Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 10:26
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    137
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard Caro (Duitse) ex-Jill GT

    Haarkleur/-lengte :Zwart
    Lengte dame : 165
    Postuur/Cupmaat : C
    Nationaliteit/Taal : Duits
    Leeftijd : ca 25
    Tatoeages/Piercings : geen/geen
    Service: Kussen, beffen en ...?
    Voordelen:
    Nadelen: Alles voorzichtig
    Tijdsduur : 1 uur 5 minuten 10 seconden:p
    Prijs : EURO 75,00


    Zaterdag 4 maart kon ik na lange tijd weer eens aanbellen bij GT (was inmiddels al 10 dagen geleden dat ek daar was). Het was - zoals ik verwacht had - vrij rustig om die tijd (12:45) Maar aan mooie dames geen gebrek, dus dat beloofde veel goeds.
    Wat ik echter in het begin niet kon vermoeden dat de keuze wel moeilijk zou worden. Goed, daarover later meer.
    In het begin weinig medelanders, maar dat zou in de loop van de dag behoorlijk veranderen, het werd uiteindelijk een echt 'oranje' feestje waarbij geregeld flink gelachen werd.
    Zoals gebruikelijk werd het eten rond 18:00 gebracht en door Vanessa 'uitgeserveerd', lees opgeschept. Het was - voor mij in ieder geval - best smakelijk. Gebakken aardappeltjes, broccolie en (volgens mij) kip of kalkoenfilet. (H-zoveel vrij neem ik aan)
    Na het eten eens op jacht gegaan en omdat ik geen keuze kon maken ben ik eens voor de kino naast Duitse Jill gaan zitten. We hebben even zitten praten en zijn daarna nog even naar de bar gegaan. Daar kwam MiniME ons even (on)aangenaam verblijden met een bezoekje zodat we met z'n drieen opeengepakt in een tweezitsbankje geperst zaten. Toe Jill en ik weer alleen waren heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar te vragen of ze in was voor een stoeipartijtje op een van de hobbykamers - ik dacht, laat ik het maar vragen want je weet immers nooit
    Maar dat was geen probleem en even later lagen we in kamer 6. We hebben ons gedurende een uurtje uitstekend vermaakt; een uurtje wat helaas veel te snel voorbij ging.
    Jill, een sympathiek Duits meisje wat eigenlijk op de kamer doet wat je (ik) van een Duits meisje verwacht... Rustig en voorzichtig; in tegenstelling met veel meisjes uit het (voormalig) Oostblok. Ik bedoel hiermee, voorzichtig kussen, voorzichtig pijpen e.d. Niet negatief, maar gewoon anders
    Toch een aardige meid waarmee je (ik) leuk kunt praten.

    Caligula

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Daumen runter Helaas............

    Ben het helemaal eens met Caligula als het gaat om de vrolijke en lieve uitstraling van dit meisje. Altijd goedlachs en vriendelijk.

    Op de kamer is het echter, wat mij betreft, ver onder de maat. "Voorzichtig" is teveel eer. Koudbloedig en totaal niet geïnteresseerd in wat erg gebeurd. Zoenen zeer afstandelijk (geen gebruik lippen), PZC lijkt (volgens collega ijsbeer!) meer op dat spelletje dat vroeger nog wel eens op TV was, waarin je met een metaling ring over een metalen staaf moet proberen te gaan, zonder contact te maken!

    Was lang geleden dat ik een mindere ervaring had in GT, maar ja, jammer toch dat veel (niet alle!) meiden uit Duitsland toch echt niet mee kunnen komen in dat oost-europese geweld...........op Angelina en Denise na natuurlijk! :D

    Het is gelukkig een heel aardig meisje, maar herhalingsgevaar nihil.

  3. #3
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.979
    Thanked
    512 in 236 posts

    Daumen hoch

    Inderdaad Jill is tegenwoordig in Living Room onder de naam Caro.
    Heb afgelopen zondag een heerlijk uurtje met haar mogen genieten.
    Ze heeft een lekkere babbel en op de kamer had ik niks te klagen , integendeel.
    Ben het dus ook niet eens met de mening over haar van MiniMe maar die recensie stamt van ongeveer anderhalf jaar geleden en ze heeft natuurlijk ook het een en ander bijgeleerd.
    Echt een meisje die de tijd voor je neemt en niet eentje die alleen op ijsberenjacht is.
    Ook na ons kamerbezoek kwam ze nog gezellig bij ons zitten.
    Voor mij in ieder geval een groot herhalingsgevaar en voor andere een aanrader.

  4. #4
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard Caro

    Stimmt,Caro (ex Jil) arbeitet in LR,meisten Sa und So
    Service gute ZK und FO,ob Sie FT macht weiß Ich nicht
    Gruß
    woods25:wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heb Caro de laatste bezoekjes in GT gezien, niet gevraagd naar haar verblijfsplannen :D.

    Lieve dame, altijd goed voor een praatje, maar heb zelf nog niet het genoegen van een kamerbezoekje gehad. So many women, so little time... :o

  6. #6
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    25 augustus 2011 @ 19:32
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hallo,
    also ich bin mir fast sicher das ihr mich meint, denn ich bin die Caro die auch im LR gewesen ist, aber ich hiess leider nie Jill, also sprecht ihr glaub ich von zwei verschiedenen, denn ich bin die die das Tattoo auf dem Rücken hat, und ich bin auch ein wenig größer als 1,65 cm... bitte werft nicht die Namen durcheinander, denn es ist sehr ärgerlich zu lesen, das jemand mit einem schlechten service plötzlich unter meinem Namen arbeitet... Ich bin die von der als zweites die Rede ist...
    Also eben aufpassen, wen ihr meint, und auf die Beschreibung achten... Bin im übrigen zur Zeit im GT...

    lieben Gruß

    Caro (lin)

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CarolinNRW Bekijk bericht
    hallo,
    also ich bin mir fast sicher das ihr mich meint, denn ich bin die Caro die auch im LR gewesen ist, aber ich hiess leider nie Jill, also sprecht ihr glaub ich von zwei verschiedenen, denn ich bin die die das Tattoo auf dem Rücken hat, und ich bin auch ein wenig größer als 1,65 cm... bitte werft nicht die Namen durcheinander, denn es ist sehr ärgerlich zu lesen, das jemand mit einem schlechten service plötzlich unter meinem Namen arbeitet... Ich bin die von der als zweites die Rede ist...
    Also eben aufpassen, wen ihr meint, und auf die Beschreibung achten... Bin im übrigen zur Zeit im GT...

    lieben Gruß

    Caro (lin)

    Nee, Carolientje du bist hier : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3186
    und hier : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...highlight=Boom
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.

  FKK Artemis 468*60