Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Een meiske eens in haar privacy ontmoeten?

    Persoonlijk denk ik dat veele van ons dat willen, alleen zeer weinige een chance hebben. Zeker snap ik de situatie van onze engeltjes, waarom ze dat niet zo zeer willen.

    Maar: Het is mogelijk.....

    Jouwe meningen?

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    4 februari 2017 @ 20:41
    Locatie
    Zeeland (NL)
    Berichten
    195
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik hoop dat het in mijn geval ook eens mogelijk is....... de kenners weten wel bij wie... T....
    J'aime deux choses:
    Toi et la rose.
    La rose pour un jour,
    mais toi pour toujours.
    ---------------------
    Omnia vincit amor

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dan vraag ze toch eens. Beter dat je ze de erste 1-2 keers aan een neutraale plaats ontmoet. Misschien een cafe of zo.

    n.:wink:

    PS:Onder ons is een expert, een nieuwet lid, een duitse hoere

    RedAAAAAAAAAAAAAAmber ..

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    dan vraag ze toch eens. Beter dat je ze de erste 1-2 keers aan een neutraale plaats ontmoet. Misschien een cafe of zo.

    n.:wink:
    Neukie,
    Ik zal mijn huis dan inrichten als café voor Yes en zijn Madam.
    Neen, dat klinkt slecht .
    Ik zal mijn huis dan tijdelijk inrichten voor YesMadam en zijn T...., we weten wel wie :D
    witchmaster - waar het heel neutraal is... :teuflisch

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    Persoonlijk denk ik dat veele van ons dat willen, alleen zeer weinige een chance hebben. Zeker snap ik de situatie van onze engeltjes, waarom ze dat niet zo zeer willen.

    Maar: Het is mogelijk.....

    Jouwe meningen?
    Deze vraag is ook in rheinforum gesteld, ik denk dat vele ijsberen dat al is opgevallen.

    Het is gewoon een kwestie van wederzijdse sympathie maar ook maken somige ijsberen zich te veel illusies.

    Groet, H1

  6. #6
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Ausrufezeichen Het valt WEL... maar niet MEE!!

    Liefhebber weet meerdere malen uit eigen ervaringen hoe het is om dames bij hun thuis te zien en te beleven.

    DAN zie je de vaak harde werkelijkheid.
    DAN wordt je geconfronteerd met de misschien NIET zo mooie realiteit waarom ze in dit vak zitten....
    (er zijn maar HEEEEL weinig dames die dit alleen voor hun plezier doen!)
    DAN zie je hoe het achter de coulissen van dat mooie sprookje is.... :o

    Begrijp me niet verkeerd: ALLES heeft voor- en nadelen!!
    Ik waarschuw alleen dat ALS je liever het sprookje in stand wilt houden je dit dus beter niet kunt doen.
    INDIEN je WEL de realiteit onder ogen wilt zien en je wilt verdiepen in de bewuste DVP, haar mooie kanten en haar slechte kanten (that's life you know, they are only human!!) DAN moet je er voor gaan....
    Besef wel dat je dan ook wel eens een nachtje wakker zult liggen van HAAR problemen.... :o

    Thuis is ze NIET die sexgodin, maar gewoon een moeder van 2 kindjes waar op tijd de rekeningen betaald en de vuilniszak naar buiten gebracht moet worden....

    Groeten :wink: ,

    Liefhebber (die best eens een vuilniszakje voor zijn sexgodin wil dragen :D )
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    In haar privacy zijn dat gewoone girlies en geen sex-godinnen. Bij een zeer groote sympathie gaat een ontmoeten., Maar: je moet een beetje om de regels weten.

    Het is gewoon een kwestie van wederzijdse sympathie maar ook maken somige ijsberen zich te veel illusies.
    Dat is regel Nr. 1.......

  8. #8
    RedAmber Gast

    Standaard

    Hallo alle zusammen...ich habe dazu ja schon an andere Stelle meine Meinung geäußert...solange Mann nicht erwartet im Privaten da dann auch ein Bettbunny,das wann immer Man(n)möchte Lust hat,zu haben und sich im Klaren darüber ist das wir Mädels ausm Gewerbe auch Migräne,unsere Tage oder andere Gründe haben wie jede andere Frau auch,um Nein zu sagen.So wie wir wissen,das nicht jeder Mann der tolle Hengst oder Superliebhaber ist.

    Geht es um Beziehung,sollte Mann sich im Klaren sein,das diese Frau eine Vergangenheit hat,und zwar eine die nicht immer Schön ist,und die es nicht einfach macht eine Beziehung zu führen.

    Nicht jedes Mädel aus dem Gewerbe wurde durch einen "Manager" dazu gebracht...manchmal sind es auch nur die Umstände...aber Mann sollte sich darüber im Klaren sein,das nur weil Er sich in sie verliebt sie nicht den beruf an den Nagel hängen kann und ab sofort das brave solide Frauchen sein kann.

    Was mich zum nächsten Punkt bringt...ein großer Teil der Mädchen aus dem Gewerbe ist Privat völlig anders...die würden Privat nie im Minirock oder Highheels rum laufen...überwiegend sind sie auch im Privatenbereich eher der jeans u.T-Shirt Typ der mal froh ist sich einen Tag nicht auf zu Donnern oder 5 Pfund Make Up im Gesicht zu haben.

    Liebe Grüße
    RedAmber

  9. #9
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Meteen haar huis induiken - nee, dat vind ik iets te heftig. Maar ik heb wel een aantal malen met het idee gespeeld een dame uit te nodigen buiten een club om. 'Gewoon' een etentje samen, of een wandeling in de stad. Maar ik besef me, dat ik (ook) dan eigenlijk meer intimiteit van de bewuste dame vraag dan ze mogelijk wil geven.

    Een club, FKK of wat dan ook, biedt de dames bescherming in de vorm van afscherming van hun priveleven. Ik denk dat de meesten daar erg blij mee zijn. Misschien moetsen wij mannen dat ook maar zijn, om de illusie in stand te houden. Hoe aardig, galant en dergelijke zijn we eigenlijk in het 'echte' leven ?

    @RedAmber:
    Machmal sehe ich Maedel in clubs arrivieren in 'Civielkleidung' die besser steht als die Dessous die sie berufswegend anziehen. Ich hab' wenig gegen eine nette Dame (alter 18-48) in Jeans oder andere Klamotten, solange sie sich darin gut fuelt. (entschuldige fuer meinen schreckhaften Deutsch - ich versuchs nur)

    W-L

  10. #10
    RedAmber Gast

    Standaard

    @Wagons-Lits..lieb von dir...ich verstehe relativ viel Niederländisch ...schreibt ruhig in NL wenn ich etwas gar nicht verstehe dann frag ich Euch...und ihr als Kavaliere seit sicher dann so nett es mir zu erklären:ledy-in-r

    Außerdem..ich stimme dir zu was die Klamotten angeht..ich fühle mich weitaus wohler wenn ich ein Kleid oder ähnliches anhabe...ich sehe mit Sicherheit nicht Hässlich aus...aber Strapse in Verbindung Highheels finde ich sollten wirklich Frauen Tragen die dementsprechend den Körper haben.
    Soviel zum Thema Klamotten.

    Zurück zum Thema..ich kann mir durchaus Vorstellen ein Treffen mit einem Gast zum Essen Kino o.ä.jedoch denke ich ist bei mir auch die Hemmschwelle,das Mann dann gleich auch bissel,eher dazu Neigt Körperkontakt zu suchen,als wenn er mich in freier Wildbahn kennen gelernt hätte...und da fängt für mich als Frau dann daß Dilemma an...sag ich ihm "Hey...es sollte nur ein Essen,Kino o.ä.sein...ich möchte das jetzt hier un heute Abend nicht "stoße ich ihm vor den Kopf...das wiederum möchte man auch nicht...also...Klare Fronten vorab...sind das aller Wichtigste.

  11. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    ..............
    Een club, FKK of wat dan ook, biedt de dames bescherming in de vorm van afscherming van hun priveleven. Ik denk dat de meesten daar erg blij mee zijn. Misschien moetsen wij mannen dat ook maar zijn, om de illusie in stand te houden. Hoe aardig, galant en dergelijke zijn we eigenlijk in het 'echte' leven ?
    ............
    W-L
    En laat dit nu ook andersom vaak gelden, dus: wij als mannen gebruiken ook de "bescherming" (of eerder "dekmantel") van een club; om gewoon lekker te genieten en om je prive leven even achter je te laten. Als je dus de club op stap gaat met een dame, vervalt voor beide deze "bescherming" en ook wij als ijsberen kunnen dan niet langer de illusie van leuke/stoere/aardige/etc. man langer ophouden, wat binnen in de club natuurlijk een stuk makkelijker is.

    Doet me denken aan een oude uitspraak van, naar ik meen Xaviera Hollander, die tegen een dame die nieuw in het vak is het volgende zegt: "meisje, mannen betalen jou in dit vak geld, niet alleen voor de sex, maar vooral om je de volgende dag niet terug te hoeven bellen!".

    Kortom: als je buiten de club afspreekt met een dame, wordt het een onderdeel van je prive leven, zowel voor de dame als voor jou, en gelden hele andere (al dan niet ongeschreven) regels over hoe met elkaar om te gaan.

    Und RedAmber, du hasst recht: het intieme (lichaams)contact dat je in de club hebt gehad, zal eerder een als belemmering werken dan als ijsbreker als je samen gezellig in een restaurant zit met elkaar of daarna.

  12. #12
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Niet voor mij

    Een meisje prive ontmoeten? Nee, dat voegt voor mij niets toe. Wat zou men dan willen bereiken? Een relatie opbouwen?

    De illusie van de club is (meestal) prettig en de werkelijkheid buiten is hard. Misschien wel harder als we aan kunnen of aan willen kunnen.

    De clubs zijn toch een soort Phantasialand imo, een vlucht uit de werkelijkheid. Zo moet het ook blijven voor mij.

  13. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    @ambertje.
    Als ik om een date vrag (zeker komt dat eens soms bij een griet voor) dan is allen de mens achter de body belangrijk en anders nooits. Kusje links rechts links is genoeg. meer niet.

    Wat praten, alleen niet om themen om sex. allet andere.

    Jongens, ik mag toch de mens kenen leren zo hoe hij is, en ik ga niet met verwachtingen op een date.

    Mijn 2 cents

    Cu neukie :wink:
    niet verliefd

  14. #14
    RedAmber Gast

    Standaard

    @neukie...ich weiß...bei dir ist es so...aber ich denke das manche der Männer hier im Forum auch so massiv Nein sagen liegt auch daran:
    Zuhause wird Mann mit allen Problemen konfrontiert...Kinder/Haushalt/Geld...die Sorgen der Frau...bei uns Mädels ausm Gewerbe kann Mann nicht nur Druck ablassen...viele Reden sich in der kurzen Zeit auch vieles von der Seele...von dem ich glaube das ihre Partnerinen nichts davon wisssen...Sie wollen auch mal der Nehmende sein..nicht immer nur Geben...(Zuhören/Probleme lösen/Geld ran schaffen)Wiederum andere wollen einfach nur schnellen Unkomplizierten Sex...bei dem sie nicht vorher ne packung kerzen und nen Karton Sekt ans Bett stellen müßen damit sie IHN mal ran lässt Ich kann schon verstehen wenn der ein oder andere hier sagt Treffen Privat...NO GO...allerdings nicht,wenn wie ich schon mal erwähnte nur der Beruf der Frau der Grund ist.
    Männer kommen zu Uns um ihre Fantasien und Bedürfnisse erfüllt zu bekommen..einige fühlen sich dabei dann so wohl das sie die Professionelle Komponente vergessen und wissen wollen WER steckt hinter der Fassade was ist das für eine Frau...und so manches Mal verliebt sich der ein oder andere...oder auch eine der Frauen...

  15. #15
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Ik heb al heel wat dames privé ontmoet. Het is voor mij een soort extra dimensie. Het komt ook een beetje door de wijze waarop het allemaal toegaat in een saunaclub. De kans om dan wat "closer" te geraken met een dame van plezier is veel groter.
    Het loopt vaak op niks uit maar het is wel een leuke andere wereld.

    Knabbel

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.

Living Room 468*60   Diamond 468*60