Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 186

Discussie: Olga (Russische)

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Berichten
    41.601
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Beitrag Olga (Russische)

    Naam : Olga

    Haarkleur/-lengte : Zwarte lange haren

    Lengte dame : 1.72m

    Postuur/Cupmaat : normaal tot slank , C - cup

    Nationaliteit/Taal : Russische , duits en engels

    Leeftijd : 20-24 jaar (23 jaar)

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed . Zoenen, beffen, NMC, PZC

    Bijzonderheden : Hele mooie ogen
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 mei 2006 om 14:08
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Standaard Olga aus Rusland

    Beste herenijsberen!!,
    inderdaad wat ziet dit meisje er mooi uit. Wat een mooi snoetje en die ogen!!!.
    Heb haar zaterdag gespot en heb gereageerd op Hookers op bericht van Brian.

    Quote from Life of Brian.
    Gisteren een nieuw gezicht gezien in GT. Ze was vrij constant bezet en toen ze vrij was rond 11:30 ben ik naar haar toe gegaan en een praatje gemaakt. Ze zei Olga te heten en uit Rusland te komen. Ze woont al 2 jaar in Duitsland maar dit was pas haar 2e dag in GT. Toen ik haar vroeg om een sleutel te halen verdween ze en kwam even laterterug dat het haar speet maar dat ze weg moest omdat de ` auto` al op haar stond te wachten .
    Jammer zag er lekker uit. Ik schat zo`n 173 lang , met wat langer zwart haar, C-cup en goede rondingen.

    Heeft er iemand ervaringen met haar, zou graag eens willen weten hoe deze dame op de kamer is.

    Groetjes Brian




    Quote from Gustomass,
    Jawel heren ijsberen Goodbar, Little Don Diablo, MiniMe en Life of Brian,
    deze mooie dame heb ik zaterdag avond wel degelijk gespot. Nu ik jullie recensie lees weet ik zeker dat het Olga geweest moet zijn.
    Het verhaal van Life of Brian was letterlijk de ondertiteling van het tafereel wat ik heb mogen aanschouwen. Ik zat namelijk op een bank achter Brian en het is opmerkelijk hoe hij het beschrijft, is exact hoe ik het voor me zag.
    Maar even ter zake, het toeval wil ook wat. En heren, en dames, ik geloof erin dat iets niet zomaar gebeurt. Laat het me even uitleggen.
    Een uurtje eerder heb ik met 2 medebrabanders in de pool gezeten. Zij hadden beiden relatie (gehad) met russische, moskouwse dames en raakten niet uitgepraat over hoe mooi deze dames wel niet waren. Één brabander ijsbeer is even later door Sonja , ja dé Sonja helemaal verslonden. Ongeveer anderhalf uur nadat ik die 2 alleen heb achtergelaten in de WhirlPool, want daar weet onze Sonja haar vaardigheid in relatiebeheer toch váák met succes te berde te brengen. Bij de kleedhokjes stond deze totaal afgepijgerde Brabander en gaf me nog eens duidelijk aan hoe hij deze Sonja had mogen meemaken. Ik herinner me nog hoe ik de eerste keer van een sessie met Sonja terug aanbelandde in de douches. Heren, wij weten wat hij bedoeld heeft.
    Maar , zoals ik zei, ze hadden het over de schoonheid van Russiche dames. Nu ik hoor dat deze dame Olga een Russiche is, valt dit puzzelstukje ook weer op zijn plaats. Ja, bloedmooi was ze en ze was exact zoals ik toch de meeste nieuwelingen ervaar in hun eerste dagen. Ze gaan wat teruggetrokken op een bank zitten en wachten rustig af. Dat duurt meestal maar enkele dagen, wie heeft Tip niet de eerste dagen werkeloos zien zitten, en wie kon ze een weekje later gewoon niet aanspreken omdat ze telkens weer met haar volgende slachtoffer naar de kamers stoof....... of het duurt een eeuwigheid en de dame in kwestie lijkt nooit grip te krijgen op " ons".
    Toen dit bloedmooie meisje Olga op de bank zat heb ik wel zitten denken, "doet ie het nog of doet ie het niet meer....." Om de kans op een tegenvaller in het bijzijn van deze mooie Olga te voorkomen heb ik het maar uitgesteld tot een volgende keer.
    Jullie blijkbaar ook....
    Wie brengt er nummertjes mee, of een dobbelsteen, kunnen we de volgorde van aantreden op een leuke manier bepalen.
    Ja Olga lijkt heel wat te zijn, maar heren pas op, plan je van te voren een kamerbezoek, dan valt het niet altijd even mooi uit.
    Spontaniteit en lekker sex hebben gaan beter hand in hand.

    tot zover deze lezing.
    Ja ik denk dat we deze Olga de komende tijd veel minder in de bar kunnen bewonderen. Als zij op de kamer net zo is als ze eruit ziet, dan komt ze niet meer van de kamer af.
    Dus herenmedeijsberen laten we een beetje voorzichtig met haar omspringen zodat we er met z'n allen nog lange tijd Golden Times mee kunnen beleven.

    Gustomass ziet nu al weer uit naar aanstaande vrijdagavond of zaterdag......

  3. #3
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Cursus Russisch met Olga

    Gisteren 10/3 met Olga naar blokhut 24 geweest.
    Olga zat wat afgelegen en stil in de panhandle van de bar toen ik haar aansprak. Een andere ijsbeer had mij al ingelicht dat zij Olga was, dus ik sprak haar direct aan met "Privjet Olga, DObriy vEcher" Zij begon direct in vol Russisch terug te spreken, waarbij ik aangaf alleen het voorgaande te weten. Wij vervolgde onze conversatie in het Engels en later Duits, wat Olga perfect spreekt omdat ze al drie jaar in Duitsland woont. Ik heb Olga gevraagd een sleutel te halen en we vertrokken naar de blokhut. Olga geeft je de (wat ik dan vind) typische Russische service. Lief, vol overtuiging en passie. Deze dame houdt erg van zoenen, echt overal. Pijpen doet ze lekker met lange halen. Daarna heb ik Olga lekker oraal mogen bevredigen. Het geheel hebben we afgesloten met geslachtgemeenschap waarbij diverse standjes de revue passeerde.
    Olga heeft hele mooie ogen met veel uitstraling.

    Herhalingsgevaar zeker aanwezig.

    BR, Sonny

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Na de 1e kennismaking vorige week, gisteren dan stap 2 gezet: direct een veel betere klik (altijd fijn als je broertje mee is ) ondanks dat ik niet zo goed Russisch spreek als Sonny. Vervolgens een lange sessie op top nivo mee gehad, met inderdaad de bekende Russische kwaliteiten. Zelfs na afloop van de kamer nog after-service in whirlpool, kortom: super en potentiëel een plaatsje in de top 10 (dat kost nog wat meer tijd zoals de ingewijden weten!).

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Olga, GT 11 mei

    In eerste instantie lijkt ze wel een oudere zus van Mona, ze is langer, en heeft een prachtig figuur met D cup (echt). Ik raakte met haar aan de praat voor de kino. Ze werkt meestal 1-2 dagen bij GT, als bijbaantje voor haar studie. Meestal op vrijdag en/of zaterdag, dus vandaag had ik geluk. Ten eerste omdat ik haar 's middags aansprak, 's avonds om half zeven ging ze weg. En omdat dit echt een topper in wording is! Lief, mooi, slim, en sexueel zeer vaardig. Kortom, een aanrader! Ook met haar een heerlijk uur doorgebracht.

    Naar eigen opgave is ze 1.72m en 23 jaar.

  6. #6
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Olga (Russische zwart haar)

    Randy en de andere schrijvers zijn nog wat te bescheiden over haar, althans naar mijn mening. Dit is voor mij absoluut 100% herhalingsgevaar. Wat een vrouw! Slim, sexy, mooi, levenswijs en nog veel meer van dat alles. Mooi lang donker haar. Hoewel ik niet zo'n liefhebber ben van grote borsten is dit toch wel iets om even bij stil te staan. Een dikke D cup puur natuur en waarop de zwaartekracht geen invloed schijnt te hebben.

    Ruim kennis gemaakt op de bank en wat gesproken over de dingen des levens en haar en mijn ambities daarin. We waren het verassend eens met elkaar. Dat begon dus goed. Ze komt wat verlegen over en past niet helemaal in het gebruikelijke GT plaatje. Vergelijk het een beetje met de 'aristocratische' Magdalena (die is dan wel niet verlegen maar 'past' ook niet echt).

    Op de kamer een GFE zoals ik die nog niet vaak mee heb gemaakt. Zoals veel Russische dames beheerst zij de pijpkunst tot in de puntjes. Ook hier speelde ze wat verlegen te zijn, wat het GFE gevoel versterkt. Geen professioneel gedrag, geen tijdsdruk, geen keiharde sex, maar wel heel veel tederheid en geilheid. Waarom ik na 1,5 uur van de kamer ben gegaan weet ik nu een dag later nog steeds niet (prijs is exclusief fooi). Hele domme beslissing.

    In strijd met alle zogenaamde regels ga ik de volgende keer voor haar naar GT terug. Fuck the rules. Dit was super.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 juli 2006 om 10:12

  7. #7
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Om eerlijk te zijn ben ik vrijdag speciaal naar GT gegaan om een zeer ruime sessie met Olga te hebben. Na twee kamerbezoeken kwam ze buiten langslopen met twee collega's om plaats te nemen op het nieuwe terras. We hadden regelmatig oogcontact, maar ik zag geen kans om ze weg te kapen (zou ook niet netjes zijn geweest). Uiteindelijk vertrok ze naar de kamer. Ik zou ze later nog wel tegenkomen, dacht ik nog. Dat was inderdaad het geval en wel tijdens het douchen. Ze keek me nog begripvol aan, zo van ik ben nu beschikbaar, maar helaas helaas, ik stond op het punt om te vertrekken. Het aanbod van de ijsbeer om nog mee te gaan eten sloeg ze kordaat af. De twijfel begon te knagen maar ik had andere verplichtingen waar ik niet onder uit kon. Ze vond het ook wel jammer en ik beloofde snel weer naar GT te komen.

  8. #8
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    Om eerlijk te zijn ben ik vrijdag speciaal naar GT gegaan om een zeer ruime sessie met Olga te hebben. Na twee kamerbezoeken kwam ze buiten langslopen met twee collega's ijsberen om plaats te nemen op het nieuwe terras. We hadden regelmatig oogcontact, maar ik zag geen kans om ze weg te kapen (zou ook niet netjes zijn geweest). Uiteindelijk vertrok ze naar de kamer. Ik zou ze later nog wel tegenkomen, dacht ik nog. Dat was inderdaad het geval en wel tijdens het douchen. Ze keek me nog begripvol aan, zo van ik ben nu beschikbaar, maar helaas helaas, ik stond op het punt om te vertrekken. Het aanbod van de ijsbeer met wie ze net van de kamer kwam om nog mee te gaan eten sloeg ze kordaat af. De twijfel begon te knagen maar ik had andere verplichtingen waar ik niet onder uit kon. Ze vond het ook wel jammer en ik beloofde snel weer naar GT te komen.
    Paar kleine aanpassingen. Ik kon het bericht niet meer bewerken, dus heb ik het zo maar gedaan.

  9. #9
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Van de week ook maar eens met Olga naar de kamer geweest. Eindelijk eens zonder mijn broer, zodat hij haar deze keer niet voor mij neus kan wegkapen. Ik vind de bijzonderheid aan Olga dat ze haar aandacht heel goed weet de focussen op de klant. Ze geeft je het gevoel dat je beste minnaar bent die er is, dat je geweldig bent (klopt uiteraard ook allemaal, hihi). Verder is er ook nog een uitstekend gesprek mee te voeren.
    Ze kan goed relaxt zoenen en weet als een van de weinige dames uitstekend de G-spot te vinden.
    Herhalingsgevaar is aanwezig, haar populariteit is duidelijk aan het stijgen.

  10. #10
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
    Ik vind de bijzonderheid aan Olga dat ze haar aandacht heel goed weet de focussen op de klant. Ze geeft je het gevoel dat je beste minnaar bent die er is
    Inherent aan een Russische vrouw

    BR, Sonny

  11. #11
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 28 juli

    Vorige keer al een uitgebreid kennismakingsfeestje met haar gevierd, en vandaag de herhaling. Een prachtige lieve vrouw, die er plezier in heeft jou een aangename tijd te bezorgen. Ze vond mijn massage zo aangenaam, dat ze er ook wel geld voor overhad. Ze was er van overtuigd dat ik een opleiding heb gehad hierin, Klopt, maar niet op school, alleen door zelfstudie bij GT. Heb haar maar in natura laten betalen, ivm concurrentievervalsing. Een heerlijk uur, alles erop en eraan!

  12. #12
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    De tijd buiten de kamer en op de kamer met Olga was in balans: op de kop af één uur. Zeer ontspannen met haar gesproken over allerlei onderwerpen van licht tot wat zwaarder. Ze is niet alleen prachtig om te zien maar ook nog eens erg intelligent. Mooie combinatie. En ze wist zich nog alle persoonlijke details van de vorige keer te herinneren. Over aandacht gesproken...
    Op de kamer heeft ze me eindeloos gepijpt met alle denkbare varriaties. Ik moest haar meerdere keren tot rust manen, aangezien mijn zaadproductie anders veel te vroeg naar buiten zou zijn gekomen. Meteen na het pijpen tot neuken overgegaan, zonder dat ik haar had verwend. Zo passief ben ik nog maar zelden geweest, maar ze had vooraf ook beloofd dat ik geen 'werk' hoefde te verrichten en dat zij mij totaal ontspannen van de kamer af zou laten gaan. Dat is zonder meer gelukt. Wat een heerlijke meid! Ik kan daar geen genoegen van krijgen.

  13. #13
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard terug van weggeweest

    Olga gisteren ook weer in GT gezien.

  14. #14
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Olga gisteren ook weer in GT gezien.
    Ik ook en ik verloor haar even uit het oog en weg was ze. Verdammte S....

  15. #15
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Olga blijft een absolute schoonheid om te zien, inmiddels is van Nationaliteit gewisseld omdat ze niet wil dat iedereen weet dat ze uit Rusland komt. Geen probleem ik ben flexibel: ze is nu Israelisch.
    Prima sessie op de kamer, alhoewel ze wel een beetje vermoeid overkwam en het prijzen van een man zijn kwaliteiten heeft geen grenzen bij haar en daar werd ik dan weer een beetje vermoeid van .. ach ja.
    Een herhaling gaat toch wel weer een keer plaatsvinden.

  16. #16
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 18 okt

    De 3e keer met Olga. Als de vorige keren, top. Grappig is dat ze 5 kg wil aankomen . Toen ik vroeg waarom, dacht ze dat ze dan toch aantrekkelijker zou zijn. Volslagen onzin, ze is prachtig zoals ze is. En de enige dame die ik ken die zwaarder wil worden.

    Ik heb haar aangeboden dat als ze dat echt wil, ze wel enige kilootjes van mij mag overnemen. Maar dit bleek lastig realiseerbaar.:D

    We hebben eigenlijk niets bijzonders gedaan, en toch was het heel bijzonder. Lief en sexy, mmmmmm.

  17. #17
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch

    Gisteren bij de kino aangesproken door deze Russische schone. Inderdaad ze heeft erg mooie ogen en ik was dan ook wel meteen onder de indruk. Na wat gekletst te hebben, besloten om een sleutel te laten halen en onze ontmoeting voort te zetten op de kamer. Hier eenmaal aangekomen laat deze dame een heel arsenaal aan kunsten voorbij komen, waarbij ik moet toegeven dat haar pijpkwaliteiten uitstekend zijn. Na een kleine 50 minuten moe maar voldaan de kamer verlaten. Deze dame doet ook aan goede nazorg. Wat mij betreft zeker nog een keer op herhalingsles bij deze dame.
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  18. #18
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Lächeln

    Rusland of Isreal, mij maakt het geen zak uit. Ik zag haar en heb haar direct aangesproken. Kansen moet je grijpen want anders is ze weer weg. Wat een lekker ding is Olga toch. Vrijdag ruim anderhalf uur van haar mogen genieten. Niet alleen sex maar zeker ook een goed gesprek. Man wat heb ik me laten verwennen door dit model. Normaal hou ik er wel van om zelf ook wat actief te zijn, maar ik heb haar maar laten begaan. Alle remmen waren los. Ze heeft me helemaal gek gepijpt. Afgesloten met wat standjes uit de Kamasutra. Heel erg lekker. Geen herhalingsgevaar, maar herhalingszekerheid.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 december 2006 om 12:55

  19. #19
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch en dat heb je gisteren laten lopen Gusto??

    Als je deze ervaringen zo leest ....
    Toch een beetje dom geweest, maar ok.

    Bezit is einde van het verlangen naar ...en wat prachtig als je nog wat te wensen over hebt, als je mag uitzien naar een samenzijn met deze dame Olga....

    wanneer?? Olga zal het 't als eerste weten en jullie niet veel later....

    gustomass.

  20. #20
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Alweer een Olga

    Afgelopen week ook weer eens van deze Olga mogen snoepen. Ik stond bij de kino toen ik in gesprek kwam met Olga. Mooie verschijning met ook weer zo'n typisch slavisch gezicht. een goed gesprek volgde wat ik eindigde door haar uit te nodigen voor een bezoek aan "KOMNATA"

    Op de kamer haar eerst een beetje gemasseerd, maar ik merkte dat Olga zelf aan het roer wilde staan. Twee kapiteins in 1 blokhut gaat niet, dus heb ik haar haar gang laten gaan. Nou, daar weet Olga wel raad mee. Ik ben een half jaar geleden een keer met haar mee geweest, dit maal leek het toch helemaal anders. Ze gaat helemaal mee in het spel en schroom niet om er zelf ook van te genieten. En ze heeft iets met oren, ik heb nog niet eerder meegemaakt dat een vrouw telkens haar vinger in je oren steekt. Zal wel een tik van d'r zijn. Het was een bovengemiddelde sessie met Olga. Tja, ook deze Olga ziet mij nog wel eens terug.

    BR, Sonny:wink:

  21. #21
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    En ze heeft iets met oren, ik heb nog niet eerder meegemaakt dat een vrouw telkens haar vinger in je oren steekt. Zal wel een tik van d'r zijn.
    Niet alleen een vinger maar ook haar tong ging in mijn oor naar binnen. Moest er wel om lachen. Niet echt opwindend voor mij. Er zullen wel mannen zijn die het lekker vinden

  22. #22
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    Niet alleen een vinger maar ook haar tong ging in mijn oor naar binnen. Moest er wel om lachen. Niet echt opwindend voor mij. Er zullen wel mannen zijn die het lekker vinden
    Inderdaad, dit was ik nog vergeten te vermelden. Dit was ook niet mijn ding, ik moest er persoonlijk wel om lachen. Elke keer die vinger in mijn oor...
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  23. #23
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch vrije nieuwsgaring..

    Onderstaande even geleend vanuit ander forum.
    Gusto is dus weer een beetje echt dom geweest afgelopen vrijdag.
    Moet ie helemaal tot volgend jaar wachten....

    Olga hopelijk kunnen we samen Carpe Momentum op 12 januari ontvangen...
    ...en daarna gauw met z'n tweetjes de kamer op ....

    Gustomass wenst Olga Fijne Feestdagen en een mooie jaarwisseling.....


    Pijpen , wauw, zoenen, prima, toen werd het tijd om eens dat russische grotje te vullen, daar begint ze zelf in cowgirl, daarna missionaris en ... afgemaakt in doggystyle, super en zeker voor herhaling vatbaar. Jammer dat ze er na vandaag ( 14-12 )even 4 weken tussenuit is.

  24. #24
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Gisteren voor het eerst met deze russische meegeweest. Hoewel ik meestal met rusische niet zo,n klik heb,was dit een positieve uitzondering. Ik heb haar natuurlijk al vele malen gespot in Gt,en telkens weer twijfelde ik om met haar de kamer op tegaan. Maar ze heeft gewoon iets Een bepaalde look en een lekker figuur. Tevens heeft ze telkens weer een mooie combi qua setje aan(good tast)
    Met haar op de kamer een heel goed half uurtje gehad,op alle punten top,heerlijk zoenen en lang,der tongentje was niet te volgen:p volmondig pijpen en het is gewoon een genot om met haar te een lekker vol en zachte body,heerlijk elastisch is ze en met zachte genots tonen. Dat wordt herhalen:D

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  25. #25
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Idee

    Lang heb ik haar niet meer gespot,maar gisteren was ze weer in the house

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

 

 
Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.

Diamond 468*60