Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard Tina (Cubaanse) (GT)

    Naam : Tina

    Haarkleur/-lengte : Zwart lang

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : B-C

    Nationaliteit/Taal : Cubaanse/Spaans en Duits

    Leeftijd : ± 21 jaar

    Tatoeages/Piercings :?

    Service : PZC, FT

    Bijzonderheden : was tussendoortje


    Na de Europese dames de oceaan overgestoken en in het Caribisch gebied terecht gekomen, iets wat zeker de bedoeling niet was. Het begon tijdens een gesprek met enkele mede ijsberen wederom in de kino, wat is dat toch steeds met die kino . Afijn de Cubaanse Yasmine was al druk doende een mede ijsbeer ondertussen te verblijden met het betere pijpwerk toen ook een dame erbij kwam die zich voorstelde als Tina en zich doodgemoedelijk tegen mij aanvleidde, Ik zeg tegen haar dat ik even moest bijkomen van wat Duits geweld en toen de verkeerde opmerking "hij het toch nog niet zou doen" , haar antwoord was net zo simpel en ze zegde mij lukt het wel, ik schouders ophalen en laat maar proberen, potverdrie ze kreeg het toch voor elkaar, toen heb ze het maar mogen afmaken, zal zeker geen vervolg krijgen, dit geld zeker niet voor de dame die later indruk op me zou maken
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  2. #2
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Niet slecht

    Ik ben de afgelopen weken ook wel een paar keer met deze cubaanse lekkernij meegeweest. Ik moet toegeven dat we in het begin een probleempje hebben gehad met de betalingen (zij wou meer dan waar ze recht op had ), maar dit is naderhand nog wel weer goedgekomen. Deze dame is niet de mooiste meid die in GT rondloopt, maar ze weet het je wel goed naar je zin te maken.
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
    Ik ben de afgelopen weken ook wel een paar keer met deze cubaanse lekkernij meegeweest. Ik moet toegeven dat we in het begin een probleempje hebben gehad met de betalingen (zij wou meer dan waar ze recht op had ), maar dit is naderhand nog wel weer goedgekomen. Deze dame is niet de mooiste meid die in GT rondloopt, maar ze weet het je wel goed naar je zin te maken.
    Hoi Azrael,
    ik lees zojuist je beide recensies over Tina. Wat me opvalt is dat deze bovenste een heel andere en positievere indruk achter laat over Tina dan die ik van je las op het andere forum.
    Ik ben zelf best gek op de kwaliteiten van Tina, vond het ook jammer dat ze enige tijd terug bij enkele ijsberen een steek heeft laten vallen. Als het echt weer rechtgetrokken is zou ik het best op zijn plaats vinden als je op het andere forum een recensie van dezelfde strekking zou plaatsen. Want die laatste van vannacht suggereert in mijnj beleving toch duidelijk iets anders.

    Hoe denk jij hierover??

    Groetjes Gustomass

  4. #4
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Hoi Azrael,
    ik lees zojuist je beide recensies over Tina. Wat me opvalt is dat deze bovenste een heel andere en positievere indruk achter laat over Tina dan die ik van je las op het andere forum.
    Ik ben zelf best gek op de kwaliteiten van Tina, vond het ook jammer dat ze enige tijd terug bij enkele ijsberen een steek heeft laten vallen. Als het echt weer rechtgetrokken is zou ik het best op zijn plaats vinden als je op het andere forum een recensie van dezelfde strekking zou plaatsen. Want die laatste van vannacht suggereert in mijnj beleving toch duidelijk iets anders.

    Hoe denk jij hierover??

    Groetjes Gustomass
    Zoals ik al aangaf, is het nadat we het opnieuw hebben uitgesproken wel weer goed gekomen tussen Tina en mijzelf. Maar doordat we in het begin toch een kleine aanvaring hebben gehad, is er altijd een soort van wantrouwen van mijn kant. Maar dit neemt aldoende de tijd meer en meer af. Ze is een lieve meid, die volgens mij gewoon bij een aantal ijsberen een foutje heeft gemaakt. Het was alleen jammer dat ze dit bij mij probeerde...
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass

    Cubaanse Tina heeft een massage abonnement bij Gustomass.s’middags loop ik Cubaanse Tina gewoon tegen het lijf en ondanks alles wat de dames hadden verteld gaat ze niet eerder dan de 10e juli op vakantie. Na het eten een heerlijke massage gegeven op een tweepersoons ligstoel in de tuin bij de vijver. Dit alles onder het vakkundig toeziend oog van collega masseur Sonny, die vanwege late aankomst :wink: nog wat van de barbecue aan het buffelen was. De huismasseur, gestationeerd onder ene grote boom halverwege de GT tuin, heeft me wel bezig gezien maar heeft geen aanleiding gezien om Gustomass van Tina af te halen. Tina lekker beet gepakt, geknepen, gekneed, losgelaten en weer van vooraf aan begonnen.
    Meisje heeft heerlijk genoten, Gusto tambien, en onder een langzaam dalend avondzonnetje lag ze daar lekker te relaxen, te genieten goed af te lezen aan haar tevreden gezichtje…Gustomass heeft haar gezichtje nog eens goed mogen bekijken. Inderdaad Little Diablo, ben het helemaal eens met je dat Gustomass zijn Avatar foto, ja een mooie Latina, dat die als 2 druppels water op Tina lijkt.


    xxx
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Reden Tina, ben jij dat nu ja of nee ???

    Gisteren tijdens het ontvangstritueel aan de theke bij Golden Time spotte Gusto door de smalle doorkijk in de bar een bekende Tina of...toch niet??
    Al gauw stak ze een handje op(ja dat is ze) en verscheen er een volle lach op haar Latina snoetje (nee, toch niet, deze dame is jonger...). Toch kwam ze naar me toe terwijl de thekefrau pogingen in het werk stelde om me in de boeien te slaan.
    Tina, bist Du dass?? Oh, zei ze , Du hasst es gehört. Nein, hab gar nichts gehört. Wir sehen uns sofort..
    Tijdens het onkleden staat een naakte Linda zich klaar te maken voor de volgende ronde. Kusje, lachje, praatje, lachje, nog een kusje...je weet hoe dat gaat.
    In de bar even vol verbazing met open ogen en mond naar Tina staan te kijken. Jij ziet eruit als de jongere zus van Tina. Dit wás Tina maar dit was ook helemaal níet Tina. Ze heeft zich in Columbia haar figuur laten verfraaien... wat vakantie, helemaal geen vakantie. Meestal ziet Gusto enkel matig tot soms dramatische resultaten bij dames die zich hebben laten helpen. Hoe anders was dat met Tina afgelopen. Ze is er 10 jaar jonger op geworden, lichamelijk maar ook qua overkomen. Is het niet zo dat als een vrouw er beter uitziet dat ze zich dan dubbel zo veel beter voelt. Zie hier un excemplo muy claro. Ook vond ik haar gezichtje een stuk jonger en vroeg of ze daar ook iets aan had laten doen. Maar nee, antwoorde ze, enkel aan mijn onderlichaam, maar aan haar oogjes zag ik dat ze een beetje jokte... Ja hoor, ook haar gezicht had ze iets laten doen, dat heb je goed gezien. Maar, jij bent de allereerste hier , van de Gäste en van de dames die dat heeft opgemerkt.
    Tja je bent Latina kenner of je bent latina kenner....
    Mijn Avatar die ik op Hookers gebruik en die ik op Ijsberen er niet in krijg, lijkt nu echt sprekend op deze LaTina-dame.

    Later haar heel zacht gemasseerd, want zo een operatie is niet niks en vraagt een heel goede nazorg in de vorm van massage. Nee, echt, ik jok niet. Aan mij de eer vandaag.
    In kamer 3 haar een heerlijke zachte massage gegeven , de behandelde plekken lekker zacht bijgemasseerd. Deze kamer heeft mooie spiegels en wat is het mooi te zien hoe zo een vrouwtje zich spiegelt, zich bekijkt, bij je informeert, hoe vind je dit, hoe vind je dat. Een zeer gelukkige vrouw die weet wat ze wil, die weet waar ze het voor doet.
    Heel veel wijzer geworden over operatietechnieken , verschillen in Europa en Zuid Amerika.
    Verder een heel goed gesprek gehad waar we beiden heel erg veel aan hebben gehad....

    Hoe zo, naar Golden Time ga je voor de sex....

    Gusto wenst de Latina lovers nog veel plezier.
    Overigens gisteren waren er wel erg veel Latinadames in de tent.
    Grote ontbrekende namen waren jammergenoeg Samira en Carry.

    Gustomass.

  7. #7
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass

    Gusto wenst de Latina lovers nog veel plezier.
    Overigens gisteren waren er wel erg veel Latinadames in de tent.
    Grote ontbrekende namen waren jammergenoeg Samira en Carry.

    Gustomass.

    Morgen hernieuwde kansen Gusto?....... doe ze de hartelijke groeten....

    Dickydik
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

    Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

  8. #8
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch TINA.....IN MEMORIAM.

    Het is een mooie zondagmorgen. Vroeg op, genieten van de vogels die al volop aan het zingen zijn. Hun gezangen dringen je openstaande slaapkamerraam binnen. Eigenlijk nog niet helemaal uitgerust van een slopende dag bij Jenny's Party Treff in Xanten. Toch maar opgestaan. Het is zo lekker rustig op de vroege zondagmorgen. Lekker genieten en bijkomen. Ideale omstandigheden om de recensie te gaan schrijven die je afgelopen nacht na thuis komst van Jenny's nog op haar Gastenboek had beloofd te schrijven.
    In Gusto's jonge jaren placht ie zijn recensies direkt na thuiskomst te schrijven. Alles lag dan nog vers in het geheugen , lekker schrijven en nog eens lekker nagenieten. Gusto's jonge wandeljaren zijn toch langzaam aan in een volgende fase aanbeland. Eerst wat bedrust nemen en de volgende schrijven dan maar.

    Met de zingende vogels op de achtergrond laptoppie geopend.
    De kinderen van de buren zijn nu ook buiten en genieten van het mooie weertje. Lekker zonneke, windstil, het voelt wel 20 graden.
    Even eerst de site van Jenny's bekijken en even de site van ons aller Ijsberenforum bekijken. Een oude gewoonte die Gusto nog lang in ere wil houden.
    Dan valt onder Nieuwe Berichten onder Geile Tijden Golden Time Gusto's oog op een bericht van Gusto's wandelvriend 2Horny4U.
    Ja, klopt, dacht ik nog, hij was weer in GT geweest.... Omdat ie niet veel schrijft moest er wel iets speciaals gebeurd zijn....

    Bericht ging over Tina. Gauw geopend.
    "Kan het bericht uit 2e hand bevestigen. Marina en Carry zijn allebei springlevend maar uiteraard wel aangedaan door dit "nieuws" van hun collega, landgenote en vriendin."

    Na even verder gelezen te hebben werd me al gauw duidelijk dat Tina vermoord was door haar man....
    Met trillende vingers enkele IM's gestuurd om bevestiging te krijgen. Deze ook gekregen.
    "Dat kan toch niet waar zijn", is je eerste reactie."Tis niet te geloven!!"
    Trillend op mijn stoel geprobeerd het nieuws te vatten. Even de hond uitgelaten voor wat afleiding.
    Die recensie over Jenny's gisteren, die moet maar even wachten.
    Mijn gedachten zijn bij Tina.

    Even terug in de tijd. In augustus 2005 mocht Gusto voor de eerste keer Golden Time betreden. Dat was een weekje na Gusto's vuurdoop in de Saunaclubwereld in YinYang die door ene Duitse Claudia was verzorgd. Gusto was heel nieuwsgierig geworden vanwege het door haar gebodene. Gusto was ook heel voorzichtig geworden vanwege de door haar gevraagde financiële tegenprestatie voor het door haar gebodene.
    Op zijn eerste bezoek had Gusto wijselijk enkel geld voor de entree meegenomen. Dat zou me geen tweede keer gebeuren wat me met Claudia was overkomen.
    Het eerste GT bezoek bestond uit genieten, genieten , verbazen over het aanwezige damesbestand. Grote aantallen, allemaal even lekker uitziend, van allerlei nationaliteiten, van groot tot klein. Kortom voor elk wat wils. Vele malen moest Gusto de sleutelvragen met een "Nee" beantwoorden.
    Vele indrukken en ideeën rijker na een uur of 3 het pand des verderfs weer verlaten.

    De indrukken laten bezinken en na 3 dagen op een mooie zonnige woensdagmiddag begin September 2005 tufte Gusto al wéér terug naar Golden Time.
    Nu wat eerder binnen. Buiten in de tuin bleek een barbeque te zijn. Geen idee wat de bedoeling was, maar gewoon bordje gepakt en me gevoegd in de rij van wachtende ijsberen en van mooie dames, vele mooie dames.
    Het leek wel de Garden of Eden.
    Bordje vol en plekje zoeken op een van de houten bankjes. Tegelijk met me neemt een bruine dame met supergrote zonnebril plaats tegenover me aan zelfde tafel.
    Aan de praat geraakt en een gezellige conversatie gehad.
    Deze dame stelde zich voor als Tina. Ze bleek afkomstig uit Cuba maar woonde al tijdje in Duitsland. Mind you, Gusto had geen flauw idee wat zich op club en saunaclubniveau in Duitsland afspeelde, laat staan van de meiden en van de achtergronden van de meiden.
    We hebben een plezierig gesprek gehad, maar vraag me niet meer waarover. Ik herinner me haar vlotte en spontane voorkomen, haar mooie lach en haar heerlijke voorkomen.
    Achteraf zou blijken dat deze Tina de deuren naar de wereld die Latina heet voor Gusto heeft geopend. Deuren die tot op de dag van vandaag nog steeds wagenwijd open staan voor dit continent. Gisteren nog mogen genieten van een heerlijke Dominicaanse bij Jenny's en donderdag nog van een andere Cubaanse, Iris in Acapulco.
    Ik herinner me die grote opzichtige zonnebril van Tina, die haar op een of andere manier heel goed stond, die haar gewoon super sexy maakte.
    Ik herinner me hoe ze met haar handen het gegrilde vlees smakelijk zat te verorberen. Een echte Latina, genietend van lekker eten. Die mooie lach, die witte tanden die de zonnestralen van een inmiddels laagstaande vroege zomeravondzon reflecteerden.
    Ze drong nergens op aan, hoewel ze me wél aangaf beschikbaar te zijn.
    Omdat Gusto nog maar koud binnen was, wilde hij eerst nog even rondkijken. En het eten laten zakken en even de tandjes te poetsen.
    Na een lange tijd ons tafeltje verlaten en ieder ons eigen weegs gegaan.
    Tina op een afstand volgend en genietend van dat kleine meisje, met die sexy kont. Voor Gusto stond nu al vast dat deze Tina hem mocht inwijden in het Golden Time gebeuren. Tina zou het begin vormen van wat ik toen de Golden Time Experience placht te noemen. Met Tina heerlijke sex gehad en lekker van elkaar genoten die avond.
    Onze relatie is altijd heel fijn geweest. Altijd vriendelijk, maar we zeiden elkaar ook waar het op stond. De volgende bezoeken regelmatig met haar in contact geweest. In de bar wist zij als geen ander op de bekende GT manier ons op te warmen. Stond of zat je aan de bar dan was je niet veilig voor haar. Tijdens een babbeltje met haar placht Tina al enkele inleidende handelingen te verrichten. Haar handjes glipten dan onder je ijsbeerjas en dan moest je sterk staan. Het was te fijn om al na één minuut Ja te zeggen. Maar na een minuut of 5 gaf je Tina toch het jawoord óf je ging nog even bubbelen...even uitstellen... dan kon zich het tafereeltje een uurtje later nog eens herhalen. Daarna op de kamer beland. Dat was heerlijk met deze dame. Lekkere temperamentvolle sex, gewoon genieten tot en met.
    Na enkele keren placht ik haar op te tillen en trots als een pauw van de kamer door de bar naar de kleedruimtes te dragen. Tina genoot daarvan en Gusto genoot niet minder. Iedereen mocht/ moest zien dat hij een supertijd met Tina had mogen hebben.
    Op een of andere manier is ook Gusto's massage drang bij Tina ontwaakt en ontwikkeld.
    Ik herinner me nog hoe ik dat kleine maar stevige lichaam heb gemasseerd, keer op keer. Een stevige body die een stevige massage wenste. Ik zie Tina's gezicht nog als ze intens aan het genieten was tijdens de massage. Kijk even mijn Avatar aan, en je hebt een beetje 'n idee hoe dat heeft uitgezien.
    Tis nu ongeveer 3 jaar geleden dat we voor het laatst samen gekamerd hebben. We hadden er toen inmiddels 8 sessies op zitten.
    Die waren naar volle tevredenheid, maar het aanbod aan Latina's groeide.
    In mijn Samira periode nog een keer met Tina intensief bijgepraat over deze latina en latina's in het algemeen. Heb daar best veel aan gehad. Kijk , vrouwen doorgronden valt al niet mee, maar Latina's doorgronden is nóg een grotere klus. Misschien ligt juist dáár wel een deel van de charme. Iets moet er toch zijn wat bij Gusto Latina trekjes losmaakt.
    Het temperament hebben ze en gebruiken ze, in goede tijden maar ook in minder goede tijden. Zoals meerdere dames had ook Tina er wel eens moeite mee als Gusto als haar Stammgast, met andere dames ging kameren. Een leuk spel van gespeelde en gemeende jaloezie.

    Tina's maatje indertijd was Jasmin , ook uit Cuba. Zij was en is echter helemaal blank.

    Enkele weken terug Jasmin na lange tijd nog eens tegen het lijf gelopen in Acapulco. Had haar al jaren niet meer gezien. Haar gemasseerd en flink bijgepraat over "vroeger" . Daarbij ook over Tina gehad. Nee, Jasmin had al héél lang geen contact meer met Tina gehad en ook de andere Cubaansen ook niet volgens haar zeggen.
    Het laatste wat Gusto jaren terug had gehoord was dat Tina naar USA verhuisd zou zijn....
    Nou ja, geen nieuws dacht ik, dan is dat goed nieuws zullen we maar denken.

    In maart naar een concert geweest van La Tina Turner. Al weer een Tina en ook één brok energie. OK , op een ander terrein maar genoeg gelijkenissen. TEMPERAMENT heren.

    Al met al zonnige en zalige herinneringen aan Cubaanse Tina uit Golden Time.
    Ik was in de veronderstelling dat deze Tina haar draai gevonden had in het normale leven. OK, niet meer in GT , maar de gedachte dat ze op haar plek zou zijn, gaf me vrede. Het was goed zo. Uiteindelijk hoop je als saunaclubbezoeker toch dat elk van de meisjes goed terecht mag komen.
    Dat dit leven niet niks is, moge duidelijk zijn.
    Die lange rij van namen van dames die je al lang niet meer hebt gezien. Je gaat ervan uit dat ze het nu goed hebben.

    Tina had intussen blijkbaar een zoontje van 10 maanden.
    Je kent de achtergronden verder niet maar als zoiets nu gebeurd, is en blijft het verschrikkelijk. Natuurlijk, het gebeurt vaker, maar nu het iemand overkomt die je heel goed hebt gekend en waarmee je veel plezier hebt mogen hebben, is het toch anders.
    Het trillen is inmiddels aardig weg. Al schrijvende herbeleef je Tina weer en wordt je bewust van het mooie wat je zo met Tina hebt mogen meemaken.
    Maak je het fijn dan maak je het fijn voor twee.

    Tina heeft voor mij de deuren en de ogen geopend naar de wereld die Latina heet.
    Ik spreek de hoop uit dat Tina nu echt rust moge hebben.
    Ik hoop dat ze, dié tijd die ze met haar zoontje heeft gehad, dat dat een mooie tijd is geweest.
    Ik hoop dat het zoontje in goede handen mag zijn.
    Tina kan en hoeft zich daar niet meer druk over te maken. Ik hoef dat ook niet natuurlijk, maar toch.... het is een deel van Tina.

    Tina, ik wil je héél erg hartelijk danken voor al het moois en fijns wat we elkaar hebben mogen geven.
    Ik zal dat in elk geval nóóit vergeten.

    Volgende week mag Gusto nogmaals naar Tina Turner......
    In het feestgedruis en in de roes van het concert zal ik dan eens lekker mijn tranen de vrije loop laten. Terugdenkend aan jou Tina. Niemand die zich er dan aan stoort. Niemand om me heen die dan wéét waarom mijn tranen dan vloeien. Tina, jij en ik weten wél waarom. En dat is genoeg.


    Tina, muchas gracias por todo. Que te vaiija muy muy bien.
    Jij zal atijd in mijn herinnering blijven....


    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.

  Living Room 468*60