Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 42
  1. #1
    Geregistreerd
    9 maart 2006
    Last Online
    20 oktober 2023 @ 23:18
    Berichten
    18
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Alexandra (Russin, voorheen Freude)

    Haarkleur/-lengte : Zwart/Iets langer dan schouderlengte
    Lengte dame : 1,65
    Postuur/Cupmaat : Slank
    Nationaliteit/Taal : Russisch/spreekt niet goed duits
    Leeftijd : ??
    Tatoeages/Piercings :
    Service: Zeer goed
    Voordelen: Lekker poesje, mooie benen lekker figuur, lief
    Nadelen: kust niet hartstochtelijk
    Tijdsduur : 1/2uur
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek:

    Gisteren eens bij Freude39 op bezoek geweest oomdat het mij bij GT wat druk is de laatste tijd.

    Bij binnenkomst verwelkomt door een naakte donkere dame die me wegwijs maakte in de club. Na omgekleed en gedouched te hebben ben ik rondgaan kijken of er nog wat leuksrondliep. Als eerste viel mijn oog op een zwartharige slanke russische die net met een klant wegliep, mmm target nummer 1 dacht ik bij mezelf. Verder zaten er een stuk of 20-25 dames op de banken. Waarvan 2 mooie blondines die, als ik de russische zwartharige niet zou kunnen bemachtigen, als tweede keus zouden kunnen dienen. Enfin, drankje gehaald aan de bar, en wat rondgelopen.

    Even in de kino rondgekeken, waar ik aangeproken werd door een mollige dame met zwart lang krullend haar. Ze wou kennelijk gezelschap want ze lonkte me, maar ik hapte niet. "Hast du schon gespritzt" vroeg ze nog. Ik liep verder en dacht bijmelf, als ik spritz, dan op een lekker ding maar zeker niet op jou...

    Na een half uur kwam Alexandra van de kamer af maar werd vrijwel direct weer verschalkt door een ijsbeer... jammer. Weer wachten. Ik had m'n zinnen echt op haar gezet en heb haar opgewacht bij de douches.

    Mijn wachten werd beloont.... na een dik half uur verscheen de slanke zwartharige russische ten tonele. Ik heb haar meteen aangesproken.

    We zijn samen op de bank gaan zitten en hier duurde het niet lang of ze begon me te pijpen. Heerlijk teder en zacht. Daarna nog wat gekust en zijn we maar snel naar de kamer gegaan.

    We hebben een kamer opgezocht die het verst weg lag (zijn de mooiste kamers) want de kamers midden in de club lijken mij wat te veel op een ''afwerkplek''.

    Op de kamer begon ze me meteen te pijpen met afwisselend tz. Wat kan dit meisje pijpen zeg! Heerlijk. Ze spreide haar mooie benen en keek me uitnodigend aan. Woorden waren niet nodig, ze wou duidelijk een befbeurt. Ik ben bij haar knietjes begonnen en via haar been langzaam naar haar grotje afgedaalt. Dit vondt ze wel lekker, en ze smaakte ook heerlijk.

    Daarna nog geneukt, zei boven, daarna normaal ik boven en daarna nog van achteren. Ze heeft een heerlijk kontje. Toen ik het bijna niet meer hield heb ik me door haar laten aftrekken (ik vindt dit altijd heerlijk geil). Ze was niet zo goed als andere dames die ik eerder gehad heb, maar wel voldoende.

    Nadat ik klaarkwam hebben we nog even lekker geknuffeld.

    Ik kom zeker nog eens terug voor haar.

    RM

  2. #2
    Geregistreerd
    9 maart 2006
    Last Online
    20 oktober 2023 @ 23:18
    Berichten
    18
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren 28/10 weer eens naar Bochum getuft, eigenlijk om de het drukke GT te ontwijken.

    Na een redelijk voorspoedige rit via de A40, waarbij ik net na Essen ontsnapte aan een snelheidsbekeuring door dat mijn voorganger geflitst werd, arriveerde ik in Bochum.

    Er was parkeerruimte genoeg en eenmaal binnen was het ook niet druk met ijsberen. Mooi dus.

    Eenmaal binnen ben ik even gaan rondlopen om al het moois te gaan bekijken, veel russische dames volgens mijn aan de taal te horen. Een grote blondine met lange benen en dikke -je-weet-wel- die er zeer smakelijk uitzag was ook van de partij.

    Na een half uurtje begon mijn hart sneller te kloppen want toen zag ik Alexandra van de kamer afkomen. En, naar mijn smaak toch het mooiste meisje uit F39. Aangezien ik al ervaring met haar had koos ik voor haar.

    Ik was haar in de eerste instantie al bijna kwijtgeraakt aan een collega ijsbeer, maar die hield het alleen bij een praatje. Vreemd... zeer vreemd.

    Daarna ben ik op haar afgestapt, en het leek alsof Alexandra niet veel zin had in smalltalk. Ze begon meteen aanstalte te maken met zoenen en ik ging daar natuurlijk gretig op in. Lekker kussen terwijl zij alvast onder mijn ijsberenvel mijn kleine vriend masseerde. Uiteindelijk resulteerde dit natuurlijk in een kamerbezoek.

    Eigenlijk had ik even moeten vragen om een kamer wat verder weg in het gebouw want de kamer waarin we nu gingen is een soort "nis" waarbij de muren van de kamer niet geheel contact maken met het plafond. Hierdoor hoor je ook veel geluiden uit de naastliggende kamers. Niet echt fijn.

    Maar goed, op de kamer weer lekker zoenen, niet echt diep en tongen maar wel leuk. Daarna ging ze over op het pijpwerk, echt heel teder en zacht. Schitterend gewoon. Daarna hebben we het nog even in 69 gedaan waarbij ik onder lag te genieten van haar heerlijke kontje en poesje.

    Daarna, gewipt waarbij ze eerst vroeg welk standje. Ik heb haar bovenop me laten landen en het was weer heerlijk. Wat heeft dit mens een lekker warm grotje, bij het neuken op z'n hondjes hield ik het niet meer en ben lekker klaar gekomen. Normaal laat ik me tegen het einde klaartrekken maar dat was nu niet meer mogelijk. Haar schoonheid deed schijnbaar wonderen.

    Na het afrekenen en douchen heb ik nog genoten van het eten en nog wat rondgewandeld.. Zwaar nagedacht of ik nog iets blonds zou pakken maar toch onverrichter zake naar huis gegaan.

    Het was opvallend rustig met ijberen, vooral als je GT of PHG gewend bent. Het aantal dames was naar schatting 20 en er zaten enkele hele mooie bij! Is het zo dat je in GT heel erg je best moet doen om de dame van je keuze te pakken te krijgen, valt dit in F39 wel mee. Alexandra heeft na mij toch een 15minuten op de bank gezeten voordat er weer een ijsbeer langskwam die in haar geinteresseerd was. Dit is bij de toppertjes in GT of PHG wel anders. Van kamerwachttijden hebben ze hier volgens mijn nog nooit gehoord.

    Dit was mijn 3e keer F39, en de derde keer met Alexandra, dus over andere damen kan ik weinig vertellen. Maar zolang Alexje daar rond blijft hangen ben ik tevreden en zien ze me zeker nog terug.

    RM
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 oktober 2006 om 19:52

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Daumen hoch

    Als dit de Alexandra is uit St Petersburg, 23 jaar, cupje A65, super lijf, zwarte haren, blauwe ogen, 1 tatoo op rug(?) en sinds 7 maanden werkzaam, dan kan ik het helemaal eens zijn met de vorige schrijver! Super lief meisje, goede service, maar...............er zijn er velen die nog beter zijn in deze club (waaronder haar zusje! :D).

  4. #4
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:29
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Alexandra

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door running man
    Daarna ben ik op haar afgestapt, en het leek alsof Alexandra niet veel zin had in smalltalk. Ze begon meteen aanstalte te maken met zoenen en ik ging daar natuurlijk gretig op in. Lekker kussen terwijl zij alvast onder mijn ijsberenvel mijn kleine vriend masseerde. Uiteindelijk resulteerde dit natuurlijk in een kamerbezoek.

    Alexandra heeft na mij toch een 15minuten op de bank gezeten voordat er weer een ijsbeer langskwam die in haar geinteresseerd was.
    Ook gisteren had Alexandra geen zin in smalltalk. Toen Krimson op haar afstapte reageerde ze in de zin van 'jij gaat wel praten maar niet naar de kamer'. Wist zij veel dat hij toen reeds 2 sessies achter de rug had, en dat er later nog 2 zouden volgen.
    Bij een minder botte reactie had zij bij hem ook wel eens aan de beurt kunnen komen, wat gisteren in het geheel niet het geval was; ze heeft de ganse dag werkloos zitten toekijken.

    Op rustige dagen hebben de toppertjes het nog steeds voldoende druk, zo bleek gisteren, maar de rest zit een beetje verweesd voor zich uit te staren. De aanwezige ijsberen zien dan ook hun kans schoon om wat prospectie te doen, en daar hebben sommige vrouwtjes het blijkbaar lastig mee.

    Nu maar wachten tot haar nichtje terugkomt.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 15:09

  5. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    ich war am Samstag auch bei Alexandra, meine Premiere bei ihr.

    In deutschen Foren genießt sie einen sehr durchwachsenen Ruf: Von totalem Flop bis zum Spitzenservice geht die Bandbreite.

    Kann das mal jemand zusammenfassen, wie Ihr Holländer mit Alexandra zufrieden ward ? Ich kann immer noch nicht viel verstehen, vielleicht gerade mal den Daumen nach oben oder unten :D .

    Also ich bin sehr zufrieden mit ihr gewesen. Sie ist ein sehr schlanke 24jährige aus St. Petersburg mit leider noch schlechten Deutschkenntnissen. Ihr Service jedoch gefiel mir gut. Ihre Küssen, OK die waren zart und vorsichtig, aber doch vorhanden und ganz nett. Anblasen schon auf der Couch, damit hatte ich gar nicht gerechnet, da sie etwas schüchtern rüberkommt. Ihr Blasen, das sie auf dem Zimmer fortsetzte, ist auch eins der zarten Art, traf aber durchaus meinen Geschmack. Ich durfte Alexandra auch streicheln, ihre Brüste ablecken, hat sie anfangs natürlich bei mir auch gemacht. Dann habe ich sie geleckt. Dann nochmal Französisch und abschließend einen schönen Ritt, der mich erlöste.

    Fazit: Nette Nummer mit einer hübschen Frau, von Abzocke keine Spur, Zeitduck nicht vorhanden. Kann gerne wiederholt werden !!!

  6. #6
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    2 december 2023 @ 19:42
    Berichten
    88
    Discussies
    0
    Thanks
    66
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flens Bekijk bericht

    Kann das mal jemand zusammenfassen, wie Ihr Holländer mit Alexandra zufrieden ward ? Ich kann immer noch nicht viel verstehen, vielleicht gerade mal den Daumen nach oben oder unten :D .
    Hallo flens,

    Deine Erfahrungen stimmen mit den Berichten hier ziemlich überein. Also fast nur positive Erfahrungen mit Alexandra. Ich selber hatte noch nicht das Vergnügen mit ihr. Aber nach meiner Meinung gibt es in Paradiso für jeden Geschmack etwas.

    Grüße von Willi47

    PS: Wenn man niederländisch lesen (und sprechen) kann, kann man in div. Foren auf viele andere Erfahrungen zurückgreifen.
    Bij deze de groeten an alle ijsberen!

  7. #7
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:29
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Alexandra

    Alexandra, een mooi, jong, Russisch dametje, slank meisjesfiguur en lange, bruine haren.
    Zo’n mooi poppetje, en steeds alleen op de bank, geen enkele ijsbeer die aandacht aan haar besteedt, behalve Krimson, nadat Nana eerst bij haar is langs geweest.

    Nu lacht Alexandra wel, want ze weet dat hij niet alleen maar komt om te kletsen. Eerst voorzichtig kussen op de bank, en daarna naar een rustiger gelegen zetel. Ditmaal lekker zoenen, en daarna zakt zij verder naar beneden af, en begint zij hem gehurkt te pijpen; wat ziet dit er geil uit, en wat doet zij dit goed.

    Dan naar de kamer waar zij bewijst technisch zeer bedreven te zijn in handenvrij pijpen. Met haar twee handjes naast hem gaat zij onvermoeibaar en bijzonder geil tewerk. Eigenlijk is het beter de karwei op deze manier te laten afmaken, dan zou dit zeker een bijzonder geslaagde sessie geworden zijn, maar Krimson wil meer.

    Haar sappige strakke kutje verwennen is bijzonder lekker, tot zij zo nat wordt dat zij tot tweemaal toe het nodig vindt dit met keukenrol af te drogen. Dan is zijn zin tot beffen over en vindt hij dat ze maar beter tot neuken kunnen overgaan. Zij is heel strak, en ondanks het feit dat hij voorzichtig tewerk gaat, blijven alle standjes problematisch. Uiteindelijk eindigen ze in lepeltjeshouding waarbij zij hem belet haar clitoris te stimuleren. :o

    Dit meisje kan zeer vaardig verwennen, maar beleeft er zelf geen moer aan; zij doet dit duidelijk enkel en alleen voor de lieve centen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat zij gedurende de volgende uren geen enkele andere ijsbeer naar een hol weet te lokken. Een aanrader voor wie houdt van een geile pijpbeurt door een strakke meid, maar voor het overige werk zijn er veel betere vrouwtjes in Paradiso te voorhanden.
    Van Krimson krijgt zij toch nog een 8,0/10, en waarschijnlijk gaat dit niet meer wijzigen.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 15:11

  8. #8
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze prachtige vrouw heeft steeds een droevige blik op haar gezicht, die je gelukkig snel kan doorbreken door eens lief te glimlachen, wat TheSickboy dan ook gaarne deed :D :D :D

    Met de goede recensies op het form in het achterhoofd, en na Barbara dringend toe aan een goede pijpbeurt, heb ik gisteren fijne momenten beleefd met deze dame (die aan populariteit lijkt te winnen, ze gaat nu véél meer naar de kamer dan pakweg een maand terug).

    Ik heb mij met deze dame beperkt tot hetgene wat ze het beste doet: Het begon al heerlijk op de bank, later in de kino, nog later al staand op de kamer met Alexandra voor mij op de knietjes en op het laatst terwijl ze op het bed tussen mijn benen zat en ik haar borstjes volkliederde...

    Deze dame kan weergaloos goed pijpen! Lekkerrrrrrrrrrrrr!!!
    Cancel my subscription to the ressurection...

  9. #9
    Geregistreerd
    17 oktober 2005
    Last Online
    23 november 2020 @ 17:03
    Berichten
    103
    Discussies
    7
    Thanks
    2
    Thanked
    14 in 5 posts

    Standaard

    Alexandra, tja wat moet ik hier nu over zeggen.....
    Een hele mooie meid, die als ze rondloopt menig mannenhart sneller doet kloppen, en ook nog wel wat andere dingen harder kan laten kloppen....:D
    Na met mijn lotgenoten wat rondgelopen te hebben, ben ik bij deze "beauty" op de bank beland en na wat smalltalk en gefriemel zijn we naar een kamer vertrokken. Op de kamer gaat het allemaal wat rustig waarbij het pijpen idd heerlijk is. Voor de rest beleefd Alexandra weinig plezier aan hetgeen ze doet....

    Qua service zal er weinig herhalingsgevaar zijn, voor een optikfick weet ik het nog niet zo....

    Groetjes Eagledriver :wink: :wink:

  10. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    ich war am Dienstag noch einmal bei Alex und es war wie gehabt eine rundum gelungene halbe Stunde ohne Zeitdruck. Sie hat auch noch sehr nett nachgekuschelt, wir haben auch hinterher noch schöne Küsse ausgetauscht, obwohl mit wenig Zunge sehr nett. 50 € wie gehabt gezahlt.

  11. #11
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Vandaag met deze OF op de kamer geweest, na eerst op de bank oraal te zijn verwend. TZ was maar matig, maar met haar pijpkunsten maakt ze veel goed. Ik had weinig tot GFE met haar. Geen herhalingsgevaar.

  12. #12
    Geregistreerd
    17 oktober 2005
    Last Online
    23 november 2020 @ 17:03
    Berichten
    103
    Discussies
    7
    Thanks
    2
    Thanked
    14 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagledriver Bekijk bericht
    Qua service zal er weinig herhalingsgevaar zijn, voor een optikfick weet ik het nog niet zo....
    Afgelopen woensdag weer met deze mooie Russische geweest, ik vind haar namelijk een geweldig mooie meid. :D

    Het zoenen blijft van een matig nivo, maar de rest van de service was van een beter nivo dan onze eerste keer.

    Heb me prima met deze meid vermaakt, herhalingsgevaar..............

    Groetjes Eagledriver :wink: :wink:

  13. #13
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 16:50
    Locatie
    Niet te ver van Bochum (Freude)
    Berichten
    283
    Discussies
    22
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 11 posts

    Standaard Alexandra

    Deze week ben ik er eindelijk achter gekomen wie nu Alexandra was.
    Het ging zo: Ik was al op de kamer geweest met Jane en zocht even een plek om bij te komen. In de grote ruimte links achterin was nog een vrije bank, dus daar ging ik zitten om eea. te bekijken.
    Nou wordt er in Freude nooit aan agressieve marketing gedaan, dus ik was verwonderd dat er een dame (ja juist donkerharig met een mooi figuur) naast mij ging zitten en een praatje begon. Ik vond het wel zo netjes even uit te leggen, dat ik niet spoorslags met haar naar de kamer zou gaan, omdat ik even bezig was de accu weer op te laden. Het gesprek stokte daarna.
    Totdat ze zei: "Ja aber Ich muss arbeiten." Kortom ik moest wegwezen.
    Waarop ik zei, nou dan zoek je toch een mooie plek ergens anders want volgens mij zat ik hier eerst. (zij was een beetje saggerijnig vond ik) Toen kwam de aap uit de mouw. Haar handdoek (rood deze keer) lag daar al, dus het was haar plek.
    Rood vind ik overigens geen goede kleur voor een dameshanddoek, maar ik ben toen toch maar opgestapt.
    Al met al, weet ik nu zeker dat ik niet met Alexandra de kamer op zou gaan. De click was er absoluut niet.

  14. #14
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    hehe, dat is inderdaad Alexandra :D super mooi, maar zeer kieskeurig en niet echt gezellig; op de kamer redelijk maar niet top, nee....neem dan haar nichtje! helaas is die al een tijd niet meer gesignaleerd daar

  15. #15
    Geregistreerd
    17 oktober 2005
    Last Online
    23 november 2020 @ 17:03
    Berichten
    103
    Discussies
    7
    Thanks
    2
    Thanked
    14 in 5 posts

    Standaard

    Alexandra is gewoon een focking lekker wijf :D:o Sorry!?
    De eerste keer was redelijk, de tweede keer was iets beter, de derde keer was super
    Ze is een heel mooi meisje waarbij de seks steeds beter wordt naarmate ik vaker met haar naar de kamer ga. Daarnaast wordt het zoenen ook steeds beter.

    En dan komen we nu tot de handdoek :green_smi.
    Volgens mij is het zo: Indien er een handdoek op een bank ligt ( en zeker een andere kleur) dan weet je dat er een dame zit. Het is daarom logisch dat je een andere plaats moet gaan zoeken want het is haar werkplek. Als jij blijft zitten dan dien je er wel wat mee te doen. Zo zijn een beetje de regels in Freude. Dus eigenlijk vind ik dat Alexandra wel gelijk had.

    Eagledriver :wink::wink:

  16. #16
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 16:50
    Locatie
    Niet te ver van Bochum (Freude)
    Berichten
    283
    Discussies
    22
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagledriver Bekijk bericht
    . Dus eigenlijk vind ik dat Alexandra wel gelijk had.

    Eagledriver :wink::wink:
    Misschien had ze wel gelijk, maar "C'est la ton qui fait la musique" en de manier waarop ze dit alles bracht (beetje verongelijkt toontje nogal) maakt dat ik haar beslist geen leuke dame vind.
    Bovendien was de handdoek bijna dezelfde kleur als de bank, dus ik had hem echt niet gezien en ik blijf erbij dat de kleur rood een slechte keuze is.

    Maar als jij haar wel de vrouw van je dromen vindt, dan moet je je vooral van mij niets aantrekken. Op dit forum zijn er wel vaker verschillende meningen toch !

  17. #17
    Geregistreerd
    17 oktober 2005
    Last Online
    23 november 2020 @ 17:03
    Berichten
    103
    Discussies
    7
    Thanks
    2
    Thanked
    14 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blijemotorrijder Bekijk bericht
    Op dit forum zijn er wel vaker verschillende meningen toch !
    Klopt, en daarom respecteer ik je mening ook!
    Ik gaf alleen mijn mening, en ik hoop dat je die ook respecteert.

    Groetjes Eagledriver :wink::wink:

  18. #18
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Begrijpe blijemotorrijder wel. Alexandra is nu typisch 1 van de weinige russinnen die niet aardig is en erg, uh, egocentrisch en gewoon uren een bank met haar handdoek kan reserveren terwijl ze in geen velden of wegen te bekeken is. Ze zou Duits kunnen zijn :green_smi

    Super mooi, maar als je een lieve dame zoekt........neem dan haar nichtje (of 1 van de andere aanwezige dames)

  19. #19
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    @ alle Alexandra-Fans

    Alexandra ist zur Zeit im GT in Brüggen zu bewundern.

    Wir waren ganz überrascht, dass wir uns dort wiedertrafen. Sie weiß noch nicht, wie lange sie dort bleiben wird, aber der Club gefällt ihr wohl ganz gut.

    Für mich bleibt sie eine ganz liebe Person !!!

  20. #20
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Was inderdaad in GT te bewonderen. Ze had het echter helemaal NIET naar haar zin en haar omzet lag duidelijk een stuk lager dan in haar thuisbasis in Bochum. Ze kon niet wennen aan de drukte en de "strijd" tussen de vele dames om aanwezige de ijsberen. Ben benieuwd of ze zich weet aan te passen, of weer terug gaat.

  21. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    @MiniMe and the rest

    ist Alexandra weiter in Brüggen oder etwa wieder in Bochum ?

    Immerhin hat kein Mod sie von Bochum nach Brüggen verschoben.......

  22. #22
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flens Bekijk bericht

    Immerhin hat kein Mod sie von Bochum nach Brüggen verschoben.......
    :o Geht nicht immer so schnell
    Vielleicht weiss ich ende dieser Woche mehr :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. #23
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    yep, schon einige Wochen im GT, und bleibt da jedem fall noch bis ende 2007;

    de meeste Russische toppers zijn uit Bochum vertrokken nu, en ik heb verder geen commentaar

  24. #24
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    aber wo war sie gestern ?

    Wollte sie nicht mit uns und "Coyote Ugly" feiern ?

  25. #25
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    ist Alex noch in Brüggen, oder ist sie schon im Weihnachtsurlaub ?

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.