Haarkleur/-lengte : donkerbruin
Lengte dame : 1.60 m
Postuur/Cupmaat : A (echt)
Nationaliteit/Taal : Braziliaanse; Duits
Leeftijd : begin 20
Tatoeages/Piercings : niet gezien
Service: ZK, pijpen zeer goed, spuiten over het lichaam; FT en AV geen idee
Voordelen: vriendelijk, zeer goede inzet
Nadelen: --
Tijdsduur : 35 min
Prijs : 50 (zonder tip)
Extra’s bij het bezoek: --
Aangezien m'n mede-ijsbeer met Poolse Tanja was vertrokken (lees: dat betekent minimaal 1,5 uur op de kamer) eens rustig wat rondgekeken naar iets 'nieuws'. Hoewel het niet altijd even goed uitpakt, is het des te spannender dan weer zo'n bekend wat men noemt 'toppertje' (kan dat woord nu zo langzamerhand niet verbannen worden?).
In het rustige hoekje van de lounge (meteen rechts als je binnenkomt bij de speelautomaat) stond Duitse Claudia met twee jonge meiden die er ook al waren vanaf mijn binnenkomst. Eigenlijk had ik er wel oog voor, maar ze waren wat erg speels van gedrag (andere dames en ijsbren achter hun rug uitlachten). Ik had ze ook nog niet naar de kamer zien gaan en toen een mij niet van naam maar wel van gezicht bekende Duitse ijsbeer een van de twee aansprak en na een halve minuut al weer weg liep (niet blij kijkend) dacht ik toch maar niet.
Op de bank tegenover me zat al een hele tijd een Latina. Klein van stuk, slank met een A cup. Ze had weinig aanspraak. Mooie grote bos dik donkerbruin haar. Daar kun je haar wel aan herkennen denk ik. Eigenlijk was ze niet helemaal mijn smaak qua uiterlijk. Ze keek ook wat onwennig rond en vermeed oogcontact. Twijfel, twijfel en nog eens twijfel. De tijd begon echter te dringen en dan wordt je vanzelf gdwongen om keuzes te maken. Na eerst Claudia nog van me af te hebben gewerkt (sommige dames weten niet wanneer nee ook echt nee is) ben ik maar naast haar gaan zitten.
Ik verstond de naam Kiara (fonetisch). Na twee keer vragen zei ze iets van Kira. De muziek stond ook weer vol open. Ik dacht nog ik vraag het nogmaals op de kamer. Haar Duits is niet helemaal je van het. Ze komt uit Brazilie en werkte pas een dag in GT. Veel zin en tijd om te praten had ik niet, dus sleutel halen svp.
Op de kamer uitgebreid ZK. Daar kwam de passie boven water en mijn twifels waren direct verdwenen. Maar dit was nog maar het voorspel. Toen ze overging tot het pijpen begon het te draaien voor mijn ogen. Na al die jaren van clubbezoek was dit de eerste dame in m'n carriere die deep troath toepaste. En dan niet even of een enkele keer, maar ze bleef maar doorgaan. Ook mijn ballen werden niet vergeten. Dit was godverdomme lekker zeg. Zo heb ik het nog nooit meegemaakt (sorry Ive). Ik was de tijd een beetje uit het oog verloren, zo lekker was het. Ik was zo geil dat ik haar maar relatief kort heb gebeft. Daarna even doggy geneukt, wat ook erg fijn was, maar ik bleef maar denken aan haar pijpen. Dus... gummi ab und blasen bitte. Ze had er plezier in want ze hapte meteen weer toe.
Omdat ik geen voorstander van FT ben, heb ik m'n nageslacht netjes over haar strakke Braziliaanse borstjes gespoten. Het kwam er met geweld uit en ik heb echt even liggen bijkomen. Uiteraard heb ik haar gecomplimenteerd met haar kunsten. Ze moest daarom lachen en vroeg me waarom. Tja, wat een schatje he. Ik heb haar een ruime fooi gegeven en als ze de volgende keer nog in GT is dan ga ik zeker weer met haar. Dus aub even begrip dat ik van de wereld was en haar naam niet nog een keer heb gevraagd.
Het gevaar bestaat wel dat ze het dit door deze recensie misschien erg druk krijgt. Maar mijn collegialiteit wint het hier van egoisme, hoewel ik dit heel graag voor me had gehouden.