Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch Juliette (Boliviaans) (GT)

    Naam : Juliette

    Haarkleur/-lengte : Zwart half lang

    Lengte dame : ± 1.65m

    Postuur/Cupmaat : A-B

    Nationaliteit/Taal : Boliviaanse/Spaans en Duits wat minder

    Leeftijd : ± 23 jaar

    Tatoeages/Piercings :?

    Service : perfect

    Bijzonderheden : super lief en sensueel

    Of ik haar naam goed heb geschreven weet ik niet zeker, wel zeker is dat dit een absolute topper is, en dat ik spijt heb dat zij de laatste was en niet de eerste anders had ik met haar de hele dag weggebleven. Het begon in de barruimte er was al enkele malen oogcontact geweest maar de stap was steeds niet gezet , tot het pizza tijd was en ze samen met een andere Boliviaanse vriendin in de rij stonden te praten in het Spaans, wederom was er het oogcontact kon haast niet anders want ze stond zowat op mijn tenen en ze zag dat ik begon te lachen over wat ze tegen haar vriendin zij, en lachend zij ze tegen me ablar espanol, en ik zij tegen haar si, un poco, ze liet de pizza voor wat het was en vroeg of ze bij me mocht komen zitten, en vleidde zich naast me neer, kijk mijn top drie van wat moet bij een vrouw opvallen en zij voldeed daar meer dan ruimschoots aan, wat een mooie kop haar schitterende ogen en een zo`n lief gezicht, ik werdt er stil van en dat zegt veel. Daar op dat bankje een tijd met haar zitten praten en ook met haar vriendin in het Spaans en Duits. Op een gegeven moment zei ze zou je met een Boliviaanse vrouw de liefde willen bedrijven, nou ja liefde??

    Ik zei tegen haar dat ik eigenlijk al met jawel Esme had afgesproken om als laatste naar de kamer te gaan, ze keek me op een manier aan van je weet niet wat je mist maar had wel begrip dat ik mijn belofte niet wilde breken, ze kuste me een keer teder op mijn mond en zei dat ze hoopte dat het er toch nog van zou gaan komen, en liep toen weg, nog een keer een knipoog en weg was ze uit het zicht, maar er bestaat een god en die besliste dat de klant waar Esme mee weg was er aanmerkelijk langer over zou doen :teuflisch , dus ik maar opgestaan en op zoek naar Juliette die trof ik aan in de hoe kan het ook anders, de kino. Ze lag op het bed maar veerde overeind als door een wesp gestoken en kwam direct naar me toe, en zei terwijl haar handje iets ontdeugends deed ti amor, en ik was volledig verkocht. Haal maar een sleutel zei ik, en weg was ze om binnen enkele seconden met een teleurgesteld gezichtje te zeggen dat er geen kamers vrij waren en dat we moesten wachten, uiteindelijk zou het wachten meer dan ruimschoots worden vergoed toen ze de sleutel kreeg van blokhut 10, ik wil niet op details ingaan want wat ik ook zou schrijven het zou haar aan alle kanten tekort doen, wat een raffinament en temperament, ze heeft me letterlijk alle hoeken laten zien en ik zou bijna denken dat ik inderdaad de liefde met haar heb bedreven, na afloop hebben we nog heerlijk in elkaars armen liggen nagenieten en konden we vanaf het bed zowat de sterrenhemel zien want het dak ging eraf, de naam Juliette is niet haar werkelijke naam vertelde ze me maar probeer daar zelf maar achter te komen, moe en voldaan ben ik naar huis gegaan en heb tegen Esme gezegd een andere keer, ze lachte naar me en zij wees voorzichtig, wel lief he
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  2. #2
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    ik wil niet op details ingaan want wat ik ook zou schrijven het zou haar aan alle kanten tekort doen, wat een raffinament en temperament, ze heeft me letterlijk alle hoeken laten zien en ik zou bijna denken dat ik inderdaad de liefde met haar heb bedreven, na afloop hebben we nog heerlijk in elkaars armen liggen nagenieten en konden we vanaf het bed zowat de sterrenhemel zien want het dak ging eraf, de naam Juliette is niet haar werkelijke naam vertelde ze me maar probeer daar zelf maar achter te komen
    Ok, dat zal ik dan komende week maar eens gaan proberen...:teuflisch
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard juliette

    Oke Azrael moet je zeker doen, heb het idee dat jij en ik een beetje dezelfde smaak hebben, wel een goeie is het niet , hoop dat je een zelfde ervaring mag beleven als ik, ben nog een beetje confuus ervan, met andere woorden het blijft kriebelen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
    Ok, dat zal ik dan komende week maar eens gaan proberen...:teuflisch
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  4. #4
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Juliette wwwwaaaaaaauuuuuwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!

    Volledig onverwacht en helemaal niet de bedoeling maar vanmiddag vanaf mijn werk mijn woonplaats voorgereden en op de automatische piloot bij Golden Time Paradise aangekomen met een mooi zonnetje op mijn rug.

    Bij het eten aan de praat geraakt met een supermooi meisje,ze was een vriendinnetje van Carolina uit Bolivia. Bleek het niemand minder dan Juliette te zijn ..... ging er ene forumbelletje rinkelen... Hééééérlijk !!!!.
    Direct na aankomst de kamer op daar is kleine Gustomass minder van gediend. Later in het donker in de Kino nogmaals tegen Juliette aangelopen en via een lekkere mix van Duits, Spaans en Engels heerlijk gebabbeld en haar duidelijk gemaakt dat kleine gustomass er nog voor in was. Por favor Juliette un pocito mas tarde es possible??? Haar handjes oooooohhh wilden dat niet van me geloven, maar ja hoor kleine Gustomass stond (nog) aan mijn kant, maar dat bleek maar even te zijn...........
    Na Yasmine een heerlijke massage hebben mogen geven toch maar op zoek naar Juliette, nergens te vinden ...zitten ze uiteindelijk toch weer met zijn beidjes op de krukken. Het praten is moeilijk, Carolina vertaalde veel, heb haar gelijk maar gevraagd om mee op kamer te gaan...om te vertalen dan.. Maar zij was overtuigd dat gebarentaal wel genoeg zou zijn bij dit meiske .... Dat Carolina haar vriendinnetje goed kent bleek even later al.
    Meisje met gebarentaal duidelijk gemaakt om toch maar snel op zoek naar een sleutel tegaan. OK, zegt ze maar dan moet Carolina wel oppassen dat je niet wegloopt. ...
    Daarna naar kamer 7 en wat daar gebeurd is...... .....
    Sjonge, jonge, jonge, jonge ... wwaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuwwwwwwwww ik dacht toch wel iets gewend te zijn, Ja ik weet dat veel eerste kamerbezoeken te gek kunnen zijn. Maar, wat hier gebeurde, ......... wat een sessie....
    Wat een lief meisje, wat weet die met je om te gaan...
    Als je haar ziet zitten in de bar is ze een beetje gewoontjes, rustig, gaat er niet speciaal op uit..... maar loop maar eens met haar naar kamer 7 , laat die deur maar eens achter je dichtgaan. Dan komt daar een Juliette los , nee die laat je niet meer los..... wat er daarna gebeurt, ja sorry dit zijn jullie niet van me gewend, maar dat hou ik toch even voor mezelf. Sorry, maar ik moet het eerst zelf verwerken en een plaats geven..

    Gustomass geluksgetal is 32.
    Vandaag was Gustomass zijn 32 ste Golden Time Paradise bezoek.

    Gustomass had zich geen betere kamersessie kunnen voorstellen in dit 32ste GTP bezoek.

    Muchos gracias Juliette...

  5. #5
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Yo Juliette tu Romeo.......

    Ola, buenos dias, como estas? Todo bien. si, si soy muy muy bien.

    Ik wil toch nog even wat kwijt over mijn 2de kamer bezoek met Juliette.
    Jawel hoor, deze dame heeft het hem wederom klaargespeeld.
    Ben afgelopen vrijdag al vroeg tegen haar aangelopen. Alleen al die eerste ontmoeting weer. Die ogen , heren Los ojos!!!.
    Ze was zo lekker en zo uitdagend dat ik best direkt met haar a l'habitation zou gaan. Maar, aangezien Gustomass graag de poesjes uit de boom kijkt, hij bouwt graag een bepaalde spanning op gedurende zijn Golden Time bezoek, moest hij deze heerlijke dame toch duidelijk maken dat hij nog even wilde wachten. Por favor mi Juliette, es possible a l'habitation con tigo un poco mas tarde?? Si, si , no problemo. Yo Juliette, tu Romeo. Meiske blijft vrolijk onder alle omstandigheden.
    heerlijk gewoon. Mucho gusto Juliette....
    Uiteindelijk zat ze met een nieuwe cubaanse dame en mijn Cubaanse massagevriendinnen Yasmine en Tina in de hoek bij de speelautomaat. Ik wilde haar meelokken zonder Tina en Yasmine ongerust te maken. Je weet maar nooit waar jaloezie bij die meiden toe leidt. Later bleek dat Tina héél goed wist waar ik naar toe was geweest.
    Op elke regel een uitzondering. Nou heren, Juliette heeft een regel weten te breken. Vaak heb ik de ervaring dat als ik de eerste keer een topervaring met een dame heb, dat het de keren daarna nog steeds wel top is, maar dat het toch wat anders, wellicht ietsje minder is.
    Wij zijn gewend aan afwisseling en zijn oooooh zo gauw gewend aan een bepaald niveau, ook al is dat in GT bij veel dames echt van ongekende hoogte.

    Maar nu terug naar Juliette, zij heeft het klaargekregen om ons 2e samenzijn nog spannender en nog inspannender te maken als ons eerste als was geweest. Niet te geloven hoe deze dame zich geeft,wat een energie, wat kan je allemaal doen met deze dame. Excellente mi amor Juliette. Esta muy, muy bien.
    Als je met dit lieve meisje een goede klick mag hebben, nou dan gaat ze er helemaal in op. Als jij goed Spaans kent nou dan smelt ze helemaal weg. Zou trouwens errug jammer zijn...
    Eerlijk is eerlijk, heb haar aangegeven dat als ik nu 22 jaar was, en haar hier zo zou aantreffen dan zou ik er echt alles aan doen om haar eruit te halen en met haar samen verder het leven in te gaan.
    Ze begreep dit helemaal en je zou haar ogen en haar reactie eens moeten zien.
    Heb haar voor later op de avond nog een massage beloofd. Later was ik te laat terug van een supersessie met Tina en Juliette was ook bezet. Yo soy occupado ahorita. Nou, meisje dan hou je die massage toch gewoon lekker te goed van me.

    Gustomass hoopt Juliette straks weer te mogen zien. Ja, echt dat is al een heerlijk gevoel....

  6. #6
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch

    Afgelopen vrijdag op advies van Little Diablo de kamer maar eens bezocht met Julliette. Ik moet zeggen dat dit een van de beste adviezen is die ik in lange tijd heb gehad. Als eerste moet ik zeggen dat de ogen van Julliette heel doordringend kunnen zijn, wat het GFE gevoel goed versterkt.

    Op de kamer aangekomen begon ze met plagerige kusjes overal . Daarna na wat knuffelen op het bed beland waar een werkelijk feest begon. Tijdens het beffen (69) begon ze dusdanig te schokken dat ik op een gegeven moment dacht dat ik geen lucht meer kon krijgen omdat ze behoorlijk met haar onderkant aan het drukken was.. .. Maar hoe dan ook, daarna is ze bovenop gaan zitten en is ze een werkelijke rodeo gaan rijden, waardoor ik het niet al te lang meer vol kon houden.

    Daarna na wat te hebben nageknuffeld alles nogmaals even dunnetjes overgedaan, waardoor na een 1 1/2 uur de kamer op onze eigen prive-sauna was gaan lijken.

    Al met al een geweldige ervaring, waarbij het herhalingsgevaar 200% is. :green_smi :green_smi
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard Juliette

    Deze mooie zondagmiddag gebruikt om GT even aan te doen om de eerste zonnestralen op het blote lijf toe te laten...... en dan loop je tevens het risico een mooie meid tegen het lijf te lopen.....
    Nou, dat gebeurde binnen terwijl ik op een bankje de zaak eens aan het opnemen was..... Mijn ogen kruisten die van Juliette en lieten die niet meer los.... (zij ook niet trouwens.) Even later was ik ze toch kwijt maar ze zat al in mijn hoofd.....
    Later trof ik ze toch weer en wéér die kruisende blikken.... dit keer liet ik ze niet glippen en snel naast haar op 'n krukje gekropen. Het eerste contact gaf voldoende aanleiding om haar om een sleutel te vragen.... kwam ze terug met de sleutel van die doppelzimmer (achter het atrium) vond ze zelf niet zo geweldige kamer zei ze maar we hebben uiteindelijk dat grote dubbelbed helemaal gebruikt!.....
    Ja, wat moet ik er van zeggen, heerlijke meid gewoon en heel lief, de klik was er wel en we hebben ons eigen feestje gebouwd.... héél temperamentvolle meid (toch wel vaker met die latino typjes) Eerst langdurig staande elkaar flink staan opvrijen, hmmm.... daarna het bed op en daarvan hebben we alle hoeken gezien... Heel speciaal was wel dat ze zich zelf klaar wreef met mijn eikel.....
    Heerlijke missionaris daarna in diverse varianten en uiteindelijk in cowgirl. Fijne ervaring en hoop haar nog eens te treffen, 'n lieve meid.

  8. #8
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch Juliette

    Buenos tardes Koos,cómo está usted? het waren de eerste woorden die mij toegesproken werden door niemand minder dan Juliette, Hola Juliette cómo estás, we waren blij elkaar weer te zien . Stralend weer buiten en een stralende Juliette binnen, het kon niet mooier beginnen deze zondag in mei. In plaats van wat te eten maar gelijk haar een sleutel laten halen en met haar naar een kamer gegaan voordat een ander op dit idee zou gaan komen, ik was onze eerste ontmoeting nog niet vergeten. Rest natuurlijk altijd de vraag zou het net zo zijn als de eerste keer, helaas moet ik bekennen dat dit niet het geval was :teuflisch :teuflisch , het was nog veel beter en wederom gooide ze echt alle remmen los een genot om met haar te mogen zijn, ze presteerde het om kleine Koosje tot ongekende hoogte`s te brengen dit tot volle tevredenheid van grote Koos en dit diversen malen oeffff,
    Ti Amor Juliette hasta luego en het bleef nog lang muchisimo calor.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  9. #9
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch heimwee naar Juliette uit Bolivia...

    Zit je nietsvermoedend de voorlopige uitslag van de Miss verkiezing te lezen.
    Rolt daar op nummer 14 nostra chica de Bolivia Juliette uit de bus.
    Voor degenen die haar kennen, die weten hoe kort zij helaas in Golden Time te genieten was. helaas.
    Als je in die paar weken zo veel punten kan verzamelen.
    Heren vrouwenliefhebbers, maravilloso este Juliette
    Gustomass heeft de weken niet geteld, maar het waren er minder dan 14...
    Gusto's voornemen voor 2007, " Mocht Juliette nog eens opduiken dan neemt hij haar heel egoistisch direct mee de kamer op" wordt nu nog extra gevoed. Nu blijkt dat er door de 55 stemmers er 14 punten aan haar zijn gegeven.
    De concurrentie is blijkbaar groot en bij deze stopt Gustomass om deze dame te verheerlijken, anders komt ze niet eens de gietijzeren poort binnen , misschien dat nog wel maar wordt ze met kleren en al de kamer op getrokken door ons hongerige ijsberen..
    Och mijn God, als ik haar eens helemaal uit mocht kleden , dat alleen al...
    Sorry, dat het er zo uit komt, maar je moest eens weten hoe ik me zit in te houden man..

    Juliette, por favor.... regresse a Golden Time, por favor.....
    Gusto mass.

  10. #10
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Niet treuren

    Niet treuren over het stemgedrag bij jouw Julliette.:green_smi

    Kijk eens bij mijn grote vriendin C. alle dames die met haar werken vinden haar een pracht vrouw.
    vele ijsberen vinden haar ook een kanjer maar mischien geen topper

    Maar voor mij is zij nummer 1

    En ook buiten de kamer is zij voor mij de koningin van Polen.

    Ben wel blij dat ik haar hier niet hoef te delen met vele andere en dat wij zo wat meer tijd hebben voor elkaar.
    Dus niet treuren:teuflisch

  11. #11
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch hoezo treuren???

    Treuren over stemgedrag , nee is zeker niet ter sprake.

    Ik blijf geduldig hopen en wachten op haar terugkomst.
    Het is mooi dat je iets hebt om naar te verlangen, maar eerlijk is eerlijk nog mooier als het dan eenmaal werkelijkheid zou mogen worden.
    Dus Juliette, van mij mag je.

    Gustomass espere Juliette.
    ( sorry Jenny, Samira, Alicia, Marcella,Maria, Dandara, Luana, Daria, .....,....,....,......)


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Niet treuren over het stemgedrag bij jouw Julliette.:green_smi

    Kijk eens bij mijn grote vriendin C. alle dames die met haar werken vinden haar een pracht vrouw.
    vele ijsberen vinden haar ook een kanjer maar mischien geen topper

    Maar voor mij is zij nummer 1

    En ook buiten de kamer is zij voor mij de koningin van Polen.

    Ben wel blij dat ik haar hier niet hoef te delen met vele andere en dat wij zo wat meer tijd hebben voor elkaar.
    Dus niet treuren:teuflisch

  12. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    @Gustomass,

    Kom niet treuren !

    IJsbeertjes hebben nu eenmaal het grote probleem dat we in de clubs in Duitsland veel, heel veel leuke dames tegenkomen die "ons iets doen" soms misschien wel een gevoelige snaar raken.
    Dat is voor jou nu Juliette uit Gt, dat is voor Jansen Carmen en zo bleek ook uit de uitslag, ieder ijsbeertje heeft zo wel zijn favoriete dame.
    En tsja op die dame stemmen we natuurlijk, dus ieder ijsbeertje weer anders, omdat we zo veel mooie en goede herinneringen hebben aan de dames.

    In Antwerpen hebben ze misschien niet zo veel mooie edelhertjes rondlopen maar wel Paola waar ze met zijn allen op hebben gestemd, soit deze dame heeft puur rekenkundig de meeste stemmen en staat dus op nummer 1, elementary my Dear Watson!

    Wij hebben de "Kwahl der Wahl" en in Antwerpen hebben ze Paola, trek het je niet aan !

    Juliette komt wel weer terug en als je even wacht dan kom je vast wel weer een nieuwe Juliette tegen, is mij ook vaak overkomen , alleen was de naam dan niet Juliette!

    Groet,
    big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #13
    Geregistreerd
    9 juni 2006
    Last Online
    19 juni 2015 @ 09:00
    Berichten
    155
    Discussies
    14
    Thanks
    2
    Thanked
    7 in 6 posts

    Standaard

    Gusto heeft smaak als je net als ik van die temperamentvolle latina.s houdt
    is dit absolute top.... Komt goed amigo.....

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Babylon 468*60