Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Gianina - "Ja,Nilo"

  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Gianina - "Ja,Nilo"

    Zaterdag 14 maart, een rondje frustratieneuken.

    Mijn volgende recensie, deze dus, na mijn schilderijrecensie, maar al wel met foto van de Meid in kwestie (van de blog)



    Ik verveel me, heel alleen thuis. Ruzie met mijn dochter, en om vier uur besluit ik mijn wagen in te springen, en naar de Villa te bollen voor een rondje frustratieneuken.
    Erpee, hoorde ik mezelf denken, doe het nu, ga er gewoon naartoe, en neuk wat je kan neuken, neuk Grazella, neuk wat je wil, maar blijf niet rondhangen met twijfels, met na te denken los jij niks op, je verneukt alleen jezelf.

    Twee uur lang denk ik na, maak ik drie keer rechtsomkeer, om uiteindelijk dan toch tegen etenstijd aan te komen aan de poorten, waar Anna op het knopje drukt.
    Me vlug omgekleed, en al snel merkte ik de tweeling Mia-Extince op, en nog enkele andere ijsberen. Het gesprek gaat al snel over de "hype" van de afgelopen maand. Extince vindt me een echte vent dat ik mezelf wil testen. Ik vind mezelf maar een watje. Maar neuken zou ik, daarvoor was ik trouwens naar hier gekomen.

    Na een koffietje en een colatje, klampt Adriaan me aan, en hij sleurt me mee naar het reastaurantgedeelte. Shit, denk ik bij mezelf, en ik sputter zwaar tegen, heel erg zwaar. Neen, please, neen, Adriaan, je hebt het mis gelezen, ik wil enkel met jou EN Ashanti samen de kamer op. Neen, Adriaan, neen, maar met harde hand sleurt hij me mee tot aan het bureel, en overhandigt me en briefje van 50. Jeeeeeeee, gewonnen, dacht ik bij mezelf, erpee heeft gewonnen. Wie zal mannetje zijn en wie vrouwtje? Dat is wel duidelijk, Adriaan al eens van dichtbij bekeken?

    Gelukkig waren Adriaans bedoeling heel anders dan wat ik vreesde, en kon het echt niet geloven, wat hij me vroeg. Maar Adriaan iets weigeren, neen, dat kan ik niet, de knapperd. Zo lag ik vijf minuten later met een Meid, van GT, a free ride for erpee, op de kamer. barslecht, pure afwerkmentaliteit, ze moest eens weten dat ik haar zelfs niet hoefde te betalen. Na vijf minuten heb ik de boel dan ook afgeblazen, deze Meid bakte er nog minder van dan ik had verwacht. haar netjes op de kamer 50 euro (een gekregen paard mag je nooit in zijn bakkes kijken) gegeven, en haar vaarwel gezegd. Intussen had ik telefoon van mijn schatje, en we hadden onze derde ruzie al bijgelegd :D
    Erpee gelukkig, en Adriaan kwam me even vragen hoe het was geweest. Eerlijk als ik ben, vertelde ik hem hoe lekker ze kan pijpen, hoe goed ze wel is, hoe heerlijk ze zoent, e nog meer van die onzin. het was zijn geld, dus kreeg hij ook het verhaaltje dat hij wou horen. Ik kreeg nog de vraag of ik dit nog voor hem wil doen, waarop ik twijfelde, en nog steeds. Wie gaat er nu naar een saunaclub om gratis Meiden te gaan neuken, neen, daar pas ik voor, en het was niet netjes van me. Ik zei hem dus: JA :teuflisch

    Maar echt eerlijk als ik ben, kon ik het niet laten, het gebeurde te vertellen tegen Extince, Raul7 en enkele andere aanwezige beertjes, ik was werkelijk in shock door het gebeurde.
    De sfeer was goed, en het werd steeds later, het was al lang na tienen, als er wel een heel mooie verschijning door de Villa bleef fladderen. Extince stond er alvast zo geil van als boter, en ik ook.
    Haar enkele keren proberen aan te spreken, maar kreeg telkens een wegdraaiend gezicht. Alvast geen arrogantie, maar een duidelijke neen van haar kant. haar naam, Extince, die zal jij wel herinneren.

    Het was prettig en aangenaam, maar geen Ashanti (net omdat ze er niet was ging ik), geen Grazella, geen Nilo, geen Nunzia, ......... .
    Zou ik dan zonder echt te neuken terug naar huis keren? Neen, dat zou ik niet.
    Omstreeks 11 uur merkte ik naast de disco een prachtmeid op, ik schat dat ze een meter 63 is, blootvoets, nat gewogen misschien een 52 kilo, zwart golvend halflang haar, een B-cup, een prachtsnoetje, ze kon zo uit de catalogus van Hunkemöller weggelopen zijn. Ik keek naar Extince, keek naar Adriaan, vroeg hem of hij wilde sponsoren, keek naar haar, en toen ze terugkeek stelde ik haar de ultieme vraag. Van 5 meter afstand, tussen duim en wijsvinger, de universele gebarentaal voor iets wat ons 50 euro lichter maakt. Schlussel dus. Ze keek, lachte, ik stapte op haar toe.
    Vijf minuutjes later, omstreeks half twaalf, waren we op weg naar een kamer. Welke kamer? ik zou het bij god niet meer weten, kijk naar de foto, ik volgde haar slaafs.
    Zou ze zoenen, zou ze wel pijpen, zou ze er iets van terecht brengen? Even twijfelde ik, ze zag er zo lief en mooi uit, maar ook zo onschuldig.
    Samen bedje gedekt, en al zoenend lagen we naast mekaar. Wat een prachtige lingerie, een soort push up, waar hij prachtige B nog beter in uitkomt. En dan te zwijgen over dat zwarte kanten erbijpassend slipje. Mijn badjas was uit voor ik het besefte, en daar lag ik dan, naast een der mooiste schepseltjes die ik de afgelopen maanden had gezien.
    Ik schatte haar een 23 jaar. Footsie, ik noem haar met opzet JaNilo, ik had trouwens haar naam ook zo begrepen. Maar ze heeft wel wat van Nilo, alleen is de deze nog een stuk knapper, even lief, en die mooie kijkers van haar doen een man wegsmelten.
    Ik vond dat ze voorlopig haar lingerie maar moest aanhouden, zo mooi was ze, ik mocht er lekker onder, in, brrrrrr, ik krijg nog warme rillingen als ik eraan terugdenk.
    Zoenen? Van het niveau Nilo beste Foots?
    Borstjes? Niet zo groot als ze op de blog beweren, een 75 B heeft ze, ze vult net mijn handen.
    Poessie? Mmmmm, lekker.
    Pijpen? Mag ik zeggen zeker boven gemiddeld, ik treur niet als een meid niet pijpt meestal, is maar een onderdeeltje van het geheel, en hoeft neit echt voor me, maar de deze spuugde mijn kleine erpee lekker nat, en stak hem helemaal in het mondje, voor zo een klein lief meissie is dat een hele leuke kwaliteit.
    Neuken? Langzaam, snel, hevig, mief, haar nagels in je rug plantend.... zeer goed.

    Ze mocht dus haar lingerie aanhouden, we kronkeleden wat, ik mocht hjaar slipje lekker opzij trekken, terwijl ze me lekker pijpte, nat en diep, en kreeg toegang tot haar honinggrotje. Eén vingertje probeerde ik voorzichtig, maar ze hielp me, trok de slip van zich af, en begeleidde een tweede en een derde vinger naar haar heerlijke zaligheid.
    Ze kroop van men kleine weg, naar men mond, en zei, please fuck me now, fuck me. How? Vroeg ik haar. Waarop ze zei: with your dick of course. Ik schaterde het uit, en zette haar bovenop me, en zij trok nu pas haar BH-setje uit. Twee flinke peertjes sprongen te voorschijn, met twee lieve tsjoepkes erop. Klein en makkelijk, zo maar op je zetten, een zakje cement.
    na enige tijd overgeschakeld in lepeltjeshouding, en deze gek moest haar uiteraard weer vragen gaan stellen.
    bij de derde vraag liep het helemaal mis. 19, antwoordde ze me. SLIK.
    Ik stopte met neuken, neen, dat is me te jong, erpee, wat ben je weer aan het doen, vroeg ik me af.
    Fuck me, just fuck me, or I will fuck you. Don't tell me I could be your daughter, I am not, I am here to fuck you, not to talk about my age. Do i look like your daughter perhaps?
    SLIK.
    Ik bleef nog even slikken, ze trok het condoom eraf, en gaf me en pijpbeurt om U tegen te zeggen. That is better, hoorde ik uit haar mond komen, en na een nieuwe condoom gevonden te hebben, nam ze plaats op knietjes en elleboogjes. Ik nam een sigaret, en stak die op voor haar. Yes, zei ze, Fuck me while I smoke, this is the first time a man ask me.
    Ik neukte als een wilde bezetene, we rookten al neukend en zoenend, en na een goed uur kwamen we beiden, moe maar voldaan klaar (beiden: ik en mijn kleine jongen).
    Janilo en ik rookten nog een laatste sigaret, en bleven wat knuffelen in mekaars armen.
    Lekker, maar veel te jong, dacht ik toen ik haar naliep naar de kleedkamer.

    Nadien nog een half uurtje genoten van beertjes en Meiden, nog een laatste koffie en cola, afscheid genomen van Janilo, Extince en de anderen, en als een minder gefrustreerde man huiswaarts gereden.
    Wist ik toen veel dat de echte frustratie nog zou komen.
    Nu, ik zeg en schrijf 9 april, ben ik een gelukkige ijsbeer, en diegene die daar voor hebben gezorgd, dank aan allen.....

    :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Reden Paspoortje vergeten RP

    Naam : Gianina

    Nationaliteit : Roemeens

    Leeftijd : 19

    Haarkleur/lengte : zwart golvend halflang

    Lengte : 1.63 m.

    Postuur /Cupmaat : Slank / B naturel, zeer zeer fraai

    Tatoeage / Piercing : nee / niet gelezen

    Service : PZC, NMC, en vast nog veel meer

    Voordeel: zeer fraaie dame, Nilo kwaliteit
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.

Living Room 468*60   Freude 468*60