niet dik maar stevig. Op de kamer ging het met pijpen niet lekker, de eikel was al geïrriteerd en pijnlijk na 2 keer pijpen. De erectie verdween dan ook vrij snel tijdens het pijpen. Ze moest er van mij mee stoppen, ja wat doe je dan hè. Ze ging boven op me liggen, face to face, af en toe een lekkere (tong)zoen en ze maakte bewegingen alsof we toch aan het neuken waren. Dat was erg lekker en opwindend dus ik kreeg weer een erectie. Dat merkte Elisa natuurlijk ook, dus snel een condoom er om en verder gegaan in hetzelfde standje, zij bovenop mij liggend en af en toe een zoen, een heerlijke meid. Ze bewoog zeer sensueel en gevarieerd, het was echt een heftige vrijpartij. Hij duurde ook vrij lang maar ze kreeg het toch voor elkaar om mij voor de 3e keer klaar te rijden. Met een luide kreet, komend vanuit mijn tenen, heb ik het condoom volgespoten. Ik heb haar bedankt voor de goede service, met een big smile liep ik de kamer binnen waar TeddyWolf ook was. Hij zag aan mij dar het een zeer geslaagde sessie was geweest.

    Voor de 4e sessie heb ik gekozen voor Samanta, gewoon, omdat ze vrij was en er goed uit ziet al vind ik haar iets te mager. Op het bankje hand in hand gezeten en 'n beetje gepraat, ze had koude handen. Op de kamer weer problemen bij het pijpen bij mij, nog steeds gevoelig. Maar 1 standje gedaan, doggy maar niet klaar gekomen.

    Ik denk dat het een uur of 4 was, tijd voor een wat langere pauze en tijd om wat te eten. Er was heerlijke erwtensoep, diverse broodjes, diverse beleg en fruit. Een schaal met hamburgers en nog iets van vlees en grote knakworsten. Ook waren er toetjes, dus eigenlijk kom je er niets te kort of het zou iets van aardappels/rijst moeten zijn. De warme maaltijd is in Xanten dan weer beter geregeld, die wordt daar vers binnen gebracht.

    De hele dag waren er showtjes gepland met Arabella en Georgina, ze speelde dan eerst wat met een vibrator/dildo en de aanwezige heren mochten daarna meedoen. Om de 2 uur vond dit plaats in de grote speelkamer. Ik had voldoende rust genomen en goed gegeten dus werd het weer tijd voor 'some action'. Even na 6 gaat de dildoshow beginnen, ik ga er eens kijken. De dames stappen op het grote bed en gaan naast elkaar liggen, Georgina links en Arabella rechts. Ik ga links bij Georgina staan. Ze spelen met een dildo en ik klim op het bed bij Georgina om met haar te 'spelen'. Georgina is een erg lekker ding en ook lekker spontaan en actief. Ik had, voordat de show begon, de kans gemist om met haar naar de kamer te gaan. Ze zat even alleen in de huiskamer, maar ik was te laat. Nu dus de kans om het in te halen tijdens de show. Ik mocht van haar de vibrator 'bedienen' en haar daarmee dus bevredigen. Hij trilde niet en ik wist niet goed wat ik er mee moest, haha. Ze heeft ook een lekker kutje trouwens, mooie tietjes en mooie tattoos. Na het spelen met de vibrator mocht ik gaan liggen en heeft ze me oraal verwent, wat ze erg lekker doet overigens. Daarna het condoom erom en ze ging op me zitten, we hebben lekker geneukt echter zonder klaar te komen. Ze ging van me af om weer te gaan pijpen, nu dus met condoom, wat wel fijn was want ik was nog erg gevoelig. Dit deed ze zo goed, in combinatie met aftrekken, dat ik voor de 4e keer klaar kwam! Kortom, weer een geile ervaring rijker.

    En weer tijd voor een ruime pauze om op adem te komen en te herstellen. Het was nu erg druk in de club en de dames waren continue bezet. Soms kwam er een dame al met een heer naar beneden om samen op een bankje te ploffen en daarna naar de kamer te gaan. Of een dame liep meteen naar een bankje om naast een heer te gaan zitten. Op deze manier was een dame als Miriam en Angel moeilijk te 'scoren'. Regelmatig had ik met Miriam oogcontact en glimlachte naar me, met haar had ik wel naar de kamer gewild. Achteraf ook jammer dat ik Diana niet gedatet heb want die keek en glimlachte ook diverse malen naar me. Met haar heeft TeddyWolf een goede sessie gehad, gemiste kans voor mij helaas.

    Om 8 uur weer een show met Georgina en Arabella, gegarandeerde seks dacht ik nog. Ik dus weer daarheen en nu naast Arabella gaan staan. Natuurlijk vroeg ze me om er bij te komen en mee te doen, daar had ik wel oor naar. Pijpen goed, doggy neuken ook lekker, mooie billen. Klaarkomen lukte niet, maar 4 keer is ook een mooi resultaat!

    Het was intussen al een uurtje of half negen, TeddyWolf en ik spraken af om nog 1 sessie te doen. Ik had mijn zinnen gezet op Miriam, omdat zij de hele dag al druk bezet was de kans het grootst om haar boven op te wachten en daar aan te spreken. Ik vond het boven echter te warm en ben naar beneden gegaan in de hoop haar daar 'op te vangen'. Helaas voor mij is dat niet gelukt, een andere heer was me voor. Dan 'maar' een andere dame dacht ik. Alleen Channel was nog vrij en zat dus alleen op een bankje. Channel is een slanke dame met veel tattoos. Op de foto's op de website zie je niet dat ze zo slank is en ook haar gezicht is in het echt anders dan op de foto's, een stuk minder moet ik zeggen. Op het bankje was ze al erg afstandelijk en koel, geen enkele aanraking van haar kant, ook niet op het bankje boven. Ik had haar toen eigenlijk al moeten verlaten, maar dat doe je natuurlijk niet want je wil beleefd zijn. Ook op de kamer was ze passief en ze gaf aan dat ze moe was, wat ik wel kan begrijpen. Ik was zelf ook niet meer in topconditie na 6 sessies. Ik heb haar nog gebeft en een soort van massage gegeven terwijl ze op haar buik lag. Ze heeft wel een hele mooie kont en lange slanke benen, mooi om daar naar te kijken en te 'masseren', dat kon ze wel waarderen.

    Ik heb het nog niet gehad over Nataly en Dennise, met hun had ik geen contact, niet visueel en ik heb met hen ook niet gesproken. Best wel mooie dames, maar voor mij niet meer dan dat.

    Zo, dat was het wel zo'n beetje, ik heb er i.i.g. erg van genoten. Ik ga zeker nog een keer terug, het kan ook zijn dat ik dan naar Münster ga zijn trouwens.

  19. Onderstaande 9 leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 5 januari 2013),Badslippers (16 december 2012),fr_loper ( 4 januari 2013),koosje12 (16 december 2012),MichelJ (16 december 2012),Smouse (25 december 2012),TeddyWolf (16 december 2012),Toulouse-Lautrec (15 december 2012),Wijze grijze (15 december 2012)

  20. #115
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Ik was van plan geweest om vandaag PC-Bochum te bezoeken.
    Een beetje verontrust door de berichten over grote drukte op sommige dagen had ik gisteren gebeld met de vraag of het ivm evt drukte deze week beter was om een andere dag langs te komen. Ik kwam immers helemaal uit Nederland.
    Heel eerlijk antwoordde men dat veel beren deze week blijkbaar nog verlof hadden en dat het steeds erg druk was.
    Kijk, zo'n eerlijk antwoord kan ik waarderen. Dus gisteren dan maar Planet Eden bezocht. (Verslag volgt)
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  21. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    koosje12 ( 4 januari 2013)

  22. #116
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:00
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Gistermorgen speelde de vraag door mijnhoofd,zal ik met mijn 2 kale vrienden meegaan naar haus panthera of ga ik nu eindelijk eens naar bochum toe. Aangezien ze daar om 2300 stoppen dacht ik daarna kan ik nog naar panthera toeNavi ingesteld en naar exact 53 min autorijden kwam ik aan.Er speelde allerlei dingen door mijn hoofd,staat mijn auto er straks nog ,heb ik wielsloten ed,ja het is een groot industriegebied met alleen sloperijen daar.Maar daar zag ik een bord staan met nr 37 en reed zo naar de plaats delict toe .Vriendelijke vrouw deed de deur open en vroeg of ik al vaker geweest was en hoelang ik wou blijven. Gekozen voor een dagkaart,aangezien er voor mij een paar mooie pino,s rond liepenNa ontvangst van de welbekende spullen plus een wifi code de sextempel ingelopen.Beetje aca inrichting veel bankjes waar de meisjes opzitten en als je een dame leuk vind ga je er naast zitten voor een kennismaking. Eerst maar eens een kopje koffie en kijken waar het schip strand. Mijn ogen even goed de kost geven en daarna bij Tamara gaan zitten ,ze was de oudste met 36 jaar dus van mijn leeftijd .Ze stelde mij voor om mij de club te laten zien en dat deed ze goed, leuke milf en prettig in de omgang .Spreekt zeer goed duits en ben er 2 keer mee boven geweest. Dame 2 was vera uit duitsland ,ze ziet er op de foto dikker uit als dat ze is maar heel leuk contact mee , ja ze heeft ook een nederlandse vader en ik had duidelijk een streepje voor bij haar. 3 maal mee gekamert. Dame no3 was Elisa een latina,ook prima service. dame no4 was Mira een jong meisje van 21 uit hongarije ,deze juf zat me de hele dag al te teasen en te plagen.Heeft in den haag gewerkt en ook een zwak voor nl beren.Ze speelde een spelletje met me en maakte me gek, moest echt mijn best doen .Uiteindelijk op de kamer terecht gekomen en er een uur gebleven. Ze kreeg daar problemen door maar kon haar niks schelen,wat een schatje beste date van de dag. Al met al een mooi dagje ,12 uur binnen geweest voor 150 euro. Als je naar huis gaat vraagt de theke vrouw naar je fav dame, dus goed opletten jongens en voor de beren met een slecht geheugen:er hangt een lijst met de foto,s en namen in de ontvangsthal. Wat ik er nog aan toevoegen wil is dat als je er bent je niet als een zoutzak bij moet gaan zitten,vermaak de dames ze willen ook een leuke dag,je krijgt er veel voor terug maw respect!
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  23. Onderstaande 5 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 5 januari 2013),hallodaarbenikweer ( 5 januari 2013),Ricardo Banana ( 5 januari 2013),Smouse ( 5 januari 2013),Wijze grijze ( 5 januari 2013)

  24. #117
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    ... plus een wifi code..
    De code die je krijgt is niet voor wifi, dat dacht ik dus ook toen ik daar was . De code is voor de site zodat je, na registreren en invoeren code, Silber-member bent. Daarmee krijg je toegang tot de FSK16-Bilder, 24 uur per dag, en de XXX-(FSK18)-Bilder
    Deze tent is zo goed, daar moet ik binnenkort weer eens heen.

  25. Onderstaande leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    Smouse ( 5 januari 2013)

  26. #118
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:49
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Rmjhexe, ik had je tip moeten opvolgen. Ik heb in Ratingen voor meer geld, minder gekamerd. Helaas breekt een drukke periode voor mij aan, maar bij eerste goede gelegenheid ga ik naar Bochum.

  27. Onderstaande leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    rmjhexe ( 5 januari 2013)

  28. #119
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    De code die je krijgt is niet voor wifi, dat dacht ik dus ook toen ik daar was . De code is voor de site zodat je, na registreren en invoeren code, Silber-member bent. Daarmee krijg je toegang tot de FSK16-Bilder, 24 uur per dag, en de XXX-(FSK18)-Bilder
    Deze tent is zo goed, daar moet ik binnenkort weer eens heen.
    Sterker nog: je krijgt voor 24 uur toegang tot het goldmember bereik inclusief de filmpjes, direkte mail mogelijkheid met de dames en een 7 dagen aanwezigheidsoverzicht (vs 3 voor normale toegang) als je een korte enquete over je laatste bezoek invult. Het gaat de club voornamelijk om de peiling van de mening van de bezoekers, zodat ze hun service op peil kunnen houden of verbeteren.

  29. Onderstaande leden hebben koosje12 bedankt voor deze bijdrage:

    Smouse ( 7 januari 2013)

  30. #120
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koosje12 Bekijk bericht
    Sterker nog: je krijgt voor 24 uur toegang tot het goldmember bereik inclusief de filmpjes, direkte mail mogelijkheid met de dames en een 7 dagen aanwezigheidsoverzicht (vs 3 voor normale toegang) als je een korte enquete over je laatste bezoek invult. Het gaat de club voornamelijk om de peiling van de mening van de bezoekers, zodat ze hun service op peil kunnen houden of verbeteren.
    Kijk, dat wist ik dan weer niet, zal die enquête eens ff in gaan vullen, thanks.
    Ik kan de enquête nergens op de site vinden? Of had ik dat ter plaatse moeten doen?

  31. #121
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Als je eerst ingelogd bent (met een persoonlijke login die je op de site kunt aanmaken) en vervolgens de code ingeeft kom je in de enquete (tenzij de code al een keer is gebruikt) en ben je vervolgens 24 uur goldmember.

  32. #122
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koosje12 Bekijk bericht
    Als je eerst ingelogd bent (met een persoonlijke login die je op de site kunt aanmaken) en vervolgens de code ingeeft kom je in de enquete (tenzij de code al een keer is gebruikt) en ben je vervolgens 24 uur goldmember.
    Jammer maar helaas, dan heb ik het over het hoofd gezien
    Thanks anyway guys, op naar het volgende bezoek met bijbehorende code

  33. #123
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Lang leve PAUSCHAL

    Lang leve PAUSCHAL

    Oorspronkelijk had ik 03.01 PC-Bochum nog eens willen bezoeken. Gewaarschuwd door berichten over grote drukte belde ik de dag van tevoren met de club en vroeg of het in de week na Nieuwjaar overmatig druk was, of dat ik beter nog een weekje kon wachten. Als eerlijk antwoord adviseerde men mij, zeker ook gezien de verdere reisafstand om nog maar een weekje te wachten en dan nog eens te bellen. Wijze Grijze Top Tip: Bel van tevoren en vraag naar de verwachte drukte.

    Omdat ik van een vorig bezoek nog een goldcode bezat, kon ik reeds de line-up van 7 dagen vooruit inzien en had mijn keuze op Woensdag 09.01 vastgelegd. Achteraf gezien een goede keuze: 11 dames aanwezig en met een piek van ca. 25 bezoekers tussen 13:00-17:00 tot ca. 7 bezoekers na 20:30. Een goeie line-up deed me besluiten weer eens naar Bochum af te reizen.

    Nu over tot de dag zelf: in één woord legendarisch. Wissel ik normaal gesproken een kamergang met orgasme wel eens af voor een wat rustigere kamergang, hoe anders zou het vandaag lopen. Elke kamergang eindigde in een orgasme, zodat de teller op het eind van de dag op 6 stond. De meiden hebben me m’n persoonlijke all time record laten overtreffen. Hoe kwam dit zover?

    In de profielen van 6 meiden stonden vandaag Französisch mit Aufnahme. Leek me een strak plan om me eens flink mee uit te leven. Bovendien zouden Dennise en Merlin de 2-uurlijkse Girls-gone-wild-show doen. En laat ik nu juist deze Merlin om 11:30 alleen op een bank zien zitten. Helaas had ze geen tijd meer om met haar de kamer op te gaan, want de eerste show stond voor 12:00 geprogrammeerd. Wel beloofde ze me om me samen met Dennise tijdens zo’n show samen klaar te likken. Mmmmmmmmh, lekkere vooruitzichten. Dus meteen een bank opgeschoven naar Krista.

    1ste sessie: Krista
    PC Bochum - Krista 02.JPG
    Krista
    ken ik al vanaf de begindagen dat ze hier werkt. Zij wist zich ook nog steeds onze eerdere ontmoetingen te herinneren en begon me op de bank al verbaal op te geilen door me precies te beschrijven wat we op de kamer allemaal zouden doen. Mijn testosteronspiegel stond sowieso al op z’n maximum, dus Krista zowat meegesleurd naar de kamer. Dit jonge 18-jarige studentje geeft mij vanaf de bank al een echte GFE. Op de kamer is het dan net alsof ik weer puber ben en met m’n eerste vriendinnetje sex ga hebben. Krista heeft geen FT in haar profiel, dus tijdens de blowjob gaf ik haar al aan dat ik met m’n eerste orgasme wilde wachten tot meteen na deze kamer en dan naar de show van Merlin en Dennise zou gaan. Geen reactie van Krista, behalve dat ze haar pijpen intensiveerde en me daarbij oh zo onschuldig aankeek.
    “Meisje, nu stop maar even, anders is het met me gebeurd”
    Haar reactie: nog lekkerder pijpen, maar nu op zo’n manier dat het wel leek alsof ze me met haar tong aan het aftrekken was. Heerlijk strak en zacht tegelijk.
    “Stop, stop, stop”
    Ok, ze stopte en begon me zachtjes te tongzoenen. Pure marteling! Na een tijdje TZ daalden haar zoentjes via mijn borstkas weer af naar Wijze Stijve die nog steeds kloppend en pulserend recht overeind stond. Enthousiast werd hij weer in haar mondje begroet. Als ik ooit in Abu Ghraib terechtkom, hoeven ze me niet te waterboarden, maar stuur Krista op me af met deze behandeling en ik beken alles. Zo ook nu, ik kon haar pijpkunsten niet meer weerstaan, waarschuwde haar nog en capituleerde. We waren 40 minuten op de kamer geweest en ik merkte dat ik nu niet naar de show hoefde te gaan. OK, wachten we toch tot de show van 14:00 uur. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

    2de Sessie: Channel
    PC Bochum - Channel 02.JPG
    Naam : Channel
    Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
    Leeftijd : 24
    Haarkleur/-lengte : Zwart sluik, één helft tot de schouders, één helft lang tot op de rug.
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : Slank, 51 Kg maat 34/ vaste B-cups
    Tatoeages/Piercings : ja overal en wordt nog meer
    Service: PZC, NMC/ 69/ FT
    Voordelen: FT
    Nadelen: .
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : All inclusive
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

    Ik had na mijn eerste kamer eerst eens goed gegeten en liep Channel tegen het lijf: een nieuwe Duitse aanwinst en een lekker ongecompliceerd jong meisje. Op de kamer was ik aanvankelijk sceptisch, omdat ze wel erg veel kletste en, vreemd, wilde haar bovenstuk niet uitdoen. Maar toen we uiteindelijk begonnen, had ik ook niet meer te klagen. Een gewoon goede professionele servicesessie geeft een Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

    3de Sessie: Samantha,

    PC Bochum - Samanta 05.JPG
    Mijn persoonlijke favoriet tot nu toe. We hadden in November afscheid van elkaar genomen, omdat ze zich uit dit wereldje zou terugtrekken. Helaas voor haar zijn haar plannen mislukt, zodat ze (noodgedwongen) besloten heeft weer terug te keren. Dit doet echter niets aan haar inzet af. Samantha weet waar ik van houd en ze heeft nog steeds een van de mooiste paar ogen die me altijd zo liefdevol blijven aankijken. En dat minzame Cameron Diaz lachje hè. Ik heb trouwens nog nooit eerder vermeld dat Samantha licht lifpelt. Ook dit draagt aan haar geile uitstraling bij. Gedurende de dag leefde ze zich ook aan de danspaal uit. Wat een lekkere body. Zij draagt ook de meest sexy setjes lingerie, jukjes en erotische kleding. Meerdere malen per dag wisselt ze die. Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10

    4de Sessie: Krista
    PC Bochum - Krista 01.JPG
    Ik belandde weer bij Krista. Ik was mijn krant aan het lezen en eigenlijk aan een iets langere pauze toe. Tot mijn verbazing bleef Krista een hele tijd alleen op de bank zitten en werd door niemand aangesproken. Omdat een gezamenlijke pauze nu eenmaal leuker is dan in je eentje, vergezelde ik me naast haar. Lekker gekeuveld en zij wilde weten met wie ik verder nog gekamerd had. Klein nieuwsgierig Aagje, maar ik vond het leuk om met haar een geil gesprekje te voeren. Ze vroeg me of ik niet een beetje te hard van stapel aan het lopen was met 3 orgasmes tijdens 3 kamers achter elkaar. Vond ikzelf ook, dus zullen we dan maar een gezellige rustige massage- en knuffelsessie doen (revitaliseringssessie). OK. Kom maar mee.
    Op de kamer begon Krista inderdaad weer met hele lieve tongzoenen, maar besloot me uiteindelijk toch weer te verwennen met zo’n zalige blow job. Ik had niet verwacht dat Wijze Stijve zich hierdoor zou laten wekken, maar binnen no time besloot Wijze Stijve dat z’n power nap klaar was en dat hij weer meedeed. Krista legde er alle eer in om me een 4e orgasme te bezorgen. Ze bleef en bleef maar doorgaan en haar lieve snoetje keek me daar steeds zo geil bij aan om te zien hoe ver ik al was. En dan zo’n lieve, ietwat superieure, glimlach erbij….Uiteindelijk kwam er een oerexplosie vanuit mijn haartoppen en mijn teennagels en lichtelijk groggy en helemaal bezweet lag ik uitgeteld op de matras. Een half uur lang had ze me zonder onderbreking gepijpt. Ik sta nog steeds verbaasd over dit jonge ding, want geloof me, maar ik heb al met ervarener dames gekamerd die er op een gegeven moment mee stopten omdat de pijp op dat moment leeg was. Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10

    5de Sessie:
    PC Bochum - Dennise 06.JPG
    PC Bochum - Merlin 04.JPG
    Met 2 andere Nederlanders gingen we bij de show kijken. Er waren nog slechts twee gasten en toen een ervan aan z’n gerief geholpen was, werd de eerste NL’er door Dennise op de mat uitgenodigd. Ik wilde zelf wachten tot beide dames beschikbaar waren, en Merlin aan haar belofte van een duo blowjob houden. Helaas was de eerste Nl’er vrij snel klaar en ik was als volgende aan de beurt. Alleen pijpen dan. OK, maar veel fut had Wijze Stijve niet, ofschoon Dennise’s blowjob lekker en geroutineerd was. Dus na een tijdje vriendelijk bedankt en afgebroken. Een totaal nieuwe bezoeker mocht binnen 5 minuten Dennises mondje vullen en daarna was ook Merlin beschikbaar. Beiden wilden alles opruimen, maar ik herinnerde Merlin aan haar belofte. Ofschoon ik al “aan de beurt” geweest was, mocht ik toch nog genieten van de ene dame die zoog en de ander die m’n klokkenspel likte. Na een tijdje wisselden ze elkaar af. Een orgasme zat er opdat moment echter (nog) niet in. Wijze Grijze sexapproval: 8,5/10

    6de Sessie: Krista
    PC Bochum - Krista 04.JPG
    Nu toch wel een iets langere recuperatiepauze ingelast en tijd om met de andere NLérs wat bij te praten en informatie en verhalen uit te wisselen. Ofschoon er in PC-Bochum door de dames in principe geen initiatief uitgaat naar de heren, wenkte Krista me op een gegeven moment naar zich toe en vroeg naar de stand van zaken.
    “Tsja: 4 kamers, 4 orgasmes en Merlin heeft haar belofte ingevuld.”
    “OK, denk je dat we nog eens naar de kamer kunnen gaan?”
    “Ja hoor, maar ik was net nog aan het uitrusten, dus we doen wel rustig?”
    “Tuurlijk”
    En het werd een rustige sessie, maar wel eentje met zoveel rust, intimiteit en gevoel dat mijn hormonen zich ontketenden en gezamenlijk besloten zich naar Wijze Stijve te begeven. Krista bemerkte dit uiteraard en vroeg lief of ze me weer mocht likken.
    “Och ja, als je maar rustig doet”.
    “Tuurlijk”
    En heel lief en gevoelvol deed Krista wat ze de hele dag al zo perfect deed. Ik hoefde niets te doen behalve te ontspannen en weg te zwijmelen en af en toe kijken om te genieten van haar lieve blikjes naar mij toe. “Schatje, doe nou maar rustig, want ik kan nu niet alweer klaarkomen”
    “Tuurlijk”
    En ik weet niet hoe ze het doet, maar Krista kan haar tong ritmisch aanspannen terwijl ze haar hoofd naar boven beweegt en weer ontspannen als ze naar beneden beweegt. En dan wisselt ze dit weer af door alleen haar tong te gebruiken en over je eikel te flitsen. Hierbij maakt ze ook af en toe zachte kreun- en smakgeluidjes. Dit past gewoon niet bij een 18-jarig meisje. Omdat ik ook haar achtergrond ken, is het ook daarom een extra kinky belevenis. Einde van het verhaal is dat ze maar door en door en door bleef gaan en er uiteindelijk toch weer een lading witte latex uithaalde. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

    7de sessie. Een nieuw meisje: Mira
    PC Bochum - Mira 03.JPG
    Naam : Mira
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/weinig Duits
    Leeftijd : 21
    Haarkleur/-lengte : Lichtbruin/Blond lang.
    Lengte dame : 1,64 mtr
    Postuur/Cupmaat : Niet echt slank, maar wel perfect geproportioneerd, 58 Kg maat 36/ vaste C-cups
    Tatoeages/Piercings : nee/ ja
    Service: PZC/ 69/ oliemassage
    Voordelen:
    Nadelen: .
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : All inclusive
    Extra’s bij het bezoek: Lekkere massage onder inzet van olieflesje
    Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10

    Mira is een kleine Hongaarse spring in ’t veld met een mooi opgemaakt gezicht. Haar wenkbrauwen deden haar ogen mooi uitkomen en toen ik er naast ging zitten, legde ze meteen haar benen over me heen en begon met me te knuffelen. Dat ben ik hier niet gewend, in principe is er beneden geen openbare actie. Alles heel netjes en zedig , op een beetje heimelijk gefriemel onder de badjas na. Maar Mira giechelde aan een stuk door en bedolf me onder zoentjes. Communicatie was een beetje moeilijk vanwege haar gebrekkige talenkennis. Toen na een tijdje Krista tegenover ons kwam zitten en ons ging bekijken, werd de situatie een beetje genant. Was Krista jaloers? Zo leek het wel. Dus subiet Mira maar voor een kamergang uitgenodigd. Op de kamer bleek dat Mira ook weer zo’n lekker aanhalig zoentienertje was. Wat ben ik toch een bofkont. Exactly the way I likeit. Ik maakte haar meteen duidelijk dat neukwerk er absoluut niet meer inzat. Wijze Grijze en Wijze Stijve hadden er gewoonweg de fut niet meer voor. Geen probleem, en na een beetje gerommel in haar handtasje haalde Mira er een flesje massageolie uit en begon met een lekkere combi pijp-/massagebeurt. Geloof het of niet (natuurlijk kun je dit geloven, want Wijze Grijze vertelt nooit onwaarheden), maar nog nooit eerder in mij n leven presteerde ik 6 orgasmes op één dag. Tot Woensdag 09.01.13. Sterretjes dansten voor m’n ogen. En ik was helemaal uitgeblust. Wijze Grijze sexapproval: 9,0/108stesessie: Krista
    PC Bochum - Krista 06.JPG
    Het was inmiddels 22:00 uur en ik dacht dat ik m’n laatste kamer van de dag achter de rug had. Ware er niet Krista: Zij zat helemaal alleen in een hoekje en keek me vragend aan. Had ze dan iets fout gedaan? Het was net of deze lieve meid een schuldgevoel naar mij toe had. Hele vreemde situatie. Zij had me 3 maal vandaag laten klaarkomen en leek een beetje teleurgesteld (pruillipje!) dat de eer van een 6e orgasme naar Mira ging. Wilde ik nog een laatste kamer met haar doen? Nou graag hoor, maar zonder orgasme (leek wel een déjà vu van eerder die dag). Tegen 22:15 gingen we naar boven en Krista deed werkelijk alle moeite. Maar nu was Wijze Stijve werkelijk in coma. Af en toe meldde hij zich slaapdronken en richtte zich even op omdat hij wilde zien wie er nu weer aan het pijpen was. Ook weer heel lekker en misschien als me nog 15 minuten gegund waren dan was er nog een 7de wonder gebeurd. Om 22:55 werd echter geroepen dat de tent ging sluiten. Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10

    Bij het verlaten word je naar je favoriet gevraagd. Karin, de Thekefrau van vandaag, lachte minzaam toen ik haar antwoordde: Krista

    Ik ben de laatste 2 weken in diverse Saunaclubs (Golden Time, Planet Eden, Living Room) geweest en heb er best veel geld achtergelaten. Helemaal niet erg, heb er ook geen spijt van, maar wil hier tenslotte iets relativeren en jullie te bedenken geven.

    Reken mijn dagje vandaag gewoon even mee met prijzen die in een saunaclub gehanteerd worden:

    Entree: 50,=
    1ste kamer: 50,= + 25 ivm 40 minuten 75,=
    2de kamer: 50,=
    3de kamer: 50,=
    4de kamer: 50,=
    5de kamer: 50,= + 50,= (duo blow job) 100,=
    6de kamer: 50,=
    7de kamer: 50,= + 25,= ivm 45 minuten) 75,=
    8ste kamer: 50,= + 25,= (ivm 40 minuten) 75,=

    Tel hier nog 3 x 25,= bij op ivm FT. Ik schrijf er met opzet niet bij door wie, want dit staat niet bij ieders profiel als aangeboden service. Desondanks heb ik er van mogen genieten.
    In een saunaclub, was ik voor deze dag dus EUR 650,= kwijt geweest. Zet dit af tegen de EUR 150,= voor een dagje PC-Bochum en ik denk dat m’n punt duidelijk is.

    Was de kwaliteit dan minder? Aan m’n vergeven sexapprovals kun je zien dat alle sessies minimaal een 8/10 scoorden.
    Wellness dan? Ik had ook in de sauna of inde jacuzzi kunnen gaan zitten. De jacuzzi buiten had een temperatuur van 41⁰C.
    Sfeer? Het was vandaag ook reuze gezellig, mede omdat er nog 5 andere Nederlanders waren. De hele dag troffen we elkaar, wisselden ervaringen uit, gaven tips en spraken over de verschillende meisjes.
    Het eten dan? Er is inderdaad geen warm eten (behalve soep, gehaktballen en worstjes) Voor de rest is er wel continu een net verzorgd koud buffet (zie mijn eerdere recensies)

    Wijze Grijze sexapproval voor Pauschalclub Bochum vandaag: 9,5/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  34. Onderstaande 19 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    anali (12 januari 2013),bad pritt (11 januari 2013),benijsbeer (11 januari 2013),Carlitos (14 januari 2013),De Shyman (14 januari 2013),forgetskinnyletsgetfatty (11 januari 2013),fr_loper (11 januari 2013),guusg (11 januari 2013),Horny_one (11 januari 2013),jan j (11 januari 2013),jaro (13 januari 2013),krukar (11 januari 2013),nieuwkomertje (22 september 2013),Pistol Pete (11 januari 2013),rmjhexe (11 januari 2013),sneivel (12 januari 2013),Snor (11 januari 2013),TeddyWolf (13 januari 2013),trigootje (11 januari 2013)

  35. #124
    Geregistreerd
    13 januari 2013
    Last Online
    22 juli 2022 @ 17:11
    Locatie
    Mooie Twente
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    129
    Thanked
    130 in 37 posts

    Standaard

    Nou, mijn eerste bericht.

    Ik ben al een tijdje actief zonder een account en ik heb inmiddels diverse FKK's bezocht. Golden Time, Villa Vertigo en Golden Dreams onder andere. Nu dacht ik: ik probeer een Pauschalclub uit.
    Gisterenmiddag werd het werk vroegtijdig stil gelegd door de gemeente ivm koude weer wat op komst is en ik besloot, samen met een collega, spontaan om naar Bochum te rijden vanuit Enschede.

    Wij helemaal enthousiast in de auto gestapt, vol getankt met diesel en vol gas over de A31 richting Bochum. Helaas heb je mede hollanders die links rijden met 130KM/h. Maar goed. Ruim een uur later gearriveerd en relatief makkelijk gevonden door de grote nr 37 die je op meerdere plekken ziet hangen. Het viel ons op dat de parkeerplaats vol was. hmmm....Ik had al op de site gekeken en er zouden 26 dames aanwezig zijn gisteren. Weinig in vergelijking met Villa Vertigo (24-12-2012) maar goed genoeg.
    Aangekomen bij de ingang. Het volgende:
    Ik ben 1.93m, blond haar, blauwe ogen. Mijn collega is Turks/Nederlander. Lang, donder haar en ogen. Hij spreekt vloeiend Duits en ik geen woord Duits. Hij belde aan en een vrouw doet de deur open en vraagt aan hem, achteraf verteld, of het onze eerste keer was. Ja dus. Vervolgens geeft ze aan dat de club vol is voor 2 personen en wijst ze naar mij. Mijn collega draait zich om en vertaald het en we besluiten allebei weg te gaan. Conclusie: ik mocht wel naar binnen maar nog 1 erbij was echt te vol. Jammer. Wij lopen terug naar de auto en besluiten eerst wat te roken. Op dat moment stappen twee heren, Duitse kenteken en uiterlijk, uit de auto en lopen naar de ingang. Die mochten dus allebei wel naar binnen.

    Op de terug weg naar Golden Dreams gegaan en een fantastische tijd gehad met onder andere Liana, Sonia en Claudia.

    Voor mij geen Bochum, Munster of Osnabruck meer. Zelfde eigenaar dus zelfde beleid.

  36. #125
    Geregistreerd
    5 september 2012
    Last Online
    7 mei 2019 @ 07:55
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    61
    Discussies
    0
    Thanks
    245
    Thanked
    93 in 18 posts

    Standaard

    @ StrikerXMF,

    Als ik je berichtje lees heb je wat pech gehad en ben je op een verkeerd tijdstip aangekomen. Ik schat dat je rond 16.00 - 17.00 uur bent aangekomen aangezien je nog die middag had gewerkt?

    Ik ben al een paar keer hier in Bochum geweest en inderdaad tussen 14.00 en 17.30 uur is het meestal het drukst. Als je voor een hele dag gaat, wat ik meestal doe, zou ik vanaf de openingstijd al aankomen en lekker los gaan. Meestal kan je dan gelijk een dame van je keuze uitzoeken en is het niet zo druk. Natuurlijk is het doordeweeks minder druk dan in het weekend.

    Wat betreft dat 2 andere personen wel naar binnen mochten. Dat kan verschillende redenen zijn geweest.
    1. de 2 mannen wilden slechts een half uurtje/ uurtje boeken
    2. een andere gast die al eerder op de dag binnen was gekomen stond op het punt weg te gaan
    3. een andere thekefrau (meestal lopen er minimaal 2 rond) deed open voor de 2 mannen en dacht dat er nog net 2 mannen bij konden

    Ik probeer niet zozeer de pauschalclub te verdedigen, ik probeer alleen inzicht te bieden in de situatie waarin jij zat met mijn kennis.

    In tegenstelling tot jou heb ik meer ervaring op het gebied van pauschalclubs dan saunaclubs. Ik moet dan ook concluderen dat pauschalclub Bochum zeker een van de best geregelde tent is met over het algemeen de leukste dames. Qua looks en misschien ook qua inzet kan je misschien iets beter af zijn in saunaclubs, maar dit is zeker niet altijd zo. Ook gezien de redenering van Wijze Grijze is een pauschalclub vergeleken met een saunaclub gewoon véél voordeliger. Ik vermaak me zelf ook in de pauschalclub en als mede-ijsbeer zou ik je toch aanraden om het toch eens te proberen in Bochum. Uit gesprekken met bezoekers in Bochum hoor ik over het algemeen dat Bochum het meeste voor je waar biedt vergeleken met Münster en Dortmund (looks dames/aantal dames/aantal kamers/wachttijden). De eigenaar van de pauschalclub Bochum/Dortmunt/Münster heeft op dit moment geen vestiging in Osnabrück (hier zijn de Totalclub en La Vita te vinden).

 

 
Pagina 5 van 33 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.

Babylon 468*60