Pagina 2 van 33 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 816
  1. #26
    Geregistreerd
    20 juli 2009
    Last Online
    16 april 2014 @ 16:58
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard bochum

    Hey,


    Ik zit hier ook al aan te denken denk dat ik zaterdag ga. Weet nog niet of het bochum of dortmund wordt.

    Greets

  2. #27
    Geregistreerd
    19 juli 2007
    Last Online
    25 november 2022 @ 22:06
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard millieusticker voor naar bochum

    Hoi allemaal,

    Ik zat zojuist even te zoeken naar hoe dat nou zit met die umweltzonen, maar volgens mij (en deze tekening www.plakette24.de/images/bochum.jpg) is er helemaal geen umweltzone rondom de dieselstrasse. Volgens mij mag je ook gewoon over de rheinland autobahn, en kun je dus zonder sticker er gewoon komen.
    Heeft iemand hier mischien een ander beeld van, of andere ervaring mee?
    ( ik weet ook niet meer dan wat ik zo op het web gevonden heb...)

    Groeten, Jack

  3. #28
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:48
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

    Standaard

    ik zou gewoon zo een sticker halen als je in Duitsland bent. Voor een paar euro hoef je je dan geen zorgen meer te maken....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  4. #29
    Geregistreerd
    19 juli 2007
    Last Online
    25 november 2022 @ 22:06
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    thanks, Uurtje.

    Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Alleen wil ik morgen even gaan kijken, maar heb ik nog geen sticker... vandaar.

  5. #30
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack69i Bekijk bericht
    thanks, Uurtje.

    Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Alleen wil ik morgen even gaan kijken, maar heb ik nog geen sticker... vandaar.
    gewoon gaan, kans dat je wordt aangehouden is nihil. kom zelf regelmatig in Bochum en nog nooit aangehouden maar ga wel binnenkort zo'n sticker bij de dekra kopen.
    je ziet de borden pas bij de afslag van de autobahn. op de autobahn geen sticker nodig. de dieselstrasse bevindt zich inderdaad buiten de zone.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #31
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Ik las op de homepage dat ze ook een FT-dag hebben ........ Weet iemand wanneer dat is ?

  7. #32
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    op woensdag ...gewoon effe verder kijken bij events....

  8. #33
    Geregistreerd
    8 augustus 2007
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:50
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Unglücklich Bochum Pauchalclub

    Woensdag 7 oktober naar Bochum gereden. Nog wel even getwijfeld of ik toch niet naar Dorsten zou gaan. Toch gekozen voor de langere rit naar Bochum.
    Het begon al niet goed. In een 30 KM zone in Bochum een prent gekregen, 35 EURO aftikken omdat ik daar "netjes" 50 KM reed.
    Ik was wel op tijd daar, rond 10.50 uur. Om 11.00 uur stonden er al een fors een aantal mede bezoekers te wachten om naar binnen te gaan.
    Het is een mooie club, goed ingericht, mooie sauna, prima jacuzzi en een mooi buitenplaatsje. De ruimte bij de bar is gevuld met lederen bankjes (2 zits) en een tiental echt wel mooie dames. Boven zijn de speelkamers en een grote speelweide. Ook boven een mogelijkheid om van het prima buffet gebruik te maken. Toch ben ik niet positief over dit bezoek, waarom ???
    Het was gewoon veel te druk, veel te veel ijsberen voor deze dames. Daar komt nog eens bij dat elke dame ook echt 20 minuten tijd voor je neemt. Dat is op zich wel positief, maar legt wel erg veel beslag op ze.
    Kortom, ik ga dasar niet meer heen !

  9. #34
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Even wat vraagjes van een nieuwschierige beer:
    Volgens hun website zijn er dagelijks zo'n 10 dames aanwezig, maakt het aantal ijsberen wel veel uit per dag (bv op zaterdag gayparty, terwijl het maandag 3 vrouwen per beer zijn)?
    En als echte vreetbeer: is het eten te vergelijken met de grote saunaclubs als PHG/GT/VV?
    Laatst gewijzigd door The Joker; 27 oktober 2009 om 22:09

  10. #35
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Pauschalclub Bochum.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Even wat vraagjes van een nieuwschierige beer:
    Volgens hun website zijn er dagelijks zo'n 10 dames aanwezig, maakt het aantal ijsberen wel veel uit per dag (bv op zaterdag gayparty, terwijl het maandag 3 vrouwen per beer zijn)?
    En als echte vreetbeer: is het eten te vergelijken met de grote saunaclubs als PHG/GT/VV?
    Josef is in alle 3 deze clubs geweest.En ik moet je zeggen dat je het moet teffen.Zo ben ik vorig jaar eens in keer in Pit stop in Munster geweest op een zaterdag.En ja je raad het nooit het was er exstreem rustig voor een zaterdag.En ik ben daar dit jaar geweest op een maandag en wist niet wat ik zag zo druk was het er.En ook was ik in Bochum op een zondag en toen was het er ook erg druk.Ik moet je wel vertellen dat ik het in Dortmund het beste heb gehad.Daar was ik toen met een Duitse dame Janice wel een klein uur op de kamer.En wel 3 keer op die dag met haar geweest.En in Bochum begonnen ze te zeuren dat je maar 20 minuten mocht.Nou ik ben gewend dat ze mij al 20 minuten pijpen in een Sauna club.Maar je moet echt geluk hebben in dit soort clubs.En het aantal zit tussen de 10 tot 15 dames per club.En qa looks van de girls moet ik zeggen dat er best wel lekkeren meiden tussen zitten .Die zeker niet misstaan in een Sauna/FFK club.En wat beteft het eten in die clubs is mager te noemen.Zeker niet te verglijken met FFK World of Parksauna Residenz.Het eten bestaat uit salade broodjes,beleg van vleeswaren,kaas ,jam ,halve eieren.Stukjes koud gebraden vlees.Het enige wat warm/heet is zijn de dames en de knakworsten,Bockworst of Frankfurters waarom noemen ze die hier zo !!! Je zit toch niet in Palas in Frankfurt.De beste partytreff wat eten betreft was vind in Jenny,s Partytreff in Xanten.En bij Roberto in Dorsten was het vroeger ook goed en later niet meer.Ik weet niet hoe het daar nu is? Ik zou zeggen je moet het gewoon eens een keer proberen.En je kan er zekker een leuke dag hebben.En als ik je een tip mag geven kan je beter voor 100 Euro gaan is voor 3 uur.En als het je bevalt kan je altijd nog 50 Euro bijbetalen voor de ganze dag.

  11. #36
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Last Online
    10 juli 2018 @ 17:33
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    20
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard ENTER

    @Josef

    Misschien een idee om eens een toetsenbord te kopen met een Enter toets :smile:
    Je recenties zijn moeilijk leesbaar, omdat het één lange regel is.
    Verder wel heel informatief.

  12. #37
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Lächeln Josef ten voete uit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cunnilingus Bekijk bericht
    @Josef

    Misschien een idee om eens een toetsenbord te kopen met een Enter toets :smile:
    Je recenties zijn moeilijk leesbaar, omdat het één lange regel is.
    Verder wel heel informatief.
    Dat is Josef ten voete uit, een kluif om te lezen, maar ja, hardstikke vol met info!
    Josef is waarschijnlijk een selfmade een-vinger typer (net als ik), alleen misschien met een handicapje: hij is linkshandig, en dan zitten die enter-toetsen wel erg ver weg.. !

    Keep on posting Josef!!

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  13. #38
    Geregistreerd
    17 maart 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 12:41
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    64
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ga zo door

    het is altijd fijn om leuke recensies te lezen en andere beren hebben er ook nog wat aan
    want er is tegenwoordig een overschot aan duitse clubs en je weet gewoon niet meer wat je moet kiezen

  14. #39
    Geregistreerd
    18 september 2009
    Last Online
    14 september 2010 @ 12:08
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben laats samen met collega in Bochum geweest.

    Een ECHTE AANRADER !!!!! voor iedereen wat wils

    Mijn TOPPER

    Diana

  15. #40
    Geregistreerd
    17 maart 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 12:41
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    64
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    vertel eens jouw ervaringen van de club hoe het er uitziet en de dames die er werken
    maak er een leuk verhaal van

  16. #41
    Geregistreerd
    19 juli 2009
    Last Online
    18 augustus 2010 @ 17:25
    Berichten
    5
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Pt Bochum

    Na het zoeken op een iets wat verlaten industrieterrein , deze
    pauschalclub gevonden.

    Dacht bij binnekomst efkes omkleden en
    dan Douchen. De douches zagen er niet zo fris meer uit een plek van
    een bij een meter helemaal vol geschimmeld. Maarja toch maar gewoon
    gedoucht en de woonkamer in.

    Mijn eerste indruk viel nogal tegen een stuk of 6 meiden aanwezig waarvan 4 lelijk en de andere 2 redelijk.
    Kan je wel Cker zegge dat de meiden zwaar gefotoshopt zijn want de enigste
    met een lekker figuur die dag waren Steffie en Lilly. De rest hadde allemaal
    buikjes o.a Shaila patricia , Jouana. De sex was op zich wel redelijk nog eentje
    in de mond gespritzt op t laatst.. En toen na huis met het gevoel hier nooit
    meer te komen. Of giulia. lilly, Sandra ,Sara en Semra moeten er zijn !
    Grtz

  17. #42
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Last Online
    29 juni 2013 @ 17:29
    Berichten
    65
    Discussies
    1
    Thanks
    84
    Thanked
    79 in 20 posts

    Standaard

    Gisteren ff deze club bezocht, na een enorme omleiding uiteindelijk aangekomen op de dieselstrabe.
    Het laatste stuk langs allerlij autosloperijen, geeft geen super gevoel. Achja je moet er wat voor over hebben!
    Binnen viel de drukte best mee, zeker 12 dames en geregeld zo'n 15 heren binnen. Op zich een goeie mix. Wat onwennig in het begin maar na wat avonturen boven went het snel.
    De dames waren een mix van Cubaanse en vooral Roemense vrouwen, vooral de cubanen hadden het erg druk. De speelweide werdt op gezette tijden gebruikt, 12u, 14u, 16u ect de even tijden dus. Gave sessies met 3 zeer mooie meiden die er echt zin in hadden, de FT's vlogen in de ronte.
    Verder een goede indruk van deze club gekregen,

    Grtz
    Laatst gewijzigd door jaro; 23 maart 2010 om 22:56

  18. #43
    Geregistreerd
    16 maart 2010
    Last Online
    20 april 2010 @ 13:05
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Mijn eerste keer ijsberen

    Tijdje terug van een aantal mede ijsberen hoe mooi een partytreff was en wat het precies inhield. Vrijwel direct besloten om een keer te gaan dus!
    Afgelopen maandag was het dan eindelijk zover...
    Na op internet samen met mij mede ijsbeer een beetje te hebben uitgezocht waar we moesten zijn voor een paar mooie vrouwen hebben we besloten naar Bochum te rijden voor partytreff Madonna.
    Aangezien wij beiden al een heftig weekend achter de rug hadden was de lange rit van dikke 3uur en file niet echt een feest!
    Eenmaal aangekomen in bochum op een of ander auto kerkhof was daar dan eindelijk de partytreff.
    Moet eerlijk zeggen dat de spanning wel een beetje kwam bij mij ivm de eerste keer
    Vervolgens werden we gastvrij ontvangen door de huisvrouw, en hebben we ons verkleed tot ijsbeer.
    Van binnen zag alles en keurig en schoon uit en was het best mooi ingericht.
    Mijn eerste indruk was een beetje huiskamer gevoel maar dan vol met ijsberen:P
    Cola'tje besteld en op mijn gemak de boel eens bekeken. Er liepen echt flink wat mooie vrouwen rond. (heb geen vergelijk maar toch)
    Wat mij al wel snel opviel was dat er best veel ijsberen rondliepen waarvan redelijk veel vaste gasten voor mijn gevoel.
    Zij kregen dan ook al snel wat meer aandacht van de dames.
    Uiteindelijk toch maar de moet bij elkaar geraapt en naast mijn eerste vrouwtje gaan zitten. Na een kort en moeizaam babbeltje maar naar de zimmer gegaan.
    Ook die waren mooi ruim en schoon.
    Ik weet haar naam al niet meer maar het was een wat kleinere blonde armeense vrouw.
    Omdat ik natuurlijk op springen stond heb ik mij de eerste keer alleen laten zuigen en mocht lekker in haar mondje klaarkomen en vervolgens nog even laten masseren.
    Prima opening voor de eerste keer PT.
    Eenmaal terug aan de bar werd het al vrij snel duidelijk dat je er als de kippen bij moest zijn wou je een van de mooiere dames.
    Volgens mij mede ijsbeer werd er flink gejakhalst:s De dames spraken veel al van de voren af met de ijsbeer wie de volgende was, waardoor je steeds achter de feiten aanliep! Uiteindelijk hebben we meer dan een uur moeten wachten tot de volgende sessie. We begonnen er een beetje chagrijnig van te worden. Er het bleef maar drukker worden.
    Toen maar bij gebrek aan keuze dezelfde dame genomen en flink geneukt doggystyle en me daarna klaar laten zuigen.
    Hierna werd het echt een beetje vervelend, het was zo druk dat de meeste ijsberen gewoon boven bij de kamers de dames op stonden te wachten om ze vervolgens direct weer mee te nemen. Flink aso en absoluut niet eerlijk verdeeld.
    Paar drankjes gedaan en ons flink zitten ergeren. Toen onze tijd ten einde liep heb ik nog het cubaanse meisje te pakken weten te krijgen, die overgens neukte als een PRO en me de ballen uit de lies zoog! prachtig!
    Onze tijd zat erop en we moesten gaan. Ze hadden ons nog wel een half uurtje langer gegeven ivm met de drukte maar ook dat compenseerde niet echt!
    Al met al heb ik er een beetje een dubbel gevoel bij ! Het Partytreff principe vond ik prachtig en ik heb me prima vermaakt met de dames die ik heb gehad.
    Aan de andere kant heb ik wel strek het gevoel dat ik er veel meer uit had kunnen halen. Dit heeft bijna alles te maken denk ik met de grote drukte en het ontzettende gejakhals!!
    Kortom ik moet snel een keer weer naar een PT waar het wat rustiger is en waar je op je gemak een dagje kan relaxen en lol hebben met de dames !

    Gr J. Bernal

  19. #44
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  20. #45
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Last Online
    29 juli 2013 @ 17:58
    Berichten
    56
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    8 in 5 posts

    Standaard

    Welkom in het ijsberenland J. Bernal:d

  21. #46
    Geregistreerd
    12 juli 2006
    Last Online
    9 september 2018 @ 17:39
    Berichten
    48
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    10 in 7 posts

    Standaard

    Wat is de beste tijd om deze club te bezoeken?
    Ik lees op verschillende forums dat het er vaak erg drukis.
    Op hun website staan wel mooiere foto's dan van hun club in Munster.
    Ook lijkt hier meer mogelijk (ZK ,FT, AV) te zijn dan in Munster.
    Wie kan beide clubs vergelijken?

  22. #47
    Geregistreerd
    29 april 2010
    Last Online
    14 februari 2012 @ 21:08
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden Nieuwe ijsbeer

    Lectori Ursus Maritimus Salutem!

    Gisteren mijn toetreden tot de clan der ijsberen beleefd -en uitgebreid gevierd- in Bochum. Flinke rit, maar achteraf absoluut de moeite waard! Vooral dankzij de mede-ijsberen-consumenten informatie van dit fijne forum kwam ik tot mijn keuze overigens!De sfeer was zeer relaxt, vriendelijk en gemoedelijk. Waarschijnlijk had ik ook geluk omdat het niet zo heel erg druk was, waardoor ik geen jagen of gestress heb meegemaakt. Hoewel ik eerst voor drie uur betaalde -ik kwam om 12.30 uur aan- besloot ik al snel om voor de rest van de dag bij te betalen. De ontvangst was al allervriendelijkst. Na omkleden en mezelf voor het eerst in het traditionele ijsberengilde kostuum gestoken te hebben -toch even een steelse blik in de spiegel- eerst een uitgebreide douche; mooie schone ruimte. Toen snel de bar gevonden; ga op het geluid van de ietwat bonkende muziek af... Een grote ruimte met banken; verspreid zaten zo'n tien dames met elkaar te kletsen (en roken). Later bleken er op dat moment nog een stuk of drie boven te zijn. Een paar ijsberen aan de koffie. Een aantal meisjes herkende ik direct van de website die ik uiteraard vooraf uitgebreid bestudeerd had; de foto's op de website zijn professioneel gemaakt en de werkelijkheid is altijd anders, maar viel me zeker niet tegen!
    In het begin voelde ik me toch wat gespannen omdat je ondanks alle informatie niet precies weet wat te verwachten en wat er van jou wordt verwacht. Maar dit gevoel verdween heel snel en maakte plaats voor gezonde seksuele spanning en daar kwam deze verse ijsbeer voor! Eerst wat rondgekeken. Toen de stoute slippers aangetrokken en naast een prachtig superslank meisje (Danna) plaatsgenomen. Na wat inleidende woorden trokken we ons terug op een kamer. Van de spanning kwam er niet direct leven in de ijsberenfallus. Maar wist ze raad mee; tot mijn verrassing nam ze een condoom en wat glijmiddel en duwde ze langzaam haar vinger in mijn anus en begon een fijne prostaatmassage. Toen kwam het leven er snel en fors in, my goodness grace! Ze schrok even van de omvang van mijn jongeheer ('oh, Anaconda' zei ze; en overigens heb ik dat die dag nog drie keer gehoord). Neuken ging wat moeizaam; ze bleek wel erg strak... Of ik erg groot; maar laten we het op de combinatie houden. Maar geen probleem; na een tijdje prettig -hand en pijpmatig- klaargekomen!
    De eerste keer in een lange rij kan ik u melden. In de loop van de lange dag heb ik met zeven (of acht, ik ben de tel kwijt) dames (o.a. Olivia, Kasandra, Jasmine, Lena) een kamer bezocht. En eigenlijk waren alle zeven keer wel heel prettig en leuk. Verschillend uiteraard, maar dat houdt het leuk! Ik heb me nooit ongemakkelijk gevoeld. Een keer sprong er echt uit: het betreffende meisje (Olivia) begon me direct enthousiast te zoenen. Daarna pijpte ze me en vrij snel spreidde ze uitnodigend haar benen; ze wilde gelikt worden. Nou dat heb ik dus uitgebreid en langdurig gedaan! Intens en diep. Na een tijde kwam ze nog voelbaar klaar ook; een groter compliment in zo'n situatie kan ik me niet voorstellen. Nadat zij op haar beurt mij had laten klaarkomen keek ze me bij het verlaten van de kamer zwoel ondeugend aan en zei dat ik goed kon likken.
    Nu had ik de goede tips van enige mede-ijsberen van dit forum goed in mijn oren geknoopt om het niet altijd 'one way' te laten zijn. Dus toen Lena mij aan het eind van een sessie fijn en uitgebreid masseerde beloofde ik haar dit later op de dag bij haar te doen. Aan het begin van de avond heb ik mijn belofte ingelost en tijdens die twintig minuten massage heb ik naast zweetdruppels (warm op die kamers) geen lichaamsvocht verloren. Wel een dankbare Lena achteraf; aan wie ook tijdens de massage te merken was dat ze dit prettig vond! Het nieuws verspreidde zich snel, want weer terug beneden verzochten enkele anderen ook om zo'n behandeling.....
    In de loop van de dag ook nog drie keer op de grote spielwiese actief geweest alwaar twee meisjes (Jasmine en Nelly) regelmatig een zg. lesbo show gaven, maar telkens trokken ze er ook mannen bij en werd het meer een mini open sexorgie; en daar houdt deze licht perverse junior ijsbeer wel van!
    Tussendoor redelijk goed gegeten (alleen zouden ze dat stomme voetbal niet de godganse dag aan moeten zetten in die ruimte), wat gekletst met twee duitse mede-ijsberen (om acht uur wel even naar buiten en mijn mond gehouden....) en in de loop van de dag ook prettig buiten in het zonnetje gezeten. Al met al een uitermate plezierige dag; ik waande me af en toe echt in het ijsberenparadijs!! Had ik dit maar eerder ontdekt.
    Om half tien volledig leeg (maar niet financieel leeg; 150 euro vind ik dit alles dubbel en dwars waard!) en heel erg voldaan weer de tweehonderd kilometer terug naar huis afgelegd.
    Ik was eerder eens in PT Xanten (verder nog geen duitse ervaringen...) en neem regelmatig deel aan de mega-gang bang van monique in Wieringerwerf (komende vrijdag groot geil feest want tienjarig bestaan), maar ik denk nu dat dit pauschal-concept me uiteindelijk het best bevalt; daar ga ik mijn zakgeld de komende tijd maar aan besteden denk ik. Waarbij ik trouwens vermoed dat een doordeweekse dag de beste keuze is; van de meisjes begreep ik dat het in weekenden veel drukker is en dat er dan geen tijd is voor meer relaxte zaken of sferen. Dan is het meer jagen.
    Dat ijsberenvel paste me goed en zat me lekker! Die outfit zal ik nog wel eens vaker dragen, daar kunt u van op aan!
    Saluut.
    Laatst gewijzigd door Marc610; 5 mei 2010 om 11:38

  23. #48
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    welkom en er is nog veel meer leuks te ontdekken in duitsland.

  24. #49
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Standaard

    Ik ben vandaag de pauschalclub in Bochum maar eens wezen uitchecken. Is toch een goeie anderhalf uur rijden en doordat ze in Bochum zelf de doorgaande weg aan het renoveren zijn moet je een stuk omrijden, waardoor het even puzzelen was om op de juiste plek te geraken.

    Ontvangst was hartelijk door twee charmante thekefrauen en de club ziet er zeer netjes uit. Van tevoren had ik op de website gekeken en van de dames die aanwezig zouden zijn een verlanglijstje gemaakt. Dat vind ik overigens zeer handig, dat je vooraf weet en ziet wie er gaan zijn (zoals bv ook Xanten doet). En daarbij zijn de foto's weliswaar vanuit de beste hoek geschoten, maar geven die echt wel een waarheidsgetrouw beeld. Het was verder aardig druk met andere beertjes, maar op de een of andere manier was de doorstroming zodanig goed dat je nooit lang hoefde te wachten tot er weer een dame beschikbaar was. Wel kon het betekenen dat je boven even moest gaan zitten wachten tot een kamer vrijkwam, maar dan heb je de juf toch al op schoot en is de pret feitelijk al begonnen.

    Persoonlijk bevalt het me iets beter dat je hier op aparte kamers ligt te vozen in plaats van op een spielwiese, ik heb alle keren het gevoel gehad dat het allemaal net even wat persoonlijker was dan ik voorheen in Xanten heb meegemaakt.

    Helaas was ik wat later op de dag en had ik niet veel tijd, dus uiteindelijk maar met drie meisjes gekamerd. Van de 12 meisjes waren er maar twee die iets minder in mijn smaak vielen, voor de rest dus meer keuze dan ik zou aankunnen. Prima toch? Ik had al met het idee zitten spelen om er vandaag maar eens een soort van drielandenpunt van te maken, dus eerst een Roemeense, toen een Bulgaarse en geëindigd met een Poolse.

    De eerste was Veronica, een 21-jarig zeer slank enigszins petite meisje dat echt superlief is, een beetje timide maar ze weet wel van wanten. Het converseren ging met drie woorden duits, een half woord engels en wat spaans en italiaans. Voor de rest echt letterlijk met gebarentaal. Als zoiets je in de kroeg overkomt dan haak je vaak snel af omdat het er toch niet van komt, maar in dit geval heeft het wel z'n charme. Ze weet toch al wat je intenties zijn... Ze kan lekker pijpen, doet dat rustig en met gevoel. verder is het een beetje vrijen en wat dollen, om verder in missio en doggy haar lekkere strakke dot te berijden. Het leuke van zo'n slank ding is dat het nogal eenvoudig is om haar lijf op een voor jou gunstige manier om je heen te slaan. Ze deed zelf ook lekker mee, dus toch een beetje het GF6 idee.

    Als tweede was Melissa aan de beurt. Een toeffie ouder, iets minder strak qua borstwerk, maar verder lekker slank, wat meer initiatief en heerlijke seks en je kan gewoon duits met haar kletsen. Pijpen lekker diep en nat, neuken in missio en doggy en na een tijdje wilde ze dat ik over haar buik zou spuiten. Ik de handen in de zij en zij de handen aan de leuter en met gevoel en de juiste kneepjes golfde mijn genot uiteindelijk over haar heen. Doordat ze de zwanz niet goed had gericht was daarna ook haar kapsel iets minder toonbaar, maar daar kon ze wel om lachen. Daarna wilde ze even wat rustig aan doen, dus heb ik haar een massage gegeven. Valt toch altijd in goede aarde...

    Als laatste voor Daria gekozen. Wat een leuk grietje zeg. Beetje kletsen (gewoon duits) wat grappen en grollen, een beetje friemelen en uiteindelijk naar boven. Daar wederom een prima GFE, wat een fijn lijf heeft ze en nog een aardig snoetje ook. Via pijpen, 69, cowgirl rodeo en missio ook hier weer doggy geëindigd. En ik moet me wel heel sterk vergissen of ook zij had aan het eind haar eigen ontlading. Errug prettige ervaring.

    Nog een funny ervaring: alle drie de meisjes waren clueless toen ik ze vroeg om over te gaan op doggy style. Dat hadden ze nog niet eerder gehoord, maar met de uitleg erbij waren ze er wel heel bedreven in. Dus daar kan het niet aan liggen. Zou je toch niet verwachten met zo'n beroep...

    Al met al voor mij een club die met stip bovenaan komt te staan als het gaat om het wiederholungsgefahr. De volledige vijf sterretjes wat mij betreft.

  25. #50
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Standaard Nagekomen bericht...

    In aanvulling op het bovenstaande nog een paar beobachtungen die ik vergeten was op te schrijven:

    Er staat ergens iets van een 20 minuten tijdlimiet, maar daar heb ik in geen van de drie gevallen ook maar vaag iets van gemerkt. Ook de meisjes maken geen toespelingen die kant op, ze nemen de tijd om het gewoon lekker af te ronden, ook als het langer dan een half uur duurt.

    Ik denk dat de oudste vrouw 28 was en de jongste 21. Bovendien was er geen enkele die een maatje 40 of hoger nodig heeft. Ten opzichte van Xanten dus een duidelijk pluspunt.

    In de barruimte is er voldoende gelegenheid om op een van de banken even met de meisjes te kletsen, het gaat er ontspannen aan toe en er bestaat geen plichtmatig afwerkregime. Dit geldt ook voor de activiteiten op de kamers.

    Het eten is prima verzorgd.

 

 
Pagina 2 van 33 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05.

Living Room 468*60   Freude 468*60