Pagina 33 van 33 EersteEerste ... 232930313233
Weergegeven resultaten: 801 t/m 816 van 816
  1. #801
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Mijn ervaringen met Melissa,Sonja en Teodora waren erg goed, toch wel gemiddeld gemiddeld 8
    De door Kwakje omschreven DVP,heb ik nog niet laten snuffelen aan mijn kleine Husky,misschien maar goed ook
    Mijn kamergenoten waren toch een reden om een aantal keer terug te komen,ondanks de grote afstand.
    De vriendelijkheid,het eten en netheid van de saunaclub ook voor mij een 7,5 Kwakje

  2. Onderstaande 4 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 maart 2018),Kwakje (28 maart 2018),mentholbear (28 maart 2018),Wijze grijze (27 maart 2018)

  3. #802
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwakje Bekijk bericht
    Goed, je land op de middag op Dortmund Airport. Wat doe je dan.
    Plan was om één van de Freudenhaus filialen te bezoeken. Maar bij het bekijken van de line-up van die dag werd ik er niet warm van.
    Huh, ik dacht dat xs ook bij het kwartet hoorde? Had de groep niet 4 en clubs? Vroegere 2 Pauschalclubs en saunaclubs Love en XS?

  4. #803
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    mentholbear,
    Du hast Recht! Citaat:"Had de groep niet 4 en clubs? Vroegere 2 Pauschalclubs en saunaclubs Love en XS"

    Pauschalclub Bochum == XS saunaclub
    Pauschalclub Dortmund == Freudenhaus Dortmund
    Pauschalclub Münster == Saunaclub49
    Love Münster == Freudenhaus Münster.
    So ist momentan die genaue Bezeichnung der 4 Clubs der Kette.

    vanKees

  5. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (28 maart 2018),Kwakje (28 maart 2018),pret (28 maart 2018)

  6. #804
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Ben ik ook weer op de hoogte,
    van Freudenhaus Munster was ik niet op de hoogte dat deze saunaclub ook van dezelfde eigenaar is,
    weet wel dat er tussen Freudenhaus Dortmund en XS Saunaclub Bochum regelmatig dames uitgewisseld worden!

  7. #805
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Huh, ik dacht dat xs ook bij het kwartet hoorde? Had de groep niet 4 en clubs? Vroegere 2 Pauschalclubs en saunaclubs Love en XS?
    In het verleden had je 3 Pauschalclubs, Münster, Bochum en Dortmund. De eigenaresse is op een gegeven moment in 2015 gestart met ook een saunaclub in Münster, Love. Dus Münster had een Pauschalclub en een saunaclub, dus 2 verschillende concepten. Later in 2016 is Bochum ook een saunaclub geworden, XS. In 2017 is Dortmund omgedoopt tot saunaclub Freudenhaus Dortmund en is Love in Münster van naam veranderd in Freudenhaus Münster, nadat definitief bekend werd dat er een nieuwe prostitutiewet zou komen. Pauschalclub Münster is toen verkocht en is onder een andere eigenaar saunaclub 49 geworden. De eigenaresse had per slot van rekening al een saunaclub in de vorm van Love in Münster (nu Freudenhaus Münster) en 2 clubs met hetzelfde concept in dezelfde stad loont zich niet.

  8. Onderstaande 3 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (23 mei 2018),Husky (28 maart 2018),Smouse (23 mei 2018)

  9. #806
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Vandaag in de buurt van deze leuke saunaclub,daarna door naar Zaventem om zakelijk een ander deel van Europa te bezoeken
    Al een paar afspraakjes gemaakt o.a. Sonja,helaas meer als 150 km rijden,maar blijft een prima club.

  10. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Bond008 (27 mei 2018)

  11. #807
    Geregistreerd
    26 april 2018
    Last Online
    12 januari 2020 @ 15:18
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    43
    Thanked
    20 in 6 posts

    Standaard

    [QUOTE=Husky;609080 buurt van deze leuke saunaclub.[/QUOTE]

    @ Husky :

    Ja das ist auch mein Lieblings Club mit den Besten Preis - Leistung Angebot im Umkreis denke ich .

    Eintritt 30,00€ , die Mädels kosten da 40€ für halbe Stunde und 70€ für eine Stunde ,

    immer freundlicher Empfang durch die Ed s ,es gibt Bademantel und Sandelletten in der gewünschten Größe ,Gemütliche Lounge ,

    schöner gefelgter Außenbereich alles in sehr guten Zustand sauber und gefelgt , ein Super Buffet ,zusätzlich Obst ,Kuchen und Getränke nach Wunsch .

    Anwesend sind immer mindestens 10 sehr Nette Mädels zwischen 18 und 30 Jahren da ist für jeden Geschmack was dabei .

    Man kann sich da sehr gut in den Pausen mit den Gästen Unterhalten und sich austauschen überwiegend sind Deutsche , Holländer , Belgier da .

    Ich habe da einige Lieblinges Mädels die schon einige Jahre im diesen Club sind wie Sibel , Layla , Larisa , Claudia .

    Ich schreibe jetzt was zu Sibel Sie ist eine kleine Bulgarin , in der Lounge ist Sie manchmal etwas laut und spricht den Gast sehr direkt an , aber wer Sie kennt wie ich findet das eher lustig ,

    ja auf den Zimmer ist eine sehr liebe und fleißige , erfahrene Frau und erfüllt einen fast jeden Wunsch zum Standard Preis , man hat mit Ihr sehr viel Spaß mit einer Konstanten Service Leistung .

    Ich habe mit Ihr auch bei jeden besuch immer einige schöne Zimmer und fahre nach ca. 8 Stunden Aufenthalt im Club sehr entspannt und Glücklich nach Hause ,

    wenn einen dieses Mädchen Gefällt kann Sie Probieren , ich kann Sie empfehlen , zu den anderen Mädels werde auch bei Gelegenheit auch was Schreiben .

    Viel Spaß beim Lesen

  12. Onderstaande 3 leden hebben Bond008 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (28 mei 2018),Husky (27 mei 2018),Wijze grijze (27 mei 2018)

  13. #808
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag naar XS Saunaclub Bochum getogen, al reeds vooraf een afspraak met de mooie en sympathieke Bulgaarse Sonja gemaakt,was er om 13.00 uur en werd hartelijk welkom geheten door de receptie dame die mij nog herinnerde van voorgaande bezoeken!
    30 Euro betaald,berevel om het goddelijk lichaam gewikkeld,douche,heerlijk geluncht en Sonja in mijn armen genomen,Sonja is mijn GFE maatje,alles doet ze goed,alleen van beffen houd ze niet, kietelt te veel, met mijn snor en baardje,maar al het overige is grote klasse
    Ruim een uur hebben wij van elkaar genoten,TZ en alle posities,moeite om mijn orgasme uitstellen zo lekker was haar langzaam en dan weer snel,Sonja is een pijpkunstenaar,ze kijkt je geil aan tijdens het pijpen en likt je ballen intens, uiteindelijk in doggy een intens orgasme beleefd wat wederkerig was
    Tussen de sauna en het eten door ook nog op kamer gegaan met Theodora,en jonge Bulgaarse DVP,met heerlijke borsten,en een beetje Rubens figuur.
    TZ,BJ alles er op en er aan,eerst doggy maar later in klaar gekomen,Theodora houd van stevig en diep penetreren, en piept als een muisje bij het klaarkomen
    Op internet van deze XS Saunaclub kan je de aanwezigheids agenda bekijken,met prijzen en diensten,goede foto`s om je keuze te maken.
    Anders toppers zijn m.i.z. Bulgaarse Sibel,de Roemeense Florina en de Bulgaars/Turkse Melisa!
    Gewoon en fijne niet al te drukke saunaclub,waar mooie en lieve DVP hun werk doen,de meeste met een hoog GFE gehalte.
    Het eten is uitstekend en word steeds aangevuld met verse groenten en vlees, yoghurt en pudding zijn ook ruim aanwezig
    Ga binnenkort weer eens buurten in deze fijne club.
    Om 22.00 uur vertrokken naar het vliegveld Zaventem in Brussel,om centjes te verdienen,die ik weer voor een deel kan besteden aan mijn intensieve saunaclub leven

  14. Onderstaande 11 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 mei 2018),Bond008 (27 mei 2018),forgetskinnyletsgetfatty (27 mei 2018),hallodaarbenikweer (12 juni 2018),Knutje77 (29 mei 2018),Kwakje (27 mei 2018),Mooiejoke (30 mei 2018),robglover ( 1 juni 2018),Smouse (27 mei 2018),Wentelt Eefje (28 mei 2018),Wijze grijze (27 mei 2018)

  15. #809
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Zondag de verre reis van 170 km naar XS Saunaclub Bochum ondernomen,een leuke club,fijn en klein waar ik meer kom.
    Parkeerde als enige Nederlander om 12.30 uur mijn auto tussen de Duitse bolides,nam bij de mij welbekende en vriendelijke receptiedame Sandra het Berevel en sleuteltje in ontvangst,snel een douche,broodje kaas en knakworst naar binnen werken en de line up van 12 dames bekijken,in de club hangt een groot scherm welke diensten de dames aanbieden en voor wat voor prijs,half uur 40 of 50 Euro,vol uur 70 of 80 Euro en een snel nummertje van 15 minuten "quickie" 20 of 30 Euro!!!
    Van de 12 dames zijn er toch wel 6 die mijn keuze kunnen zijn,gemiddeld een 8 op de schaal tot 10kijk o.a. op de aanwezigheid site van XS Saunaclub Bochum,en je ziet van elke dame meerdere sexy afbeeldingen en hun aanwezigheid.
    Ik had van te voren al een afspraak met de 27 jarige Bulgaarse Sonja gemaakt, prachtig slank vrouwtje met een wespentaille,heerlijk knuffelen op de sofa en later kamer 4 bezocht,gelukkig met een grote plafond ventilator want het was zondag behoorlijk warm.
    Sonja is altijd mijn vaste eerste kamergang,wij kunnen goed met elkaar,hebben duidelijk een click die zich openbaard in een geil feestje van ruim een uur met alles er op er aan, zij pijpt heerlijk langzaam, neemt overal de tijd voor en beleven gezamenlijk een fijn orgasme in
    Speciaal had ze voor mij een prachtig nauwsluitend rood jurkje aangetrokken,wat een schoonheid. normaal loopt ze in lingerie,maar al mijn hormonen beginnen te reageren als ik haar in dat rode jurkje zie
    Daarna genoten van een lekkere BQ met een alcoholvrij biertje,(alcohol word niet geschonken)voor mij absoluut geen probleem,een aantal ijsberen zal dat niet prettig vinden
    Twee keer sauna,wat gecommuniceerd met andere Duitse ijsberen,o.a. een vriendelijke ijsbeer die mogelijkerwijs een saunaclub gaat openen in Stadlohn of Nordhorn in de buurt van Enschede
    Ken hem nog van vroeger o.a. Golden Dream in Schuttdorf.
    Om 23.00 uur nog gekamerd met de Bulgaarse Jessica,mooie body,heerlijke stevige borsten,mijn eerste keer met dit enigszins verlegen blonde dametje,maar op de kamer was het een feest,geweldig pijpen,
    afwisselend snel en langzaam,had al na het TZ een nat poesje,die veranderde in een klein watervalletje tijdens onze 69 positie,ze kwam al snel tot een spetterend orgasme,haar mooie rood gestifte lippen verwende aansluitend de kleine Husky opnieuw met het betere pijpwerk,die al redelijk snel begon te spuiten
    Om 00.30 de club verlaten met een tevreden gevoel en twee sessies!
    Toegangsprijs 30 Euro,geen alcohol,schone club,doorlopend eten,mooie jonge vrouwen en twee wat oudere ervarene DVP,o.a. de Poolse Evona,Sauna, Whirllpool, ruim buiten terras.

  16. Onderstaande 11 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Bond008 (12 juni 2018),forgetskinnyletsgetfatty (11 juni 2018),hallodaarbenikweer (12 juni 2018),Hcw (12 juni 2018),Kwakje (12 juni 2018),Mistralwind ( 5 juli 2018),Patjax (11 juni 2018),pret (12 juni 2018),schoolmeester (13 juni 2018),Scrotum (12 juni 2018),Wijze grijze (12 juni 2018)

  17. #810
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Gisteren op mijn zakelijke terugreis naar Nederland,XS Saunaclub bezocht,waar ik wel eens meer kom.
    Was daar zo rond 14.00 uur,30 Euro betaald,lekker geluncht,de dames begroet,denk zo`n 12 dames,zie overigens de prima aanwezigheidslijst met foto`s die ook vandaag exact klopt op de site.
    na de douche de sauna bezocht,en wat in de zon gelegen op het terras,zag maar een enkel geel nummerbord de rest waren aardige Duitse gasten,die nog een beetje in shock waren na de uitschakeling van
    "der Manschafft"
    Had al afgesproken met de mooie Bulgaarse Sonja,elke keer prima seks met hoog GFE gehalte,ze moet je mogen anders absoluut geen TZ,natuurlijk wel bij de goed ruikende en uitziende Husky
    Hapje eten, sauna en op kamer met de ondeugende Turkse Melissa,tot de wortel een heerlijke Bj,wat BJ betreft is ze een van de betere die ik ken,diep,langzaam afwisselend snel,kon de kleine Husky niet meer wegtrekken en als zodanig kwamen alle vitamientjes met toestemming in haar keeltje terecht
    Mijn avontuur afgesloten met de 30 jarige Braziliaanse Claudia,spreekt overigens perfect Duits,wat een temperament, een heerlijke vrouw om te te kameren,TZ,BJ alle posities en een lust voor het oog met haar grote stevige borsten.
    Spreek zelf ook redelijk Portugees en dat verhoogde de intensiteit van seks en communicatie!
    Heerlijk seks met deze kanjer,die ook goed haar grote borsten weet te gebruiken,fijn klaargekomen met deze licht gebruinde Braziliaanse!
    Om 23.30 met een uitstekend humeur vertrokken naar de mooie Veluwe.
    Zaterdag misschien later in de avond naar Gallardo,eerst nog een verjaardag bezoeken

  18. Onderstaande 8 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Bond008 ( 6 juli 2018),brombeerzuid ( 7 juli 2018),cheasehead (16 september 2018),hvdk52 ( 6 juli 2018),Kwakje ( 6 juli 2018),robglover (20 juli 2018),Wentelt Eefje ( 6 juli 2018),Wijze grijze ( 6 juli 2018)

  19. #811
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

  20. #812
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:42
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Ik zie dat de laatste dames zijn verhuisd naar de Dortmundse vestiging van het Freudenhaus. https://www.freudenhaus.de/dortmund/girls

  21. Onderstaande 2 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 1 mei 2019),pret ( 1 mei 2019)

  22. #813
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Jester,ik wist wel dat deze twee saunaclubs dames uitwisselde, dus het hoeft niet definitief te zijn denk ik!

  23. #814
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Het is echter wel definitief, de beide Freudenhäuser in MS en DO blijven wel geopend, maar voor Bochum wordt een nieuwe huurder gezocht
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  24. #815
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Saunaclub XS in Bochum. Slechts 1 keer geweest. Toen het nog een Pauschalclub was een keer of 10 bezocht. De andere 2 Pauschalclubs, veel vaker bezocht. Münster ruim 20 keer en Dortmund ruim 30 keer. De reden? Bochum was destijds, zeker op een zaterdag, veel te druk. Het was er soms vechten om een dame. Op een zaterdag liepen er zo'n 15 tot 20 dames en wel 50 of meer gasten. Met maar een stuk of 7 kamers waren de wachttijden soms erg lang en werden de dames boven aan de trap al opgevangen door de brutalere gasten..

    Toen de Pauschalclubs de prijs verhoogden voor een dagkaart van €150,-- naar €200,--, kwamen er zichtbaar minder gasten. De echt grote drukte heb ik daarna nooit meer meegemaakt. Bochum was in die tijd dus weer normaal te doen, alleen had ik mijn schatjes gevonden in Münster en Dortmund, waardoor ik Bochum niet of nauwelijks bezocht.

    Daarna werden de Pauschalclubs één voor één saunaclubs. De eigenaresse verkocht Pauschalclub Münster en deze club is nu Saunaclub 49. Saunaclub Freudenhaus in Münster was vanaf het begin af aan al een saunaclub (Love). Pauschalclub Bochum werd als eerste omgedoopt tot saunaclub en daarna volgden Dortmund en Münster.

    Een deel van het publiek liet zich al niet meer zien na de prijsverhoging en zocht z'n heil in de goedkopere partytreffs. Nadat de clubs saunaclubs werden, hadden ze het naar mijn idee nog moeilijker. Ik ben 1 keer in XS Bochum geweest en 3 keer in Freudenhaus Dortmund. Al die keren was het erg rustig in de club. Daarnaast ben ik 5 keer in Freudenhaus Münster geweest en ook daar vond ik het nooit echt druk. Wel wat drukker dan in Dortmund en Bochum.

    In het verleden in Bochum zeker erg goede dames gehad. Pauschalclub dames, die het ook goed doen in saunaclubs. Het beste voorbeeld is Kassandra, die ik later nog in Mondial, Aca Gold en zelf Babylon (Mirella) heb ontmoet. Alle keren met haar waren meer dan goed.

    Mirella Babylon





    Verdere toppers uit Bochum waren:
    Miriam (Duitse)
    Shaila (Cubaanse)
    Mia (Roemeense)
    Julia (Roemeense)
    Sandra (Roemeense)

    Hopelijk blijven de 2 Freudenhaus clubs wel behouden. Aan de ambiance ligt 't niet. Beide zijn mooie clubs. Dortmund heeft het kwa wellness goed voor elkaar met een sauna, jacuzzi en een verwarmd buitenbad. Münster heeft een goede sauna en een jacuzzi. Het eten kan beter, zeker als je het vergelijkt met Sixsens, Yin Yang of PSR. In beide clubs lopen vaak wel een paar erg goed uitziende dames. Kwa service niveau schat ik Münster wat hoger in, maar dat is puur gevoel. Ik weet dat een Anni in Dortmund erg goede service heeft en ze is ook een dame die regelmatig bezet is.

    Wie weet dat ik dit jaar beide clubs nog eens ga bezoeken. Ben wel weer benieuwd naar Giulia in Münster en uiteraard Anni in Dortmund, maar ook Michell in Dortmund. Das echt een mooie meid op de foto's.... :-\

  25. Onderstaande 4 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 2 mei 2019),Scrotum ( 1 mei 2019),Wentelt Eefje ( 1 mei 2019),Wijze grijze ( 1 mei 2019)

  26. #816
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 13:19
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag was het redelijk druk in Munster. De meeste dames hadden zat werk. In Munster loopt de verrukkelijke Duitse Lisa. Met het toppertje Angel (ex xs bochum) er bij vanaf deze week en als Valentina (ex VM) weer terug is van vakantie heeft de club een aantal aantrekkelijke en goede dames in huis. De sfeer was prima zaterdag.

  27. Onderstaande 3 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 1 mei 2019),robglover ( 4 mei 2019),Wentelt Eefje ( 1 mei 2019)

 

 
Pagina 33 van 33 EersteEerste ... 232930313233

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.

Diamond 468*60