Pagina 1 van 141 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 3513
  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Beitrag Villa Marisol, Hamminkeln, Algemeen

    Juchhu, endlich mal wieder ein neuer Saunaclub in NRW!

    => Villa Marisol, Hamminkeln => http://www.villa-marisol.de :neu:

    Eröffnung "in Kürze".

    Mal schauen, wann die ersten Freikarten verlost werden...

    Interessant sind auch die Links (ist erst einer).

    Negativ: der Club liegt gefährlich nahe an der niederländischen Grenze. :green_smi
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  2. #2
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Daumen hoch Handling with care: Mini Holland Tag

    "Have I the right to hold you? You know I've always told you. That we must never ever part. oh ooh ooh oh. Have I the right to kiss you? You know I'll always miss you. I've loved it from the very start."

    "Come right back I just can't bear it. I've got some love and I long to share it. Come right back I'll show my love is strong. Oh yeah."


    Eind juni, broeierig heet en deze racebeer is gek genoeg om nog eens naar een club te gaan. Ja het duurde wat lang voor ik een beetje tijd vond om ook maar een letter op papier te krijgen. Had niet alleen met mijn TDS (tijdelijk dictatorschap) te maken, maar ook met alle perikelen op het werk. Eerst moeten we voor het eind van de maand weg zijn, dan weer niet, dan weer wel, maar nu aan het begin van juli, en dan wordt de hele boel wegens plaatsgebrek op de nieuwe locatie afgeblazen Het kon me even niet schelen, het zonnetje schijnt, de airco doet geruisloos zijn werk en Alan Ward van de Honeycombs speelt een solotje op Radio Rheinblick. Ik kan een grijns niet onderdrukken als ik de presentator hoor opmerken dat Joe Meek a la McGyver de drums wat sterker liet klinken door de bandleden op een trap te laten stampen Bij aankomst in Hamminkeln is de hitte net zo hevig als thuis (ondanks buienradar dat een daling in de temperatuur aangaf, maar sinds wanneer doen computers het goed in dit weer?) en deze racebeer laat zich met een frisdrankje op een bank in de schaduw vallen. Ik klets met enkele mij totaal onbekende dames en beren en wacht geduldig af. Als later een aantal lui gaan zwemmen en ik nog maar een drankje ga halen, zie ik ineens As(hanti) achter de bar staan Manon is schijnbaar even weg, maar zal over ongeveer een uurtje weer present zijn. Later zie ik ook Graaf binnenlopen in zijn beachkloffie, want hij was barkeeper vandaag. Ik ging weer buiten zitten en kletste nog wat met Graaf en nog een Hollandse gast. Helaas was As inmiddels geschaakt bij het zwembad, dus ik ging wat eten en kon niet lang daarna Manon begroeten die ein-de-lijk weer terug was.

    Nadat we in het zwembad en de sauna wat hadden bijgekletst, besloot ik toch even op As te wachten en een Manon-experience naar vanavond te schuiven. Na nog een uurtje kwamen de tortelduiven weer naar beneden: As met haar haren in de war en in een veel te grote badjas, haar gast in een onderbroek. En nóg slaagt ze erin zo brutaal te grijzen dat je denkt: dju, lekker ding is dat! Na een rookpauze gingen we ook maar eens een kamer opzoeken, en nog geen minuut later was ze er al weer af.... Nee grapjassen, zó snel heeft ze me echt niet klaargekregen, ze was na een paar langere sessies zonder condooms komen te zitten. Nadat de voorraad aangevuld was begon ze weer vrolijk overnieuw: lang toenzoenen, lang en diep bloasmeziek spelen... en mij weer in de lach laten schieten als ze na een mislukte DT droog opmerkt: "Oh ja, dat was jij dus." Toch zet As door, krijgt me bijna over het randje, maar bijna raak is ook mis, gelukkig maar. Ik kan nu wel heel omslachtig gaan omschrijven wat we af hebben gevoosd, maar het maakte eigenlijk niet uit wat deze racebeer met As uithaalde, als het maar hard ging was het goed. Dat doggystandje waar we mee afsloten dreef me uiteindelijk over de limiet, bak blijft tussen twee verzetten steken, storing in de electriek, BENG!! Met opgeblazen motor rolden we langzaam uit (of eerder: ik mocht er nog niet uit ) We kletsten nog wat, gingen douchen en toen ik er toch over nadacht heb ik As bij de afrekening maar meteen een CD-tje van de Travelling Wilbury's gegeven (groepje met George Harrison, Bob Dylan, Roy Orbison, Jeff Lynne en Tom Petty)

    Bij terugkomst werd As voortdurend in haar rookpauze gestoord door een armada aan vliegen. Ze werd het zelfs zo zat dat ze een vliegenmepper haalde en wildwoest om zich heen begon te meppen. Het deed me even terugdenken aan Trixie, die lang geleden in de Hof als een ware kamikazepilote op vliegenjacht ging. Gelukkig sprong As niet van bank naar bank, maar deed wat voorzichtiger. Haar gemep tegen de ruiten trok de aandacht van een paar nieuwkomers, dus duurde het niet lang voor ik de vliegenvangster veel succes en klandizie wenstte. Op dat moment had ik twee dingen kunnen doen: ik kon na een zeer geslaagd uurtje nog een paar uur op Manon wachten, of ik kon afnokken aangezien er nog slechts één alternatief was (Carmen) en dat alternatief werd ook voor mijn neus weggekaapt. Ik verkoos te wachten en mijn Hof-achtige vasthoudendheid werd beloond: uiteindelijk kwamen Manon en haar gast weer naast me zitten. Niet zo heel veel later vertrokken we weer naar boven. En al gauw herinnerde Manon deze racebeer er op typische wijze wat ik ook alweer aan haar had gemist in vijf maanden. Qua zuigkracht komt eigenlijk alleen Babsi in de buurt van wat Manon met me uithaalde. Ik pak haar voor het te laat is ook gewoon terug natuurlijk. Waarop zij daar weer revanche wil nemen, enfin het ging net zo heen en weer als Nederland-Uruguay, maar in dit was deze racebeer Uruguay die met een wanhoopsoffensief het onvermijdelijke uit wilde stellen. Hetgeen niet lukte, maar er stond gelukkig geen WK-finale op het spel. Wel een motorplof, een heftige. KABOEM!!

    Zachtjes met the Irish Rovers meezingend stonden we later onder de douche. Dat caféliedje blijft maar in mijn hoofd zitten, en het is nóg erger sinds ik vorige maand over deze grappige coverversie van Fumble ben gestruikeld. We rekenden af, ik nam afscheid van As die net naar beneden kwam en werd bij de deur door Manon uitgezwaaid. Een kushandje toen ik de Sud startte liet me zelfs zo schrikken dat ik de motor weer af liet slaan. Toen ik eenmaal op gang was, zette ik Fumble nog maar eens op en luister met een grijns hoe Mario Ferrari en Des Henley zich door Wasn't that a party heenworstelen. Die grijns zal ik waarschijnlijk over een aantal weken op de foto zien, want bij een afrit zie ik eerst een 80 km/h bord en dan een oranje flits. NONDEDJU! De enige troost die ik heb is dat ik al afremde en dat de Sud een tellerafwijking van minstens 4 heeft boven de 110 km/h. Deze racebeer hoopt een fahrverbot te kunnen vermijden.

    "Billy-Joe and Tommy, well they went a little far. They was sitting in the backyard blowing on the siren in someone's police car. So you see your honour, It was all good fun. That little bitty track meet down on Main Street was just to see if the cops could run. Well, they ran us in to see you, in an alcoholic haze. Sure can use those thirty days to recover from the party."

    "It coulda been the whiskey, mighta have been the gin. Coulda been three or four six-packs, I dunno, but look at the mess I'm in. My head's alike a football, I think I'm gonna die Tell me, me oh me oh my, wasn't that a party? Wasn't that a party? Wasn't that a party? Wasn't that a party... "
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 7 juli 2010 om 22:11
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  3. #3
    Geregistreerd
    6 december 2006
    Last Online
    19 maart 2024 @ 20:58
    Locatie
    ZW Overijssel
    Berichten
    166
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    154 in 43 posts

    Standaard

    Afgelopen week voor het eest bij de Villa geweest. Had me -na het lezen van de verschillende recensies- ingesteld op dames die op jacht waren naar ijsbeertjes die nieuw waren. Nou verre van dat . Zeer relaxte sfeer. Moest uiteindelijk zelf het initiatief nemen om dames mee naar boven te krijgen. Verder lekker ontspannen buiten (onder de parasol) zitten converseren met andere ijsberen (Nl en D).
    Conclusie:
    Het was mijn eerste bezoek hier (en dit soort club), maar zeker niet mijn laatste keer. Was een dor de weeks middagbezoek en moest constateren dat vanaf een uur of 1 á 2 er een ruimere keus in aanbod dames was.

  4. #4
    Geregistreerd
    10 september 2009
    Last Online
    17 oktober 2023 @ 12:55
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heren,

    ik ben benieuwd naar het service niveau in de Villa. Is het vergelijkbaar met Bernd's, waar je, bijna droog op de bank, heerlijk getongd wordt door een verrukelijke dame die je, toevalligerwijs, iets die je iets meer aandacht geeft dan de rest van het te oogsten vrouwelijk schoon?

    Nikolay

  5. #5
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik denk dat de vorige 24 pagina's in dit draadje je een antwoord zullen geven, ff lezen dus

  6. #6
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nikolay992001 Bekijk bericht
    Heren,

    ik ben benieuwd naar het service niveau in de Villa. Is het vergelijkbaar met Bernd's, waar je, bijna droog op de bank, heerlijk getongd wordt door een verrukelijke dame die je, toevalligerwijs, iets die je iets meer aandacht geeft dan de rest van het te oogsten vrouwelijk schoon?

    Nikolay
    Keep on dreaming.................als dat zo was, zat VM al lang vol met ijsberen en stond dit forum vol met recenties daarover. Helaas is het tegenovergestelde waar, maar zodra VM een 2e Bernds/PSR wordt, wordt het mijn stamclub......nu begin ik zelf ook al te dromen......

    goed, volg het advies van janjanjan en rijdt lekker door naar een echte club!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  7. #7
    Geregistreerd
    15 juli 2008
    Last Online
    27 januari 2024 @ 10:23
    Locatie
    Toch een Pinguïn tussen de ijsberen
    Berichten
    174
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Keep on dreaming.................als dat zo was, zat VM al lang vol met ijsberen en stond dit forum vol met recenties daarover. Helaas is het tegenovergestelde waar, maar zodra VM een 2e Bernds/PSR wordt, wordt het mijn stamclub......nu begin ik zelf ook al te dromen......

    goed, volg het advies van janjanjan en rijdt lekker door naar een echte club!
    Beetje flauw mini me.. Ieder zijn smaak en sfeer maken ligt niet alleen bij de dames.. Je bent steeds aan het reageren als iemand een doodnormale vraag stelt..

    Ik heb persoonlijk al meeeeeeeer dan eens flink zitten tongen en droogneuken beneden op de bank en sex in de sauna ben ik ook niet de enige dame in..

    Ik snap best dat VM misschien jouw club niet is.. ( hoewel ik je al vaak genoeg gezien heb) Maar om nou stelselmatig bij iedere gelegenheid m'n cluppie de grond in te trappen.. Dat gaat me wat te ver!
    ------ Homo sapiens non urinat in ventum ------

  8. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nikolay992001 Bekijk bericht
    Heren,

    ik ben benieuwd naar het service niveau in de Villa. Is het vergelijkbaar met Bernd's, waar je, bijna droog op de bank, heerlijk getongd wordt door een verrukelijke dame die je, toevalligerwijs, iets die je iets meer aandacht geeft dan de rest van het te oogsten vrouwelijk schoon?

    Nikolay
    Het service nivo in VM is vergelijkbaar met dat in PHG, LR, GT en VV. Er zijn in VM dames die een super service geven inclusief tongen!
    Een Club heeft geen service nivo dat als een constante geldt. Het is de verzameling van de dames in de clubs die bepalen wat het nivo in de club is.

    VM is een club die zich kwa service nivo niet onderscheidt van de vele clubs in NRW. Zeker niet kwa faciliteiten. Op zijn hoogst vindt men daar niet de grootte aantallen kwa dames als in de grote clubs in NRW.
    Maar geloof me. Een of twee dames naar je keuze vind je daar altijd!

    B30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #9
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manonneponnetje Bekijk bericht
    Ik snap best dat VM misschien jouw club niet is.. ( hoewel ik je al vaak genoeg gezien heb) Maar om nou stelselmatig bij iedere gelegenheid m'n cluppie de grond in te trappen.. Dat gaat me wat te ver!
    VM is ook niet mijn club, maar soms wordt de lat nogal hoog gelegd door bepaalde ijsberen .

  10. #10
    Geregistreerd
    10 september 2009
    Last Online
    17 oktober 2023 @ 12:55
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Kijk Manon, dat is lekkere en relevante informatie. Ben je vandaag zelf ook in levende lijve aanwezig?

  11. #11
    Geregistreerd
    15 juli 2008
    Last Online
    27 januari 2024 @ 10:23
    Locatie
    Toch een Pinguïn tussen de ijsberen
    Berichten
    174
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    Hai Nicolay!

    Thanx! Maar helaas ben ik er zelf niet vandaag.. Ik ben op vakantie in Spanje.. ik schrijf altijd in "mijn" draadje als ik naar VM ga.. Normaal gesproken kom ik om het weekend.. Dit vanwege mijn "normale" baan

    @michelj precies wat je zegt.. Een keer of twee keer je menig.. Prima! Maar pffff elke keer dat je de kans krijgt zo gaan zitten zagen.. Ik hoop wel dat je weer een jeetje komt hoor gezellig!

    Dikke kus voor jullie allebei! X
    ------ Homo sapiens non urinat in ventum ------

  12. #12
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard Mijn cluppie in wording

    Villa Marisol begint duidelijk mijn cluppie te worden. De club is voor mij goed bereikbaar (1 uur en 40 minuten; heel aanvaarbaar voor een dagje uit) en stijlvol ingericht.

    Ik kom er graag op zondag, vooral bij mooi weer. Lekker buiten zitten, zwemmen, een sauna'tje pakken en twee GFE's op de kamer. De inrichting en de sfeer zijn erg rustgevend. Ook de dames zorgen dat ze het naar hun zin hebben. Zij pakken een saunaatje, stoeien mee in het buitenzwembad en zijn in voor een kletspraatje. Natuurlijk hopen zij ook op een kamerbezoek, maar dat laten zij niet al te nadrukkelijk merken.

    Na een verblijf van ongeveer zes uur rijd ik weer totaal ontspannen naar huis. Dat er dan 'maar' tien dames zijn en enkele (Nederlandse) ijsberen is geen probleem. Als de juiste dames en ijsberen er maar zijn!

    Groeten,
    Red Devil

  13. #13
    Geregistreerd
    10 september 2009
    Last Online
    17 oktober 2023 @ 12:55
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ha die Manon,

    Allereerst een heerlijke vakantie, en natuurlijk een digitale zoen terug.

    Ik ga niet zo vaak op jacht, maar als ik het doe wil ik op een relaxte en lekkere manier plezier hebben. Kortingen en tientjes kan mij dan niet zoveel schelen; ook heb ik er geen behoefte aan te kunnen kiezen uit 30 vrouwen. Daar raakt dit gevoelige mannetje alleen maar van in de war.

    Ik hou het wel in de gaten wanneer je aanwezig bent, want ik word onderhand bloednieuwsgierig en beregeil.

  14. #14
    Geregistreerd
    7 april 2010
    Last Online
    24 april 2017 @ 18:54
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    6 in 6 posts

    Standaard Vraagje aan Manon

    Hoi Manon,

    Ik hoop binnenkort ook, voor de eerste maal, Villa Marisol te bezoeken. Ben wel nieuwgierig geworden naar je, haha.

    Wanneer verwacht jij er weer te zijn? Je bent er dus alleen in het weekend. Alleen op zaterdag en/of zondag of misschien ook op vrijdagavond?

    Fijne vakantie nog!

    Groeten,
    Patrick

  15. #15
    Geregistreerd
    7 april 2010
    Last Online
    24 april 2017 @ 18:54
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    6 in 6 posts

    Standaard RE: Vraagje aan Manon

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick2010 Bekijk bericht
    Hoi Manon,

    Ik hoop binnenkort ook, voor de eerste maal, Villa Marisol te bezoeken. Ben wel nieuwgierig geworden naar je, haha.

    Wanneer verwacht jij er weer te zijn? Je bent er dus alleen in het weekend. Alleen op zaterdag en/of zondag of misschien ook op vrijdagavond?

    Fijne vakantie nog!

    Groeten,
    Patrick


    Spelfoutje: lees nieuwgierig als nieuwSgierig s.v.p.!

  16. #16
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Het service nivo in VM is vergelijkbaar met dat in PHG, LR, GT en VV. Er zijn in VM dames die een super service geven inclusief tongen!
    Een Club heeft geen service nivo dat als een constante geldt. Het is de verzameling van de dames in de clubs die bepalen wat het nivo in de club is.

    VM is een club die zich kwa service nivo niet onderscheidt van de vele clubs in NRW. Zeker niet kwa faciliteiten. Op zijn hoogst vindt men daar niet de grootte aantallen kwa dames als in de grote clubs in NRW.
    Maar geloof me. Een of twee dames naar je keuze vind je daar altijd!

    B30
    Big30 weet natuurlijk, net als andere ervaren ijsberen, dat deze stelling niet klopt. Bernds, Freude, Oase en in mindere mate ook PSR, staan niet voor niets bekend om het "consistent goede service nivo" van de aanwezige dames. Dat heeft simpelweg met selectie mechanisme van het management te maken en de handhaving bij niet na-koming hiervan. Verder doet "de markt" ook gewoon zijn werk. Kortom: elke club heeft de dames, en hiermee ook de ijsberen, die het verdient. Dat elke club zijn voor- en nadelen heeft klopt ook, de ideale club bestaat niet.

    Voordeel van VM is dat het enorm dichtbij is, en de sfeer en faciliteiten prima zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manonneponnetje Bekijk bericht
    Beetje flauw mini me.. Ieder zijn smaak en sfeer maken ligt niet alleen bij de dames.. Je bent steeds aan het reageren als iemand een doodnormale vraag stelt..

    Ik heb persoonlijk al meeeeeeeer dan eens flink zitten tongen en droogneuken beneden op de bank en sex in de sauna ben ik ook niet de enige dame in..

    Ik snap best dat VM misschien jouw club niet is.. ( hoewel ik je al vaak genoeg gezien heb) Maar om nou stelselmatig bij iedere gelegenheid m'n cluppie de grond in te trappen.. Dat gaat me wat te ver!
    Jammer dat mijn posting zo verkeerd overgekomen is Manon. Het is totaal niet bedoeld als aanval op jou persoon of "jou" club. Excusus als dit zo overgekomen is.

    Ik probeer gewoon kritisch te blijven, om zo een bijdrage te leveren aan de verbetering van de kwaliteit van een aantal clubs. Met name de clubs waar ik een goed gevoel bij heb, en waarvan ik hoop dat ze een paar stappen voorwaarts maken.

    Voor VM geldt dat ik heel graag zou willen dat het op het nivo van bv PSR zou komen, dan zou ik zeker vaste gast worden, omdat de sfeer (mede bepaald door de "nederlandse clan" waar jij toe behoort) prima is. Tot die tijd zal het bij de 2 bezoeken blijven die ik er heb gebracht.

    Over VV/YY/etc zul je me niet meer horen, daar heb ik de hoop allang geleden opgegeven. Bij VM nog niet!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  17. #17
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Over VV/YY/etc zul je me niet meer horen, daar heb ik de hoop allang geleden opgegeven.
    2 uitstekende clubs!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  18. #18
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    In dit topic vanaf nu weer VM ervaringen. De discussie over de verschillen tussen de clubs en persoonlijke club voorkeuren in dit topic!

    Club voorkeuren
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #19
    Geregistreerd
    25 mei 2009
    Last Online
    25 juli 2019 @ 09:44
    Berichten
    55
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Weer veel nieuwe vrouwen aanwezig in Villa Marisol.

    Grote beatch party op Zaterdag 21 augustus a.s.

    Voor alle bezoekers na 16.00 uur geldt 10 euro korting/rabbat op de entree prijs.

  20. #20
    Geregistreerd
    14 juli 2010
    Last Online
    23 december 2012 @ 13:48
    Locatie
    Deutschland, nahe Elten
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Hoi Melli,

    Ben nieuw hier in het forum en heb gelezen op het forum browsen uw bijdragen aan de vrouwen in de VM.
    Kunt u mij helpen met de beschrijvingen misschien?
    Wat doet of PZC NMC?
    Als de opgegeven service al dat wordt aangeboden door de dames? Of andere diensten zijn beschikbaar?

    Ik zou zeer dankbaar zijn van een reactie.

    De groeten's

  21. #21
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard Donderdag 29 juli

    Afgelopen donderdagavond sinds lange tijd (lag niet aan de club, maar aan mij zelf) weer in de villa geweest, na een kort gesprek met die blonde vlam gebood zij mij in bademantel te gaan....

    Maar voordat dat gebeurde kreeg ik een telefoontje, een duits nummer....kende het niet (later bleek ik het nummer wel te hebben maar er verscheen geen naam...)

    het was carmen ze wou me even met iemand anders laten praten die ik ook kende..... ik hoorde dat ze in de villa was maar zag haar nergens.......na een zoektocht kwam ik haar in de hal tegen en keek ook vreemd op omdat ze niet in de gaten had dat ik in de villa was, een ontmoeting met "sandra" was een feit ! een heerlijk dikke knuffel was het vervolg, later zag ik nog een bekend gezicht "kitty" (beiden duits) en PLOP....ik wist het ook vanuit een andere club waar ik gezellige momenten had gehad !

    en weeeerrrrrrrr eeen dikke knuffel gna gna gna.........
    Na heerlijk gedronken en gekletst te worden was het weer even tijd om aan de paal te tanzen..... hihi onder het toeziend oog van een hongaarse delegatie..

    Sidekick - deep fear voor carmen om op te dansen en we dont speak americano op verzoek van kitty
    Waka waka het lied van bianca en het feest was compleet......ik denk dat bianca eigenlijk balla balla bedoelde haha..

    Uiteraard tot sluitingstijd geweest om daarna tegen 3:15 mijn nestje in te kruipen.....
    Ik moet zeggen veel nieuwe gezichten in de villa met nog steeds voor elk wat wils....

    welke ik wel kende en zag was Carmen, sandra & kitty, daria en nog een stuk of 6 dames !

    Groet, Joop Slim
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  22. #22
    Geregistreerd
    5 november 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    68 in 19 posts

    Standaard frenske 007 op bezoek bij VM (en Manon!)

    Redelijk vroeg gearriveerd.
    Het is tenslotte vakantie (tenminste voor mij) en die tijd wil je dan wel nuttig besteden.
    Uitrusten kan wel weer als er gewerkt moet worden :wink:.
    Vriendelijk ontvangen aan de Theke.
    Een stevige knuffel voor Manon en Ashanti.
    De rest van de dames behoorlijk genegeerd, (vrees ik) .
    Veel vrouwen, weinig mannen
    Alle belangrijke ontwikkelingen, inclusief de vakantie, uitgebreid doorgesproken.

    Na een eerste bezoek aan de sauna, eens op zoek gegaan naar de masseur.
    Die blijkt op donderdagmiddag niet aanwezig.
    Manon, die lieverd , bood aan de honneurs waar te nemen.
    Ik moet zeggen geen voorzichtig gestreel, maar een goede beurt.

    Wat heeft die meid toch veel talenten!!

    Na een hapje en een drankje heb ik nog een paar keer de sauna bezocht en praatjes gemaakt met andere ijsberen, die overigens pas na 16.00 uur hun neus lieten zien.
    Dat gebeurt dus als er wel gewerkt moet worden en je toch toevallig in de buurt bent.
    Later op de avond werd het nog wat drukker, maar het bleef erg overzichtelijk.
    Doordeweekse dag, vakantietijd.

    Jammer, als je niet met een duidelijk doel (bv. "de Hollandse clan") naar VM gaat, is het er misschien iets te rustig en voel je je door de vele dames toch iets teveel in de gaten gehouden.
    Gelukkig wordt tijdig duidelijk aangekondigd wanneer Manon c.s. aanwezig zullen zijn.
    Dus mannen, erop af. In het hoekje waar zij zijn horen jullie ze wel Nederlands praten.
    En de rest wijst zich vanzelf .

  23. #23
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard donderdagavond 5 augustus

    Gisteravond met een "zeer verse" nieuwe ijsbeer villa marisol bezocht, een bezoek aan vm zou beter voor hem zijn dan gelijk een dvp snoepwinkel aan te doen.........dan zou hij verloren zijn.....

    Het werdt een wonderlijke avond, de bedoeling was om een intakegesprek af te leggen met de nieuwe (blonde ) roemeense dames.....de dames moesten zich nog even aclimatiseren en zouden het brute porno geweld van Porno Joop en Lange zaadnek niet aan kunnen.

    Zoals gewoonlijk werdt ik warm onthaald en ik citeer een dvp "joop is de grootste hoer hier" vanwege het feit ze me allemaal kwamen begroeten....
    tja kan het ook niet helpen blijkbaar houden ze van mijn porno geweldt

    Ook heb ik nu een gezicht bij frenske wat ook wel weer leuk is, qua gasten waren er een aantal en meiden waren er genoeg

    Gezien 4 hongaarsen, 4 poolsen, 2 roemeensen, 1 duitse sowieso (carmen) helaas ken ik alle namen niet meer, oja en maria slowaakse was er ook even vriendelijk als altijd !
    Later op de avond kwam daria ook nog binnen.
    De hugh hefner van hamminkeln begroet (dieter) waarna het feest kon beginnen....
    Maar tegen 23:30 hadden we het voor gezien en zei ik tegen lange zaadnek we gaan naar huis......ik begon de dames alvast af te lebberen en lange zaadnek was al naar beneden om zich om te kleden, toen ik beneden kwam was hij al aangekleed en zei hij me wow die ashantie is wel een lekker ding....ah ! dat moet je niet zeggen als ik op springen sta vriend ! ok ik snelde naar boven en zei ashantie .....die lange wil met je naar de kamer en ik had vrij spel om met angelica naar de kamer te gaan wat intakegesprek met roemeensen ? ff met poolse kwaliteit de kamer op....

    Ik was even vergeten hoe heerlijk het was om eens super heerlijke langdurige sex te hebben haha.
    Maar mijn telefoon was al 2 x gegaan en moest echt naar huis....ik was pedagoisch onverantwoord bezig na een heerlijk half uurtje waren we weer beneden en WAT !!!!!! ik moest wachten op lange zaadnek want hij had de smaak te pakken met ashantie......ik had ashantie nog gezegd heyyyyy een half uurtje langer niet !!!!! anders is hij voor de rest van zijn leven verpest
    Meneer kwam na een uur beneden met een een smile op zijn gezicht die ik herkende van het moment dat ik de allereerste keer in GT was geweest vol van emoties en opwinding reden we tegen 1:00 terug naar huis, hij een ervaring rijker en ik wat zaadcellen minder.

    Wat een heerlijke lieve meid is die angelica.....de rest van de dames uiteraard ook.

    Ps. de roemeensen zijn type PP dame
    Paspoortjes zullen spoedig volgen !
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  24. #24
    Geregistreerd
    5 november 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    68 in 19 posts

    Standaard

    Sorry Jopie,
    De lieve meid van VM is Manon!!
    Volgende keer nog een paar worden wisselen!?
    Groetjes, frans

  25. #25
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frenske007 Bekijk bericht
    Sorry Jopie,
    De lieve meid van VM is Manon!!
    Volgende keer nog een paar worden wisselen!?
    Groetjes, frans
    Ja uiteraard ! ja wie kent manon niet he haha een schat van een dame ! heerlijke humor ook
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

 

 
Pagina 1 van 141 123451151101 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.

Diamond 468*60