Haarkleur/-lengte : zwart / halflang
Lengte dame : +- 1,62 m
Postuur/Cupmaat : slank / C
Nationaliteit/Taal : Bulgaars / Nederlands (beperkt)
Leeftijd : 23j
Tatoeages/Piercings : ? geen bemerkt
Service: cim/pzc/imc/tz/bef/ gmc/meerdere hoogtepunten
Voordelen: all -in prijs, geen gezeur over extra's, ongelooflijk goede pijpster
Nadelen: iets minder mooi dan verwacht van de foto's
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 150 + hotelkosten 30
Extra’s bij het bezoek: geen

Een wat late recensie van een date met Dina op 16/2.
Voor mij niet de eerste keer met Dina, maar het was toch al een hele tijd terug. Zoals de vorige maal ook, ging ik eerst naar het Lovotel te hasselt en huurde ik een kamer voor schamele 30 euro/3 uur.
Toen ik de kamernummer doorgegeven had, was Dina ook zo daar. Beleefd en vriendelijk werden de zaken eerst afgehandeld en kon ons gezamenlijk plezier beginnen. Ze raadde me aan om de eerste keer door haar te worden klaargepijpt tot in haar mondje, omdat het anders bij het neuken te snel over zou zijn. Een gouden raad, die ik maar al te graag opvolgde. Ze pijpte nat, diep en hartstochtelijk (ZC) en toen het onvermijdelijke eraan kwam, gaf ze geen krimp maar bleef lekker doordoen, tot de laatste drup. Slikken doet ze wel niet, dus het kwakkie verhuisde via een papieren zakdoekje in de vuilbak.
Een (kleine) pauze werd nu ingelast om wat te bekomen. Ondanks haar beperkte taal, hebben we in die tussentijd een leuk onderonsje gehad over vanalles en nog wat.
Toen ze terug beweging zag in mijn kleine bootyfan, ging ze meteen terug over tot actie. Ze begon weer met een heerlijke pijpbeurt om hem terug te laten groeien tot bijna ongekende grootte (!). Komaan, nu lekker neuken, dus rubbertje erover (profi met de mond), en zij bovenop. Een tijdje volgehouden, toen naar doggy overgestapt. Heerlijk soppend neuken, manmanman, het leven kan mooi zijn! 'Wil je ook anaal???' vroeg ze, want dat deed ze graag...
Uiteraard wilde ik dit! Langzaam d'erbinnen en opnieuw bouwden we de kadans stilletjes op. Ongelooflijk lekker.
Maar ik wilde dus toch nog eens in dat lekkere mondje komen, dus terug op m'n rug. De condoom verdween terug in de vuilbak en ze vloog er terug vol op.
Zo'n vijf minuutjes over mijn uur schoot ik mijn tweede lading in haar mondje. Er was jammer genoeg nog weinig tijd voor wat nababbelen, maar het was een uurtje om nog lang over na te mijmeren.
Dina, een leuke, veelzijdige DVP. Aanrader voor wie van no nonsense lekkere sex houdt.
Haar gegevens vind je via deernes.com
Bootyfan