Haarkleur/-lengte : Zwart/Iets langer dan schouderlengte
Lengte dame : 1,65
Postuur/Cupmaat : Slank
Nationaliteit/Taal : Russisch/spreekt niet goed duits
Leeftijd : ??
Tatoeages/Piercings :
Service: Zeer goed
Voordelen: Lekker poesje, mooie benen lekker figuur, lief
Nadelen: kust niet hartstochtelijk
Tijdsduur : 1/2uur
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:
Gisteren eens bij Freude39 op bezoek geweest oomdat het mij bij GT wat druk is de laatste tijd.
Bij binnenkomst verwelkomt door een naakte donkere dame die me wegwijs maakte in de club. Na omgekleed en gedouched te hebben ben ik rondgaan kijken of er nog wat leuksrondliep. Als eerste viel mijn oog op een zwartharige slanke russische die net met een klant wegliep, mmm target nummer 1 dacht ik bij mezelf. Verder zaten er een stuk of 20-25 dames op de banken. Waarvan 2 mooie blondines die, als ik de russische zwartharige niet zou kunnen bemachtigen, als tweede keus zouden kunnen dienen. Enfin, drankje gehaald aan de bar, en wat rondgelopen.
Even in de kino rondgekeken, waar ik aangeproken werd door een mollige dame met zwart lang krullend haar. Ze wou kennelijk gezelschap want ze lonkte me, maar ik hapte niet. "Hast du schon gespritzt" vroeg ze nog. Ik liep verder en dacht bijmelf, als ik spritz, dan op een lekker ding maar zeker niet op jou...
Na een half uur kwam Alexandra van de kamer af maar werd vrijwel direct weer verschalkt door een ijsbeer... jammer. Weer wachten. Ik had m'n zinnen echt op haar gezet en heb haar opgewacht bij de douches.
Mijn wachten werd beloont.... na een dik half uur verscheen de slanke zwartharige russische ten tonele. Ik heb haar meteen aangesproken.
We zijn samen op de bank gaan zitten en hier duurde het niet lang of ze begon me te pijpen. Heerlijk teder en zacht. Daarna nog wat gekust en zijn we maar snel naar de kamer gegaan.
We hebben een kamer opgezocht die het verst weg lag (zijn de mooiste kamers) want de kamers midden in de club lijken mij wat te veel op een ''afwerkplek''.
Op de kamer begon ze me meteen te pijpen met afwisselend tz. Wat kan dit meisje pijpen zeg! Heerlijk. Ze spreide haar mooie benen en keek me uitnodigend aan. Woorden waren niet nodig, ze wou duidelijk een befbeurt. Ik ben bij haar knietjes begonnen en via haar been langzaam naar haar grotje afgedaalt. Dit vondt ze wel lekker, en ze smaakte ook heerlijk.
Daarna nog geneukt, zei boven, daarna normaal ik boven en daarna nog van achteren. Ze heeft een heerlijk kontje. Toen ik het bijna niet meer hield heb ik me door haar laten aftrekken (ik vindt dit altijd heerlijk geil). Ze was niet zo goed als andere dames die ik eerder gehad heb, maar wel voldoende.
Nadat ik klaarkwam hebben we nog even lekker geknuffeld.
Ik kom zeker nog eens terug voor haar.
RM