Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    29 januari 2009
    Last Online
    19 augustus 2014 @ 15:54
    Berichten
    28
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Saunaclub Za-Zen (Well) (lea)

    Afgelopen vrijdag eens richting Well vertrokken. Aan de doorgaande (N271)weg liggen er ineens enige van dit soort feesttenten. Omdat ik Sazen kende van verhalen (zijn die andere tenten dan minder, vraag ik mezelf af) daar maar naar binnen getreden.
    Ik kreeg een extra grote badjas (daar kunnen andere clubs eens een voorbeeld aan nemen, of minder heet wassen, hoewel!) en ging uit op verkenning.Het is inderdaad niet groot. Zitjes en bar op begane grond, kamers en bios boven, natte gedeelte en kleedkamers beneden. 't zwembad is best lekker. de sauna, niet groot, maar voldoet ook prima. Er waren 7 dames aanwezig. 4 met een behoorlijke omvang, en als ik ergens NIET op val, dan is het wel maatje XXl. De overige 3 dan maar eens bekeken. 2 waren er al druk, dus bleef blonde Lea over. Eerst richting bios, maar na een paar minuten werd je gek van het gekreun van de film. Vervolgens een kamer bezocht en elkaar lekker verwend. Een aardige lieve meid, die veel praat, en haar werk goed doet. De moeite waard voor een bezoek van 2 - 3 uurtjes.

  2. #2
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 18:17
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.243
    Discussies
    66
    Thanks
    1.678
    Thanked
    2.705 in 714 posts

    Standaard

    club zazen is met ingang van 20 april 2009 gesloten vlgs website...
    Helaas
    De Riesen-Eisbear...

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.

Babylon 468*60