Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Hene (Hongaarse) ex-PHG Victoria

    Haarkleur/-lengte : donkerblond-bruin/lang
    Lengte dame : 1,67
    Postuur/Cupmaat : slank-normaal/B(tje -echt-)
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/Hongaars, weinig Engels en Duits, volgt Duitse les
    Leeftijd : (gevraagd :smile 23
    Tatoeages/Piercings : Tattoo am rechten Oberarm
    Service: A - Z (FT stuurde ze absoluut niet op aan, allicht zit dat ook in haar brede spectrum als je het vraagt)
    Voordelen: lachebek, vrolijk, spontaan, actief, neemt initiatief, geen professionalisme waar te nemen, ervaren...
    Nadelen: ik was kapot nadien
    Tijdsduur : 1,5 uur
    Prijs :
    Extra’s: 11/04/09 was haar eerste dag


    Samen met een paar mede-beren zaten we rond de tafel in de sofa’s aan de binnensauna in het nachtcafé. Wat ouwehoeren en de vrouwen beloeren. Plots kwam er een vrouwtjes paashaas in het paars voorbijgelopen met een prachtige kont. Dit was meer dan voldoende voor een vriend-beer om haar even bij hem te roepen en haar kontje te inspecteren. Nadien ging Veronica, ja zo heet ze, bij de chef-koks van de BBQ staan. Met zijaanzicht naar mij. Phoeee, wat een perfect kontje, gecombineerd met een perfect lichaam, de spontaniteit en vrolijkheid zelve en de eerste dag in PHG. Ik besefte dat dit een unieke kans was. Eén kans uit de zo vele, die ik me niet mocht laten ontglippen. Ik dacht dat ze zin had in een worst maar ze bleef daar maar staan. Ik riep ze dan maar, zonder worst in haar handen kwam ze naar binnen. Ze kwam effe bij mij staan maar ging dan over mij in de sofa zitten, naast mijn vriend-beer die haar kontje goedgekeurd had met een merk. En niet het eerste het beste merk. Maar hij maakte snel plaat voor mij, ik wou tenslotte met haar pret beleven in bed. Als gauw was ze tevreden met mijn worst. Eén klein nadeeltje was dat ze maar weinig woorden Engels en Duits praatte. Hongaars des te meer. Maar daar kan ik dan weer niet zo met uit de voeten. Toch weerhield dit mij in dit geval er niet van om toch met haar te willen gaan kameren. Verbaal (en dat mag je volledig zelf invullen) maakte ze (we) mekaar duidelijk dat dit wel eens een numméro-uno-sessie zou kunnen worden. Nadat ze de sleutel was gaan halen bleek dat ook nog eens de sleutel van kamer 1 te zijn. Wat een toeval. Ik ben niet bijgelovig. Vooraleer we de eigenlijk seks begonnen kreeg ik nog een waardevol extraatje. De eerste keer voor mij in mijn saunaclubcarrière. Dit gaf een extra dimensie aan de sessie zelf. Een sessie om “u” tegen te zeggen. Bijna 1,5 uur op kamer vertoefd en 3 keer klaargekomen. Dan kan je moeilijk zeggen dat de dame er troosteloos en afstandelijk bijzat natuurlijk. Het tegendeel was dan ook meer dan waar. Ongelooflijk lieve en tegelijk geile seks. Deze dame combineerde pure seks en zacht genieten van mekaar zoals er dat weinigen gegeven zijn. Het hele gebruikelijk gamma passeerde de revue. Tongzoenen, kussen, strelen, uitdagen, teasen, vingeren, beffen en heerlijk pijpen zonder condoom boordevol afwisseling en variatie. Het eerste orgasme gebeurde dan ook zonder condoom en als ik even het pijpen boven het neuken verkies moet het als subliem zijn. FT is al hélemaal niet iets waar ik op aanstuur. Dat deed ze dan ook niet. Misschien als je het expliciet vraagt? Het neuken zelf was erg intens. Ze was ook niet te beroerd om lang en goed te werken als het haar toer was en neukte ook goed mee in alle andere standjes. Tijdens de missionarishouding duwde ze haar benen helemaal rond mijn poep en hielp mij met ‘stoempen’ (om het even oneerbiedig te verwoorden) om zo ervoor te zorgen, dat iets waar ik zelf niet meer in geloofde, vanwege veruit uitgeput, toch nog lukte: een tweede maal een rubbertje gevuld. Proficiat voor Veronica haar inzet. Geruime tijd hebben we bezweet (ja ook zij) wilde seks gehad. Het is zeker niet van mijn gewoonte om na de sessie te plinten, de verlichting op de nachtkastjes etc. te moeten herstellen maar deze keer moest het gewoon zo gebeuren. Niet alleen de plinten kwamen los, niet alleen de plafond en de muren vertoonde scheuren maar ook het bed kraakte en bonsde keihard tegen de muur. Eigenlijk was ik er zeker van dat het bed volledig kapot zou zijn, nog voor onze sessie zou verstreken zijn. Maar het kon haar niet schelen en mij ook niet. Op de gang was er genoeg lawaai van de bar zodat ik vermoedde dat er buiten niemand wat van zal gemerkt hebben. Als bij wonder was het bed toch het enige dat nog heel was en verlieten we opgelucht en voldaan maar compleet uitgemat en bezweet de kamer. Ik moest voor de douche dringend wat drinken. Een sauna (zoals Veronica het verwoorde) was er niets tegen.
    Laatst gewijzigd door Big30; 15 augustus 2009 om 19:45
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    05/07/09 was het weer zover. Een tweede keer zou ik met haar gaan kameren. Eigenlijk begon het in de beddenbak buiten aan het zwembad. Ik was daar van de zon aan het genieten maar niet zo heel veel later kwam Veronika op mij afgewandeld om goeiedag te zeggen. Dit was wel een opmerkelijke manier van goeiedag zeggen. Ze kwam bij me liggen, begon me te zoenen en te tongzoenen en friemelde met haar handen onder mijn handdoek. Deze ondeugende zaken, samen met haar immer grote grappige glimlach deed mij overstag gaan. Uit de zon, een donkere kamer binnen.

    Op de kamer voltrok zich weer een sessie zoals ik ze graag heb en zoals ik het me nog herinnerde van de eerste keer met haar. Inmiddels spreekt ze al een beetje beter Duits en wat Engels. Speels, lief en mekaar plagend begon de sessie. Alles kwam weer ruim aan bod zoals het hoort. Kussen, tongzoenen, strelen, vingeren, beffen, PZC en NMC in verschillende standjes. Een beetje een herhaling van vorige keer maar doordat het de tweede keer was nog net een beetje beter.

    Herhalingsgevaar: zeer zeker!
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #3
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Ik geloof nooit dat ik er alleen mee ga.

    Zeer zeker niet. Ook Onzo en Dupke (de twee andere Belgen vandaag in PHG) gingen met haar op visite. Dupke was alvast tevreden. Onzo was nog aan het spelen toen wij naar huis toe gingen.

    Bij het binnenkomen kreeg ik al snel een goeiedag en de nodige innige kusjes van haar. Telkens we mekaar passeerden konden we mekaar niet gerust laten. Wanneer ik haar op een gegeven moment wenkte om mee in de zon te komen liggen op een beddenbak met mij (zij was boven op het terras), snoepte een stokoud beertje haar af in het voorbijgaan. Ze kwam het me zeggen. Tegen haar zin ging ze dat stokoud beertje pijpen. Nadien liet ik veel tijd tussen ons kamertje :wink:.

    Na het avondeten pakte ik ze nog eens lief vast, gaf ze nog wat knuffeltjes en wat kusjes, we zwanzden ook nog wat. Tot een kamer kwam het nog niet. Ik had immers net gegeten.

    Op het moment dat ik op het punt stond om met Nancy te gaan kameren, gebeurde het. Ik ging nog eerst even een korte sanitaire stop houden en wanneer ik weer buiten kwam van het kleinste kotteke, viel ik in haar armen. We flirten wat en waren al flirtend al bijna weer buiten de club gestapt. Al goed dat er grote grillen voor staan die niet vanzelf open gaan. Mijn lul was inmiddels al flink gegroeid en mijn oorspronkelijke plannen vielen in duigen. Ik besliste om pardoes met haar in bed te duiken.

    Wanneer ik uit de douche kwam en met haar op weg was naar een hutje buiten, zag ik Nancy nog steeds vrij staan. Die zal dan voor een andere keer zijn, dacht ik toen even.

    In het hutje voltrok zich weer een speelse gfe-toestand zoals ik die van haar gewend ben. Tongzoenen, strelen, friemelen met de vingers in haar grotje, beffen, pijpen zonder condoom... niets is haar te gek, niets is verboden, ze heeft het allemaal graag . In principe wou ik mij beperken tot een halfuurtje omdat ik nog moe was van gisteren zaterdag in PSR (4 sessies met Maureen). Ik was heel de dag in de club ook aan de moeie kant. Ik moest na de kamer echter vaststellen dat ik klaarwakker was en dat ik op kamer ook niets merkte van de moeheid. Ik maakte van deze sessie een uur omdat ze mij toch nog in een twintig tal minuutjes heerlijk had klaargepijpt. Wat pijpt ze toch bijzonder goed, zeker nu, nu ook zij gevonden heeft waar seksenfun het meest van geniet. Daarna nog wat geknuffeld en al gauw liet ik haar eens voelen aan mijn lul, ja zo snel was die weeral aan het groeien. Ze begon weer heerlijk te pijpen maar deze keer stuurde ik aan op de daad. Het bleef echter bij enkele keren het gevoel van: "ja, het gaat komen". Ik was te moe (dan toch) om lang arbeid te leveren. Mijn lul verslapte (foei jongeheer). Ik verwende wel haar nog oraal. Ik kon dit echter niet zo lang volhouden daar ik pijn in mijn mond had. Hoewel ik liever voortbef ben ik dan (om haar haar pleziertje niet te ontnemen) overgegaan op vingeren. Ze genoot er danig van en werd kletsnat. Een orgasme bleef dan ook niet langer uit. Dit is de eerste keer dat zij haar hélemaal laat gaan. De kleine (niet overdreven) nep-kreuntjes van eerder werden ongewild vervangen door échte kreuntjes. Het verschil was duidelijk hoorbaar. Mijn vingers en handen werden helemaal nat en net na dat ze was klaargekomen was ik blij dat ik mijn vinger kon terugtrekken. Phoe, wat deden die effe zeer .

    Na de sessie nog twee keer met haar en de Belgische companen wat mee in de tuin gezeten.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Of is het nu Victoria... Dupke, help deze man met Altz. Light eens.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. #5
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    bij mij heeft ze victoria als naam gebruikt

  6. #6
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Idee Viktoria

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Postuur/Cupmaat : slank-normaal/B(tje -echt-)
    Hardbody
    Tatoeages/Piercings : verblind door haar uitstraling en geile seks ???
    => Tattoo am rechten Oberarm

    Sonstiges: Freundin von Henrietta
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. #7
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Victoria

    Victoria nu nog mooier dan voorheen. Ze is ongeveer 3 kilo kwijt waardoor ze nu een perfecte buik heeft. Voor mij was ze voorheen ook al perfect, daar niet van hoor, maar toch... .

    Ik viel dus maar weer eens in zwijm voor haar afgelopen zondag. Van bij het binnenkomen tot een uur of half zes hadden we al een aantal keertjes onnozel gedaan en mekaar wat geteast. Omstreeks half zes ben ik dan naar haar toe gestapt terwijl ze alcohol aan het drinken was aan de bar (allé, een beetje alcohol en veel fruitsap :smile:, merkte ik toen ik na een paar keer aandringen dan toch maar eens proefde van haar rietje (eu... haar drankje... eu, nee... was dat dan weer niet later op kamer ).
    Dupke stond er ook bij en haar Hongaarse vriendin met lang zwart haar, B-cup en slank (naam vergeten maar Dupke weet dat nog wel want hij ging er mee kameren) ook. We zijn samen in een sofa gaan zitten in het hoekje van de bar. Dupke stelde voor om eerst het eten af te wachten en dan te gaan kameren. Ik was er mee akkoord maar na veel getongzoen, gefriemel, liefdoenerij... kon ik écht wel niet meer wachten op het eten om met Victoria te gaan kameren en liet haar dan ook een kwartiertje later de sleutel gaan halen. Dupke was solidair en vertrok dan ook mijn zijn wederhelft (en was veel sneller en dus op tijd voor het eten terug :smile. Wachten op het eten terwijl ik behoorlijk geil was... dat gaat niet. Temeer je in PHG niet weet of het eten nu om zes uur dan wel om kwart voor acht gaat komen. Dan het eten nog wat laten zakken. Nee, mijn goesting om te gaan kameren zou tegen dan helemaal verdwenen kunnen zijn .

    Op kamer voltrok zich één van mijn allerbeste kamertjes. Daardoor bleef ik op kamer hangen tot kwart voor acht en stelde ik vast dat al het avondeten op was. Gelukkig beloofde men om direct hamburgers te gaan bakken. Die direct duurde nog bijna twee uur (en dat is lang als je honger hebt :smile.
    Even terug naar kamer, daar was ik gebleven. Op kamer was de klik nog veel groter dan de vorige keren. Veronica ging helemaal op in het spel. Ik denk dat ze meer is klaargekomen dan ik. Zowel al vingerend, likkend als neukend.
    Veronica gebruikt geen crème en rookt niet of heeft er alvast geen moeite mee om tijdens langere sessies niet te vragen of een sigaretje geen kwaad kan tussendoor. De sessie was intensief en zo goed als zonder rustpauzes. Geen massage... lekker vrijen, mag ik hier wel gebruiken. Het moment dat we er een einde aan breiden vanwege honger was er tegelijkertijd ook nog honger naar haar. We eindigden dus in schoonheid. Dat kan toch niet beter zijn :smile:.

    Bij vertrek haar nog goeiedag gaan zeggen voor de unieke momenten die we mekaar gaven, vandaag.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. #8
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Temeer je in PHG niet weet of het eten nu om zes uur dan wel om kwart voor acht gaat komen.
    Sonntag - Freitag: ab circa 18:45 - 19 Uhr
    Samstag: ab circa 19:30 - 20 Uhr
    Ausnahme: BBQ ab circa 18 uhr
    Veronica ging helemaal op in het spel.
    => Viktoria
    Veronica gebruikt geen crème
    => Viktoria
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  9. #9
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik was dus nog hélemaal de kluts kwijt toen ik het opstelletje schreef . Ai, ai, ai.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #10
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    24 november 2018 @ 14:54
    Berichten
    237
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Sinds haar aankomst in PHG, in de eerste helft van 2010 heb ik met Victoria al menig uurtje mogen beleven tussen de schrootjes van de blokhutten.
    Ze is een zeer "naturelle" meid, "the-perfect-girl-next-door" en het feit dat ik een zwak heb voor Hongarije gaf de doorslag om met haar nader kennis te maken. Wel wat taalbarrières, want Engels quasi nihil, Duits zeer primair, zodat mijn beperkte kennis van het "Magyarul" nog het doeltreffendst van al was. Handig hulpmiddeltje was mijn taalwijzer Hongaars die ik toevallig bij had, net op terugweg uit dat land.
    Ze is een meid met een sportverleden , en dat zal je geweten hebben, als je met haar gekamerd hebt ! Wat een inzet en overgave ! Zowel GFE als PSE zijn mogelijk bij haar, denk ik, al ben ik eerder voor de eerste optie gegaan en nadien nog herhaaldelijk gezwicht.
    Haar Duits is inmiddels al op redelijk peil, en "französich" impécable.
    Ze is steeds voor kortere perioden in PHG om dan met haar vriendin Judith heen en weer te pendelen naar het thuisland.

    2 woorden van haar geleerd : csokolni () en söpni ()

    Nu is ze er nog tot 22 december om dan reeds terug te komen op de 26e !

  11. #11
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    24 november 2018 @ 14:54
    Berichten
    237
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard Correctie...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onzo Bekijk bericht
    Sinds haar aankomst in PHG, in de eerste helft van 2010 ...
    foutje, moet natuurlijk 2009 zijn. Ben nog steeds geen tovenaar noch tijdsreiziger.

  12. #12
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Nu werkzaam in Villa Vertigo

  13. #13
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    En weer terug naar PHG...

  14. #14
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Victoria war doch nie wirklich weg.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  15. #15
    Geregistreerd
    14 maart 2009
    Last Online
    29 februari 2024 @ 11:25
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    67
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Weet iemand waar Victoria nu werkzaam is? Ik zie haar al een tijdje niet meer in PHG

  16. #16
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bennie28 Bekijk bericht
    Weet iemand waar Victoria nu werkzaam is? Ik zie haar al een tijdje niet meer in PHG
    Victoria is gestopt voor onbepaalde tijd.

  17. #17
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    mit neuer Frsur (länger und mit blonden Spitzen) und "oben ohne"
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  18. #18
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    >> Harem - BadLippspringe (Paderborn)

  19. #19
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Jetzt wieder im PHG, zuletzt auf der Silvester-Party dort gesehen.

    Hat ein paar neue Tattoos , der Service ist sehr gut. Zungenküsse, Fingern, FT, AV.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  20. #20
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Deze Hongaarse "spring in het veld" gisteren gespot in Samya.
    Victoria meende me te herkennen van PHG,echter ik herinnerde me er echt niets meer van.
    Heel raar dat ze mijn naam nog kende
    Anyway ze vertelde me dat ze een hele tijd in PHG heeft gewerkt,enkele maanden in YY echter om begrijpelijke redenen het daar niet zo leuk vond en nu was het haar tweede dag in Samya.
    Ze gaf aan hier een tijdje te blijven en ze werkt hier onder de naam Hene.

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  21. #21
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    >> Theke in GT

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.

Babylon 468*60