Pagina 8 van 33 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 176 t/m 200 van 816
  1. #176
    Geregistreerd
    18 maart 2009
    Last Online
    19 juli 2017 @ 11:29
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    130
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    80 in 15 posts

    Standaard

    verleden nacht sms gekregen van de master-bull
    vandaag zitten ze in gt in wenen
    op de rit daar naartoe bijna verongelukt door de andere bull die in slaap gevallen was
    vrijdag had de master een saaie dag in gt maar hij was wel 2uur met zijn nieuwe nummer 1 op de kamer en dat maakte alles goed
    WIJ WILLEN TIETEN ZIEN... GROTE DIKKE GEZONDE LOEZEN !!!

  2. #177
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Ausrufezeichen In afwachting van het volledige verslag; enkele ranglijstjes!

    De 5 knapste meiden:

    1) Gigi (Kroatië/Servië) actief in GT.

    2) Yana (Letse Russin) actief in PHG

    3) Diana (Hongaarse) actief in LR

    4) Ellen (Russische) actief in PSR

    5) Eleni (Griekse) actief in GT




    De rangorde van super naar slecht, betreffende het totaalpakket:

    1) Mara (Roemenië) actief in GT

    2) Eleni (Griekse/Roe) actief in GT

    3) Vera (Griekse/Roe) actief in PHG

    4) Yana (Letse Russin) actief in PHG

    5) Narcita (Roemeense) actief in PSR

    6) Ilka (Duitse/Hon) actief in LR

    7) Carmen (Gipsy) actief in Weense GT

    8) Yoranda (Nigeria) actief in PHG

    9) Ellen (Russin) actief in PSR

    10) Gigi (Kroatische/Servische) actief in GT

    11) Katarina (Bulgaarse) actief in LR

    12) Niky (Gipsy/Roe) actief in LR

    13) Cosmina (Roemeense) actief in Weense GT

    14) Diana (Hongaarse) actief in LR

    15) Alice (Servische) actief in PHG

    16) Elena (Gipsy/Roe) actief in Weense GT



    De clubs gerangschikt van goed vermaak naar matig sfeertje:

    1) PHG (qua sfeer, aanbod en motivatie dames is dit voor mij opnieuw de beste club)

    2) GT Oostenrijk (grote en mooie club, een goed aanbod dames en lekker eten)

    3) PSR (correcte club, goede sfeer en toezicht op goede service dames, ook lekker eten)

    4) GT Duitsland (veel dames, maar ik mis de klik opnieuw… wel mijn 2 toppers daar)

    5) LR (ooit en lange tijd voor mij de gezelligste club, maar de magie is eraf)



    Korte samenvatting:

    Dit is mijn beste tour geweest sinds de 2 memorabele tours van 2008, toen we constant met 3 of 4 Bulls aanwezig waren. Dit was nog voor mijn Ysberen-tijdperk. Maar nog nooit kwam ik op mijn tour zoveer toppers tegen zoals nu. Het niveau van de dames lag deze keer heel hoog. Nog een korte uitreiking van de prijzen:

    - Mijn trouwste compagnon: voor de tweede keer op rij, de heer Badslippers

    - De mooiste en meest sexy DVP: Gigi uit GT

    - De liefste DVP en tegelijk mijn beste investering: de Nigeriaanse Rolanda

    - De beste club: PHG

    - Dorpsidioot van het jaar: Killer-Bull

    - Miss SFL 6-daagse 2011: de Roemeense MARA uit GT

    - De 2 eredames zijn respectievelijk Eleni GT en Vera PHG (beiden Grieks bloed, maar de hele top3 is een Roemeens zootje geworden)
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  3. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (31 mei 2011),Megaboob (31 mei 2011),SeX++ (31 mei 2011)

  4. #178
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Beitrag SFL clubtour voorjaar 2011: ONGECENSUREERD (Deel1)



    Dit voorjaar was ik laat met mijn tour, maar alles wat goed is laat op zich wachten!

    We hebben weer eens geschiedenis geschreven. Weliswaar heb ik aan entree en dames er evenveel geld doorgejast dan wat momenteel mijn netto maandloon is, maar het belangrijkste is dat ik er veel voor teruggehad heb. Maar hopelijk roept men mij als reserve nog eens op om naar het leger te gaan en dan trek ik weer een hoop gevarenpremies die ik opzij kan houden voor een volgende tour.

    Voorlopig blijven we bij deze tour en op het programma stond:
    23/05: Living Room
    24/05: Parksauna Residenz
    25/05: Golden Time Duitsland
    26/05: Planet Happy Garden
    27/05: Golden Time Duitsland
    28/05: Nachtje stappen in Wenen
    29/05: Golden Time Oostenrijk


    Dag 1: Living Room

    De tour werd op wisselvallige toon ingezet. Het was een ideale opener omdat ik al meteen voor anaal ging, maar het was een zwakte van mij om niet meteen met de knapste te beginnen. Ik was nog niet lang binnen en de Bulgaarse Katarina zat al meteen op mijn schoot. Ze zag er eigenlijk niet uit, want ze had een hardnekkige koortsblaas op haar lip. Een potje vulgair zoenen of me eens goed door haar laten afzuigen, sloeg ik dan maar wijselijk over.
    De rest van deze Bulgaarse betere middelmatigheid lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...868#post216868

    Na Katarina me gewassen, iets gedronken en mezelf onderworpen aan een deugddoende saunasessie. Vervolgens ging ik buiten in het zonnetje zitten en daar was het lekker toeven. Voor een maandag was er wel redelijk wat aanbod, maar qua cliënteel was het kalm en de hertjes lagen er ook allemaal lamlendig bij. Door de afwezigheid van enkele vaste waarden ben ik sinds de laatste twee bezoeken aan deze club de touch zo’n beetje kwijt. Daar deze club vooral in de avond ontwaakt, zou het ook die avond kalm blijven. Bij deze club begin ik zo’n beetje last te krijgen van mijn alom gekende Golden-Time syndroom. Ik vind er mijn draai simpelweg niet meer.

    Maar in goed gezelschap weet een man zich wel te amuseren. Zo liep Badslippers naar me toe en gaven we elkaar een kameraadschappelijke knuffel. We namen plaats op een paar zonnebedden buiten en lagen daar het komende uur als twee bejaarde schimmelzakken. We werden bruusk uit ons eigen wereldje gesleurd toen een kolossale negerin zich erbij zette. Mijn smaak was het niet, maar die pervert van een Badslippers leek oprecht geïnteresseerd. Ik dacht eerst dat het een omgebouwde vent was, want ze had kolenschoppen van poten (groter dan die van mij), een hele zware stem en haar kop leek me ook niet echt vrouwelijk.

    Badslippers was met haar een nutteloos gesprek aan het voeren. Hij zei dat ze in de aldi moest gaan werken ipv hier lopen te hoeren. Maar de Keniaanse gulzigaard vond dat blijkbaar minderwaardig en niet genoeg betaald. Tja, zonder kennis van de taal waar je woont, moet je ook niet verwachten dat je 2000euro netto gaat verdienen. Maar ze zal zoveel geld wel nodig gehad hebben, want deze job was het enige wat opbracht volgens haar. De enige optie om fatsoenlijk geld te verdienen. Wie ben ik dan om dat tegen te spreken. Terwijl Badslippers het gesprek gaande hield, fixeerde ik me op haar strot om na te gaan of ze geen adamsappel had en ook op haar slipje om waar te nemen of ze haar ballen niet naar achteren had gebonden. Daarop vroeg ze aan Badslippers wat ik haar zo zat aan te staren. Die antwoordde daar doodleuk op dat ik een rechtse idioot was en dat ik tegen de multiculturele maatschappij gekant was. Toen richtte ze zich tot mij en moest ik mezelf nog als een advocaat gaan verdedigen ook. Later deze week zal ik een negerin op mij verliefd laten worden, zei ik tegen haar, let maar op. Maar met jou ga ik niet naar de kamer, want je bent mijn type niet en bovendien heeft Badslippers al een oogje op jou.

    Bij deze maakte Badslippers nog geen aanstalten om met haar te vertrekken en begon hij maar verder te lullen over de multiculturele samenleving. Samen kwamen ze tot een consensus dat alle mensen goed waren en dat je iedereen in je armen moeten sluiten. Ik lachte in mezelf. En dan noemen al die progressieven zich “links intellectueel”. Het ene moment is elke zwarte Afrikaan een voorbeeldige huisvader en 2 minuten later zoekt ze troost bij die naïeve Badslippers met de woorden dat de mannen in haar land niets anders doen dan kinderen verwekken bij 4 verschillende vrouwen en daarna hun eigen vrouw eens flink aftroeven. Dan bevestigd ze nog maar eens dat de mannen hier veel liever zijn en haar tenminste geld geven. Kan je jezelf nog harder tegenspreken. Ik grijnsde alleen maar… Ik ging er geen woorden aan vuil maken, want geloof het of niet: ik wil ook het beste voor iedereen. Maar kom me AUB niet zeggen dat alle culturen vreedzaam met elkaar kunnen samenleven en dat elke cultuur overloopt van goedheid. Het beste was dan nog dat ze tegen mij zei, ik als halve Jood deeltijds wonend in Israel, dat ik geen oorlog mag voeren, maar liefde moet maken. Jaja… Zal ik eens zeggen wat er gebeurt wanneer ik de dochter van de Hezbollah-topman de hoofddoek van haar kop neuk, dan wordt er een videoclipje van mij naar de Al Jazeera nieuwszender gestuurd, waarin ik een oranje overall draag en een paar fanatieke zotten met een bot mes aan mijn strot zitten te snijden. Dat gebeurt er dan! Maar die discussie die voerde ik niet meer… Ook niet tegen haar en ook niet tegen Badslippers, die goedgelovig aanneemt dat de Amerikanen Bin Laden hebben vermoord.

    Na het onderhoud met dat zwartje liepen Badslipper en ik weer naar binnen. Daar sprong mijn Roemeense toppertje van LR me weer in de armen. Gipsy Niky was klaarblijkelijk heel blij me weer te zien. Moet je weten dat die mij niet meer bij mijn naam noemt (die weet ze zelfs niet meer, volgens mij… Maar zij noemt me verdomme SFL. Gevaarlijk als zulke mokkels je verhalen hier ook zitten te lezen, dan weten ze te veel). Wat zitten praten over koetjes en kalfjes en daarna gingen we de kamer op. Tegen beter weten in… Ik had het beter niet gedaan. Vorige keer was ook niet bepaald een voltreffer. Ligt niet aan haar, maar aan mij. Zij is altijd een toppertje, geeft goede service, heeft een heerlijk stevig en vast lichaam en is bijzonder lief op de kamer. Maar zoals ik eerder al zei is ze echt te gevaarlijk, want op zo iemand zou ik makkelijk verliefd kunnen worden… En met verliefd worden op een DVP, heb ik mijn lessen onderhand al wel geleerd. Ik zat al veel te ver in de fase dat ik haar mag en dat ik tot op zeker niveau om haar geef. En die knop valt helaas niet meer om te draaien, met als gevolg dat je tijdens het neuken begint te denken met je verstand en je hart en niet meer met je pik zoals een doorsnee man zou moeten doen. Wegens het in panne vallen van mijn pik zijn we dus niet tot een orgasme doorgegaan.
    LINK NIKY: https://www.ijsberenforum.com/forum/...865#post216865

    Na de anderhalf uur durende sessie zonder een fatsoenlijk harde penetratie en een zaadlozing, kwam ik terug in de bar terecht, waar ik kameraad Badslippers trof. Die was ook net terug van een wip met zo’n klein mollig ding, die naar verluidt zijn hele reet weer uitgevreten had. Vanaf dat moment was BS weer in vorm als vanouds. Een hele resem van komische opmerking volgden elkaar op, wanner dames voorbij liepen. Eentje, waar ik op een vorige tour de eer mee had, had onlangs haar lippen laten opspuiten… Badslippers gaf haar Donald Duck als koosnaampje . Dan komt die ene voorbij, die met haar Miss Piggy ogen waar ook Pedo Pete en Killer-Bull al opgelegen hebben (Evelyn, als ik me niet vergis). Die heeft de varkenspest zegt Badslippers, doelend op de pigmentvlekken op haar schouder… En zo in die trend ging het nog wel enkele uren door. Soms was het hard en gemeen, maar Badslippers kan mij steevast de slappe lach bezorgen.

    Van al dat lachen krijg je honger. Gelukkig werden de pizza’s geleverd en het was weer lang geleden dat ik mijn lievelingspizza van LR nog eens geproefd had. Namelijk die met de pikante pepertjes op. Heerlijk. Terwijl ik daar zat te eten, komt ook de Duitse Annika voorbij. Verdomme, dacht ik, wat heeft die dikke poten onder haar piskelder gekregen. Ik heb haar een tijdje persoonlijk en buiten de club om gekend, maar van haar word ik altijd zo moe. Ze is even theatraal in haar privé-leven als in de club. Gelukkig bleef ze niet lang hangen en liep ze verder… Bij mij is toch niets te rapen voor haar.

    Na de pizza en wat doelloos geslenter door de club vertrok Badslippers naar huis. De arme man moest er om 6u alweer uit om te werken tussen de gestoorden en de volgende avond zou hij me opnieuw vergezellen. We namen afscheid. Hij vertrok en ik ging de kamer op met Diana van Hongarije. Ze was zichzelf al een paar keer komen aanbieden en hoewel ik een lauwwarm vermoeden had dat ze op de kamer niet veel zou te bieden hebben, ging ik toch met haar de kamer op. Maar het moet gezegd wezen: ze was wel de allerknapste die op maandag 23/05 in LR rondliep.
    LINK DIANA: https://www.ijsberenforum.com/forum/...867#post216867

    Tegen de late uurtjes zat ik aan de bar en achter de bar stond bij regelmaat een dame op leeftijd drankjes te tappen en mijn aandacht te trekken. Zij verleidde me elke keer opnieuw en ik dolde ook graag met haar. Langzaam werden we toch naar elkaar toegezogen. Ik genoot met volle teugen van deze ouwe kettingrokende doos, die langzamerhand in beschonken toestand terecht kwam. Met deze Duits-Hongaarse Ilka had ik meteen mijn eerste topsessie van de tour te pakken. Ze heeft me vol overgave het beste wat ze te bieden had geschonken. Het afscheid was een ramp omdat ze begon te janken, maar de details van de supersessie zelf, die lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...866#post216866

    Ondertussen was het half 3 en ook tijd voor mij om weer naar huis te keren. Deze eerste dag van de tour was zeer wisselvallig. De club heeft “het” niet meer, maar toch wist ik me met Badslippers en wat dames gezellig te amuseren. Ik had al meteen sessies met een beestig knap wijf en een taboeloze topper te pakken, maar helaas viel ik ook twee keer in herhaling. Eentje viel best mee om de tour mee aan te vangen, maar met de tweede (Niky) kwamen er teveel emoties bij kijken en hebben we niet afgemaakt wat we begonnen waren.

    http://youtu.be/t-vTaktsUSw




    Dag 2: Parksauna Residenz

    Het was een pure gok. Op een dinsdag naar PSR gaan, zou wel eens een vrij kalme dag kunnen worden. Van mijn vorige tour of een keertje daarvoor meen ik mij te herinneren dat er niet veel te beleven viel daarboven op die alpenweide. Ik weet nog dat ik toen zo moe was dat ik een hele dag heb liggen slapen op zo’n zonnebed en dat ik enkel opgestaan was om te vreten. Killer-Bull had toen al het werk voor mij verricht en ik weet zelfs niet zeker meer of ik toen effectief wel aan wippen toegekomen was.

    Wel nu, deze keer was het helemaal anders en had SFL het enorm naar zijn zin. Een bijkomend voordeel was dat ik nog een vrijkaart liggen had voor PSR. Gewonnen met een tombola op dit informatieve forum, want met schrijven win ik al een poos niks meer. Het schijnt dat mijn verhaallijnen te lang en te saai zijn en overigens zou ik een waardeloos stuk vreten zijn dat totaal geen informatie deelt op dit forum. Dus de 4 mensen die mijn schrijfsels blijven geloven, lezen en nomineren, die draag ik hoog in mijn gratie. En natuurlijk is er nog een vijfde die ik met respect aanzie en wie ik eens wou bedanken voor de support… En dat is onze aller forumvader Willem2.

    Voor ik zou afzakken naar PSR had ik graag eens bij deze brave man langs gegaan en hem eens een pleziertje teruggedaan. Voor zulke gelegenheden is altijd de internationale pers ook aanwezig. Levert namelijk mooie beelden op wanneer wereldleiders elkaar de hand schudden. En zo is dat ook wanneer de leider van de ijsberen de president van de Bulls ontmoet. Maar de pers was voor niets aan het wachten, want na mezelf uit te leven in LR de nacht ervoor, moest ik me zo nodig weer overslapen en zou het al een wonder wezen dat ik voor 18u in PSR zou geraken. Ik heb me dus verontschuldigd bij Willem2, maar het staat als een paal boven water dat ik op een ander keertje nog wel eens zou langskomen voor een gezellig onderhoud.

    Buiten het feit dat ik me overslapen had, is de succesdag toch met nog een tegenslag begonnen. Dat geschiedde wanneer ik toekwam daarboven in de Alpen. De voorste parking stond vol en ik reed verder door naar achteren om me op de onderliggende parking te zetten. Wegens mijn laattijdige aankomst, de opwinding en een plots oplaaiende geslachtsdrift rij ik bij het achteruit stationeren mijn achterbumper toch wel niet in de prak tegen een metalen paaltje. Blijven kniezen over een schram en een deuk hielp me ook niet vooruit… Dus ik spoedde me naar binnen. Te samen met mij liepen er 3 Roemeense dames in burger mee binnen. Verdomd, wat zagen die er lekker uit. Toen de theke hen weigerde omdat ze geen Duits konden, begon ik bijna te janken van ellende. Anderzijds was het een goed teken, want dat wou zeggen dat er voldoende dames binnen zaten waardoor ze zich dit konden permitteren.

    Eénmaal binnen nam ik waar dat de keet verdomme bol stond van de vele mokkeltjes. Mijn dag was gered en de wisselvallige dag van gisteren werd al meteen uit mijn kortetermijnsgeheugen gewist. In de kleedkamers trof ik de heer Badslippers die ook nog maar pas daar was. Hij sprong me in de armen en zoende me innig… Dat was zijn manier om me te bedanken, want dankzij mij was hij gratis binnen. Normaliter had de Killer-Bull mee naar PSR gekomen, maar die kreeg op zijn werk geen verlof meer geregeld. Zijn vrijkaart zou diezelfde week nog vervallen en zodus had ik deze overgekocht voor 25euro. Was dus nog de helft van de prijs winst. Aangezien Badslippers zich op de laatste twee tours profileert als de meest trouwe labrador, schonk ik hem Killer-Bull zijn vrijkaart. En vandaar al die dankbetuigingen.

    Toen we op verkenning gingen bij het zwembad en de relaxruimte, liepen we een andere oude bekende apenkop tegen het lijf. Het was de Bulgaarse Leni (in een ander leven en andere club ook wel Simona geheten). Ze verwelkomde ons samen, maar zag in Badslippers het ideale slachtoffer. Er was dan ook niet veel nodig om deze ouwe psychopatische zondaar mee te krijgen. Ik keek het verliefde koppeltje na en grijnsde in mezelf. Een paar weken eerder had ik van Dalton SOA-foto’s gezien op dit forum en bij die gedachte alleen al (met de kennis dat Simona zijn persoonlijke queen of love is), was ik opgelucht dat mijn wingman haar had opgevangen en ik niet in haar valstrik was gelopen.

    In de bar zat ik gezellig te wezen tussen de gasten en aanschouwde ik menig halfnaakte dame. Tot opeens de dame naast mij opsprong en haar drankje in het gezicht van een andere dame kiepte… Het ging zo snel en ik wist niet eens of er een woordje aan vooraf gegaan was. De dame die haar drankje naar die andere kiepte liep weg met een hysterisch geschreeuw. De andere sprong recht van haar kruk en maakte met haar been een schoppende beweging naar de eerste, maar raakte in plaats daarvan mij. Ze wou haar nog verder attacheren, maar ik sprong op en hield haar in bedwang met een armgreep. Ik ben een Roemeense, zoiets moeten ze bij mij niet doen, ik ben licht ontvlambaar, schreeuwde ze het uit. Ik hield haar nog steeds van die andere af en nog een andere mannelijke gast bracht haar met sussende woorden mee tot bedaren. Hadden we de catfight niet voorkomen, dan hadden ze beide dames er waarschijnlijk uitgesodemieterd en dat was evenzeer voor niemand leuk geweest. Dit vond ik weer zo’n geweldige gebeurtenis en wat had ik spijt dat Badslippers dit net gemist had. Van het drankje kreeg ik ook eerst een deel opgevangen en daarna kreeg ik nog een trap tegen mijn been van die andere… Wie dit gezien had en mij kent, die lag op zijn buik van het lachen. Dat dit mij weer moest overkomen!

    Gezien ik gratis binnen was, wou ik voor de club ook wel eens iets terugdoen en ik bestelde mezelf een Caiperinha voor de democratische prijs van 7€. Was toch wel het minste wat ik kon doen en bovendien had ik er zelf ook nog eens geniet van. Bij het degusteren van deze exotische nattigheid, kwamen enkele dames zich om beurten bij me voorstellen. De eerste was een heel mooi meisje met een afkomst die ik respecteer. Het was de Servische Carla, met sleeve-tatoe op schouden en bovenarm. Uitermate sexy mokkel met wie ik gaarne had gaan stengelen, ware het niet dat ik haar voor de rest van de avond nooit meer gezien heb. De tweede die zichzelf op een zilveren schoteltje aanbood was de enorm mooie Rosa… Naar eigen zeggen afkomstig van Sicilië. Sexy wicht en ook in haar had ik veel zin… Maar Carla van zojuist beroerde me meer. Bovendien had ik wel bedenkingen bij deze knappe Rosa. SFL is immers ook al in Sicilië geweest (kan ook niet anders: is verdomme het bedevaartsoord van de maffia) en alle mokkeltjes daar stijgen met moeite boven de 1m60 uit. Dat er dan ineens zulks van haast 1m80 op hakken voor je staat en zegt dat ze een lilliputter van Sicilië is, dan gaan er vragen rijzen.

    De derde is scheepsrecht moet ik gedacht hebben, want de derde dame kwam zich voorstellen zonder maar één woord te lossen. Ze stond tussen mijn benen tegen mijn pik aan te rijden met haar sexy buikje, trillende venusheuvel, sappige tietjes en diens meer. Gaandeweg begon ze me mijn hele kop en hals af te likken. Diepe resem tongzoenen volgden elkaar met de precisie van een resem kogels afkomstig van een full automatic Uzi op. Dit ging 20minuten à een half uur door totdat mijn pik op ontploffen stond. Terwijl ze me vol overgave zat te muilen zag ik haar ogen steeds geviseerd op iets wat zich achter me afspeelde. Ik kreeg niet de tijd om me te vergewissen naar wat ze zat te staren, maar opeens zei ze het zelf: “Er zit een vies gemanierd heerschap al de hele tijd naar ons te staren. En hij heeft een perverse grimas, wie weet zit hij zich daar onder de tafel op ons af te trekken?”. Ik draaide mijn door geilheid doordrenkte torso en zag uit mijn ooghoeken hoe Badslippers ons kostelijk zat gade te slaan. Zijn bulderlach weergalmde door de barruimte. “Waar ben je weer mee bezig, jij gore smeerlap?”, vroeg hij tussen zijn heimelijke gelach door. Ik dacht bij mezelf: pas jij maar op dat je morgen geen pukkels op je flieter hebt van Simona.

    We hadden de gasten al genoeg live erotisch vertier geschonken en ik vond de tijd rijp om met deze trashy Roemeense in afzondering te gaan. We kregen de kamer vlakbij de receptie toebedeeld. Daar namen we eerst een douche en bezondigden ons aan een kinky voorspel. Meteen wist ik al dat dit mokkel een toppertje zou worden. Ze was de perfecte combinatie van GFE en PSE… respectievelijk 60 – 40! Na de intensieve daad, had ze het gekapte ijs van mijn cocktail nog over mijn ballen gekapt. Moet je echt eens doen na het neuken, ijs tegen je ballen houden… Die tintelingen die je dan ervaart zijn zalig! De details lees je onder volgende LINK: https://www.ijsberenforum.com/forum/...877#post216877

    Na de stomende sessie met Narcita of hoe het ook mag heten, ging ik me afkoelen onder een koude douche. Edoch, de douches hadden het niet begrepen op mij… Ik was de werking ervan even vergeten. Met badjas en al aan zocht ik de kapstokken daarbinnen. Maar liefst 3 douches sprongen gelijk aan en ik stond 3 minuten later aan de receptie met enkel een handdoek rond mijn middel en de vraag of ik een droge badjas kreeg. Later op de avond, na een tweede sessie, was ik me weer gaan douchen, maar toen namen die sproeiers me weer te grazen… De eerste was ijskoud en de tweede, daar zat zoveel druk op dat het was alsof de flikken het waterkanon op mij openden.

    Ik keerde terug naar het restaurant, waar Badslippers nog zat na te genieten van zijn avondmaal. Ik schoof aan en onmiddellijk na mij schoof ook Simona/Leni bij. Van haar kreeg ik Roemeense/Bulgaarse/Griekse en Turkse les. Ze wou even opscheppen hoe slim ze wel niet was, want volgens haar zit een hoog percentage van alle hertjes in de club met analfabetisme opgescheept. Ik schoot in een bulderlach, maar zij bleef ernstig kijken. Badslippers zei niets, en las verder in zijn Turkse krant waar hij waarschijnlijk helemaal geen ballen van begreep. Het lachen verging me anders wel toen Simona namen begon te noemen van analfabetische dames. Onder hen eentje die ik de dag ervoor in LR nog had geklipperd. Ook eentje wiens nummer ik heb en van wie ik op regelmatige basis een lief SMS-je krijg. Nu zat ik met een zware vraag op mijn maag: zat dit Bulgaars snolletje als een echt roddelwijf haar collega’s negatief af te schilderen of sprak ze de waarheid… In geval van de tweede optie: wie zendt me die SMS-jes dan en nog beter, wie geeft antwoord wanneer ik er naar de persoon in kwestie eentje stuur???

    Ik ging me er niet druk om maken en liet Badslippers alleen met zijn krant en de Bulgaarse met haar gepoederde neus. In de bar liep ik de bevallige Ellen opeens tegen het van hetigheid trillende lijf. Met haar heb ik ook wat staan lullen. We hadden al eens eerder de eer met elkaar in YY, een tijd terug. Altijd leuk wanneer je iemand treft die je eerder in een andere club al gezien hebt. Zo waren er ook twee Duitse mokkels die pas toekwamen in PSR en een rondleiding kregen. Hen kende ik dan weer van de avond ervoor in LR. Ze schaterden het uit van plaatsvervangende schaamte toen ze me in de gaten kregen.

    Om terug te komen op de Russische Ellen; het duurde niet lang alvorens ik met haar naar dezelfde kamer vertrok waarop ik eerder al met de jonge Roemeense gelegen had. Met Ellen was het natuurlijk ook fantastisch, al moest ze globaal gezien de jongere Roemeense toch laten voorgaan in vakkennis. Ik heb op deze tour ook al lekker in de kont geneukt, deze keer was het tijd om bekkie te spuiten. In totaal was ik wel wat langer met Ellen op de kamer.
    LINK ELLEN: https://www.ijsberenforum.com/forum/...879#post216879

    Toen ik terug kwam met Ellen zat de door verveling geslagen Badslippers in de bar wat voor zich uit te staren. Ik zette me bij hem en we voerden een gesprek boordevol onnozeliteiten. Toen een langbenig mokkel voorbij kwam en ik zag dat ze moeilijkheden begon te krijgen op haar stelten van killerheels, wierp ik mezelf in een reflex op de grond en ving haar op toen ze 2 minuten later neerviel op mij. Ik zou voor eeuwig haar redder zijn!

    Na dit belachelijke voorval kwamen er nog twee Roemeense snollen ons animeren. Helaas kon Badslippers zijn ogen niet meer openhouden. De ene had, zo denk ik toch, haar pyjama al aan en trachtte me toch nog even snel op te geilen. Het lukte haar nog ook. Badslippers kreeg dit in de gaten en riep me dat ik voor de bijl zou gaan. De lichtzinnige klootzak ziet me aan voor een zwakkeling. Juist daardoor beet ik om mijn tanden en hield ik de boot met het pyjama-wijf af. Haar vriendin had anders wel een manier gevonden om opa Badslippers terug wakker te krijgen. Ze ging een tas hete koffie voor hem halen en kwam ermee naar hem toe. Op het moment dat ze die wil neerzetten, struikelt ze toch wel niet en zie ik de tas naar de kloten van Badslippers vliegen. Het eerste wat ik dacht: dat is een tweede graad verbranding, beste kerel… De rest van de tour zal ik zonder jou moeten beleven! Natuurlijk betrof het hier een Roemeens grapje en zat er geen hete koffie in de tas. Maar bij deze was Badslippers wel meteen wakker.

    Rond middernacht hielden we het voor bekeken. We stapten ieder naar onze eigen wagen toe en reden in konvooi terug richting Nederland. Toen we beneden aan de berg aankwamen, reed de linkse dwaas warempel nog door het rode licht. 3seconden later was het groen en reed ik op mijn gemak door.

    PSR oversteeg onze stoutste verwachtingen. Het was een topdag… Met 2 goede sessies, waarvan ook één supertopper. Het was zeer gezellig en ik hoop hier wat vaker over de vloer te komen! http://youtu.be/D83rOfh6Khc



    Dag 3: Golden Time

    In de vroege namiddag kwam ik toe, maar blijkbaar was ik nog niet vroeg genoeg aangezien er al geen parkingplaats meer was. Ik keerde om en ging mijn bolide dan maar parkeren op de parking van het dierenpark. Stopt daar achter mij een pooier met een Hummer. Zou hij me van deze parking komen verjagen?, dacht ik bij mezelf. Hij stak zijn Oost-Europese kop naar buiten en vroeg of ik in het dierenpark moest zijn, of in het dierenpark wat verderop aan de Heidweg. Ik koos voor het dierenpark aan de Heidweg en hij bood me een lift aan. Dan heb je ook eens in een Hummer gezeten grommelde hij… Daarop zei ik:

    “Nu moet jij eens ff luisteren jongen… Ik heb het leer van de zetels al twee maal versleten in mijn kameraad zijn H2… Ik heb er zelfs menig vrouwmens in gestengeld, ik heb in zo’n milieu-onvriendelijke wagen liters champagne naar binnengekiept en zelfs al liters champagne weer uitgekots… en dan zwijg ik nog over de kilometers witte lijnen die ik erin gesnoven heb. Dus flikker jij maar even op met dat opscheppen over een voertuig dat niet eens van jou is. Als je me niet gelooft; vraag dan maar eens aan Stephan hoe ik en mijn 3 Oekraïense kameraden (waarvan er nu 2 in de lik zitten) in de beginmaanden van VV met ons rollend materieel wekelijks toekwamen en zo high als een vis door het venster van die vierkante bak naar buiten klauterde, te lomp gezopen en gesnoven om als een normale mens via het portier uit te stappen. En hoe we door iemand van VV zelf naar de ingang moesten geleid worden omdat we ineens niet meer wisten in welk bos we waren en onze benen zo lam aanvoelden als een MS-patient!”

    Maar goed, die goeie ouwe tijd die ik hier weer even uit mijn archiefkasten ram, die ligt ver achter mij en ik mocht inderdaad blij zijn met de lift, want anders kon ik die 300m te voet afleggen.

    Ik ging GT binnen en daar trof ik veel dames, maar geen enkele die me van contentement in de amen viel. Ik had het anders wel verwacht na de laatste 3 of 4 keren. Ik kreeg dus mooi het deksel op mijn neus en het werd helaas niet beter toen ik de bar binnenliep en niemand van mijn favorietjes waarnam. De enige die ik zag was de Letse Russin Nika, maar zij werd bezet gehouden door de een of andere directeur van een Nederlandse bank. Misschien ook een ijsbeer op dit forum?

    Omdat er geen beterschap waarneembaar was, zette ik het maar op een zuipen. Op den duur was het binnen ineens leeg. Dus ging ik buiten eens kijken. Het was mooi weer en veel dames lagen er tam van de warmte loom bij. Dit was een ramp op grote schaal… Ik deed de moeite niet meer om terug naar binnen te gaan en bediende mezelf met biertjes uit de ijskast in de tuin. Terwijl ik het ene na het andere salitosflesje in twee slokken binnensloeg, zie ik vanuit mijn ooghoeken een komische figuur mijn richting uitkomen. Bij het vermelden dat ie me met mijn zonnebril niet meteen herkende, lanceerde hij een bulderlach waarvan alle slapende wijven in de tuin bruusk wakker werden. Ik deed mijn bril af en bekeek hem nog eens goed om hem indien mogelijk thuis te kunnen wijzen. Ik zag hem daar voor me staan: een aap met een banaan… Toen wist ik het weer: de mascotte van PT Xanten: Ricardo Banana!

    We bleven buiten een beetje chillen… En wat hadden we een pret. Ik moest niet alleen lachen met wat hij daar allemaal zat uit te kramen, ook met zijn grappige dialect amuseerde ik me kostelijk. Ik weet natuurlijk niet uit welk Nederlands Limburgs of –Brabants boerengat hij kwam, maar volgens mij heeft hij lang in Zuid-Afrika gewoond.

    Nou goed, toen de zon te heet werd op onze bol, gingen we weer binnen. Het gezuip ging vanaf dan door aan de bar én met bediening. Ondertussen kwamen er nog een paar andere ijsberen bijstaan. Bosbeer en DeSouza. Met laatstgenoemde raakte ik in een heftige discussie verwikkeld aangaande bieren en meerbepaald pilsjes. Ging hij even de ervaren bierdegusteerder uithangen en me zeggen dat Heineken voor geen meter deugd. Hij had het beter begrepen op die stinkende Waalse pils van bij ons: Jupiler. Nu wist die vent niet dat Heineken een biobier is en met de nodige zorg gebrouwen wordt. Jupiler daarentegen zit vol chemische rommel om het gistingsproces te versnellen. Vergif dus. Ik zei dus tegen hem: “kerel, je bent een aangename vent, maar we gaan hier niet blijven lullen over bier. Mijn tour wordt mede mogelijk gemaakt door Heineken en per keer dat ik Heineken hier vernoem worden er door Heineken persoonlijk honderden euro’s naar mijn rekening overgedragen. Dus als je wilt discussiëren over bier… Kom dan met vergelijkingen tussen Heineken van het flesje of Heineken van het vat”

    Ondertussen zag ik in een zatte waas Ace2 door de bar stormen. King-Bull2 was er dus al. Ik liep hem achterna en vond hem terug in de kleedkamer. Ik sprong hem rond de nek en was zo blij hem weer te zien. Flikker nou maar even op, zei de Noorse viking nors. Wacht op mij in de bar, dan kom ik zo meteen bij je… In al mijn blijdschap had ik niet gezien dat Ace2 na zijn sessie en het afrekenen ervan in zijn blootje stond en klaar was om te douchen. Ik sprong dus duidelijk op het verkeerde moment op hem. Mag nog van geluk spreken dat ik geen Goddelijke lul door mijn navel gestoken kreeg!

    In de bar ging ik weer bij Ricardo zitten… Door allerlei verhaallijnen die samenliepen uit zijn dolkomische bek, kreeg ik ineens een meesterlijke ingeving. Ik dacht, we gaan van dit heerschap ook een Bull maken. Hij werd ogenblikkelijk als Dracula-Bull gedoopt. De wijven kwamen in een kring rond ons staan en riepen; “Ooooh Dracula-Bull, volg ons naar de kino en naai ons allemaal één voor één!” Dracula-Bull deed wat van hem gevraagd werd en ik bleef alleen achter met DeSouza. Ace2 kwam er wat later ook bijstaan. Hij toonde een gezonde interesse naar mijn dagelijks leven en het verloop van de tour. Helaas lukte het me niet een fatsoenlijk gesprek te onderhouden met mijn goede vriend. Ik was gewoon te zat en kon plat Vlaams niet meer onderscheiden van oud-tibetaans. Ik heb het nog geprobeerd in plat Amsterdams, maar dat lukte helemaal niet. Om het gesprek gaande te houden, introduceerde Ace2 me aan zijn Braziliaanse verovering… Mooi om naar te kijken, maar het was SFL zijn type niet. Maar niet veel later komt daar toch wel geen Braziliaanse vriendin bijzitten die wel SFL’s type was. Als een lijmverslaafde uit Rio die uit een zak inhaleert, zo trok deze donkere schone aan haar sigaret. Ongeacht mijn beschonken toestand kreeg ik een loeiharde pik. Ik vroeg haar dan ook meteen in het Portugees om de sleutel te halen, maar het zou evengoed in het Luxemburgs kunnen geweest zijn. Maar die lompe koe wees me warempel af en liep weg van mij…

    Dat was de ommekeer. Ik was verdomme zatter dan op mijn verjaardag. Ik nam me voor om te stoppen met bier drinken en bestelde prompt een fris glas water mit zitrone! Dit hielp niet meteen en daarom ging ik kijken of er wat te bikken viel. Er viel zeker wat te bikken, maar ik moest 3 kwartier aanschuiven… Het leek verdomme een voedselbedeling van het rode kruis in Somalië wel. Toen ik eindelijk aan de beurt was, bleek het vlees op te zijn. Een hoop pasta en een klodder tomatensaus was het enige dat ik scoorde. In beschonken toestand zat ik me nuchter te vreten… Mijn bek en badjas zaten al helemaal onder de tomaten-saus. Opeens schoof mijn liefje Eleni bij aan. Bij haar was een nieuw mokkel; haar introducée. Daar zat ik dan met 2 meiden en mijn badjas volgesmost. Ace2 kwam er ook bijzitten en begon wat te dollen met de twee dames. In het begin leken ze het leuk te vinden, maar na een poosje werden ze mijn kameraad zijn geklets beu. De nieuwe zei tegen Eleni in het Roemeens dat Ace2 een mongol was. Ik vertaalde voor mijn vriend en die leek het niet zo erg te vinden. Waarschijnlijk geloofde hij me niet omwille van het feit dat ie weet dat ik geen letter Roemeens spreek. Daar heeft ie een punt. Maar SFL gaat tegenwoordig teveel met Roemeentjes om en om gemakkelijk kunnen uit te maken of ze geen kwaad over hem spreken, heeft hij woordjes vanbuiten geleerd… Voornamelijk scheldwoordjes, omdat ik zo kan nagaan dat er niets slechts over mij gezegd wordt wanneer 2 Roemeense snollen in mijn bijzijn in hun eigen taal verder gaan. Hetgene wat ik verstond uit wat de nieuwe tegen Eleni zei, betreft een vertaling in de trend van mongool, debiel, achterlijke…etc.

    Ik bleef natuurlijk niet wachten totdat Ace2 zijn vrienden uit Maaskantje hierheen zouden komen met hun pooierbak en dat mokkeltje de groepsverkrachting van haar leven zouden geven. Ik ging met de Griekse Eleni de kamer op. http://youtu.be/MwAcErpAaec
    En zoals al die keren voordien was het perfect met haar. 3 uur ofzo… Meermaals geneukt… Tussendoor moest ik al eens pauzeren omdat ik zoveel moest zeiken van al dat bier… Maar ze lag steeds opnieuw klaar wanneer ik terugkwam. Met haar eveneens een lekkere wip gemaakt terwijl ze aan het roken was. Ik was misschien zat aan de sessie begonnen, maar toen ik de blokhut weer uitkwam, was ik zo nuchter als een Wiener koorknaap!
    Meer details: https://www.ijsberenforum.com/forum/...047#post217047

    Na al dat geneuk met Eleni, vond ik Ace terug in de kleedkamer. Hij stond daar al halvelings strak in het pak en deelde me mede dat ie het voor bekeken hield. Dat was jammer natuurlijk, net nu ik nuchter begon te worden en ik eindelijk een normale dialoog kon voeren. En wat had hij weer een chique pak aan… Zou hij verdomme eens een keer mee naar Oost-Europa gaan, dan zou hij aan de lopende meter neuken. Wat moeten die boekhouderdjes in Nederland toch smakken geld verdienen? De vorige keren zag ik hem ook al en telkens met verschillende fancy pakken. Ik heb natuurlijk ook wel enkele pakken in mijn kast hangen, maar volgens mij heeft Ace er voor elke dag van het jaar een ander! Nu goed, de brave man vertrok dan maar weer met zijn Pierre Gardin kostuum van 2600 euro en ik was weer alleen in GT.

    Lang was ik niet alleen, want ik trof meteen NickXXX. Met hem en een tas koffie in de sofa gaan zitten. Hij sprak vol lof over mijn meest recente Oekraïne verhaal op dit forum en ik bewonderde hem dan weer omwille van een aantal pedofiele uitingen. Gedeeltelijk wonende in België is me dat toegestaan daar bewondering voor te hebben. De gezelligheid werd verstoord toen er twee mokkels bij ons kwamen zitten. Wie zijn mokkel was, weet ik niet meer, maar mijn mokkel was alleszins eentje die op mijn to-do-list stond. De Kroatische Gigi, die naderhand een Servische bleek te zijn.

    Zij zou mijn knapste verovering van deze tour worden en het duurde niet lang vooraleer ik haar de sleutel liet halen. Er waren wachttijden en dus kon ik nog een tijdje gratis van haar gezelschap genieten en konden mijn handen al eens aftasten wat voor vlees we in de kuip hadden. Na een klein half uur konden we toch aan onze sessie beginnen en daarvan lees je alles onder volgende LINK: https://www.ijsberenforum.com/forum/...040#post217040

    Na de sessie met Gigi, nam ik afscheid van sommige dames, een paar gasten en de club. Ik liep naar buiten en wachtte op de Hummer die me weer naar de ander parking zou rijden. Deze kwam snel en zette me even snel weer naast mijn wagen af. Bis übermorgen, grijnsde ik naar de stoere chauffeur!

    SFL de Griekse rapper: http://youtu.be/v900lu-Gyjc

    En nog eentje om het af te leren: http://youtu.be/MwAcErpAaec
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  5. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 juni 2011)

  6. #179
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht


    Dag 3: Golden Time

    In de vroege namiddag kwam ik toe...........
    Helaas kon ik maar 1 dag aanwezig zijn. In mijn oorspronkelijke planning had ik 2 middagen gereserveerd. Ik vertrok op vakantie en een ladingen afspraken werden digitaal geregeld en voor ik het wist vielen de woensdag en vrijdag al weer af. Voor ik weer terug was werd de afspraak van woensdag weer geannuleerd en ook die van woensdagavond. Hoezo is mijn werk een chaos? En zo kon ik ineens een woensdagsmiddag en -avond aanwezig zijn. Niet dat ik er veel aan had, want SFL was bezopen en een goed gesprek ging maar moeizaam. Toch wil ik op zijn verhaal reageren:

    • SFL mag mij altijd omhelsen en hoeft niet bang te zijn dat mijn lul in zijn navel verdwijnt.
    • Ik had goed in de gaten dat de 2 griekse (?) vriendinnetjes van SFL mij maar een eikel vonden. Statistisch gezien is die kans altijd groot. Maar misschien is mijn EQ nog niet zo laag als het lijkt.
    • Het was geen Pierre Cardin-kostuum dat ik droeg maar Hugo Boss. Prijskaartje geef ik niet vrij. Ik heb ook niet voor elke dag van een jaar een ander kostuum. In GT krijg je van de meisjes misschien wel ogenschijnlijk complimenten op je kostuum, maar ze zien je toch liever in een vlotte spijkerbroek naast hen lopen. :wink:

  7. #180
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Niet dat ik er veel aan had, want SFL was bezopen en een goed gesprek ging maar moeizaam.
    Mij ga je niet snel meer zat zien... Volgende keer praten we bij!

    • SFL mag mij altijd omhelsen en hoeft niet bang te zijn dat mijn lul in zijn navel verdwijnt. Laten we dat toch maar niet doen voor jij je gaat douchen!
    • Ik had goed in de gaten dat de 2 griekse (?) vriendinnetjes van SFL mij maar een eikel vonden. Alleen de Roemeense na die bewoording ter mond... De half-Griekse zweeg daar wijselijk op. Maar geen nood, die vindt mij nu ook een eikel!
    • Het was geen Pierre Cardin-kostuum dat ik droeg maar Hugo Boss. Prijskaartje geef ik niet vrij. Ik heb ook niet voor elke dag van een jaar een ander kostuum. In GT krijg je van de meisjes misschien wel ogenschijnlijk complimenten op je kostuum, maar ze zien je toch liever in een vlotte spijkerbroek naast hen lopen. In GT zeg je... Ik praat over Oost-Europa... Daar is een jeans voor klaplopers en would-be gangsters
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  8. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    vrije jongen ( 5 juni 2011)

  9. #181
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Beitrag SFL clubtour voorjaar 2011: ONGECENSUREERD (Deel2)

    Dag 4: Planet Happy Garden

    Bij aankomst in PHG waren mijn verwachtingen eerder laag, wat ik toen nog niet wist is dat het de beste dag van mijn tour zou worden. Het overkomt je meestal dat het beter uitdraait wanneer je weinig verwacht. Net zoals ik al maanden verwacht dat die eikel van een Killer-Bull me zou vergezellen, worden hoge verwachtingen niet ingelost.

    Op het laatste moment wou de Killer zich terug richten op de eerdere planning van mijn tour en daarin zouden we FKK-Planet aandoen. Gelukkig herpakte ik mij en kwam PHG in de plaats, zo zou later blijken uit het SMS-verkeer dat de Killer en ik gedurende de dag met elkaar hielden. https://www.ijsberenforum.com/forum/...396#post217396

    Maar laat ons beginnen bij het begin. Relatief weinig wagens op de parking en ik hield mijn hart al vast. Bij binnenkomst zag het er wel het tegenovergestelde uit. Al tamelijk wat gasten, maar nog veel meer dames. Dit is hoe een club moet wezen!

    Na me om te kleden enterde ik de bar. In de inkomhal werd ik al meteen vastgeklampt door twee lekkere wijven. Dit deed me niks en ik zette me aan de bar waar ik een drankje bestelde. Ik keek rond en gaf mijn ogen de kost… De lamlendige garde hangwijven die daar in de zetels lagen, de mooiste en discreetste serie op de barstoelen tegen de muur en de geile jaagsters die rond het cliënteel aan de bar hingen. De eerste klik was er al meteen toen de schuifdeur van de dames open ging en een zwarte parel naar buiten kwam. Haar donkere ogen (weliswaar zo high als de hel) keken diep in mijn nuchtere ogen. Ze wankelde rustig verder onder invloed van God-weet-wat-allemaal en keek maar liefst 3x achterom. Ze had wel iets, maar had zij ook iets voor mij of hallucineerde ze er simpelweg vanalles bij waardoor ze vol ongeloof me een paar keer opnieuw moest bekijken, dat wist ik toen nog niet. Met een zelfvoldane grijns draaide ik me terug om naar mijn drankje. Terwijl ik voor me uitstaarde stond er achter de bar een groot slank mokkel naar me staren alsof ik de enige beschikbare vent was. We hielden oogcontact en ik kreeg het enorm warm vanbinnen… Beiden schoten we in de lach alsof we via telepathie een mop aan elkaar verteld hadden. Dat was dan ook het teken, waarop ze de beslissing nam om met haar drankje naar me toe te komen. Ze kwam tussen mijn benen staan, nipte sensueel aan haar glas en rookte op korte tijd 2 sigaretten. Haar stem was zo hees als schuurpapier en ik werd zo geil als een hoop gedetineerde die 2 jaar in de isoleercel gezeten hadden.

    Het was de Roemeense Vera, ze had een sensueel slangenlijf, ze had Griekse roots, ze zag er met haar wilde haren behoorlijk onstuimig uit. Ik kon niet anders dan haar te smeken om de sleutel te halen. Nog langer wachten zou de reinste zelfmarteling geweest zijn!
    LINK VERA: https://www.ijsberenforum.com/forum/...t-Griekse-papa)

    Bij terugkomst kon ik alleen maar concluderen dat dit een topper van formaat was. Heerlijk wat zij allemaal met mij gedaan had. Ik vroeg haar in het begin nog van het rustig aan te doen, maar ik kreeg een PSE orkaan over mij… De vraag is wat je van haar krijgt wanneer je vraagt om wild stuff?

    Ik deed na de sessie met Vera een wandeling. Zo kwam ik een grappig Elfje van Moldavië tegen. Ze had een roos setje, barbie blonde haren met roze mechen en roze schoentjes. Ze luisterde naar de naam Elly! Ze was enorm lief, maar niet al te jong meer en totaal niet het type waar ik voor val. Zonder verdere verplichtingen heb ik haar geruime tijd op schoot gehad en voerden we een leuke conversatie. Na die conversatie en een paar drankjes zette ik mijn tocht verder met een tussenstop aan de wc, waar ik mijn blaas eens moest ledigen. In de WC stonk het als de pest en even dacht ik dat de Kak-Bull daar was en zijn grote behoefte zat te verwezenlijken. Niets was minder waar, want toen er doorgetrokken werd en een vieze smeerlap naar buiten liep zonder zijn poten te wassen, kon ik zijn afkomt al meteen duiden. Het was een verdomde rotte Waal die met zijn kameraad helaas de weg naar saunaclubland ook gevonden had. Ik dacht bij mezelf: ga terug naar je fransosisch land, stuk ongedierte. Ik wou het hem zeggen ook, maar ik had geen zin om nu al buiten gesodemieterd te worden… Zodus hield ik me in!

    Op mijn tocht stopte ik bij mijn locker en ging even de gegevens van Vera noteren in mijn kladblokje, want een dementerende man als mezelf zou anders de helft vergeten voor zijn verslagen op dit forum. Terwijl ik daar stond, kwam ineens die gedrogeerde negerin naast me staan. Ze stond me aan te staren en te giechelen. Ik vroeg haar of alles OK was en ze begon nog harder te lachen. Ik liet haar dan maar staan en ging verder met schrijven. Toen sprong ze ineens rond mijn nek en ze wou me verdomme niet meer los laten. Ik duwde haar van me af en stuurde haar mee met een andere negerin die toevallig voorbijliep. Ik kreeg ook een SMS van Killer-Bull op dat moment. Met fierheid deelde hij me mee dat in Planet 20 naakte dames aanwezig waren… Ik stuurde hem terug dat dat goed voor hem was, maar dat hier in PHG al 20 negerinnen alleen zaten en dan zweeg ik nog over de rest (in totaal 50).

    Toen ik terug naar de bar keerde stond de jonge negerin begaaid en veel te traag rond de paal te zwieren, toen ze mij zag gooide ze zich in mijn armen en vertrouwde me toe dat ze van me hield. Het streelde mijn ego wel, maar wie gelooft nu een zwart hoertje dat onder invloed is. We begonnen een gesprek, maar mijn woorden leken de bestemming te missen. Het was alsof we twee verschillende gesprekken voerden. Ze antwoordde met de verkeerde dingen, ze begon te lachen met ernstige zaken en kraamde de meeste gekke dingen uit. Ik dacht op gegeven moment bij mezelf: zij heeft verdomme goeie stash gescoord. Ik weet niet wat het is, maar dat wil ik ook als ik mezelf zo kan amuseren en verliezen tegelijkertijd. Maar het zou me mijn job kosten en bijgevolg heb ik er geen vraag naar gedaan… Was zelfs niet zeker of ze zelf wel wist wat ze binnen had. Ik werd gelukkig tijdig gered door de Spaanse Melissa die me bij de doorgeslagen negerin wegtrok. Maar na een poosje gezellig lullen, begon zij ook aan te dringen op een manier waarvan ik dacht dat ze wel Roemeens moest zijn. Ik ontvluchtte haar dan ook, alsof ze de pest had.

    In de hal kwam ik een blonde schone tegen, die me al eerder in het oog was gesprongen. Grote, slanke dame met een melkwitte huid en vlamrode nagels. Ogen zo licht als ijs, dat ze niet anders kon dan Siberische voorouders te hebben. Ze rookte de ene sigaret na de andere en ik leerde haar dat ik daar behoorlijk warm van loop. We gingen buiten op het terras zitten, de koude wind deerde haar totaal niet. Ze rookte nog enkele sigaretten terwijl ik toekeek en ze verstond mijn fetisj zeer goed… Want wat ze deed, deed ze perfect en opwindend. Het nadeel aan haar was dat ze niet Engels, maar vooral Duits praatte. En ook zij had zo’n lome waas over zich alsof het leek dat ze onder invloed was van het zelfde goedje als de negerin. Maar dan slechts een halve dosis van wat het zwartje binnenhad. Misschien hing er daar gewoon iets in de lucht. Maar goed, we gingen de kamer op wanneer ze klaar was met roken en daar werd ik aangenaam verrast door een tweede topper van een moordwijf, op dezelfde dag en in dezelfde club. De details over YANA lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...157#post217157

    Zowel Yana als Vera waren aan elkaar gewaagd betreft service en talent. Yana was wel knapper en er zat iets meer GFE in dan bij Vera, maar bij Vera was er een groter verrassingseffect… en zij ging toch ook wel een tikkeltje verder. Maar goed, twee tophoeren stonden alweer op de konto.

    Na Yana en een lauwe douche ging ik naar de andere bar om te vreten. Op de weg daar naartoe kom ik haast volledig zwart Afrika tegen. Nu moet ik toegeven; wanneer je zin hebt in een stevige portie interracial seks, dan zit je in PHG steeds weer op de juiste plaats. Sinds jaar en dag hebben ze daar een vaste kern en minimum hoeveelheid donkere vrouwen in de aanbieding. Ik weet dan ook niet hoe het komt, maar bij die Afrikaanse dames val ik constant goed in de smaak (ook al ga ik niet altijd met hen de kamer op). Ik durf er voor te wedden dat wanneer ik een wit kleed en een witte punthoed opzet, dat ik nog steeds aantrek heb bij hen. De kleine begaaide negerin was er natuurlijk ook weer bij, maar deze keer stond ik met twee anderen kennis te maken. Het liep allemaal vlot en vriendelijk totdat die scheve bliksemschicht zich er opnieuw tussengooit. Ik vroeg die andere dames wat er met haar aan de hand was, maar die zeiden alleen maar dat ze me graag mocht. Jajaja, dacht ik. Als ik zo high ben als haar, dan kruip ik zelfs op een schaap, dus wat zou zij beseffen wie ze al dan niet graag mag. Ik vroeg hen toch maar om goed op haar te letten en te zorgen dat ze er bovenop kwam. Daarna ging ik eten.

    Het eten was voortreffelijk. 3 soorten vlees met verschillende sausjes. Rijst, aardappelen of pasta, wat groenten, een saladbar en bolognaisesaus. Na het neuken van 2 moordgrieten, had ik me zulke honger gekregen dat ik drie volle borden naar binnen gewerkt had. Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat ze de begaaide negerin ook aan het voederen waren. Op dat moment komt die verdomde Badslippers ook binnen en verontschuldigd zich voor zijn late opkomst. Ik vergaf het hem uiteindelijk, want indien ie er van in het begin al bij was en we de hele tijd onzin hadden zitten verkopen, dan had ik nu waarschijnlijk geen 2 toppers op mijn zwaard gespiesd. Badslippers had naar verluidt eerst nog in LR gezeten, waar hij bepaalde wijven heeft gepooid. Hij zei me: SFL, je moet dringend papieren voor mij in orde maken, zodoende ik die wijven naar YY kan voeren. In LR is er geen huis meer mee te houden. Ze brengen geen rotte stuiver op en snuiven al mijn geld erdoor. Ik zal kijken wat ik kan doen, kameraad Badslippers. Nog een andere gipsy apekop moet dat gehoord hebben en kwam naast haar pooier BS staan. Maak voor mij ook maar vlug een aantal papieren in orde zei ze in het Duits. Ik deed dat ik haar niet verstond en sprak in het Engels verder tegen Badslippers.

    BS nam zijn werkvolk op schoot en ik kreeg heel eventjes Vera weer op schoot, maar toen die zag dat er geen tweede kamergang voor haar meer te rapen viel, ging ze er snel vandoor. Ik ging vanachter de bar een koffie halen en ineens stond het zwartje weer bij mij. Ze zag er al iets soberder uit, maar schaterde nog steeds als een pubermeisje. Ze begon daar aan de vaatbak mijn handen te wassen en te spoelen alsof ze Johannes de doper was . Daarna liepen we beiden naar de andere bar en gaande weg begonnen we een begrijpelijkere dialoog te voeren en vonden we elkaar steeds vaker. De valstrik werd uitgezet toen ze op een barstoel tegen de muur zat. Ze trok me naar zich toe en we muilden er als bezetene op los. Haar lichaam bewoog mee op de muziek en mijn pik kwam er van recht te staan. We drukten onze lichamen steeds vaker en steviger tegen elkaar aan. Ik duwde mijn staalharde piemel flink vooruit en haar slipje werd mee in haar kutje gezogen. Ik zat er met de kop van mijn lul al in en enkel het slipje zat nog in de weg. Juist op dat moment komt die Spaanse vlieg van een Picasso1 binnengewaaid. Lang geleden dat ik die afvallige Bull nog eens gezien had, maar het was nu niet het moment om gezellig te gaan bijkletsen… Neen, het was de tijd van het jaar om nog eens een negerin te stengelen.
    LINK ROLANDA: https://www.ijsberenforum.com/forum/...156#post217156

    Na deze zwarte parel, belande ik afgepeigerd en met geplette kloten in de bar, waar ik me bij mijn amigo’s Picasso en Badslippers voegde. Wat bijpraten met Picasso en BS opjutten om ook eens op die zwarte lieverd te kruipen. Het beste was dan ook dat we haar wijs gemaakt hadden dat BS mijn vader was en dat we bij regelmaat samen een club aandeden. Ondertussen kwam de Servische Alice in ons midden staan en aftastend naar de beste prooi, belande ze uiteindelijk bij mij. Al zuigend aan een sigaret stond ze met haar kont tegen mijn kruis te schuren. Het was een spontane, vriendelijke en lieve spetter… En ik was na een kwartiertje als een vogel voor de kat. Maar ook mijn zwarte liefje was er nu komen bijstaan en die keek zo nijdig en jaloers naar mij… Uit wraak ontvoerde ze mijn vader BS naar de kamer! Picasso ging wat verderop geilen bij een Duitse dame die de hele tijd bezet werd gehouden door een bende randdebielen. Het liep daar vol met halfnaakte snollen, maar Picasso moest weer juist die ene hebben.

    Ikzelf liet me overhalen tot een sessie met de Servische pop. Maar later bleek dit de op één na slechtste kamergang van mijn tour te zijn. Deze dame sloeg echt op alle gebied tegen in de kamer. En dat is jammer, want voorts had ze een leuk karakter.
    LINK ALICE: https://www.ijsberenforum.com/forum/...155#post217155

    Na de sessies van vader en zoon, herenigde de heilige drievuldigheid zich met oompje Picasso. We gingen lekker in de zetels een beetje liggen chillen. De hangjongeren uithangen en zo. Maar mijn geilheid nam ineens onmenselijke proporties aan toen een barbie en een zigeunerin rond de paal met hun kont en tieten stonden te shaken alsof ze niet van hun ei afgeraakten. Beiden hadden een perfecte kont, maar gaandeweg verdween de barbie in het niets bij de sensuele bewegingen van het zigeunerkind. Ik leed bijna aan zelfontbranding en kon met mijn geilheid geen weg. Op het ritme van de reaggaton zweepte ze iedereen in de bar op. http://youtu.be/XKISF0izVrI & http://youtu.be/VnWxUZ29kvs & http://youtu.be/l91_XEYAM6g

    Wat een feest! Maar daar zat ik verdomme met mijn geilheid en ik had al mijn geld voor die dag erdoor gejast. Denk je dan dat een Picasso zegt, kom jongen… Ik leen je wel 50. Neen, die begint als een ware latino een potje dirty dancing op te voeren met die zigeunerin waar ik zo graag mee zou gaan neuken. Ook die gierige BS stelde niet voor om me stiekem 50 toe te stoppen en me met de zigeunerin weg te sturen… En dat terwijl ik hem gratis de clubs inloods, hem mijn eigen misdaadromans cadeau doe, hem van erectie-doping voorzie en hem Israëlische olijven (overigens de beste ter wereld) door zijn strot duw totdat hij er de kakkerij van krijgt. Het linkse profitariaat, verdomme. Maar goed, voor alles is een oplossing… En de zwarte Rolanda was mijn oplossing. Ik liet Picasso en de dansende gipsy voor wat ze waren en genoot van de ronddraaiende zwarte kont op mijn schoot. Badslippers zat al een hele tijd als een ouwe zak moedertje en vadertje te spelen met zijn gepimpte apenkopwijfje en zo saai bleef hij voor de rest van de avond ook. Picasso stond daar als tweede klas matador de tango te dansen met een zigeunerin die eerder voor Freestyle ging en zichzelf menig maal bewonderde in de weerspiegeling van de vensters.

    Ikzelf had het weer terug naar mijn zin met mijn ontnuchterende negerin. Ze heeft een hele tijd met haar rozige kut tegen mijn pik zitten aanrijden. We likten elkaar temidden van de bar helemaal af en de liefde was nog nooit zo groot zoals nu. Gedurende een uur danste haar heupen op de latino-muziek en tot twee keer toe, spoot ik mijn badjas, buik, navel en haar handdoek vol. En zij maar lachen van deugenieterij! Ze is mijn beste investering van de tour geworden, want ik betaalde voor haar een uur op de kamer 80 euro en alles te samen heb ik wel 3 uur geniet van haar gehad verspreid over de hele dag. 3 of 4 keer klaargekomen door haar toedoen… Ze was me elke cent meer dan waard. Toen Badslippers en Picasso het etablissement verlieten, bleef ik nog even met haar aan de bar zitten, maar ze bleef maar tegen mij op dansen totdat mijn pik er blauw van zag. Ze heeft me toen ook enkele keren gevraagd of ze met me mee naar huis kon. Eerst dacht ik dat ze ermee aan het lachen was, maar de sluwe teef meende het nog ook. Ze slaapt toch maar in PHG en ze zou zo met me mee kunnen, herhaalde ze steeds opnieuw. Ik ging er niet op, maar het speelde wel even in mijn kop om toch met haar wat fun te gaan maken. Eventueel een volledig nachtje samen en een dozijn kindsoldaatjes verwekken… Toch domineerde mijn gezond verstand boven wat mijn hart zei en wat mij geslachtsdrift me smeekte. Ik heb haar dan ook eerlijk gezegd dat ik het liever niet doe en dat we een volgende keer wel weer zien. Nu is mijn vraag nog steeds of ze het zelf echt wou of dat ze me naderhand alles zou aanrekenen? Ik zal het waarschijnlijk nooit weten.

    Aan de bar hingen een paar kutturken rond die mij en mijn zwartje liefje al een hele tijd bezig hadden gezien. Zij wilden waarschijnlijk een soort gelijke ervaring en toen ik even wat te drinken halen was, zag ik hen met haar staan lullen. Ik liep nog wat rond en liet haar begaan, maar ze heeft die hangende kutturken wandelen gestuurd en nee gezegd tegen het geld. Ze was liever nog wat bij mij. Ik keek ze recht in hun arrogante ogen toen ze weer rond mijn nek hing en in mijn hals aan het kwijlen was. Ik dacht bij mezelf: eat this motherfuckers, keep your hands off this nigger’s girlfriend. Maar het was bijna 1 uur en ik vond het genoeg geweest voor vandaag. Dus ik nam afscheid van haar en liet de Turken nog een laatste maal een poepje ruiken!

    Na een douche waarmee ik mijn eigen zaad van mijn lichaam moest afspoelen, sprong ik weer in mijn kleren en begaf me naar de inkomhal, waar ik aanstalten maakte om te vertrekken. Maar mijn donkere liefje, moest zo nodig nog een laatste keer afscheid nemen van mij en sprong helemaal op mij… Met armen en benen omklemde ze mij en het water kwam haar in de ogen. Dit was een mooi moment… Maar ik moest terug naar de realiteit en die vind je nu eenmaal niet in de club of bij dames actief in de club.

    SFL, his boy 50cent and a bunch of real hot ebony sisters http://youtu.be/SRcnnId15BA



    Dag 5: Golden Time Duitsland


    Het is de vijfde dag van mijn tour. Ik ben aan één stuk aan het rondneuken, zonder één rustdag in te lassen. De vermoeidheid speelt me parten en de geilheid is ver zoek. Ik zou deze dag GT overslagen indien ik geen hoop zou koesteren om juist die ene te treffen. Dus vol verwachting loop je die club binnen, je telt daar een hoop lekkere mokkels bij elkaar, maar juist die ene is er niet. Het koud zweet breekt dan uit en voor je het weet, loop je daar alles en iedereen af te zeiken. In normale omstandigheden zou ik het dan op een zuipen zetten, maar 2 dagen ervoor, waarvan ook een verklaring te lezen is op dit forum, heb ik de drank weer maar eens afgezworen. Dus ipv te zuipen, ging ik in de sauna zitten koken.

    Toen ik uit de sauna kwam en van een koude douche genoten had, zag ik een oude bekende in de bar. Het was Cupido die van de vrouwelijke aandacht aan het genieten was. Ik nam waar dat hij nieuwe banden op zijn rolstoel liggen had. Eerder had ik Badslippers de opdracht gegeven om mans banden lek te steken, uit wraak omdat de heimelijke smeerlap er met mijn Eleni vandoor gegaan was, nadat ik een keer juist mijn rug gedraaid had. Maar goed, hij heeft Eleni gehad en ik heb mijn wraak gehad. We konden nu weer normaal met elkaar omgaan!

    We gingen buiten even in het zonnetje zitten. In Vlaanderen regen en wind over mijn klos gehad, maar daar bij de hoeren scheen de zon maar weer. We zaten daar een poos en het ene na het andere hoertje kwam zich bij Cupido aanbieden. Bij mij geen enkele! Hij had er al vlug eentje op zijn schoot zitten, plus eentje in zijn arm. Ik zat daar alleen. Toen er nog een derde aankwam en hij zei dat ze bij mij moest komen zitten, zei die slet dat ze verdomme geen zin had. Ik moet met mijn zatte kloten twee dagen voordien het een en ander afgeschrikt hebben. Die zelfde slet nam ook aan de andere kant van hem plaats en daar hingen ze met vieren haast op elkaar. Die vent is verdomme de pimp van GT… Volgens mij was hij de lokale drugsdealer daar. Hij heeft in GT meer liefjes dan de eerste de beste Colombiaanse drugsbaron op de gelijknamige hoogvlakten. Mijn scherp oog trachtte hem dan ook te betrappen op illegale handeltjes. Toch vond ik niks. Volgens mij is het frame van zijn rolstoel uitgehold en rijdt hij zo ongezien kilo’s kristal sneeuw de GT binnen.

    Maar OK, terwijl Cupido daar zat met zijn harem en duidelijk geen oog meer had voor mij, ging ik elders liefde zoeken. Aan de rotstuin lag een kattin met 4 jongen. Als echte kattenliefhebber ging ik de poesjes eens van naderbij bekijken. Lieve jonge katjes, die ik over hun bol kon aaien. Maar ook dat nam de smeerlap me af, want hij had zijn 4x4 opgezet en kwam met zijn kar naar me toe gereden over het gras. Nu kwam hij ook nog eens mijn katjes afpakken. Gelukkig hadden sommige wijven hem wel door, want een zekere Celine (ook een kattenliefhebster) zag mijn lijden en schonk me een deugddoende vriendelijke blik. Vandaag zat ik op wat anders te wachten, maar toch had ik later nog een kort onderhoud met deze Celine… En ze is echt wel een hele lieve. Deze strakke magere zal me zeker in toekomst nog wel eens mogen verwennen.

    Na het aanschouwen van de spelende katjes ging ik met Cupido terug naar binnen. Daar dronken we samen nog iets, maar ook daar vernederde hij me door mezelf in het niets laten weg te zinken. Iedereen kent hem, elke gast schud hem de hand, elke dame gooit hem kusjes toe. Het was alsof ik onzichtbaar was. Het schol niet veel of ik ging echt terug aan het bier zitten! Het beterde met mij toen de prominente drugskoning van GT wat in de jaccuzzi of sauna ging liggen. Toen kon ik hier en daar wat dialoogjes voeren met vooral de minderbedeelde dames. Je moet met weinig tevreden zijn, zei mijn grootmoeder altijd.

    Al ruim een uur zat ik me alleen of met enkele lelijke apekoppen te vervelen en toen vanuit het niets was mijn dag weer goed. De Roemeense Mara deed haar blijde intrede in deze tempel van verval. Het was het mooiste moment van de dag… Later zijn er nog wel mooiere momenten voorgekomen, natuurlijk. Mijn kersverse nummer1, de topper van een onmenselijk niveau en de engel Gods die neerdaalt uit de hemel om me zo meteen het vagevuur te schenken.

    In volgende link heb ik alles geschreven wat er over haar te schrijven valt. Wat er meer is en niet beschreven staat is dan ook onbeschrijfelijk en daar heeft de doorsnee ijsbeer niet het vermogen, noch het emotioneel quotiënt voor om het te ontwaren, laat staan te begrijpen. Dus lees dit zeer zeker, het is het mooiste wat ik over een DVP kan schrijven… Beter kan ik het zelfs niet meer brengen! Voor die paar klootzakken die zo nu en dan nog eens iets nomineren van mij… Nomineer 1 ding… Nomineer de recensie van Mara! Beter kan SFL niet meer… of er moest op deze wereld nog een andere dame bestaan die nog beters uit mij naar boven kan brengen (maar dan zou ze van een andere planeet, uit een ander zonnestelsel moeten komen). Indien ik nog beter was, dan had ik al lang 2 misdaadromans volgekribbeld, waarvan ik er een 5000-tal zou van verkocht hebben… En bovendien zou er nog een derde in de maak zijn, die tot bestseller zou bekroond worden… Maar tja, wie zou nu zo’n klucht voor waarheid aannemen.

    De LINK: https://www.ijsberenforum.com/forum/...756#post217756

    Na dit mooie liefdesverhaal, was het genoeg geweest voor mij. Ik wou me meteen uit de voeten maken. Toekijken hoe Mara haar job daar moet doen, zou mijn hart alleen maar laten bloeden zoals een varken met een overgesneden kroonslagader. Slechts voor nog één drankje zou ik blijven en daarna de verdorven club verlaten!

    Terwijl ik daar mijn laatste drankje zat te consumeren, komt ineens BBertB aanzetten. Naar eigen zeggen was ie woensdag ook aanwezig, maar die kinkel voelde zich ook al te mooi om even gedag te komen zeggen. Nu had hij waarschijnlijk niets anders te doen en daarmede kwam hij eens horen hoe de tour vlotte. Ik ledigde mijn glas, wees mijn nieuwe nummer 1 nog even aan en nam toen afscheid. In de kleedkamer botste ik nog tegen mijn nummer 2 op. Eleni was blij mij te zien en ging ervan uit dat ik met haar zou gaan neuken. Helaas moest ik haar afwijzen. Ik zag meteen de pijn en het treuren in haar ogen. Het deed me op mijn beurt ook pijn om dat te zien. Eleni verdient dit niet, zij verdient ook een sessie met een lieve correcte en respectvolle man als mezelf… Maar deze keer moest ik passen, ondanks alle beloftes die ik haar voordien deed. Ze liep kwaad weg… Achteraf vernam ik dat ze kwaad wegliep en in de armen van de BBertB terechtkwam. Al mijn zogenaamde vrienden neuken haar achter mijn rug om: Picasso, Cupido, BBertB… en welke andere matennaaiers nog meer? Eerder op de dag vroeg Cupido me nog, gespeeld onverschillig, wie dat die Mara nu eigenlijk was… Gelukkig wist ik dat geheim te houden en hopelijk komt die geile pooier er dan ook nooit achter!

    Tot zover de tweede GT-dag van mijn tour. Wat heb ik toch een haat-liefde-verhouding met die club. Voor de tour ging het alleen maar in stijgende lijn en begon het mijn favo-club te worden. En nu tijdens deze tour liet het weer fel te wensen over. Ik vond opnieuw mijn draai niet en ik geraak er maar niet ingeburgerd. Dan mag je daar de 2 ultieme toppers zitten hebben en een kudde mooie sloeries… Het relax gevoel ervaar ik er zelden.


    http://youtu.be/1gX-B8HKw7s




    Dag 6: Golden Time Oostenrijk

    Na een korte dag in GT te Brüggen, keerde ik terug naar Vlaanderen. Onderweg nog aan een Italiaans restaurant gestopt waar ik een driegangenmenu verorberde. Daarna op mijn verblijfplaats in Vlaanderen nog wat dingen bijeen gaan pakken en vervolgens doorgereden naar Antwerpen, waar ik afspraak had met Ukrainian-Bull. Om van mijn boerendorp naar Antwerpen te rijden, neem ik altijd de landelijke wegen en zo passeer ik een ander opgewaardeerd boerendorp, op een heuvel die ze daar berg noemen, en waar een zekere RP woont. Om mijn frustraties wat af te reageren vooraleer aan te vangen met een lange reis, had ik hem graag verrot gaan schoppen, maar helaas drong de tijd en was ik bovendien niet zeker of de steuntrekkende vergane kunstenaar wel thuis was! Ik week dus niet af van mijn route en reed door naar Antwerpen, de stad waar Ukrainian-Bull de plak zwaait!

    Van daaruit reden we in de nacht van vrijdag op zaterdag naar Wenen. In de Oostenrijkse hoofdstad zou ik voor het eerst de lokale Golden Time bezoeken. Maar de rit was lang en zwaar… en daarbovenop nog eens de schrik van leven beleefd met die ouwe klootzak van een Ukrainian-Bull. Ik lig te ronken in de wagen en in mijn onderbewustzijn voel ik dat de snelheid mindert. Dat voel je nu eenmaal in een zware 4x4 die op de Duitse wegen tegen de 200 vlamt en dan ineens 60 begint te rijden. Ik raak dus uit mijn slaap en zie die halve gare ex-communist in slaap liggen achter zijn stuur. Ik gaf hem meteen een loeiharde rechtse waar zelfs Mo-Ali zou van gaan tollen en schreeuwde het uit dat de lamzak wakker moest worden. Wakker worden ging wel, maar rijden blijkbaar niet meer… Er lag een lege sovjet-veldfles tussen zijn benen op de zetel. Moest ik dat lam stuk vreten van bijna 100kilo op de achterbank hijsen en heb ik de stuurknuppel zelf maar overgenomen. Een uur of twee verder werd ik ook te moe en toen heb ik me maar op een snelwegparking gezet, waar we nog wat uiltjes geknapt hebben.

    Na ons schoonheidsslaapje, een verkeerde keuze op een knooppunt, een onvoorziene grenscontrole en allerlei tussenstops was het reeds avond toen we in Wenen aankwamen. Een goedkoop hotel gezocht, wat te vreten achter onze kiezen geslagen en vervolgens ben ik met die bejaarde man naar een nachtclub geweest waar prille twintigers het doelpubliek vormden. Daar amuseerde ik me als een varken in het slijk, maar onder de luide bass en het gejoel van fuivende nachtvreters, viel de ouwe reus in slaap op een zetel. Het duurde dan niet lang voor ze hem vroegen de keet te verlaten. Ik stond net met mijn pik tegen een leuk blond mokkel te schuren toen dat gebeurde en met spijt in het hart liet ik haar achter op de dansvloer om kameraadschappelijk mijn makker niet in de steek te laten. De volgende morgen sliepen we tot half10 en daarna genoten we van een uitgebreid ontbijtje (haast een brunch) en de Oostenrijkse gastvrijheid. Daarna raapten we ons hebben en houden te samen en staken we het terug in de wagen. De wagen lieten we wel bij het hotel staan en met de taxi lieten we ons naar Golden Time brengen.

    We kwamen er toe in de loop van zondagnamiddag. Beetje onwennig altijd, zo een nieuwe club betreden. Maar het verschilt weinig met eender welke Duitse saunaclub. Ware het niet dat meeste clubs in Duitsland minder opvallen en deze club juist in het oog wil springen met wat ze is. Het is ook een grote club en de entree is er een beetje duurder dan we gewend zijn. Behoort duidelijk tot de categorie Artemis Berlijn en Globe Zurich. Inkom is 80€ met dezelfde mogelijkheden als alle andere clubs. Maar hier is het vreten veel beter… Buffet en op bestelling (showcooking). De club is tot 4 uur open, maar we zijn maar tot middernacht gebleven… De dag erop moest ik wegens professionele verplichtingen alweer in Zurich zijn. Een half uurtje wippen kost hier 60€. Voorts is het personeel ook heel vriendelijk.

    Na het omkleden kwamen we in de barruimte en daar zullen iets van een 30tal vrouwen gezeten hebben. Hadden niet veel te doen, want veel gasten waren er niet. Rustige muziek, rustige sfeer… Het leek al zelfs saai… Na een babbel met een dame leerde ik dat deze club vooral in de avond heel levendig werd en dat naar verluidt het dak eraf geblazen wordt. Uit eigen ondervinding (het was wel een zondag) was er wel meer leven gedurende de avond, maar 'eens goed doorzakken' definieer ik toch anders.

    We kregen een rondleiding door het gehele spel… Heb nog nooit zoveel kamers in een club gezien. Tegen extra euro’s kon je ook kamers nemen met een jacuzzi erin! Ook de wellness was uitgebreid: 4 sauna’s waarvan 1 finse, 1 bio, een infrarood en met de vierde weet ik niet precies meer wat er zo speciaal aan was. Ook een dampbad en zwembad. Voorts ook een kino, maar dat is toch niet zo mijn ding. Tijdens de rondleiding toch nog een tiental dames tegengekomen, wat maakt dat er zo’n 40 dames aanwezig waren. Ook enkele bekende gezien die ooit actief waren in Duitsland. De herkomst van de dames is in GT Wien voornamelijk Duits, Pools, Hongaars en de Baltische staten. Maar de overal aanwezige Roemeentjes en Bulgaartjes waren ook daar voor de liefhebbers beschikbaar.

    Sinds een jaar ben ik ook wel een liefhebber geworden van Roemeentjes en Bulgaartjes… Of op z’n minst apprecieer ik ze beter, niet tegenstaande dat mijn twee toppers Roemeens bloed door de aderen stromen hebben. Het is me dan ook een raadsel waarom ik 2 bloedmooie Poolse mokkels en een geile Duitse stoot wandelen gestuurd heb en me liet overhalen door de Roemeense Elena.

    Een zigeunersnuit pur sang, 19/20jaar, platinablond haar, c-cup rondellen (naturelle), 1m60, betonharde kont en voorts normaal gebouwd conform haar lengte. Ze is lief en niet al te opdringerig, maar na 10minuten wou ze toch gaan stengelen. Ik stemde toe, want langer wachten zou niet meer goed zijn om de gezonde goesting aan te wakkeren. Mijn voorziene bedrag voor een weekje clubben zat er ook bijna door en dus had ik me voorgenomen om maximaal 2x en niet langer dan een halfuur met een meid de kamer op te gaan. Wel, ik kan kort zijn: langer moest het met haar niet duren want ze deugde voor geen reet. Wel vriendelijk en aangenaam in omgang, maar al zeker geen TZ en PZC. Voor 60€ voelde ik me nummer zoveel in dat halfuur en dat viel niet in goede aarde bij mij. Na het PMC ging ze al neukend aan de slag. Maar telkens als het een beetje lekker begon te worden, voerde ze een ander standje op. Op 5minuten tijd heb ik zowat alle mogelijke standjes met haar bovenop mij meegemaakt. Het werd me zo zwaar dat mijn pik er bijna een bloeduitstorting aan overhield. Ik heb dan maar de bovenhand genomen en haar snel-vlug-heftig in doggy genomen. Gefixeerd op haar kont en gave rug, wist ik toch nog een orgasme te leveren. De overige 10minuten vroeg ik nog voor een massage, maar ze liet haar tegenzin blijken en ook dat trok op niks. Ze had zich er met 20minuten willen vanaf maken. Niet dat ik gauw weer in Wenen ga komen, maar er is toch geen herhalingsgevaar bij haar.

    Toen ik terug in de bar kwam, zag ik Ukrainian-Bull in een hoek zitten met 4 donkerharige dellen rond zich. Hij was weer in de champagne gevlogen en zo ken ik mijn kameraad dan ook. Ik schoof bij, maar denk je dat die gierige lul me een mokkel of fluit bubbels deelde? Nee hoor… Hij bekeek me met een blik van “ga-jij-maar-een-eindje-wandelen-stuk-onbenul”. Vervolgens ging ik aan de bar hangen waar ik een gesprek had met Paris, Alice en Agnes. Alle 3 hebben ze een profiel op de site van GT-Vienna.
    - http://www.goldentime.at/maedchen/321-paris
    - http://www.goldentime.at/maedchen/400-alice
    - http://www.goldentime.at/maedchen/411-agnes

    Maar het geestigste gesprek had ik met Carmen.
    Carmen is een half Bulgaars/half Roemeens zigeunersletje met het hart op de juiste plaats (op haar tong dus), 22 jaar, geblondeerde carrésnit, kleine tieten en een malse kont, 1m70 op hakken en een tattoo in haar flank, ze ziet er qua gelaat een beetje Aziatisch uit. Ze zei niet alleen waar het op stond, ze stond er ook op dat we gingen neuken nadat ik al een kwartier van haar tijd aan het stelen was. In schril contrast met die vorige Roemeense Gipsy kreeg ik bij deze doorwinterde Roma wel waar voor mijn geld. Indien Badslippers erbij was geweest, dan had ik hem zeker met deze donder-en-bliksem de kamer opgestuurd. Zeiknat was ze… en trillen van geilheid. Zo taboeloos als de katholieke kerk was ze; ze liet zich vingeren en dat was niet genoeg, ze greep me bij de pols en duwde bijna heel mijn ruwe mijnwerkershand in haar heiligdom. Beffen, ik moest het niet vragen, want voor ik het wist zat ze boven op mijn gezicht, anaal geen probleem mits 50 extra (heb moeten passen), TZ als de beste, PZC was heerlijk, maar na een week veelplegen begon het te irriteren, Rimmen? Zonder schroom en het was heerlijk, over NZC had ze waarschijnlijk ook niet al te moeilijk gedaan, maar ik heb toch maar wijselijk voor NMC geopteerd. Dit ranzige sletje heeft de kamer laten daveren. Als ik achteraf bekijk wat de mogelijkheden met haar waren en indien ik haar aan het begin van mijn tour getroffen had, dan was ze zeker en vast het meest perverse stuk ongeluk van mijn tour geweest. Ze is dan ook zo’n typetje waar je je snel bij thuis voelt en waar je je niet te snel voor gaat schamen. Dus alles is mogelijk met deze hete donder. Wat had ik kameraad Badslippers graag met haar de kamer zien terugkomen! Zijn smakelijke, doch schunnige lach zou niet meer te stoppen zijn. Als ik dan toch ooit nog eens terugkom in Wenen, dan ga ik heel zeker met haar herhalen. Topstoot van een kopstoot!

    Na Carmen het zigeunermeisje heb ik wat genoten van de wellness. Her en der ook dialoog gevoerd met de aanwezige dames. Zo kwam ik er ook enkele tegen die ooit in VV gewerkt hadden: Michaela (onder dezelfde naam) en Bianca (onder andere artiestennaam). Dan was er ook nog eentje met wie ik niet staan lullen heb, maar die me ook wel bekend voorkwam… Weet alleen niet meer welke club, maar ze heeft ook een profiel op de site: Samira!
    - http://www.goldentime.at/maedchen/326-samira
    - http://www.goldentime.at/maedchen/318-michaela

    Zoals eerder al vermeld hebben we lekker gegeten ook. Als je stevig van bil gaat, dan moet je goed eten ook. Tegen dat ons dagje GT in Oostenrijk op z’n einde liep, raakte ik nog verstrikt in de netten van een ander adembenemend monster. Ze was te hardnekkig om haar af te schudden en dus ging ik naar mijn kluisje om mijn laatste stuivers te tellen. Ik raapte een hoop briefjes van 5 en van 10 samen totdat ik toch op nippetje aan 60€ kwam. Een derde wip in die club en tevens ook de laatste sessie van mijn tour zou de geschiedenis ingaan.

    Cosmina, weer maar eens zo Roemeens als de pest, zwarte haren, A-cup, klein stevig kontje, mager, 1m70, tatoes op schouder rug, pols, enz, trashy snoetje, half de 20 en één van de mooiste kutjes die ik ontmoet heb bij aanvang van een potje beffen. TZ (zuinig), GFE, knuffelen, PMC, NMC, beffen. Aardig kind, maar toch een beetje terughoudend. In de kamer schijnbaar beter op haar gemak. Was geen hoogvlieger, maar zeker ook niet slecht. Een mooi gemiddelde DVP en goed genoeg om uit te bollen na een zeer geslaagde tour.
    http://www.goldentime.at/maedchen/405-cosmina


    http://www.goldentime.at/

    http://youtu.be/KozW9C5GnNg

    http://youtu.be/qMxX-QOV9tI



    Het einde van de tour:

    De dag erop van Wenen naar Zurich in Zwitserland moeten knallen. Reeds vroeg in de ochtend vertrokken. Dat zou een halve dag in beslag nemen. Het was niet om de tour voort te zetten in Club Globe, maar wel omdat ik vanuit Zurich een vliegtuig naar mijn thuis op een ander continent moest pakken. Uiteindelijk hebben we er 6u en half over gedaan en heb ik nog maar net mijn vliegtuig gehaald.

    Na een vlucht van 3 à 4 uur was ik weer thuis en stond mijn vrouwtje me op te wachten in de aankomsthal. Ze bracht me naar huis, ze maakte een bad klaar met essentiële oliën en bereidde een maaltijd terwijl ik in bad lag. Ze dacht dat ik het weer zwaar had gedurende de voorbije week, maar eigenlijk moest ik me schamen dat ik zo een ziekelijke leugenaar ben. Ik had het wel zwaar met de tour, maar dat is niet wat zij wist. Na het bad stond mijn eten klaar… Een verrukkelijke maaltijd. Meesterlijk voor iemand van medio de 20. Ik ben zelf een voortreffelijke kok, maar als het vrouwtje kookt, dan smaakt het me toch altijd beter.

    Ben je een beetje braaf geweest, vroeg ze me tijdens het etentje dat laat op de avond plaats vond. Neen, antwoordde ik. Ik ben donderdag lekker met een negerin aan het stoeien geweest en elke dag van de week heb ik gemiddeld 2 à 3 hoeren geneukt. Ze schaterde het uit… Ze vond het echt grappig. Jij valt toch helemaal niet op negerinnen en voor zoveel geneukt te hebben zie je er best nog geil uit, giechelde ze verder. Ik schaamde mij nog dieper dat ik zo’n een ranzige worm ben. Daarna gingen we naar bed en met veel tederheid en liefde deden we NZC. Het voelde goed aan… Uitgeput van deze vrijpartij, maar vooral van de tour en het reizen, viel ik in haar liefhebbende armen in slaap. De volgende morgen, heel vroeg, moest zij gaan werken en toen ze opstond was ik wakker, maar ik zei niets. Ik zag haar in de schemer opstaan en met haar mooie naakte mokka-kleurige kont liep ze de inloopkast in om zich aan te kleden. Toen ging de gedachte door mijn kop dat ik de gelukkigste mens op aarde was met een vrouw zoals zij. Waarom vergooi ik zoveel centen bij de hoeren, waarom doe ik toch zo’n tour, waarom ben ik niet meer bij haar als ik vrij heb, waarom spendeer ik niet meer aan haar? Op die momenten denk je dan dat je perfect gelukkig bent, je hebt alles waar je om geeft en je beloofd jezelf niet meer naar de hoeren of vreemd te gaan. Dan sta je op en het ontbijt staat klaar, met een lieve boodschap erbij… Je smelt helemaal en geen enkele hoer telt dan nog. Op dat ogenblik was ik ze allemaal vergeten. Maar gaandeweg komt de geilheid terug, je gaat weer weg van thuis, want voor de job doorkruis je voortdurend Europa. En wanneer je de road gaat hitten vergeet je thuis en roept het bedriegersinstinct weer. Dan ben je weer de man die verslaafd is aan vrouwen en aan seks.

    Heel even zag ik mijn vrouw, pas het volgende weekend zie ik haar weer. Op de vlucht richting Brussel ben ik beginnen te typen aan het totaal-verslag van mijn tour. Alles speelt zich weer af, de smerige grijns verschijnt weer op mijn ongeschoren bakkes en de drang, het smachten zelfs om opnieuw vreemd te gaan speelt weer op. Ik neem een pause, klap mijn laptop dicht en kijk met gulzige ogen de wiebelende kont van de voorbijwandelende stewadess na… En dan denk ik bij mezelf: ik ben dringend aan vakantie toe!


    Amen


    De laatste song: http://youtu.be/7wW-FBOT-Zw




    Hoe moet het nu verder?


    -De trouwste Bull, nl meneer Badslippers, die zal elke week zijn eigen mini-tour blijven doen. Met zijn literaire meesterwerken houdt hij iedereen daarvan wel op de hoogte.

    -Ace2, AKA King-Bull2, die praatte het uit met de Master-Bull. De Master-Bull schonk hem vergiffenis voor het absenteisme van vrijdag 27/05. Ace2 schonk SFL ook vergiffenis voor zijn beschonken toestand en gaf SFL een Armani-pak cadeau.

    -Killer-Bull kreeg na zijn verraad een lijfstraf, maar werd niet ontslagen uit de orde van de Bulls.

    -Ukrainian-Bull, die was maar gelijktijdig weer in Vlaanderen met SFL, die met het vliegtuig van een ander continent gekomen was, waar hij zijn vrouw geneukt had, een bad en diner genoot en vervolgens nog een nachtje geslapen heeft.

    -Dracula-Bull is nog steeds bezig met het gangbangen van 70 dames in de kino van GT.

    -Picasso1 is naar Argentinië verkast en volgt nu tango-lessen, volgens de paaldansende zigeunerin was hij een beroerd danser!

    -KinkyBull maakte deze tour niet mee en zal ook nooit meer naar de hoeren gaan... Hij opende in Polen een Bed&Breakfast met zijn nieuwe Poolse liefde.

    -Balkan-Bull was er ook niet bij... SFL heeft hem oneervol ontslagen. Deze Sloveense psycho had zijn liefje drachtig gemaakt en omdat hij zichzelf niet rijp achte als papa, heeft hij haar de trap af geslagen in de hoop dat ze er een miskraam aan overhield. Met zulke mensen wil de Master-Bull dan ook niks te maken hebben.

    -Willem2 vond het jammer dat de Master-Bull niet meer is langsgekomen, maar de Master-Bull vergeet dit niet en Willem heeft dus nog een verjaardagscadeau te goed.

    -Eleni, die is om de één of andere reden heel pissed op mij... Wanneer ik me telefonisch wil verontschuldigen, geeft ze geen reactie.

    -Mara blijft nog even in GT en gaat dan wat dingen bezoeken in België en Nederland (ik kan niet openbaar bekend maken wat juist, maar met mij is het zeker niet voor diegene die dat zouden denken). Daarna een paar weken vakantie in Roemenië voor haar. Na de vakantie zal ze er weer staan in GT.

    -Cupido staat nog altijd te wachten op de depanage-dienst, want hij staat met 2 lekgestoken banden aan de kant van de snelweg!

    -Rolanda, het negerinnetje dat altijd high is, zit in een afkickcentrum en wacht nu al dagen op SFL, die zijn belofte niet nakomt en haar niet opzoekt.

    -NickXXX stapt in het huwelijksbootje met 17-jarige maagd.

    -DeSouza wordt uit de raad van bestuur bij Jupiler gezet en gaat als salesmanager aan de slag bij Carlsberg.

    -De Duitse met Marokkaanse roots, Gigi, die iedereen wijsmaakt dat ze Kroatische, Macedonische of Servische is... Komt nog een poosje haar diensten aanbieden in GT en zal zich dan dimplomeren als verpleegster op de dienst ongeneeselijke SOA's, waar ze opa dalton zijn pokdalige pik zal verzorgen.

    - Manager van PSR tracht via videobeelden te achterhalen wie de paaltjes op de parking aan gort gereden heeft!

    - Het management van VV wordt vernoemd in drugsschandaal en duikt nu onder in Antwerpen bij vroegere leveranciers!

    -MegaBoob bekeert zich tot de kleine tieten en het levert hem meteen een nominatie op van de Master-Bull.


    -En tenslotte de Ruska-Mafiya-bear... Alias de Master-Bull. Hij gaat weer aan de slag met zijn legale job en vanaf volgende week 3 weken vakantie op een 3 kleine Griekse eilandjes... om te bezinnen, de alcohol af te zweren en om na zo'n tour veel te rusten ook. Het goede leven met lekker eten en een warm zonnetje zal hem goed doen en daarna zal hij jullie nog wat internationale ervaringen brengen alsook een nieuw verhaal over een relatie met een DVP. De vorige dateert alweer van een jaar geleden en zodus is de tijd weer nabij. Zo nu en dan zal ie ook nog wel eens in een saunaclub opduiken... En na een aantal maanden staat er zelfs al een nieuwe fucktour gepland.


    Tot schrijfs, mijn beste ijsberen-vrienden !

    http://youtu.be/zaEmsNIkmCo

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  10. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 juni 2011),Badslippers ( 1 juni 2011),Megaboob ( 5 juni 2011)

  11. #182
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Ausrufezeichen De keurlijst van de meester:

    Buiten categorie:

    1) Mara (Roemeense) actief in GT
    2) Eleni (Griekse/Roe) actief in GT
    3) Rina (Duitse) actief in YY


    De toppers:

    4) Vera (Griekse/Roe) actief in PHG
    5) Yana (Letse Russin) actief in PHG
    6) Narcita (Roemeense) actief in PSR
    7) Niky (Gipsy/Roe) actief in LR
    8) Ilka (Duits/Hongaars) actief in LR
    9) Celina (Iranese/Duitse) actief in GT & YY
    10) Katja (Duitse) actief in YY en LR


    Heel goed:

    11) JayJay (Canadese/Noorse) escort in Toronto, Canada
    12) Carmen (zigeunerin) actief in GT Oostenrijk
    13) Rolanda (Nigeriaanse) actief in PHG
    14) Albina (Ukraiense) escort in Dnipropetrovsk, Ukr
    15) Martha (Poolse) actief in GT
    16) Ellen (Russische) actief in PSR
    17) Mercedes (Hongaarse) actief in YY
    18) Lulu (Thaise) actief in GT
    19) Miranda (Roemeense) actief in GT
    20) Noëlle (Marokkaanse) actief in YY


    Goed:

    21) Gigi (Servische/Kroatische) actief in GT
    22) Katarina (Bulgaarse) actief in LR
    23) Dana (Duitse) actief in GT
    24) Cosmina (Roemeense) actief in GT Oostenrijk
    25) Hollandse Blondine waarvan in de naam vergeten ben, actief in Jan Bik Club Amsterdam
    26) Titziana/Titsy (Duitse) actief in GT
    27) Mirjam (Latina/Negerin) raamhoertje, Amsterdam


    Matig:

    28) Kimmi (Thaise) callgirl in Toronto, Canada
    29) Nita (puerto ricaanse) straatmadelief in USA, NY
    30) Annika (Duitse) actief in LR
    31) Stella (Duitse/Ita) actief in YY
    32) Cindy (Duitse) actief in YY
    33) Janina (Roemeense) actief in LR
    34) Alice (Hongaarse) actief in YY
    35) Alejandra (Roemeense) actief in GT
    36) Italiaanse waarvan in de naam niet meer weet, actief in GT
    37) Alma (Roemeense) actief in LR
    38) Hilton (Oekraiënse) escort in Toronto, Canada

    Slecht:

    39) Diana (Hongaarse) actief in in LR
    40) Florentina (Portugese/Duitse) ex-YY, nu actief in GT
    41) Sienna (Amerikaanse) escort in USA


    Een ramp:

    42) Alice (Servische) actief in PHG
    43) Elena (Roemeense/Gipsy) actief in GT Oostenrijk
    44) Nadja (Russische) actief in LR

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  12. #183
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    je houd er een hele administratie op na
    de hoeren lusten er wel pap van

  13. #184
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Ausrufezeichen Genoeg ellende verkocht!

    SFL heeft er een hartstikke heftige tour op zitten en heeft daarover geschreven wat er te schrijven over viel.... Of op z'n minst toch in grote lijnen

    Nu is het tijd om op vakantie te gaan, want SFL zit er door. Niet alleen van het touren en hoerenlopen, maar of je het nu gelooft of niet; SFL heeft er maanden hoge druk en hard werk opzitten.

    SFL gaat de komende 3 weken wat eiland-hoppen in Griekenland met het vrouwtje. SFL gaat alleen een paar dagen naar Athene en tegelijk de Griekse crisis oplossen, alsook wat research voor dit forum.

    Na vakantie zal SFL regelmatig opduiken in de Duitse Saunaclubs, maar de hoogtepunten in het verschiet zijn: opnieuw een bezoek aan de Oekraïne, Moskou, Warchau, Bangkok, Toronto... en wie weet wat nog allemaal!

    In het najaar zal er opnieuw een tour plaatsvinden. Hier een voorlopige planning:
    29 september: VV of YY
    30 september: rustdag
    01 oktober: GT of YY
    02 oktober: VV of PSR
    03 oktober: PHG
    04 oktober: PSR
    05 oktober: PHG
    06 oktober: FKK-Planet of LR
    07 oktober: rustdag
    08 en 09 oktober GT Oostenrijk

    Aan allen... Een prettige zomervakantie!
    xxx
    SFL
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  14. #185
    Geregistreerd
    18 maart 2009
    Last Online
    19 juli 2017 @ 11:29
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    130
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    80 in 15 posts

    Standaard

    er zijn sterke en verhalen in aantocth van onze masterbull
    dat het forum zich maar voorbereid

    de masterbull is in aantocht !!!
    WIJ WILLEN TIETEN ZIEN... GROTE DIKKE GEZONDE LOEZEN !!!

  15. #186
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:43
    Berichten
    11.109
    Discussies
    224
    Thanks
    13.078
    Thanked
    17.519 in 6.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Killer-Bull Bekijk bericht
    er zijn sterke en verhalen in aantocth van onze masterbull
    dat het forum zich maar voorbereid

    de masterbull is in aantocht !!!
    Ach Jezus, het zal toch niet zo zijn dat onze vriend op die Griekse flikkereilanden ten prooi is gevallen aan de herenliefde!!!

  16. #187
    Geregistreerd
    18 maart 2009
    Last Online
    19 juli 2017 @ 11:29
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    130
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    80 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ach Jezus, het zal toch niet zo zijn dat onze vriend op die Griekse flikkereilanden ten prooi is gevallen aan de herenliefde!!!
    nee geen herenliefde daar is hij kalm gebleven omwille van een bepaalde situatie
    na griekenland is de master naar brazilie gegaan en wat ik daar al van gehoord heb is niet normaal
    dat gaat hier nog vonken geven
    WIJ WILLEN TIETEN ZIEN... GROTE DIKKE GEZONDE LOEZEN !!!

  17. #188
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ach Jezus, het zal toch niet zo zijn dat onze vriend op die Griekse flikkereilanden ten prooi is gevallen aan de herenliefde!!!
    Verslag van Griekenland, Brazil en andere internationale bezoekjes volgen spoedig!!!
    Van Sao Paula, Brazil kan ik jullie al meegeven dat ze daar een haast gelijkaardig concept als onze saunaclubs hebben.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  18. #189
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Idee Kijk hoe mooi dit is...

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  19. #190
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Ausrufezeichen De lijst van de meester:

    2 wijzigingen (nieuwkomers)

    Buiten categorie:

    1) Mara (Roemeense) actief in GT
    2) Eleni (Griekse/Roe) actief in GT
    3) Rina (Duitse) actief in YY


    De toppers:

    4) Vera (Griekse/Roe) actief in PHG
    5) Yana (Letse Russin) actief in PHG
    6) Narcita (Roemeense) actief in PSR
    7) Niky (Gipsy/Roe) actief in LR
    8) Ilka (Duits/Hongaars) actief in LR
    9) Celina (Iranese/Duitse) actief in GT & YY
    10) Sandra & Sasha (Russinnen) lux-escorts in St-Petersburg
    11) Katja (Duitse) actief in YY en LR


    Heel goed:

    12) JayJay (Canadese/Noorse) escort in Toronto, Canada
    13) Carmen (zigeunerin) actief in GT Oostenrijk
    14) Rolanda (Nigeriaanse) actief in PHG
    15) Albina (Ukraiense) escort in Dnipropetrovsk, Ukr
    16) Martha (Poolse) actief in GT
    17) Ellen (Russische) actief in PSR
    18) Mercedes (Hongaarse) actief in YY
    19) Lulu (Thaise) actief in GT
    20) Miranda (Roemeense) actief in GT
    21) Noëlle (Marokkaanse) actief in YY


    Goed:

    22) Gigi (Servische/Kroatische) actief in GT
    23) Katarina (Bulgaarse) actief in LR
    24) Dana (Duitse) actief in GT
    25) Cosmina (Roemeense) actief in GT Oostenrijk
    26) Lehana (Braziliaanse) actief in grote club te Sao Paulo
    27) Hollandse Blondine waarvan in de naam vergeten ben, actief in Jan Bik Club Amsterdam
    28) Titziana/Titsy (Duitse) actief in GT
    29) Mirjam (Latina/Negerin) raamhoertje, Amsterdam


    Matig:

    30) Kimmi (Thaise) callgirl in Toronto, Canada
    31) Nita (puerto ricaanse) straatmadelief in USA, NY
    32) Annika (Duitse) actief in LR
    33) Stella (Duitse/Ita) actief in YY
    34) Cindy (Duitse) actief in YY
    35) Janina (Roemeense) actief in LR
    36) Alice (Hongaarse) actief in YY
    37) Alejandra (Roemeense) actief in GT
    38) Italiaanse waarvan in de naam niet meer weet, actief in GT
    39) Alma (Roemeense) actief in LR
    40) Hilton (Oekraiënse) escort in Toronto, Canada

    Slecht:

    41) Diana (Hongaarse) actief in in LR
    42) Florentina (Portugese/Duitse) ex-YY, nu actief in GT
    43) Sienna (Amerikaanse) escort in USA


    Een ramp:

    44) Alice (Servische) actief in PHG
    45) Elena (Roemeense/Gipsy) actief in GT Oostenrijk
    46) Nadja (Russische) actief in LR
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  20. #191
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    SFL gaat de Pistol Pete-Toer op met deze lekkere jonge dame:
    http://video.xnxx.com/video10190/smoking_tease (wel diegene met de dikke lippen die zich daarna lekker nat vingerd, niet die met haar vlechtjes... Dat is immers een lelijke beer)
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  21. #192
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    SFL gaat de Pistol Pete-Toer op met deze lekkere jonge dame:
    http://video.xnxx.com/video10190/smoking_tease (wel diegene met de dikke lippen die zich daarna lekker nat vingerd, niet die met haar vlechtjes... Dat is immers een lelijke beer)

    En hier nog een extra lang filmpje van een prachtig wijfje: http://video.xnxx.com/video759402/ho...te_smoking_sex
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  22. #193
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    21 april 2024 @ 19:06
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Slecht:

    41) Diana (Hongaarse) actief in in LR
    42) Florentina (Portugese/Duitse) ex-YY, nu actief in GT
    43) Sienna (Amerikaanse) escort in USA


    Ik vind dat je Florentina hier echt te kort mee doet. Ik heb een prima sessie met haar gehad en het is een meid met een heel goed hart.hoort m.i. Zeker niet bij de categorie slecht thuis.

  23. #194
    Geregistreerd
    27 december 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 00:09
    Locatie
    dobber op m'n ijsschots
    Berichten
    461
    Discussies
    20
    Thanks
    118
    Thanked
    70 in 31 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Slecht:

    41) Diana (Hongaarse) actief in in LR
    42) Florentina (Portugese/Duitse) ex-YY, nu actief in GT
    43) Sienna (Amerikaanse) escort in USA


    Ik vind dat je Florentina hier echt te kort mee doet. Ik heb een prima sessie met haar gehad en het is een meid met een heel goed hart.hoort m.i. Zeker niet bij de categorie slecht thuis.
    Dat jij met haar een goede sessie had zegt helemaal niks over de ervaringen van anderen met deze dame Bosbeertje. Zo spring ik de volgende keer in LR direct weer op Russische Nadja terwijl SFL haar als complete ramp op plaats 46 dumpt, tsja smaken, verwachtingen en ervaringen verschillen. Gelukkig wel!

  24. #195
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:43
    Berichten
    11.109
    Discussies
    224
    Thanks
    13.078
    Thanked
    17.519 in 6.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Slecht:

    41) Diana (Hongaarse) actief in in LR
    42) Florentina (Portugese/Duitse) ex-YY, nu actief in GT
    43) Sienna (Amerikaanse) escort in USA


    Ik vind dat je Florentina hier echt te kort mee doet. Ik heb een prima sessie met haar gehad en het is een meid met een heel goed hart.hoort m.i. Zeker niet bij de categorie slecht thuis.
    Diezelfde opmerking had ik per "IM" ook al naar de kop van de Master-Bull geslingerd m.b.t. zijn hoeren top tien. Eerst is het een topwijf en dan heeft-ie 1 mindere sessie met haar omdat ze hem niet geil kreeg en zijn pik er uit zag als een verlept slablaadje, en dan krijgt ze het predikaat slecht. Ik zal haar eens doorgeven dat hij haar zo door het slijk haalt met het predicaat "slecht". Ik heb de zwakkeling het advies gegeven dat hij maar eerst aan het Kamagra infuus gaat om vervolgens dat wijf nog eens te grazen te nemen want een knotsgek wijf blijft het. Een van de betere sfeermakers daar in "GT".


    Maar goed, ik zal tegelijk voor mijn vriend in de bres springen want de service van Flo(rentina) kan inderdaad zeer wisselvallig zijn. De ene keer is het een slet uit de "Russische Referenz Klasse". De andere keer mag je wel opletten of je pik er nog aan zit, zo hardhandig gaat ze dan tekeer. Soms is ze zo zot dat ze beter naar een rol kan dingen in het "Spaans Volkstheater" en dan wordt het op de kamer dus niks.

  25. #196
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Slecht:
    42) Florentina (Portugese/Duitse) ex-YY, nu actief in GT

    Ik vind dat je Florentina hier echt te kort mee doet. Ik heb een prima sessie met haar gehad en het is een meid met een heel goed hart.hoort m.i. Zeker niet bij de categorie slecht thuis.
    Even een reactie en omdat ik lui ben vandaag, plak ik hier simpelweg een kopie van een mailtje aan Badslippers nadat hij me op dezelfde wijze aansprak over mijn streng doch rechtvaardig oordeel:

    Wat flo betreft: dat is simpel... Lees mijn verslag er maar op na. Die eerste keer was echt heel goed, maar de tweede keer deugde voor geen meter. Gaat me niet om de persoonlijkheid of haar uiterlijk, maar wel over wat zij me biedt. Als je weet dat goed is en die tweede keer maakt ze je geil en beloofd de mooiste dingen, maar levert knudde in de kamer... Dan is voor mij de rekening gemaakt. Ze had even goed thuis kunnen blijven of me weigeren indien ze haar dag niet had. Mooi indien ik voor de eerste keer bij haar was, maar lomp van haar om dat bij iemand te flikken die met haar wil herhalen. Een prostituee heeft nu eenmaal een commerciele functie. Zij is in mijn ogen totaal geen commercewijf indien ze haar vaste klanten niet tevreden kan houden. OK... Ik ben zeer streng door haar onderaan mijn lijst te plaatsen, maar dit jaar ligt anderzijds het niveau van mijn ervaringen en keuzes pakken hoger dan vorig jaar. Maar ieder zijn ding. Het omgekeerde heb ik ook al gedaan... Simona is daar een goed vb van. De eerste keer met haar was slecht... De laatste keer was het pure porno... Ze eindigde dan ook puik in mijn ranglijst van vorig jaar. Is zo'n beetje als de music industrie hé... Je bent werkelijk zo goed als je laatste liedje, niet?
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  26. #197
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    Botergeil (ondanks het feit dat ik niet graag porno kijk): http://video.xnxx.com/video1010635/r..._analsaga_g579
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  27. #198
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    De Cunt-Attack-Tour (CAT) is gister van start gegaan.
    Eerste etappe was YY te Roermond...
    Had voorzien maximaal 2 mokkels omver te leggen, maar dit werden er 4... Kwestie van doseren over de hele tour.
    Was ik om 21u niet gevlucht dan waren het er 5 of 6 geworden vrees ik.
    Verslag volgt later...

    Nu op naar het volgende avontuur (met Killer-Bull en Badslippers)
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  28. #199
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Cool The CUNT-ATTACK-TOUR (CAT)

    SFL proudly presents

    CAT.JPG
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  29. #200
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Idee Dag1 van SFL-CAT

    d1.JPG


    Club: YinYang

    Datum en tijd: 30/09/11 van 16u tot 21u

    Powerfood ter voorbereiding: geluncht in Sittard. Een steak van de grill

    Dames:
    -Carmen (Roe) goed
    -Noelle (Marok) zeer goed
    -Valentina (Pol) zeer goed
    -Dilaria (Tur) goed

    Link naar dames:
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...5-Carmen/page3
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...-(Marokkaanse)
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...ntina-(Polska)
    - https://www.ijsberenforum.com/forum/...laria-(Turkse)

    Gasten: Geen bekende ijsberen

    Beoordeling club algemeen: 07/10
    Beoordeling aanwezige dames: 08/10

    Sfeer: Naar behoren voor YY. Rond 30 dames in begin, later rond de 40

    Hoogtepunt van de dag:
    Slappe lach tijdens gesprek met Turkse Dilaria. Ging over religie en het feit dat ik dacht dat ze een gelovige moslima was. Alleen mijn kutje is gelovig zei ze.

    Extra toelichting:
    Was voorzien om maximaal twee dvp’s te neuken. Maar het spreiden over de ganse tour viel bij dag 1 al in het water. Komt ervan wanneer je alleen in de club bent, dan komen de dames zich constant opdringen en ga je op den duur toch mee.


    Kort verslag:
    -Meteen bij binnenkomst viel de grote kudde Poolse en Duitse wijven me op.
    -Deze groep stond rechts van het paaldanspodium
    -Een stuk of 9 blondines en 1 brunette
    -Ik werd meteen verwelkomt door de mollige Marokkaanse Noelle
    -Ze herkende me nog van vorige keer en dat vond ik fijn
    -Na wat jacuzzi en sauna toch niet met Noelle meegegaan, wel met een andere oude bekende
    -Met de Roemeense superpijpster Carmen een half uur op kamer geweest
    -Na sessie met Carmen nog wat op het terras gezeten
    -Toen toch weer bij de Marokkaanse dikkerd terecht gekomen en met haar ook een half uur op de kamer
    -Na douche nog even in het stoombad rondgehangen
    -Binnen in bar aan de babbel geraakt met milf Valentina uit Polen.
    -Een loslopende prooi die verwijderd was uit de Poolse kliek.
    -Zoals een herder achter zijn schapen loopt, zo ging SFL erachter, want hij had haar al langer in het vizier.
    -Ook met Valentina een stomende GFE-sessie van een uurtje beleefd.
    -Na Valentina kwam ook een andere Poolse zich melden bij mij.
    -Het was de enige brunette van het gezelschap en zag er ook te pruimen uit. Paulina was de naam!
    -Helaas moest ik nog recupereren van haar vriendin
    -Paulina was nog maar net weg en de Turkse Dilaria kwam meteen naar mijn pik dingen.
    -Volledig mijn type qua uiterlijk
    -Er was niet veel nodig en ik liet me toch overhalen om gaan te kameren
    -Ondanks mijn voorgaande Turkse ervaringen draaide deze sessie goed uit.
    -Mijn pik was wel gemolesteerd door haar piercing
    -Daarna in bar nog een koffie gedronken en opnieuw drongen enkele mokkels zich op
    -Ik vond het wijselijk op hem te smeren, langer blijven zou alleen maar tot meer geneuk leiden.
    -SFL was behoorlijk geil, maar met 4 stuks toch maar mooi de roet uit zijn dieselmotor geblazen.
    -Van die zaadophoping was ik dus weer mooi af.
    -Na YY terug naar het Vlaamsche en versche platte land gereden en me in een boerendisco gestort
    -meebepaald de nieuwe viertap: http://www.denieuweviertap.be/
    -Ter afsluiting nog wat opzwepende muziek om in de sfeer van mijn tour te komen: http://youtu.be/9uUc05l9wZc
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  30. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 3 oktober 2011)

 

 
Pagina 8 van 33 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.