Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Beitrag Kelly / Lisa (PHG) ( Kameroen)

    Naam : Lisa

    Haarkleur/-lengte : zwart, ze wisselt nogal van stijl haar.

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Normaal,zeer slank, B-cup

    Nationaliteit/Taal : Kameroen, duits, engels, frans

    Leeftijd : 26jaar

    Tatoeages/Piercings :-

    Service : PMC, NMCzoenen, beffen,neuken, FT , Anaal

    Bijzonderheden : Heel actief bezig om heren voor zich te winnen. Geeft wel goede service maar heeft wel haar buien. Al heel lang aanwezig in Oedt
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 maart 2009 om 23:48
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Lisa is weer terug en ook haar streken. maar zij kreeg mij toch te pakken. Z:wink: ij heeft gewoon een fantastisch lichaam en op de kamer is haar service altijd prima. Ook nu hadden we een leuk half uurtje

  3. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ja klopt Willem Lisa is een lekkere vrouw die ik ook meerdere malen op de kamer heb gehad.
    Maar verandering van spijs doet eten.

    En mijn keus is meestal voor een beetje getinte blanke vrouw met zwart lang haar en felle maar lieve ogen (Super figuur prefereer ik uiteraard ook)
    Als ze dan geblondeerd is ( Carmen) dan ook geen probleem.

    Maar een voorkeur voor Claudia,Louisa,Sarah en Simonna in PHG
    en Lara in GT
    of in Antwerpen Morena

    Echte uitzondering die ik dan nu ook mis is Carmen en ook Marina.

    Wat Simonna betreft die is weer met mij in contact via Tess uit GT.
    Wat kan het leven toch mooi zijn.

  4. #4
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Onze Lisa doet momenteel haar ding in Goldentime. Mijn verbazing was dan ook groot toen ik haar daar afgelopen zaterdag timide op een krukje zag zitten. Ze heeft in Goldentime alleen een andere naam aangenomen, volgens mij Kelly, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Voor mij zal ze toch altijd gewoon Lisa zijn...
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Haar jaagdrift is inderdaad als sneeuw voor de zon verdwenen. Wat een verschil met PHG.

    Ik dacht eerst nog ze is het niet, maar toen ze omdraaide en ik dat lekkere kontje zag wist ik het zeker: Lisa (of Kelly of hoe ze ook mag heten).

  6. #6
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard Kelly (what 's in a name...)

    Vorige week eens op deze dame gestuit (opvallende verschijning), ik was eigenlijk gekomen voor iemand anders maar die was er helaas niet....... (moet ik toch ook weer voor terugkomen....)

    Ik stond even 'n drankje te bestellen aan de bar en raakte (per ongeluk) haar been aan dat ze diagonaal voor de bar geparkeerd had...... wat een benen!... ...en wat een meid ook; lang, slank en donker gehuld in een zwarte catsuite......
    Nou, toen was het contact snel gelegd, ze is snel in het opbouwen van een geanimeerd gesprek met veel grappen en lachen van haar kant, ze was duidelijk doende zich bij mij onder de aandacht te brengen. Niet op een vervelende manier overigens hoor maar ze weet heel snel wel erg aanhankelijk te worden.
    Ik wilde niet te snel toehappen omdat ik net 'n mindere ervaring achter de rug had, ze moest me nog wel zien te overtuigen dus keuvelden we rustig verder totdat ze begon te zoenen!...:p ...Mijn god, wat kan dat mens zoenen, die natte tong zat werkelijk overal..... Ik kreeg een spontane opwelling onder m'n badjas zonder enige beroering van haar kant.....
    Toen kon het toch niet meer voor me houden: "sleutel halen meisje!....."

    In het tuinhuisje ondeed ze zich snel van dat zwarte visnetje en kon ik haar pas echt goed bewonderen, wat een prachtmens en want een kontje.....
    Hier ging dat zoenen nog eens in de overtreffende trap verder en kon ze zien wat voor een uitwerking dat op mij had.......
    Daar moest wat aan gedaan worden vond ze en ook hierin bleek ze een meesteres.... Heerlijke sex daarna in allerlei mogelijke varianten waarbij me bleek dat ze er bepaald geen hekel aan heeft..... ze mag het graag hebben en dat laat ze je merken (en horen....)
    FT doet ze niet maar dat is zeker geen gemis, ze heeft een perfect gevoel voor timing en die witte slierten over dat zwarte lijf staan haar eigenlijk best goed......

    We hebben nog wel gelachen om haar naamskeuze (en zij om de mijne, ook altijd pret......) want ik vind het niet passen: Kelly, bij zo'n sierlijke zwarte panter.... (denkend aan onze eigen nationale domdo waarbij ik buiten de naam geen enkele overeenkomst kan ontdekken....)

    Verwacht er geen GFE van want als het feestje over is (buiten de kamer) wordt de aandacht snel minder en is ze weer op zoek naar een nieuw slachtoffer maar tijdens het kamerbezoek is het een en al pret en heftige geiligheid.....
    Die kom ik vast nog wel eens vaker tegen.......
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

    Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

  7. #7
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2016 @ 00:09
    Berichten
    67
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Afrikaanse GFE

    Thursday Dec 7. After two run- of- the mill proffi sessions, I was ready for a GFE. Tall lithe perfect bodied, smooth skinned Cameroonian Kelly footed the bill perfectly. She was very friendly and smiling in the lounge, tall like me, so after a short flirtation near the bar, we retired to a cabin way in the back, and it's a good thing because she was screaming about halfway through our 90 minute party. A great kisser, even better pijp , she was tireless and loved my extended beff session as well as around 45 minutes of kama sutra screwing. She came twice and told me she was finished for the night as a result . I will definately repeat with this hard bodied Nubian sex goddess.

    doog
    pepto

  8. #8
    Geregistreerd
    23 augustus 2006
    Last Online
    21 juli 2014 @ 10:16
    Locatie
    Gent / Belgium
    Berichten
    38
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    heb enige tijd geleden ook een aangename tijd met deze ranke dame doorgebracht en kan voorgaand bericht enkel bevestigen

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Diamond 468*60