Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 65 van 65
  1. #51
    Geregistreerd
    28 september 2010
    Last Online
    22 januari 2024 @ 12:14
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    61 in 16 posts

    Standaard

    Op de website van de ja vu wordt je nu werkelij doorgelinkt naar http://www.golden-night.de.
    Maar de Golden Night is niet in MELLE maar well op een ander adres
    Mindenerstrasse 476
    32049 Herford


    Was al iemand daar in Golden Night. Wou Zondag eens langs gaan als het de moeite waard is. Anders ga ik weer naar LaVita in Wallenhorst.

  2. #52
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard

    De club blijkt omgedoopt te zijn in Saunaclub Yasmin, theke is de bekende Rondborstige Karima van Totalclub Osnabruck.
    Het lijkt erop dat zij ook enkele van haar vriendinnen meeneemt naar deze club gezien ze verdwenen zijn bij TCO.
    As zaterdag is de opening de club is gerenoveerd!

    Ik weet niet of de beheerders hiervoor ook een topic kunnen maken.
    Melle ligt iets verder dan Osnabruck maar is best te doen om te bereiken

  3. #53
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Ich liefere mal den Flyer dazu!

    Bijlage 25717

    vanKees

  4. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Erotiekfan ( 7 juni 2017)

  5. #54
    Geregistreerd
    26 november 2012
    Last Online
    30 oktober 2022 @ 15:05
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    171
    Thanked
    20 in 8 posts

  6. #55
    Geregistreerd
    17 oktober 2007
    Last Online
    19 juli 2022 @ 12:13
    Berichten
    72
    Discussies
    3
    Thanks
    4
    Thanked
    24 in 12 posts

    Standaard

    Begrijp ik het goed dat je naast de entree een bedrag van 70 euro betaald,waarvoor je dan 7x met een dame sex kan hebben?
    Zou best kunnen dat ik morgen langsga.

  7. #56
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard

    Iemand hier recent geweest? Ik lees wisselende verhalen over de club vooral van Duitse bezoekers, dames veelal niet aanwezig, dames niet in de mood en theke niet aardig

  8. #57
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard Saunaclub Yasmin

    Yasmin is te vinden in het dorpje Melle in Niedersachsen. Zie www.club-yasmin.de.
    Ik was er vandaag voor het eerst. Om het samen te vatten: de prijs is laag, maar de service is dan ook beperkt. Voor maximaal 3 uren verblijf in de club, waarbij ik met maximaal 3 dames op de kamer mocht, betaalde ik alles bij elkaar € 70,-. Pijpen deden ze alle met condoom en gezoend werd er vrijwel niet, wat toch jammer is. Er waren 8 dames, 1 Bulgaarse en de rest Roemeens. Van deze 8 waren er 2 jonge Roemeense meiden echt wel knap (mooi figuur ook), met alle anderen zou ikzelf echt niet snel op de kamer gaan. Met die 2 knappe en met de wat oudere Bulgaarse heb ik dan kort na elkaar gekamerd. De douches en de sauna waren schoon, ook is er een leuk terras. Er is koffie en drankjes, maar er zijn geen maaltijden, dus wat dat betreft is het vrij sober. Van binnen is het ruim opgezet en de kamers zijn fraai ingericht.
    Misschien dat ik nog eens terugga als ik slechts weinig geld te besteden heb. Want met een iets ruimere beurs zijn er toch wel betere saunaclubs in Duitsland te vinden.

  9. Onderstaande 6 leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 juni 2018),Husky (28 juni 2018),Kwakje (12 juli 2018),pret (27 juni 2018),robglover (27 juni 2018),Wentelt Eefje (28 juni 2018)

  10. #58
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Dank voor je bijdrage. Welke saunaclubs in de buurt zou je me kunnen aanbevelen? Ik overweeg mijn eerste stappen te zitten volgende mweek..

    Bvd

  11. #59
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard

    Wat betreft aanbevelingen, tsja.. In de directe omgeving van Osnabrück, waartoe ik Melle ook reken, zijn er maar enkele saunaclubs. Kwalitatief de beste, maar ook duurder dan Melle natuurlijk, is FKK Zeus in Wallenhorst. Enkele knappe dames zijn er wel en de service van de meesten van hen is redelijk tot goed. Wat ik wel jammer vind van Zeus is dat er geen maaltijden zijn en dat je voor alle drankjes (ook de koffie) moet bijbetalen. Maar Zeus is zeker een keer een bezoekje waard.

  12. #60
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Vandaag wilde ik eens naar een clubje waar ik nog niet eerder geweest was. Soms moet je even de comfort zone uit kruipen. Aangezien ik niet meer dan 1,5 uur wil rijden was ik bij Yasmin uitgekomen. De mooie fancy website haalde mij nog even over de spreekwoordelijke lijn.

    Toen ik aankwam om 11:15 stonden er 3 auto’s op de parking. De parking is naast het pand. Je moet wel aan de straat zijde aanbellen.

    Het pand ziet er van buiten groot uit. Het doet in eerste instantie niet onder van Babylon of sixsense. Alleen heeft het gebouw duidelijk wat onderhoud nodig.

    Na aanbellen moest ik 1 minuut wachten voordat er open gedaan werd (ik was al aan het aftellen om weer te vertrekken). Er werd open gedaan door een ongeïnteresseerde dame van vermoedelijk oost Europese afkomst. Wel had ze een leuk kittig pakje aan met een lekker lichaam erin. Misschien later even kijken of ik haar interesse toch nog kan wekken.

    De theke kwam er ook aan. Bekend gezicht dacht ik. Uiteraard is ook hier de theke de mooiste dame van de club…..

    Aangezien ik nieuw was hier kreeg ik van haar de uitgebreide tour. Ik moet zeggen dat ik dat in andere clubs niet vaak zo heb meegemaakt.

    Eerst maar even douchen. De douches zien er super uit. Er zijn er 4 met een ideale sterkte. De theke kwam tijdens het douchen even in de douchecel kijken of alles in orde was (helaas hield ze hierbij de kleding aan ).
    Het valt me op dat er veel producten staan om tot een succes te komen. Nieuwe flesjes mond water, crèmes, douchegel van verschillende merken en zelfs verpakte tandenborstels met tandpasta (nog niet ergens anders gezien).

    De sauna was nog uit, maar de theke vroeg of ik er gebruik van wilde maken en heeft de sauna daarna aangezet.

    Bij de sauna staan 2 uberrelaxte stoelen, een massagestafel en een badkuip die als whirlpool dient (buiten gebruik vanwege C maatregelen).
    Er is ook een donkere kamer met een bed, vermoedelijk om te tukken. dan is er nog een kamer met een tv waar een soort duitse crimi op speelde. Geen peurno dus.

    Dan de ruimte waar de dames zitten: een zeer donker hol met enkele banken en een danspaal in het midden. Er zouden 4 dames aanwezig zijn (dinsdag ochtend) wat echt te weinig is om een hele dag te vermaken.

    Ik ga zo als de dames compleet zijn eens een praatje maken! to be continued!

  13. Onderstaande 9 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey ( 7 maart 2023),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 maart 2023),Manbijtkat ( 7 maart 2023),mentholbear ( 8 maart 2023),Patjax ( 7 maart 2023),pret ( 7 maart 2023),schoolmeester ( 8 maart 2023),WANDELAAR5 ( 7 maart 2023),Wentelt Eefje (11 maart 2023)

  14. #61
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Zo, net terug van de actie.

    In de ruimte zaten 2 dames. In het donker is lastig te beoordelen of het geschikte bedpartners zijn. Hier echter geen olietankers gezien. Alle 4 de dames hebben wel een aantrekkelijk lichaam, uiteraard niet zo mooi als op de website.

    Na een beetje te praten ging Andrea al snel op zoek naar mijn lasso. Aangezien het al een maand geleden was reageerde deze vlot ongaar toenadering.

    Wel even snel vragen hoe de kosten zijn: 30 minuten voor €50,-, een uur kost €100,- (echt?). Aan het eind benoemde ze nog even snel dat 2 minuten voor €30,- ook kan.

    Zoals een eisbär betaamt liep ik gedwee achter haar aan en we gingen naar de kamer. Daar bleek pzc we mogelijk, maar tegen een meerprijs. Gekozen voor de veilige weg. Snel rubbertje erom, paar minuten stokslobberen, snel ficken. Na een minuut begon ze al om zaad te vragen. Beetje rustig aan gedaan en zo konden we het nog net tot een kwartier rekken (lag ook aan mij, aangezien het al zo lang geleden was).

    €50,- afgerekend, ik vind €30,- echt niet passen. Al met al een kamertje zoals verwacht, alleen geen klik.

    De club heeft m.i. potentieel, maar er moeten dan wel meer en betere dames komen.

    Het zal ongetwijfeld een wisselwerking zijn, meer beren betekent ook meer dames denk ik.

    Dus beren: trek de bademantel aan en trekt allen naar Yasmin….

    Ik denk wel dat ik dat ook nog wel eens een keertje ga doen. Maar voor de echte service ga ik nu mezelf aankleden en stuur nog even naar Wallenhorst

    Tabee!

  15. Onderstaande 12 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 7 maart 2023),donkeywonkey ( 7 maart 2023),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 maart 2023),fr_loper ( 7 maart 2023),Manbijtkat ( 7 maart 2023),mentholbear ( 8 maart 2023),Patjax ( 7 maart 2023),pret ( 7 maart 2023),schoolmeester ( 7 maart 2023),Shakir ( 7 maart 2023),WANDELAAR5 ( 7 maart 2023),Wentelt Eefje (11 maart 2023)

  16. #62
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Ik mis het belangrijkste: hoe zit het er met eten?

  17. #63
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik mis het belangrijkste: hoe zit het er met eten?
    Ik heb het even voor je nagevraagd. Vandaag op mentholdag ziet het er zo uit.

    Voorgerechten:

    Tuinerwtjes kokossoep – taugé – koriander – seroendeng – sojasaus – vegan
    Rundercarpaccio – rucola – Grana Padano – zongedroogde tomaatjes – basilicumpesto of truffelmayonaise
    Aziatische rundercarpaccio – sesamdressing – cress – gebakken uitjes – sesamzaadjes – bosui – radijs
    Noorse garnalencocktail – avocado – tomaat – bieslook – tzatziki
    Groene asperges – burrata – quinoa – tuinkersolie – vegetarisch
    Krokant gefrituurde zalmrol – edamammer– ingelegde gember – zoetzure Chinese kool – yuzudressing
    Pulled duck loempiaatjes – Oosterse salade – sesam – kimchi mayonaise

    Hoofdgerechten:

    No beef shanghai – crispy Thaise balletjes – gebakken rijstnoedels – sojasaus – knoflook – broccoli – ei – sesam – vega of vegan
    Mixed grill – biefstuk – black angus burger – varkenshaas – spek – scharrelkipfilet – diverse groenten – aioli
    Griekse ‘lamskebab’ – nina’s pita – hummus – granaatappelpitjes – ingelegde ui – vegan
    Kabeljauw – gebakken sushirijst – bimi – tikka masala-saus
    Black garlic kalfsentrecote – crispy kaastaartje – gegrilde groene asperges – rode wijn-knoflooksaus
    Gnocchi – pulled chicken – hoisinsaus – sriracha mayonaise
    *Alle hoofdgerechten worden geserveerd met frites en salade

    Specials:

    Hollandse noordzeetong – citroen – boter – peterselie
    Tournedos – pepersaus of salsa verde

    Nagerechten:

    Indonesische es buah – meloen – lychee – mangosiroop – kokosmelk – passievrucht-sorbetijs – vegan & gluten- en lactosevrij
    Pavlova’s – slagroom – frambozen – witte chocolade – geschaafde amandelen
    Chocolade fondant – pistache-amandelroomijs – geschaafde amandelen
    Tiramisu – sea salted karamelroomijs – amarettokaramelsaus
    Sticky blondie – witte chocolade – cranberries – bourbonvanilleroomijs
    Kaasplankje (5 stuks) van zuivelhoeve – biologische appelstroop – kletzzz toast
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  18. Onderstaande 3 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 maart 2023),Patjax ( 8 maart 2023),WANDELAAR5 ( 8 maart 2023)

  19. #64
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    LOL er zit duidelijk een Humphrey’s in die club!

  20. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 maart 2023)

  21. #65
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik mis het belangrijkste: hoe zit het er met eten?
    Als je 1 essentieel punt weglaat uit het verslag en er wordt een vraag over gesteld weet je in ieder geval dat je verslag gelezen wordt en dat het dus niet voor niets was getiept.

    Als culinair fijnproever is een ontbijt lastig te reviewen. Alles wat er stond was mooi afgedekt. In de koelkast staan kant en klare yoghurtjes in meerdere smaken van de bekende A merken. Genoeg melk en een paar potten jam. Qua vleeswaren een keuze uit ongeveer 5 producten.

    Afbakbroodjes in grote getalen aanwezig. Verder een schip lading aan fruit. Je kan er best prima ontbijten, verwacht geen Van der Valk brunch….

    Qua warm knagen kan ik je geen info geven omdat ik om 14:00 de deur achter me dicht gedaan had.

  22. Onderstaande 4 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 8 maart 2023),donkeywonkey ( 8 maart 2023),hasta la pasta ( 8 maart 2023),mentholbear ( 8 maart 2023)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.

Living Room 468*60   Babylon 468*60