Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 48
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Daumen hoch Kitty (Hongaarse) ex-PHG

    Haarkleur/-lengte : zwart tot over de schouders
    Lengte dame : 165
    Postuur/Cupmaat : slank/B
    Nationaliteit/Taal : hongaarse
    Leeftijd : 20
    Tatoeages/Piercings : tatoo op dr onderbeen/kuit
    Service: pzc,nmc de rest zal nog wel komen
    Voordelen: aardige meid
    Nadelen: kust niet echt royaal op dit moment, maar zal ook nog wel komen denk ik.
    Tijdsduur : 30
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek: Hele mooie natuurlijke meid, erg aardig blijft vriendelijk. Is altijd in de buurt van Renata. :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard Niet geslaagd

    Alleen die Pipi Langkous staartjes vond ik gisteren niet echt geslaagd. Zowel bij haar als Renate dus
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:43
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert
    Alleen die Pipi Langkous staartjes vond ik gisteren niet echt geslaagd. Zowel bij haar als Renate dus
    Ik vind staartjes juist ontzettend geil. Gelukkig dat smaken verschillen :D

    Weet je zeker dat dit een hongaarse is want die Renate is namelijk een randgeval ( roemeense ).

    Babbel

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel
    Ik vind staartjes juist ontzettend geil. Gelukkig dat smaken verschillen :D

    Weet je zeker dat dit een hongaarse is want die Renate is namelijk een randgeval ( roemeense ).

    Babbel
    Gedraag je Babbel.....je mag dr niet inklimmen in die staartjes
    En of ze Hongaars is ?? Dat is wat NKG mij toevertrouwde, dus neem ik dat maar aan
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    ze zegt zelf hongaars te zijn en ik heb geen reden om daar aan te twijfelen. Sterker nog al was ze bulgaars zou ik het niet merken. Hou je maar eerder vast aan die geile staartjes das en makkelijker en betrouwbaarder. Het Roemeens gehalte is volgens mij erg klein bij Renata, want de rest van de Roemeense dames moet er volgens mij niet veel van hebben.Ik denk dat je dat erg fout hebt dat ze roemeense nationaliteit heeft. Maar om eerlijk te zijn, echt intressant boeit het me niet echt wat ze wel of niet is. Die Britney lookalike vinnik totaal geen uitstraling hebben. Is er nog een britney lookalike, antwoord "ja". Volgens mij heb ik een "britney spears" complex...eigelijk vind ik de echte britney ook al lelijk.

    :D
    Laatst gewijzigd door Flipper; 14 maart 2006 om 17:16

  6. #6
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    ze zegt zelf hongaars te zijn en ik heb geen reden om daar aan te twijfelen. Sterker nog al was ze bulgaars zou ik het niet merken. Hou je maar eerder vast aan die geile staartjes das en makkelijker en betrouwbaarder. Het Roemeens gehalte is volgens mij erg klein bij Renata, want de rest van de Roemeense dames moet er volgens mij niet veel van hebben.Ik denk dat je dat erg fout hebt dat ze roemeense nationaliteit heeft. Maar om eerlijk te zijn, echt intressant boeit het me niet echt wat ze wel of niet is. Die Britney lookalike vinnik totaal geen uitstraling hebben. Is er nog een britney lookalike, antwoord "ja". Volgens mij heb ik een "britney spears" complex...eigelijk vind ik de echte britney ook al lelijk.

    :D
    Deze Kitty werd ten zeerste aanbevolen gisteren aan me door de Maggy, echter toch er van afgezien. Zo heb ik weer wat om over na te denken een volgende keer
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert
    Deze Kitty werd ten zeerste aanbevolen gisteren aan me door de Maggy, echter toch er van afgezien. Zo heb ik weer wat om over na te denken een volgende keer
    Nagedacht heb ik inmiddels en tot de conclusie gekomen dat ik het maar moest doen.
    Spijtpercentage 0%....herhalingsgevaar 150% :D

    Verder geen uitwijdingen :D
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert

    Verder geen uitwijdingen :D
    Van de Tamtam gehoord dat haar bijnaam Klitty is

    H1 :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Ik heb gisteren een tijdje met haar gepraat en ik moet zeggen dat me opviel dat er iets aan dr lip zat. Daar ik geen dokter ben weet ik niet wat dat waren maar het zag uit als een bruin cluster van puisjes.

    :D

  10. #10
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    8 november 2007 @ 10:11
    Locatie
    venlo
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Ik heb gisteren een tijdje met haar gepraat en ik moet zeggen dat me opviel dat er iets aan dr lip zat. het zag uit als een bruin cluster van puisjes.

    :D
    Welke lippen

  11. #11
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Onder haar onderlip. 3 cm onder haar neus dus. Het viel mij ook dadelijk op toen ik met haar een praatje begon. Ziet er toch niet zo erg uit, vind ik (misschien gewoonweg bijna genezen?).


    Uiteindelijk, ondanks een gezellig babbeltje, toch niet met haar naar de kamer geweest. Nadien had ik daar dan toch spijt van, want ik zag haar verschillende keren in handdoek paraderen, en wou toen óók wel horizontaal met haar, maar telkens was iemand me voor... Volgende keer beter...

    Over lippen gesproken... mocht iemand kunnen bevestigen of haar andere lipjes groot of klein geschapen zijn, dan zou dat mijn beslissing nog kunnen beïnvloeden...

  12. #12
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Postuur/Cupmaat : slank/B
    Leeftijd : 20
    Nationaliteit/Taal : hongaarse
    Leeftijd : 20
    Tatoeages/Piercings : tatoo op dr onderbeen/kuit
    Voordelen: aardige meid
    Cupmaat : B (gelukkig geen plannen voor verbouwing; ook helemaal niet nodig!)
    Leeftijd : inmiddels 21 (naar eigen zeggen).
    Nationaliteit/Taal : inderdaad hongaarse (ook naar eigen zeggen), spreekt redelijk engels.
    Tatoeages/Piercings : ook op onderrug
    Voordelen : ERG AARDIG!

    Vrijdag een paar uurtjes doorgebracht met Kitty.

    Gevraagd om te beginnen met een massage; gekozen voor de zachte variant. Massage werd uiteindelijk met lippen en tong voortgezet.
    Ik kan mezelf niet herinneren dat "eieren" en "perineum" (http://nl.wikipedia.org/wiki/Perineum) ooit zo lang gelikt zijn; erg lekker! :p

    Uiteindelijk met Kitty "on top" e.e.a. afgerond. Ze gaat binnenkort even terug naar huis, maar verwacht begin juni weer in PHG aanwezig te zijn. Ik hoop haar zeker nog eens te ontmoeten.

  13. #13
    Geregistreerd
    27 april 2006
    Last Online
    19 juni 2006 @ 12:19
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Kitty

    Weet iemand wanneer Kitty de Hongaarse godin van 21 weer terugkomt in PHG? Heb ruim 2 weken geleden een super trio gehad met een maat van mij met haar. Dit overstijgt werkelijk alle verwachtingen !

    Groetjes, IJsberen!:

  14. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Kitty vindt je hier : Kitty (Hongaarse)

    En ze was vrijdag ook aanwezig in de PHG.

    Tevens info in te winnen bij iemand die dol is op honden (Martin Gaus )

    Willem2

    PS Tip : Druk ook eens op de alfabetische lijst : https://www.ijsberenforum.com/forum/fo...asc&sort=title
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #15
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD
    ... Ik hoop haar zeker nog eens te ontmoeten.
    En dat is gelukt.

    Moest eerst wel even een kleine hindernis nemen; Kitty was namelijk een beetje boos. Zij vond het niet leuk dat ik haar gisteren (vrijdag) genegeerd had. Ik??? Ik was vrijdag toch echt niet ook maar enigszins in de buurt van Oedt geweest (toch?).
    Het viel nog niet mee om haar te overtuigen ...
    Schijnbaar loopt er een lookalike van mij rond in het duitse; och arme, ik voel met hem mee ...

    Het werden toch wel weer twee heerlijke uren met massage met handen, lippen en tongetje. HEERLIJK!

  16. #16
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Zweertje onder haar lippen (3 cm onder haar neus) is intussen volledig verdwenen. De 2 staartjes heeft ze nog wel. Het is me gisteren wéér niet gelukt om haar te "schaken", maar goed, zo blijft er nog wat over voor volgende keer...

    Zag er echt lekker en sexy uit. Kijk maar eens goed naar haar kontje en billen als ze voorbijstruint... Zoals bekend eerder klein B-cupje, maar dat kan even mooit zijn als een A, een C, of D.... Mooie meid

  17. #17
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:01
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Hoi,

    De twee staartjes heeft ze niet altijd. Ook was haar haar helemaal zwart en heeft ze nu twee rode strepen erdoor laten verven. In ieder geval had ze haar haar de vorige keer, voor haar vakantie helemaal los, gisteren inderdaad in staartjes........sorry hoor dat ik haar een groot gedeelte van de dag bezig heb gehouden.......... Lekker was het wel..........

  18. #18
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic
    Hoi,

    De twee staartjes heeft ze niet altijd. Ook was haar haar helemaal zwart en heeft ze nu twee rode strepen erdoor laten verven. In ieder geval had ze haar haar de vorige keer, voor haar vakantie helemaal los, gisteren inderdaad in staartjes........sorry hoor dat ik haar een groot gedeelte van de dag bezig heb gehouden.......... Lekker was het wel..........
    "Smeerlap"!!!!! Dàààarom ben ik haar dus misgelopen....!
    Hoe dan ook, ik had niet de gelegenheid om haar echt in detail te bekijken... dus die 2 rode strepen heb ik niet gezien... NB Waar is je recensie...??
    En, en : waar is het antwoord op 1 van mijn vroegere vragen: nl. hoe zien haar "andere" lipjes er uit...??? Voor jou een weet, voor mij een vraag...

    NB Hoe groter en sappiger en vleziger de lipjes, hoe liever ik het heb...

  19. #19
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:01
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Ja sorry hoor, was speciaal voor haar naar phg gereden.............daarnaast ben ik niet zo'n schrijver, kheb toch verteld dat het lekker was..........niets tekort gekomen..........maar er is dan ook wel de 'klik' tussen haar en mij
    De lipjes, dan moet ik je denk ik teleurstellen, het is zeker geen 'kalkoennek'

    Maarreh volgende keer meer geluk dan maar...........wellicht zien we elkaar eens,...........

  20. #20
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD
    Ik hoop haar zeker nog eens te ontmoeten.
    Kitty ook deze zaterdag niet laten lopen. Heb daarbij wel rekening gehouden met een mede-liefhebber (vond ik zelf wel zo sociaal ).
    Volgens mij heeft deze dame zo langzamerhand een aardige fanclub opgebouwd!

    Weer bijzonder genoten van haar massage, waarna ik helaas wel de draad van het gesprek volledig kwijtraakte ... :o
    GFE Of toch net niet

  21. #21
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD-juli 2006
    De afwezigheid van mijn huidige favorietje ...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JackD-september 2006
    Ik lijk Kitty niet meer te mogen treffen ...
    Mijn laatste ontmoeting met Kitty was inmiddels toch wel zo'n tweeënhalve maand geleden, dus was hier toch echt wel sprake van "de hoogste tijd".

    Drie uur doorgebracht in kamer 16 waarbij ik vooral weer heb genoten van haar massage-kwaliteiten. Heerlijk! :smile:

    Aan haar paspoort kan onder het kopje talen inmiddels "beetje duits", "beetje italiaans", "beetje nederlands" (hoe zou dat nou komen? ) toegevoegd worden.

  22. #22
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Daar zie ik dus niet de lol van in en zal het daarom ook maar verwijderen.
    Voor de rest welkom op deze site.

    Willem2

    Ach, da's vermoedelijk gewoon toch "wishful thinking"... Welke vent wil een lekkere meid niet eens een stevige beurt geven, liefst met wat "zachte dwang" en bij voorkeur "zonder"...

    Da's dagdromerij, ingegeven door een hoog testosterongehalte...

    Overigens: ik ben een tijd geleden ook eens samengeweest met Kitty. 't Was leuk, 't was goed, maar slechts beperkt herhalingsgevaar.... Een 7 dus. Wel een leuke jonge meid, maar géén superbabe.. Nou ja, ieder z'n mening...

  23. #23
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman
    Ach, da's vermoedelijk gewoon toch "wishful thinking"... Welke vent wil een lekkere meid niet eens een stevige beurt geven, liefst met wat "zachte dwang" en bij voorkeur "zonder"...

    Da's dagdromerij, ingegeven door een hoog testosterongehalte...

    Overigens: ik ben een tijd geleden ook eens samengeweest met Kitty. 't Was leuk, 't was goed, maar slechts beperkt herhalingsgevaar.... Een 7 dus. Wel een leuke jonge meid, maar géén superbabe.. Nou ja, ieder z'n mening...

    Aanvulling: mijn excuses, collega's: ik droom zelf wel eens van onbeschermde sex met een leuke babe, maar dan wèl sex tussen 2 gezónde mensen... Over die AIDS-fantasie van die collega had ik echt overheen gekeken (te snel gelezen en gereageerd)... Sorry.

  24. #24
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Beitrag onzin recensies

    Ik denk dat achter deze Mr. just for fun iemand zit die het wel leuk vind om allemaal onzin recensies te plaatsen. Hij zal ook wel meerdere nicknames hebben. Het valt wel op de laatste tijd, steeds nieuwe leden met zowat dezelfde schrijfstijl en met onzin recensies.
    Maar de doorgewinterde ijsbeer die veel op forums leest ziet dat wel en dat is jammer voor Mr. just for fun of hoe hij ook mag heten.

  25. #25
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Ze heeft nu weer een wenkbrouwpiercing. Komt haar mooie koppie niet echt ten goede naar mijn mening... Maar het blijft een lekker ding.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.