Pagina 3 van 141 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 3513
  1. #51
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Last Online
    3 mei 2014 @ 18:10
    Locatie
    Hannover (D)
    Berichten
    279
    Discussies
    31
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Maria CZ nicht mehr? oder wars SK?
    blond MILF
    Gruß, Laursone


    Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

  2. #52
    Geregistreerd
    7 april 2010
    Last Online
    24 april 2017 @ 18:54
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    6 in 6 posts

    Standaard

    Ik heb gisterenmiddag gehoord dat onze landgenote Manon waarschijnlijk niet meer terugkeert in VM. Als dat waar is zal Ashanti ook wel van het Marisol-toneel gaan verdwijnen want zij is met het vervoer naar Hamminkeln afhankelijk van Manonneponnetje.
    Laatst gewijzigd door Big30; 6 september 2010 om 18:11 Reden: Prive info weggehaald

  3. #53
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:41
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Villa Marisol,Manon.

    Duiken ze wel ergens anders op?
    Want jeuk is erger dan pijn.

  4. #54
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Mis gegokt Patrick ! ashanti is niet geheel afhankelijk van manonneponnetje


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick2010 Bekijk bericht
    zal Ashanti ook wel van het Marisol-toneel gaan verdwijnen want zij is met het vervoer naar Hamminkeln afhankelijk van Manonneponnetje.
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  5. #55
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Taxi JOOP!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    Mis gegokt Patrick ! ashanti is niet geheel afhankelijk van manonneponnetje
    Ga jij dan voor taxi chauffeur spelen, Joopie?
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  6. #56
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Ga jij dan voor taxi chauffeur spelen, Joopie?
    Nee rex die tijd heb ik gehad, ze zijn oud en wijs genoeg toch.....

    en trouwens het zijn zzp'ers dan nemen ze maar een auto van de zaak

    trouwens menig ijsbeer gaat met openbaar verv(h)oer dus waarom zij niet ?
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  7. #57
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    Mis gegokt Patrick ! ashanti is niet geheel afhankelijk van manonneponnetje
    Goh.....
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

    Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

  8. #58
    Geregistreerd
    7 april 2010
    Last Online
    24 april 2017 @ 18:54
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    6 in 6 posts

    Standaard

    Joop is uitermate slim en zal Ashanti ongetwijfeld hebben aangeboden om ze hier en daar op te pikken en naar het landelijke Hamminkeln vice versa te chauffeuren. Dat zal dan waarschijnlijk in het begin enige tijd goed gaan maar ik vrees dat dat op termijn over zal gaan. Of ik heb misgegokt zal de tijd leren.

    Overigens ben ik wel erg benieuwd hoe lang VM in de huidige vorm nog open blijft want het gebrek aan voldoende ijsberen lijkt behoorlijk structureel. De twee entreeloze dagen aanstaande vrijdag en zaterdag tot 16.00 uur zijn natuurlijk niet voor niets georganiseerd. Al met al is het een saunaclub met potentie waarvan ik hoop dat-ie blijft voortbestaan, maar zo'n club vaart op den duur alleen maar goed met voldoende ijsberen, aantrekkelijke dames en een gezellige sfeer.

  9. #59
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Helemaal gelijk Patrick, alleen voldoende mooie dames en een goede sfeer zijn er al is mijn constatering. Nu nog voldoende ijsberen....
    Mss is de oplossing voor veel beren een prijsverlaging in entree. Ik denk dat voor 25 a 35 euro er meer beren komen. De actie van 2 dagen gratis inkom heeft vnl. Verschuiving van klanten tot gevolg. Bijv. Klant zou woensdag gaat nu niet maar wel op vrijdag of zaterdag.

  10. #60
    Geregistreerd
    9 mei 2010
    Last Online
    19 maart 2023 @ 08:39
    Berichten
    117
    Discussies
    10
    Thanks
    1
    Thanked
    30 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Verschuiving van klanten tot gevolg. Bijv. Klant zou woensdag gaat nu niet maar wel op vrijdag of zaterdag.
    Dat zal ongetwijfeld gebeuren, maar doel is uiteraard om Beren die nog niet zijn langsgeweest te lokken, in de hoop dat ze terugkomen.
    Gratis entree om de poes uit de slip te kijken is natuurlijk een goed initiatief.
    zoals deze ijsbeer in de club likt, likt-ie nergens!

  11. #61
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    moeten ze wel een rijbewijs hebben
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  12. #62
    Geregistreerd
    16 september 2008
    Last Online
    18 januari 2014 @ 14:06
    Berichten
    176
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    29 in 16 posts

    Standaard

    Gisterenmiddag voor de 3e keer op bezoek geweest bij VM. Ik was er tegen 13 uur en was de eerste ijsbeer van de dag. Pas na 2-en kwam de volgende (Duitse) beer me vergezellen. Erg rustig dus ondanks het feit dat er al 10 meiden waren, afkomstig uit Roemenie, Hongarije en Litouwen. Eerst wat gegeten en gedronken en even zitten kletsen met de Litouwse. Er was niet veel sfeer en daarom maar eerst naar de sauna geweest. Omdat ik alle meiden niet kende maar eerst op verkenning geweest.
    Uiteindelijk terecht gekomen bij de Hongaarse Vicky, lang en slank,geblondeerd ,volgens eigen zeggen) met c-cup (inclusief siliconen, maar mooi gedaan). De mooiste van het hele stel. Vicky is een rustig en lief meisje die op de kamer heel liefdevol te werk gaat.
    Een prima sessie gehad met haar. Zeker een vervolg waard...
    Om 16 uur ben ik weer gegaan (inmiddels ijsbeer nummer 3 geteld). Vicky kwam nog even lief gedag zeggen en gaf me nog een dikke kus.
    Mooie tent alleen de sfeer/bezoekers ontbreken (overdag) helaas nog...
    Vrijdag en zaterdag a.s. tot 16 uur vrij entree, dus mede-ijsberen probeer het ook eens!

  13. #63
    Geregistreerd
    9 mei 2010
    Last Online
    19 maart 2023 @ 08:39
    Berichten
    117
    Discussies
    10
    Thanks
    1
    Thanked
    30 in 7 posts

    Standaard Volgende op mijn verlanglijstje:

    Villa Marisol, ga ik zaterdag afstrepen. (Calamiteiten voorbehouden, uiteraard.)

    De weersverwachting lijkt vrij redelijk dus als het allemaal meezit, kan ik misschien ook nog een beetje buiten bivakkeren. Dat spreekt me altijd wel aan.
    Op dus, naar mijn 5e club!
    zoals deze ijsbeer in de club likt, likt-ie nergens!

  14. #64
    Geregistreerd
    23 juli 2010
    Last Online
    8 juli 2014 @ 01:52
    Locatie
    Bij Arnhem
    Berichten
    122
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    186 in 57 posts

    Standaard

    Gisterenmiddag voor het eerst deze club bezocht. Op weg naar huis was het slechts een straatje om. Ik kom uit het grensgebied en ken dus ook de Fungarden en van Gogh in Goch. Fungarden, zoals bekend, hanteert op dit moment een raar entree beleid. Iedere keer weer wat anders, al naar gelang de thekefrau de regels interpreteert. De sfeer in FG is ook niet geweldig, waardoor ik mijn aandacht verplaatste naar de Benzstraße in Goch. Hier zijn in principe 9 dames aanwezig, waarvan er 3 of vier mijn aandacht wisten te trekken, maar na nader onderzoek wist slecht Aylin mijn enthousiasme te triggeren.
    Marisol echter is van een andere klasse. Klein, maar mooi, voorzien van alle gemakken, zeer schoon en zalig vrouwvolk. Net zag ik, dat het net zover bij me vandaan ligt als Goch, maar sneller bereikbaar (autobahn i.p.v. bundesstraße). Er waren vrijdag een flink aantal ijsberen, maar dat zal gelegen hebben aan de gratis entree. Overigens vertelde één van de stamgasten, dat de eigenaar niet echt erover inzit of er veel of weinig klanten zijn etablissement aandoen. De man schijnt er zeer warmpjes bij te zitten en heeft Marisol gewoon als hobby. Het buffet is niet zo uitgebreid (tussen 13.00 en 15.00) de consumpties, voor mij koffie en fris, zijn bij de entreeprijs inbegrepen.
    Het huishoudelijk personeel, van deurmadam, via de thekefrauen tot aan de de interieurverzorgster toe zijn zeer vriendelijk en graag bereid tot een praatje. De dames zijn ook allemaal even vriendelijk en met name Maria, een schone 35jarige Slowaakse is hulpvaardig, zonder opdringerig te zijn. Misschien niet de mooiste, maar een lekker lijf. Vicky de 25 jarige Hongaarse moet ik gauw eens ficken. En zo heb ik wel het één en ander om naar uit te kijken. Tot dan verheug ik me al dan niet beffend op een volgend bezoek.

    Befgraag
    Laatst gewijzigd door Befgraag; 11 september 2010 om 00:17 Reden: toevoeging leestekens

  15. #65
    Geregistreerd
    9 mei 2010
    Last Online
    19 maart 2023 @ 08:39
    Berichten
    117
    Discussies
    10
    Thanks
    1
    Thanked
    30 in 7 posts

    Standaard

    Heerlijk in de avondzon in de tuin! Prettig relexte dag met als eerste een sessie met de onwaarschijnlijk mooie Vicky. Die is echt belangrijk mooier dan op de foto's. Bijzonder mooi meisje, en heel vriendelijk en rustig. Gewoon: fijn.
    Maar eens zien wat er vanavond nog gebeurt.
    zoals deze ijsbeer in de club likt, likt-ie nergens!

  16. #66
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Vrijdag en zaterdag vrije entree in marisol,

    Het was een gezellige ijsberen bijeenkomst die wederom een kijkje kwamen nemen of het damesbestand op niveau was
    Vrijdag waren eral 4 nieuwe roemeensen gearriveerd waaronder ook denisa....wow.....

    Verder vele bekenden gezien en beetje lol getrapt , waaronder (en nog meer hoor) GT-junk, tiga, knabbel of babbel haha, tiga, michelj die eigenlijk niet weg wou maar vanwege een beer in nood toch maar is gegaan

    ook de dagen ervoor was het reuze gezellig zoals de woensdag, met een bezoekersaantal van 30 beren, de villa doet er alles aan om iedereen naar de zin te maken... het gaat langzaam de goede kant op ! ze verdienen het ook.
    Respect voor de mensen die niet uit dit milieu komen maar nu de smaak te pakken krijgen. !

    Het is en blijft een heerlijke mooie club waar een mix van villa vertigo en livingroom heerst
    Relaxen van villa vertigo en dames op niveau van livingroom

    Ja ik ben bevooroordeeld.......

    Tijd om de verjaardag van joop te gaan plannen in marisol !
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  17. #67
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    Tijd om de verjaardag van joop te gaan plannen in marisol !
    Als het maar niet op 13, 14, 15, 16 oktober is

  18. #68
    Geregistreerd
    16 september 2008
    Last Online
    18 januari 2014 @ 14:06
    Berichten
    176
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    29 in 16 posts

    Standaard

    hoi Befgraag (ben even je eigen naam vergeten)...

    bedankt voor de gezelligheid op vrijdagmiddag. Was van plan om met Maria te kameren met was net te laat....Wel gekamerd met een andere blonde dame, was matig.
    Als je weer eens gaat, laat me het dan even weten, misschien kan ik dan ook wel.
    groetjes,
    Hans

  19. #69
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Daumen hoch Perfect Weekendje villa Marisol

    Afgelopen vrijdag en zaterdag tot de grote invasie (volgens mij hebben de dames/thekes in Villa Marisol het nog nooit zo druk gehad) heb ik een heerlijke tijd gehad in Villa Marisol. Afgelopen vrijdag was het redelijk druk toen ik om 20.00 uur aankwam. Een stuk of 10 gasten en misschien 15 dames. Zoals altijd werd ik zeer hartelijk ontvangen door Bianca en de theke. Het voelde alsof ik thuiskwam in deze mooie club. Na een eerste scanrondje zag ik dat helaas mijn favoriete hongaarse dames Sissy en Sandy er niet waren. Niet getreurd er liep genoeg moois rond, bekende dames Sara, Ramona, Melanie. En beneden in de kleedkamer was ik direct na binnenkomst al aan de praat geraakt met een nieuwe dame. Een dame met een zeer hoog WOW-gehalte. Ze heette Denisa, was ruim 1 mtr 70 lang had een prachtig figuur, een mooi gezicht en sexy ogen. Ik was even perplex van zoveel schoonheid maar zoals vaker was ik bang dat zo een mooie dame alleen maar kon tegenvallen. Eenmaal boven gekomen zoals gezegd een eerste scanrondje gemaakt en ik besloot Ramona eens wat nader te verkennen. Hoewel Ramona en ik tijdens eerdere bezoekjes regelmatig elkaar hadden geteased vlogen de vonken op de sofa er niet af. Op de een of andere manier wist ze de illusie geen vorm te geven of het lag aan mijn vermoeidheid. Na een kwartiertje gaven we het beiden op en ging ik eerst een bakje koffie halen. Ondertussen had ik al enkele malen in de sexy ogen van Denisa gekeken maar tot meer kwam het (nog) niet. Ondertussen ontmoette ik JeanK en hadden we lange tijd nodig om bij te kletsen. Tegen 21.30 kwamen de dames Denisa en Tina vlak bij ons zitten en JeanK was (uiteraard) erg geinteresseerd in Denisa, evenals ik. We spraken af dat hij eerst zijn pijlen op haar zou richten. Maar even later werd het me duidelijk dat JeanK deze dag al te veel pijlen (en meer) had afgeschoten....Tegen 22.00 uur zat ze alleen en ik schoof bij haar aan. Vanaf dat moment tot de volgende ochtend 12.00 uur waren we bijna onafscheidelijk . Slechts een onverlaat die ook nog met haar wou kameren tegen 02.00 uur kon mijn geweldige tijd even onderbreken. Ondertussen hadden we al afgesproken dat we samen zouden slapen met haar vriendin Tina er ook bij. (Tina was 's ochtends om 08.30 al vertrokken....ze moest even iemand bellen maar voelde goed aan dat we (?) allebei erg opgegeild waren op elkaar, maar daarover later meer).

    22.00 uur dus, ik zat naast deze Stunner, verreweg de mooiste dame in Villa Marisol maar ook in clubs als Golden Time en Living Room zou ze tot de allermooiste dames behoren. En ik, zei de gek, zat ernaast....Het was een donker hoekje en we begonnen elkaar te verkennen. Mijn lippen vonden , de hare, haar handen mijn tepels en ze kneep er af en toe zacht in, mijn handen vonden haar zachte borsten en buik. Heerlijk. Heerlijk. Heerlijk. Een nieuwe dimensie van GFE diende zich bij mij aan zoals ik zelden heb meegemaakt. Slechts sessies met de Russische Christina uit World en de Hongaarse Edina uit Oase kwamen bovenborrelen. Na een half uur genot besloten we een saunarondje te maken voorafgegaan door een duik in het verwarmde zwembad. Helaas was het zwembad net iets te koud om echt aangenaam in te kunnen vrijen. Na een minuut of 8 zochten we snel de hete sauna op gevolgd door een heerlijke warme douche waarbij de douchegel heel nuttig was om haar een lekkere erotische massage te geven onder de douche. Wat een fraaie body beroerden mijn handen. Na een uur presales was het tijd om naar de kamer te gaan. Wat zich daar afspeelde laat ik aan het verbeeldingsvermogen van de lezer over. Zelden een meid zo vol overgave zien tongzoenen, pijpen waarbij stam en balletjes (eierlecken) niet vergeten werden, standje 69 waarbij we beiden zo een beetje tegen het plafond geraakten en later in een innige omstregenling (beiden?) het hoogtepunt bereikten.

    Tegen enen kwamen we weer beneden en gingen lekker knus in de sofa zitten. Ik had al snel door dat ik twee keuzen had, of meteen een nieuwe sessie aanbieden en dan samen al gaan slapen of haar nog even haar gang laten gaan, er waren nog enkele klanten. Ik besloot even te gaan kletsen met mr. Villa Marisol himself, Joop Slim die in de armen van een aantrekkelijk blondje lag. Ik moest even stoom afblazen en bij wie kan je dat beter dan bij Joop! Himself....Even later zag ik een klant er vandoor gaan met Tina en ...Denisa. Ach, een triootje, zal wel een half uurtje duren dacht ik en daarna gaan wij lekker slapen. Nee, dus, ruim een uur bleef de onverlaat weg...

    Tegen 03.15 raakten we op bed. Heerlijk naast zo een Stunner slapen. We hielden elkaar vast en onze lippen vonden elkaar nog heel regelmatig die nacht. Om 08.30 waren we alweer wakker. Tina voelde kennelijk de erotische spanning en kondigde plots aan dat ze even zou gaan bellen met haar vriendje. Dat was voor ons het startsein voor een nieuwe heerlijke vrijpartij die ruim 1,5 uur zou duren en twee (wederzijds?) hoogtepunten. Wat een fantastische meid. Nadat we samen nog een lunch hadden verorberd was het 12 uur en moesten de dames zich gaan klaarmaken voor de aanstaande opening om 13.00 uur. Maar niet nadat we een afspraak hadden gemaakt om ook zaterdagnacht op zondag samen te slapen. Ik verwachtte een hoop drukte die dag met de freie eintritt en had al een afspraak met enkele vrienden in Park Sauna Residenz (de onthulling, Tiga). Tegen 16.00 uur naar Lohmar-Durbusch vertrokken, net toen de Villa vol was met ijsberen waaronder veel Nederlanders.

    's Avonds om 00.30 was ik terug, ik trof Denisa weer in de kleedkamer. Ze was moe, had wat hoofdpijn en....helaas de maandelijkse vrouwelijke kwaal had zich aangekondigd. Tegen zoveel geweld als tijdens onze nacht was dat kennelijk niet bestand. Helaas, helaas, mijn plannetjes werden gewijzigd. Maar ik had niets te klagen, wat een topweekend had ik gehad in Villa Marisol.


  20. #70
    Geregistreerd
    16 juli 2008
    Last Online
    28 februari 2024 @ 17:57
    Berichten
    55
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    13 in 6 posts

    Daumen hoch Eerste bezoek

    Afgelopen vrijdag deze tent voor het eerst bezocht en dat is mij prima bevallen.
    Het is er niet groot en redelijk rustig, alles mooi nieuw en schoon.
    Enige nadeel vond ik dat de muziek aan het eind van de middag te hard werd gezet en teveel op herhaling stond of in elk geval erg eentonig.
    Er liepen prachtige meiden rond en heb een prima eerste sessie met melanie gehad. Het eind van de middag en begin van de avond met Kira doorgebracht, een leuke en lieve meid, heel relaxt.
    Ik kom hier nog wel een keer.

  21. #71
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Berichten
    703
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.064 in 388 posts

    Standaard VM Sissy

    Hallo Pistol

    jouw bericht gelezen en je heb je gelukkig prima vermaakt daar.

    Die Sissy is die daar nog ? Want een paar weken geleden was ik haar eerste in VM ze was toen net binnengekomen. Wat een lekker ding is voor werkelijk alles in. Maar spreekt ze al wat duits ? Die vriendin Sandy is die ook voor alles in en ook lekker ?
    Heb jij daar ervaring mee en doen ze ook een trio ?

    Misschien ga ik als ze er zijn wel snel naar de VM toe

    bedankt

    Cootje

  22. #72
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Sissy is er niet meer, de leiding weet niet of ze nog terugkomt. Ook Sandy is in haar spoor verdwenen...

    Villa Marisol is idd een tent waar ik me de laatste tijd uitstekend vermaak. CU.

  23. #73
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vampirexxx Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen wat er met deze club aan de hand is? De kwaliteit gaat wel heel snel achteruit. De laatste keer dat ik er was, weinig handdoeken, weinig tot niks te eten, koude sauna (zonder handdoeken), en tot overmaat van ramp zijn toppers verdwenen. Heel jammer was altijd gezellig.
    Ik ben het met een deel van je kritiek eens.

    De laatste twee keer dat ik er was, kwam het eten pas om een uur of half acht. Maar de sauna was steeds lekker heet. Wel heb ik om handdoeken moeten vragen. Die werden echter snel en vriendelijk gepakt. En ik heb elke keer een GFE gehad, de ene keer met Maria en de andere keer met Kira.

    Sommige toppers zijn verdwenen, maar andere toppers zijn daarvoor in de plaats gekomen. Ik vind Kira bijvoorbeeld zo'n topper.

    Ik denk dat er gebrek is aan centrale leiding. IJsbeer Graaf heeft er een paar maanden rondgelopen en toen liep alles prima. Graaf, als je je weer eens nuttig wil maken...

    Groeten,
    Red Devil

  24. #74
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Ausrufezeichen smerig zooitje? Nooit gezien!?!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vampirexxx Bekijk bericht
    Dat is één ding wat zeker is. De laatste keer dat ik er was, was er alleen de theke die de was moest doen, schoonmaken, handoeken verversen, klanten ontvangen, dames/klanten in de gaten moest houden, de bar moest bedienen. Dat gaat allemaal ten koste van de kwaliteit, het was dan ook een smerig zooitje.
    Ik ben de laatste maanden een regelmatig bezoeker van deze club. Het is mij nog nooit opgevallen dat het een smerig zooitje was...Als het wel zo was zou ik hier niet op het toetsenbord springen....

    Kritiek mag, maar het is mij nog nooit opgevallen, en dat mag ik ook zeggen.

    jmtc

  25. #75
    Geregistreerd
    26 augustus 2006
    Last Online
    29 januari 2024 @ 18:16
    Berichten
    353
    Discussies
    11
    Thanks
    408
    Thanked
    175 in 61 posts

    Standaard

    Goed, daar ging ik dan afgelopen weekend, samen met een geheelonthoudende goede vriend, voor het eerst naar VM. Laat ik voorop stellen dat ik mij prima heb vermaakt. Lekker hangen aan de bar, ouderwets billengeklets onder de douche met Ramona, en overal een ongedwongen, relaxt sfeertje. En dat is een hele verademing na alle hectiek die we de laatste tijd vooral op de vrijdag- en zaterdagavonden gewend zijn in b.v. VV. Nou drink ik graag een biertje, en als je dan bij je "vrije entree" informeert of je biertje ook gratis is, en je dan te horen krijgt dat dat 4 euro per glaasje moet gaan kosten, dan ben ik eigenlijk al klaar. Niet dat ik me helemaal klem ga zuipen, integendeel, maar het idee aan achteraf afrekenen alleen al... Laat maar zitten dus die vrije entree, geef mij dan maar gewooon een bandje van 50 euro. Zo gezegd zo gedaan. Maar daarmee was het nog niet gedaan. De sauna was verre van op temperatuur, zeg maar gerust 'koud', handdoeken waren nauwelijks voorhanden in de saunahut. En de vloer in de kelder bij de douches is werkelijk spekglad; alles behalve bevorderlijk voor je fysieke welzijn als je met nog naknikkende knieën van je kameravontuur terug komt strompelen. Maar als je door dat soort klunzigheden heen kijkt is er toch ook wel veel te genieten; de totale aankleding van Marisol houdt op onnavolgbare wijze het midden tussen een saunaclub en een ouderwetse Puff, en dat geeft voor de camp-liefhebbers onder ons een alleraardigst ( maar hoogstwaarschijnlijk niet zo bedoeld ) effect. Let vooral ook even op de met scheefzittende rode lingerie 'sexy' aangekleedde etalagepop bij de ingang. Dat is werkelijk niet te geloven!!! Nou gaat zoiets toch al snel op mijn lachspieren, maar na een paar pintjes kwam ik echt lucht tekort! Dus er valt genoeg te lachen in Marisol, maar je moet er wel oog voor hebben...
    En dan het damesaanbod. Dat was bij binnenkomst om ong 15.30 met hooguit 10 dames ronduit bedroevend en had, op een paar leuke jonge roemeense hertjes na, een stevig MILF gehalte. Ieder zijn smaak. Maar goed, er was ook nog de tuin, en het verwarmde zwembad. En dat was erg aangenaam. Altijd leuk, terwijl het regent zwemmen in lekker warm water, wachtend tot het binnen wat drukker zou gaan worden. Eenmaal terug binnen bleek Joanna gearriveerd te zijn. Gezellig praatje, daar bleef het bij. Maar Ramona, die me al eerder op was gevallen met haar prachtige tietjes en briljant mooie tienerlijf, heeft me uiteindelijk als eerste naar de kamer begeleid. En daar was het....koud!!! Dus het eerste half uur maar onder het laken gerommeld in plaats van erop. Gelukkig maakte Ramona van de tweede helft een heet en uiteindelijk ook nog eens spetterend feestje. Wat komt die lekker nat klaar zeg! Daarna tijd voor een bordje van het buffet. Eenvoudig, maar helemaal niks mis mee! Vervolgens nog maar eens met Ramona op herhaling, want op de één of andere manier had ik geen enkele klik met één van de andere, overigens zonder uitzondering vriendelijk dames. En vervolgens, zeer tevreden terug van de kamer... had ik het zomaar ineens he-le-maal gezien. En dat ben ik niet gewend van mezelf. Op een vrijdag verlaat ik een club doorgaans nooit voor middernacht, maar hier was de spirit plotsklaps volkomen verdwenen. Dat heb ik nou nooit, wat was er met me aan de hand? Ik snapte er niks van...

    Begeleid door het meer dan forse volume van een oerduitse schlager en vriendelijk uitgeleide gedaan door de theke keek ik bij het verlaten van Marisol nog eens recht in het olijk opgemaakte plastic gezicht van de etalagepop onder haar scheefgezakte pruik. En ineens begreep ik het...
    Laatst gewijzigd door george101; 16 september 2010 om 21:09
    luctor et ejaculator!

 

 
Pagina 3 van 141 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60