Pagina 4 van 33 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 816
  1. #76
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 19:58
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.265
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard Wederom Lulu time in Pauschalclub Bochum

    Mijn aanwezigheid is reeds vermeld, dan ben je toch wel verplicht om een recensie te schrijven. Je kan toch tegenwoordig nergens meer heen, zonder altijd andere nederlanders tegen te komen.:wink:

    Het is net na half 12 als ik de auto op het grote parkeerterrein wegzet, al lopende naar de ingang struikel ik bijna over nog een geel kenteken. Samen met 2 duitse medeberen worden we binnengelaten door de thekefrau, de man voor mij blijkt een stamgast te zijn, aan mij, en aan de man achter mij, wordt gevraagd of het de eerste keer in deze club is, voor mij niet, voor de man achter mij wel. Begonnen met een 3-uurskaart, 100 euro in ruil voor lockersleutel, douchen en een transformatie naar ijsbeer volgt.

    Na een bak koffie en en het overbekende mineraalwater gescoord te hebben, de line-up bekeken te hebben, Lulu opgezocht, niet veel later lopen we samen naar boven. Een sessie met wederzijdse bevredeging van bijna een uur volgt, wat nou 20 minuten?

    Het is helaas te koud om buiten in de tuin zitten, niet de temperatuur, maar er staat net te veel wind. Terug binnen, besluit ik op zeker te gaan met de beschikbare Samantha, met deze dame was ik bij mijn vorige bezoek ook op de kamer belandt, en ook nu werd ik niet teleurgesteld.

    Het loopt tegen 14:00 uur, de thekefrau wijst mij erop dat er in de grote kamer een speciale act gaat beginnen. Bij de grote kamer aangekomen zie ik dat er een dame (Arabella) een beer oraal verwent, haar kontje in de lucht gestoken, voor een beer die haar in doggy wil nemen en dat met een paar toeschouwers. Misschien dat in deze PC/PT, sex met publiek "speciaal" is, maar het is wat je ook aantreft op PT's met een grote speelweide.

    Het duurde even, maar het is toch gelukt ,om de andere nederlandse beer, (die ook verslag heeft uitgebracht) te spotten, krijg van hem het advies om om de dominicaanse de dames te proberen.

    Inmiddels loopt mijn 3-uurskaart ten einde, en de reistijd dan niet opweegt tegen een kort bezoek, maar verlengd naar een dagkaart.
    Nou was ik Tamara ( een van de Dominicaanse dames) al tegen het lijf gelopen, deze dame die voorheen in PT dorsten was, had mij al herkend (en ik haar) en was mij al aan het uitdagen, ook met haar een positieve sessie gescoord.

    Met het advies van die andere nederlandse beer in gedachten, op Paris afgestapt, waarmee je als afwisseling in het nederlands kan praten, inderdaad met deze dame heb je gauw een klik. Deze sessie ook tot een positief, en met wederzijds genoegen, tot een einde gebracht.

    Na de uitstapjes met andere dames, weer terug naar de dame waarvoor je naar deze club ging, Lulu, weer een lange liksessie en daarna meerdere standjes, een slopende ervaring, waarbij de vochtigheidsgraad in de kamer aan een sauna deed denken, met het gewenste resultaat.
    Om tot rust te komen besloten om maar de "echte" sauna bezet te houden, Lulu komt mee, samen doen we 2 saunagangen.

    Na een ruime afkoelingsperiode, weer met Lulu naar boven, helaas zijn alle kamers bezet, even wachten op het bankje, en geduld wordt beloond.
    Wederom een intense sessie, met wederzijds genoegen afgesloten.

    Door de sessie met Lulu is mij de actuele tijd ontgaan, wat mij opvalt is dat het wel vrij rustig is, een blik op de TV in de eetzaal leert mij dat Schalke tegen Inter Milaan speelt, even later galmt het arrivideci Inter Milaan uit de speakers van de TV , Schalke neemt een 1-0 voorsprong.

    Angie had over de hele dag al contact met mij gezocht, vlak voor 22:00 op haar advances ingegaan, gekozen voor een ontspannende massage, na een 20 minuten weer van de kamer af. En meteen door naar Shaila, een leuke dame, iets mollig en slappe borsten, service was goed, ook nu wordt het tot een positief einde gebracht, snel douchen, afscheid nemen van de dames.
    Bij het verlaten vraagt de thekefrau, welke dame je het meest beviel, slechts 1 antwoordt goed.

    Voor de verandering eens andere weg terug genomen via de 40, waar je aan je rechterhand een bekende FKK-club passeert, de overbekende 3 op en dan, het 's nachts saaie stuk, van kreuz Oberhausen naar de Nederlandse grens.
    Het is net na 01:00 als ik thuis mijn bed in stap.

    Grtz forgetskinnyletsgetfatty
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  2. Onderstaande leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    kinky Jan (15 april 2011)

  3. #77
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Daumen hoch

    Onlangs ben ik ook in deze club geweest om het gebeuren daar eens te bestuderen. Bij aankomst stond er buiten al een rijtje gasten te wachten op de opening van de voordeur.

    Bij binnenkomst eerst 100 euri's betaald voor 3 uurtjes, aangezien je hier later alsnog kunt verlengen naar 150 euri's voor een dagkaart.

    Er werd gevraagd of het mijn eerste keer daar was, wat ik bevestigde, daarna werd er echter geen inleiding of rondleiding gegeven. De club is echter redelijk overzichtelijk. De foto's op de eigen site geven een redelijk goede indruk. Verschil is alleen dat er sindsdien wat verf en behang tegenaan gegaan is. De rode kleur op de meeste muren is verdwenen en vervangen door wat neutralere grijs en bruin tinten. Verder is de sauna verplaatst naar een tuinhuisje / chalet in de tuin.

    De club biedt ook een schone aanblik.

    De enige minpuntjes wat betreft de "hardware" was de geluidsinstallatie (de muziek slaat regelmatig over of veranderd van toonhoogte, na een tijdje gaat dit irriteren) en de zandloper in de sauna die niet meer doorloopt.

    Het eten bestond gedurende de dag uit Duitse broodjes in diverse soorten met allerlei beleg, zoals ham, cervelaat, kaas en brie. Verder stonden er potjes yoghurt en volgde er later op de dag soep (ossenstaartsoep) en Frankfurter worsten. Dit zag er allemaal goed verzorgd uit. Er werd gedacht om te gaan BBQ-en, maar in verband met het veranderlijke weer werd besloten om dit niet te doen. Er was behalve de soep en worstjes echter geen ander warm alternatief voorhanden.

    Het belangrijkste waarvoor je naar zo'n club gaat is natuurlijk niet de inrichting of het eten.

    De bezetting bestond uit 11 dames, waarvan er eentje (Melanie) het event verzorgde op het grote bed. Voordeel van deze club en de zusterclubs in Dortmund en Muenster is dat je vooraf de bezetting kunt zien. De samenstelling van het team was voor deze dag een hele goede. Door het aantal gasten was het vooral in het begin redelijk druk bij de dames. Een aantal gasten hing ook nogal nerveur rond bij de deur waar de dames weer naar beneden kwamen. Daarna gingen ze meestal echter even naar buiten om bij te komen met een nicotinestok, zodat de deur niet altijd de beste plek was. :D
    Nadat de eerste 3 uren om waren vertrok een aantal van de heren weer, daarna werd het net ietsje rustiger, hoe later op de dag hoe beter de verhouding werd.

    De dames benaderen de heren in deze club niet actief. Ze gaan op een van de vrije banken zitten en je kunt daar dan naast gaan zitten voor een praatje. Zo goed als altijd komt hier na een tijdje een kamergang uit voort. De dame haalt dan bij de Thekendame een muntje en daarna op naar boven. Als alle kamers bezet zijn, is het boven heel even wachten op een vrije kamer.

    Er lijkt een regel te zijn om 20 minuten op de kamer te verblijven. Dit betekent dat de dames bij een snellere beurt je nog even willen laten liggen. Dit levert dan vaak nog een massage op. :D

    Al met al een zeer goede dag gehad. Herhalingsgevaar? Alles is goed verzorgd en als de samenstelling is zoals tijdens dit bezoek zeker. Echter verandering van spijs doet eten, dus met het aanbod van andere clubs, zoals de 2 zusterclubs, kan het nog wel even duren voordat ik de dames hier weer met een bezoek ga vereren.

  4. #78
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Ik ben gisteren voor het eerst in deze club geweest en gekozen voor een dagkaart.
    Wat me opviel is dat het best druk was ongeveer 15 mannen en 7 vrouwen dus dat de verhouding man/vrouw was niet hellemaal goed maar ik hoorde dat het op Zaterdag meestal nog erger is dus ik ga denk ik nooit op Zaterdag.

    Met Alina ben ik 4x naar een kamer geweest en toen zij ze dat ik echt met een andere vrouw moest gaan anders kreeg ze problemen met de baas.

    Paris ben ik 3x mee weg geweest 1x kwam ze zelfs naar me toe of ik met haar mee wilde (wat eigelijk hellemaal niet mag) dit is echt een toppertje lekker wild zoals de meeste Dominicaanse vrouwen.

    Olivia ging ik ook 3x mee dit is de wildste die ik daar heb ontmoet in de woonkamer is ze nog rustig maar eenmaal op de kamer ging ze hellemaal los.

    Ik heb met maar 3 verschillende vrouwen gekamerd omdat ik dacht waarom wisselen van vrouwen als je er een goede klik mee hebt en ik heb er ook geen spijt van, Samanta heeft nu zwart haar en is behoorlijk bruin geworden.

    Ben ook nog in de sauna geweest op zich wel releax alleen jammer dat er geen douch in de buurt is de sauna staat namelijk buiten en er is 1 ruimte waar je kunt douechen en die is binnen.
    Het eten vond ik tegen vallen alleen maar broodjes en wat beleg en grote knakworsten en later op de dag geen warme maaltijd en na veel bezig zijn krijg je wel zin in een maaltijd maar de hele dag door brood dat word je ook zat, maar ik ben ook Paushalclub Harem in Erkrath gewend dus ik ben wel verwend in dat opzicht.

  5. #79
    Geregistreerd
    2 november 2007
    Last Online
    3 april 2018 @ 10:26
    Berichten
    55
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Vrijdag 22 july deze club aangedaan.

    Zat even te denken om nog naar munster te gaam maar las dat ze hier veel meer FO mit aufname doen (zuigen zonder, totdat je komt)

    snel de 99 euro afgetikt en de badjas aan.

    om 12 uur meteen met renate naar de kamer gegaan....deze meid weet echt hoe je moet pijpen!!! pffff lekker er een beter erop spugen en je ballen erbij aflikken! beter kan gewoon niet! Ik wou haar neuken maar ze zei kom nog maar een keertje terug ik ga je nu eerst lekker klaarzuigen! zo gezegt zo gedaan.

    2 sessie was met melanie, misschien niet de beste keuze omdat ze net een mini gangbang had gedaan. een lekker wijf maar zeker niet zo geilals renate. ze heeft me even lekker afgezogen, daarna heb ik haar op meerdere standjes genomen.

    3e sessie maar meteen weer met renate geweest....weet niet wie er bij deze sessie meer van genoot ik of haar gewoon lekker geneukt ........klaargekomen in haar mondje...lekker

    laatste sessie met de turkse roxena...kan geen woord duits of engels......en de sex viel ook tegen.....lag er als een zakaardappelen bij...

    Maar goed medeijsberen gewoon met renate kameren zo vaak als je kan dan is die 99 eur het waard


    gr

    Punked!
    hoeveel weegt een ijsbeer?? Genoeg om hem het " ijs" te doen breken

  6. #80
    Geregistreerd
    23 februari 2010
    Last Online
    26 maart 2024 @ 21:05
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    13 in 2 posts

    Standaard

    Een tijd terug eenmaal bij deze pc binnen gestapt. Eerst de site er eens bij gepakt en het moet gezegd: what you see is what you get. Paar prima sessies gehad met Renate (zeker de topper) en Arabella. Wel een beetje een uitgebluste sfeer daar, al kan dat natuurlijk van dag tot dag verschillen...

  7. #81
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Standaard Paar toppertjes in Bochum ontmoet

    Afgelopen maandag nog een dagje vrij en ik besloot om er maar eens een wellnessdagje van te maken. De website van Pauschalclub Bochum liet een beste mix van aantrekkelijke dames zien, 13 stuks aanwezig zelfs. Dus maar weer de bijna 2 uur autorit endured en om 11:15 uur daar binnengevallen. Ontvangst als vanouds weer hartelijk, dagkaart voor 150 euro en met handdoekje en berenvelletje me voorbereid op een dagje pret.

    Alle beloofde dames bleken ook daadwerkelijk aanwezig, paar oude bekenden en een paar redelijke tot zeer lekkere nieuwe gezichten. Qua beren vond ik het vrij druk voor een maandag (tja, vakantie en geen hobbies he), eigenlijk vanaf het begin tot een uur of vijf toen ik vertrok zo'n 12 - 16 beren tegelijkertijd op zoek naar hun relief. Het was dus wel mogelijk om in je eigen regelmaat aan de dame te geraken, maar meestal leek het na een kamergang qua dames wel uitgestorven in de barruimte. Da's toch een aparte gewaarwording, dames dus bijna volcontinue "aan de man" en meestal was het boven even aanschuiven in de wachtrij totdat er weer zo'n neukhol vrijkwam. Zoals ik al zei toch niet het gevoel gehad dat ik iets tekort gekomen ben, alhoewel je wel alert moest zijn om op tijd "voor te dringen" en snel bij je wensvrouw op de bank neer te ploffen.

    Geen van de dames te dik, te oud, te lelijk of te onsympathiek, dat maak je maar zelden mee (alhoewel het had geholpen dat ik vooraf de plaatjes op de website had gecheckt)... Mijn ervaringen zijn onder te verdelen in twee groepen: goed en bijzonder goed. Om met goed te beginnen: dat predikaat krijgen de Roemeense Olivia, de Duitse Lissy en de Spaanse Mimi.

    Olivia is sinds de vorige keer wat kilootjes kwijtgeraakt, doet aan tongzoenen, geeft een redelijke massage en de seks is lekker, alhoewel ze wel een schuin oog op de klok hield (20 min).

    Lissy kun je gezellig mee kletsen en een beetje dollen, ziet er prima uit, pijpt lekker nat en diep en neukt lekker fanatiek mee.

    En Mimi is een jong ding, vandaag haar eerste dag hier, met een prachtig lijf en redelijk koppie, helaas geen zoenen en vingeren maar de rest deed ze lekker haar best. Nadeel: na 20 min gaat de stop eruit, redelijk abrupt, goed door de leiding geïndoctrineerd kennelijk.

    Bijzonder goed waren mijn ervaringen met de Hongaarse Sabrina (onwijs knappe griet) en Paulina en de Tjechische Lilly.

    Lilly ook jong, iets mollig, wel goed geproportioneerd, koppie redelijk. Op de bank knuffelig, kletsgraag en op de kamer ging ze los. Tongzoenen, strelen, kisses all over, laat zich beffen en vingeren waarbij ze lekker meesiddert, pijpen hemels, scrotum, frenum en zelfs een rimmetje werden in het palet opgenomen. En uiteindelijk de daad afwisselend en intens, met als afsluiting naknuffelen en vrijen. 100% GFE dus.

    Paulina 25 jaar, lange meid, slank, redelijk koppie, Duits moeizaam maar wel een vrolijke ontspannen dame als je even de tijd neemt om met handen en voeten een gesprekje te voeren. Ook hier gingen op de kamer de remmen los, tongzoenen en vingeren onderdeel van haar prima service, pijpen doet ze zonder handjes en met fantasie en het neuken doet ze in diverse standjes, waarbij ook AV spontaan tot de mogelijkheden behoort. Erg van genoten deze lieve dame.

    En de topper van vandaag sabrina. In de bar was ik al bijzonder gecharmeerd van haar donkere krullen en lichtblauwe ogen (hijg) en toen ik bij haar zat was er vrij snel een klik. Ze spreekt helaas amper over de Hongaarse grens (dat taaltje heeft echt geen enkele aanknopingspunten om het te kunnen volgen), maar toch bleek het (met af en toe de nodige hilariteit) mogelijk om iets van een leuke conversatie te hebben. Toen heb ik de iPhone nog even gepakt en de vertaalapp aangeslingerd, dat vond ze helemaal geweldig (vooral sommige standaard flirtzinnetjes vond ze om te bescheuren). Op de kamer ook hele lieve aandacht. Zij heeft een mooi strak lijf met fijne borsten, niet te zien dat daar al een paar kindjes uit zijn komen rollen. Intense tongzoenen, strelen, overal kusjes, laat zich graag beffen en vingeren, warmbloedig typ. Pijpen doet ze goed en met liefde en met het neuken doet ze heerlijke dingen met je. Als je deze dame met respect behandelt krijg je er heel veel voor terug, zoals nog enige tijd naknuffelen en strelen. Ook na de sessie in de bar nog vele lieve blikken en af en toe een knuffel en zoen mogen ontvangen. Helaas heeft ze besloten om uit het vak te stappen en over twee weken definitief naar haar kinderen in Hongarije terug te keren. Voor haar ga ik voor die tijd zeker nog een keer terug, kijken of ik haar dan wat vaker kan claimen...

    Verdere waarnemingen: handdoeken en badjassen ruim aanwezig en niet versleten, douches zijn hier prima (vijf stuks met thermostaatkraan), sauna (in de tuin) lekker heet, jacuzzi in de tuin ontspannend, ligstoelen lekker voor een tukkie in het zonnetje, eten eenvoudig, maar wel heel gevarieerd (soort koud buffetstijl), muziek niet te hard, nu overal (bar en kamers) big fans aan het plafond geïnstalleerd waarmee redelijke koelte wordt verkregen.

    Nette club, prima meiden, alleen geen feestsfeer zoals sommige andere clubs. Maar 100% herhalingsgevaar.

  8. Onderstaande 6 leden hebben noelcitroen bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 5 augustus 2011),Big30 ( 5 augustus 2011),hallodaarbenikweer ( 8 augustus 2011),Hoofdstuk2 ( 5 augustus 2011),koosje12 ( 5 augustus 2011),sneivel (15 augustus 2011)

  9. #82
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Daumen hoch tweemaal op rij prima ervaring

    Afgelopen woensdag ben ik wederom naar Bochum gereden, had toch een dagje vrij. Natuurlijk werd het weer een dag van hard werken, lekker eten, maar vooral naar volle tevredenheid van de vele lekkere dames genieten.

    Om 11:00 uur werd ik door de sympathieke thekefrau binnengelaten en van het jasje en doekje voorzien. Vandaag 11 dames aanwezig, vooraf op de website al gespot en inderdaad allen in da house vanaf het begin. Het eerste deel van mijn verblijf zo'n 4-8 beren tegelijk, vanaf 17:00 werden dat er tegen de 12. Prima verhouding dus.

    De dames waren alle van goede wil, ontspannen sfeer, veel gekletst en aandacht gekregen en deze keer eigenlijk maar 1 keer op een lege kamer moeten wachten. De eerste dame waar ik door de website mijn zinnen op had gezet was de Turkse (of is het eigenlijk Bulgaarse?!?) Roxana. Bijzonder aantrekkelijke jonge vrouw (23), prachtig lichaam, zeer knappe verschijning. Ik was benieuwd of het iets zou worden vanwege mijn eerdere slechte ervaring met haar vriendinnetje Mona en de matige recensie eerder op het forum. Maar vrienden, ik kan niet anders zeggen dat ik zeer genoten heb van haar gezelschap. Conversatie moeizaam (geen Duits), maar met geduld, handen&voeten en de vertaalapp op de iphone (doe ik tegensoordig maar standaard in de badjaszak) lukte het toch. Tippie: de dame in kwestie is best trots op haar looks en complimentjes in die richting worden met een brede lach ontvangen en leiden tot veel genegenheid. Zo werd het op de bank dus al knuffelig, voorzichtige kusjes, strelen, ook initiatief van haar kant. Op de kamer zette zich dat onverminderd voort, wat is het toch een schatje. Het enige dat ze niet wilde was gebefd worden. Maar verder geen klagen, ze nam lekker het voortouw, heerlijke pijpbeurt en na een tijdje klom ze on top. Daar liet ze zich lekker gaan, duidelijk werd dat zij er ook hitsig van werd (en ik al helemaal: die prachtige tieten vol in beeld en dan die ogen, helemaal in combinatie met die ondeugende glimlach: een perfect plaatje). Vervolgens heb ik haar al neukend op haar rug gelegd en zijn we in missio doorgegaan, ze wilde hem diep en schokte lekker mee. Toen ik de eerste kwak geloosd had maakte ze de boel weer zuiver, kroop in mijn armen en het contact bleef. Ditmaal werd de gsm gepakt om mij wat foto's te laten zien, van zichzelf (oa de glamourfoto's die ook op de webiste staan) maar ook foto's van haar kindje. Al met al het prototiepje gfe zal ik maar zeggen. En later in de bar als ik haar weer tegen het lijf loop dringt ze er steeds op aan om haar nog een keer te neuken. Helaas was dat steeds op het moment dat een andere dame haar chip aan het ophalen was om met mij naar boven te gaan, maar de derde keer lukte het wel en heb ik haar als afsluiter van de dag op precies dezelfde lieve geile manier nog eens mogen genieten. Aanradertje.

    De tweede dame was de Cubaanse Shaila. Vrolijke tante met latina temperament, ziet er goed uit en heeft een gezellige babbel. Helemaal als je een beetje Spaans kent, dan kan je dag niet meer stuk (don't worry, ze spreekt ook goed Duits). Op de bank komt ze al lekker tegen je aan zitten, handjes overal onder het jasje, lekker opgeilen. In bed is ze afwisselend rustig en wild, maar houdt zich heel intensief met je bezig. Bij het pijpen worden de balletjes niet vergeten, tongzoenen doet ze lekker intens, je mag overal aanzitten en ze neukt met fantasie. Heerlijke ontspannen vrouw die weet wat een man lekker vindt. Knallen dus.

    Als derde koos ik wederom voor een voor mij nieuwe dame, die echter al enige tijd bij de club werkt: de Poolse Nelly. Lange dame, mooi koppie, vrolijke inborst. Ook heel leuk mee zitten kletsen en lachen, ze spreekt goed Duits. Op de kamer lekker liggen vrijen en toen ik haar befte kwam ze klaar. Dat leverde direct een hoop enthousiaiste positieve aandacht op en met diverse standjes heeft ze ook bij mij een orgasme geregeld. Heb ik ook een hele leuke herinnering aan, deze lieve dame...

    Vervolgens nog een keer van de Tjechische Lily genoten, die was weer net zo geil al de vorige keer. Ook deze keer haar weer een orgasme bezorgd, daar had ze ook een beetje op gehoopt. Verder gezellige tante die geniet van de seks en ze heeft me heerlijk verwend, ook weer innige tongzoenen, heerlijk diep pijpwerk en lekker neuken. Kwa uiterlijk wel een tandje minder dan het vorige spul, maar dat compenseert ze met haar service ruimschoots.

    Daarna weer een tourtje Hongaars. Eerst met Paulina naar boven, die net als vorige keer weer haar lieve karakter tentoon spreidde en mij veel aandacht gaf, ondanks dat converstie nauwelijks mogelijk is. Ook zij was trots op de foto's die inmiddels op de website geplaatst waren, net als overigens Lily. Hier dus zeker sprake van vrijwillige publicatie... Weer heerlijk mee gevreën en lang liggen neuken, waarbij ze na 20 min wel wat zenuwachtig werd dat we de tijd aan het overschrijden waren. Maar gelukkig heeft ze de wip wel netjes afgemaakt.

    En toen natuurlijk Sabrina nog eens in mijn armen gelegd. Wat een stuk is dat, ik ben gek op die lichte blauwe ogen bij dat donkere haar. Ook bij deze dame wederom een prima gfe meegemaakt, het feit dat ik voor haar was teruggekomen vond ze wel speciaal en maakte haar lekker aanhankelijk. Vergelijkbare sessie als vorige keer waarbij lekker veel mocht. Jammer dat ze van plan is na haar vakantie niet terug te keren...

    Als eennalaatste was mijn oog gevallen op de exotisch uitziende maar van Amerikaans/Duitse ouders afstammende Cheylana. Heel goed mee te converseren (Duits en Engels), ze heeft een vlotte gezellige babbel. Grote vrouw die er jonger uitziet (eind 20)dan dat ze is (37), leuk koppie, mooie strakke cuppies B+ (door de dokter gemaakt). Seks doet ze enthousiast, geen remmingen of terughoudendheid, maar ook geen professioneel gedrag. Gewoon een dame waar je met plezier mee op een kamer verblijft en die jou op een natuurlijke manier geeft waar je zin in hebt. Heel fijn.

    Nadat ik Roxana als toetje had genoten weer huiswaarts gegaan. Merkte dat ik best moe was, Het eten was weer goed (gevarieerd koud buffet met verse broodjes, worsten, schnitzels, hamburers etc. overdag, om 18:00 uur werd er filet, karbonade en worst op de bbq gelegd). Lekker. Als tussendoortje een grote schaal gebak. Het heeft me dus weer aan niets ontbroken en Bochum stijgt op mijn favorietenlijst naar de categorie "topclub".

  10. Onderstaande 7 leden hebben noelcitroen bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 augustus 2011),Badslippers (15 augustus 2011),Befke (16 augustus 2011),Big30 (15 augustus 2011),fr_loper (20 augustus 2011),michelvv (25 augustus 2011),sneivel (15 augustus 2011)

  11. #83
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 08:16
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.856
    Thanked
    716 in 273 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag maar weer eens wezen kijken naar deze pauschalclub.
    Ik kwam rond 18:30 aan en heb een 3 uur ticket genomen want verlengen kan altijd nog
    Even douchen en omkleden en tijdens deze acties liep ik al diverse leuke dames tegen het lijf.
    Daarna het hoofdverblijf opgezocht en wat te drinken aan de bar besteld.

    Er hing een prima sfeer, ruimtes mooi aangekleed, er staat en muziekje op (niet te hard) en er wordt porno op 2 schermen gedraaid. Het aantal ijsberen schat ik met gaan en komen op gemiddeld 10 stuks. Ik telde 12 dames, optisch allemaal dik boven het gemiddelde. (Elisa, Giorgiana, Gina, Daria, Nelly, Alex, Mona, Catalina, Marinela, Naomi, Karina, Laura van alles wat: jong, donker, Latina, Pools, Roemeens, Turks, Duits.) Door de prettige sfeer die er hing waren de dames ook enthousiast en gekte een beetje met de aanwezige mannen. Een van de dames gaf zelfs spontaan een paaldans act. Ik vermoed dat dit Catalina was.

    Maar Ik kwam voor de Zwitserse Alex (achter in haar nek staat met dikke letters SWISS MADE getatoeëerd) Alex is een prachtige jonge dame en heeft een vlotte babbel en volgens mij is haar IQ ook aardig hoog. (High Class Pornobabe) Deze dame tegenwoordig met bril (secretaresse look) deed deze dag iedere 2 uur een gangbang sessie. Voor deze speciale events, die iedere dag plaatsvinden is boven in de club is een aparte ruimte gereserveerd. (events kosten niets extra)
    Deze gangbang met Alex vind ik super geil om te zien ze pijpt continu één of meerdere heren; zonder condoom en zaad slikken is standaard. Ondertussen wil ze dan van achter vaginaal e.o. anaal genomen worden. Dit schouwspel blijft nog lang in je geheugen gegrift staan. Het is echte porno, jammer dat de meeste mannen er maar als een zoutzak bijliggen.

    Na de gangbang deze duurt ongeveer anderhalf uur wordt de ruimte door Alex opgeruimd en klaargemaakt voor de volgende ronde. Ze zet dan een daar gemaakte pornofilm op van Arrabella en Samantha; twee andere dames uit deze club. (Zelf gaat ze binnenkort ook zo’n film maken en heeft nog talenten nodig om haar hierbij te helpen)
    Dan neemt ze een half uurtje pauze voordat de volgende sessie weer begint.

    Na nog wat te gegeten en gedronken te hebben waren de 3 uur alweer voorbij en heb de club met een goed gevoel en een prima herinnering verlaten! Ik ben niet met een dame op een kamer geweest omdat mijn ervaring met Pauschalclubs is dat:, zo’n kamersessie wel een hoog porno gehalte heeft en erg geil is maar ik ga toch meer voor een GFE ervaring.
    Hierom even later zo rond om 22:00 uur bij H7 ingeklokt


    Herhalingsgevaar zeer groot

    Smouse

  12. Onderstaande 2 leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

    Hoofdstuk2 (28 januari 2012),noelcitroen (19 januari 2012)

  13. #84
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 08:16
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.856
    Thanked
    716 in 273 posts

    Standaard

    2 x gratis entree in Bochum

    http://pauschalclub.de/bochum/image-film

    Wir wollen am 27. Januar einen schönen Imagefilm über unseren Club in Bochum drehen, um zukünftigen Gästen einen kleinen Einblick in den Ablauf eines typischen Club-Besuchs zu geben. Und dazu brauchen wir selbstverständlich kamerafreudige Statisten / Gäste, die Spaß an etwas Film-Arbeit haben.

    Es wird "in zwei Schichten" gedreht: Morgens in der Zeit von 8 bis 12 Uhr Softcore (an Bar, Sauna und evtl. Whirpool) und mit einem zweiten Team von 12 bis 18 Uhr Soft- und Hardcore (im Zimmer).

    Als kleine Aufwandsentschädigung kannst du nach dem Dreh kostenfrei bis zum Schluss um 23 Uhr bleiben und erhältst zusätzlich ein kostenloses Tagesticket zur freien Verfügung!

    Nein, wir suchen hier nicht Germanys Next Top-Model oder ausschließlich Adonisse, sondern eher den "Mann von nebenann". Bewirb' dich bitte mit folgendem Formular und wir laden dich spätestens am Dienstag ein! - Wir freuen uns sehr von dir zu hören. ;-)
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 januari 2012 om 00:43

  14. #85
    Geregistreerd
    30 januari 2008
    Last Online
    1 februari 2024 @ 14:04
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    108
    Discussies
    0
    Thanks
    113
    Thanked
    195 in 40 posts

    Standaard

    Door de goede ervaring van mijn vorige bezoek (alweer 1 jaar geleden) heb ik PC Bochum op donderdag 23 februari jl. met een bezoek vereerd. Probleem is dat het voor mij 2,5 uur rijden is anders had ik veel eerder koersgezet naar deze toptent. Ook nu was alles weer goed geregeld. Nette ontvangst. Schone badjas en slippers, Prima barruimte, Goed voedsel (lunch in dit geval) en bovenal: lekkere dames. Ook nu weer voor ieder wat wils. Wil je een Milf of liever wat jonger, blond, blank, donkergekleurd?. In alle kleuren, geuren en maten lacht het vrouwvolk je toe.

    Is er dan niets negatief te melden, Jazeker, al deze ingredienten lokken veel (Duitse) bezoekers. In dit geval circa 20 ijsberen op 12 dames. Gevolg is dat dat de toppertjes (Alex/Arabella) het druk hebben en dat er boven werd gewacht tot dat een van de dames klaar was en deze werd dan gevolgd naar beneden en als ze ging zitten werd er bijna bovenop gesprongen. Was niet makkelijk om een favorietje te scoren en de beschreven handelswijze is niet mijn ding.

    Nog een nadeel is dat het beneden wel erg saai en klinisch is. Alle actie op de kamers, maar dat is over het algemeen wel goede actie. Sessies van cicra 20 minuten met alles erop en eraan. eerste sessie met Sabrina was trouwens slecht, maar dat kan een keer gebeuren. De shows van Nathaly, bovenn in een aparte ruimte zijn supergeil. Wat een een heerlijk sexbeest is dat. Om de twee uur (12.00/14.00/16.00 etc.) een shows en dan was er veel mogelijk. Bij alle drie de sessies ben ik van achterlangs haar strukke kutje (letterlijk) geeindigd in haar gulzige mond. Echt een toppertje. Lastige van deze sessies is dat er toeschouwers zijn maar met concentratie, eigenlijk meer fixatie, kom je een eind. Deze sessies maakte veel zo niet alles goed.

    Conclusie: Tref je het en is het niet zo druk, dan is PC Bochum de beste keuze, by far. Is het druk dan moet je je eigen geluk maken met ellebogen, of beneden in de bar of boven bij de show.
    Altijd een " Euromassie" paraat !

  15. Onderstaande leden hebben michelvv bedankt voor deze bijdrage:

    Smouse (25 februari 2012)

  16. #86
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Navolgend mijn 3e bericht.
    Afgelopen April voor het eerst een Pauschalclub bezocht en op advies van een kennis voor Bochum gekozen. Sindsdien nog 2 keer terug geweest. Vind het een zeer keurig verzorgde locatie met zeer sympathiek personeel. Men hecht er waarde aan dat de medewerksters zich in het Duits verstaanbaar kunnen maken en dit is te merken. Ook met de hygiëne zit het er snor. Schone toiletten, douches, handdoeken, slippers en badjassen. Absoluut lovenswaardig is hun professionele site ://pauschalclub.de/bochum/home (wel nog http voorvoegen. Omdat ik pas als forumlid aangemeld ben, weigert deze texteditor vooralsnog links te accepteren). Alle dames hebben een setcard met foto en een vermelding van de aangeboden diensten. Je kunt tot 2 dagen van te voren de aanwezigheid van de meisjes zien. Ik heb nog niet kunnen constateren dat dit niet klopt of gefaked is.
    Heb alle 3 keren voor het EUR 100,= tarief voor 3 uur gekozen. In twee gevallen werd mij meteen aangeboden dat ik 3,5 uurtjes mocht blijven omdat het iets drukker was. Een fair gebaar, vooral omdat het met de drukte toch wel meeviel.
    Je moet wel zelf op de dames afstappen. Wees hier niet te terughoudend in (behalve als ik er ben), wie het eerst komt die het eerst maalt. Als het wat drukker is werden de favorieten vaak meteen al bij binnenkomst afgevangen.
    Bijzonder zijn ook wel de events die vanaf 12:00 elke 2 uur plaatsvinden. Ik heb er tot nu toe deelgenomen aan de Gang-Bang, Girls-Gone-Wild en FT-Party. Er zijn 3 absolute toppers, Arabella, Nathalie en Alex, waarbij ik sex met hun tot mijn topervaringen in de paysex tel. Vooral Alex wist me na uitputtende eerdere sessies alsnog tot een ultiem hoogtepunt te brengen. Ik was eigenlijk op weg naar een afsluitende douchebeurt, maar werd door haar toch nog op de mat uitgenodigd. Mijn opmerking dat ik het voor vandaag wel gehad had, werd afgedaan met de woorden: Wetten nicht? Een zo enerverende behandeling, waarbij Arabella door haar werd geïnstrueerd mij simultaan te verwennen, was onvergetelijk. Ongekende handelingen, uitdagende blikken en lichte dirty talk zorgden voor een ultiem orgasme.

    Navolgend uit mijn herinnering de dames met hun rapportcijfer. Voor verdere details verwijs ik naar de website.
    Arabella (ROE): 9/10. Magic tong. Laat je vooral eens oraal door haar verwennen.
    Nathalie (DUI): 8,5/10. Slank meisje van Duitse origine. Kent weinig taboes
    Alex (DUI): 10/10. Zeer intelligent. Weet precies wat je nodig hebt. Volgens mij géén taboes
    Irina (ROE): 8/10. Leuke kleine Lolita. Slechts éénmaal daar aangetroffen. Waar is zij?
    Mona (TUR): 8/10. Geniet vooral van haar FT
    Marinella (ROE) : 7,5/10
    Shaila (ESP) : 5,5/10. Vrij passief, tijdens trio met Nathalie
    Perys (HON): 8/10. Lekker rank en slank figuurtje. Spreekt heel goed Duits. Zij bezit magische tovervingers, die je geweldig masseren kunnen
    Tamara (DOM REP): 7/10. Caribische massage genoten

    De culinaire verzorging is ook OK. Niet zomaar op een hoop gegooid, maar met toewijding bereid en smakelijk opgediend. Regelmatig staat er een netjes opgemaakte schaal met kaasprikkertjes, asperge/ham rolletjes, worsthapjes. Verder een kaasbuffetje en een schaal met worstsoorten, warme knakworstjes en gehaktballetjes, salades en yoghurtjes, en fruit. Cola, Fanta, Sprite, water, maar geen bier.
    Als je uitcheckt, word je naar je favoriete lady gevraagd en of je tevreden was.
    Nog één tip om de juiste locatie te vinden: je GPS leidt je naar een op het eerste gezicht doodlopende weg. Op het pleintje waar je je auto kunt keren, bevindt zich op de 11:00 uur positie een weggetje (lijkt op een inrit). Volg dit weggetje ca 300 mtr langs diverse autosloperijen en je komt op een groot plein met aan je rechter kant gereserveerde parkeerplaatsen voor bezoekers. Have fun!

  17. Onderstaande 7 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    benijsbeer (24 juni 2012),Hoipiepeloi ( 1 juni 2012),Hoofdstuk2 (13 juni 2012),koosje12 (28 mei 2012),noelcitroen (30 mei 2012),Smouse (27 mei 2012),TeddyWolf (30 oktober 2012)

  18. #87
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Maandag hier eens naar binnen gewipt (). Aan het aantal auto's buiten had ik het eigenlijk al moeten zien maar toen ik binnen kwam dacht ik na het douchen en omkleden dat ik in een homobar terecht was gekomen want al wat ik zag waren 25 mannen met bierbuiken die zenuwachtig om zich heen aan het kijken waren.
    Achter de bar stonden dan wel wat zeer appetijtelijke Poolse of Russische dames, maar die hoorden schijnbaar bij het meubilair (dat zie ik jammer genoeg nou nooit in het rek bij de Ikea). Had maar een kopje koffie besteld en ben even door de club gelopen om is rond te kijken. De "huiskamer" was erg klinisch en straalde weinig sfeer uit. Dan maar de tuin in gelopen alwaar ik werd aangestaard door een kat, ik dacht als ik die kus veranderd ie misschien in een prinses, echter was ik even vergeten dat dat om een kikker ging en niet om een kat. De kat stelde mijn actie niet op prijs en haalde vol uit richting m'n neus, ik kon nog net op ontwijken. Oké Kat 1 - 0 Krukar.
    Dan maar weer naar binnen, even een rondje naar boven gemaakt, er stond een bank waar een DVP verveeld opzat met een beer ernaast die verveeld voor zich uitkeek. Een stukje verder stonden wat stoelen en er hing een TV, op de TV was een vervelend programma en op de stoelen zaten enkele beren verveeld naar dat vervelende programma te staren, de stemming was hier op het niveau crematorium.
    Bij gebrek aan iets anders viel mijn oog op de enorme vreethoek aan de andere kant van dit vertrek, ik dacht, die 150 euro moet toch ergens goed voor zijn dus ik heb even 15 minuten royaal zitten bunkeren met zeer smakelijk en divers eten. Met in mijn achterhoofd nog die vervelende kat nam ik een kaasprikker mee naar de tuin en zwaaide ermee, toen die kat er bijna bij was stak ik de kaas snel in m'n eigen mond, HA, Kat 1 - 1 Krukar.

    Terwijl de kat chagrijnig aftaaide zag ik in mijn ooghoek een mooie dame de huiskamer inlopen, ik zag binnen al minstens een tiental beren zenuwachtig bewegen dus ik wist dat ik snel moest handelen. In snelwandeltempo begaf ik mijzelf naar de bank waar de dame zojuist haar handdoekje had neergelegd. Ik ging daar alvast naast zitten terwijl de dame iets te drinken was gaan halen. Deze actie leverde mij m'n eerste "verovering" op, evenals boze blikken van een groot aantal beren, tja moet je maar sneller zijn :D De dame heette overigens Mona en de sessie op de kamer was matig. Zij zei dat het hier altijd zo druk is en dat de dames daarom weinig zin hebben, ik begreep wat ze bedoelde.

    Weer beneden waren er weer alleen maar beren aanwezig, dan maar weer de tuin in. De kat was bezig een andere beer te vervelen dus ik besloot maar even de sauna in te gaan. Binnen in de sauna viel dat vies tegen, was niet echt warm. Ik zou echter niet ik zijn als ik daar niet iets aan zou veranderen. Even draaien aan de knop en vervolgens de halve bak water over de kolen deponeren deed wonderen met de temperatuur. Na 10 minuten smolt m'n bilnaad zowat aan de bank vast dus hield ik het voor gezien en ging ik naar de douche. Terug in de huiskamer waren er zowaar enkele dames aanwezig, mijn keuze viel op een blonde pornosnol, Nelly heette ze. Nadat we boven zowat aan de bank waren vastgegroeid voor er een kamer vrij was, kon het feest beginnen. De sessie met haar was veel beter maar ook zij beaamde wat Mona eerder had gezegd over de altijd aanwezige drukte hier.

    Terug in de huiskamer hadden enkele van de andere bierbuikberen het voor gezien gehouden wat de verdeling beer-vrouw enigzins verbeterde, maar nog steeds hevig uitviel naar de kant "beer".
    Gedurende de middag twee sessie gehad, met Rubin en Justina, waarvan ik die laatst een ongelooflijk mooie meid vond en ook de enige echte goede sessie van vandaag mee had.

    Nadat ik nogmaal mij tegoed had gedaan aan het zeer lekkere eten (erwtensoep zowaar!) zag ik een mooie meid zich alleen de gang in begeven, hier moest ik meer van weten dus ik volgde haar, ze ging een grote ruimte in waar een enorm bed zich in bevond. Ze zei dat ze Nataly heet en dat de "show" over 10 minuten begon, ik wist niet waar ze het over had maar ik vond het prima en wachtte geduldig af. De rits van haar laars zat vast en ze kreeg 'm niet los, natuurlijk hielp ik haar hiermee en na even wrikken was de laars uit, Nataly was blij.
    Nadat de 10 minuten omwaren mocht ik op het bed plaatsnemen alwaar Nataly mijn "anaconda" in d'r mond stopte. Inmiddels was er een Duitse beer binnengekomen die met z'n tong half uit z'n mond op de rand van het bed zat te kwijlen terwijl Nataly vakkundig mijn piemel aan het uitkauwen was. Dat lichaampje van Nataly wondt me op terwijl het aanzicht van die kwijlende Duitse beer m'n opgewondenheid naar het vriespunt deed dalen, raar dubbel gevoel. Nataly stelde voor om wat te doen in doggy-style en ik ging akkoord. Ik dacht niet dat het mogelijk was maar die Duitse beer begon zowaar nog harder te kwijlen, ik keek dus maar de andere kant op en na enkele minuten kon ik dan toch afvuren.

    Terug beneden was het als vanouds weer afgeladen vol met bierbuiken en geen vrouw te bekennen, inmiddels was het 22 uur en hield ik het voor gezien. De thekefrau blafte bij de uitgang of alles was bevallen, ik blafte terug dat het eten erg lekker was geweest, ze keek mij bevreemd aan en deed de deur voor mij open.

    Dit is een plek waar ik niet heel snel terug ga komen, mede omdat verschillende dames aangeven dat het altijd zo druk is. De club is erg verzorgd en het eten is top, de vrouwen zijn beeldschoon. De verhouding beer-vrouw is echter gewoon te slecht, met als gevolge dat de vrouwen compleet zijn afgemat, jammer maar helaas.

  19. Onderstaande 5 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 5 juli 2012),michelvv ( 6 juli 2012),noelcitroen ( 5 juli 2012),trigootje ( 5 juli 2012),Wijze grijze ( 5 juli 2012)

  20. #88
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Vrijdag 24.08 zou dus de dag worden dat ik met een gekregen vrijkaartje voor het eerst serieus zou gaan kennismaken met een Saunaclub: Amnesia in Castrop-Rauxel. Een eerste verkennende blik op de landkaart liet me echter zien dat ik in die buurt al vaker geweest was…. 7 Km verderop lag de Pauschalclub Bochum en laat ik daar nu al 3 maanden niet meer geweest zijn.
    Toch nog maar eens op de website kijken naar het dagevenement en de line-up. Gepland stond een FT-Tag door Dennise. De line-up vertoonde enkele bekende stars uit het verleden (behaalde resultaten uit het verleden bieden in dit geval wel een garantie voor het heden) en ook enkele nieuwe dames voor mij (11 dames in totaal). Even de setcards gecheckt voor de aangeboden services en mijn besluit stond vast: eerst Pauschalclub Bochum en dan door naar Amnesia. Op die manier kon ik ook de uiteindelijke kosten in de hand houden. Hoe anders zou dit echter aflopen…… (zie hiervoor mijn Amnesia-recensie https://www.ijsberenforum.com/forum/...945#post279945
    Om 12:20 in Bochum gearriveerd en EUR 150,= voor een dagkaart afgerekend. Hierbij kreeg ik een coupon met een webcode, waardoor je 24 uur toegang hebt tot het goldgedeelte van hun website. Het was nog niet al te druk (zou het ook de hele dag niet worden, er waren altijd meer vrouwen dan ijsberen aanwezig) en meteen kwamen 2 lady’s al in aanmerking. Renata of Samanta. Van Renata wist ik dat ze ook FT-shows deed en voor een eerste sessie die dag leek me dat een strak plan.

    Renata
    http://pauschalclub.de/bochum/girl/renata
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits
    Leeftijd : 22 jaar.
    Haarkleur/-lengte : zwart/ lang, wild krullend tot halverwege de rug
    Lengte dame : 1,75 mtr, 55 kg. Maat 36
    Postuur/Cupmaat : Goed geproportioneerd. Ongecompliceerd karakter. Stevige B-cups.
    Tatoeages/Piercings : Clitpiercing.
    Service: heel goede porno FT. TZ, PZC, NMC.
    Voordelen: Behoorlijk wild en kinky. Porno oogcontact.
    Nadelen:
    Tijdsduur : 25 minuten.
    Prijs : All inclusive
    Extra’s bij het bezoek: Gebruikte een vibrator bij mij. Porno CIM
    Wijze Grijze sexapproval: 9/10

    Renata is een ongecompliceerde meid die een beetje crazy is. Hier moet je tegen kunnen, maar dan beleef je ook een topsessie. Zij kwam bijvoorbeeld met het kinky voorstel om bij mij een kleine vibrator erbij te gebruiken???????? OK, die hadden we ook nog niet gehad dus waarom niet. Proberen kost niets en je kunt pas over iets oordelen als je het uitgeprobeerd hebt. Dit was inderdaad een prettige ervaring, alleen toen ze hem ook langzaam anaal wilde inbrengen, was me dat toch een brug te ver. Je merkt bij haar pijpkunsten dat ze inderdaad een ervaren blowjobartieste is, want ze wisselt op een zeer prettige manier langzaam af met snel, hard met sensueel en stevig met lekker sloppy en nat. Een snelle wip tussendoor (een clitpiercing heeft dus niet echt een toegevoegde waarde) en mijn eerste shot van vandaag was een droompornoscene: Ik staand op het bed, terwijl zij geknield voor me zat en me voor haar geopende mondje aftrok. Ondertussen speelde ze met haar andere hand met m’n ballen. Af en toe werd Wijze Stijve nog eens extra met haar tongetje gestimuleerd en op het moment suprême liet ze alles op haar uitgestrekte tongetje belanden. Renata's oogcontact hierbij was ook nog eens extra opwindend want haar blik kan ik het beste omschrijven met “zaadvragend”. Aangezien het eerste shot altijd een iets royalere productie oplevert, liep het surplus over haar kinnetje over haar borsten omlaag. Net als in de film liet ze me de buit in haar mond zien en er gedeeltelijk weer uitlopen. Kippenvel!! Toen één keer slikken en alles was verdwenen.
    Wijze Grijze sexapproval: 9/10


    Toen we uit de kamer kwamen, liepen we Samanta tegen het lijf, die na haar kamersessie inmiddels net fris gedoucht was. Ze sprak kort in het Roemeens met Renata en ik merkte dat het over mij ging. Blijkbaar was het niets negatiefs want Samanta stelde voor dat ik de volgende ronde met haar zou draaien. OK, maar dan moet je nog even treuzelen met naar de ontmoetingsruimte terug te gaan want anders word je weggekaapt. Ik wil namelijk wel eerst nog even douchen. Geen probleem en zo gezegd, zo gedaan:

    Samanta
    http://pauschalclub.de/bochum/girl/samanta
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits-Italiaans-Engels
    Leeftijd : 20 jaar.
    Haarkleur/-lengte : blond met decente zwarte strengetjes erdoor. Sluik tot halverwege de rug
    Lengte dame : 1,70 mtr, 52 kg. Maat 34
    Postuur/Cupmaat : Mooi slank. Jong Bikinifiguur. zachte A-cups.
    Tatoeages/Piercings :Geen.
    Service: sensuele zachte softsex. PZC, NMC.
    Voordelen: Als ze lacht, twinkelen haar ogen en dan lijkt ze sprekend op Cameron Diaz. Geweldig oogcontact.
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 3 sessies: 30 + 25 + 30minuten.
    Prijs : All inclusive
    Wijze Grijze sexapproval: 9/10

    Samanta is een zeer lief meisje en schept er plezier om een man te behagen. Zij ging me pijpen en keek me daarbij zo lief aan dat ik helemaal gek werd. Dit was zo’n pure eerlijke blik en je zag zoveel behaagplezier in haar ogen. Voor mij was het een blik om in te verdrinken. Ik sprak dat compliment ook uit en ik merkte dat dit haar gevoel van eigenwaarde goed deed. Ik werd beloond met nog meer gevoel in het pijpgebeuren en toen ze me op een gegeven moment weer zo ontwapenend aanlachte, kreeg ik het vreemde gevoel dat ik dit gezicht al eerder gezien had. In mijn belevingswereld op dat moment leek ze sprekend op Cameron Diaz (Foto 13 van haar setcard komt nog het meest in de buurt, maar het best lijkt ze als ze lacht met ontblote tanden). Iedereen die ik in de loop van de dag attendeerde op deze gelijkenis gaf me trouwens gelijk. Jammer dat Pauschalclub Bochum geen internetaansluiting heeft want graag had ik Samanta’s reactie gezien. Ze zou het zelf ’s avonds thuis verifiëren. Zelf kende ze Cameron Diaz en haar films niet. Ik beschreef haar wel nog kort de sperma haargelscene uit “when Harry met Sally” hetgeen ze hilarisch vond. Voor de sexsessies gaf dit wel een extra dimensie. Bij alles wat we deden, hielden we zoveel mogelijk oogcontact. Tijdens één van de 3 kamers gedurende die dag, heb ik haar een beforgasme bezorgd hetgeen door haar gerevancheerd werd door geknield tussen m’n benen Wijze Stijve lekker te likken tijdens de happy ending en met haar nagels m’n bovenbenen te kriebelen.
    Wijze Grijze sexapproval: 9/10


    Verder was er nog

    Lucy
    Ze is er nog niet lang, derhalve bestaat er nog geen setcard van
    Nationaliteit/Taal : Spaans/ Italiaans+gebrekkig Engels
    Leeftijd : 18 jaar.
    Haarkleur/-lengte : kort zwart sluik haar tot net boven de schouders
    Lengte dame : 1,62 mtr, 48 kg. Maat 32
    Postuur/Cupmaat : Mooi slank. zachte A-cups.
    Tatoeages/Piercings :Tepelpiercings + navelpiercing.
    Service: TZ, PZC, NMC.
    Voordelen: Best wel verlegen. Heeft even tijd nodig om te ontdooien. Dan GFE .
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 2 sessies: 25 + 20minuten.
    Prijs : All inclusive
    Wijze Grijze sexapproval: 8/10

    Lucy is een werkeloos 18-jarig meisje uit Spanje die het idee heeft opgevat dan maar in een club in Duitsland te gaan werken. Je merkt haar onervarenheid, maar dit maakt het ook weer opwindend om aan te geven wat je als man leuk en lekker vindt. Hier gaat ze ook goed in mee en na aanvankelijke terughoudendheid ontwikkelde ze zich tot een meid die heel vurig en passioneel zoent. Geef haar positieve feedback en je beleeft er een lekkere sessie mee.


    De FT-show van Dennise:
    http://pauschalclub.de/bochum/girl/dennise
    Nationaliteit/Taal :Duits/ Duits
    Leeftijd : 24 jaar.
    Haarkleur/-lengte : Super geblondeerd sluik witblond tot halverwege de rug
    Lengte dame : 1,75 mtr, 54 kg. Maat 36
    Postuur/Cupmaat : slank. zachte iets hangende B-cups.
    Tatoeages/Piercings : Ja/Geen.
    Service: FT.
    Voordelen: haar FT. Ze legt er eer in om het laatste druppeltje eruit te halen.
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 3 sessies: 10 + 10 + 15minuten.
    Prijs : All inclusive
    Wijze Grijze sexapproval: 8/10

    Dennise deed dus de shows om 12, 14, 16, 18, 20 en 22:00 uur. Tijdens 3 van deze shows ben ik gaan kijken en werd ook door haar op de mat uitgenodigd. Omdat ik altijd net van de kamer afkwam, zei ik haar dat er weinig kans was op succes. Dat was haar eer te na, want alle drie de keren heeft zij werkelijk alle moeite gedaan om mijn proteïne concentraat tevoorschijn te toveren, maar dat kon ik weerstaan. Lag overigens niet aan haar, maar ik wilde dit liever bewaren voor een intiemere volgende kamersessie. Omdat verder niemand meer van haar service gebruik wilde maken, heb ik er wel nog zeer interessante gesprekken mee kunnen voeren. Denisse vertelde me dat ze sinds 4 weken in deze club was en vanaf volgende week (woensdag 28.08) ook een Tabulosparty zou gaan doen.


    En ook één sessie gedaan met Laura:
    http://pauschalclub.de/bochum/girl/laura
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Italiaans
    Leeftijd : 30 jaar.
    Haarkleur/-lengte : Blond/wit sluik tot net over de schouders
    Lengte dame : 1,67 mtr, 59 kg. Maat 36
    Postuur/Cupmaat : slank. zachte iets hangende B-cups.
    Tatoeages/Piercings : Geen.
    Service: PZC, NMC.
    Voordelen: geen. Gewoon een lieve meid die een eerlijke sessie levert
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 20 minuten.
    Prijs : All inclusive
    Wijze Grijze sexapproval: 7/10


    Dan nog Arabella:
    http://pauschalclub.de/bochum/girl/arabella
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits
    Leeftijd : 36 jaar.
    Haarkleur/-lengte : Bruin en geblondeerd sluik schouderlang
    Lengte dame : 1,75 mtr, 55 kg. Maat 36
    Postuur/Cupmaat : slank. zachte hangende A-cups.
    Tatoeages/Piercings : Geen.
    Service: FT.
    Voordelen: Lekkere MILF. Een van de pijpqueens van deze club.
    Nadelen: Pijpt soms iets te hard en moet dan getemperd worden.
    Tijdsduur : 20 minuten.
    Prijs : All inclusive
    Wijze Grijze sexapproval: 8/10

    Arabella is een van de vaste waardes van deze club. Vandaag paradeerde ze rond in een prachtig opengesneden zwart lang full body broekpak. Ze wordt aan een stuk door geboekt en heeft een bepaald air van onbereikbaarheid. Niet arrogant of zo, maar zij bepaalt wanneer en met wie ze naar de kamer gaat. Arabella had mij enkele maanden geleden, tijdens mijn eerste bezoek überhaupt aan een club ontmaagd op de mat door mij op een memorabele duo blowjob te trakteren samen met haar collega Natalie. Ik ben niet zo voor sex met een MILF,maar een ontspannende blowjob door Arabella is een garantie voor een orgasme. En zo geschiedde.

    Last but not least was er Alex:
    http://pauschalclub.de/bochum/girl/alex
    Nationaliteit/Taal : Zwitsers/ Duits
    Leeftijd : 24 jaar.
    Haarkleur/-lengte : Zwart kort
    Lengte dame : 1,75 mtr, 70 kg. Maat 38
    Postuur/Cupmaat : flink. B-cups.
    Tatoeages/Piercings : Ja/Ja.
    Service: Alles. No limits.
    Voordelen: Zeer intelligente meid. Zij kent de anatomie van een man door en door.
    Nadelen: De foto’s op de site zijn van circa 15 Kg geleden.
    Tijdsduur : 30 minuten.
    Prijs : All inclusive
    Wijze Grijze sexapproval: 8/10

    Tsja, Alex. Een geval apart. Ze was er wel, maar ook weer niet. Ik trof haar om 22:15 boven op de gang en vroeg haar of ze nog een kamer wilde doen. OK, maar geen sex, wel een goed gesprek.
    Ik was na eerdere positieve ervaringen met Alex wel nieuwsgierig iets meer van haar te weten te komen, dus hebben we een half uur een interessant gesprek gevoerd. Zij was vandaag vrijwel onzichtbaar omdat ze 7 maal voor een privésessie geboekt was. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen, want ik weet dat Alex echt tabulos is. Zo verbaasde ze me ooit door me nog tot een hoogtepunt te brengen, terwijl ik net ervoor m’n kruit eigenlijk al had verschoten. Hoe deed ze dat? Door me al pijpend af te trekken, maar tegelijk haar vrije hand te gebruiken om die plekjes te stimuleren die alleen heel ervaren vrouwen kennen. Alex vertelde me heel open haar levensachtergrond en dat ze met dit werk haar studie Biologie aan de Universiteit financierde. Ze heeft net haar bachelor afgerond en gaat nu door voor haar mastersdegree. Vandaar dat ze het genotscentrum van een man vanuit een biologieachtergrond kan benaderen en hierbij dus als vrouw heel goed het masturberen van een man kan kopiëren. Zij geniet zelf ook van de sex en kickt op het machtsspel van een vrouw die een man ultiem kan laten genieten. Een waar talent, dat ook nog eens 6 talen spreekt.

    Om 23:00 uur vertrokken na eerst nog met twee zoenen afscheid genomen te hebben van de sympathieke franse Thekefrau Genevieve. Verbaasde blikken bij iedereen, maar wat ze niet wisten, is dat ik gedurende de dag boven een kwartier lang m’n franse taalkennis (praten, dus) bij haar heb kunnen ophalen. Omdat haar Duitse collega me ook ietwat verbouwereerd aankeek heb ik me bij haar ook bedankt voor de geslaagde dag met 2 zoenen.Auf Wiedersehen und bis demnächst.
    Wijze grijze sexapproval voor Pauschalclub Bochum: 8/10

    En toen op weg naar Amnesia in Castrop-Rauxel. Zie https://www.ijsberenforum.com/forum/...945#post279945
    Laatst gewijzigd door Wijze grijze; 26 augustus 2012 om 15:15 Reden: Link toegevoegd van Amnesia-recensie
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  21. Onderstaande 10 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 augustus 2012),bad pritt (27 augustus 2012),Badslippers (26 augustus 2012),benijsbeer (28 augustus 2012),foefel (28 augustus 2012),jan j (27 augustus 2012),koosje12 (26 augustus 2012),michelvv (12 september 2012),rmjhexe (26 augustus 2012),Wedge2 (28 maart 2013)

  22. #89
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht

    En toen op weg naar Amnesia in Castrop-Rauxel. Zie https://www.ijsberenforum.com/forum/...944#post279944
    Dit is de goede link:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...945#post279945

  23. #90
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Had de bijdrage idd in eerste instantie in de verkeerde rubriek geplaatst. Heb ik intussen gewijzigd.
    Heb hierdoor geloof ik wel enkele thanks verwijderd. Sorry
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  24. #91
    Geregistreerd
    24 augustus 2012
    Last Online
    1 mei 2023 @ 12:11
    Locatie
    In mijn auto en af en toe in mijn huis
    Berichten
    71
    Discussies
    0
    Thanks
    290
    Thanked
    104 in 23 posts

    Standaard

    Aankomende donderdag deze club ook maar eens bezoeken , lijkt mij de beste club in deze omgeving.

  25. #92
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    @Hcw
    Ik zag ook je vraag op MP staan mbt je twijfel welke van de drie clubs je moet bezoeken.
    Veel staat natuurlijk ool al hier op dit forum beschreven.

    Kijk vanaf 2 dagen voor je geplande bezoek op http://pauschalclub.de/ bij de gewenste locatie onder "Girls".
    Daar kun je de planning tot 2 dagen vooruit zien
    Bepaal je keuze adh van de foto's en de beschreven services.
    Plezier gegarandeerd.

    We zijn benieuwd je ervaringen hier terug te lezen.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  26. #93
    Geregistreerd
    24 augustus 2012
    Last Online
    1 mei 2023 @ 12:11
    Locatie
    In mijn auto en af en toe in mijn huis
    Berichten
    71
    Discussies
    0
    Thanks
    290
    Thanked
    104 in 23 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxevans Bekijk bericht
    Hoi allemaal,

    Ik ben van plan om hier eens naartoe te gaan volgende week.
    Iemand recent nog ervaringen?

    groetjes
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    @Hcw
    Ik zag ook je vraag op MP staan mbt je twijfel welke van de drie clubs je moet bezoeken.
    Veel staat natuurlijk ool al hier op dit forum beschreven.

    Kijk vanaf 2 dagen voor je geplande bezoek op http://pauschalclub.de/ bij de gewenste locatie onder "Girls".
    Daar kun je de planning tot 2 dagen vooruit zien
    Bepaal je keuze adh van de foto's en de beschreven services.
    Plezier gegarandeerd.

    We zijn benieuwd je ervaringen hier terug te lezen.
    Ga ik zeker doen , heb inmiddels al gekeken , maar zie helaas dat samanta ala "cammoran dias", er niet is donderdag , lijkt mij het toppertje !

  27. #94
    Geregistreerd
    24 augustus 2012
    Last Online
    1 mei 2023 @ 12:11
    Locatie
    In mijn auto en af en toe in mijn huis
    Berichten
    71
    Discussies
    0
    Thanks
    290
    Thanked
    104 in 23 posts

    Standaard

    Gister afgelopen donderdag hiero naartoe gesjeesd , waren veel autos en makkelijk te vinden, bij binnenkomst rondleiding gehad, en was er omstreeks 13:00 uur.
    Ff watertje gescoord en ff koekeloeren wat hier zoal afspeeld ,zag er allenmaal toppie uit , alles netjes en schoon .
    Goede schone douches , 4 stuks ,veel handoeken onbeperkt te gebruiken, goede bar en geen alchool word hier geschonken ,best goed al lust ik soms best wel ff een goed biertje.
    De dames ,11 stuks en stuk voor stuk mooie vrouwen , en 4 echte kanjers, pff verslaving gevaar treed hier toe bij mij.

    Na een uur alle dames zowat verkend te hebben met mijn ogen, brutale schoenen aangetrokken , zweet in mijn handen en staart tussen de benen naast Laua gaan zitten , blond , lekker mager en brutaal ,ze had enorm door dat ik nog fris was met betaalde liefde en speelde ff geen spel maar gewoon lekker auwe hoeren zoals je in een bar of dancing doet , aan mijn andere zeide kwam ff later Samanta zitten , hajuto ( help ) , wat enorm zonde van deze mooie dame , wat was die mooi opgedroogd pff , nu moest ik kiezen , ik was niet van plan om met mijn verse gekweekte zaad wat op dat moment zich met 1000x aan het vermeerdigvuldiggen was , dat te delen met 2 kanjers, ik wilde tenslotte niet na 2 minuten beneden zijn , met laura naar boven geweest, alles zat erop en araan , ik heb alle hoeken van het bed gezien en zij ook , veel verschillende standjes gehad , van 69 tot zittend in een vrijstoel.
    Pfff moordwijf , nadat ik mijn verse zaad verschoten had , wat goed is moet je een keer overdoen dacht ik ,dame gevraagd of ze massage wilde en stemde hier in toe, ik dacht na zaaien komt oogsten ! Na 45 minuten stond ik weer beneden , ik voelde me pffff heftig, en ik moest nog gehele dag , ik had tijdschriften meegenomen en ipodje , lekker ff hangstoel buiten bezocht , en zeker 1,5 uur bijgekomen van mijn daad.
    In al die tijd heb ik ook genoten van medeberen , heerlijk om te bekijken hoe ze die vrouwen in de gaten hielden , het is net terrasje bezoeken en mensen bekijken.
    Toen kwam denise buiten zitten , geknipoogt , dubbele glimlach op en dacht gaan met die banaan,ik zat er als de kippen naast , want dat moest je wel doen er waren tenslotten wel 25 medeberen , lekker gepraat over koetjes en kalfjes , toen kwam de vraag ," has du lust " dat liet ik me geen 2x vragen ,heerlijk relaxt sex gehad met deze dame ,gewoon zoals het hoort geen gooi en smijt werk, maar tens en liefdevol.
    Nu was dat gevoel van pfff , mega pffff, weer dubble glimlach op en gevoel van heftigggg.
    Ik was tenslotte zaadloos en had ff break nodig dan maar ff met een mede nederlandse beer sauna opgezocht, na halfuurtje gerelaxt , gokkast geplunderd en weer vrouwen keuren , het was op dat moment lekker rustig en vrouwen hadden ook wel zoiets van ff socializen , en ik werd maar gekker van die Samanta , ik dacht al die is te gevaarlijk voor me , en had zoiets van het lekkerst voor het laatst , inmiddels was het lachen gieren brullen op de tafels buiten , toen een andere dame , weet haar naam niet meer , ze bood me aan om naar boven te gaan , tevens hier op in gegaan.
    Was zeker niet de best betaalde liefde , maar het ging, geen afrukwerk maar afwerk , daarna rustig ff gezeten en goed gegeten.
    En daar was laura alweer ik dacht , het is oogsttijd , ik ben er klaar voor , we gaan maar weer eens knallen.
    Nou dat was enorm knallen , vonken vlogen eraf en was bij haar echt de lul , pff wat een moordwijf , niets was onmogelijk. En ze wilde dat ik 2 x kwam ,ze zei "du heftige annaconda" jaja maar na 2 x stond er echt ff een bordje niet betreden pas gezaaid tussen mijn benen.
    Het liep intussen naar 22:00 en liep ristig onder de douche uit nadat ik van de kamer was vertokken , en dacht nu is het genoeg.
    Colatje gescoord en daaro kwam Samanta aan , i like your perfume fluiterde in mijn oor, ik voelde me van die barkruk afglijden ,
    Owww hoe doe ik dit nou , dacht ik, ik zei alles kaput, neej neeej zei ze , voor ik het wist stond ik weer boven, eerst ff halfuurtje op de muziek staan schuivellen en mekaar verliefd in de ogen gekeken, dit was te fout voor woorden , dit kan , mag en wil ik niet ,ik voelde alle lichaams delen trillen van angst, en meneer daaronder keek ook al niet gellukig, rustig op bed gelegen en me heerlijk laten genieten van een blowjob waar nooit een eind was gekomen, sessie maar afgebroken, en kwam alleen maar rook uit.
    Deze dame ook maar een massage gegeven , ineens enorm gebonk op de deur , de thekedame, wist du wirr speat das ist ! Vroeg ze het was 23:15 en dat was te laat , gouw naar beneden gevlugt , gedoucht en snel in de auto naar huus.
    Wat een dag , ik loop nu de gehle dag met een glimlach op , en moet nu een oplossing zoeken dat ik die Samanta uit mijn hooft zet , moeilijke opgave maar dat gaat me lukken.

    Goede schoone club , mooie vrouwen , enorm genoten ,weinig maar goed gekamerd , en vond dat meer als genoeg.
    Laatst gewijzigd door Hcw; 31 augustus 2012 om 15:03 Reden: Schrijffouten

  28. Onderstaande 4 leden hebben Hcw bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo (31 augustus 2012),krukar (31 augustus 2012),rmjhexe (31 augustus 2012),Wijze grijze (31 augustus 2012)

  29. #95
    Geregistreerd
    2 september 2012
    Last Online
    2 april 2013 @ 09:29
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Beste beren,

    Hoelang mag/moet je nu op een kamer blijven met een dame in Pauschalclub Bochum?

    En hoe vaak mag je met dezelfde dame op kamer gaan?

    Is het volgende scenario bijvoorbeeld mogelijk?

    Je gaat met dame A 20 min. op kamer en laat je eens goed pijpen zonder klaar te komen.
    Dan ga je met dame B 20 min. op kamer om wat rustig te neuken, ook zonder klaar te komen.
    Vervolgens ga je opnieuw met dame A 20 min. op kamer en laat je je leegpijpen.
    Dan ga je een stukje eten om tenslotte het vorige nog eens over te doen.

  30. #96
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    @Lubrick
    Precies zoals je schrijft is het mogelijk.
    Maar ook in andere combinaties.

    Dit ïs precies de opzet van het Pauschalconcept

    Have fun en we zijn benieuwd naar je verslag
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  31. #97
    Geregistreerd
    2 september 2012
    Last Online
    2 april 2013 @ 09:29
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Een aantal jaren terug ben ik enkele keren in PHG en Golden Time geweest.
    Nu wil ik eens een Pauschalclub proberen.

    Ik heb op het forum reeds vanalles gelezen en heb mijn oog laten vallen op Pauschalclub Bochem.

    Is dat een goede club voor een eerste verkenning van het Pauschalmilieu?

  32. #98
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    19.09.12. Getwijfeld tussen McSex in Hamm en de Pauschalclub Bochum. Een vergelijking van de line-up op de websites liet de keuze in het voordeel van Bochum uitvallen.

    http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/samanta
    Samantha
    is al uitgebreid eerder beschreven. Ze herkende me en begroette me enthousiast. Ze zag er vandaag weer oogverblindend uit. Sexy beenwarmers en een strak geel kokerrokje dat net kort genoeg was om te zien waar haar benen ophouden. In het kader van extra sportoefening kon ik daar wel 30 verdiepingen achteraan de trap op blijven lopen met uitkijk op die heerlijke billetjes. De eerste kamer van de dag en dan ook nog eens met mijn favorietje. Heb me heerlijk laten pijpen en tegelijk door die grote Cameron Diaz ogen laten aankijken. Intussen weet Samantha dit kijkspel ook naar een hoger niveau te tillen door me actief met haar gezichtsuitdrukking en tongactiviteit helemaal gek te maken. Op het bijna hoogtepunt stopte ze en draaide ze zich om. Ze bood me uitdagend met gespreide beentjes haar poesje in doggy positie aan, terwijl ze me geil over haar schouder aankeek. Het duurde dan ook niet lang of ik moest haar vragen om het af te maken zoals we begonnen waren. Ze doet geen FT, maar ze bleef Wijze Stijve wel lekker sensueel doorlikken terwijl alle proteïne ontsnapte. En dan die geile blije blik erbij. Toppietop.

    Een tweede sessie later op de dag was een wat rustigere 30 minuten blowjob/massagesessie zonder hoogtepunt.
    Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10

    Naam : Miriam
    Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
    Leeftijd : 23
    Haarkleur/-lengte : zwart, licht krullend, vrij kort
    Lengte dame : 1,50 mtr
    Postuur/Cupmaat : Klein, petit, 45 Kg, maat 32/ A-cup
    Tatoeages/Piercings : ja/ weet niet meer
    Service: PZC
    Voordelen: Lekker strak poesje, maar gebruikt toch geen glijmiddel
    Nadelen: .
    Tijdsduur : 25 minuten
    Prijs : All inclusive
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

    Miriam is een beetje schuchter en reageerde blij verrast dat ik naast haar kwam zitten. Mijn 20 woordjes Bulgaars braken al snel het ijs. Vreemd, maar kon geen profiel over haar op de Pauschalclub.de website vinden. Je herkent haar in ieder geval aan de tattoo op de schouder met opschrift “Nuri” + dito gouden kettinkje. Op de kamer geeft Miriam een goede eerlijke service. Bij het neuken had ze een beetje moeite om Wijze Stijve helemaal op te nemen, omdat ze een vrij strak poesje heeft. Ik anticipeerde hierop door haar lekker naar een hoogtepunt te likken, waardoor ze voldoende lichaamseigen glijmiddel produceerde. Ze vertrouwde me en legde haar benen op mijn schouders zodat ik langzaamaan toch lekker diep in haar kon doorstoten. Wat een genot om haar gezichtsuitdrukking daarbij te zien veranderen van enigszins bezorgd en afwachtend naar genietend. Uiteindelijk op haar kleine bruine body gefinisht.


    http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/perys
    Naam : Perys
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits
    Leeftijd : 22
    Haarkleur/-lengte : Zwart lang tot over de schouders
    Lengte dame : 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat : Slank met een mooie taille, 46 Kg, maat 34/ A-cup
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: PZC, NMC
    Voordelen: Als je de juiste klik met haar hebt, krijg je ontzettend veel terug
    Nadelen: .
    Tijdsduur : 25 + 35 + 35 minuten
    Prijs : All inclusive
    Extra’s bij het bezoek: Een van de betere massage/blowjobsessies ooit. Thaimassage level
    Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

    Perys is absoluut hetzelfde type als Samantha en hoort voor mij in dezelfde topcategorie. Slank, zeer communicatief, sprekende ogen, servicegericht en ook wel in voor een dolletje. Dat bleek ook meteen ’s morgens al toen ik voor mijn eerste kamer naast Samantha ging zitten. Perys begon Samantha te waarschuwen dat ik waarschijnlijk te groot geschapen was voor haar kleine poesje. Ik reageerde daar meteen op door beiden dan maar voor een trio uit te nodigen, dan kon Perys haar arme collega toch helpen?...Dit ging echter niet door, maar moest wel beloven om ook met Perys een kamer te gaan doen. No problemo, a promise is a promise. Later op de dag wilde ik eigenlijk even rust nemen (ik had m’n krant meegenomen en moest eigenlijk m’n krachten weer een beetje verzamelen.) Perys kwam me echter aan m’n belofte houden. Ik ken Perys al langer, van eerdere bezoeken en we spraken enige tijd over best wel persoonlijke dingen. Vandaag zat ze niet zo goed in haar vel en ze kon niet afwachten tot haar dienst van vandaag erop zat. Dus ik stelde voor om er een rustige kamersessie van te maken. OK.
    Van het een kwam het ander en Perys wist de juiste snaar bij me te raken. Ik liet haar bepalen hoever ze wilde gaan. Dus het werd easy knuffelen/ strelen/pijpen. Na een tijdje gaf ze aan dat ze me wel wilde klaarrijden, ik kon dan lekker blijven liggen en zij zou cowgirl en reverse cowgirl op me rijden. Mwah, daar kon ik uiteraard geen nee tegen zeggen en zo geschiedde. Ze wilde me echter zien klaarkomen, dus ze heeft het uiteindelijk met haar massagehanden en een flesje olie afgemaakt. Het orgasme was bijzonder explosief, wat me bij haar de bijnaam “Spermameister”heeft opgeleverd. Dit verkondigde ze ook zo tegenover de andere girls. Goed voor m’n ego.

    Tegen de avond omstreeks 21:15 was het erg rustig (Ik denk nog maar 6 gasten) en ik kwam weer bij Perys terecht. We evalueerden de dag en hoe ze nu in haar vel stak. Ze vond het fijn dat ik haar tijdens de eerste sessie zo respectvol had bejegend, in tegenstelling tot sommige andere gasten die daar niet echt een boodschap aan hadden. Ze had de boot verder ook een beetje afgehouden en niet zoveel kamers gedraaid als gebruikelijk. Perys stelde voor om voor een massagesessie naar boven te gaan. Ik ging er in alle oprechtheid vanuit dat ik haar zou masseren en een beetje pamperen. Echter Perys had haar massagesessie volledig op mij gericht. Deze sessie was bijna spiritueel te noemen. Ik kon me zo totaal aan haar zorgen overgeven. Het olieflesje werd weer ingezet en haar lange ranke slanke vingers toverden over en door al mijn erogene zones. Zo beleef ik normaal alleen massages door ervaren Thaivrouwen. Heerlijk toverden haar nageltjes over en tegen mijn sluitspier en krabbelden behoedzaam door mijn bilspleet. Na 4 orgasmes zat ik tegen mijn limiet aan en ofschoon Perys onversaagd door bleef gaan, lukte een 5e orgasme tot mijn grote spijt niet.

    Perys stelde voor dat we weer naar beneden zouden gaan en er tegen 22:30 een laatste sessie tegenaan zouden gooien. Dus hebben we nog een 45 minuten gekletst en gingen toen voor de herhalingsronde weer naar boven. Zelfde fantastische ervaring als een uurtje eerder, maar nu wel uiteindelijk bekroond met een laatste orgasme. Door alle opgebouwde geilheid heb ik zelfs deze keer de bijnaam “Spermameister” onverwacht nogmaals waargemaakt.


    http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/nelly#
    Naam : Nelly
    Nationaliteit/Taal : Pools/Duits
    Leeftijd : 30
    Haarkleur/-lengte : Blond lang
    Lengte dame : 1,70 mtr
    Postuur/Cupmaat : MILF. Fors, 70 Kg, maat 38/ D-cup
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: PZC, TZ++ , tedere massage
    Voordelen:
    Nadelen: .zwangerschapsstrepen.
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : All inclusive
    Extra’s bij het bezoek: GFE
    Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

    Nelly is zeer vriendelijk en ofschoon qua uiterlijk niet helemaal mijn doelgroep toch met haar naar de kamer gegaan. Ik gaf al aan dat ik geen sex wilde, maar romantiek. Zij beloofde me dat ik dan bij haar aan het juiste adres was en er geen spijt van zou krijgen. Nou, die belofte heeft ze helemaal waar gemaakt. Nelly's tongzoenen waren super en van een top GFE++ niveau. Je kon helemaal vergeten waar je was en je in alle rust aan haar zorgen overgeven. Ik was er bijna bij ingedommeld.


    http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/merlin
    Naam : Merlin
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
    Leeftijd : 19
    Haarkleur/-lengte : zwart halflang
    Lengte dame : 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 54 Kg, maat 34/ B-cup
    Tatoeages/Piercings : ja/ja
    Service: PZC, FT, NMC, 69
    Voordelen: FT als verrassing
    Nadelen: Is nog niet zo ervaren. Heeft een beetje sturing nodig
    Tijdsduur : 25 minuten
    Prijs : All inclusive
    Extra’s bij het bezoek: FT + inzet van vibratortje
    Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

    Merlin is een leuk girl next door tienertje dat pas sinds 3 weken in Duitsland is. Heeft o.a. 1 week in PT-Dorsten gewerkt, maar ging daar uit eigen beweging weg, omdat de sfeer en werkomstandigheden er bagger waren. Was pas sinds 2 dagen in Bochum en er bestond nog geen ingevulde setcard van haar. Begonnen met een lekkere PZC beurt, gevolgd door diverse standjes. Tijdens het 69-en gaf ik, wel zo correct, aan dat mijn chromosomen op weg waren om hun zwemdiploma te behalen. Tot mijn prettige verrassing, want totaal niet verwacht van zo’n jong meisje, ontving Merlin alles netjes in haar mondje en keek me daarna met een triomfantelijke blik aan. Ja meid, daar had je me inderdaad even goed te pakken. Mulcu mesc.


    http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/justina#
    Naam : Justina
    Nationaliteit/Taal : Pools/Duits
    Leeftijd : 24
    Haarkleur/-lengte : Geblondeerd (oorspr. Bruin) tot over de schouders
    Lengte dame : 1,67 mtr
    Postuur/Cupmaat : Fors, 70 Kg, maat 38/ C-cup
    Tatoeages/Piercings : ja/ja
    Service: PZC
    Voordelen: Slimme meid. Heeft psychologie gestudeerd
    Nadelen: .
    Tijdsduur : 25 minuten
    Prijs : All inclusive
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval: 6,5/10

    Zeer sympathieke meid met een beetje een “poco loco” twist. Justina wist me leuk uit te dagen en zo raakten we aan de praat. Besloten het gesprek maar op de kamer voort te zetten en er aldaar een relaxte praat/pijp/massagesessie van gemaakt. Ze vertelde me dat ze steeds 3 weken in Bochum werkt en dan weer 3 weken naar huis gaat.


    http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/arabella
    Arabella tenslotte verzorgde vandaag de FT-show. In de loop van de dag ben ik 3 x bij haar op de mat geweest om me nog eens door de koninginnenklasse bij te laten pijpen. Van Arabella’s diensten werd behoorlijk gebruikt gemaakt. Soms was er zelfs een wachtrij! Ze liep er weer fantastisch MILF-ig bij. Lang sexy broekpak met leopardprint.
    Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10


    Wachttijden:
    Gedurende de dag waren er max. 12 beren tegelijk aanwezig, velen met een 3-uursticket (EUR 100,=). Bij 12 aanwezige DVP’s dus een ideale verhouding.. Slechts éénmaal een wachttijd van ca 15 minuten meegemaakt.

    Ambiance: Vermeldenswaardig zijn de pornofilms die continu op 2 grote beeldschermen in de verblijfsruimte getoond worden. De gebruikelijke films kunnen (mij althans) niet meer echt opwinden, maar hier vertonen ze films van “X-Art.com”. Zijn naar mijn mening en ook die van diverse meiden een stuk smaakvoller en erotischer

    Catering:
    weer prima verzorgd. Uitgebreide keuze aan broodjes met diverse soorten worst, ham, salami en kaas. Verder kaasprikkers of meloen met ham , gevulde eieren. Hamrolletjes met asperge (met een waarschuwing voor diegenen die menen onder de douche te moeten plassen: door de asperges val je dan wel een extra slag op!!). Diverse salades. Warme schnitzeltjes, gehaktballen en knakworsten. + Een ruime keuze aan vers fruit

    Wijze Grijze sexapproval vandaag voor Pauschalclub Bochum: 9,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  33. Onderstaande 9 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 september 2012),bad pritt (22 september 2012),bosbeer (25 september 2012),cunnilingus (28 september 2012),krukar (26 september 2012),Megaboob (24 september 2012),Nibor76 (24 september 2012),odie120167 (25 september 2012),Smouse (26 september 2012)

  34. #99
    Geregistreerd
    23 april 2009
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:23
    Berichten
    87
    Discussies
    1
    Thanks
    28
    Thanked
    83 in 22 posts

    Standaard

    afgelopen zondag hier geweest,8 meiden aanwezig in plaats van 10 op de site.bij binnenkomst melde de thekefrau dat Jacklin en merlin (ziek)
    er niet waren, ik baalde wel even want ik had graag met merlin de kamer op gegaan.
    er waren ook veel ijsberen dus het viel niet mee om het juiste meisje te boeken...
    de eerste ronde ging ik met ANNA doordat ik al een half uur had moeten wachten kwam ik al vrij snel klaar in haar mondje..
    dus een geslaagde eerste sessie.tweede ronde met MARINELA deze zeer mooie meid weet hoe ze een man wild kan maken.weer een geslaagde sessie
    mijn favorieten SAMANTHA en KRISTI waren door de mooie looks konstant bezet dus de derde ronde met ANDRA lekker afgemaakt
    daarna moe en voldaan weer naar huis gereden
    al met al een zeer goede middag gehad jammer dat het erg druk was

  35. Onderstaande 2 leden hebben joep75 bedankt voor deze bijdrage:

    koosje12 (10 oktober 2012),Smouse (14 oktober 2012)

  36. #100
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Had voor afgelopen maandag een bezoek aan Babylon in Elsdorf gepland. Sinds zijn terugkeer uit Thailand had ik geprobeerd met NogLangNietUitgewandeld af te spreken en hij zou er later op de dag proberen heen te gaan. Aangezien een Thailandtrip nog één van m’n te verwezenlijken levensdromen is, wilde ik me door hem van enkele praktische tips en ervaringen laten voorzien. Helaas moest NLNU op maandagmorgen afzeggen, dus met hoge druk op de zaadleiders afgezoefd naar Bochum. De line-up was weer veelbelovend. Om 13:00 uur aangekomen en op het plein voor de club was geen enkele parkeerplaats meer vrij. Nu ligt de club nogal afgelegen tussen diverse autosloperijen, dus, onder het onderzoekende oog van een rondcirkelende Roemeense auto, met 4 lugubere inzittenden en aangekoppelde autotrailer, mijn auto met een onrustig gevoel iets verderop geparkeerd.

    EUR 150,= voor een dagkaart afgerekend, gedoucht en de club binnengestapt. 40 Wanhopige ijsbeerogen keken me aan alsof ze verwacht/gehoopt hadden dat ik een nieuwe lading Roemeense deernes mee had gebracht. Nog nooit zo’n drukte meegemaakt. Dit zou een dagje “survival of the fittest” of in mijn geval “survival of the smartest” gaan worden. Eerst maar eens uitgebreid van het netjes verzorgde buffet gaan genieten. Het eten doe je boven en duidelijk was te zien dat de kamers aan de lopende band bezet waren. Er ontstonden zelfs wachttijden. Na het eten terug naar beneden en me in het strijdgewoel gestort. Ik had me strategisch op een bank gepositioneerd met een mooie uitblik op de deur waardoor de dames van de kamer terugkomen. En wie was de eerste die binnenkwam: Samanta, het mooiste meisje van de klas! (zie https://www.ijsberenforum.com/forum/...151#post280151
    Mijn karma was me goedgezind, want ik meende bij Samanta een blik van herkenning te ontwaren. 2 Duitse beren die op haar af gingen, dropen teleurgesteld af, toen Samanta aangaf dat ze naast mij ging zitten. Lucky me! Wat zag ze er weer super uit vandaag: een killerbody verpakt in een zwarte strakke latexbroek met bijhorend zwart topje.
    Pauschalclub - Samanta.jpg
    We hebben uitgebreid bijgekletst, zodat het voor haar ook enigszins een rustmoment was. Toen naar de kamer waarbij ik haar vroeg om een striptease voor me uit te voeren. En een stripTEASE werd het. Met alle regels van de kunst en onder inzet van haar ogen waar je in kunt verdrinken en krassende, kriebelende nagels over m’n hele lichaam kwam ik al bijna spontaan klaar. Gelukkig verstaat ze ook de kunst om op tijd te stoppen en over te schakelen op iets anders. Zoals bijvoorbeeld pijpen. Vraag me niet hoe, maar het is me gelukt om m’n eerste orgasme van de dag uit te stellen totdat we nog diverse standjes doorgeneukt hadden. Uiteindelijk me klaar laten likken met uitblik op die geweldige droomogen en eeuwige glimlach op haar lekkere smoeltje. Later op de dag nog een 2e en 3e sessie met haar gedaan.
    Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10
    Afsluitend m’n meesterlijke tactische troefkaart van de dag uitgespeeld, door Samanta te vragen of ze ivm de drukte haar collega’s niet wilde vragen de wijze Holländer een beetje voorrang/ extra aandacht te geven. Hier heb ik veel baat van gehad. Misschien niet helemaal fair, maar voor mij legitieme doping in “the clash of the icebears”. Per slot van rekening heeft Lance Armstrong zijn spelletje ook heel slim gespeeld.

    2e Sessie van de dag ging aan Bianka.
    Naam : Bianka
    http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/bianka
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits
    Leeftijd : 19
    Haarkleur/-lengte : zwart / sluik tot halverwege de rug
    Lengte dame : 1,70 mtr
    Postuur/Cupmaat : slank 50 Kg, maat 36/ zeer vaste natural B-cup
    Tatoeages/Piercings : nee/nee
    Service: PZC/ NMC
    Voordelen:
    Nadelen: .
    Tijdsduur : 20 minuten
    Prijs : All inclusive
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval: 6,5/10
    Pauschalclub - Bianka.jpg
    Tja, leuke meid, maar ik had er niet zo’n klik mee. Bianca’s blowjob vond ik niet zo geweldig, maar het jammere was dat ze op mijn verzoek het anders aan te pakken niet echt inging. Dus na 20 minuten de sessie maar afgebroken.

    3e Sessie toen gedaan met Krista
    Naam : Krista
    http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/krista
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
    Leeftijd : 18
    Haarkleur/-lengte : geblondeerd (oorspr. Bruin)/ sluik tot iets over de schouders
    Lengte dame : 1,63 mtr
    Postuur/Cupmaat : 50 Kg, maat 34/ lekkere stevige A-cupjes
    Tatoeages/Piercings : nee/nee
    Service: TZ, PZC, NMC
    Voordelen: GFE+
    Nadelen: .
    Tijdsduur : 30+40 minuten
    Prijs : All inclusive
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10
    Pauschalclub - Krista.jpg
    Krista bleek de verrassing van de dag te zijn. Ze houdt van een zachte aanpak en toen ze zich eenmaal bij me op haar gemak voelde, volgde een geweldige GFE sessie. Lekkere subtiele romantische TZ, zoals alleen een jong tienertje dat kan. Daarna is ze al zoenend afgedaald naar Wijze Stijve en begon aan een lik- en zuigsessie zoals ik ze maar zelden beleefd heb. Als Arabella de pijpqueen hier in Bochum is, dan is Krista zeker een waardige opvolgster. Ik kon er geen genoeg van krijgen en was verbaasd over haar uithoudingsvermogen. Geen sprake van kaak- of nekkramp, afwisselend tussen m’n knieën, naast me of in 69 over me heen. Diep of masserend, zuigend, cirkelend, plagend, likkend, you name it she did it. Ik liet haar doorgaan tot het eind en ze doet niet aan FT, maar bleef wel met haar tong om Wijze Stijve heen cirkelen tijdens het spuiten. Tijdens het gesprek voor m’n 2e sessie met haar vertelde Krista me iets meer over haar. Best wel kinky voor m’n dirty mind: Ze heeft in Juni haar school afgesloten en onderbreekt haar studententijd met een sabbatical. Haar ouders schijnen best welgesteld te zijn, want ze hebben haar een eigen autootje gegeven, waar ze hier elke dag mee komt werken. Het pijpen heeft ze uit hier vertoonde pornofilms overgenomen. Hier kan ik me inderdaad iets bij voorstellen, want de films die ze hier vertonen zijn van X-Art.com (voor de liefhebbers: de vertoonde scènes zijn stuk voor stuk in een romantische GFE-setting gedraaid en komen zeer authentiek over). Ook de dames zijn er enthousiast over.
    De 2e sessie was trouwens tegen het eind van de dag. Iedere andere DVP zou er al lang mee gestopt zijn, omdat bij mij een 5e orgasme niet altijd wil lukken. Krista ging echter onversaagd door. Haar hele onschuldige en beetje verlegen voorkomen geven je echt de illusie dat je iets verbodens aan het uithalen bent met het buurmeisje.

    Overdag werd er om de 2 uur een gang bang/ FT show gegeven door Arabella
    Pauschalclub - Arabella.jpg

    http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/arabella
    en Merlin
    Pauschalclub - Merlin.jpg
    http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/merlin
    Leuk om te zien, maar niet mijn ding om mee te doen. Tegen het eind van zo’n show, toen vrijwel iedereen weg was, toch maar even de mat opgegaan en gevraagd of de dames me misschien met een duo blowjob wilden verwennen. OK, en zo geschiedde. Gefinisht met een lekkere porno FT ontlading in 2 mondjes. A dream came true. Wijze Grijze sexapproval: 10/10

    Later nog een kamer gedaan met Merlin alleen. Leuk om te horen hoe ze zich binnen 3 maanden ontwikkeld heeft van een timide studentje uit Spanje tot een van de vaste waardes binnen deze club
    Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

    Laatste sessie van de dag was met Natascha
    Naam : Natascha
    http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/natascha
    Nationaliteit/Taal : Russisch/Engels
    Leeftijd : 21
    Haarkleur/-lengte : Witter dan wit/ sluik tot iets over de schouders (i.t.t. de foto’s)
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : 50 Kg, maat 34/ mooie naturelle B-cupjes
    Tatoeages/Piercings : nee/nee
    Service:
    Voordelen:
    Nadelen: .
    Tijdsduur : 20 minuten
    Prijs : All inclusive
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval: 7,0/10
    Pauschalclub - Natascha.jpg
    Een echte pornosnol in de positieve zin van het woord. Natascha had eerder 2 jaar in Rotterdam gewerkt en is van Russische afkomst. Haar haren zijn waterstofperoxide blond met overdreven superrode lippenstift. (Deed me aan de Italiaanse Cicciolina (Ilona Staller) uit de jaren 80/90 denken). Ze zag er echt lekker hoerig uit en heeft een top body met lekkere vaste natural B-boobs met heerlijke roze tepeltjes. Ik kan niets over haar sexprestaties zeggen. Ze had een amandelontsteking, dus geen PZC. Aan TZ doet ze niet en van sex is het er niet van gekomen, omdat bij mij de fut eruit was.
    Een nieuwtje dan nog: Perys is definitief met dit werk gestopt
    M’n auto stond er gelukkig nog met alle 4 velgen er nog aan.
    Wijze Grijze sexapproval voor PC-Bochum vandaag: 8,5/10 (1 punt aftrek, omdat het zo druk was)

    Omdat de afsluiting van de A40 inmiddels voorbij is, via Duisburg naar huis gereden. Aldaar op de Vulkan nog even wat aan fitness gedaan door alle trappenhuizen nog eens te bestijgen. Me verbaasd over het geringe aantal aanwezige DVP’s, terwijl er toch redelijk wat auto’s (met best veel NL-kentekens) geparkeerd stonden. Het schijnt dat de economische crisis zich hier inmiddels ook laat gelden.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  37. Onderstaande 3 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    De Shyman (16 oktober 2012),hansdordt ( 5 januari 2013),koosje12 (17 oktober 2012)

 

 
Pagina 4 van 33 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16.

Diamond 468*60