Naam : Juliette
Haarkleur/-lengte : Zwart half lang
Lengte dame : ± 1.65m
Postuur/Cupmaat : A-B
Nationaliteit/Taal : Boliviaanse/Spaans en Duits wat minder
Leeftijd : ± 23 jaar
Tatoeages/Piercings :?
Service : perfect
Bijzonderheden : super lief en sensueel
Of ik haar naam goed heb geschreven weet ik niet zeker, wel zeker is dat dit een absolute topper is, en dat ik spijt heb dat zij de laatste was en niet de eerste anders had ik met haar de hele dag weggebleven. Het begon in de barruimte er was al enkele malen oogcontact geweest maar de stap was steeds niet gezet , tot het pizza tijd was en ze samen met een andere Boliviaanse vriendin in de rij stonden te praten in het Spaans, wederom was er het oogcontact kon haast niet anders want ze stond zowat op mijn tenen en ze zag dat ik begon te lachen over wat ze tegen haar vriendin zij, en lachend zij ze tegen me ablar espanol, en ik zij tegen haar si, un poco, ze liet de pizza voor wat het was en vroeg of ze bij me mocht komen zitten, en vleidde zich naast me neer, kijk mijn top drie van wat moet bij een vrouw opvallen en zij voldeed daar meer dan ruimschoots aan, wat een mooie kop haar schitterende ogen en een zo`n lief gezicht, ik werdt er stil van en dat zegt veel. Daar op dat bankje een tijd met haar zitten praten en ook met haar vriendin in het Spaans en Duits. Op een gegeven moment zei ze zou je met een Boliviaanse vrouw de liefde willen bedrijven, nou ja liefde??
Ik zei tegen haar dat ik eigenlijk al met jawel Esme had afgesproken om als laatste naar de kamer te gaan, ze keek me op een manier aan van je weet niet wat je mist maar had wel begrip dat ik mijn belofte niet wilde breken, ze kuste me een keer teder op mijn mond en zei dat ze hoopte dat het er toch nog van zou gaan komen, en liep toen weg, nog een keer een knipoog en weg was ze uit het zicht, maar er bestaat een god en die besliste dat de klant waar Esme mee weg was er aanmerkelijk langer over zou doen :teuflisch , dus ik maar opgestaan en op zoek naar Juliette die trof ik aan in de hoe kan het ook anders, de kino. Ze lag op het bed maar veerde overeind als door een wesp gestoken en kwam direct naar me toe, en zei terwijl haar handje iets ontdeugends deed ti amor, en ik was volledig verkocht. Haal maar een sleutel zei ik, en weg was ze om binnen enkele seconden met een teleurgesteld gezichtje te zeggen dat er geen kamers vrij waren en dat we moesten wachten, uiteindelijk zou het wachten meer dan ruimschoots worden vergoed toen ze de sleutel kreeg van blokhut 10, ik wil niet op details ingaan want wat ik ook zou schrijven het zou haar aan alle kanten tekort doen, wat een raffinament en temperament, ze heeft me letterlijk alle hoeken laten zien en ik zou bijna denken dat ik inderdaad de liefde met haar heb bedreven, na afloop hebben we nog heerlijk in elkaars armen liggen nagenieten en konden we vanaf het bed zowat de sterrenhemel zien want het dak ging eraf, de naam Juliette is niet haar werkelijke naam vertelde ze me maar probeer daar zelf maar achter te komen, moe en voldaan ben ik naar huis gegaan en heb tegen Esme gezegd een andere keer, ze lachte naar me en zij wees voorzichtig, wel lief he