Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Beitrag Lemiers, Aspasia, Rijksweg 1, Nicole

    Wat kun je daar toch lekker van opknappen, van een lekkere woensdagavondwip...

    Het was tijd voor een nieuwe ster aan Befke's firmament - een beetje uit nood geboren, dat wel: Kim is ziek. En gebeft en geneukt moest er worden.
    Het vaste adres opgezocht en - hemeltje - wat een drukte. Tegelijk met mij loosden drie autoos hun inzittenden, en er zat al een paar man aan de bar. Als dat maar geen lange wachttijden en beperkte keus betekent... Hoezo recessie?

    Het viel wel mee - er waren een vijftal meisjes vrij (en een beetje kerel heeft aan een enkel meissie van Aspasia zijn handjes vol): Stefanie, Anja, Eva, Manuela, Nicole (of was het toch Monique?????) - Aloys Alzheimer weet het zeker maar die praat niet meer met me. Ik houd het op Nicole. Maar ik kan me vergissen.

    Ze had een rood lingeriesetje aan, de schat. En mooie zwarte pumps (geen plateauklossen, gelukkig).
    Nou voel ik me zelf in een club - schoon gewassen en in mijn goeie goed - altijd een beetje ongemakkelijk, met al mijn kleren aan naast zo'n schitterend jong ding met nauwelijks kleren aan (hebben jullie dat nou ook? In de Duitse klubs is iedereen, ook de mannen, op een doekje na bloot, dus daar speelt dat niet zo).
    Het eerste wat ik dan ook meestal doe is dat meisje aan wat kleren helpen. Ik had voor de gelegenheid een rood jurkje meegenomen (de kleur was goed, de pasvorm en de maat gelukkig ook) en zo zat ik, voor ik er erg in had, op woensdagavond om kort voor 2300 uur in Lemiers (of all places) met een in vuurrood lycra gehuld Tsjechisch duiveltje op de sofa te keuvelen en lekker hete espresso te nippen en van een sigaretje te genieten. Strak! Wat is de wereld mooi.
    Niet te lang blijven zitten, echter, want om middernacht veranderen alle mooie meisjes in sloofjes, de pumps in pompoenen of iets dergelijks en de kleren in vodden, dat weten we allemaal. En Befke wil toch altijd minstens een uur van hatsiekiedee. De tijd drong. Befke stond een beeje op scherp.

    Ditmaal werd kamer 11 - aan het eind van de nieuwe gang, die kamer met het ronde bed en de spiegelwand - geboekt. Samen bedje opgemaakt, sigaretje gerookt, wat gekeuveld en toen onder de douche. Beetje poedelen is met zo'n strakke jonge moeder toch een stuk lekkerder dan alleen. Zeker als ze ondertussen aan je pielemans frummelt, met mond en tong en hart en ziel aan het kussen en aan het pijpen slaat... Ik dacht even dat ik er in bleef - maar het viel mee hoor, mannen, niks aan de hand.

    Nadat we elkaar hadden afgedroogd vielen we op elkaar aan alsof we maanden de andere sexe niet van dichtbij hadden meegemaakt.
    Likken, knijpen, kussen, strelen, ontdekken, zuigen, voelen, kriebelen, zoenen, knabbelen, pijpen, beffen, vingeren, zuigen, klaarkomen, zuchten, pijpen, neuken1 , neuken2 , neuken3 , BINGO, klaarkomen, hijgen, zuchten, steunen. Aaaaaaarghhhh.

    ...

    Klaar.

    Postcoïtaal sigaretje
    Samen onder de douche en ik moet toegeven, ik kon weer niet van haar afblijven (lekker strak lijfje, mooie borstjes (handjevol) met pronte tepels in kleine aureola, heerlijke billetjes, die bruine kijkers - ik ga weer terug...), al was de ergste druk van de ketel. Bij haar ook.
    Zij bleef - de eerlijkheid gebied het te zeggen - ook niet van mij af, hetgeen het wel heel moeilijk maakte om onder de douche te doen waar het om begonnen was - elkaar te wassen na gedane arbeid - zodat we weer een beetje presentabel terug naar de boze buitenwereld terug konden keren.

    Uiteindelijk - bedankt voor het meeleven - is alles toch nog goedgekomen, zijn we met knikkende knieën de trap afgestommeld en heb ik na een glaasje cola en een zoen van Cilly de hemel verlaten en ben ik naar huis teruggekeerd om thuis na dit verslag - first things first, of course - van Nicole te gaan dromen.

    Daar ga ik nu aan beginnen, als u het me niet euvel duidt. :wink:


    Oh ja - :o de fiche...

    Naam: Nicole;
    Haarkleur/-lengte: donkerbruin/zwart, lang;
    Lengte dame: een metertje of 1.60, 1.65;
    Postuur/Cupmaat: normaal/slank met een riante A :D / kleine B;
    Nationaliteit/Taal: Tsjechische, spreekt een beetje Duits;
    Leeftijd: midden 20;
    Tatoeages/Piercings: niets van gezien, en ik heb van heel dichtbij gecontroleerd;
    Service: Zoenen ("Zoenen staat niet in Koenen" zei de prinses), Frans zonder, Neuken met.
    Voordelen: Lieve meid, hartstochtelijk. Lekker diep en fel en hard en diep zoenen.
    Nadelen: Beetje hard zuigend pijpen. 'k Zal een beetje bijles moeten gaan geven.
    Tijdsduur: 1 uur
    Prijs: 95 treuro
    Extra’s bij het bezoek: Zal een beetje van jezelf afhangen... Geen betaalde extra's bij dit bezoek.

    En nu echt:
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Nicole revisited...

    Naam: Nicole;
    Haarkleur/-lengte: donkerbruin/zwart, lang;
    Lengte dame: een metertje of 1.60, 1.65;
    Postuur/Cupmaat: normaal/slank met een riante A (bestaat dat?) / kleine B;
    Nationaliteit/Taal: Tsjechische, spreekt redelijk Duits;
    Leeftijd: midden 20;
    Tatoeages/Piercings: niets van gezien;
    Service: Frans zonder;
    Voordelen: Lieve meid, opgewekt moppie. Heeft behoorlijk bijgeleerd sinds vorig bezoek - pijpen was veel gevoeliger, lichtvoetiger, gevarieerder dan de eerste keer. Hmmmmm. Lekker. Af en toe een handje erbij. Jammie.
    Nadelen: Geen zoenen, deze keer; Paniek - zie verhaal;
    Tijdsduur: 1.5 uur
    Prijs: 160 treuro

    Afgelopen maandag.
    Sara is nog steeds niet terug.
    Anja is bezet. Mila niet op honk.
    Afijn, Nicole was mijn troostmeisje voor een uurtje op de maandag (Ik had haar bij mijn vorig bezoek opnieuw gespot: ik vind er haar aantrekkelijk uitzien - petite).
    Ze heeft betrekkelijk kleine tietjes, maar ik vind ze perfect van vorm, zoooo mooi. Echt iets bijzonders. Een schilderijtje waard.

    We hebben eerst wat zitten dollen aan de bar, lachen, aftasten. Praten over dromen en zo. Ongecompliceerd. Plezant.

    Omdat het al tegen elven liep (doordeweeks om twaalf uur dicht) maar snel een kamer opgezocht, uitgekleed, onder de douche en aan het 'werk'.
    Op de kamer aangekomen eerst een beetje masseren, toen wat liggen klooien met ijsblokjes :D , vervolgens aan het likken en strelen en zuigen en tasten en vingeren geslagen, met vochtige gevolgen.
    Lekker bezig zal ik maar zeggen. Allebei beetje loom, beetje warm, alles een stukkie minder snel en opgefokt, best lekker. Geil. kriebelen, likken, soppen. Hmmmmm - relaxed.

    Klop klop.

    Huh????

    :angryfire Klop klop :angryfire

    Nicole staat op, gaat naar de deur, schrik in haar ogen - paniek: we zijn al ruim een half uur te lang bezig (time flies when you're having fun) - de visite wil naar huis, het personeel wil naar huis, en wie zal dat betalen?

    Het moppie was echt in paniek. Er hielp geen geruststellend woord. Niekje zag wit om de neus, rode vlekken in de nek, in een halve minuut waren we van de kamer af, ik heb haar niet meer gezien... Weird toch?
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  3. #3
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:50
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Ook ik heb ervaring met deze jonge dame. Ik denk echter dat het bij 1 keer blijft. Eenmaal op de kamer begonnen met een douche. Ik denk dat de douchekop nog het meeste initiatief toonde. Op het bed ging ze er wel voor al moet ik zeggen dat ze de touwtjes zeer strak in handen hield. Het doorbreken van haar programma werd in beginsel niet echt gewaardeerd. Zoenen hield ook niet over. Verder beschikte ze over een nogal aparte pijptechniek. Het neuken op zich was behoorlijk OK. Dus hier valt echt niks, maar dan ook niets, op af te dingen. OK, uiteindelijk blijft het in dit vak ook mensenwerk en kan het wellicht zo zijn dat deze combinatie, om welke reden dan ook, niet de beste was. Ik moet wel eerlijk zeggen dat Nicole wel haar best deed. Kan niet zeggen dat ze, eenmaal op bed, passief was. Ik kan derhalve, ondanks het bovenstaande, niet echt een waardeoordeel vellen. Het was een bijzondere ervaring.

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Ik loop al de hele dag aan Nicole te denken

    Da's niet zo vreemd, gezien de manier waarop ik deze furie heb toegestaan mij onderhanden te nemen. Ze heeft mijn hele schaamstreek beurs gereden.

    Hier en elders hebben sommigen (en sommigen meermaals) uitgesproken wat moeite te hebben met haar enigzins dominante optreden.
    Zelf vind ik dat zo af en toe wel lekker. Dat ze je tong zowat uit je bek zuigt. Dat ze je berijdt als was je een kunstlul of een neukmachine. Dat ze je - nadat ze met een verkrampt gezicht en onder het uitstoten van een paar oergeluiden aan haar gerief is gekomen en daarna weer een beetje op adem is geraakt - vertelt dat het nu jou beurt is. En dat ze je dan ook echt helemaal aan de beurt laat komen.

    ***

    Gisterenavond, het was een uur of acht, half negen, bedacht ik dat het wel weer eens tijd werd voor een bezoek aan een meisje van Verkade dat zich - zoals u allen weet - zou wil laten naaien voor een stukje chokolade.
    Baden, scheren, poetsen, boenen - een uur later even naar de pinautomaat en op naar de hemel die Aspasia heet.
    Zonder reservering, dat wel, maar met een aangenaam humeur.

    Het parkeerterrein stond goed vol, hetgeen mij deed beseffen dat mobieltjes niet voor niets zijn uitgevonden, en dat het soms verstandig is er ook gebruik van te maken. En inderdaad, onder het genot van mijn eerste espresso van de avond werden drie meisjes voorgesteld door een vierde en van geen van allen kwam het uiterlijk overeen met mijn fantasiebeeld van een droomdate.

    Terugvallen op vaste waarde was de enige mogelijke uitkomst, en toen bleek dat naar verwachting Nicole binnen afzienbare tijd van haar werkzaamheden bovenskamers terug zou keren, werd alras door mij besloten het maar eens stevig op een wachten te zetten.
    Uitkomsten uit het verleden zijn namelijk vaak wel degelijk indicatief voor toekomstig rendement.

    Bien m'en a pris, mes amis.

    ***

    Terwijl ik gezellig aan de bar aan het keuvelen was met Ulrike - waar ik graag mee keuvel en waar ik graag naar kijk en die ik graag ook anderszins eens zou willen leren kennen - kwam eerder dan ik had verwacht mijn date naar beneden en even later stond ze warm en geurig naast me.
    Zonder mijn gesprek met Ulrike te onderbreken sloeg Nicole een arm om me heen, ik een van de mijne om haar heen, en elkaar zachtkens foezelend bepotelend, zette ik mijn gesprek met Ulrike voort. Nicole onderbrak me niet, maar onderzocht stilletjes in het geniep het gereedschap dat haar de rest van haar werkdag ter beschikking zou gaan staan. Het Tsjechische gevaar leek bijzonder ingenomen met mijn komst. Ze vindt me leuk en ik haar, we hebben het samen altijd reuze naar de zin. Vrijdag vertrekt zij voor drie weken op vakantie, ik was er dus op het nipppertje, mijn laatste bezoek aan haar was al enige tijd geleden, ze had me gemist, had naar me uitgekeken - allemaal klantenbinding van het soort dat ik op prijs stel.

    Een poosje later - sigaretje erbij, drankje erbij - installeerden we ons op een van de banken beneden om de stand van zaken in de wereld, de idiote plannen van de regering Bush in kruitvat Midden Oosten en tenslotte de vakantieplannen te bespreken en taxeerden we met hand, tand en overige organen en zintuigen elkaars wapenen. Bij deze laatste exercitie was Der Teufel opgetogen: het leek alsof mijn broek in brand stond, het wapentuig was al op volle sterkte!

    Voorwaarts! Maar waarheen?

    Ik weet niet wat dat is - dat je een gesprek zit te voeren met een mooie jonge vrouw waar het goed mee klikt. Dat je elkaar daarbij min of meer gespeeld afwezig zit te strelen, dat tijdens het gesprek klanken, woorden, zinnen, proposities gaandeweg een tweede laag lijken te krijgen - dat er eigenlijk twee gesprekken worden gevoerd, waarbij het eerste - meest hoorbare en voor de buitenstaander onschuldige - slechts dient als excuus, camouflage, dressing voor het echte gesprek, zwanger van toespelingen, verwachtingen, hoop, verlangen, geilheid, vuur. En hoe langer het gesprek duurt, hoe verder weg de wereld lijkt. Tot niets nog van belang lijkt. Niets dan het vuur dat brandt en verzengt.

    Als dat hier nog lang gaat duren, hé, dan zal dat rap gedaan zijn zunne.

    Met haar linkerhand (al? nog?) in mijn broek (schalkje! schalkje!) en de een van de mijne in het holletje van haar hals heb ik de huur betaald en zijn we naar boven gegaan. Volgens mij had ze op de gang al bijna niets meer aan en ik ben een paar knoopjes kwijt. (@Ulrike - namaak - geen echt parelmoer - je hoeft ze niet te bewaren als je ze mocht vinden. Erger is de winkelhaak bij het tweede knoopje, waar de hechting sterker was dan de stof waar de knoop aan vastzat - ach wat - was toch al een oud hemd...)

    ***

    Op het bed een wirwar van benen, haren, armen, borsten, voeten, geslachtsdelen die ik weet niet overal het hele lijf en kreunt en zucht en meer en kom hier kus me zuig me kreun me geef me hou me godverdomme nu. en stilliggen jij en ik bepaal het bed één geslacht en hier met die lul en dieper en doe mijn ogen dicht en ik lig stil en wacht en mijn handen voelen haar borsten en haar handen op mijn borst en op mijn knieën en haar haar los een stortvloed van stille concentratie voel hoe ze zich naar een hoogtepunt toewerkt en het gaat hard en daar is ze en ze stijgt op.


    Hijgen liggen zuchten nat gaat tekeer haar hart gaat tekeer en er valt niks te verzwijgen het is al gezegd.



















    Pfoeiiiii....



    Even afspoelen dan maar?
    Samen onder de douche en we ontwijken elkaars blik.
    Wassen en poedelen - inzepen en glibberen. Afspoelen en afdrogen en weer op het bed het is mijn beurt.

    ***

    Met ferme liefde word ik gepijpt als in de film.
    Met overtuigende fermheid neuk ik haar doggystyle, vervolgens missionaris.
    De finale vraagt om hand en tong en lippen en die finale krijgt ze.

    ***

    Ik droom van haar tietjes met die gevoelige, kleine tepels die zo mooi antwoorden als ik tegen ze praat. Van haar billen die net in mijn handen passen. Van haar kutje dat smaakt naar meer, dat ruikt naar meer - fris als de eerste pasgemaaide wei van elk jaar. Van haar gulzige mond. Van haar hals en het daarin kloppende leven. Van haar buik. Van haar kuiten van haar tenen. Van al haar vochtige holletjes. Van haar troebele ogen na gedane arbeid. Van haar lange dikke donkere haren. Van haar heldere spottende lach.

    Ik heb pijn aan mijn ballen.
    Ik ben een trouweloze hond.
    Ik ben weer zo geil als boter.
    Mijn schaamstreek staat in brand.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  5. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Any opinions expressed in the above are mine and mine only. Your mileage may vary.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  6. #6
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Ik vind haar wel leuk :)

    Nicole is zeker niet van de gemakkelijksten. Ze heeft graag de broek aan als de kleren uit zijn
    Nou ben ik daar zelf wel van gecharmeerd - mevrouw heeft ook het eigen plezier hoog in het vaandel, ze weet hoe ze het lekker vindt en gaat er - mijns inziens - terecht van uit dat de klant die daar aan meewerkt ook beloond mag worden.

    Gisteren avond heeft ze samen met en voor mij de kleren uit en de broek aangetrokken. Deze broek kwam deze keer fysiek in de vorm van een klein zwart jurkje met strategisch geplaatste uitsparingen :p .
    Toen ik eenmaal doorhad (eenmaal doorhad: vrij snel doorhad wel - mevrouw liet er geen misverstand over bestaan dat er geneukt moest worden en wel onmiddelijk en niet van dat lief kleffe en subtiele graag, daarna zouden we wel verder zien) hoe zij het graag wil hebben, gingen we samen uit ons afdak.

    Geen GFE van de kruidenier op de hoek :D
    Memorabel.
    Laatst gewijzigd door Befke; 26 september 2007 om 10:34 Reden: tf
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  7. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard




    Niet meer modderen, dus stond een potje ketsen op het programma.
    Met Nicole want Michelle is op vakantie.

    Lekkere beurt met alles erop en eraan. Ze is een heel klein beetje aangekomen en dat staat haar goed. 100 treuro voor een dik uur lekkere all-inclusive pret (maar vingeren heeft ze het niet zo op) - waar vind je dat nog tegenswoordigs?

    Allez - dat weten we wel

    Ik zag trouwens in de gauwigheid dat er een boel nieuwe (in ieder geval: mij onbekende) snoetjes in de line-up stonden. En er zaten een paar voor mij heel aantrekkelijke bij - schattig, petite, blond, handjevol bil, handjevol borst, schattig gezichtje... Met een beetje geluk kan ik over een weekje ofzo een naam op dat snoetje plakken :D
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  8. #8
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Uitgespeeld... Nicole komt niet meer bij Aspasia terug :(


    Mocht ze nog ergens opduiken: ik stel een persoonlijk berichtje omtrent de verblijfplaats van deze furie bij wijze van uitzondering ten zeerste op prijs.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.

Babylon 468*60   Diamond 468*60