Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Anna

  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2005
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Locatie
    tussen Schüttorf en Brüggen
    Berichten
    214
    Discussies
    20
    Thanks
    89
    Thanked
    99 in 22 posts

    Daumen hoch Anna

    Haarkleur/-lengte : blond / halflang
    Lengte dame : 1,65
    Postuur/Cupmaat : normaal / B
    Nationaliteit/Taal : Kazachstan / Duits
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: TZ, PZC, NMC
    Voordelen: leuke meid die niet echt op de tijd kijkt, GFE-gehalte
    Nadelen:niet bemerkt
    Tijdsduur : 40 min.
    Prijs : € 50
    Extra’s bij het bezoek:goede aftersales

    Afgelopen donderdag deze Kazachstaanse met een bezoek vereerd. Heerlijke meid die prima kan pijpen. Ook het neuken in diverse posities was prima. Heerlijk GFE-gevoel met deze dame. Ook na het kamerbezoek een prima aftersales en nog lekker een tijd met haar zitten babbelen. Gt-junky moet oppassen dat hij niet dezelfde fout gaat maken als in GT en Anna als vaste dame in zijn programma in YinYang gaat opnemen. Ze werkt doorgaans op dinsdag, woensdag en donderdag.

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag zat ik met 1234 en Koos56 in de bioscoop/Kino van YinYang. Koos56 zat te klagen dat hij de film nu wel kende en vroeg aan de poetsman of er ook andere films waren. Meteen werd er een andere film gezocht en gevonden. Nu waren ze al bijna tevreden met de nieuwe film maar wilden ze ook dat ik even wat vrouwen ging halen. Die kwamen er ook meteen aan. Alleen hadden die geen oog voor mooie Koos maar voor elkaar en bleven op een bank ver van ons af zitten keuvelen. Dus werd ik naar boven gestuurd om meer vrouwen te halen.
    Boven werd er een paaldansnummertje opgevoerd en enkele ijsberen en dames waren dat aan het bekijken. Ik heb dat even aangezien, was wel weer leuk om een keer te zien. Ik zag echter geen vrouwen die aan de maatstaven van de twee wachtende ijsberen konden voldoen en wilde weer naar beneden gaan. Daarop werd ik aangesproken door Anna. Zij wilde wel met mij naar beneden om een filmpje te kijken en wat andere zaken te bespreken. ( Ja wie niet ) Dus ik liep met haar naar beneden en de twee heren vroegen meteen waar de rest bleef :D . Daarop nam ik maar plaats op hetzelfde verafgelegen bankje waar eerst de twee dames zaten zodat de heren toch uitzicht hadden op de film en op Willem2 .
    Eerst een gesprek vooraf, kennismaken etc. Ik had het gevoel dat ik haar ooit wel eens eerder ergens had gezien. Bleek ook te kloppen dat was 2,5 jaar terug in de PHG. Na een paar minuten toch maar een open kamertje opgezocht die daar beneden zijn. Beetje masseren van de dame. Heel weinig zoenen. Pijpen was wel goed maar had ietsje langer gemogen. Voor de rest was het gemiddeld. Het is wel een leuke meid dus dat scheelt al een hoop.
    De beschrijving van Gustomass klopt aardig. Ze heeft een olijke kop en is iets voller. Niet dik maar redelijk gespierd gedrongen zoiets.
    Na de daad douchen en op weg naar GT .....

    Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Standaard Anna van YY of moeder van Miss Ijsland??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Afgelopen donderdag zat ik met 1234 en Koos56 in de bioscoop/Kino van YinYang. Koos56 zat te klagen dat hij de film nu wel kende en vroeg aan de poetsman of er ook andere films waren. Meteen werd er een andere film gezocht en gevonden. Nu waren ze al bijna tevreden met de nieuwe film maar wilden ze ook dat ik even wat vrouwen ging halen. Die kwamen er ook meteen aan. Alleen hadden die geen oog voor mooie Koos maar voor elkaar en bleven op een bank ver van ons af zitten keuvelen. Dus werd ik naar boven gestuurd om meer vrouwen te halen.
    Boven werd er een paaldansnummertje opgevoerd en enkele ijsberen en dames waren dat aan het bekijken. Ik heb dat even aangezien, was wel weer leuk om een keer te zien. Ik zag echter geen vrouwen die aan de maatstaven van de twee wachtende ijsberen konden voldoen en wilde weer naar beneden gaan. Daarop werd ik aangesproken door Anna. Zij wilde wel met mij naar beneden om een filmpje te kijken en wat andere zaken te bespreken. ( Ja wie niet ) Dus ik liep met haar naar beneden en de twee heren vroegen meteen waar de rest bleef :D . Daarop nam ik maar plaats op hetzelfde verafgelegen bankje waar eerst de twee dames zaten zodat de heren toch uitzicht hadden op de film en op Willem2 .
    Eerst een gesprek vooraf, kennismaken etc. Ik had het gevoel dat ik haar ooit wel eens eerder ergens had gezien. Bleek ook te kloppen dat was 2,5 jaar terug in de PHG. Na een paar minuten toch maar een open kamertje opgezocht die daar beneden zijn. Beetje masseren van de dame. Heel weinig zoenen. Pijpen was wel goed maar had ietsje langer gemogen. Voor de rest was het gemiddeld. Het is wel een leuke meid dus dat scheelt al een hoop.
    De beschrijving van Gustomass klopt aardig. Ze heeft een olijke kop en is iets voller. Niet dik maar redelijk gespierd gedrongen zoiets.
    Na de daad douchen en op weg naar GT .....

    Groeten Willem2
    Hallo Willem,
    de laatste tijd krijgt Gustomass wel eens opmerkingen dat hij bepaalde zaken(meestal met vrouwen van doen) niet helemaal meer helder ziet of beleefd. OK, ik geef toe dat dames als Alicia, Corina, Maria en Tina werkelijk alles in het werk stellen(of is het nu alles in werking stellen??) om Gustomass een beetje in hoger sferen te brengen en OK toegegeven dat lukte ze gelukkig nog met grote regelmaat.
    Maar ik kan me niet meer een omschrijving van Anna in YY van mijn hand herinneren. De Anna die ik wel eens beschreven heb is de moeder van een meisje Sigrun uit het noordelijkste puntje van Ijsland. Zij was het die op de 3e plaats van de Miss Ijsland verkiezingen is geeindigd in 2005.
    Gelukkig maar, want het ontbijtje wat ze vorige zomer voor me heeft geserveerd had ik voor geen geld willen missen. Heerlijk was dat en trouwens het ontbijtje was heel lekker.
    Hoe kun je via Anna van YY bij Miss Ijsland uitkomen.....
    Heel simpel, je moet wel op beide plaatsen hebben mogen vertoeven....

    Kortom, Gustomass denkt dat de schrijver een andere recensist heeft bedoeld.

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Oeps foutje ..... ik bedoelde uiteraard GT-Junky.
    Maar waar het hart van vol is Gustomass daar loopt de mond van over (ofzoiets)

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Reden hebberig?

    Denk je gezellig met zijn vieren een dagje YY, zit je daar beneden naar filmpje te kijken, denk je bestel wat bij Willem2, gaat ie weg komt terug zonder dames voor ons, service is niet hoogstaand geweest, van Willem2 dan wel te verstaan :thefinger , ben blij dat hij er niet werkt, kon je nooit eens een wip maken :teuflisch :teuflisch :teuflisch, gelukkig gingen we nog naar GT

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Afgelopen donderdag zat ik met 1234 en Koos56 in de bioscoop/Kino van YinYang. Koos56 zat te klagen dat hij de film nu wel kende en vroeg aan de poetsman of er ook andere films waren. Meteen werd er een andere film gezocht en gevonden. Nu waren ze al bijna tevreden met de nieuwe film maar wilden ze ook dat ik even wat vrouwen ging halen. Die kwamen er ook meteen aan. Alleen hadden die geen oog voor mooie Koos maar voor elkaar en bleven op een bank ver van ons af zitten keuvelen. Dus werd ik naar boven gestuurd om meer vrouwen te halen.
    Boven werd er een paaldansnummertje opgevoerd en enkele ijsberen en dames waren dat aan het bekijken. Ik heb dat even aangezien, was wel weer leuk om een keer te zien. Ik zag echter geen vrouwen die aan de maatstaven van de twee wachtende ijsberen konden voldoen en wilde weer naar beneden gaan. Daarop werd ik aangesproken door Anna. Zij wilde wel met mij naar beneden om een filmpje te kijken en wat andere zaken te bespreken. ( Ja wie niet ) Dus ik liep met haar naar beneden en de twee heren vroegen meteen waar de rest bleef :D . Daarop nam ik maar plaats op hetzelfde verafgelegen bankje waar eerst de twee dames zaten zodat de heren toch uitzicht hadden op de film en op Willem2 .
    Eerst een gesprek vooraf, kennismaken etc. Ik had het gevoel dat ik haar ooit wel eens eerder ergens had gezien. Bleek ook te kloppen dat was 2,5 jaar terug in de PHG. Na een paar minuten toch maar een open kamertje opgezocht die daar beneden zijn. Beetje masseren van de dame. Heel weinig zoenen. Pijpen was wel goed maar had ietsje langer gemogen. Voor de rest was het gemiddeld. Het is wel een leuke meid dus dat scheelt al een hoop.
    De beschrijving van Gustomass klopt aardig. Ze heeft een olijke kop en is iets voller. Niet dik maar redelijk gespierd gedrongen zoiets.
    Na de daad douchen en op weg naar GT .....

    Groeten Willem2
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  6. #6
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch Anna

    Heb ook van deze lieve spontane Kazachstaanse meid mogen genieten, je ziet het is niet alleen kommer en kwel in YY, nadat ze al eerder bij ons drieën even aan tafel was aangeschoven, wat overigens niet lang duurde maar dat kwam omdat de klandizie op haar stond te wachten :green_smi .
    Kwam van beneden af en zij stond boven aan de trap met Gustomass te praten, omdat Gustomass geen zin had richtte ze haar pijlen op mij en toen ik hoorde dat ze Kazachstan kwam, heb ik haar maar gelijk een sleutel laten halen, dit omdat ik een hele goede ervaring met een Kazachstaanse had gehad in GT.
    Zo gebeurde het dat we in kamer 24 belandde en ons eigen feestje gingen maken. Inderdaad ze kust een beetje gehaast maar wel vol overgave, en ja het pijpen is inderdaad perfect, langzaam,snel,diep,nat, met handjes zonder handjes enzovoort .
    Daarna met haar heerlijke tietjes zitten spelen en cowgirl en doggystyle posities, toen het rubbertje eraf en haar me heerlijk klaar laten zuigen, weliswaar geen FT maar vlak voor het einde laat ze alle kikkervisjes door de lucht vliegen om daarna je hele zaakje schoon te likken BRRRRRRR , te gek voor woorden. Zeker voor herhaling vatbaar.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Anna zowel in de PHG als GT gezien afgelopen week

    Dus volgende week is ze weer in YY te bewonderen

    Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #8
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    dinsdag was anna gewoon in yy ben met haar naar de kamer geweest,ze heeft nix verteld van uitstapjes....

  9. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl
    dinsdag was anna gewoon in yy ben met haar naar de kamer geweest,ze heeft nix verteld van uitstapjes....
    Ik kan me uiteraard vergissen maar ze was die woensdag in de PHG en vrijdag in GT. Nu is ze dus waarschijnlijk weer rond en terug in YY.

    Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. #10
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Last Online
    4 februari 2008 @ 12:24
    Berichten
    7
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Anderhalve week geleden bij Anna geweest en ik herken veel van de vorige recensies. Het was ook erg geil toen ze haar lipjes samenkneep en haar kleine schaamlipjes naar binnen liet gaan. In 69 was het een "slippery horseride" en ze kwam heerlijk klaar. Ze was erg "empfindlich" daarna ... mijn Duits wordt al beter. Dat ze alles lekker schoonlikt na een heerlijke pijpbeurt wil ik ook nog eens meemaken. Ook na onze tijd op de kamer samen wat gegeten en gedronken .. erg aardige meid .. en lekker. Dit keer niet ens geneukt ... ik ben benieuwd ...

  11. #11
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Vorige week donderdag was ze in elk geval in YY, dus analoog aan veel beertjes lijkt ook Anna 'n clubhopster .
    Founding Member

  12. #12
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    en deze donderdag ook gewoon,helaas drukbezet snik snik....

  13. #13
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Anna-YY = Alexandra-LR

    Draadje kan samengevoegd met Stiff's nieuwe draadje:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ad.php?t=10811

    Had gisteravond ook 'n sessie met dit typisch Russisch blondje.
    Degelijk als avondopener, maar niet zo'n klik als Stiff had .
    Klein half uur, beetje TZ, redelijk pijpwerk, gefinisht FT.
    Founding Member

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

Babylon 468*60