Haarkleur/-lengte : rood-bruin
Lengte dame : 173 m
Postuur/Cupmaat : kleine C (echt)
Nationaliteit/Taal : Oekraine Duits (volgens mij ook beperkt Engels)
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : niet gezien
Service: goed tot redelijk
Voordelen: mooi gezicht , groot en goed figuur; ZK
Nadelen: komt wat nors over
Tijdsduur : 25 min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: --


Na binnenkomst in GT met m'n mede ijsbeer aan de bar plaats genomen en eens goed rond gekeken wat er loos was. Het was nog vroeg in de middag met een behoorlijk aantal dames en weinig ijsberen. Ik kreeg er wer zin in. Na een tijdje voelde ik ogen in m'n rug prikken. Toen ik omkeek zag ik een mooie voor mij nieuwe dame. Ze bleek Anna te heten en komt uit de Oekraine. Tja meteen dacht ik aan Alicia, dus maar even verder een praatje met haar aangeknoopt. Ze blijkt toch al weer enkele maanden in GT te werken, maar een recensie van haar heb ik niet kunnen ontdekken (dit is niet de al wat oudere Anna, want deze is pas 22).

Anna is groot qua lengte en heeft een bijzonder mooi figuur met kort roodbruin haar (zal de verfpot wel aan te pas zijn gekomen). Borsten kleine C schat ik zo in. Zoals zo veel dames kijkt ze een beetje koel (of nors) uit haar ogen en ook de conversatie liep niet helemaal vlekkeloos. Eigenlijk klikte het niet zo, maar ja, geil als je bent en verblind door de schoonheid toch de sleutel laten halen.

Op de kamer kwam ze een beetje meer los. Zoenen was goed (had ik eigenlijk al niet meer op gerekend). Ook Anna heeft les gehad op de pijpschool en is daar zeker met genoegen geslaagd. Neuken was ok maar ook niet meer dan dat.

Jammer dat de klik er niet was. Daarom geen herhalingsgevaar voor mij.