Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 45 van 45
  1. #26
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Volgens de geruchten niet meer in LR.
    Klopt, nu in Dolce Vita.

  2. #27
    Geregistreerd
    18 februari 2008
    Last Online
    14 juli 2018 @ 01:22
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    I will be this week in Nordrhein-Westfalen and would like to visit this little Lolita Angel with whom i always spend nice times. If she really works in Dolce Vita one reason more to go there as i always wanted to see this club. On the website of Dolce Vita i can`t find her. Is anybody so kind and could let me know if she is still there, under which name and probably on which days. Otherwise i would prefer to go to my favourite Living Room. Thanks a lot in advance

  3. #28
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amour1 Bekijk bericht
    I will be this week in Nordrhein-Westfalen and would like to visit this little Lolita Angel with whom i always spend nice times. If she really works in Dolce Vita one reason more to go there as i always wanted to see this club. On the website of Dolce Vita i can`t find her. Is anybody so kind and could let me know if she is still there, under which name and probably on which days. Otherwise i would prefer to go to my favourite Living Room. Thanks a lot in advance
    Few weeks ago she was in DV on a monday, after she left LR. Don't know if she changed her name there, but didn't spot her in LR again. You can always visit DV first and later move on to LR, cause it's only 22km further.

  4. #29
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Ze werkt niet meer in LR.
    Daar is ze vriendelijk doch dringend verzocht om te moven

  5. #30
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Ze werkt niet meer in LR.
    Daar is ze vriendelijk doch dringend verzocht om te moven
    Sinds een week weer terug in LR.

  6. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (15 januari 2012)

  7. #31
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Standaard

    Dat kleine witte spook kan ook goed rimmen. Grrrr....!!!
    Bovendien heeft ze een heel goed geheugen, want ze onthoudt alles van voorgaande sessies en bla bla bla gesprekken.
    Goed om te horen dat ze weer terug is in LR (voor ons ijsberen dan).
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

  8. Onderstaande leden hebben Rudi_NL bedankt voor deze bijdrage:

    GFE-lover (16 januari 2012)

  9. #32
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard

    Nancy letze Woche im Dolche Vita gesehen
    Gruß
    woods25

  10. #33
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    19 november 2017 @ 16:57
    Berichten
    110
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    6 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woods25 Bekijk bericht
    Nancy letze Woche im Dolche Vita gesehen
    Gruß
    woods25
    Wie heißt sie in DV??

  11. #34
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard

    ich glaube Nancy (Habe Sie sofort erkannt)
    Gruß
    woods25

  12. #35
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    19 november 2017 @ 16:57
    Berichten
    110
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    6 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woods25 Bekijk bericht
    ich glaube Nancy (Habe Sie sofort erkannt)
    Gruß
    woods25
    Vielen Dank, wood25
    Gruß

  13. #36
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...866#post308866

    Tegen 21:00 kwam daar echter opeens het kleinste meisje binnen dat ik ooit in het circuit ontmoet heb.
    Naam : Nancy
    Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
    Leeftijd : 27!
    Haarkleur/-lengte : lang bruin blond haar tot halverwege rug
    Lengte dame : 1,50 mtr
    Postuur/Cupmaat : Petite, 38 Kg (Kledingmaat wist ze zelf niet want ze koopt haar kleding op de kinderafdeling!) Stevige A-cups
    Tatoeages/Piercings : Chinese karakters, vertikaal op haar rechter buikhelft
    Service: TZ/ PZC/ 69/ NMC/
    Voordelen:
    Nadelen: Zeer slecht gebit, dat echter binnenkort volledig gerestaureerd wordt.
    Tijdsduur : 30 min.
    Prijs : EUR 50,=
    Extra’s bij het bezoek: Rimmen
    Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10

    Nancy is toch wel de Lolita pur sang. Kleiner en ondeugender vind je ze niet. Wat een kruimel, wat een kleine duivel. Hier moest ik toch wel dringend nader mee kennismaken. We installeerden ons een beetje afzijdig op een tweezitter in een rustig hoekje bij het grote plasmascherm. Het kennismakingsgesprek liep uit in een vrij lang en serieus persoonlijk gesprek. Nancy is een 100 % Deutsches Mädel (vandaar geen foto’s op de site) en heeft een roerig verleden achter de rug. Ik ga hier niet in op details.

    Ben bij thuiskomst eens gaan kijken wat er zoal over Nancy geschreven staat en kan bevestigen dat haar bovenstaande paspoortje nu 100 % klopt (althans zo zei ze me de gegevens zelf). Ze heeft idd eerder in Acapulco, Heaven7, PHG en LR gewerkt en daarover best wel heftige ervaringen onthuld. Het bevalt me dat Nancy’s karakter tegendraads is en ze zich weinig van conventies aantrekt. Tijdens het gesprek werd Wijze Stijve de hele tijd in het gesprek be”trokken”, ofschoon dit tot afkeurende blikken van passerende dames leidde. Mij boeide het niet en Nancy waarschijnlijk nog minder. De lange duur van ons gesprek maakte het wel moeilijk voor mij om niet al spontaan op de bank sportvlekken te veroorzaken, hetgeen Nancy nogal ondeugend uitbuitte. Op mijn voorstel naar een kamer te verhuizen en het gesprek met fysieke activiteiten af te wisselen, antwoordde zij “dat we zo goed aan het praten waren en we best nog even konden wachten”. Ze had er duidelijk plezier in me te teasen. Zeker toen ze met haar kleine vingertjes helemaal onderaan m’n klokkenspel begon te kriebelen, hield ik het bijna niet meer. En ze bleef me maar guitig aankijken met zo’n onschuldige blik: “wat is er nou, ik doe toch zeker helemaal niks”.

    Dat “niks” moest dus op de kamer voortgezet worden: en dat “niks” werd op de kamer meteen vervolgd door een volgende verrassing. Ze wist nu dat mijn perineum heel gevoelig is en begon dat te inspecteren en te bewerken met haar kleine kriebelvingertjes. Daar kwam ook haar flitsende kleine warme tongetje bij en opeens werd het heel warm en vochtig bij m’n sluitspier! Zonder dat we erover gesproken hadden, of dat ik ernaar gevraagd had, was ze begonnen me te rimmen. Surprise, surprise! En me maar steeds weer guitig onschuldig aankijken. Vervolgd werd dit feestje door uitbundig likken van m’n klokkenspel en heerlijk gevarieerd pijpen, waarbij ze onder andere steeds lange speekselslierten over Wijze Stijve met haar tongetje uitwreef. En bij 38 Kg lichaamsgewicht is het tongetje natuurlijk ook navenant klein en extra veelzijdig.

    Voor het serieuze werk ging ik aanvankelijk enigszins terughoudend te werk, maar dat was niet naar de zin van Nancy. Zij spoorde me aan en was zo lenig dat ze bijna haar benen in haar nek kon leggen zodat Wijze Stijve tot aan de wortel in haar door kon pompen. 38 Kg til je natuurlijk makkelijk op en zodoende heb ik verschillende standjes met haar kunnen doen, zonder ook maar één seconde te hoeven ontkoppelen. En dan voortdurend erbij tongzoenen. Ik vergat helemaal dat ik niet meer de jongste ben en dergelijke acrobatische toeren lang niet meer beoefend heb. Ik heb werkelijk 30 minuten moeten vechten om mijn orgasme niet voortijdig te laten plaatsvinden. Nancy vond dit wel leuk en deed aan dit spel mee. Nooit had ik de indruk dat zij er snel een eind aan wilde maken. Zij wilde me het feestje de volle 30 minuten gunnen. Dit was weer eens een keer grensverleggend. Vandaar ook mijn Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10

    Ik had, na een pauze, dezelfde avond wel nog een keer met Nancy willen kameren, maar zij was moe en ging er voor die dag een eind aan breien.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  14. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (30 maart 2013)

  15. #37
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit het algemene topic:

    Na nog een saunagang en wat verkennend rondlopen, zag ik aan de bar één van de twee blondines die ik al aan het begin van mijn bezoek had gespot. Nu stond ze gelukkig zonder man aan haar zijde. Ik bestelde een drankje en nam naast haar plaats. Ze stelde zich voor als Nancy uit Duitsland. Zo dicht bij haar leek ze nog een stuk kleiner (ca 1,55) dan ik eerder had ingeschat. Ik vroeg haar of we ergens konden gaan zitten waar het wat comfortabeler was, dit werd uiteindelijk een bankje in de wintertuin. Nancy lijkt een stuk jonger dan ze is. Ik schatte haar 21, maar ze is reeds 27.

    Op de kamer ook hier eerst weer een mondelinge verkenning van kleine Koosje, waarna ze bovenop in Reiterstellung plaatsnam. Vervolgens volgden ook nog doggy en missio om het uiteindelijk weer in Reiterstellung af te maken. Deze keer duurde het een stuk langer door activiteiten eerder op de dag. Uiteindelijk vielen we beiden voldaan neer op het bed.

    Nancy:

    Herkomst: Duitsland
    Leeftijd: 27
    Postuur: Mager, ca 155 cm
    Borsten, a-naturel
    Haren: Blond, middenlang
    Tatoo: Ja
    Piercing: Ja, navelpiercing
    Geboden service: Strelen, aftrekken (zc), PZC, NMC, kussen
    Vriendelijkheid: Uitstekend
    Uiterlijk: Uitstekend
    Service: Uitstekend

  16. #38
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...654#post319654

    bei einem vorigen Besuch war ich bei Nancy gelandet und so sollte es auch heute wieder sein.

    Name : Nancy
    Nationalität /Sprache : Deutsch /Deutsch
    Alter : 27!
    Haarfarbe /-Länge : Lange braun blonde Haare bis zur Hälfte des Rückens
    Figur/ Körbchengröße: Teenyfigur. 1,55 mtr., 38 Kg, Feste A-Brüste
    Tätowierung /Piercing : Chinesische Schriftzeichen, vertikal auf der rechten Bauchhälfte
    Service: ZK/ 69/ Blasen ohne/ Sex mit
    Vorteile:
    Nachteile: Sehr schlechtes Gebiss, das jedoch in dieser Woche komplett restauriert wird.
    Zeitdauer : 30 min.
    Preis : EUR 50,=
    Extras während des Besuchs: Ihre Zunge verwöhnte mich überall!!
    Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

    Was gut schmeckte, schmeckt auch beim nächsten Mal. Nancy ist so ungefähr der kleinste Krümmel der mir jemals bei meinem Spazierhobby auf der Matratze begegnet ist. Noch kleiner und unschuldiger wäre verboten. Nancy wusste mich auf dem Sofa bereits angenehm aufzuheizen und unvermeidbar führte dies zu einem Zimmergang. Auf dem Zimmer zeigte sie mir sofort wo es lang geht, indem sie mich auf den Rücken legte und mit Ihrer Zunge Wijze Stijve (so viel holländisch sollte man kapieren um zu wissen, dass damit mein fester und zuverlässiger Clubbegleiter gemeint ist) anfing zum Leben zu blasen. Sie beschränkte sich jedoch nicht nur auf mein bestes Stück, sondern behandelte auch mein ganzes DNA-Reservoir mit und ihre kleine Mikrozunge landete letztendlich auch an die Stelle wo niemals die Sonne scheint. Es verschlug mir fast den Atem. Und dann guckt sie dabei ab und zu schelmisch nach oben und fragt mit unschuldigem Blick ob alles in Ordnung wäre. Wow, als ob das Sylvester feuerwerk schon angefangen hatte. Ich sah Sterne. Wenn sie so weitermachen würde, wäre es bereits innerhalb 10 Minuten um mich geschehen.
    Deshalb sollte auch etwas Matratzensport betrieben werden. Man würde nicht meinen, dass ein so zartes Püppchen viel aushalten kann. Nancy ist jedoch so erfahren und weiß einen Mann so zu bespielen, dass es kein Problem gibt, bei welcher Stellung denn auch. Vorteil von ihrem Fliegengewicht ist auch, dass man sie ohne zu Entkuppeln von die eine in die andere Stellung legen kann. Unsere Anstrengungen hat sie dann letztendlich mit einem deftigen Blaskonzert beendet. Damit erreichte Nancy ein Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  17. #39
    Geregistreerd
    7 november 2012
    Last Online
    2 januari 2020 @ 20:36
    Berichten
    57
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    85 in 31 posts

    Daumen hoch Auszug aus meinem Bericht vom 14.07.2013

    Nach einigen Stunden entspannen, sonnen, essen, trinken, zwei Saunagängen und fast ununterbrochenen Gesellschaft von Nancy bekam ich auch langsam Lust auf einen „Schattenplatz“. Bei meinem letzten Besuch im DV, ich glaube im Februar oder so, hatte ich auch viel Zeit mit Nancy verbracht und dann eine andere Dame gewählt und war enttäuscht. Für diesen Tag hatte ich mir also vorgenommen, mein erstes Zimmer mit Nancy zu machen.

    Natürlich war es „im Schatten“ auch genauso schön, wie ich es in Erinnerung hatte. Nancy kann sich sehr gut auf einen Gast einstellen. Für mich, der eher den GFS liebt, gab es nichts zu beanstanden. Es war wieder eine schöne halbe Stunde zu zweit. Was ich an Nancy auch schätze ist die wirklich natürliche Art. Wir haben uns seit unserem letzten gemeinsamen Zimmer vor ca. drei Jahren bestimmt zehnmal getroffen, immer nett unterhalten und sie hat nie auf ein Zimmer gedrängt.

  18. #40
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:20
    Berichten
    136
    Discussies
    30
    Thanks
    195
    Thanked
    323 in 78 posts

    Standaard

    Reunions during week-end with one of my favorites, small Nancy, a German girl of 27 years who seems 18. She became almost plump and does not remind any more the small thin cat of three years ago to the Living room... She always has the charm of the women-children and these small cute breasts. Her charming behind is a marvel.
    We bask around the swimming pool, the full sun, not much world, the food is correct. I come to express Dolce Vita for her! In room Nancy is delicious one mixture of GFE and PSE - complete for me-, I take her one hour and fuck her as it is advisable. Great kisses, blowjob was completed, her tongue is a vicious snake, muschifingern without restraint, the naughty girl gives himself, she investigates my forbidden cave! I am in the seventh heaven, and I finish her by a beautiful jet on the young nipples,

    Nancy is a first choice, I know her since three years and she has never disappointed me,:wink:

  19. #41
    Geregistreerd
    18 februari 2008
    Last Online
    14 juli 2018 @ 01:22
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Can anybody tell me please if Nancy is still working in Dolce Vita?
    Thanks a lot for info in advance


    Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk

  20. #42
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 01:06
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    ich habe sie dort bei meinen letzten besuchen nicht gesehen....
    bin aber auch nicht so oft vor ort...

  21. #43
    Geregistreerd
    18 februari 2008
    Last Online
    14 juli 2018 @ 01:22
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Meanwhile Nancy is not anymore in Dolce Vita as i could find out.
    Does anybody know where she is working now?
    She gave me her number a year ago (guess her working number) but always when i dial the number phone is switched off.
    She also said various times (in the last 6 years) that she wants to stop working in this...probably this time she stopped really.
    I would apreciate if anybody could give me/us here some information in case she is working in another club
    Cheers

  22. #44
    Geregistreerd
    18 februari 2008
    Last Online
    14 juli 2018 @ 01:22
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Does anybody know if she still works in DV or in any other club?
    Weiß jemand von Euch, ob sie wieder im DV oder in einem anderen Club arbeitet?
    Danke im voraus für antworten!
    Thanks in advance for anderes!

  23. #45
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Als ich letzte Woche da war, hab ich keine Dame die sich Nancy nennt oder auf der die Umschreibung passt getroffen.
    Werde mal nachfragen wenn ich wieder da bin, kann leider etwas dauern (vielleicht nächsten Monat), oder du kannst selber per Telefon oder Gästebuch auf der Website nachfragen.

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.

  Babylon 468*60