Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
  1. #1
    Geregistreerd
    30 maart 2009
    Last Online
    20 april 2009 @ 10:30
    Locatie
    Alicante
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Almelo Marktstraat 13; Lana

    Vandaag maar weer eens door de Marktstraat gewandeld en ik kon alweer mijn handen niet van LANA afhouden.
    Ze is een Italiaans/Amerikaanse viersterren vakvrouw met een lijf als de Venus van Milo (maar dan gelukkig wel met fluwelen handjes). Een dikke acht en een half op een schaal van één tot tien.



    ____________________________________________

    If something cannot be backed up by figures, it is not science, it is an opinion.

  2. #2
    Geregistreerd
    12 december 2007
    Last Online
    26 april 2022 @ 21:45
    Berichten
    11
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    He Gordo

    Wat zijn de specs ???? een Venus van Milo daar kan ik niet van eten.

  3. #3
    Geregistreerd
    5 augustus 2009
    Last Online
    20 augustus 2009 @ 18:44
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    lana is een heerlijke jongedame met sappige tieten (hangen wel wat, ik vind het prachtig). Goede service.

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2008
    Last Online
    8 juli 2016 @ 11:39
    Berichten
    46
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Lana is top!!

  5. #5
    Geregistreerd
    19 november 2010
    Last Online
    28 augustus 2020 @ 20:29
    Berichten
    169
    Discussies
    8
    Thanks
    75
    Thanked
    98 in 42 posts

    Standaard

    jammer van die slappe tieten

  6. #6
    Geregistreerd
    23 augustus 2010
    Last Online
    2 juni 2017 @ 19:10
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Een lekker ding en erg aardig. Alleen jammer dat ze niet aan 'doggy-style' doet. Voor mij daarom geen 2e keer.

  7. #7
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 21:40
    Locatie
    Omgeving Sauna clubs (warme nestelomgeving), bij voorkeur bosrijke omgeving
    Berichten
    406
    Discussies
    15
    Thanks
    704
    Thanked
    412 in 118 posts

    Standaard

    Dit is niet te vergelijken met de service in Duitsland (Sauna clup golden dreams)

    Daarom voor mij alleen nog maar bij de buren

  8. #8
    Geregistreerd
    30 juni 2010
    Last Online
    11 mei 2015 @ 16:31
    Berichten
    170
    Discussies
    1
    Thanks
    238
    Thanked
    47 in 20 posts

    Standaard

    jullie praten wel over een meid maar ik zo wel eens willen weten hoe oud is deze dame

  9. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mammoet Bekijk bericht
    jullie praten wel over een meid maar ik zo wel eens willen weten hoe oud is deze dame
    Jij wil wel eens een paspoort zien


    Naam : Lana

    Natioanliteit/taal :

    Leeftijd :

    Haarkleur/lengte :

    Lengte :

    Postuur/Cupmaat :

    Tatoeage / Piercing :

    Service :

    Extra : invuloefening ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. #10
    Geregistreerd
    23 augustus 2010
    Last Online
    2 juni 2017 @ 19:10
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

  11. #11
    Geregistreerd
    10 augustus 2012
    Last Online
    6 oktober 2012 @ 15:23
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Lana is echt een geweldige meid! Lief en aardig en ontzettend geil!! En ook zo'n mooi figuurtje. Echt een aanrader!

  12. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    nb. Marktstraat 13 is een overdekt Eros center, een soort mini laufhausje/ramenbuurtje.

    http://www.marktstraat13.nl/

    Als ik op de site kijk lijkt het erop dat je 1E entree moet betalen!?!

    Prijzen dame = 50E/20 min???
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #13
    Geregistreerd
    10 augustus 2012
    Last Online
    6 oktober 2012 @ 15:23
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Die 1 euro entree is niet meer. Eerder hadden ze een poortje waar je 1 euro in moest gooien en dan kon je naar binnen maar die hebben ze weggehaald is nu vrije inloop. Prijzen zijn 60 euro voor een kwartiertje en 120 voor een half uur. Maar zit per dame soms wel iets verschil in. Heb ook wel geregeld een half uurtje voor 100 gehad.

  14. Onderstaande leden hebben badcountryboy bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (11 augustus 2012)

  15. #14
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Deze Lana 2x bezocht in het jaar 2010.

    Marktstraat13 is niet ver van mijn woonplaats, maar 15min a 60 euro is behoorlijk aan de prijs en de kamers vind ik verder zeer krap bemeten.

    Ben bij Lana gegaan voor een korte soft-sm sessie met lederenkleding en rode lakpumps.
    Aagezien het intieme gedeelte voornamelijk bestond uit een oliemassage ging Lana akkoord met 50 euro voor 15min.

    In duitsland krijg ik bij zeer ervaren sm-dames voor 50 euro een compleet soft-sm sessie die veel langer duurt dan 15min. Vandaar dat na 2 bezoekjes aan Lana in 2010 ik daarna marktstraat 13 niet meer heb bezocht.

  16. #15
    Geregistreerd
    9 mei 2013
    Last Online
    8 maart 2024 @ 23:21
    Berichten
    107
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    ik ben vaste klant bij lana. we kennen elkaar steeds beter. geil wijf hoor.

  17. #16
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Marktstraat 13 zit dicht en het algemene verhaal gaat dat deze toko failliet is. Site is ook down.

  18. #17
    Geregistreerd
    12 september 2012
    Last Online
    22 november 2019 @ 19:15
    Locatie
    Twente
    Berichten
    240
    Discussies
    8
    Thanks
    339
    Thanked
    307 in 122 posts

    Standaard Erotische Passage in Marktstraat 13, Almelo

    Vandaag in de krant:

    ALMELO

    Liefhebbers van betaalde seks kunnen zeer binnenkort weer terecht in het pand aan de Marktstraat 13. Onder die naam was ook de seksinrichting bekend die er eerder was gevestigd.
    Het pand staat al geruime tijd leeg, maar op de ruiten prijken nog steeds de afbeeldingen van vrouwen, die twee jaar geleden door buurtbewoner Hans Boekema van 'kleding' zijn voorzien. Naar verluidt moest het laatste bordeel sluiten vanwege een opgelopen huurachterstand. De opzet van het sekshuis was vergelijkbaar met de situatie op de Amsterdamse Wallen en de Deventer Bokkingshang.

    Erotische Passage
    Het was raamprostitutie, maar dan binnen en zodoende buiten het zicht van de straat. Die opzet wil de nieuwe huurder, Lydia Creebsburg, voortzetten onder de naam Erotische Passage. De Amsterdamse, die van oorsprong uit de zorg komt, is geen onbekende in de wereld van de betaalde seks. Ze heeft massagesalons en bordelen geëxploiteerd in onder andere Arnhem, Den Bosch en Nijmegen, maar was ook caféhoudster. Voordat de Erotische Passage open kan, moet er flink verbouwd worden.

    Link naar artikel in Tubantia.

    Uitgebreid artikel in papieren krant:
    Erotische Passage in Marktstraat 13
    ALMELO

    DOOR RONALD VRUGTEMAN
    Liefhebbers van betaalde seks kunnen zeer binnenkort weer terecht in het pand aan de Marktstraat 13. Onder die naam was ook de seksinrichting bekend die er eerder was gevestigd. Het pand staat echter al geruime tijd leeg, maar op de ruiten prijken nog steeds de afbeeldingen van vrouwen, die twee jaar geleden door buurtbewoner Hans Boekema van 'kleding' zijn voorzien. Naar verluidt moest het laatste bordeel sluiten vanwege een opgelopen huurachterstand. De opzet van het sekshuis was vergelijkbaar met de situatie op de Amsterdamse Wallen en de Deventer Bokkingshang.
    Het was raamprostitutie, maar dan binnen en zodoende buiten het zicht van de straat. Die opzet wil de nieuwe huurder, Lydia Creebsburg, voortzetten onder de naam Erotische Passage. De Amsterdamse, die van oorsprong uit de zorg komt, is geen onbekende in de wereld van de betaalde seks. Ze heeft massagesalons en bordelen geëxploiteerd in onder andere Arnhem, Den Bosch en Nijmegen, maar was ook caféhoudster.
    Twaalf kamers
    "Er zijn hier twaalf kamers, zes op de begane grond en en zes op de verdieping. Klanten komen binnen en kiezen een meisje in een van de afzonderlijke kamers. De meisjes zijn zelfstandig en maken zelf een prijsafspraak met de klant. De prijs zal wel marktconform zijn; 50 euro per half uur is tegenwoordig vrij gebruikelijk. Mij betalen de meisjes, die allemaal meerderjarig zijn, uitsluitend voor het gebruik van de kamer. Ik wil een net en vooral hygiënisch sekshuis exploiteren. Er is regelmatig contact met de GGD en de politie en ik wil ook absoluut niet dat de meisjes die hier werken zijn gerelateerd aan loverboys", zegt de in Paramaribo geboren Lydia.
    Ze begint binnenkort met een aantal meisjes uit haar kennissenkring. Onder hen zijn jonge Nederlandse vrouwen, maar ook prostituees uit onder andere Afrikaanse landen en de Dominicaanse Republiek. Maar voor het zover is moet er nog het een en ander worden verspijkerd aan Marktstraat 13.
    Geluidsdicht
    "De vorige huurder heeft tot verdriet van de eigenaar en dat van mij er veel inventaris uitgesloopt, zoals wasbakken, radiatoren, spiegels maar ook de deuren van de kamers. En die kosten maar liefst 400 euro per stuk, want ze moeten er natuurlijk mede voor zorgen dat de ontvangstkamers geluidsdicht zijn. Ook de buitenkant ga ik aanpassen; de markiezen zijn al besteld."
    Erotische Passage is straks geopend van 10.00 tot 02.00 uur.

    'Ik wil absoluut niet dat de meisjes die hier werken zijn gerelateerd aan loverboys'
    Lydia Creebsburg

  19. Onderstaande 3 leden hebben funske bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (24 maart 2016),stadswandelaar (29 maart 2016),Wentelt Eefje (24 maart 2016)

  20. #18
    Geregistreerd
    9 mei 2013
    Last Online
    8 maart 2024 @ 23:21
    Berichten
    107
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    Goed nieuws. Die andere toko in Almelo aan de Bornerbroeksestraat is echt op sterven na de dood.
    Kan niet wachten tot het weer open gaat. Veel toppers ontmoet daar.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.