Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Meesteres Tasha

  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch Meesteres Tasha

    Burn Babe, Burn, ride the iron, I bring you to the edge and far over it ......

    We lezen augustus 2008. Erpee in topvorm, en een erpee in topvorm, is een erpee met een vleugje SM.
    Ik had dan ook al meedere malen mogen proeven van Tasha, Meesteres Tasha, een heerlijk Antwerpse Meid, die er onschuldig uitziet, maar heel hard kan uit de hoek komen.
    Vooraleer je haar te pakken krijgt, moet je even via haar website je wensen duidelijk maken, of per SMS/telefoon, een een wel zeer vriendelijke Meid beantwoordt met passie (dat merk je gewoon) al je vragen.
    Na een wat softere behandeling, een keer of drie, vroeg Tash me of ze me een keertje harder mocht behandelen. en "erpee zonder vrees" zou erpee niet zijn, indien hij neen zou antwoorden. Dus ik gaf een volmondige ja, en twee uur later belde ik aan haar deur.
    Een even vriendelijke en lieve Tash als altijd opende de deur. Een welkomstkus op de mond, en hop, naar haar studio. haar SM-studioke, wat toen nog summier was ingericht, maar nu al echte folterproporties aanneemt. Eerst iets te drinken, een doucheke (keuze tussen normaal en IJSKOUD, we zijn ijsberen toch, en je kan zelfs kiezen voor een ijsbad).
    En dan de folterkamer, ach, noem het de SM-kelder, in.
    En dan, Heren, een feest voor haar (ze geniet er echt van, en doet lekker mee, zodat je beseft dat de pijngrens van Meiden en vrouwen in het algemeen veel hoger ligt dan van ons, watjes).
    Vandaag heb ik iets speciaals voor je, fluistert ze in mij oor. Ben je er klaar voor? Ik antwoord volmondig ja, en laat bewust de Meesteres eraf, wat ik trouwens altijd probeer bij haar. Ze verandert dan van een poeslief Meisje in een strenge onverbiddelijke Feeks (ja, met een grote F).
    Ben je niet bang dan? Ik roep volmondig neen, maar ze lacht het uit. natuurlijk ben je bang, waarna het zweepje weer kletst, en telkens een beetje harder. Ze wil dudielijk met Meesteres aangesproken worden.
    Neen, ik ben niet bang. Klets. Neen, ik ben niet bang. Goed, lacht ze venijnenig, en knevelt mijn armen achter op mijn rug, zet me op mijn knieën op geweefde bamboe, en steekt me een bal in de mond, en blinddoekt me. Zo horen de buren je tenminste niet schreeuwen, watje, proest ze het uit.
    Wat volgt is een uur puur SM-genot, voor haar dan. Ze geniet van alles wat ze met me doet, en hoe harder ik kreun, hoe sadistischer ze wordt.
    gelukkig worden mijn kreten gesmoord door mijn mondknevel, en i kan geen kant op.
    Tijdens ons gesprek had ze me al verwittigd. Watje, zei ze, ik ben er zeker van dat jij wel lekker door me geneukt wil worden, lekker vernederd, en de totale verrassing zal compleet zijn, je zal het je nog een jaar heugen.
    Slik, dacht ik bij mezelf, en nu zit ik hier, geknield voor haar, geblinddoekt, en duwt ze mijn gezicht de grond op.
    Steeds meer word ik een beetje nieuwsgieriger wat ze allemaal voor me in petto heeft. Een pijnscheut. Lap, wat was dat? Ze lacht als een gekkin, en zegt me, ach, een onschuldig tepelklemmetje, en je jankt als een ukkie. Watje, schaterlacht ze. Een watje ben je, niet eens waard me te dienen. Zweepslagen volgen, ze trekt vennijnig aan de tepelklemmetjes, die door een kettingkje met mekaar verbonden zijn. Venijnig, zeer venijnig. Ocharme, hoor ik haar zeggen, terwijl ze sigarettenrook in mijn aangezicht blaast. Wil je roken, vriendje? klinkt het zeer lief. ik knik ja, bewegen kan ik niet, ik zit op mijn knietjes, en hooft op de grond. Doe maar, zegt ze, en haalt de blinddoek van me af, en legt de sigaret op een 20 cm van me af. onmogelijk die te pakken te krijgen. Rook dan, lacht ze, komaan, rook die sigaret op..... ik zucht en kijk haar smekend aan. Slaaf, je bent niks waard, klinkt het al wat strenger, en ik zie ze en slip aantrekken met een enorme voorbinddildo. Ze ziet de bange blijk in mijn ogen, lacht, en kruipt achter me. Even gaat het door mijn hoofd, maar veel tijd krijg ik niet. kurkdroog en keihard stoot ze in me door. Al lachend, en ik, ik kreun, en niet van genot.
    bij mezelf denk ik: teef, gebruik dan op zijn minst wat glijmiddel. maar durf haar niks te zeggen.
    Tash geniet zichtbaar van dit tafereel, en na enkele minuten stopt ze. Met de woorden "genoeg plezier voor je" dwingt ze me op de onderzoeksbank. Haar SM-bank, in Haar Heiligdom. Plat op de buik, en de knevel gaat uit mijn mond, en ze komt op 3 centimer van mijn mond hangen. in plaats van me te zoenen, waar ik naar smacht, bijt ze me vennijnig, overal waar ze me maar te pakken kan krijgen. En haar zweep, die stopt geen minuut.
    Verdomde Meesteres, laat ik me ontglippen. Mijn straf: dertig venijnige zweepslagen.
    Hier lig ik nu, denk ik aan mezelf, en ze blijft maar doorgaan, zonder ophouden, me af en toe wel wat rust gunnend, en soms kijkt ze me lief aan.
    Vind je het nog steeds lekker? Smeek je nog steeds niet om genade? ben je klaar je volledig over te geven? Ik zeg ja, neen en ja.
    Voor haar het teken om over te gaan, tot wat ze met mij zinnens was. Mijn verrassing, die me nog lang zal heugen (volgens haar).
    Ze bindt mijn benen en lijf volledig vast met touw, zodat ik geen millimeter kan verroeren. Klaar? Ja hoor, uiteraard ben ik klaar, ik lig hier trouwens, lach ik. Je zal niet zo blijven lachen, slet, repliceert ze. Heb je bij binnenkomst goed om je heen gekeken?
    Wat een vraag, uiteraard overschouw ik alles bij binnenkomst, maar heb niks gemerkt. Niets opgemerkt, echt niet? Neen, moet ik eerlijk toegeven.
    Ok, dan is de verrassing des te groter, fluistert ze me toe, en biedt me haar borsten aan. Als beloning voor wat komen gaan, knabbel er maar eens goed aan. En dan verdwijnt ze. Stilte. Een stilte die misschien 30 seconden duurde, maar het leek wel een uur. Wat is ze verdorie van plan? Ik giste, maar veel langer hoefde ik niet meer te wachten. Aaaaaaarg, what the fuck?
    Aaaaaaaaaaaaaaa, slet, schreeuwde ik. ik wist nog steeds niet wat me overkwam, maar tot drie maal toe voelde ik iets heel ergs kouds, of warm.
    Kijk dan, kijk naar me, zei ze, en ze toonde me een spatel.
    Ik brandde intussen van verlangen, letterlijk en figuurlijk, ik stond van kop tot teen in brend.
    Ow, wat ben jij flink, lachte ze gemeen, waarop ze me volledig losmaakte. Ze dwong me om op mijn knietjes plaats te nemen en mijn eigen kont te aanschouwen. Ach, is het dat maar, zei ik. Yep, zei ze, maar wacht tot morgen, of tot zo dadelijk. Twee plakken licht verkleurd op mijn edele kont, veroorzaakt door een spatel, die ze drie uur op drie kaarslichtjes had gelegd. Gemeen, neen?
    Flink, je was echt flink, dan krijg je nu je beloning, hoe wil je het, zacht of een ietsje harder? Ik beslot voor het harde te gaan, ik zat nu op de rand van de kunstlederen bak, en zij stond voor me. En mijn kont brandde zo, dat het zelfs lekker aanvoelde, dat zwarte nepleder, verfrissend, verkoelend.
    Ze nam mijn kleine erpee beet en begon er zachtjes aan te trekken, terwijl haar nageltjes in mijn melocakes plantend, en me in mijn nek bijtend. Je hebt dit zekers verdiend, fluisterde ze me in mijn oor. Kan je niet beter, vroeg ik haar, noem jij dat hard? En ik reikte haar een touwtje aan, waarmee ze mijn melocakes mocht afbinden. Ruk er verdorie aan, ik wil genieten, zei ik haar.
    Ze keek me aan, en deed het zeer gedwee, en met een lach op dat lieve snoetje van haar. En nu trekken, bitch. Dat liet ze zich welgevallen. Jij aan je lul, en ik aan het touw, zei ze. Ze hing nu met haar gezichtje tussen mijn benen, en trok zo hard ze kon, maar het genot overwon van de pijn bij me.
    Nog nooit meegemaakt, jij bent knettergek lekker (ik noem het graag knetterlekker), waren haar volgende woorden.
    Ik wil dat je komt als ik dat zeg, en geen seconde eerder.
    We trokken dus samen. Wil je er nog een beloning bij? Dat heb je zeker verdiend, zei ze wel heel erg lief. ik wil je zaad over mijn borsten, ik ben je Meesteres, en ik wil je verdomd warme zaad voelen op mijn borstjes, watje.
    Ze telde af, 100, 99, ....... 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2........ en nu schieten, zaad wil ik zien......1 .......NU.
    Op NU kwam de volledige ontlading. Over haar prachtige borsten. En ze werd lief, heel lief.
    Met OPLIKKEN, vuile slet, want jullie schieten in Duitsland toch zo graag de bekkis vol, neen.... dwong ze me alles op te likken en door te slikken.
    Ze hielp me van de bank af, nadat ze gecheckt had dat alles wel degelijk verdwenen was, tot de laatste druppel.
    We zijn samen gaan douchen, en met een ... hier geniet je nog anderhalf jaar van, namen we afscheid van mekaar.
    Tot de volgende keer, maar genees eerst maar, want ik heb nog veel meer voor je in petto, wacht maar af.

    Nu, ruim een half jaar na de feiten, smacht ik weer een keertje naar haar.
    Zal voor na mijn clubverbod zijn......
    Haarkleur/-lengte : blond/donkerder (hangt van haar mood af) /halflang
    Lengte dame : 1m63
    Postuur/Cupmaat : slank (het Footslabel) / 75A
    Nationaliteit/Taal : Belgisch / Vlaamsch
    Leeftijd : mid 20's
    Tatoeages/Piercings : yep en yep
    Service: SM, SM en SM, van soft tot berehard
    Voordelen: Hard
    Nadelen: Soft
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 125 euro
    Extra’s bij het bezoek: ze is zo lief, meneer
    Dag/Avond: enkel op afspraak



    erpee - niet erg lekker he

    :wink:

    haar website, niet voor watjes

    Note erpee: Foots, wil je nog mee? Ik lever je uit aan haar :teuflisch

  2. #2
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    Heren, beren,


    Wat keurig erpee doet er zelfs paspoortjes bij tegenswoordig. En nodigt me uit om mee te gaan, in plein publiek op het forum, niet op die vluchtige YBF chat. Nou ik wil haar wel een keer haar meenemen naar een parenclub, dat herinner ik me van de chat (of dat wil ik herinneren, vertel jij de waarheid RP, maar ik ben het weer grif vergeten).

    Ik vind ze bloedmooi, maar aangezien ik tegen feminisme en zwaar overheesende dames ben, denk ik niet dat ik haar type ben. Ik ben voor haar zeker een watje, ik houd wel van dames die ook wat inititief nemen, maar ik geniet niet van pijn. Het lijkt mij meer een marteling en van alle mooie dromen over Tasha, blijkt nu na het lezen alleen de nachtmerrie hangen. In mijn termen uitgedrukt, geef mijn portie maar aan Fikkie.

    Erpee, nagel me nu maar virtueel aan het kruis van het YBF, mooi zo met pasen (op goede vrijdag hingen er in de Filipijnen ook vast weer een aantal aan het kruis). Er zullen zeker een paar heren, beren op het YBF van genieten, want op 2 paasdag in de PHG ook nog een bedreiging gehad. Was het vroeger niet zo dat er toen ook een Judas was en dat er een goede was die moest boeten ?

    Groet en kusjes aan Tasha, Foots :wink:
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60